"Тұрғылықты жерінен мекенжай анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2011 жылғы 20 қыркүйектегі № 487 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2011 жылы 24 қазанда № 7277 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 20 наурыздағы № 165 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 20.03.2014 № 165 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған "Тұрғылықты жерінен мекенжай анықтамаларын беру" Мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Көші-қон полициясы комитеті (П.К. Нокин):
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен ресми жариялауды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары полиция полковнигі Қ.С. Тыныбековке және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы комитетіне (П.К. Нокин) жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр
      милиция генерал-майоры                           Қ. Қасымов

      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасы
      Байланыс және ақпарат министрі

      ______________ А. Жұмағалиев

      2011 жылғы "___"______________

Қазақстан Республикасы  
Ішкі істер министрінің  
2011 жылғы 20 қыркүйектегі
№ 487 бұйрығымен    
бекітілген       

"Тұрғылықты жерінен мекенжай анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Тұрғылықты жерінен мекенжай анықтамаларын беру" Мемлекеттік қызмет регламентте (бұдан әрі – Регламент) мынадай анықтамалар пайдаланылады:
      мекенжай анықтамалары – тұтынушылар мекенжайда тіркелгені/тіркеуден шығарылғаны туралы анықтамалар;
      тұтынушы – мемлекеттік қызметке жүгінген жеке және заңды тұлға;
      құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – мүдделі органдардың жауапты адамдары, "Тұрғылықты жерінен мекенжай анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелер (кіші жүйелер).

2. Жалпы ережелер

      2. "Тұрғылықты жерінен мекенжай анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) мүдделі мемлекеттік органдарға және өзге де инстанцияларға ұсыну үшін тұтынушыларға тіркелгені/тіркеуден шығарылғаны туралы анықтамалар беру тәртібін айқындайды.
      3. Мемлекеттік қызметті облыстардағы, Астана және Алматы қалалары ішкі істер департаменттерінің құрылымдық бөліністері – мекенжай бюролары (бұдан әрі – уәкілетті орган), сондай-ақ баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО) көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) "Тұрғылықты жерінен мекен-жай анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 26 қазандағы № 1669 қаулысының (бұдан әрі – Мемлекеттік қызмет стандарты);
      2) "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 22 шілдедегі № 745 қаулысының.
      6. Тұтынушыға мекенжай анықтамасын қағаз тасымалдағышта беру көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне енгізілген мемлекеттік органдар мен өзге де субъектілердің тізбесі:
      1) уәкілетті орган;
      2) ХҚКО.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Тұтынушы мемлекеттік қызмет алу үшін уәкілетті органға немесе ХҚКО-ға жүгінеді, олардың орналасқан жері мен жұмыс кестесі Стандартын 1, 2-қосымшаларда көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері, оның ішінде оны көрсету барысы туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету орындарында алуға болады, олардың тізбесі Стандартын 1, 2-қосымшада көрсетілген.
      10. ХҚКО-дан құжаттар топтамасын курьерлік байланыс арқылы алған кезде уәкілетті орган осы Регламенттің 16-тармағына сәйкес оларға тексеру жүргізеді, деректерді картотека бойынша тексереді, мекенжай анықтамасын толтырады, орындалған құжаттардың тізілімін қалыптастырады және қолхатта көрсетілген беру мерзімі өткенге дейін бір күн бұрын орындалған (дайын) құжаттарды курьерлік байланыс арқылы ХҚКО-ға береді.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) жеке тұлға уәкілетті органға өтініш берген сәттен бастап 10 минуттан аспайды;
      2) жеке тұлғалар осы регламенттің 11-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды Астана қаласында және облыс орталықтарында орналасқан ХҚКО-ға тапсырған сәттен бастап құжаттар уәкілетті органға келіп түскен күннен бастап – 3 жұмыс күні, ХҚКО-ға, оның ішінде Алматы қаласы ХҚКО-ға – 5 жұмыс күні. Заңды тұлғалардың жазбаша сұрау салулары – 5 жұмыс күні.
      12. Тұтынушы осы регламенттің 16-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбаған жағдайда, уәкілетті орган немесе ХҚКО мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.
      13. Жеке тұлға тікелей жүгінген кезде мекенжай бюросының қызметкері тұлғаның анықтамалық деректерін есепке алу журналына тіркейді, деректерді картотека бойынша тексереді, оған тұтынушының мекенжайда тіркелгені/тіркеуден шығарылғаны туралы және сұрауды орындаған мекенжай бюросының қызметкері деректерін көрсете отырып, мөртабан қойылған мекенжай анықтамасын береді.
      Тұтынушылардың жазбаша сұрауларын мекенжай бюросының қызметкері кіріс хат-хабарлар журналына тіркейді, деректерді картотека бойынша тексереді, мекенжай анықтамасын толтырып, шығыс хат-хабарлар журналына тіркейді.
      Заңды тұлғалардың жазбаша сұраулары бойынша бір тұлғаға мекенжай анықтамалары тұтынушыға қайтарылатын сұраудың артқы бетіне мөртабан қою және толтыру арқылы беріледі.
      Тізім келіп түскен кезде мекенжай анықтамалары тіркелгені немесе тіркеуден шыққаны туралы мәліметтер бар адамдарға қатысты ғана толтырылады, қалған адамдар тегінің тұсына "тіркелмеген" деген белгі қойылады және қоса берілген анықтамалармен бірге тізім адресатқа қайтарылады.
      Уәкілетті орган және ХҚКО орындалған (дайын) құжаттарды осы Регламентің 11 бапта анықталған мерзімде береді.
      14. Уәкілетті органда мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттар мекенжай бюросының қызметкеріне, ХҚКО-ға ХҚКО-ның инспекторына тапсырылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-әрекет (өзара іс-қимыл жасасу) тәртібінің сипаттамасы

