Абай ауданының елді мекендеріндегі жасыл көшеттерді ұстау және қорғау Ережесін бекіту туралы

Қарағанды облысы Абай ауданының мәслихатының 2010 жылғы 7 қазандағы 27 сессиясының N 27/328 шешімі. Қарағанды облысы Абай ауданының Әділет басқармасында 2010 жылғы 15 қарашада N 8-9-89 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Абай ауданы мәслихатының 6 сессиясының 2012 жылғы 8 маусымдағы N 6/58 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Абай ауданы мәслихатының 6 сессиясының 2012.06.08 N 6/58 (алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына сәйкес Абай аудандық мәслихат ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Абай ауданының елді мекендеріндегі жасыл көшеттерді ұстау және қорғау Ережесі бекітілсін.
      2. Осы шешім оларды алғашқы ресми жариялағаннан кейін он күнтізбе күн өткен соң күшіне енеді.

      Сессия төрайымы                            Г. Бахраева

      Абай аудандық
      мәслихатының хатшысы                       Б. Цай

      КЕЛІСІЛДІ

      Абай ауданының ішкі істер
      басқармасының бастығы                      С. Айдаров
      07.10.2010 ж.

      Абай қаласы әкімінің
      міндетін атқарушы                          М. Бимаганбетов
      07.10.2010 ж.

      Абай ауданы бойынша мемлекеттік
      санитарлық-эпидемиялық
      қадағалау басқармасының бастығы            Г. Дауытпаева
      07.10.2010 ж.

      "Тұрмыстық-коммуналдық шаруашылығы,
      жолаушылар көлігі және автомобиль
      жолдары бөлімі" мемлекеттік
      мекемесінің бастығы                        Е. Қысраунов
      07.10.2010 ж.

Абай аудандық мәслихатының
2010 жылғы 7 қазандағы
27 кезектен тыс сессиясының
N 27/328 шешімімен бекітілген

Абай ауданының елді мекендеріндегі жасыл көшеттерді ұстау және қорғау ережелерi

      Абай ауданының елді мекендеріндегі жасыл көшеттерді ұстау және қорғау ережелерi (бұдан әрi – Ережелер) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 30 қаңтардағы "Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы" кодексіне, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 9 қаңтардағы Экологиялық кодексiне, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына сәйкес салауатты қоршаған ортаны қалыптастыру үшін олардың абаттандырылуының негізгі бөлшегі ретінде Абай ауданының елді мекендеріндегі жасыл желектердi қорғаудың және күтудің сапасын жоғарылату мақсатында әзiрлендi.
      Ережелер Абай ауданының елді мекендеріндегі көшеттерді ұстау және қорғау саласында құқықтарды реттейді және меншік нысанына қарамастан шаруашылық жүргізетін барлық субъектілерге міндетті.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы ережелерде мынадай негiзгi ұғымдар қолданылады:
      1) арнайы қолданыстың жасыл көшеттері – санитарлық-сақтаудың, суқорғаныстың, қорғаныс-мелиоративтік, өртке қарсы аймақтардың, қорымдардың, жеміс бақтардың, көшеттіктердің, жылыжайлардың көгалдандырылған аумағы;
      2) есептік объект – орнатылған шекараларға ие және жеке меншікке немесе мекемелерге, ұйымдарға, кәсіпорындарға немесе жеке тұлғаларға – жауапты иелерге жалға ұсынылған жер учаскелер;
      3) жалпы пайдаланудың жасыл көшеттері – елді мекендер тұрғындарының дем алуы үшін арналған жасыл көшеттер аумағы (қалалық ормандар, орман саябақтары, саябақтар, бақтар, гүл бақтары, саяжолдар);
      4) жасыл көшеттерді қорғау - жасыл көшеттерді сақтау және түлетуге бағытталған құқықтық, әкiмшiлiк, ұйымдық және экономикалық шаралар жүйесi;
      5) жасыл көшеттер - азаматтық заңнамаға сәйкес елді мекеннің бiрыңғай жасыл қорын құрайтын табиғи өскен және жасанды егiлген ағаш, бұтақты және шөптi өсiмдiктер;
      6) жасыл көшеттердің өтемдік құны – жасыл көшеттерді құруға және күтіп ұстауға, сонымен бірге құндылықтан, орналасқан жерден және жасыл көшеттердің сапалық жағдайынан тәуелді анықталатын экологиялық зардаптың орнын толтыруға шығындарды қосқанда зақымдаған және жойған кезде олардың құндылықтарын есепке алу үшін орнатылатын жасыл көшеттердің құндық бағасы;
      7) жасыл көшеттерге зақым келтірілуі – бояуға, бұтаққа, ағашты-бұталы өсімдіктерге, олардың тамыр жүйесіне зақым келтіру, өсімнің тоқтауына алып келмейтін шөпті өсімдіктердің жер үстіндегі бөлігіне және тамыр жүйесіне зақым келтіру;
      8) жасыл көшеттердің тізілімі – елді мекеннің аумағында жасыл көшеттердің саны, бейнелік құрамы, түр-тұқымы туралы мәліметтердің жиынтығы;
      9) жасыл көшеттерді жою – ағаштардың, бұтақтардың, гүлзарлардың және газондардың қурап қалуына алып келген жасыл көшеттердің зақымдалуы;
      10) жасыл құрылыс – елді мекендерде және өзге де объектілерде жасыл көшеттер аумағын құру, сақтау және көбейту жөнiндегi іс-шаралар жүйесi. Аумағы едәуiр учаскелердi көгалдандыру жобалық тапсырма мен оның техникалық жобасы негiзiнде жүргiзiледi;
      11) көгалдандырылған аумақтар – табиғи және жасанды туындының көшеттері: бақ-саябақтық кешендер және объектілер, бульварлар, гүл саябақтары, газондар және гүлзарлар орналасқан тұрғын, қоғамдық, іскерлік, коммуналдық, өндірістік қолданыстағы жер учаскелері;
      12) өтемдік көгалдандыру – жойылған немесе зақымдалғандардың орнына жасыл көшеттерді қайта өсіріп шығару;
      13) уәкілетті орган – жасыл көшеттерді ұстау және қорғау жөніндегі орган, Абай қаласының, ауданның кент және ауылдық округтарының әкімдері (бұдан әрі – бағдарламаның әкімшісі);
      14) шектеулі пайдаланудың жасыл көшеттері – тұрғын үй құрылысының, емдеу, бала, білім және ғылым мекемелердің, өнеркәсіптік кәсіпорындардың, спорттық кешендердің көгалдандырылған аумағы.

2. Жасыл көшеттерді ұстаудың және қорғаудың негізгі принциптері

      2. Ауданның елді мекендерінің аумағында орналасқан барлық жасыл көшеттер олардың кімнің басқаруында орналасуына қарамастан елді мекеннің бірыңғай жасыл қорын құрайды және қорғалуға жатады.
      3. Жеке және заңды тұлғалар жасыл көшеттерді қорғау бойынша шараларды іске асыру, сонымен бірге жасыл көшеттердің зақымдалуына және жоюлуына алып келетін заңсыз әрекеттерге немесе әрекетсіздіктерге жол бермеу қажет.
      4. Жасыл көшеттер орналасқан жер учаскелердің меншік иелері, жалға алушылары олардың жағдайына бақылауды жүзеге асыру, қанағаттандырарлықты жағдайын және жасыл көшеттердің дұрыс дамуын қамтамасыз ету қажет. Арнайы агротехникалық іс-шараларды өткізумен байланысты жасыл көшеттерді қайта егу және күтім жасау бойынша жұмыстар тендерлік негізде мамандандырылған ұйымдармен іске асырылады.
      5. Жеке және заңды тұлғалардың жобалық, құрылыстық және шаруашылық қызметі осы Ережелердің талаптарын сақтаумен жүзеге асырылады. Құрылыстық, шаруашылық және өзге де қызметті ұйымдастыруға жоба алдындағы және жобалық құжаттама көгалдандыру сызбасына салынған жасыл көшеттер туралы толық және сенімді мәліметтерді қамту тиіс.
      6. Елді мекен аумағының шекарасында орналасқан жасыл алаптар (саябақтар, гүл бақтары, тоғайлар, орман егістері) құрылыс салуға жатпайды.
      7. Қоғамдық пайдалану жерлерінде жасыл көшеттерді құру заңнамамен белгіленген тәртіпте бекітілген елді мекенді көгалдандырудың сызбасына сәйкес сәулет және қала құрылысы органдарының оң қорытындысының негізінде өткізіледі.
      8. Жасыл құрылыс бойынша жұмыстарды өткізу кезінде жобалардың авторларына бекітілген жұмыс сызбалары және елді мекенді көгалдандырудың сызбасы бойынша атқарылатын жұмыстардың сапасына және сәйкестігіне қадағалауды жүргізу қажет.

3. Азаматтарға және жасыл көшеттер меншік иелеріне (жалгерлеріне) талаптар

      Ескерту. Ереженің 3 тарауының атауы жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Абай ауданының мәслихатының 2011.06.16 N 35/424 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбе күн өткен соң күшіне енеді) шешімімен.

