Тұрақты маршруттар бойынша жолаушылар мен багажды тасымалдау жөнінде қызмет көрсетуге тарифтер есептеу әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 13 қазандағы № 614 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2011 жылы 16 қарашада № 7297 тіркелді.

      "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 17) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Тұрақты маршруттар бойынша жолаушылар мен багажды тасымалдау жөнінде қызмет көрсетуге тарифтер есептеу әдiстемесi бекітілсін (бұдан әрі - Әдістеме).

      2. Жергілікті атқарушы органдар жолаушылар мен багажды автомобильмен тұрақты тасымалдау тарифтерiн қалыптастыру кезінде Әдістеме ережелерін басшылыққа алсын.

      3. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Автомобиль және су көлігі департаменті (Б.А.Жансүгіров) заңнамада белгiленген тәртiппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттік тіркеуді және оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация вице-министрі А.Ж.Дүйсебаевқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Б. Камалиев

  Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация
Министрінің
2011 жылғы 13 қазандағы
№ 614 бұйрығымен
бекітілген

Тұрақты маршруттар бойынша жолаушылар мен багажды тасымалдау
жөнінде қызмет көрсетуге тарифтер есептеу әдiстемесi

      Ескерту. Әдістеме жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 15.05.2015 № 581 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 05.12.2023 № 112 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Осы Тұрақты маршруттар бойынша жолаушылар мен багажды тасымалдау жөнінде қызмет көрсетуге тарифтер есептеу әдiстемесi (бұдан әрі – Әдістеме) "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі Заңының 13-бабының 17) тармақшасына сәйкес әзірленген және тұрақты маршруттар бойынша жолаушылар мен багажды тасымалдау тарифтерiн есептеудің бірыңғай әдiстемелік негізін қамтамасыз етуге арналған.

      2. Әдістеме тұрақты республикаiшiлiк (қалааралық облысаралықтан басқа) автомобиль тасымалдарына (бұдан әрі – тасымалдаушылар) қызмет көрсететін барлық жеке және заңды тұлғалар үшін меншік нысанына қарамастан Қазақстан Республикасының барлық аумағында қолданылады.

      Қалааралық облысаралық жолаушыларды тасымалдау тарифін тасымалдаушылар өздігінен бекітеді.

      3. Жолаушылар мен багажды автомобильмен халықаралық тұрақты тасымалдауға тарифтермен байланысты құқықтық қатынастар Қазақстан Республикасының Заңымен ратификацияланған Жолаушылар мен жүктерді халықаралық автомобильмен тасымалдау туралы 2000 жылғы 22 ақпандағы № 38 конвенциямен (бұдан әрі – Конвенция), сондай-ақ Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттармен реттеледі.

2-тарау. Тұрақты маршруттар бойынша жолаушылар мен багажды тасымалдау тарифтерін белгілеу тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 05.12.2023 № 112 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Тұрақты қалалық (ауылдық), қала маңы және әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушылар осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес Жолаушылар мен багажды автомобильмен тұрақты тасымалдау тарифтерін қалыптастырудың экономикалық-математикалық моделіне сәйкес қызмет көрсетілетін маршруттар бойынша жолаушылар мен жүктерді тасымалдауды жүзеге асыруға өздерінің есептік тарифтерін есептейді.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 31.08.2017 № 589 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Қалалық (ауылдық) маршруттарда жолаушылардың жол жүру құны бес теңгеге еселік сомаға дейін математикалық дөңгелектеумен орташаланған тарифті негізге ала отырып, осы қаланың (ауылдың) барлық маршруттары үшін "Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 21 қырқүйектегі Заңының 13-бабымен айқындалған жолаушылардың жекелеген санаттары үшін қолданыстағы жеңілдіктерді ескере отырып, бірыңғай болып белгіленеді.

      6. Анықталған тарифтер және қала маңындағы (жеке елді мекендерге бағдарлануына байланысты) ауданаралық (облысішілік қалааралық) және ауданішілік маршруттарға арналған тиісті қозғалыс кестесі бойынша аялдау пункттерінің арасындағы арақашықтық негізінде маршруттардың аялдау пункттерінің арасындағы жолаушылардың жол жүру құны белгіленеді және маршруттар бойынша Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму Министрі міндетін атқарушының 2015 жылдың 26 наурыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Жолаушылар мен багажды автомобильмен тұрақты тасымалдауды ұйымдастырудың үлгі шартындағы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11002 тіркелген) (бұдан әрі - Үлгі шарт) ақпаратқа сәйкес жол жүру құнының кестесі (тарифтік кесте) жасалады.

      7. Тұрақты маршруттарда багажды тасымалдау құны тұрақты маршруттарда жолаушылардың жол жүру құнына багажда тасымалдау құнының еселік коэффициенттерін негізге ала отырып, осы Әдістемеге

      2-қосымшаға сәйкес белгіленеді.

      8. Тұрақты маршруттардағы жолаушылардың жол жүру құны және есептік тариф осы Әдістемеге 1-қосымшаның 2-тарауында және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 тамыздағы № 883 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12353 болып тіркелген) (бұдан әрі – Қағидалар) бекітілген Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалдарын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығындарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидаларының 4-тарауында көзделген тасымалдаушының нақты шығындары оларға тәуелді емес баға факторлары бойынша 10%-дан астам өзгерген кезде, сондай-ақ маршруттың сипаттамаларына (рейс, автобустардың қозғалыс кестесі, маршруттың ұзақтығы, жылжымалы құрамды жаңарту) пайдалану шығыстарының баптары бойынша тасымалдаушының шығындарын ірілендірілген есептеу тәртібімен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген кезде түзетіледі.

      Жолаушылардың тұрақты маршруттарда жол жүру құны және есептік тариф Қағидалардың 8, 9 және 10-тармақтарына сәйкес жылына кемінде бір рет қайта қаралады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 18.09.2024 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Жаңадан ашылған тұрақты маршруттарда жолаушылардың жол жүру және багажды тасымалдау құны тасымалдаушылармен Үлгі шартқа сәйкес тиісті Жолаушылар мен багажды автомобильмен тұрақты тасымалдауды ұйымдастыру шартын жасасу күніндегі қолданыстағы орташаланған тарифті негізге ала отырып белгіленеді.

  Тұрақты маршруттар бойынша
жолаушылар мен багажды
тасымалдау жөнінде қызмет
көрсетуге тарифтер есептеу
әдістемесіне 1-қосымша

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 06.08.2020 № 112 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Жолаушылар мен багажды автомобильмен тұрақты тасымалдау тарифтерін қалыптастырудың экономикалық-математикалық моделі

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 18.09.2024 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Есептік тарифтерді белгілеу тәртібі

      1. Жолаушылар мен багажды автомобильмен тұрақты тасымалдауға тарифтерді қалыптастырудың экономикалық-математикалық моделі (бұдан әрі – Модель) тұрақты маршруттардың автокөлік құралдарында жол жүру тарифтерін негіздеу бойынша есептеу технологиясының әдістемелік біркелкілігін қамтамасыз ету мақсатында пайдаланылады, бұл есептеулер біріздендірілген мынадай түрдегі экономикалық-математикалық модельдерді қолдану арқылы орындалады:



      формула (1)

      мұнда: Те – осы маршрут үшін есептік тариф;

      Зi – осы Модельдің 2-тарауында белгіленген тәртіппен есептелінетін шығыстардың барлық баптары бойынша (отын, электр энергиясы, жанармай материалдары, автокөлік құралдарын жөндеу және техникалық қызмет көрсету, автошиналарды ауыстыру және жөндеу, жолақыны төлеу электрондық жүйесі операторының қызметі, автокөлік құралдарының амортизациясы, жүргізушілер мен кондукторлардың еңбек ақысы, үстеме шығыстар, автовокзалдардың, автостанциялардың және жолаушыларға қызмет көрсету пункттерінің қызметтері, осы маршрутқа қызмет көрсетуге арналған тасымалдаушының нормативтік (есептік) шығындарының жалпы жылдық немесе жылдың соңына дейін сомасы;

      Qr.нақты – осы Модельдің 3-тарауында белгіленген алдынғы жыл үшін тасымалданған жолаушылардың нақты саны;

      Qr.есеп – осы Модельдің 3-тарауында белгіленген алдыңғы екі ай және 12 айға көбейтілетін бір айдағы орташа саны шығарылады, тасымалданған жолаушылардың нақты санына сүйене отырып, болжамдалған жолаушыларды тасымалдау саны;

      Кр – 1,15 тең осы маршрутқа қызмет көрсету бойынша тасымалдаушы шығындарына есептік рентабелділігі коэффициенті (15% ретінде қолданылады);

      Тасымалдаушының қосылған құн салығын (бұдан әрі – ҚҚС) ескере отырып шеккен шығыстары тарифті есептеу кезінде ҚҚС қоса ескеріледі.