      15. Уәкілетті орган мекенжай анықтамасын жеке тұлғаға жүгінген сәтте береді.
      Заңды тұлғалардан жазбаша сұраулар келіп түскен жағдайда, уәкілетті орган сұраудың екінші данасына сұрауды қабылдаған тіркеушінің деректерін, сұраудың қабылданған күнін қояды.
      Құжаттарды ХҚКО арқылы қабылдау кезінде тұтынушыға:
      сұрауды қабылдау нөмірі мен күні;
      сұрау салынатын мемлекеттік қызмет түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттардың берілген күні (уақыты) мен орны;
      ХҚКО-ның құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетіле отырып, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      16. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушылар:
      уәкілетті органға:
      жеке тұлғалар – өзінің жеке басын куәландыратын құжатты ұсынады. Туысқандарына мекенжай анықтамаларын алу үшін туысқандық байланысын растайтын (неке қию туралы куәлік, туу туралы куәлік) құжаттың түпнұсқасын ұсынады;
      заңды тұлғалар – сұрау жіберуші бөлімше басшысы (қызметкері) қол қойған және заңды тұлғаның кеңсесінде тіркелген жазбаша сұрауларды;
      мекенжай анықтамасын үшінші тұлғаға беру үшін жеке немесе заңды тұлғаның нотариалды куәландырылған келісімін;
      ХҚКО-ға:
      еркін нысандағы арыз;
      жеке тұлғалар – өзінің жеке басын куәландыратын құжаттың түпнұсқасы мен көшірмесін ұсынады. Туысқандарына мекенжай анықтамаларын алу үшін туысқандық байланысын растайтын (неке қию туралы куәлік, туу туралы куәлік) құжаттың түпнұсқасын және көшірмесін;
      заңды тұлғалар – сұрау жіберуші бөлімше басшысы (қызметкері) қол қойған және заңды тұлғаның кеңсесінде тіркелген жазбаша сұрауларды;
      мекенжай анықтамасын үшінші адамға беру үшін жеке немесе заңды тұлғаның нотариалды куәландырылған келісімін ұсынады.
      ХҚКО қызметкері құжаттар пакетін қабылдау кезінде көшірменің түпнұсқаға сәйкестігін салыстыра тексереді және түпнұсқаны өтініш берушіге қайтарады.
      17. Мекенжай бюросының картотекалар тұрған бөлмелеріне сұрау салуларды, хаттарды орындаушы және олардың жұмысын тексеруші адамдардың ғана рұқсаты бар.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын ҚФБ:
      1) мекенжай бюроларының қызметкерлері;
      2) ХҚКО инспекторлары;
      3) азаматтарды тіркеуге жауапты көші-қон полициясы бөліністерінің қызметкерлері.
      19. 3-қосымшада әрбір әкімшілік іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеті (рәсімі) дәйектілігінің және өзара іс-қимыл жасасуының кестелік сипаттамасы келтірілген.
      20. 4-қосымшада мемлекеттік қызмет көрсету процесінде әкімшілік іс-әрекетінің қисынды дәйектілігі мен ҚФБ-ның арасындағы өзара байланыс сызбасы көрсетілген.