      9. Азаматтар:
      1) бақтарды, саябақтарды, гүл бақтарды еркін аралауға, өздерінің мәдени-сауықтыру және эстетикалық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін мемориалдық кешендерге және өзге де аумақтарға баруға, серуендеуге, спортпен айналасуға және осы Ережелердің талаптарын сақтаумен басқа да мақсаттарда;
      2) аудан елді мекендері жасыл қорының даму басымдары және қорғау шаралар, жағдайы туралы сенімді ақпаратты алуға;
      3) жасыл құрылыс жобаларын талқылауда, сонымен қатар жасыл құрылыстың балама жобаларын әзірлеуде қатысуға;
      4) іске асырылуы аудан елді мекендерінің жасыл қорына зардап тигізетін жобалық құжаттаманың қоғамдық экологиялық сараптамасын өткізу туралы ынтамен сөз сөйлеуге;
      5) елді мекенді, ауланы және көгалдандыру және аумақтың санитарлық тазалау бойынша іс-шараларда қатысуға;
      6) жасыл көшеттерді қорғау бойынша талаптардың бұзылуына байланысты мемлекеттік органдардың және ұйымдардың тарапынан әрекеттерге (әрекетсіздіктерге) әкімшілік немесе сот тәртібінде шағым беруге құқылы.
      10. Жасыл көшеттерді күтіп ұстау және қорғау бойынша міндеттемелерді қабылдаған жеке және заңды тұлғалар, көгалдандырылған аумақтардың меншік иелері және жалға алушылары:
      1) жасыл көшеттердің мамандық күтімі мен сақталуын қамтамасыз етеді;
      2) жыл сайын оларға белгіленген нысан бойынша жасыл көшеттердің өзгеруі (кесіп түсірілуі, қайта құрылуы, қайта егілуі, егілуі) туралы ақпаратты уәкілетті органға жібереді;
      3) агротехникалық шаралардың барлық кешенін жиі өткізеді, соның ішінде газондарды, ағаштарды және бұталарды суару, арамшөтермен, зиянкестермен және аурулармен күрес, газондарды шауып алу;
      4) өз қаражатының есебінен қала құрылысы, экологиялық, санитарлық-гигиеналық нормаларға сәйкес әзірленген елді мекенді көгалдандырудың техникалық жобасына сәйкес бекітілген аумақта жасыл көшеттердің көгалдандырылуын және ағымды жөнделуін өткізеді;
      5) осы Ережелермен бекітілген тәртіпте ресімделген жасыл көшеттердің бұзылуын (қайта егілуін) іске асырады;
      6) уәкілетті органның жазбаша рұқсат беруі бойынша ағаштардың жасартатын кесіп түсіруін, ағаш-бұтақты өсімдіктің қалыпты және санитариялық кесімін өткізеді;
      7) тоқ өткізетін сымдардың қүзетілетін аймағында (1 метр радиуста), сонымен қатар көшелердің көрсеткіштерін және үйлердің нөмірлік белгілерін жабатын бұтақтардың уақытылы кесіліп түсірілуін өткізеді. Бұтақтардың кесіліп түсірілуі электржелілерінің иелерімен келісілген кестеге сәйкес және олардың бақылауы астында берілген жұмыстардың түрін орындау бойынша технологиялық талаптарды сақтаумен жүргізеді;
      8) аумақтың санитарлық тазартылуын, сынған ағаштарды және бұталарды жұлуды өткізеді.
      11. Жасыл көшеттермен қамтылған және жер заңнамасымен көзделген жер айналысының өзге нысандарындағы жер учаскелерді жалға беру, сыйға тарту, сатып алу, сату кезінде жаңа меншік иесіне, жалға алушыға жасыл көшеттерді күтіп ұстау және қорғау бойынша құқықтар және міндеттері тапсырылады.
      12. Көгалдандырылған аумақтардың жер айналымын куәландыратын құжаттама уәкілетті органмен келістіруге жатады.

4. Уәкілетті органдардың өкілеттіктері

      13. Уәкілетті органның құзыретіне:
      1) жасыл көшеттердің кадастрын жүргізу;
      2) жасыл көшеттерді құру, күтіп ұстау және қорғау бойынша іс-шаралардың орындалуын бақылау және ұйымдастыру;
      3) жасыл көшеттермен қамтылған жер учаскелерді пайдалану рұқсаттарын келістіру;
      4) жасыл көшеттерді (5 қосымша) кесіп түсіруге және қайта егуге рұқсаттар беру кіреді.

5. Жасыл көшеттерді есепке алу, қорғау және күтіп ұстау

      14. Ауданның елді мекендеріндегі жасыл көшеттерді есепке алу олардың санын, түр-тұқымдық құрамын және күйін анықтау мақсатында есептік обектінің шекарасында орналасқан жасыл көшеттерді түгендеу арқылы жүзеге асырылады.
      15. Түгендеу және жасыл көшеттерді зерттеудің өзге түрлері мамандандырылған ұйыммен тендер негізінде өткізіледі.
      16. Жасыл көшеттердің есепке алынуы:
      1) аудан елді мекендерінің аумағындағы жасыл көшеттердің сандық және сапалық сипаттары туралы сенімді мәліметтерді алу;
      2) көгалдандырылған аумақтарда жауапты иелермен іске асырылатын қызметтің аумақтардың бекітілген функционалдық тағайындалуын анықтау;
      3) елді мекеннің көгалдандырылған аумақтарын тиімді пайдаланылуын ұйымдастыру үшін ақпараттық қорды құру мақсаттарында өткізіледі.
      17. Есепке жасыл көшеттердің барлық түрлері жатады: ағаштар, бұталар, газондар, гүл бақтары.
      18. Жасыл көшеттер есебінің нәтижесін көрсететін құжат бекітілген нысан бойынша құралатын (1 қосымша) есептік объектінің паспорты болып табылады.
      19. Есептік объектінің паспорты жоспарлы бес жылда 1 рет жаңартылуға жатады.
      20. Жылжымайтын мүліктің жауапты иесі оған тиісті жер учаскеде жасыл көшеттердің есепке алынуын ұйымдастырады және есептік объектінің паспортына алынған мәліметтердің салыстырылуын қамтамасыз етеді.
      21. Есептік обектінің паспорты жауапты иесімен бекітіледі және уәкілетті органмен, сонымен қатар тексеруді өткізген мамандырылған ұйыммен келістіреді.
      Есептік объекті паспортының көшірмесі жасыл көшеттердің тізіліміне (2 қосымша) мәліметтерді салыстыру үшін уәкілетті органға тапсырылады.
      22. Көгалдандырылған аумақтарда орналасқан жасыл көшеттер Тізілімінің мәліметтерін жаңарту 2 жылда 1 рет өткізіледі.
      23. Жасыл көшеттерді ұстау және қорғау бойынша іс-шараларды және жұмыстарды ұйымдастыру және орындау:
      1) бақтардың, гүл бақтардың, бульварлардың, жүргінші саяжолдардың уәкілетті органға, мамандырылған коммуналдық кәсіпорындарға, сонымен қатар көгалдандырылған аумақтардың меншік иелеріне және жалға алушыларына жүктеледі;
      2) мәдениет және демалыс саябақтарының, балалар саябақтардың, арнайы саябақтардың осы мекемелердің әкімшілігіне жүктеледі;
      3) сауда объектілерінің қасбетті топтарының ажырамас бөлігін құрайтын жалпы пайдаланудың жасыл көшеттерінің, қызмет көрсетудің, банктердің, кеңселердің, кәсіпорындардың, жеке үйлердің және өзге де жеке иеліктердің берілген жылжымайтын мүліктің меншік иелеріне және жалға алушыларына жүктеледі;
      4) ұйымдар аумағындағы жасыл көшеттердің, сонымен қатар оларға бекіген учаскелердегі жасыл көшеттердің тікелей осы ұйымдармен жүзеге асырылады;
      5) санитарлық-қорғаныс аймақтардың меншік иелерімен және санитарлы-қорғаныс аймақтардың шекарасындағы жер учаскелердің жер пайдаланушыларымен жүзеге асырылады;
      6) кварталішілік жасыл көшеттердің, жер пайдаланудың шекарасындағы үй жанындағы аумақтардағы көшеттердің тұрғын үй қорының иелеріне (тұрғын үй пайдалану кәсіпорынның пайдаланушыларына) жүктеледі.
      24. Арнайы агротехникалық іс-шараларды өткізумен байланысты жасыл күту бойынша жұмыстар, жасыл желектердің жөнделуі және қайта құрылуы жұмыстардың сәйкес түрлерін жүргізуге лицензиялары бар мамандырылған көгалдандыру ұйымдарымен өткізіледі.