      ҚҚС әлеуметтік маңызы бар маршрутта пайдаланылатын автокөлік құралдарының амортизациясына байланысты тасымалдаушының шығындарына қолданылады.

      ҚҚС айқындау үшін "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (Салық кодексі) сәйкес ҚҚС жарнасы қолданылады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 18.09.2024 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Пайдалану шығыстарының баптары бойынша тасымалдаушының шығындарын ірілендірген есептеу тәртібі

      2. Тұрақты автобус маршрутына қызмет көрсетуге шығындардың баптары бойынша нормативтік пайдалану шығыстарының ірілендірілген есептеулері мынадай тәртіпте орындалады:

      1) осы маршрутқа қызмет көрсетуге пайдаланылатын автокөлік құралдарының жалпы жүрісіне есептелген автомобиль отынына/электр энергиясына/газға/сутегіге жұмсалатын шығыстар есептік тарифтерді жүзеге асыру күніне белгіленген қолданыстағы барлық әдістемелерді және 1 литр бензиннің (дизельді отынның, газдың)/1 киловатт электр энергиясының/1 килограмм сутегінің бөлшек құнын ескере отырып, 100 км-ге жұмсалатын отынның электр энергиясының базалық нормасына сүйене отырып белгілейді (осы бөлшек сауда бағасы Қағидалардың 9-тармағына сәйкес тарифті анықтаудың дұрыстығы расталғанға дейін жарамды):

      Зт=0,01 х Lжалпы х (НТ х ЦТ + НЭ х ЦЭ) х КН,

      формула (2)

      мұнда: Зо – автомобиль отыны/электр энергиясы/газ/сутегі шығындары;

      0,01 – 100 км-ден 1 км-ге отын шығындарын есептеу;

      Lжалпы – формула бойынша есептелген маршрутқа қызмет көрсету кезінде автокөлік құралдарының жалпы жылдық жүрісі;

      Жазғы және қысқы кезеңдердегі маршрут кестесінің әртүрлі мәндерімен және (немесе) маршрут толық емес күнтізбелік жыл ішінде жұмыс істейді, содан кейін жанармай құны маршрут кестесіне сәйкес жазғы және қысқы жүрістерді ескере отырып анықталады.

      Шығ. жаз = 0,01 х Lж.ж. х НТ х Цл.т. х КНл.

      формула (3)

      Шығ.қыс = 0,01 х Lж.қ. х НТ х Цз.т. х КН з.

      формула (4)

      Шығ. = отын шығ.ж. + отын шығ.қ.

      формула (5)

      мұнда: отын шығ.жаз, - жазғы автомобиль отынының құны;

      Шығ., - қысқы мотор отынының құны;

      Lж.l - жазда автокөліктердің жылдық жүрісі;

      Lж.c. - қыста автокөліктердің жылдық жүрісі;

      KНж., KНқ. - трассадағы (жазғы, қысқы) көлік құралдарын пайдаланудың нақты жағдайлары үшін базалық мөлшерлемеге үстемеақылардың жиынтық коэффициенті.

      НТ - көліктің 100 километріне литр/киловатт/килограммдағы отын шығынының негізгі нормасы;

      Дизель отынын (бензинді)/газды тұтынудың базалық нормасы мен жинақталған үстеме коэффициенті "Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына арналған жанар-жағармай материалдары шығыстарының және автокөлікті күтіп ұстауға арналған шығыстардың нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 11 тамыздағы № 1210 қаулысына (бұдан әрі – Отын шығынының нормасы) сәйкес анықталады;

      Электрлік автобустар үшін 100 километрге сағатына киловатт электр энергиясын тұтыну нормасы және ол үшін жалпы қосымша ақы коэффициенті Өндіруші зауыттың деректері бойынша анықталады.

      Отын ретінде сутегіні пайдаланатын автокөлік құралдары үшін 100 километрге сағатына килограмм сутегі отынын тұтыну нормасы және ол үшін жалпы қосымша ақы коэффициенті Өндіруші зауыттың деректері бойынша анықталады

      Цо – дизельдік отынның (бензиннің)/газдың/электр энергиясының/сутегінің бағасы.

      Дизельдік отынның (бензиннің)/газдың/сутегінің бағасы мына формула бойынша анықталады:



      формула (6)

      мұнда: Мзим., Млето – Ккл (коэффициент климаттық) мәнін анықтайтын Отынды шығындау нормаларының 10-шы кесте бойынша кезеңдер шегінде өңір бойынша анықталған бір жылдағы қысқы және жазғы айлар саны.

      Цз.т., Цл.т. - тариф есептеу күніне отынның дара құны (жазғы және қысқы).

      Жазғы кезеңде тарифті есептеу кезінде өткен қысқы кезеңнің соңғы айында басым болған қысқы отынның 1 литрінің/1 килограммның бөлшек сауда бағасы облыс бойынша отын шығынының құнын анықтайтын 10-кестеге сәйкес кезеңдерде айқындалады. Kcl (климаттық коэффициент), негіз ретінде алынады.

      1 кВт электр энергиясының бағасы тарифті есептеу күніндегі электр энергиясының тарифіне сәйкес қолданылады.

      Маршрутқа отынның әртүрлі түрлері бар автокөлік құралдары қызмет көрсететін және/немесе автокөлік құралдары бір отынның бірнеше көздерін пайдаланған кезде, автомобиль жанармайының жалпы құны осы мәндердің одан әрі қосындысымен отынның әрбір түрі үшін жеке анықталады.

      Lжалпы = Др х (n х lра + lо),

      формула (7)

      мұнда: Lжалпы – автокөліктердің жалпы жылдық жүгірісі;

      Др – маршруттың бір жылдағы қызмет көрсету күндерінің саны (жергілікті атқарушы органдар бекіткен маршрут кестесіне сәйкес айқындалады);

      n – маршрут бойынша күндізгі сапарлар саны (демалыс, мереке, жұмыс күндеріне байланысты жылдағы бару жол ының айырмашылығымен, жылдың маусым дылығымен, олардың орташа мәні алынады;

      lра – маршруттағы рейстер айналымының арақашықтығы, км;

      lо – күн сайынғы нөлдік жүріс, км.

      Жұмыс күндері, демалыс және мереке күндеріндегі маршрут сипаттамаларының көрсеткіштерінің әртүрлі мәндері болған жағдайда, автокөлік құралдарының жалпы жылдық жүгірісі осы мәндердің қосындысымен жұмыс күндері, демалыс және мереке күндері үшін бөлек анықталады.

      2) майлау материалдарының шығыстары автомобиль отын шығыстарынан 10%-на тең:

      Зжм = Зо х 0,1

      формула (8)

      мұнда: Зжм – майлау материалдарының шығындары;

      Электробустар, отын ретінде сутегіні пайдаланатын автокөлік құралдары үшін майлау материалдарының шығыны Өндіруші зауыттың деректері бойынша анықталады.

      3) жөндеу жүргізуге және техникалық қызмет көрсетуге жұмсалатын шығыстар автокөлік құралдары құнынан 10% (пайдалану мерзімі 3 жылға дейінгі автокөлік құралдары үшін), 15% (пайдалану мерзімі 3 жылдан 7 жылға дейінгі автокөлік құралдары үшін) және 20% (пайдалану мерзімі 7 жылдан астам автокөлік құралдары үшін) ретінде қабылданады. Бұдан:

      Зжт = Кжт * Ам * Кр * Ц

      формула (9)

      мұнда: Зжт – жөндеу жұмыстарына және техникалық қызмет көрсетуге шығындар;

      Кжт – автокөлік құралдарын жөндеуге және техникалық қызмет көрсетуге арналған шығыстар;

      Ам – кесте бойынша маршрутқа бір күнге автокөлік құралдарының саны;

      Жұмыс күндері, демалыс және мереке күндеріндегі кестеге сәйкес маршруттағы тәуліктік автокөлік құралдары санының әртүрлі мәндерімен олардың орташа мәні алынады.

      Кр – автокөлік құралдары резервінің коэффициенті (маршрутта бекітілген автокөлік құралдарының жалпы санының шығындарды есептеу үшін 1,2-ге тең кесте бойынша маршрутқа жеткізілуге жататын автокөлік құралдарының санына қатынасы;

      Ц – маршрутта тіркелген автокөлік құралдарының орташа құны, теңгемен.