"Тұрғылықты жерінен мекенжай 
анықтамаларын беру"    
Мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша        

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы

Негізгі процесс іс-әрекеті (жұмыстардың барысы, ағыны)

1

іс-әрекет № (жұмыстард ың ағыны, барысы)

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Мекенжай бюросының кеңсе қызметкері

Мекенжай бюросының картотека тіркеушісі

Тұтынушылард ың жазбаша сұрау салуларын өңдеу жөніндегі мекенжай бюросының тіркеушісі

Азаматтар тікелей жүгінген кезінде анықтамалар беру жөніндегі мекенжай бюросының тіркеушісі

Мекенжай бюросының уәкілетті қызметкері

ХҚКО-ның уәкілетті қызметкері

3

Іс-әрекетт ің (процестің , рәсімнің, операцияны ң) және олардың сипаттамас ының атауы

Хат-хабарла рды тексеру және қабылдау, кіріс, шығыс хат-хабарла рды тіркеу

Парақтарды толтыру сапасын тексеру көші-қон полициясының бөліністерін ен келіп түскен мекенжай парақтарын алфавит бойынша іріктеу

Құжаттарды тексеру, сұрау салуларды алфавит бойынша іріктеу, сұрау салуды картотека мен есепті пайдалану арқылы өңдеу

Жеке тұлға тікелей жүгінген кезде құжаттарды қабылдау және тексеру, есепке алу журналына тіркеу, сұрау салуды картотека мен есепті пайдалану арқылы өңдеу

ХҚКО-ның хат тасушысынан құжаттарды тізім бойынша қабылдау және тексеру

Құжаттарды ХҚКО-ның хат тасушысынан беру және қабылдау

4

Аяқтау нысаны

Хат-хабарларды мекенжай тіркеушілер іне беру

Мекенжай парақтарын картотекаға салу, мекенжай бюросының автоматтанды  рылған есебін енгізу

Мекенжай анықтамалары н толтыру не болмаса заңды тұлғаның жазбаша сұрау салуына мөртабан қою, құжаттарды кеңсеге беру

Тұтынушыға мекенжай анықтамасын беру

Дайын құжаттарды ХҚКО-ның хат тасушысына тізім бойынша беру

Құжаттарды тұтынушыдан беру немесе мекенжай анықтамаларын беру

5

Орындау мерзімі

Күн сайын

Күн сайын

3-5 күн

10 минут

Күніне 2 рет

3-5 күн

2 кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі процесс.

Негізгі процесс (жұмыстардың барысы, ағыны)


Мекенжай бюросының кеңсе қызметкері

Мекенжай бюросының картотека тіркеушілер тобы

Жазбаша сұрау салулар бойынша мекенжай бюросының тіркеушілер тобы

Азаматтар тікелей жүгінген кезінде анықтамалар беру жөніндегі мекенжай бюросының тіркеушілер тобы

Мекенжай бюросының уәкілетті қызметкері

ХҚКО-ның уәкілетті қызметкері

1. Хат-хабарларды тексеру және қабылдау, кіріс, шығыс хат-хабарл арды есепке алу журналына тіркеу (1 күн)

3.Парақтарды толтыру сапасын тексеру, мекенжай парақтарын алфавит бойынша іріктеу (бір күн ішінде)

