"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2011 жылғы 30 қарашадағы № 27/1292қ қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2011 жылғы 28 желтоқсанда нормативтік құқықтық кесімдерді Мемлекеттік тіркеудің тізіліміне № 706 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 2 шілдедегі № 105-1089 қаулысымен

      Ескерту. Қаулының күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 02.07.2014 № 105-1089 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы заңдарына, "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 24 қыркүйектегі № 976 қаулысына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. "Астана қаласының Мәдениет басқармасы" мемлекеттік мекемесі:
      1) осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы қаулының белгіленген тәртіпте бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары А.Ғ. Балаеваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми түрде жарияланғаннан кейін 10 күнтізбелік күн өткен соң күшіне енеді.

      Әкім                                       И. Тасмағамбетов

      КЕЛІСІЛДІ:

      Қазақстан Республикасының
      Байланыс және ақпарат министрі             А. Жұмағалиев
      29 қараша 2011 жыл                        

Астана қаласы әкімдігінің
2011 жылғы 30 қарашадағы
№ 27-1292қ қаулысымен 
бекітілді      

"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті 1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) Басқарма - "Астана қаласының Мәдениет басқармасы" мемлекеттік мекемесі;
      2) қорытынды - "Қазақстан Республикасынан әкетілетін және оған әкелінетін мәдени құндылықтарға сараптама жүргізу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 1 маусымдағы № 447 қаулысымен (бұдан әрі - Ереже) бекітілген, әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы сараптама нәтижелері берілген құжат;
      3) мәдени құндылық - зайырлы және діни сипаттағы мәдени мұра заты, сондай-ақ, тарихи, көркем, ғылыми немесе өзге де мәдени мәні бар құндылықтар;
      4) орындаушы - міндетіне сараптама өткізу мен әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беруге жататын басқарманың лауазымды тұлғасы;
      5) регламент - "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету бойынша ішкі тәртіпті реттеуші нормативтік құқықтық акт;
      6) сараптама комиссиясы - әкетілетін және әкелінетін мәдени құндылықтар бойынша жергілікті атқарушы органмен құрылатын комиссия;
      7) тұтынушы - жеке немесе заңды тұлға.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 24 қыркүйектегі № 976 қаулысына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      3. Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру бойынша Басқарманың тарих және мәдениет ескерткіштерін қорғау жөніндегі мемлекеттік инспекция бөлімі (бұдан әрі - Бөлім) айналысады.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет Ереженің негізінде жүзеге асырылады.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі Басқарманың қорытынды беруі, не қорытынды беруден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады. Қорытынды жазбаша түрде қағаз тасығышта ресімделеді.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібінің талаптары