      Өндірушіден немесе ресми дилерлер арқылы сатып алынған жаңа, сондай-ақ лизинг шарты бойынша уақытша иеленудегі және пайдаланудағы автокөлік құралдары үшін бұл сатып алу күнінен бастап үш жылға дейінгі сатып алу құны болады.

      Өндірушіден немесе ресми дилерлер арқылы сатып алынған, сондай-ақ лизинг шарты бойынша уақытша иеленудегі және пайдаланудағы автокөлік құралдарын бағалау қызметін жүзеге асыратын ұйымдар оларды сатып алған күннен бастап үш жыл өткеннен кейін жүргізеді.

      Лизинг шарты бойынша уақытша иеленудегі және пайдаланудағы автокөлік құралдарын қайта бағалау тасымалдаушының көлік құралдарын жөндеуге және техникалық қызмет көрсетуге жұмсаған шығындарын өтеу үшін ғана жүргізіледі.

      Қайталама нарықта сатып алынған автокөлік құралдары, сондай-ақ жалға алынған автокөлік құралдары үшін – бағалау қызметін жүзеге асыратын ұйымдар айқындайтын орташа нарықтық құн.

      Қайталама нарықта сатып алынған автокөлік құралдарына өндіруші немесе ресми дилер болып табылмайтын тұлғадан сатып алу-сату шарты бойынша сатып алынған, сондай-ақ лизинг шарты бойынша немесе жалға алынған уақытша иеленудегілерге және пайдаланудағыларға жатпайтын автокөлік құралдары жатады.

      Бағалау қызметін жүзеге асыратын ұйымдар айқындаған автокөлік құралдарының құны ол анықталған күннен бастап үш жыл бойы қолданылады;

      Электр-бустар, отын ретінде сутегіні пайдаланатын автокөлік құралдары үшін жөндеу және техникалық қызмет көрсету шығыстары Өндіруші зауыттың деректері бойынша анықталады;

      4) маршруттағы автокөлік құралдарының жылдық жүрісі үшін шиналарды пайдалану шығындары формула бойынша анықталады:



      формула (10)

      мұнда: Зш – автошинаға шығындар;

      Цш – шинаның бір жинағын (шина, түтік, жиек таспасы) есептеу кезінде теңгемен сатып алу бағасы (осы сатып алу бағасы Қағидалардың 9-тармағына сәйкес тарифті анықтаудың дұрыстығы расталғанға дейін жарамды);

      m – көліктегі дөңгелектер саны (қосалқы доңғалақсыз).

      Lжалпы – маршрутқа қызмет көрсету кезінде автокөлік құралдарының жалпы жылдық жүрісі;

      ш – автошиналар жүрісінің пайдаланымдық нормасы Отын шығысының нормасына сәйкес анықталады, км;

      Кш – автошиналар жүрісінің пайдаланымдық нормасын түзету коэффициенті отын шығысының нормасына сәйкес анықталады;

      Электр-бустар, отын ретінде сутегіні пайдаланатын автокөлік құралдары автошиналарының жүрісі үшін жұмыс нормаларын түзету коэффициенті Өндіруші зауыттың деректері бойынша анықталады;

      5) маршрутта бекітілген автокөлік құралдары бойынша амортизациялық аударымның жылдық сомасы олардың жалпы жүрісіне есептегенде мынаған тең:

      За = 0,15 * Ам * Кр * Ц

      формула (11)

      мұнда: За – амортизация шығындары;

      0,15 – автокөлік құралдары үшін амортизациялық аударым мөлшерлемесі 15% (жалға алынған автокөлік құралдарына қолданылмайды);

      Кр – автокөлік құралдары резервінің коэффициенті (маршрутта бекітілген автокөлік құралдарының жалпы санының шығындарды есептеу үшін 1,2-ге тең кесте бойынша маршрутқа жеткізілуге жататын автокөлік құралдарының санына қатынасы;

      Ц – маршрутта тіркелген автокөлік құралдарының орташа құны, теңгемен;

      Өндірушіден немесе ресми дилерлер арқылы сатып алынған жаңа, сондай-ақ лизинг шарты бойынша уақытша иеленудегі және пайдаланудағы автокөлік құралдары үшін бұл сатып алу күнінен бастап үш жылға дейінгі сатып алу құны болады.

      Өндірушіден немесе ресми дилерлер арқылы сатып алынған, сондай-ақ лизинг шарты бойынша уақытша иеленудегі және пайдаланудағы автокөлік құралдарын бағалау қызметін жүзеге асыратын ұйымдар, оларды сатып алған күннен бастап үш жыл өткеннен кейін жүргізеді.

      Қайталама нарықта сатып алынған автокөлік құралдары үшін – бағалау қызметін жүзеге асыратын ұйымдар анықтайтын орташа нарықтық құн.

      Қайталама нарықта сатып алынған автокөлік құралдарына өндіруші немесе ресми дилер болып табылмайтын тұлғадан сатып алу-сату шарты бойынша сатып алынған, сондай-ақ лизинг шарты бойынша немесе жалға алынған уақытша иеленудегілерге және пайдаланудағыларға жатпайтын автокөлік құралдары жатады.

      Бағалау қызметін жүзеге асыратын ұйымдар айқындаған автокөлік құралдарының құны ол анықталған күннен бастап үш жыл бойы қолданылады.

      Жалға алынған автокөлік құралдарының амортизациялық аударымдары есептелмейді;

      6) маршрутқа қызмет көрсету бойынша жүргізушілер мен (және) кондукторлардың (автокөлік құралдарының экипаждары) жалақысының жалпы жылдық сомасы мынадай формула бойынша анықталады:

      Зжа = ( Мр * ( Zв * Nв + Zк * Nк ) * Ам * К ) * 1,2

      формула (12)

      мұнда: Зжа – жалақы шығындары;

      Мр – бір жылда маршрутқа қызмет көрсетілетін айлардың саны (жыл бойы және күнделікті жұмысымен Мр = 12);

      Zв – автокөлік құралы жүргізушісінің орташа айлық жалақысы өтінім берудің алдындағы тоқсандағы статистика деректері бойынша қалыптасқан Қазақстан Республикасы бойынша көлік және қоймалау саласындағы бір қызметкердің орташа айлық номиналды жалақысының (бұдан әрі – ОАНЖ) деңгейіне қатысты белгіленеді.

      Қазақстан Республикасы бойынша ОАНЖ-дан жоғары ОАНЖ бар өңірде өтінім берудің алдындағы тоқсандағы статистика деректері бойынша қалыптасқан тасымалдаушы тіркелген осы өңір бойынша ОАНЖ қолданылады.

      Zк – кондуктордың орташа айлық жалақысы жүргізушінің жалақысының 70% деңгейінде белгіленеді;

      Nв/к – маршрутта әр автокөлік құралдарына бекітілген жүргізушілердің (кондукторлардың) нормативтік саны мына формуламен анықталады:

      Nв/к = Тжыл / ЖУБр / Ам

      формула (12-1)

      мұндағы: Тжыл - бір жылдағы жұмыс уақытының жалпы саны, сағат;

      ЖУБр - бір жылға арналған жұмыс уақытының есептік балансы (40 сағат, бес күн), сағат;

      Тжыл = Трейс + Тнөл + Тдқж

      формула (12-2)

      мұндағы: Трейс - рейстегі жұмыс уақыты, сағат;

      Тнөл - нөлдік жүріс уақыты, сағат;

      Тдқж - дайындық-қорытынды жұмыстарға уақыт, сағат;

      Трейс = n * tайн, * Др

      формула (12-3)

      мұндағы: tайн - бір айналым уақыты, сағат;

      Тнөл = Lо / Vнөл * Др

      формула (12-4)

      мұндағы: Vнөл - нөлдік жүгірістегі қозғалыстың орташа жылдамдығы, км / сағ (30 км/сағ);

      Тдқж = tдқ * Ам * Др

      формула (12-5)

      мұндағы: tдқ - күніне 1 автобусқа дайындық-қорытынды уақыт, (20 минут);

      ЖУБр = ЖУБ – ( Кдем * t )

      формула (12-6)

      мұндағы: Кдем - демалыс күндерінің саны, күндер;

      ЖУБ – бір жылға жұмыс уақытының балансы (40 сағат, бес күн), сағат;

      t – тәулігіне жұмыс уақытының ұзақтығы, сағат;

      К - тасымалдаушының деректерімен расталатын қолданыстағы заңнамаға сәйкес мөлшерлемелер бойынша жұмыс беруші жалақыдан төлейтін салықтар мен аударымдарды (әлеуметтік салық, әлеуметтік аударымдар, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру, жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарналары) ескеретін коэффициент;

      1,2 – еңбекке жарамсыз демалысы, еңбек демалысы, оқу демалысындағы қызметкерлердің есептеулерін ескеретін түзету коэффиценті;

      Жүргізушілерге және (немесе) кондукторларға жалақы төлеу фактісі қызметкерлерге еңбекақы төлеу туралы актінің үзінді көшірмемен расталады;

      7) үстеме шығыстардың нормативті сомасы осы маршрутқа қызмет көрсету бойынша шығындардың тікелей баптарының жиынтық сомасының пайызын құрайды және мына формула бойынша айқындалады:

      Зү = П * (Зт + Зжм + Зжт + Зш + За + Зжа)

      формула (13)

      мұнда: Зү – үстеме шығыстар шығындары;

      П – үстеме шығыстардың нормативті сомасының пайызы осы Модельге қосымшасына сәйкес үстеме шығыстарды есептеу сомасының расталатын көлеміне қарай 20%-ға дейін құрайды.