5. Құжаттарды тексеру, сұрау салуларды алфавит бойынша іріктеу, сұрау салуды картотека мен есепті пайдалану арқылы өңдеу (1-2 күн)

9. Жеке адам тікелей жүгінген кезде құжаттарды қабылдау және тексеру, есепке алу журналына тіркеу, сұрау салуды картотека мен есепті пайдалану арқылы өңдеу (10 минут ішінде

11. ХҚКО-ның хат тасушысынан құжаттарды тізім бойынша қабылдау және тексеру (күніне 2 рет)

13. Құжаттарды ХҚКО-ның хат тасушысынан беру және/немесе қабылдау (күніне 2 рет)

2. Кіріс хат-хабарларды мекенжай тіркеушілеріне беру (1 күн)

4. Картотекаға салу, мекенжай бюросының автоматтандырылған есебін енгізу (бір күн ішінде)

6.Мекенжай анықтамаларын толтыру не болмаса заңды тұлғаның жазбаша сұрау салуына мөртабан қою (2-4 күн)

10. Тұтынушыға мекенжай анықтамасын беру (10 минут ішінде)

12. Дайын құжаттарды ХҚКО-ның хат тасушысына тізім бойынша беру (күніне 2 рет)

14. Тұтынушыға құжаттар немесе мекенжай анықтамал арын беру (3-5 күн)

8. Шығыс хат-хабарларды тұтынушыға жолдау (1 күн)


7. Хат-хабарларды кеңсеге беру (1 күн)




3 кесте. Пайдалану нұсқалары. Балама процесс.

Негізгі процесс (жұмыстардың барысы , ағыны)

Мекенжай бюросының кеңсе қызметкері

Мекенжай бюросының картотека тіркеушілер тобы

Мекенжай бюросының уәкілетті қызметкері

Жазбаша сұрау салулар бойынша мекенжай бюросының тіркеушілер тобы

Мекенжай бюросының тіркеушілер тобы

ХҚКО-ның уәкілетті
қызметкері

1. Хат-хабар ларды тексеру және қабылдау, кіріс хат-хабарла рды тіркеу (1 күн)

3. Парақтарды толтыру сапасын тексеру (бір күн ішінде)

5. ХҚКО-ның хат тасушысынан құжаттарды тізім бойынша қабылдау және тексеру (күніне 2 рет)

7. Құжаттарды тексеру (1-2 күн)

11. Жеке тұлға тікелей жүгінген кезде құжаттарды қабылдау және тексеру(шұғыл)

13. Тұтынушылардың құжаттарын қабылдау және тексеру(шұғыл)

2. Кіріс хат-хабарла рды мекенжай тіркеушілер іне беру (1 күн)

4. Мекенжай парақтарын қайта рәсімдеуге қайтару (бір күн ішінде)

6. Толық емес құжаттарды ХҚКО-ның хат тасушысына тізім бойынша қайтару (күніне 2 рет)

8. Заңды тұлғаға жазбаша сұрау салуды қайтару (1-2 күн)

12. Толық емес құжаттарды қайтару(шұғыл)

14. Тұтынушыға толық емес құжаттарды қайтару(шұғыл)

10. Шығыс хат-хабарла рды тұтынушыға жолдау (1 күн)

9. Хат-хабарларды кеңсеге беру (1 күн)


9.Хат-хабар ларды кеңсеге беру (1 күн)



"Тұрғылықты жерінен мекенжай 
анықтамаларын беру"    
Мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша        

Функционалдық өзара іс-қимыл жасасу сызбасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача адресных справок с места жительства"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 20 сентября 2011 года № 487. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 октября 2011 года № 7277. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 20 марта 2014 года № 165

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 20.03.2014 № 165 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача адресных справок с места жительства».
      2. Комитету миграционной полиции (Нокин П.К.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в установленном порядке официальное опубликование настоящего приказа;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан полковника полиции Тыныбекова К.С. и Комитет миграционной полиции (Нокин П.К.) Министерства внутренних дел Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр
      генерал-майор милиции                      К. Касымов

      «СОГЛАСОВАНО»
      Министр связи и информации
      Республики Казахстан
      ____________ А. Жумагалиев
      23 сентября 2011 года

Утвержден           
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан     
от 20 сентября 2011 года № 487

Регламент
государственной услуги
"Выдача адресных справок с места жительства"

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте государственной услуги "Выдача адресных справок с места жительства" (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      потребитель - физическое или юридическое лицо, обратившееся за государственной услугой;
      адресные справки - справки о прописке/выписке потребителей по месту жительства;
      структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) - ответственные лица заинтересованных государственных органов, информационные системы (подсистемы), участвующие в оказании государственной услуги "Выдача адресных справок с места жительства".