6. Жасыл көшеттерді кесіп түсіру және қайта егу

      25. Жасыл көшеттерді кесіп түсіруге рұқсат келесі жағдайларда беріледі:
      1) орнатылған тәртіпте келісілген және бекітілген қала құрылысының құжаттамасымен көзделген құрылыс объектілерін орналастыру үшін жағдайларды қамтамасыз етуде;
      2) инженерлік көріктендіру, жер үсті коммуникация объектілеріне қызмет көрсетуде;
      3) апаттық және төтенше жағдайларды жоюда, соның ішінде инженерлік абаттандырудың объектілерінде;
      4) санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау органның қорытындылары бойынша ғимараттардың жабдықталған деңгейін тұрғын және тұрғын емес орындар үшін сәйкес нормативтерге қалпына келтіруде;
      5) жасыл көшеттердің түр-тұқымдық құрамын және сапасын жетілдірудің қажеттілігі кезінде.
      26. Жасыл көшеттерді кесіп түсіру билеттері (34 қосымша) бойынша ғана бұзуға жол беріледі, ал қайта егілуі уәкілетті органмен берілетін рұқсат бойынша (5 қосымша) жүргізіледі.
      Кесіп түсірудің, егудің, кесу билеттерін және қайта егуге рұқсаттарды берудің тәртібі уәкілетті органмен анықталады.
      27. Мемориалдық, тарихи немесе әмбебап эстетикалық құндылыққа ие, тарихи немесе мәдени мұраттық ескерткіш, Қазақстанның қызыл кітабына енгізілген ағашты және бұталы өсімдіктер түрлерінің мәртебесіне ие, сонымен қатар жергілікті маңыздағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда орналасқан ағаштарды құлатуға тыйым салынады.
      28. Рұқсат қағаздарды алдын ала ресімдеусіз жасыл көшеттерді кесіп түсіру және егуге жол берілмейді.
      29. Қала құрылысының қызметін іске асыру кезінде жасыл көшеттерді кесіп түсіру және егуді келістіру келесі тәртіпте жүзеге асырылады:
      1) құрылысқа бастапқы-рұқсат ету құжаттаманы даярлау кезінде жобалық ұйым белгіленген тәртіпте жасыл көшеттерді кесіп түсірудің қажеттілігін көздейтін құрылыстық жобаны әзірлейді;
      2) жобалық ұйымның хаты және құрылыстық жобаның негізінде уәкілетті орган мамандандырылған ұйымдармен бірлесе отырып құрылыс жорамалданған учаскенің тексерілуін өткізеді және ағаштар мен бұталардың саны, түр-тұқымының құрамы, жағдайы, газондардың, шөп жамылғысының, гүл бақтардың барын, соның ішінде кесіп түсіруге жататындар көрсетілетін тексеру актісі жасалады;
      3) тексеру актінің негізінде уәкілетті орган жобалық ұйымға берілген учаскеде құрылыс салудың мүмкін болуы және ағаш пен бұталарды, сонымен қатар кесіп түсіруге жататын ағаш және бұталардың, гүл бақтардың және газондардың санын мейлінше ұзақ сақтаудың мүмкіндігі мақсатында құрылысты орналастырудың ерекше талаптары туралы қорытындыны шығарады;
      4) ұсынылған құжаттардың негізінде уәкілетті орган тапсырыс берушіге кесіп алынатын ағаштардың және бұталардың, бұзылатын гүл бақтарының және газондардың өтемдік құнын төлеуге мамандандырылған ұйыммен белгіленетін көлемде шот жазып береді;
      5) бес қабатты және басқа да ескі құрылыстарды бұзу кезінде жасыл көшеттердің кесіліп түсірілуіне кесу билеттерін беру кезінде өтемдік құн инженерлік коммуникациялардың аймақтарында және жарықтық режимнің аймағында орналасқан жасыл көшеттерді кесіп түсірудің құнын есепке алусыз есептеледі.
      30. Инженерлік коммуникациялардың күрделі және ағымды жөнделуін өткізу кезінде жасыл көшеттердің кесіп түсірілуі және (немесе) егілуі келесі тәртіпте өткізіледі:
      1) инженерлік коммуникациялардың күрделі және ағымдағы жөнделуін өткізу кезінде жасыл көшеттердің кесіп түсірілуі кесу билеттің негізінде өткізіледі;
      2) жөндеу жұмыстарының барысында бұзылған газондар мен гүл бақтарының қалпына келтірілуі тапсырыс берушінің қаражаты есебінен іске асырылады;
      3) ағаштарды және бұталарды кесіп түсіру кезінде өтемдік құн толық қалпына келтіру құнының көлемінде алынады.
      31. Төтенше және апаттық жағдайларда ірі ағаштардың құлауы адам өміріне және деңсаулығына, ғимараттардың және құрылыстардың күйіне, көлік қозғалысына, коммуникациялардың қызметіне қауіп төндірген кездерде көрсетілген көшеттердің кесіп түсірілуі алдын ала рұқсатты ресімдеусіз өткізіледі:
      1) кесу фактісі аумақ иесінің, уәкілетті органның, апатты және төтенше жағдайды жою бойынша жұмыстарды өткізген ұйымның өкілі құрамындағы комиссиямен белгіленген нысанда ресімделген кесу орнын куәландыру актісімен расталады;
      2) белгіленген нысанда ресімделген кесу орнын куәландыру актісі бар болғанда уәкілетті орган кесу билетін 72 сағат ішінде береді.
      32. Бөлмелерге жоғары көлеңке түсуіне алып келетін ғимараттар мен құрылыстардан 5 метр жақын өсетін ағаштарды кесіп түсіруге рұқсат санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау органдарының қорытындысы негізінде азаматтардың өтініштері бойынша уәкілетті органмен беріледі.
      33. Олардың орналасқан жеріне тәуелсіз қурап бара жатқан, құрап қалған және ауру ағаштар мен бұталардың есебі уәкілетті органмен жеке және заңды тұлғалардың, пайдаланушылардың, көгалдандырылған аумақтардың меншік иелердің және жалға алушылардың өтініштері бойынша өткізіледі.
      Қурап қалған ағаштар мен бұталарды зерттеу кезінде ағаштардың қурап қалуы олардың кәріліктерінен және ауруынан емес, ал жеке азаматтардың немесе лауазымды тұлғалардың кесірінен болғандығы анықталса, онда осы ағаштардың бағалануы дымқыл өсетін ағаштарды қалпына келтіру құнының ставкасы бойынша өткізіледі, ал олардың қурап қалуында кінәлі адамдар әкімшілік жауапкершілікке тартылады.
      34. Жасыл көшеттерді өсіру және күтуде мамандандырылған ұйымдарға тиесілі аумақтардағы жасыл көшеттердің кесіліп түсірілуі осы Ережелерге сәйкес жүзеге асырылады.
      35. Елді мекенді көгалдандырудың келісілген жобасына және көгалдандыру сызбасына сәйкес кесілуге жататын барлық жасыл көшеттер жұмыс өндірушімен қызыл бояумен, қайта отырғызуға жататындар – сары бояумен таңбаланады.
      36. Кесілген ағаштың және кесу қалдықтардың үйілуі, түбірімен қазып алынуы, артылуы және шығарылуы жұмыстар басталған мезеттен бастап тәулік ішінде өткізіледі. Кесілген ағаштарды және кесілген қалдықтарды жұмыстар өндірісінің орнында қалдыруға тыйым салынады. Кесу қалдықтарын үю, түбірімен қазып алу және тасымалдау бойынша барлық жұмыстар берілген жұмыс түрінің қауіпсіздік техникасының талаптарына толық сәйкестікте өткізіледі.
      37. Аумақтың кесу орындарына қараған газондарға, гүл бақтарға, жасыл көшеттерге зақым келтірілген жағдайда жұмыс өндірушімен аумақтың иесімен және уәкілетті органмен келісілген мерзімдерде, бірақ зақым келтіру мезетінен бастап жарты жылдан кешіктірмей олардың міндетті түрде қалпына келтірілуі өткізіледі.
      38. Жасыл көшеттердің егілуі уәкілетті органмен берілетін рұқсаттың негізінде өткізіледі (қосымша).
      39. Жұмыстардың басталысына дейін жасыл көшеттердің егілуіне рұқсат алу үшін құрылыс жұмыстардың тапсырыс берушілеріне:
      1) уәкілетті органға құрылыс, қайта құру және күрделі жөндеудің аймақтарынан құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімімен келісілген учаскелерге ағаштар мен бұталарды егуге жобалық құжаттаманы ұсыну;
      2) мамандандырылған ұйыммен ағаштар мен бұталарды егуге шарт жасау;
      3) егілген жасыл көшеттерге (1 жыл ағымында жапырақтыларға, 2 жыл ағымында қылқан жапырақты тұқымдарға) күтім бойынша жұмыстардың қаржыландырылуын қамтамасыз ету қажет.