      8. Мемлекеттік қызмет күн сайын Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген жұмыс кестесі және мекен-жайға сәйкес көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы және оны көрсету барысы туралы ақпарат Басқарманың:www.madenіet.astana.kz веб-сайтында және www.astana.kz, веб-сайтында немесе Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жайда орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қолданылады:
      1) Бөлімінің қызметкері;
      2) Басқарма басшысы;
      3) Бөлімінің қызметкері;
      4) Сараптамалық комиссиясы;
      5) Бөлімінің қызметкері.
      11. Кестедегі мәтіндік кезектілігі және әкімшілік әрекеттің (процедурасы) өзара іс-қимылының (процедурасының) орындалу мерзімін көрсету арқылы әр ҚФБ осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсетудегі және ҚФБ әкімшілік әрекет үдерісі кезіндегі логикалық кезектілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетілу мерзімі:
      1) тұтынушының осы Регламенттің 19-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсыруы - бес жұмыс күні;
      2) мемлекеттік қызметті алғанға дейін ең ұзақ күтілетін уақыт, өтініш берушінің берген күні көрсетілетін уақыты - 15 минуттан аспауы тиіс;
      3) мемлекеттік қызметті алушыға көрсетілетін уақыттың ең ұзақ жіберілетін уақыты, өтініш берушінің берген күні көрсетілетін уақыты - 10 минут;
      4) қорытынды алу кезіндегі күту уақыты - 10 минуттан аспауы тиіс.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың негізі осы Регламенттің 19-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын тұтынушының толық ұсынбауы.
      15. Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру жөнінде мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1-кезең - Бөлімде тұтынушының қажетті құжаттары қоса берілген өтініші мен заттарын тіркеу;
      2-кезең - Басқарма басшылығының орындаушыны белгілеу;
      3-кезең - орындаушының сараптамаға құжаттар мен заттарды жіберуді жүзеге асыру;
      4-кезең - сараптама комиссиясының мәдени құндылықтың сәйкестілігін немесе әкетілген мәдени құндылықтың түпнұсқалығын анықтау мақсатында сараптаманы жүзеге асыру;
      5-кезең - орындаушының қорытындыны Басқарманың мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын, сондай-ақ қорытындының бір данасы мен заттарды тұтынушыға беруді жүзеге асыруы.
      16. Тұтынушы Қазақстан Республикасының аумағынан әкетілген мәдени құндылықтарды қайталама сараптамаға Қазақстан Республикасының аумағына әкелінген күннен бастап он күнтізбелік күн ішінде ұсынады.
      Қайталама сараптамасының нәтижесінде мәдени құндылықтардың түпнұсқалығының өзгергендігі айқындалған жағдайда, сараптама комиссиясы зақымдалған мәдени құндылықтарды қалпына келтіруге арналған шараларды анықтайды.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушының құжаттарын қабылдауды, осы Регламенттің 8-тармағында көрсетілген Басқарманың жұмыс кестесінің негізінде, жұмыс күні ішінде бір адам жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      18. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін Басқармаға құжаттар мен заттарды ұсынады, оны Бөлім қызметкері тұтынушының өтінішінде көрсетілген тізімдеме бойынша қабылдайды. Талаптарға сәйкес келетін құжаттар мен заттар бақылау белгілері көрсетіліп, тіркеу журналында нөмірін, күнін және парақ санын көрсетіп, Бөлімде ресімделеді және тіркеледі. Тұтынушы Бөлімінде тіркеу мөртабаны (кіріс нөмірі, күні) қойылған өтініштің көшірмесін алады.
      19. Тұтынушы Басқармаға мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) Стандарттың 3 және 4-қосымшаларына сәйкес нысан бойынша өтінішті, сондай-ақ осы Регламенттің 9-тармағында көрсетілген веб-сайтында өтініштің үлгісі орналастырылған;
      2) жеке тұлға үшін - тұтынушының жеке басын куәландыратын құжаттың нотариалды расталған көшірмесін;
      заңды тұлға үшін - заңды тұлғаның мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігінің нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      3) қабылдаушы тараптың мәдени құндылықтардың болу мақсаттары мен жағдайлары туралы шартының көшірмесі;
      4) әрбір мәдени құндылықтың немесе оның құрамдас бөліктерінің көлемі 10x15 сантиметр фотосуреті;
      5) мәдени құндылықтарға меншік құқығын растайтын құжаттар;
      6) заңды тұлға үшін - мәдени құндылықтарды уақытша әкету кезеңіне белгілі бір тұлғаға жауапкершілік жүктеу туралы ұйым басшысының бұйрығы;
      7) мәдени құндылықтар ретінде қаралып, сараптамаға жататын заттар.
      20. Тіркелген, тиісті түрде ресімделген құжаттар мен заттар Басқарма басшылығына жіберіледі, кейіннен олар орындаушыға жіберіледі. Оларды алғаннан кейін орындаушы құжаттар мен заттарды сараптама комиссиясына сараптамаға жіберуді жүзеге асырады.
      Сараптаманы өткізу орны мен уақыты Басқарма басшылығымен белгіленеді.
      Сараптама комиссиясы жұмысының нәтижелері бойынша қорытынды екі данада ресімделеді, оның әрқайсысы сараптама комиссиясы төрағасының қолымен расталады және Басқарманың мөрімен бекітіледі. Ресімделген қорытынды заттармен бірге орындаушыға беріледі.
      Орындаушы қорытынды мен заттарды алған соң, қорытындыны Басқарманың мөрімен бекітіп, оның бір данасын затпен қоса тұтынушыға береді.
      Қорытындының екінші данасы, сондай-ақ қаралған құжаттар топтамасы Бөлімнің мұрағатында мерзімсіз сақталуында қалады.
      Қорытынды мен заттардың берілуі берілген қорытындылар журналында тіркеледі.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      21. Басқарма басшысы және Бөлім бастығы (бұдан әрі - лауазымды тұлғалар) мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызметті көрсетуді жүзеге асыруға жауапкершілік жүктеледі.