      Жергілікті атқарушы органдар субсидия төлеуді жүзеге асырған кезде тасымалдаушы жұмсалған үстеме шығыстарды құжатпен растайды.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Көлік министрінің м.а. 15.05.2024 № 166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 18.09.2024 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      3. Маршрутқа қызмет көрсетуге арналған шығындардың жалпы сомасы (Зі) шығыстар баптары бойынша есеп айырысу нәтижелерін жинақтаумен айқындалады:

      Зi = Зт + Зжм + Зжт + Зш + За + Зжа + Зү + Засп + Зэсоп + Здисп

      формула (14)

      мұнда: Засп – автовокзалдар, автостанциялар және жолаушыларға қызмет көрсету пункттерінің қызметін есепке алатын шығындар;

      Зэсоп - жол ақысын төлеудің электрондық жүйесі операторының қызметтерін ескеретін шығындар (тасымалдаушы осы қызметке ақы төлеген кезде);

      Здисп - диспетчерлеу жүйесі операторының қызметтерін ескеретін шығындар (тасымалдаушы осы қызметке ақы төлеген кезде).

      Засп = 0 үшін қалалық маршруттар үшін, өйткені қалалық маршруттарды тасымалдаушылар автовокзалдардың, автостанциялардың және жолаушыларға қызмет көрсету пункттерінің қызметтерін пайдаланбайды.

      Алынған нәтиже тұрақты маршруттың автокөлік құралында жолаушының жол жүру тарифін есептеудің (1) формуласына ауыстырылады.

      Ескерту. Әдістеме 3-тармақпен толықтырылды - ҚР Көлік министрінің м.а. 15.05.2024 № 166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Жолаушыларды тасымалдау санын жалпы жылдық және жылдың соңына дейінгі (болжанатын) ірілендірілген есептер тәртібі

      4. Айлар бойынша есептеуден шығатын жолаушыларды тасымалдау санын жалпы жылдық (болжанатын) ірілендірілген есептер мынадай тәртіпте орындалады:

      1) жаңадан ашылған тұрақты маршрут бойынша жолаушылар ағынының болжамды көлемі (саны) екі ай ішінде жолаушыларды нақты тасымалдаған санының нәтижелері бойынша айқындалады және формула бойынша айқындалады:

      Qr.есеп = (Q 2ай/2) х 12;

      формула (15)

      мұнда: Qr.есеп – маршруттағы жолаушылар тасымалының жалпы болжамды жылдық көлемі;

      Q3ай – 2 айдағы нақты тасымалданған жолаушылар саны;

      12 – жылдағы айлар саны;

      2) қолданыстағы маршруттағы бір жылда тасымалданған жолаушылардың болжамды көлемі (саны) аталған маршрут бойынша өткен жылдың тасымалданған жолаушылар көлеміне сүйене отырып анықталады және

      Q r.нақты ретінде пайдаланылады.

      Алынған нәтиже тұрақты маршрут автобусында жолаушылар жүрісіне тарифті есептеу формуласына (1) ұсынылады.

4-тарау. Есептік тарифті анықтау кезінде пайдаланылатын материалдар және ақпарат

      5. Маршрут бойынша бастапқы деректер:

      1) жүрудің бастапқы және соңғы пункті бойынша маршруттың нөмірі мен атауы;

      2) маршруттардағы тікелей (алымындағы) және кері (бөліміндегі) бағыттардағы маршрутаралық пункттердің саны;

      3) маршруттың тікелей және кері бағыттардағы ұзақтығы;

      4) маршруттағы тікелей және кері бағыттардағы қозғалыстың орташа пайдалану жылдамдығы;

      5) жұмыс күндері, демалыс және мереке күндеріндегі бару саны;

      6) рейстер айналымын орындауға арналған кесте бойынша уақыт;

      7) жолаушылар ағыны (есептеу, болжам бойынша);

      8) маршруттағы жұмыстың басталуын және аяқталуын көрсетумен жұмыс және демалыс күндеріндегі кесте бойынша жұмыс істеу уақыты;

      9) жұмыс және демалыс күндеріндегі кесте бойынша маршруттағы автокөлік құралдарының саны;

      10) маршруттағы жұмыс және демалыс күндеріндегі кесте бойынша автокөлік құралдары қозғалысының аралығы;

      11) маршруттағы жолаушылардың отыруы үшін және жалпы орны бойынша автокөлік құралдарының паспорттық сыйымдылығы (жинақтаушы алаңның сыйымдылығын ескере отырып);

      12) автокөлік құралдарының маркасы (маршруттар тізіліміне сәйкес).

      6. Тасымалдаушы маршрут бойынша нақты тасымалданған жолаушылар туралы растаушы құжаттарды пайдаланады:

      1) билеттерді өткізу бойынша есеп;

      2) жолаушыларды тасымалдаудан түсетін қаржылық қаражаттар туралы есеп.

  Тұрақты маршруттар бойынша
жолаушылар мен багажды
тасымалдау жөнінде қызмет
көрсетуге тарифтер есептеу
әдістемесіне 2-қосымша

Тұрақты маршрутта багаж тасымалдау құнының жолаушыларды тасымалдау құнына еселік коэффициенттері

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 06.08.2020 № 112 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Жолаушылар мен багажды автомобиль көлігімен тасымалдаудың тұрақты маршрут түрі

Жолаушыларды тасымалдау құнына багаждың бір орны үшін тарифтің еселігі

Қалалық

1,0

Қала маңылық

0,2

Ауданішілік және ауданаралық (облысішілік қалааралық)

100 километрге дейін

0,2

500 километрге дейін

0,15

500 километрден жоғары

0,10

  Жолаушылар мен багажды
автомобильмен тұрақты
тасымалдау тарифтерін
қалыптастырудың
экономикалық-
математикалық моделіне
қосымша

Үстеме шығыстар

      Ескерту. Әдістеме қосымшамен толықтырылды - ҚР Көлік министрінің м.а. 18.09.2024 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Өндіріс шығындарына жатқызылатын салықтар мен алымдар (қосылған құн салығы мен корпоративтік табыс салығынан басқа).

      2. Автокөлік құралдары иелерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін және тасымалдаушының жолаушылар алдындағы азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыруға, сондай-ақ жұмыскерлерді жүргізушілердің және (немесе) кондуктор-бақылаушылардың, жылжымалы құрамға қызмет көрсететін тасымалдаушының өндірістік-техникалық персоналының еңбек (қызметтік) міндеттерін атқарған кезде оларды жазатайым оқиғалардан міндетті сақтандыруға арналған шығыстар.

      3. Жүргізушілерден, кондукторлардан және автокөлік құралдарына жөндеу және техникалық қызмет көрсетуді жүргізетін қызметкерлерден басқа, тасымалдауды ұйымдастыруға тартылған тасымалдаушы қызметкерлерінің жалақысына арналған шығыстар.

      4. Автокөлік құралдарын міндетті техникалық байқаудан өтуге арналған шығыстар.

      5. Тасымалдау процесіне тартылған әкімшілік ғимараттар мен өндірістік-техникалық база объектілері бойынша коммуналдық төлемдерге арналған шығыстар.

      6. Әлеуметтік маңызы бар маршруттарда тасымалдау процесіне тартылған тасымалдаушының әкімшілік ғимараттары мен өндірістік-техникалық базасының объектілері бойынша жалға алу, амортизация (автокөлік құралдарынан басқа), жылыту, сумен жабдықтау, кәріз және жарықтандыру, күтіп ұстау және ағымдағы жөндеу шығыстары.