7. Зиянның орнын толтыру және жасыл көшеттерді кесіп түсіргеннен кейін қалпына келтіру

      40. Лауазымды тұлғалардың, азаматтардың және заңды тұлғалардың әрекеті немесе әрекетсіздігі нәтижесінде болған көпжылдық жасыл көшеттердің жоюлуы (кесу, ойран болуы) немесе зақым келтірілуі ақшалай немесе заттай түрде толық өтелуге жатады.
      41. Өтемдік көгалдандыру келесі талаптардың есебімен өткізіледі:
      1) қалпына келтірілетін жасыл көшеттердің саны жойылғандардың санынан аспауы тиіс;
      2) қалпына келтірілетін жасыл көшеттердің түр-тұқымдық және құрылысы сәулеттік, экологиялық және эстетикалық сипаттар бойынша жетілдіруге жатады;
      3) қалпына келтіру балшықпен ағаштың егілуі мен кесіп түсірілуі өткізілген аумақтың шекарасында өткізіледі.
      42. Өтемдік көгалдандыру мүдделерінде кесіп түсіру өткізілген азаматтардың және жеке тұлғалардың қаражаты есебінен өткізіледі.
      Заңсыз кесіп түсіру, жою фактілері бойынша кінәлі тұлғаны анықтау мүмкін емес болған жағдайда, жасыл көшеттердің табиғи қурауында өтемдік көгалдандыру бюджеттік қаражат есебінен жүргізіледі.
      Ақшалай өтемдік құн жасыл көшеттердің кесіп түсірілуі мүдделерінде өткізілген азаматтармен және заңды тұлғалармен жергілікті бюджетке аударылады.
      Заттай өтемақы жеке және заңды тұлғалармен уәкілетті органмен келісім бойынша көгалдандыру кәсіпорынмен, мамандандырылған ұйыммен шарт бойынша өткізілуі мүмкін.
      43. Өтемдік көгалдандыру:
      құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімімен бекітілген жобалық құжаттамаға сәйкес – ағашты-бұтақты өсімдіктің 20 бірлігінен астам қалпына қалпына келтірген кезде;
      уәкілетті органмен келістірілген көгалдандыру сызбасына сәйкес - ағашты-бұтақты өсімдіктің 20 бірлігінен кем қалпына қалпына келтірген кезде жүзеге асырылады.
      44. Құрылыс жұмыстарын өткізу кезінде кесіп түсіруге жататын жасыл көшеттер құрылыс салушының қаражаты есебінен қалпына келтіріледі. Құрылысқа бекітілген жобалық құжаттамаға сәйкес құрылыс салушылармен өткізілетін көгалдандыру өтемдік көгалдандыру бойынша жұмыстарды өткізу ретінде есептелу мүмкін емес.

8. Жасыл көшеттерді ұстау және қорғау саласындағы құқық бұзушылықтарға әкімшілік жауапкершілік

      45. Жасыл көшеттердің заңсыз зақымдалуына және жоюлуына әкімшілік жауапкершілік Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы негізінде анықталады.
      46. Жеке, лауазымды және заңды тұлғалар осы Ережелердің баптарын бұзған кезде Қазақстан Республикасының "Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы" кодексіне сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тартылады.
      47. Осы баппен көзделген әкімшілік бұзушылықтар туралы хаттамалар ішкі істер органдарының және қоршаған ортаны, орман шаруашылығын және ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды қорғау облысында мемлекеттік бақылауды және қадағалауды іске асыратын органдардың лауазымды тұлғаларымен құралады.

Абай ауданының
елді мекендеріндегі жасыл
көшеттерді ұстау және
қорғау Ережелерiне
1 қосымша

Түгендеуді өткізетін ұйымның атауы
_______________________________________________________________
Түгендеу нөмірі ___________________

Есептік объектінің
ПАСПОРТЫ

Объектінің атауы ____________________________________________________
_____________________________________________________________________
Жіктеу коды
_____________________________________________________________________
            (жерлердің функционалдық мақсаты бойынша)

Әкімшілік-аумақтық тиістілігі
_____________________________________________________________________
                        (әкімшілік маңыздағы код)

Жауапты иесі                                                        

Қорғау және пайдалану режимі, қала құрылысының қызметін реттеу тәртібі __________________________________________

Келісілді:             Келісілді:                Келісілді:

Сәулет                 Жауапты                   Уәкілетті
бөлімі                  иесі                      орган

___________________   ___________________    ____________________
"____"______201___ж.  "____"______201___ж.   "____"______201___ж.

Есептік обектінің паспортына қосымша:
Жағдайлық жоспар (қала есептік объектінің орналасуы ______________, кентте __________________)

Есептік объектінің түгендеу жоспары (көгалдандыру сызбасы) М1: 500; М1: 1000

Есептік объектінің ағаш өсіру жоспары (түгендеу жоспары) М1: 2000; М1: 10000

Жасыл көшеттердің әрбір ағашы бойынша есептік ведомосі

Түгендеуді орындаған ұйымдардың атауы

Абай ауданының
елді мекендеріндегі жасыл
көшеттерді ұстау және
қорғау Ережелерiне
2 қосымша

201__ жылдың 1 қаңтарына дейiнгi ___________ қала, кент жасыл көшеттерінің тiзiлiмi

Жасыл көшет нысандарының (учаскелерiн) алаңын жер санаты,
өсiмдiк түрлерi және функционалдық мақсаты
бойынша бөлу

      Қала, кент __________
      Әкiмшiлiк аудан: (код) ________________________________
      Жауапты иесi: _________________________________________

Жасыл көшеттер тiзiлiмi

N р/н, инвентарлық N, жасыл көшет төл-құжаты

Жердiң функционалдық мақсаты, (жасыл желектер санаты)

Жiктемелiк код

Объектілердің ауданы (учаскелердің) га, жасыл көшеттердің ауданы га/шт (ағаш, бұта)

1

2

3

4

      кестенің жалғасы

Саябақтық үлгідегі жасыл көшеттер

Ағаш өсімдігі, кбм. га/шт

Бұта өсімдігі

Жалғыз ағаштар

Топтар, біртекті ағаш

Алаптар, тоғайлар, бақтар га

Саяжолдар, қатарлар

Барлығы га/дана

Жалғыз

Тірі ағаш шарбақтары

Қатарлық егістер

Барлығы га/дана

5

6

7

8

9

10

11

12

13

      кестенің жалғасы

Ашық кеңістіктер

Гүл бақтары, га

Газондар, га

Жаздықтар

Көптік жаздықтар

Аралас

Контейнерлік

Барлығы

Партерлік

Жай

Жер қыртысының жамылғысы

Барлығы

14

15

16

17

18

19

20

21

22

      кестенің жалғасы

Саябақтық үлгідегі өсімдіктің барлығы

Ормандық, табиғи үлгідегі өсімдік

Табиғи және аралас түрдегі ағаш

Мәдениеті

Алаңқайлар, табиғи рединалар

23

24

25

26

Абай ауданының
елді мекендеріндегі жасыл
көшеттерді ұстау және
қорғау Ережелерiне
3 қосымша

"________" ___________201_____ жылғы N _________

КЕСУ БИЛЕТІ

_____________________________________________________________________

(мекен-жайы) ________________________________________________________
Жұмыс түрі: _________________________________________________________
Уәкілетті органның ________________ N ________ қорытындысы негізінде
Өтемдік құнның төлемі _______________________________________________
                          (төлем тапсырысының нөмірі және күні)
______________________________ мекен-жайы бойынша өтемдік көгалдандыру
_____________________________________________________________________
Өтемдік көгалдандырудың мерзімдері: _________________________________
Қоса берілген ведомостіге, жобаға, көгалдандырудың сызбасына сәйкес рұқсат етіледі:
кесіп түсіру ______________________________________________ дана ағаш
            _______________________________________________ дана бұта
қалпына келтіру __________________________________________ дана ағаш
            _______________________________________________ дана бұта
кесу түрі _____________________________________________ дана ағаш
          _______________________________________________ дана бұта

Мамандырылған ұйыммен шарт:
_____________________________________________________________________

Жұмыстарды келесі өкілдің қатысуымен жүргізу ________________________
_____________________________________________________________________
                  (уәкілетті органның бөлімшесі)

Жасыл көшеттерді кесу бойынша жұмыстардың басталу күні ___________________ хабарлансын.

_____________________________________________________________________
                  (уәкілетті органның бөлімшесі)

Белгіленген мерзімге дейін 5 күн мерзімінен кешіктірмей (тел. ________)
Кесу билетінің әрекет ету мерзімі ___________________________________
Уәкілетті орган басшысының орынбасары _______________________________
ПТО бастығы ___________________________________________
                           (қолы, күні)

М.О.