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Выдача адресных справок с места жительства" определяет порядок выдачи справок о прописке/выписке потребителей для предъявления в заинтересованные государственные органы и иные инстанции (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга предоставляется адресными бюро - структурными подразделениями департаментов внутренних дел областей, городов Астаны и Алматы (далее - уполномоченный орган), а также через центры обслуживания населения на альтернативной основе (далее - ЦОН).
      4. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании:
      1) постановления Правительства Республики Казахстан от 26 октября 2009 года № 1669 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача адресных справок с места жительства" (далее - Стандарт);
      2) постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача потребителю адресной справки на бумажном носителе.
      7. Перечень государственных органов и иных субъектов, включенных в процесс предоставления государственной услуги:
      1) уполномоченный орган;
      2) ЦОН.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Для получения государственной услуги потребитель обращается в уполномоченный орган или ЦОН, месторасположение и график работы, которых указан в приложениях 12 к Стандарту.
      9. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, в том числе о ходе ее оказания можно получить в местах оказания государственной услуги, перечень которых указан в приложении 12 к Стандарту.
      10. При получении пакета документов посредством курьерской связи из ЦОН уполномоченный орган осуществляет их проверку на соответствие пункту 16 настоящего Регламента, проверяет данные по картотеке, заполняет адресную справку, формирует реестр исполненных документов и передает исполненные (готовые) документы в ЦОН посредством курьерской связи за день до истечения срока выдачи, указанного в расписке.
      11. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги с момента:
      1) обращения физического лица в уполномоченный орган - не более 10 минут;
      2) сдачи необходимых документов, определенных в пункте 16 настоящего Регламента, физическими лицами в ЦОН, расположенных в городе Астане и областных центрах - 3 рабочих дня со дня поступления документов в уполномоченный орган, остальными ЦОН, в том числе города Алматы - 5 рабочих дней со дня поступления документов в уполномоченный орган. Письменные запросы юридических лиц - 5 рабочих дней.
      12. В предоставлении государственной услуги уполномоченным органом или Центром отказывается в случае не предоставления потребителем документов, указанных в пункте 16 настоящего Регламента.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из ЦОН, либо при предоставлении неполного пакета документов, указанных в пункте 16 настоящего Регламента, в течение трех рабочих дней после получения пакета документов возвращает их в ЦОН с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов ЦОН информирует потребителя в течение одного рабочего дня и выдает письменное обоснование уполномоченного органа о причине возврата.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, ЦОН обеспечивает их хранение в течение 1 месяца, после чего передает их в уполномоченный орган.
      13. Сотрудник адресного бюро регистрирует установочные данные лица, в отношении которого выдается адресная справка, в учетном журнале, проверяет данные по картотеке, выдает адресную справку, на которой проставляется штамп с указанием адреса прописки/выписки потребителя и данные сотрудника адресного бюро, выполнившего запрос.
      Письменные запросы потребителей сотрудник адресного бюро регистрирует в журнале входящей корреспонденции, проверяет данные по картотеке, заполняет адресную справку, регистрирует в журнале исходящей корреспонденции.
      Адресные справки по письменным запросам юридических лиц на одно лицо выдаются путем проставления и заполнения штампа на оборотной стороне запроса, который возвращается потребителю.
      При поступлении списка адресные справки заполняются только на тех лиц, в отношении которых уполномоченный орган располагает сведениями о регистрации или снятии с регистрации, против остальных фамилий делается отметка "не значится" и список с приложенными к нему справками возвращается адресату.
      Исполненные (готовые) адресные справки выдаются уполномоченным органом и ЦОН в сроки указанные в пункте 11 настоящего Регламента.
      14. Для получения государственной услуги в уполномоченном органе документы сдаются сотруднику адресного бюро, в ЦОН сдаются инспектору ЦОН.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      15. Физическому лицу адресная справка уполномоченным органом выдается на момент обращения.
      В случае поступления письменных запросов от юридических лиц нарочно на втором экземпляре запроса уполномоченным органом проставляются данные регистратора, принявшего запрос, дата приема запроса.
      При приеме документов через ЦОН потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (время) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора ЦОН, принявшего заявление на оформление документов.
      16. Для получения государственной услуги потребители представляют:
      в уполномоченный орган:
      физические лица - документ, удостоверяющий его личность. Для получения адресной справки на родственников - оригинал документа (свидетельство о браке, свидетельство о рождении), подтверждающего родственные связи;
      юридические лица - письменные запросы, подписанные руководителем (сотрудником) подразделения, направляющего запрос, и зарегистрированные в канцелярии юридического лица;
      нотариально удостоверенная доверенность физического лица для выдачи адресной справки третьему лицу;
      доверенность от имени юридического лица выданная за подписью его руководителя или иного лица, уполномоченного на это его учредительными документами, и скрепленная печатью этой организации.
      в ЦОН:
      заявление в произвольной форме;
      физические лица - оригинал и копию документа, удостоверяющего личность. Для получения адресной справки на близких родственников - оригинал и копию документа (свидетельство о браке, свидетельство о рождении и т.д.), подтверждающего родственные связи;
      юридические лица - письменные запросы, подписанные руководителем (сотрудником) подразделения, направляющего запрос, и зарегистрированные в канцелярии юридического лица;
      нотариально удостоверенная доверенность физического лица для выдачи адресной справки третьему лицу;
      доверенность от имени юридического лица, выданная за подписью его руководителя или иного лица, уполномоченного на это его учредительными документами, и скрепленная печатью этой организации.
      При приеме пакета документов сотрудник ЦОН сверяет подлинность копии с оригиналом и возвращает оригинал заявителю.
      17. В комнаты адресных бюро, где размещены картотеки, имеют доступ только лица, исполняющие запросы, письма и проверяющие их работу.
      18. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудники адресных бюро;
      2) инспекторы ЦОН;
      3) сотрудники подразделений миграционной полиции, ответственные за регистрацию граждан.
      19. Табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      20. Схема взаимосвязи между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональной единицы приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1        
к Регламенту государственной
услуги «Выдача адресных справок
с места жительства»     