      7. Жүргізушілердің және (немесе) кондуктор-бақылаушылардың, жылжымалы құрамға қызмет көрсететін тасымалдаушының әкімшілік-басқару және өндірістік-техникалық персоналын даярлауға және біліктілігін арттыруға, еңбекті және қауіпсіздік техникасын қорғауға арналған шығыстар.

      8. Әкімшілік ғимараттар мен өндірістік-техникалық база объектілері, жылжымалы құрам бойынша өртке қарсы іс-шараларға арналған шығыстар.

      9. Тасымалдаушының өндірістік-техникалық және әкімшілік-басқару персоналы үшін кеңсе тауарларына арналған шығыстар.

      10. Тасымалдау процесіне байланысты тасымалдаушы қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының аумағы шегіндегі іссапарларға арналған шығыстары.

      11. Кәсіпорындардың қауіпсіздігін және әкімшілік ғимараттар мен өндірістік-техникалық база объектілерінің сақталуын қамтамасыз ету үшін күзетті ұстауға арналған шығыстар.

      12. Автоинформаторларды, Бейнебақылау жүйелерін ұстауға арналған шығыстар.

      13. Жабдықтарды, станоктарды, стенділерді, электр қозғалтқыштарды, көтергіштерді, күш және технологиялық жабдықтарды, шығыс материалдарын, қосалқы бөлшектер мен майлау материалдарын ұстауға және жөндеуге арналған шығыстар.

      14. Тез тозатын құралдар мен жабдықтарды жөндеуге және қалпына келтіруге арналған шығыстар.

      15. Автокөлік құралдарына техникалық қызмет көрсету және жөндеу жүргізуге арналған қосалқы материалдарға (оттегі, ацетилен, кальций карбиді, сүрту материалдары) арналған шығыстар.

      16. Тасымалдау процесіне байланысты технологиялық қажеттіліктер үшін отын мен электр энергиясына арналған шығыстар.

      17. Шаруашылық және техникалық қызмет көрсету автомобильдерін, бензовоздарды, техникалық көмек автомобильдерін, қызметтік автокөлік құралдарын ұстауға арналған шығыстар (техникалық қызмет көрсету және ағымдағы жөндеу үшін отын, майлау және пайдалану материалдары, автомобиль резеңкесін жөндеу, қалпына келтіруге және күрделі жөндеуге амортизация).

      18. Пайдалану, техникалық және өндірістік құжаттама бланкілеріне, жол парақтарына, автобус билеттеріне, түбіртектерге, билеттік құжаттама бланкілеріне, техникалық паспорттарға арналған шығыстар.

      19. Тасымалдау процесіне тартылған әкімшілік ғимараттар мен өндірістік-техникалық база объектілері бойынша қоқыс пен қарды әкетуге арналған шығыстар, шаруашылық мұқтаждарға арналған материалдар.

      20. Отынды, майлау материалдарын тасымалдауға және оларды сақтауға арналған шығыстар.

      21. Кәсіпорынның балансында тұрмайтын орталықтандырылған бухгалтериялар орындайтын жұмыстарға ақы төлеуге арналған шығыстар.

      22. Тасымалдаушының жылжымалы құрамын тасымалдау процесінде туындаған пайдаланылған өнімдер мен өндірістік қалдықтарды кәдеге жаратуға арналған шығыстар.

      23. Тасымалдаушының балансындағы және тасымалдау процесіне тартылған автокөлік құралдарын ерікті сақтандыруға арналған шығыстар.

      24. Тасымалдаушының теңгеріміндегі және тасымалдау процесіне тартылған машиналардың, жабдықтардың, жиһаздың, компьютерлік техниканың, аспаптардың және өзге де негізгі құралдардың амортизациясына арналған шығыстар.

      25. Тасымалдаушының теңгеріміндегі және тасымалдау процесіне тартылған машиналарды, жабдықтарды, жиһаздарды, компьютерлік техниканы, құралдарды және өзге де негізгі құралдарды ұстауға және ағымдағы жөндеуге арналған шығыстар.

      Үстеме шығыстардың есептік сомасы есептік тариф айқындалатын әлеуметтік маңызы бар маршрутқа қызмет көрсетуге ғана қолданылады.

Об утверждении Методики расчета тарифов на оказание услуг по перевозке пассажиров и багажа по регулярным маршрутам

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 13 октября 2011 года № 614. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 ноября 2011 года № 7297.

      В соответствии с подпунктом 17) статьи 13 Закона Республики Казахстан от 4 июля 2003 года "Об автомобильном транспорте", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику расчета тарифов на оказание услуг по перевозке пассажиров и багажа по регулярным маршрутам (далее – Методика).

      2. Местным исполнительным органам при формировании тарифов на регулярные автомобильные перевозки пассажиров и багажа руководствоваться положениями Методики.

      3. Департаменту автомобильного и водного транспорта Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Жансугуров Б.А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его официальное опубликование в установленном законодательством порядке.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Дуйсебаева А.Ж.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

Министр

Б. Камалиев


  Утверждена
приказом Министра транспорта
и коммуникаций
Республики Казахстан
от 13 октября 2011 года № 614

Методика расчета тарифов
на оказание услуг по перевозке пассажиров и багажа
по регулярным маршрутам

      Сноска. Методика расчета тарифов в редакции приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 15.05.2015 № 581 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      Сноска. Заголовок главы 1 - в редакции приказа и.о. Министра транспорта РК от 05.12.2023 № 112 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Настоящая Методика расчета тарифов на оказание услуг по перевозке пассажиров и багажа по регулярным маршрутам (далее – Методика) разработана в соответствии с подпунктом 17) статьи 13 Закона Республики Казахстан от 4 июля 2003 года "Об автомобильном транспорте" и предназначена для обеспечения единообразной методической основы расчета тарифов на перевозке пассажиров и багажа по регулярным маршрутам.

      2. Методика применяется на всей территории Республики Казахстан для всех физических и юридических лиц независимо от форм собственности, обслуживающих регулярные внутриреспубликанские (кроме междугородных межобластных) автомобильные перевозки (далее – перевозчики).

      Тариф на междугородние межобластные перевозки пассажиров утверждается перевозчиком самостоятельно.

      3. Правоотношения, связанные с тарифами на регулярные международные автомобильные перевозки пассажиров и багажа, регламентируются Конвенцией о международных автомобильных перевозках пассажиров и багажа, ратифицированной Законом Республики Казахстан от 22 февраля 2000 года № 38, а также международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан.

Глава 2. Порядок определения тарифов на оказание услуг по перевозке пассажиров и багажа по регулярным маршрутам

      Сноска. Заголовок главы 2 - в редакции приказа и.о. Министра транспорта РК от 05.12.2023 № 112 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Перевозчики, осуществляющие регулярные городские (сельские), пригородные и социально значимые перевозки пассажиров вычисляют свои расчетные тарифы на осуществление перевозок пассажиров и багажа по обслуживаемым маршрутам в соответствии с Экономико-математической моделью формирования тарифов на регулярные автомобильные перевозки пассажиров и багажа согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      Сноска. Пункт 4 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 31.08.2017 № 589 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      5. Стоимость проезда пассажиров на городских (сельских) маршрутах определяется единой для всех маршрутов данного города (села), исходя из усредненного тарифа с математическим округлением до суммы, кратной пяти тенге с учетом льгот для отдельных категорий пассажиров, определенных статьей 13 Закона Республики Казахстан от 21 сентября 1994 года "О транспорте в Республике Казахстан".

      6. На основании определенных тарифов и расстояний между остановочными пунктами по соответствующим расписаниям движения на пригородные (в зависимости от ориентированности на отдельные населенные пункты), межрайонные (междугородные внутриобластные) и внутрирайонные маршруты определяется стоимость проезда пассажиров между остановочными пунктами на маршруте и составляется таблица стоимости проезда по маршруту (тарифная сетка), содержащая информацию в Типовом договоре организации регулярных автомобильных перевозок пассажиров и багажа, утвержденным приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 348 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11002) (далее – Типовой договор).

      7. Стоимость перевозки багажа на регулярных маршрутах определяется исходя из коэффициентов кратности стоимости перевозки багажа на регулярных маршрутах к стоимости проезда пассажиров согласно приложению 2 к настоящей Методике.