Кесу билетін алды ___________________________________________________
                     (лауазымы, ұйым, қолы, Т.А.Ә., телефоны)

Кесу билеті жабылды _________________________________________________
                                       (күні, қолы)

Абай ауданының
елді мекендеріндегі жасыл
көшеттерді ұстау және
қорғау Ережелерiне
4 қосымша

"________" ___________201_____ жылғы N _________
(жасыл көшеттерді санитарлық кесуге және қалпына келтіруге)

КЕСУ БИЛЕТІ

_____________________________________________________________________
      (мекен-жайы, әкімшілік аудан, қала, кент, жұмыс учаскесінің мекен-жайы)

Жұмыс түрі: _____________________________________________________________________

Ұсынылған құжаттардың негізінде: ____________________________________

Қоса берілген ведомостіге, жобаға, көгалдандырудың сызбасына сәйкес рұқсат етіледі:
кесу _______________________________________________ дана ағаш
       _______________________________________________ дана бұта
қалпына келтіру ________________________________________ дана ағаш
      _______________________________________________ дана бұта
кесу түрі _____________________________________________ дана ағаш
      _______________________________________________ дана бұта

Мамандырылған ұйыммен шарт:
_____________________________________________________________________

Жұмыстарды келесі өкілдің қатысуымен жүргізу ________________________
_____________________________________________________________________
                  (уәкілетті органның бөлімшесі)

Жасыл көшеттерді кесу бойынша жұмыстардың басталу күні ______________________ хабарлансын.

_____________________________________________________________________
                   (уәкілетті органның бөлімшесі)

Белгіленген мерзімге дейін 5 күн мерзімінен кешіктірмей (тел. ____________)

Кесу билетінің әрекет ету мерзімі ___________________________________
Уәкілетті орган басшысының орынбасары _______________________________
ПТО бастығы ___________________________________________
                        (қолы, күні)

М.О.

Кесу билетін алды __________________________________________________
                      (лауазымы, ұйым, қолы, Т.А.Ә., телефоны)
Кесу билеті жабылды ________________________________________________
                                    (күні, қолы)

Абай ауданының
елді мекендеріндегі жасыл
көшеттерді ұстау және
қорғау Ережелерiне
5 қосымша

Жасыл көшеттерді кесуге берiлген
N ____ РҰҚСАТ
"___"_______ 201__ ж. дейін жарамды

      1. Кәсiпорынның аталуы (СТН) (тапсырысшы, өтiнiш берушi) ___________________________
      2. Кәсiпорынның басшысы (А.Ж.Т.) (тапсырысшы, өтiнiш берушi) __________________
      3. Сұралған учаскенiң мақсаты __________________________
      4. Орналасқан жерi _______________________
      5. Шараларды өткiзу үшiн негiздеме _________________________
      6. Жер учаскесiнiң меншiк түрi (N, күнi) _____________________
      7. Уәкiлеттi органның жасыл көшеттерді зерттеу актiсi (1 қосымша)
      8. Ағаш-бұталы көшеттердің іс жүзіндегі күйі (сапалық, сандық)
      9. Жасыл көшет қорын өтемдiк қалпына келтiру жөнiндегi мiндеттеме (кепiлдiк хат)

ҚОРЫТЫНДЫ

      Атқарушы орган (толық атауы) жасыл көшеттердің жәй-күйiн ескере отырып, зерттеу актiсiне сәйкес жоғарыда көрсетілген ағаштарды кесудi келiстiредi, бұл жағдайда бiрiншi басшыға мына талаптарды орындау мiндеттеледi:
      1) жер асты және жер үстi коммуникацияларын қорғау нормаларымен ережелерiн сақтай отырып, сәндi-бағалы жасыл желектердi отырғызу жолымен өтемдiк қалпына келтiру бойынша шараларды жүргiзу.
      2) жасыл желектердi қорғау, ұстау мен сақтау бойынша шаралардың толық кешенiн жүргiзу.

      Қосымша: ____________
      Ескертпе:____________
      Атқарушы органның басшысы А.Ж.Т.

      Уәкілетті
      органның басшысы _________________           __________________
                             (қолы)                         (Т.А.Ә.)

М.О.

Абай ауданының
елді мекендеріндегі жасыл
көшеттерді ұстау және
қорғау Ережелерiне
6 қосымша

Жасыл көшеттерді зерттеу
АКТIСI

201___ ж. "____" ____________

      ______________________________________________________________
            (мекен-жайы: аудан, қала, кент, учаскенің мекен-жайы)
Бiздер, төменде қол қоюшылар, _______________________________________
               (уәкілетті органның жауапты тұлғасы, лауазымы, Т.А.Ә.,
_____________________________________________________________________
      және тапсырыс берушiнiң өкiлi, ұйым, лаузымы, Т.А.Ә.)
___________________________ түсетiн жасыл көшеттерге зерттеу жүргiздi _____________________________________________________________________
         (кесу, қайта құру, қайта отырғызу, санитарлық кесу)
_____________________________________________________________________
      Нәтижесiнде анықталды:

N

Жасыл көшеттердің тұқымдық құрамы

Кесiлетiн

Қайта отырғызу

Сақталады

Сапалық (нақты) жағдайы

көлем

дм

көлем

дм

көлем

дм

Жақсы

Қанағат.

Қанағат емес

1











2











3











4











5











6











7











8











9











10











      Осы акт _____ дана болып жасалды.
Ескертпе: Тексеру актiсi жасыл көшеттерді кесуге немесе отырғызуға құқық беретiн құжат болып табылмайды.
      Тапсырысшының өкiлi алды _______________
                               (қолы, Т.А.Ә.)
      Атқарушы органның лауазымды
      тұлғасы ___________________
                 (қолы, Т.А.Ә.)

Об утверждении Правил содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Абайского района

Решение 27 сессии Абайского районного маслихата Карагандинской области от 7 октября 2010 года N 27/328. Зарегистрировано Управлением юстиции Абайского района Карагандинской области 15 ноября 2010 года N 8-9-89. Утратило силу - решением 6 сессии Абайского районного маслихата Карагандинской области от 8 июня 2012 года N 6/58

      Сноска. Утратило силу - решением 6 сессии Абайского районного маслихата Карагандинской области от 08.06.2012 N 6/58 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня их первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" Абайский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Абайского района.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня их первого официального опубликования.

      Председатель сессии                        Г. Бахраева

      Секретарь Абайского
      районного маслихата                        Б. Цай

      СОГЛАСОВАНО

      Начальник Абайского
      Управления внутренних
      дел Абайского района                       С. Айдаров
      7.10.2010 г.

      Исполняющий обязанности
      акима города Абай                          М. Бимаганбетов
      7.10.2010 г.

      Начальник управления
      государственного санитарно-
      эпидемиологического
      надзора по Абайскому району                Г. Даутпаева
      7.10.2010 г.

      Начальник государственного
      учреждения "Отдел жилищно-
      коммунального хозяйства,
      пассажирского транспорта и
      автомобильных дорог
      Абайского района"                          Е. Кисраунов
      7.10.2010 г.

Утверждены
решением 27 внеочередной сессии
Абайского районного маслихата
от 7 октября 2010 года N 27/328

Правила содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Абайского района

      Правила содержания и защиты зеленных насаждений в населенных пунктах Абайского района (далее - Правила) разработаны в соответствии с Кодексом Республики Казахстан от 30 января 2001 года "Об административных правонарушениях", Экологическим Кодексом Республики Казахстан от 9 января 2007 года и Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" в целях повышения качества содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Абайского района, как основного элемента их благоустройства для формирования здоровой окружающей среды.
      Правила регулируют правовые отношения в сфере содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Абайского района и обязательны для всех хозяйствующих субъектов независимо от форм собственности.

1. Общие положения

      1. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:
      1) зеленые насаждения специального назначения – озелененная территория санитарно-защитных, водо-охранных, защитно-мелиоративных, противопожарных зон, кладбищ, плодовые сады, питомники, цветочно-оранжерейные хозяйства;
      2) учетный объект – земельный участок, имеющий установленные границы и предоставленный в собственность или аренду учреждениям, организациям, предприятиям либо физическим лицам – ответственным владельцам;
      3) зеленые насаждения общего пользования – территория зеленых насаждений, предназначенная для рекреации населения населенных пунктов (городские леса, лесопарки, парки, сады, скверы, бульвары);
      4) защита зеленых насаждений – система правовых, организационных и экономических мер, направленных на сохранение и воспроизводство зеленых насаждений;
      5) зеленые насаждения – древесные, кустарниковые и травянистые растения естественного и искусственного происхождения, которые в соответствии с гражданским законодательством составляют единый зеленый фонд населенного пункта;
      6) компенсационная стоимость зеленых насаждений – стоимостная оценка зеленых насаждений, устанавливаемая для учета их ценности при повреждении или уничтожении, включая расходы на создание и содержание зеленых насаждений, а также возмещение экологического ущерба, определяемого в зависимости от ценности, местоположения и качественного состояния зеленых насаждений;
      7) повреждение зеленых насаждений – причинение вреда кроне, стволу, ветвям древесно-кустарниковых растений, их корневой системе, повреждение надземной части и корневой системы травянистых растений, не влекущее прекращение роста. Повреждением является механическое повреждение ветвей, корневой системы, нарушение целостности коры, нарушение целостности живого надпочвенного покрова, загрязнение зеленых насаждений либо почвы в корневой зоне вредными веществами, поджог и иное причинение вреда;
      8) реестр зеленых насаждений – свод данных о типах, видовом составе, количестве зеленых насаждений на территории населенного пункта;
      9) уничтожение зеленых насаждений – повреждение зеленых насаждений, повлекшее гибель деревьев, кустарников, цветников и газонов;
      10) зеленое строительство – система мероприятий по созданию, сохранению и увеличению площадей зеленых насаждений в населенных пунктах и других объектах. Озеленение значительных по площади участков производится на основе проектного задания и составленного на его основе технического проекта;
      11) озелененные территории – земельные участки жилого общественного, делового, коммунального, производственного назначения, на которых располагаются насаждения естественного и искусственного происхождения: садово-парковые комплексы и объекты, бульвары, скверы, газоны и цветники;
      12) компенсационное озеленение – воспроизводство зеленых насаждений взамен уничтоженных или поврежденных;
      13) уполномоченный орган - орган по содержанию и защите зеленых насаждений, акимы города Абай, поселков и сельских округов района (далее - администраторы программ);
      14) зеленые насаждения ограниченного пользования – озелененная территория жилой застройки, лечебных, детских, учебных и научных учреждений, промышленных предприятий, спортивных комплексов.