"Әкетілетін және әкелінетін заттың
мәдени құндылығының болуы туралы 
қорытынды беру" мемлекеттік қызмет
регламентіне 1-қосымша     

1-кесте. ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерісінің әрекеті (жұмыс барысы, кезегі)

1

№ әрекет (жұмыс барысы, кезегі)

1

2

2

ҚФБ атауы

Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғау жөніндегі мемлекеттік инспекция бөлімнің қызметкері

Басқарма басшысы

3

Әрекеттің атауы (үдеріс, процедурасы, операциясы) және оны сипаттау

Тұтынушының қажетті құжаттарға қоса берілген өтініші мен заттарын тіркеу

Орындаушыны белгілеу

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-бөлу шешімі)

Өтінішті арнайы журналда тіркеу

Құжаттарды қарастыру және сараптама өткізуді белгілеу, бас тарту немесе тоқтата тұру туралы шешімді бекіту

5

Орындалу мерзімдері

Өтініш берген күні  - 15 минут

1 жұмыс күні

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

кестенің жалғасы

Негізгі үдерісінің әрекеті (жұмыс барысы, кезегі)

3

4

5

Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғау жөніндегі мемлекеттік инспекция бөлімнің қызметкері

Сараптама комиссиясы

Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғау жөніндегі мемлекеттік инспекция бөлімінің қызметкері

Орындаушының сараптама комиссиясына сараптама үшін құжаттар мен заттарды жіберуді жүзеге асыруы

Сараптама жүргізетін орынды және уақытты белгілеу. Сараптама комиссиясының мәдени құндылықтың сәйкестілігін немесе уақытша әкетілген мәдени құндылықтың түпнұсқалығын анықтау мақсатында сараптаманы жүзеге асыру

Орындаушының қорытындыларды Басқарманың мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын, сондай-ақ қорытындының бір данасы мен заттарды тұтынушыға беруді жүзеге асыру

Сараптаманы ұйымдастыру бойынша іс-шараларды өткізу

Сараптама комиссиясының ұсынылған заттарға қорытындысы

Арнайы журналда қорытындының берілгені туралы белгі

"Әкетілетін және әкелінетін  
заттың мәдени құндылығының  
болуы туралы қорытынды беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша           

Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы
туралы қорытынды беру мемлекеттік қызмет көрсетудің үдерісі

 

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета"

Постановление акимата города Астаны от 30 ноября 2011 года № 27-1292п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 28 декабря 2011 года № 706. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 2 июля 2014 года № 105-1089

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 02.07.2014 № 105-1089.

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2010 года № 976 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета», акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета».
      2. Государственному учреждению «Управление культуры города Астаны» обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в установленном порядке официальное опубликование настоящего постановления в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Балаеву А.Г.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким                                       И. Тасмагамбетов

      СОГЛАСОВАНО:
      Министр связи и информации
      Республики Казахстан
      29 ноября 2011 года                        А. Жумагалиев

Утвержден                 
постановлением акимата города Астаны 
от 30 ноября 2011 года № 27-1292п   