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональной единицы

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ дейст-
вия
(хода,
потока работ)

1

2

3

4

5

6


Наимено-
вание
струк-
турно-
функци-
ональной
единицы

Сотрудник
канцелярии
адресного
бюро

Регистраторы
картотеки
адресного
бюро

Регистраторы
адресного
бюро по
обработке
письменных
запросов
потребителей

Регистраторы
адресного
бюро по
выдаче
справок при
непосредст-
венном
обращении
граждан

Уполномочен-
ный сотрудник
адресного
бюро

Уполномо-
ченный
сотрудник
ЦОН

4

Наимено-
вание
действия
(процесса,
процедуры
операции)
и их
описание

Проверка и
прием
корреспон-
денции,
регистрация
входящей,
исходящей
корреспон-
денции

Проверка
качества
заполнения
листков,
сортировка
по алфавиту
адресных
листков,
поступивших
из
подразделений
миграционной
полиции

Проверка
документов,
сортировка
запросов по
алфавиту,
отработка
запроса с
использова-
нием
картотеки и
учета

Прием и
проверка
документов
при
непосредст-
венном
обращении
физического
лица,
регистрация
в журнале
учета,
отработка
запроса с
использова-
нием
картотеки и
учета

Прием и
проверка
документов по
реестру от
курьера ЦОН

Передача
или прием
документов
от курьера
ЦОН

5

Форма
завер-
шения

Передача
корреспон-
денции
регистра-
торам
адресного
бюро

Раскладка
адресных
листков в
картотеку,
ведение
автоматизи-
рованного
учета
адресных
бюро