2. Основные принципы содержания и защиты зеленых насаждений

      2. Все зеленые насаждения, расположенные на территории населенных пунктов района независимо от того, в чьем ведении они находятся, образуют единый зеленый фонд населенного пункта и подлежат защите.
      3. Физическим и юридическим лица необходимо осуществлять меры по сохранению зеленых насаждений, а также не допускать незаконных действий или бездействий, способных привести к повреждению или уничтожению зеленых насаждений.
      4. Собственникам, арендаторам земельных участков, на которых расположены зеленые насаждения необходимо осуществлять контроль за их состоянием, обеспечивать удовлетворительное состояние и нормальное развитие зеленых насаждений. Работы по посадке и уходу за зелеными насаждениями, связанные с проведением специальных агротехнических мероприятий, осуществляются специализированными организациями на тендерной основе.
      5. Проектная, строительная и хозяйственная деятельность физических и юридических лиц осуществляется с соблюдением требований настоящих Правил. Предпроектная и проектная документация на организацию строительной, хозяйственной и иной деятельности должна содержать полные и достоверные сведения о состоянии зеленых насаждений, нанесенных на схему озеленения.
      6. Зеленые массивы (парки, скверы, рощи, лесопосадки), расположенные в пределах территории населенного пункта застройке не подлежат.
      7. Создание зеленых насаждений на землях общего пользования производится в соответствии с утвержденной в установленном порядке схемой озеленения населенного пункта на основании положительного заключения органов архитектуры и градостроительства.
      8. При ведении работ по зеленому строительству, авторам проекта необходимо вести надзор за качеством и соответствием выполняемых работ по утвержденным рабочим чертежам и схемой озеленения населенного пункта.

3. Требования к гражданам и собственникам (арендаторам) зеленых насаждений

      Сноска. Заголовок Главы 3 Правил в редакции решения Абайского районного маслихата Карагандинской области от 16.06.2011 N 35/424 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня их первого официального опубликования).

      9. Граждане имеют право:
      1) свободно пребывать в садах, парках, скверах, посещать мемориальные комплексы и другие территории, занятые зелеными насаждениями, для удовлетворения своих культурно-оздоровительных и эстетических потребностей, совершать прогулки, заниматься спортом и в иных целях с соблюдением требований настоящих Правил;
      2) получать достоверную информацию о состоянии, мерах защиты и перспективах развития зеленого фонда населенных пунктов района;
      3) участвовать в обсуждении проектов зеленого строительства, а также в разработке альтернативных проектов зеленого строительства;
      4) выступать с инициативой о проведении общественной экологической экспертизы проектной документации, реализация которой может причинить вред зеленому фонду населенных пунктов района;
      5) принимать участие в мероприятиях по озеленению населенного пункта, двора и санитарной очистке территорий;
      6) обжаловать в административном или судебном порядке действия (бездействия) со стороны должностных лиц, государственных органов и организаций, связанных с нарушением требований по защите зеленых насаждений.
      10. Физические и юридические лица, собственники и арендаторы озелененных территорий, принявшие обязательства по защите и содержанию зеленых насаждений:
      1) обеспечивают сохранность и квалифицированный уход за зелеными насаждениями;
      2) ежегодно направляют в уполномоченный орган информацию об изменении (снос, реконструкция, пересадка, посадка) зеленых насаждений по установленной им форме;
      3) регулярно проводят весь комплекс агротехнических мер, в том числе полив газонов, деревьев и кустарников, борьбу с сорняками, вредителями и болезнями, скашивание газонов;
      4) проводят озеленение и текущий ремонт зеленых насаждений на закрепленной территории в соответствии с техническим проектом озеленения населенного пункта, разработанной в соответствии с градостроительными, экологическими, санитарно-гигиеническими нормами за свой счет;
      5) осуществляют снос (пересадку) зеленых насаждений, оформленную в порядке, установленном настоящими Правилами;
      6) проводят омолаживающую обрезку деревьев, формовочную и санитарную обрезку древесно-кустарниковой растительности только по письменному разрешению уполномоченного органа;
      7) проводят своевременную обрезку ветвей в охранной зоне (в радиусе 1 метра) токонесущих проводов, а также закрывающих указатели улиц и номерные знаки домов. Обрезка ветвей производится по графику, согласованному с владельцами линий электропередачи, и под их контролем с соблюдением технологических требований по выполнению данного вида работ;
      8) проводят санитарную очистку территории, удаление поломанных деревьев и кустарников.
      11. При купле, продаже, дарении, передаче в аренду земельных участков, занятых зелеными насаждениями, и других формах земельного оборота, предусмотренных земельным законодательством, к новому собственнику, арендатору переходят права и обязанности по содержанию и защите зеленых насаждений.
      12. Документация, удостоверяющая земельный оборот озелененных территорий, подлежит согласованию с уполномоченным органом.

4. Полномочия уполномоченного органа

      13. В компетенцию уполномоченного органа входит:
      1) ведение кадастра зеленых насаждений;
      2) организация и контроль за выполнением мероприятий по созданию, содержанию и защите зеленых насаждений;
      3) согласование разрешений на использование земельных участков, занятых зелеными насаждениями;
      4) выдача разрешений на снос и пересадку зеленых насаждений (приложение 5).

5. Учет, защита и содержание зеленых насаждений

      14. Учет зеленых насаждений в населенных пунктах района осуществляется посредством инвентаризации зеленых насаждений, расположенных в границах учетного объекта, в целях определения их количества, видового состава и состояния.
      15. Инвентаризация и иные виды обследования зеленых насаждений проводятся специализированной организацией на тендерной основе.
      16. Учет зеленых насаждений проводится в целях:
      1) получения достоверных данных о количественных и качественных характеристиках зеленых насаждений на территории населенных пунктов района;
      2) определения соответствия деятельности, осуществляемой ответственными владельцами на озелененных территориях, установленному функциональному назначению территорий;
      3) создания информационной базы для организации рационального использования озелененных территорий населенного пункта.
      17. Учету подлежат все виды зеленых насаждений: деревья, кустарники, газоны, цветники.
      18. Документом, отображающим результаты учета зеленых насаждений, является паспорт учетного объекта, составляемый по утвержденной форме (приложение 1).
      19. Паспорт учетного объекта подлежит плановому обновлению 1 раз в пять лет.
      20. Ответственный владелец недвижимого имущества организует учет зеленых насаждений на принадлежащем ему земельном участке и обеспечивает сведение полученных данных в паспорт учетного объекта.
      21. Паспорт учетного объекта утверждается ответственным владельцем и согласовывается уполномоченным органом, а также проводившей обследование специализированной организацией.
      Копия паспорта учетного объекта передается в уполномоченный орган для сведения данных в Реестр зеленых насаждений (приложение 2).
      22. Обновление данных Реестра зеленых насаждений, расположенных на озелененных территориях производится 1 раз в 2 года.
      23. Организация и выполнение мероприятий и работ по содержанию и защите зеленых насаждений:
      1) садов, скверов, бульваров, пешеходных аллей возлагается на уполномоченный орган, специализированные коммунальные предприятия, а также на собственников и арендаторов озелененных территорий;
      2) парков культуры и отдыха, детских парков, специализированных парков возлагается на администрации этих учреждений;
      3) зеленых насаждений общего пользования, составляющих неотъемлемую часть фасадных (входных) групп объектов торговли, обслуживания, банков, офисов, предприятий, частных домов и других частных владений возлагается на собственников и арендаторов данного недвижимого имущества;
      4) зеленых насаждений на территориях организаций, а также на участках, закрепленных за ними, осуществляется непосредственно этими организациями;
      5) санитарно-защитных зон осуществляется собственниками и землепользователями земельных участков в границах санитарно-защитных зон;
      6) внутриквартальных зеленых насаждений, насаждений на придомовых территориях в границах землепользования, возлагается на собственников (пользователей жилищно-эксплуатационных предприятий) жилищного фонда.
      24. Работы по уходу за зелеными насаждениями, связанные с проведением специальных агротехнических мероприятий, ремонт и реконструкция зеленых насаждений проводится специализированными озеленительными организациями, имеющими лицензию на проведение соответствующих видов работ.