Регламент
государственной услуги «Выдача заключения о наличии
культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие понятия:
      1) Управление – Государственное учреждение «Управление культуры города Астаны»;
      2) заключение – документ, утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 июня 2007 года № 447 «Об утверждении Правил проведения экспертизы культурных ценностей, вывозимых и ввозимых в Республику Казахстан» (далее - Правила), в котором изложены результаты экспертизы о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета;
      3) культурная ценность - предмет культурного наследия светского и религиозного характера, а также иные ценности, имеющие историческое, художественное, научное или иное культурное значение;
      4) исполнитель - должностное лицо Управления, в обязанности которого входит проведение экспертизы и выдача Заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета;
      5) регламент - нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок по государственной услуге «Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета»;
      6) экспертная комиссия - комиссия по вывозу и ввозу культурных ценностей, создаваемая местным исполнительным органом;
      7) потребитель - физическое или юридическое лицо.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент государственной услуги «Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета» разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2010 года № 976 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета» (далее - Стандарт).
      3. Государственная услуга по выдаче Заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета оказывается отделом Государственной инспекции по охране памятников истории и культуры Управления (далее - Отдел).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании Правил.
      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача Управлением заключения, либо мотивированный ответ об отказе в выдаче Заключения. Заключение оформляется в письменном виде на бумажном носителе.
      7. Государственная услуга осуществляется бесплатно.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается ежедневно в соответствии с графиком работы и адресом указанным в приложении 1 Стандарта.
      9. Информация о государственной услуге и о ходе ее оказания размещается на веб-сайте Управления: www.madeniet.astana.kz и на веб-сайте www.astana.kz или адресом указанным в приложении 1 Стандарта.
      10. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) сотрудник Отдела;
      2) руководитель Управления;
      3) сотрудник Отдела;
      4) экспертная комиссия;
      5) сотрудник Отдела.
      11. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ, с указанием срока выполнения пункта административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      12. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      13. Срок оказания государственной услуги с момента:
      1) сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 19 настоящего Регламента - пять рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя - не более 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя 10 минут;
      4) время ожидания при получении Заключения - не более 10 минут.
      14. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является предоставление неполного пакета документов, предусмотренных в пункте 19 настоящего Регламента.
      15. Этапы оказания государственной услуги по выдаче заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета:
      1-й этап - регистрация заявления с прилагаемыми документами и предметов потребителя в Отделе;
      2-й этап - определение руководителем Управления исполнителя;
      3-й этап - осуществление исполнителем отправки документов и предметов на экспертизу;
      4-й этап - осуществление экспертной комиссией экспертизы в целях определения вывозимых предметов на соответствие культурной ценности или подлинности;
      5-й этап - осуществление исполнителем организационных мероприятий по скреплению Заключений печатью Управления, а также выдачи одного экземпляра Заключения и предметов потребителю.
      16. Потребитель представляет культурные ценности, вывезенные с территории Республики Казахстан на повторную экспертизу в течение десяти календарных дней со дня их обратного ввоза на территорию Республики Казахстан.
      В случае выявления, в результате повторной экспертизы, изменения состояния сохранности культурных ценностей, экспертная комиссия определяет меры, направленные на обеспечение восстановления состояния поврежденных культурных ценностей.
      17. Прием документов потребителя для оказания государственной услуги осуществляется одним лицом в течение рабочего дня на основании графика работы Управления, указанного в пункте 8 настоящего Регламента.

4. Описание порядка действий (взаимодействий)
в процессе оказания государственной услуги