Заполнение
адресной
справки либо
проставление
штампа на
письменном
запросе
юридического
лица,
передача
документов в
канцелярию

Выдача
потребителю
адресной
справки

Передача по
реестру
курьеру ЦОН
готовых
документов

Передача
документов
от
потребителя
или выдача
адресной
справки
потребителю

6

Сроки
испол-
нения

Ежедневно

Ежедневно

3-5 дней

10 минут

2 раза в день

3-5 дней

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Основной процесс (ход, поток работ)

Сотрудник
канцелярии
адресного
бюро

Группа
регистраторов
картотеки
адресного
бюро

Группа
регистраторов
адресного бюро
по письменным
запросам

Группа
регистраторов
адресного
бюро по
выдаче
справок при
непосредст-
венном
обращении
граждан

Уполномочен-
ный
сотрудник
адресного
бюро

Уполномоченный
сотрудник ЦОН

1. Проверка
и прием
корреспонден-
ции,
регистрация
входящей,
исходящей
корреспонден-
ции в журнал
учета
(1 день)

3. Проверка
качества
заполнения
листков,
сортировка по
алфавиту
адресных
листков (в
течение дня)

5. Проверка
документов,
сортировка
запросов по
алфавиту,
отработка
запроса с
использованием
картотеки и
учета (1-2 дня)

9. Прием и
проверка
документов
при непосред-
ственном
обращении
физического
лица,
регистрация в
журнале
учета,
отработка
запроса с
использо-
ванием
картотеки и
учета
(в течение 10
минут)

11. Прием и
проверка
документов
по реестру
от курьера
ЦОН (2 раза
в день)

13. Передача
и/или прием
документов от
курьера ЦОН
(2 раза в день)

2. Передача
входящей
корреспонден-
ции
регистраторам
адресного
бюро (1 день)

4. Раскладка
в картотеку,
ведение
автоматизиро-
ванного учета
адресных бюро
(в течение
дня)

6. Заполнение
адресной
справки либо
проставление
штампа на
письменном
запросе
юридического
лица (2-4 дня)

10. Выдача
адресной
справки
потребителю
(в течение 10
минут)

12. передача
по реестру
курьеру ЦОН
готовых
документов
(2 раза в
день)

14. Передача
документов или
выдача
адресной
справки
потребителю
(3-5 дней)

8. Отправка
исходящей
корреспонден-
ции
потребителю
(1 день)


7. Передача
корреспонден-
ции в
канцелярию
(1 день)




Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Основной процесс (ход, поток работ)

Сотрудник
канцелярии
адресного
бюро

Группа
регистраторов
картотеки
адресного
бюро

Уполномоченный
сотрудник
адресного бюро

Группа
регистраторов
адресного
бюро по
письменным
запросам

Группа
регистра-
торов
адресного
бюро

Уполномочен-
ный сотрудник
ЦОН

1. Проверка и
прием
корреспонден-
ции,
регистрация
входящей
корреспонден-
ции (1 день)

3. Проверка
качества
заполнения
листков (в
течение дня)

5. Прием и
проверка
документов по
реестру от
курьера ЦОН
(2 раза в день)

7. Проверка
документов
(1-2 дня)

11. Прием и
проверка
документов
при непос-
редственном
обращении
физического
лица
(немедленно)

13. Прием и
проверка
документов
потребителя
(немедленно)

2. Передача
корреспонден-
ции
регистраторам
адресного
бюро (1 день)

4. Возврат
адресных
листков на
дооформление
(в течение
дня)

6. Возврат
неполных
документов
курьеру ЦОН по
реестру (2
раза в день)

8. Возврат
письменного
запроса
юридическому
лицу (1- 2 дня)

12. Возврат
неполных
документов
(немедленно)

14. Возврат
неполных
документов
потребителю
(немедленно)

10. Отправка
исходящей
корреспонден-
ции
потребителю
(1 день)

9. Передача
корреспонден-
ции в
канцелярию
(1 день)


9. Передача
корреспонден-
ции в
канцелярию
(1 день)



Приложение 2       
к Регламенту государственной
услуги «Выдача адресных 
справок с места жительства»

Схема функционального взаимодействия