6. Снос и пересадка зеленых насаждений

      25. Снос зеленых насаждений может быть разрешен в случаях:
      1) обеспечения условий для размещения объектов строительства, предусмотренных утвержденной и согласованной в установленном порядке градостроительной документацией;
      2) обслуживания объектов инженерного благоустройства, надземных коммуникаций;
      3) ликвидации аварийных и чрезвычайных ситуаций, в том числе на объектах инженерного благоустройства;
      4) восстановления по заключениям органа санитарно эпидемиологического надзора уровня освещенности зданий, соответствующей нормативам для жилых и нежилых помещений;
      5) необходимости улучшения качественного и видового состава зеленых насаждений.
      26. Снос зеленых насаждений допускается только по порубочным билетам (приложения 34), а пересадка по разрешению (приложение 5), выдаваемых уполномоченным органом.
      Порядок сноса, пересадки, выдачи порубочных билетов и разрешений на пересадку определяется уполномоченным органом.
      27. Снос деревьев, имеющих мемориальную, историческую или уникальную эстетическую ценность, имеющих статус памятников исторического или культурного наследия, видов древесной и кустарниковой растительности, занесенных в Красную книгу Казахстана, а также расположенных на особо охраняемых природных территориях местного значения, запрещается.
      28. Снос и пересадка зеленых насаждений, без предварительного оформления разрешительных документов запрещается.
      29. Согласование сноса или пересадки зеленых насаждений при реализации градостроительной деятельности осуществляется в следующем порядке:
      1) проектная организация при подготовке исходно-разрешительной документации на строительство разрабатывает в установленном порядке строительный проект, предусматривающий необходимость сноса зеленых насаждений;
      2) на основании письма проектной организации и строительного проекта уполномоченный орган совместно со специализированными организациями проводит обследование участка, на котором предполагается строительство, и составляет акт обследования, в котором указывается количество деревьев и кустарников, их видовой состав, состояние, наличие газонов, травяного покрова, цветников, в том числе подлежащих сносу;
      3) на основании акта обследования уполномоченный орган выдает проектной организации заключение о возможности строительства на данном участке и особыми условиями размещения строительства с целью максимально возможного сохранения деревьев и кустарников, а также количества деревьев и кустарников, цветников и газонов, подлежащих сносу;
      4) на основании представленных документов, уполномоченный орган выписывает заказчику счет на оплату компенсационной стоимости вырубаемых деревьев и кустарников, сносимых цветников и газонов в размере, определяемой специализированной организацией;
      5) при выдаче порубочных билетов на снос зеленых насаждений при сносе пятиэтажных и иных ветхих строений компенсационная стоимость рассчитывается без учета стоимости сноса зеленых насаждений, расположенных в охранных зонах инженерных коммуникаций и в зоне светового режима.
      30. Согласование сноса и (или) пересадки зеленых насаждений при проведении капитального или текущего ремонта инженерных коммуникаций производится в следующем порядке:
      1) снос зеленых насаждений при проведении капитального и текущего ремонта инженерных коммуникаций производится на основании порубочного билета;
      2) восстановление газонов и цветников, нарушенных в ходе ремонтных работ, осуществляется за счет средств заказчика;
      3) при вырубке деревьев и кустарников компенсационная стоимость взимается в размере полной восстановительной стоимости.
      31. В чрезвычайных и аварийных ситуациях, когда падение крупных деревьев угрожает жизни и здоровью людей, состоянию зданий и сооружений, движению транспорта, функционированию коммуникаций, - снос указанных насаждений производится без предварительного оформления разрешений:
      1) факт сноса удостоверяется актом освидетельствования места вырубки, оформленным в установленной форме, комиссией в составе представителей владельца территории, уполномоченного органа, организации, производившей работы по ликвидации аварийной и иной чрезвычайной ситуации;
      2) уполномоченный орган выдает порубочный билет в течение 72 часов с момента начала работ при наличии акта освидетельствования места сноса, оформленного в установленном порядке.
      32. Разрешения на снос деревьев, растущих ближе 5 метров от зданий и сооружений, вызывающих повышенное затенение помещений, выдаются уполномоченным органом по заявлениям граждан на основании заключений органов санитарно-эпидемиологического надзора.
      33. Учет сухих, усыхающих и больных деревьев и кустарников независимо от их местонахождения, производится уполномоченным органом по заявлениям граждан и юридических лиц, пользователей, собственников и арендаторов озелененных территорий.
      Если при обследовании сухих деревьев и кустарников будет установлено, что гибель деревьев произошла не от старости и болезней, а по вине отдельных граждан или должностных лиц, то оценка этих деревьев производится по ставкам восстановительной стоимости на сырорастущие деревья, а виновные в их гибели привлекаются к административной ответственности.
      34. Снос зеленых насаждений на территориях, принадлежащих организациям, специализирующимся на разведении и содержании зеленых насаждений осуществляется в соответствии с настоящими Правилами.
      35. В соответствии с согласованным проектом и схемой озеленения населенного пункта все подлежащие сносу зеленые насаждения производителем работ помечаются красной краской, предназначенные для пересадки - желтой.
      36. Валка, раскряжевка, погрузка и вывоз срубленного дерева и порубочных остатков производятся в течение суток с момента начала работ. Хранить срубленные деревья и порубочные остатки на месте производства работ запрещается. Все работы по валке, раскряжевке и транспортировке порубочных остатков производятся в полном соответствии с требованиями техники безопасности данного вида работ.
      37. В случае повреждения газона, цветников, зеленых насаждений на прилегающей к месту вырубки территории производителем работ проводится их обязательное восстановление в сроки, согласованные с владельцем территории и уполномоченным органом, но не позднее, чем в течение полугода с момента причинения повреждения.
      38. Пересадка зеленых насаждений производится на основании разрешения, выдаваемого уполномоченным органом (приложение 5).
      39. Заказчикам строительных работ для получения разрешения на пересадку зеленых насаждений до начала работ необходимо:
      1) представлять в уполномоченный орган проектную документацию на пересадку деревьев и кустарников из зоны строительства, реконструкции и капитального ремонта на участки, согласованные с отделом строительства, архитектуры и градостроительства;
      2) заключить договор на пересадку деревьев и кустарников со специализированной организацией;
      3) обеспечить финансирование работ по уходу за пересаженными зелеными насаждениями (в течение 1 года за лиственными, в течение 2 лет за хвойными породами).

7. Возмещение ущерба и восстановление зеленых насаждений после их сноса

      40. Утрата (снос, уничтожение) либо повреждение многолетних зеленых насаждений, которые произошли в результате действий или бездействия должностных лиц, граждан и юридических лиц, подлежат полной компенсации в денежной или натуральной форме.
      41. Компенсационное озеленение производится в соответствии с учетом следующих требований:
      1) количество восстанавливаемых зеленых насаждений не должно быть менее количества снесенных;
      2) видовой состав и конструкция восстанавливаемых зеленых насаждений по архитектурным, экологическим и эстетическим характеристикам подлежат улучшению;
      3) восстановление производится, как правило, в пределах территории, где был произведен снос, с высадкой деревьев с комом.
      42. Компенсационное озеленение производится за счет средств граждан и юридических лиц, в интересах которых был произведен снос.
      Компенсационное озеленение по фактам незаконного сноса, уничтожения, при невозможности установления виновного лица, естественной гибели зеленых насаждений производится за счет бюджетных средств.
      Компенсационная стоимость в денежной форме перечисляется гражданами и юридическими лицами, в интересах которых производится снос зеленых насаждений, в местный бюджет.
      Компенсация в натуральном выражении может быть произведена физическими или юридическим лицами по договору со специализированной организацией, предприятием озеленения, по согласованию с уполномоченным органом.
      43. Компенсационное озеленение осуществляется:
      при восстановлении более 20 единиц древесно-кустарниковой растительности – в соответствии с проектной документацией утвержденной отделом строительства, архитектуры и градостроительства;
      при восстановлении менее 20 единиц древесно-кустарниковой растительности – в соответствии со схемой озеленения, согласованной с уполномоченным органом.
      44. При проведении строительных работ зеленые насаждения, подлежащие сносу, восстанавливаются за счет средств застройщика. Озеленение, проводимое застройщиками в соответствии с утвержденной проектной документацией на строительство, не может быть зачтено как проведение работ по компенсационному озеленению.

8. Административная ответственность за правонарушения в сфере содержания и защиты зеленых насаждений

      45. Административная ответственность за противоправное повреждение или уничтожение зеленых насаждений определяется на основании действующего законодательства Республики Казахстан.
      46. Физические, должностные и юридические лица при нарушении статей настоящих Правил, привлекаются к административной ответственности, согласно Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях".
      47. Протоколы об административных правонарушениях, предусмотренных настоящей статьей, составляются должностными лицами органов внутренних дел и органов, осуществляющих государственный контроль и надзор в области охраны окружающей среды, лесного хозяйства и особо охраняемых природных территорий.