      8. Стоимость проезда пассажиров на регулярных маршрутах и расчетный тариф корректируется при изменении фактических затрат перевозчика более чем на 10 % по независящим от них ценовым факторам, а также при внесении изменений и дополнений в характеристики маршрута (рейс, расписание движения автобусов, протяженность маршрута, обновление подвижного состава) порядком укрупненных расчетов затрат перевозчика по статьям эксплуатационных расходов, предусмотренных главой 2 в приложения 1 к настоящей Методике и главой 4 Правил субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров, утвержденных приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 августа 2015 года № 883 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12353) (далее – Правила).

      Стоимость проезда пассажиров на регулярных маршрутах и расчетный тариф пересматривается не реже чем один раз в год в соответствии с пунктами 8, 9 и 10 Правил.

      Сноска. Пункт 8 - в редакции приказа и.о. Министра транспорта РК от 18.09.2024 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Методике расчета тарифов на
оказание услуг по перевозке
пассажиров и багажа
по регулярным маршрутам

Экономико-математическая модель формирования тарифов на регулярные автомобильные перевозки пассажиров и багажа

      Сноска. Заголовок - в редакции приказа и.о. Министра транспорта РК от 18.09.2024 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Приложение 1 - в редакции приказа и.о. Министра транспорта РК от 05.12.2023 № 112 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Порядок определения расчетного тарифа

      1. Экономико-математическая модель формирования тарифов на регулярные автомобильные перевозки пассажиров и багажа (далее – Модель) используется в целях обеспечения методологического единообразия технологии расчетов по обоснованию тарифов на проезд в автотранспортных средствах регулярных маршрутов, эти расчеты выполняются с использованием унифицированной экономико-математической модели следующего вида:

     


      формула (1)

      где: Тр - расчетный тариф для маршрута;

      Зi - общая годовая или до конца года сумма нормативных (расчетных) затрат перевозчика на обслуживание данного маршрута по всем статьям расходов (топливо, электроэнергия, смазочные материалы, ремонт и техническое обслуживание автотранспортных средств, замена и ремонт автошин, услуги оператора электронной системы оплаты проезда, услуги оператора диспетчеризации, амортизация автотранспортных средств, заработная плата водителей и кондукторов, накладные расходы, услуги автовокзалов, автостанций и пунктов обслуживания пассажиров), рассчитываемые в порядке, определяемая в главе 2 настоящей Модели.

      Qr.факт - фактическое количество перевезенных пассажиров за предыдущий год, определенном в главе 3 настоящей Модели;

      Qr.расчет - прогнозируемое количество перевозки пассажиров исходя из фактически перевезенного количества пассажиров, предыдущие за два месяца и выводится среднее количество за месяц, которое умножается на 12 месяцев, определенном в главе 3 настоящей Модели;

      Кр - коэффициент расчетной рентабельности к затратам перевозчика по обслуживанию данного маршрута равный 1,15 (принимается как 15%);

      Расходы перевозчика, понесенные с учетом налога на добавленную стоимость (далее - НДС) учитываются при расчете тарифа с НДС.

      НДС принимается к затратам перевозчика, связанным с амортизацией автотранспортных средств, задействованных на социально значимом маршруте.

      Для определения НДС применяется ставка НДС, установленная Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)".

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа и.о. Министра транспорта РК от 18.09.2024 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок укрупненных расчетов затрат перевозчика по статьям эксплуатационных расходов

      2. Укрупненные расчеты нормативных эксплуатационных расходов по статьям затрат на обслуживание регулярного маршрута выполняются в следующем порядке:

      1) расходы на автомобильное топливо/электроэнергию/газ/водород в расчете на общий пробег автотранспортных средств, используемых на обслуживании данного маршрута, определяются исходя из базовой нормы расхода топлива/электроэнергии/газа/водорода на 100 км с учетом всех действующих надбавок и розничной цены 1 литра бензина (дизтоплива, газа)/1 киловатта электроэнергии/1 килограмма водорода на дату осуществления расчета тарифа (данная розничная цена действительна до подтверждения правильности определения тарифов согласно пункту 9 Правил):

      Зт = 0,01 х Lоб х (НТ х ЦТ + НЭ х ЦЭ) х КН

      формула (2)

      где: Зт – затраты на автомобильное топливо/электроэнергию/газ/водород;

      0,01 – пересчет расхода топлива со 100 км на 1 км;

      Lоб – общий годовой пробег автотранспортных средств при обслуживании маршрута рассчитываемый по формуле;

      При разных значениях расписания движения маршрута в летнее и зимнее время и (или) работе маршрута неполный календарный год, то затраты на топливо определяются с учетом пробега в летний и зимний периоды в соответствии с расписанием движения маршрута:

      Зт.лето. = 0,01 х Lоб.л. х НТ х Цл.т. х КНл.

      формула (3)

      Зт.зима = 0,01 х Lоб.з. х НТ х Цз.т. х КН з.

      формула (4)

      Зт = Зл.т. + Зз.т.

      формула (5)

      где: Зт.лето, - затраты на летнее автомобильное топливо;

      Зт.зима, - затраты на зимнее автомобильное топливо;

      Lоб.л. - годовой пробег автотранспортных средств летом;

      Lоб.з. - годовой пробег автотранспортных средств зимой;

      КНл., КНз. - совокупный коэффициент надбавок к базовой норме для реальных условии работы автотранспортных средств на маршруте (лето, зима).

      НТ – базовая норма расхода топлива в литрах/киловаттах/килограммах на 100 километров пробега автотранспортных средств;

      Базовая норма расхода и совокупный коэффициент надбавок к нему на дизельное топливо (бензин)/газ определяется в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 августа 2009 года № 1210 "Об утверждении норм расходов горюче-смазочных материалов для государственных органов Республики Казахстан и расходов на содержание автотранспорта" (далее – Нормы расхода топлива);

      Для электробусов норма расхода электроэнергии киловат в час на 100 километров пробега и совокупный коэффициент надбавок к нему определяется согласно данных Завода изготовителя.

      Для автотранспортных средств, использующих в качестве топлива водород, норма расхода водородного топлива килограмм в час на 100 километров пробега и совокупный коэффициент надбавок к нему определяется согласно данных Завода изготовителя.

      Цт – цена дизельного топлива (бензина)/газа/электроэнергии/водорода.

      Цена для дизельного топлива (бензина)/газа/водорода определяемая по формуле:

     


      формула (6)

      где: Мзим., Млето – количество зимних и летних месяцев в году, определенных по региону в пределах периодов по таблице 10 Норм расхода топлива определяющей значение Ккл (коэффициент климатический);

      Цз.т., Цл.т. - розничная стоимость топлива (зимнего и летнего) на дату расчета тарифа.

      При расчете тарифа в летний период, за основу берется розничная стоимость 1 литра/1 килограмма зимнего топлива, сложившаяся в последнем месяце последнего зимнего периода, определенного по региону в пределах периодов по таблице 10 Норм расхода топлива определяющей значение Ккл (коэффициент климатический).

      Цена 1 кВт электроэнергии применяется согласно тарифу за электроэнергию на дату расчета тарифа.

      При обслуживании маршрута автотранспортными средствами с разными видами топлива и/или автотранспортные средства используют более одного источника топлива, то общие затраты на автомобильное топливо определяются отдельно по каждому виду топлива с дальнейшим суммированием этих величин.

     


      формула (7)

      где: Lоб - общий годовой пробег автотранспортных средств;

      Др – количество дней обслуживания маршрута в году (определяется согласно расписанию движения маршрута, утвержденного местными исполнительными органами);

      n – ежедневное количество кругорейсов на маршруте (при различии кругорейсов в году, связанной с выходными, праздничными, будними днями, сезонностью года берется их среднее значение);

      lкр – протяженность кругорейса на маршруте в км;

      lо – ежедневный нулевой пробег, км;

      При разных значениях показателей характеристики маршрута по рабочим, выходным и праздничным дням, то общий годовой пробег автотранспортных средств, определяется отдельно по рабочим, выходным и праздничным дням с суммированием этих величин.

      2) расходы на смазочные материалы равны 10% от расходов на автомобильное топливо:

      Зсм= Зт х 0,1

      формула (8)

      где: Зсм - затраты на смазочные материалы;

      Для электробусов, автотранспортных средств, использующих в качестве топлива водород, расходы на смазочные материалы определяются согласно данных Завода изготовителя;

      3) расходы на проведение ремонтов и технических обслуживаний автотранспортных средств принимаются как 10 % (для автотранспортных средств со сроком эксплуатации до 3 лет), 15 % (для автотранспортных средств со сроком эксплуатации от 3 до 7 лет) и 20 % (для автотранспортных средств со сроком эксплуатации более 7 лет) от стоимости автотранспортных средств, закрепленных для обслуживания данного маршрута. Отсюда:

      Зрт = Крт * Ам * Кр * Ц

      формула (9)

      где: Зрт – затраты на проведение ремонтов и технического обслуживания;

      Крт - расходы на проведение ремонтов и технических обслуживаний автотранспортных средств;

      Ам – количество автотранспортных средств в день на маршруте по графику;

      При разных значениях количества автотранспортных средств в день на маршруте по графику в рабочие, выходные и праздничные дни, берется их среднее значение.