      18. Потребитель предоставляет в Управление документы и предметы для получения государственной услуги, которые принимаются сотрудником Отдела по описи, указанной в заявлении потребителя. Соответствующие требованиям документы и предметы оформляются и регистрируются сотрудником Отдела с указанием номера, даты и количества листов в регистрационном журнале, с указанием признаков контроля. Потребитель получает копию заявления со штампом регистрации (входящий номер, дата) Отдела.
      19. Потребитель предоставляет в Управление следующие документы:
      1) заявление по форме, согласно приложениям 3 и 4 Стандарта, а также образец заявления размещен на веб-сайте указанного в пункте 9 настоящего Регламента;
      2) для физического лица - копию документа, удостоверяющего личность потребителя, нотариально заверенную;
      для юридического лица - копию свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, нотариально заверенную;
      3) копию договора принимающей стороны о целях и условиях нахождения культурных ценностей;
      4) фотография размером 10 x 15 сантиметров каждой культурной ценности или ее составляющих частей;
      5) документы, подтверждающие право собственности на культурные ценности;
      6) для юридического лица - приказ руководителя организации о возложении ответственности на определенное лицо за сохранность культурных ценностей на период временного вывоза;
      7) предметы, рассматриваемые как культурные ценности, подлежащие экспертизе.
      20. Зарегистрированные, оформленные надлежащим образом документы и предметы передаются руководителю Управления, которые в последующем передаются исполнителю. По мере их получения, исполнитель осуществляет отправку документов и предметов на экспертизу в экспертную комиссию.
      Место и время проведения экспертизы определяется экспертной комиссией.
      По итогам работы экспертной комиссии оформляется Заключение в двух экземплярах, каждое из которых заверяется подписью председателя комиссии и скрепляется печатью Управления. Оформленные Заключения вместе с предметами передаются исполнителю.
      После получения Заключений и предметов, исполнитель скрепляет Заключения печатью Управления и один экземпляр вместе с предметом выдает потребителю.
      Второй экземпляр Заключения, а также пакет рассмотренных документов остаются в бессрочном хранении в архиве Отдела.
      Выдача Заключения и предметов регистрируется в журнале выданных Заключений.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      21. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель Управления и начальник Отдела (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1             
к Регламенту государственной услуги
«Выдача заключения о наличии    
культурной ценности у вывозимого  
и ввозимого предмета»        

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода,
потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ

Сотрудник Отдела
Государственной
инспекции по охране
памятников истории и
культуры

Руководитель
Управления

3

Наименование
действия (процесса,
процедуры, операции)
и их описание

Прием и регистрация
необходимых документов и
предметов потребителя

Определение
исполнителя

4

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Регистрация заявления
в специальном журнале

Рассмотрение
документов и
утверждение
решения
о назначении,
об отказе

5

Сроки исполнения

В день обращения –
15 минут

1 рабочий
день

6

Номер следующего
действия

2

3

Действия основного процесса (хода, потока работ)
3 4 5

Сотрудник Отдела
Государственной
инспекции по охране
памятников истории
и культуры

Экспертная комиссия

Сотрудник Отдела
Государственной
инспекции по охране
памятников истории и
культуры

Осуществление
исполнителем
отправки документов
и предметов на
экспертизу в
экспертную комиссию

Определение места и
времени проведения
экспертизы.
Осуществление
экспертной комиссией
экспертизы в целях
определения предмета
на соответствие
культурной ценности
или подлинности
временно вывезенной
культурной ценности

Осуществление
исполнителем
организационных
мероприятий по
скреплению заключений
печатью управления, а
также выдачи одного
экземпляра заключения
и предметов
потребителю

Проведение
мероприятий
по организации
экспертизы

Заключение экспертной
комиссии на
представленные
предметы

Отметка о выдаче
заключения в
специальном журнале

2 рабочий день

2 рабочий день

10 минут

4

5

6

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Сотрудник Отдела
Государственной
инспекции по охране
памятников истории
и культуры

Руководитель Управления

Экспертная комиссия

Прием и регистрация
необходимых
документов и
предметов
потребителя

Определение исполнителя

Назначение места и
времени проведения
экспертизы.
Осуществление экспертной
комиссией экспертизы в
целях определения
предмета на соответствие
культурной ценности или
подлинности временно
вывезенной культурной
ценности

Осуществление
исполнителем
отправки документов
и предметов на
экспертизу в
экспертную
комиссию



Осуществление
исполнителем
организационных
мероприятий по
скреплению
заключений печатью
управления, а также
выдачи одного
экземпляра
заключения и
предметов
потребителю



Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ)
или расширения

Сотрудник Отдела Государственной
инспекции по охране памятников
истории и культуры

Руководитель Управления

1. Прием и регистрация
необходимых документов и
предметов потребителя;
обнаружение представления
неполного пакета документов

2. Отказ в оказании
государственной услуги

Приложение 2             
к Регламенту государственной услуги
«Выдача заключения о наличии    
культурной ценности у вывозимого  
и ввозимого предмета»        

Процесс государственной услуги
по выдаче заключения о наличии культурной ценности
у вывозимого и ввозимого предмета