Приложение 1
к Правилам содержания
и защиты зеленых насаждений в
населенных пунктах
Абайского района

Наименование организации, выполняющей инвентаризацию
_______________________________________________________________
Инвентарный номер ___________________

ПАСПОРТ
учетного объекта

Наименование объекта                                                
                                                                     

Классификационный код
_____________________________________________________________________
                 (по функциональному назначению земель)

Административно-территориальная принадлежность
_____________________________________________________________________
                  (код административного значения)

Ответственный владелец
_____________________________________________________________________

Режимы охраны и использования, режимы регулирования градостроительной деятельности ___________________________________________

Согласовано:              Согласовано:           Согласовано:

Отдел                     Ответственный          Уполномоченный
архитектуры               владелец               орган

___________________     _________________        _________________

"____"______201___г.   "____"______201___г.     "____"_______201___г.

Приложение к паспорту учетного объекта:
Ситуационный план (расположение учетного объекта в городе ______________, поселке __________________)

Инвентарный план учетного объекта (схема озеленения) М1: 500; М1: 1000

План лесонасаждений учетного объекта (инвентарный план) М1:2000; М1: 10000

Подеревная перечетная ведомость зеленых насаждений

Список организаций, выполнивших инвентаризацию

Приложение 2
к Правилам содержания
и защиты зеленых насаждений в
населенных пунктах
Абайского района

Реестр
зеленых насаждений города, поселка _____________________
на 1 января ____ года

Распределение площади объектов (участков) зеленых насаждений по категориям земель, типам растительности и функциональному назначению

      Город, поселок _____________________
      Административный район: (код) _____________________
      Ответственный владелец: ___________________________

Реестр зеленых насаждений

N п./п. инвентарный номер паспорта объекта

Функциональное назначение земель, группа типов назначения, наименование объектов (участков) зеленых насаждений

Классификационный код

Площадь объектов (участков) га, зеленых насаждений га/шт. (дер., куст.)

1

2

3

4

продолжение таблицы

Зеленые насаждения паркового типа

Древесная растительность, кбм. га/шт.

Кустарниковая растительность

Единичные деревья

Группы, куртины

Массивы, рощи, сады га

Аллеи, ряды

Всего га/шт.

Одиночные

живая изгородь

Рядовые посадки

Всего га/шт.

5

6

7

8

9

10

11

12

13

продолжение таблицы

Открытые пространства

Цветники, га

Газоны, га

летники

многолетники

смешанные

контейнерные

Всего

партерные

обыкновенные

напочвенный покров

Всего

14

15

16

17

18

19

20

21

22

продолжение таблицы

Всего растительности паркового типа

Растительность лесного, природного типа

Древостой естественного и смешанного типа

Культуры

Прогалины редины естественные

23

24

25

26

Приложение 3
к Правилам содержания
и защиты зеленых насаждений в
населенных пунктах
Абайского района

ПОРУБОЧНЫЙ БИЛЕТ
N _________от "________" ___________ 201_____ г.

_____________________________________________________________________

(адрес) _____________________________________________________________

Вид работ: __________________________________________________________

На основании Заключения уполномоченного органа N _________ от _______

Оплата компенсационной стоимости ____________________________________
                                 (номер платежного поручения и дата)

Компенсационное озеленение по адресу: _______________________________
_____________________________________________________________________

Сроки компенсационного озеленения: __________________________________

В соответствии с прилагаемой к проекту перечетной ведомостью и схемой озеленения разрешается:

вырубить _______________________________________________ шт. деревьев
      _______________________________________________ шт. кустарников
пересадить _____________________________________________ шт. деревьев
      ______________________________________________ шт. кустарников

сохранить ______________________________________________ шт. деревьев
      _______________________________________________ шт. кустарников

Договор со специализированной организацией:

_____________________________________________________________________

Работы производить в присутствии представителя ______________________
_____________________________________________________________________
                (подразделение уполномоченного органа)

Дату начала работ по сносу зеленых насаждений сообщить в ____________
_____________________________________________________________________
                (подразделение уполномоченного органа)
не позднее, чем за 5 дней до назначенного срока (тел. ______________)
Срок действия порубочного билета ____________________________________
Заместитель руководителя уполномоченного органа _____________________
Начальник ПТО ___________________________________________
                          (подпись, дата)

М.п.

Порубочный билет получил ____________________________________________
                   (должность, организация, подпись, Ф.И.О., телефон)

Порубочный билет закрыт _____________________________________________
                                       (дата, подпись)

Приложение 4
к Правилам содержания
и защиты зеленых насаждений в
населенных пунктах
Абайского района

ПОРУБОЧНЫЙ БИЛЕТ
N _________от "________" ___________201_____ г
(на санитарные рубки и реконструкцию зеленых насаждений)

_____________________________________________________________________
(адрес, административный район, город, поселок, адрес участка работ)

Вид работ: __________________________________________________________
На основании представленных документов: _____________________________

_____________________________________________________________________

В соответствии с прилагаемой перечетной ведомостью, проектом, схемой озеленения разрешается:
вырубить _______________________________________________ шт. деревьев
      _______________________________________________ шт. кустарников
восстановить ___________________________________________ шт. деревьев
      _______________________________________________ шт. кустарников
Вид обрезки ____________________________________________ шт. деревьев
      _______________________________________________ шт. кустарников

Договор со специализированной организацией:
_____________________________________________________________________

Работы производить в присутствии представителя ______________________
_____________________________________________________________________
                 (подразделение уполномоченного органа)

Дату начала работ по сносу зеленых насаждений сообщить в ____________
_____________________________________________________________________
                 (подразделение уполномоченного органа)
не позднее, чем за 5 дней до назначенного срока (тел. ______________)
Срок действия порубочного билета ____________________________________
Заместитель руководителя уполномоченного органа _____________________
Начальник ПТО ___________________________________________
                             (подпись, дата)

М.п.

Порубочный билет получил_____________________________________________
                   (должность, организация, подпись, Ф.И.О., телефон)

Порубочный билет закрыт______________________________________________
                                    (дата, подпись)

Приложение 5
к Правилам содержания
и защиты зеленых насаждений в
населенных пунктах
Абайского района

РАЗРЕШЕНИЕ N _______
на снос, пересадку зеленых насаждений
действительно до "_____" _________ 201__ г.

1. Наименование предприятия (РНН) (заказчик) ________________________
2. Руководитель предприятия (Ф.И.О.) (заказчик) _____________________
3. Назначение испрашиваемого участка ________________________________
4. Место расположения _______________________________________________
5. Основание для проведения мероприятий _____________________________
6. Форма собственности земельного участка (N, дата) _________________
7. Акт обследования зеленых насаждений уполномоченного органа (приложение 1)
8. Фактическое (качественное, количественное) состояние древесно-кустарниковых насаждений
9. Обязательство (гарантийное письмо) по компенсационному восстановлению зеленого фонда.

З А К Л Ю Ч Е Н И Е

      Уполномоченный орган (полное наименование) в соответствии с актом обследования, учитывая состояние зеленых насаждении согласовывает снос вышеуказанных деревьев, при этом первому руководителю предписывается выполнить следующие требования:
      1) необходимо произвести мероприятия по компенсационному восстановлению зеленых насаждений путем посадки декоративно-ценных зеленых насаждений с соблюдением норм и правил охраны подземных и воздушных коммуникаций;
      2) проводить полный комплекс мероприятий по созданию, содержанию и охране зеленых насаждений.

      Приложение: __________
      Примечание: __________

      Руководитель
      уполномоченного органа __________________    __________________
                                  (подпись)              (Ф.И.О)

М.п.

Приложение 6
к Правилам содержания
и защиты зеленых насаждений в
населенных пунктах
Абайского района

АКТ
обследования зеленых насаждений
      "___" ________ 201__ г. N ________

_____________________________________________________________________
            (адрес: район, город, поселок, адрес участка)
Мы, нижеподписавшиеся, ______________________________________________
        (должностное лицо уполномоченного органа, должность, Ф.И.О., _____________________________________________________________________
      представитель заказчика, организация, должность, Ф.И.О.)
произвели обследование зеленых насаждений подпадающих под ___________
_____________________________________________________________________
      (снос, реконструкцию, пересадку, санитарную рубку)
_____________________________________________________________________
      В результате обследования установлено:

N

Породный состав зеленых насаждений

Под снос

Пересадка

Сохраняются

Качественное (фактическое) состояние

кол

дм

кол

дм

кол

дм

хор

удов

неуд

1











2











3











4











5











6











7











8











9











10











      Настоящий акт составлен в ___ экземплярах.
      Примечание: Акт обследования не является документом, дающим право на снос или пересадку зеленых насаждений.

      Получил представитель заказчика _______________________________
                                           (подпись, Ф.И.О.)
      Должностное лицо
      уполномоченного органа ________________________________________
                                           (подпись, Ф.И.О.)