      Кр - коэффициент резерва автотранспортных средств (отношение общего количества закрепленных за маршрутом автотранспортных средств к числу автотранспортных средств, подлежащих поставке на маршрут по графику, принимаемый для расчетов затрат равный как 1,2);

      Ц – средняя стоимость автотранспортных средств, закрепленных на маршруте, в тенге.

      Для новых автотранспортных средств, приобретенных у завода-изготовителя либо через официальных дилеров, а также находящихся во временном владении и пользовании по договору лизинга, таковой будет являться стоимость приобретения до трех лет с момента приобретения.

      Переоценка автотранспортных средств, приобретенных у завода-изготовителя либо через официальных дилеров, а также находящихся во временном владении и пользовании по договору лизинга, проводится организациями, осуществляющими оценочную деятельность, после трех лет с момента их приобретения.

      Переоценка автотранспортных средств, находящихся во временном владении и пользовании по договору лизинга проводится исключительно для возмещения расходов перевозчика на проведение ремонтов и технических обслуживаний автотранспортных средств.

      Для автотранспортных средств, приобретенных на вторичном рынке, а также арендованных автотранспортных средств - среднерыночная стоимость, определяемая организациями, осуществляющими оценочную деятельность.

      К автотранспортным средствам приобретенным на вторичном рынке относятся автотранспортные средства, которые были приобретены по договору купли-продажи у лица, не являющегося заводом-изготовителем либо официальным дилером, а также которые не находятся во временном владении и пользовании по договору лизинга или в аренде.

      Стоимость автотранспортных средств, определенная организациями, осуществляющими оценочную деятельность действительна в течение трех лет с момента ее определения.

      Для электробусов, автотранспортных средств, использующих в качестве топлива водород, расходы на проведение ремонтов и технических обслуживаний определяются согласно данных Завода изготовителя;

      4) эксплуатационные расходы на автошины в расчете на годовой пробег автотранспортных средств на маршруте определяются по формуле:

     


      формула (10)

      где: Зш – затраты на автошины;

      Цш - закупочная цена одного комплекта шин (шина, камера, ободная лента) в тенге на момент расчета (данная закупочная цена действительна до подтверждения правильности определения тарифов согласно пункту 9 Правил);

      m – количество колес на автотранспортном средстве (без запасного колеса);

      Lоб – общий годовой пробег автотранспортных средств при обслуживании маршрута.

      ш – эксплуатационная норма пробега автошины, определяется в соответствии с Нормами расхода топлива, в км;

      Кш – коэффициент корректировки эксплуатационных норм пробега автошин, определяется в соответствии с Нормами расхода топлива;

      Коэффициент корректировки эксплуатационных норм пробега автошин электробусов, автотранспортных средств, использующих в качестве топлива водород, определяется согласно данных Завода изготовителя;

      5) годовая сумма амортизационных отчислений по закрепленным на маршруте автотранспортным средствам в расчете на их общий пробег составляет:

      За = 0,15 * Ам * Кр * Ц

      формула (11)

      где: За – затраты на амортизацию;

      0,15 – норма амортизации по автотранспортным средствам в размере 15 % (не применяется для арендованных автотранспортных средств);

      Кр – коэффициент резерва автотранспортных средств (отношение общего количества закрепленных за маршрутом автотранспортных средств к числу автотранспортных средств, подлежащих поставке на маршрут по графику, принимаемый для расчетов затрат равный как 1,2);

      Ц – средняя стоимость автотранспортных средств, закрепленных на маршруте, в тенге.

      Для новых автотранспортных средств, приобретенных у завода-изготовителя либо через официальных дилеров, а также находящихся во временном владении и пользовании по договору лизинга, таковой будет являться стоимость приобретения до трех лет с момента приобретения.

      Переоценка автотранспортных средств, приобретенных у завода-изготовителя либо через официальных дилеров, а также находящихся во временном владении и пользовании по договору лизинга, проводится организациями, осуществляющими оценочную деятельность, после трех лет с момента их приобретения.

      Для автотранспортных средств, приобретенных на вторичном рынке, а также арендованных автотранспортных средств - среднерыночная стоимость, определяемая организациями, осуществляющими оценочную деятельность.

      К автотранспортным средствам приобретенным на вторичном рынке относятся автотранспортные средства, которые были приобретены по договору купли-продажи у лица, не являющегося заводом-изготовителем либо официальным дилером, а также которые не находятся во временном владении и пользовании по договору лизинга или в аренде.

      Стоимость автотранспортных средств, определенная организациями, осуществляющими оценочную деятельность действительна в течение трех лет с момента ее определения.

      Затраты на амортизацию для арендованных автотранспортных средств не рассчитываются;

      6) общая годовая сумма заработной платы водителей и (или) кондукторов (экипажей автотранспортных средств) по обслуживанию маршрута может быть определена по формуле:

      Ззп = ( Мр * ( Zв * Nв + Zк * Nк ) * Ам * К ) * 1,2

      формула (12)

      где: Ззп - затраты на зарплату;

      Мр - количество месяцев обслуживания маршрута в году (при круглогодичном и ежедневном режиме работы Мр = 12);

      Zв - среднемесячная заработная плата водителя автотранспортного средства устанавливается применительно к уровню среднемесячной номинальной заработной платы одного работника в сфере транспорта и складирования (далее – СНЗП) по Республике Казахстан, сложившейся по данным статистики за квартал, предшествующего подаче заявки.

      В регионе, где СНЗП выше, чем СНЗП по Республике Казахстан, применяется СНЗП по данному региону, где зарегистрирован перевозчик, сложившаяся по данным статистики за квартал, предшествующего подаче заявки.

      Zк - среднемесячная заработная плата кондуктора устанавливается на уровне 70 % заработной платы водителя;

      Nв/к - нормативное количество водителей (кондукторов-контролеров), закрепленных за каждым автотранспортным средством на маршруте, определяется по формуле:

      Nв/к = Тгод / БРВр / Ам

      формула (12-1)

      где: Тгод - общее количество рабочего времени за год, час;

      БРВр – расчетный баланс рабочего времени на год (40 часов, пять дней), час;

      Тгод = Трейс + Тнул + Тпзр

      формула (12-2)

      где: Т рейс - время работы на рейсе, час;

      Т нул - время на нулевой пробег, час;

      Т пзр - время на подготовительно-заключительные работы, час;

      Трейс = n * tкруг * Др

      формула (12-3)

      где: t круг - время одного кругорейса, час;

      Тнул = lо / Vнул * Др

      формула (12-4)

      где: Vнул - средняя скорость движения на нулевом пробеге, км/час (30 км/час);

      Тпзр = tпз * Ам * Др

      формула (12-5)

      где: tпз - подготовительно-заключительное время на 1 автобус в день, (20 минут);

      БРВр = БРВ – ( Дотп * t )

      формула (12-6)

      где: Дотп - количество дней отпуска, дни;

      БРВ – баланс рабочего времени на год (40 часов, пять дней), час;

      t – продолжительность рабочего времени в день, час;

      К - коэффициент, учитывающий налоги и отчисления, которые уплачиваются работодателем от заработной платы по ставкам согласно действующему законодательству (социальный налог, социальные отчисления, обязательное социальное медицинское страхование, обязательные пенсионные взносы работодателя), подтверждаемые данными перевозчика);

      1,2 - поправочный коэффициент, учитывающий начисления работникам, находящимся на больничном, отпусках, обучении.

      Выплата заработной платы водителям и (или) кондукторам подтверждается выпиской из ведомости выдачи заработной платы работникам;

      7) нормативная сумма накладных затрат перевозчика составляет процент от совокупной суммы прямых затрат по обслуживанию данного маршрута и определяется по формуле:

      Зн = П * ( Зт + Зсм + Зрт + Зш + За + Ззп )

      формула (13)

      где: Зн – затраты накладных расходов;

      П – процент нормативной суммы накладных расходов составляет до 20 % в зависимости от объема подтверждаемой расчетной суммы накладных расходов согласно приложению к настоящей Модели.

      При осуществлении местными исполнительными органами выплаты субсидии перевозчик документально подтверждает понесенные накладные расходы.

      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными приказами и.о. Министра транспорта РК от 15.05.2024 № 166 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 18.09.2024 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Общая сумма затрат на обслуживание маршрута (Зi) определяется суммированием результатов расчетов по статьям расходов:

      Зi = Зт + Зсм + Зрт + Зш + За + Ззп + Зн + Засп + Зэсоп + Здисп

      формула (14)

      где: Засп - затраты учитывающие услуги автовокзалов, автостанций и пунктов обслуживание пассажиров;

      Зэсоп - затраты учитывающие услуги оператора электронной системы оплаты проезда (при оплате данной услуги перевозчиком);

      Здисп - затраты учитывающие услуги оператора системы диспетчеризации (при оплате данной услуги перевозчиком).

      Для городских маршрутов Засп = 0, так как перевозчики городских маршрутов не используют услуги автовокзалов, автостанций и пунктов обслуживание пассажиров.

      Полученный результат подставляется в формулу (1) расчета тарифа на проезд пассажира в автотранспортном средстве регулярного маршрута.

      Сноска. Глава 2 дополнена пунктом 3 в соответствии с приказом и.о. Министра транспорта РК от 15.05.2024 № 166 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок укрупненных расчетов общего годового или до конца года (прогнозируемого) количества перевозок пассажиров

      4. Укрупненные расчеты общего годового (прогнозируемого) количества перевозки пассажиров, исходя из расчета по месяцам, выполняются в следующем порядке:

      1) прогнозный объем (количество) перевозок пассажиров для вновь открываемого регулярного маршрута определяется по результатам фактически перевезенного количества пассажиров в течение двух месяцев и определяется по формуле:

      Qr.расчет = (Q2мес/2) x 12

      формула (15)

      где: Qr.расчет - общий прогнозный годовой объем перевозок пассажиров на маршруте;

      Q – количество фактически перевезенных пассажиров за 2 месяца;

      12 - количество месяцев в году;

      2) прогнозный объем (количество) перевозок пассажиров действующего маршрута на год определяется исходя из объема перевозок пассажиров в прошедшем году по данному маршруту и используется как

     


      Полученный результат подставляется в формулу (1) расчета тарифа на проезд пассажира в автотранспортном средстве регулярного маршрута.

Глава 4. Материалы и информация используемая при определении расчетного тарифа

      5. Исходные данные по маршруту:

      1) номер и наименование маршрута по начальному и конечному пункту следования;

      2) количество промежуточных пунктов на маршруте в прямом (в числителе) и обратном (в знаменателе) направлениях;

      3) протяженность маршрута в прямом и обратном направлениях;

      4) средняя эксплуатационная скорость движения на маршруте в прямом и обратном направлениях;

      5) количество кругорейсов в рабочие, выходные дни и праздничные дни;

      6) время по графику на выполнение кругорейса;

      7) пассажиропоток (по отчету, прогнозу);

      8) время работы на маршруте по графику в рабочие и выходные дни с указанием начала и окончания работы;

      9) количество автотранспортных средств на маршруте по графику в рабочие и выходные дни;

      10) интервал движения автотранспортных средств на маршруте по расписанию в рабочие и выходные дни;

      11) паспортная вместимость автотранспортных средств на маршруте по местам для сидения пассажиров и общая (с учетом вместимости накопительных площадок);

      12) марка автотранспортных средств (согласно реестру маршрутов).

      6. Перевозчик использует подтверждающие документы о фактически перевезенных пассажирах по маршруту:

      1) отчет по реализации билетов;

      2) отчет о финансовых средствах, поступивших от перевозок пассажиров.

  Приложение
к Экономико-математической
модели формирования тарифов
на регулярные автомобильные
перевозки пассажиров и багажа

Накладные расходы

      Сноска. Приложение 1 дополнено приложением в соответствии с приказом и.о. Министра транспорта РК от 18.09.2024 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Налоги и сборы, относимые на издержки производства (кроме налога на добавленную стоимость и корпоративного налога на прибыль).

      2. Расходы на обязательное страхование гражданско-правовой ответственности владельцев автотранспортных средств и гражданско-правовой ответственности перевозчика перед пассажирами, а также обязательное страхование работников от несчастных случаев при исполнении им трудовых (служебных) обязанностей водителей и (или) кондукторов-контролеров, производственно-технического персонала перевозчика, обслуживающего подвижной состав.

      3. Расходы на заработную плату работников перевозчика, задействованных в организации перевозок, кроме водителей, кондукторов и работников, проводящих ремонт и техническое обслуживание автотранспортных средств.

      4. Расходы на прохождение обязательного технического осмотра автотранспортных средств.

      5. Расходы на коммунальные платежи по административным зданиям и объектам производственно-технической базы, задействованным в перевозочном процессе.

      6. Расходы на аренду, амортизацию (кроме автотранспортных средств), отопление, водоснабжение, канализацию и освещение, содержание и текущий ремонт по административным зданиям и объектам производственно-технической базы перевозчика, задействованным в перевозочном процессе на социально значимых маршрутах.

      7. Расходы на подготовку и повышение квалификации, охрану труда и техники безопасности водителей и (или) кондукторов-контролеров, административно-управленческий и производственно-технического персонала перевозчика, обслуживающего подвижной состав.

      8. Расходы на противопожарные мероприятия по административным зданиям и объектам производственно-технической базы, подвижному составу.

      9. Расходы на канцелярские товары для производственно-технического и административно-управленческого персонала перевозчика.

      10. Расходы на командировки в пределах территории Республики Казахстан работников перевозчика, связанных с перевозочным процессом.

      11. Расходы на содержание охраны для обеспечения безопасности предприятий и сохранности административных зданий и объектов производственно-технической базы.

      12. Расходы на содержание автоинформаторов, системы видеонаблюдения.

      13. Расходы на содержание и ремонт оборудования, станков, стендов, электродвигателей, подъемников, силового и технологического оборудования, расходных материалов, запасных частей и смазочных материалов.

      14. Расходы на ремонт и восстановление быстроизнашивающихся инструментов и инвентаря.

      15. Расходы на вспомогательные материалы для проведения технического обслуживания и ремонта автотранспортных средств (кислород, ацетилен, карбид кальция, обтирочные материалы).

      16. Расходы на топливо и электроэнергию для технологических нужд, связанных с перевозочным процессом.

      17. Расходы на содержание автомобилей хозяйственного и технического обслуживания, бензовозов, автомобилей технической помощи, служебных автотранспортных средств (топливо, смазочные и эксплуатационные материалы для технического обслуживания и текущего ремонта, ремонт автомобильной резины, амортизация на восстановление и капитальный ремонт).

      18. Расходы на бланки эксплуатационной, технической и производственной документации, путевые листы, автобусные билеты, квитанции, бланки билетной документации, технические паспорта.

      19. Расходы на вывоз мусора и снега, материалы для хозяйственных нужд по административным зданиям и объектам производственно-технической базы, задействованным в перевозочном процессе.

      20. Расходы на перевозку топлива, смазочных материалов и их хранение.

      21. Расходы на оплату работ, выполняемых централизованными бухгалтериями, не стоящими на балансе предприятия.

      22. Расходы на утилизацию отработанных продуктов и производственных отходов, возникших в процессе перевозок подвижного состава перевозчика.

      23. Расходы на добровольное страхование автотранспортных средств, находящихся на балансе перевозчика и задействованных в перевозочном процессе.

      24. Расходы на амортизацию машин, оборудования, мебели, компьютерной техники, инструментов и прочих основных средств, находящихся на балансе перевозчика и задействованных в перевозочном процессе.

      25. Расходы на содержание и текущей ремонт машин, оборудования, мебели, компьютерной техники, инструментов и прочих основных средств, находящихся на балансе перевозчика и задействованных в перевозочном процессе.

      Расчетная сумма накладных расходов применяется исключительно на обслуживание социально значимого маршрута, по которому определяется расчетный тариф.

  Приложение 2
к Методике расчета тарифов на
оказание услуг по перевозке
пассажиров и багажа
по регулярным маршрутам

Коэффициенты кратности стоимости перевозки багажа на регулярных маршрутах к стоимости проезда пассажиров

      Сноска. Приложение 2 - в редакции приказа и.о. Министра транспорта РК от 05.12.2023 № 112 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Вид регулярного маршрута перевозки пассажиров и багажа автомобильным транспортом

Кратность тарифа за одно место багажа к стоимости проезда пассажиров

Городской

1,0

Пригородные

0,2

Внутрирайонные и межрайонные (междугородные внутриобластные)

до 100 километров

0,2

до 500 километров

0,15

свыше 500 километров

0,10