Мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 2011 жылғы 15 желтоқсандағы N 367/12 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 24 қаңтарда N 12-11-151 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 25 шілдедегі N 236/7 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 25.07.2013 N 236/7 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді сапалы көрсету мақсатында, Павлодар ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген:
      1) "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларға мемлекеттік жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Е. В. Губаревке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Т. Бастенов

Павлодар ауданы әкімдігінің
2011 жылғы 15 желтоқсандағы
N 367/12 қаулысымен   
бекітілген       

"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау"
мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабы 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттік қызмет "Павлодар ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен ұсынылады (бұдан әрі - өкілетті орган) Павлодар қаласы, генерал Дүйсенов көшесі, 1 үй, мекенжайы бойынша өкілетті орган ғимаратында демалыс және мерекелі күндерді қоспағанда, сағат 13-00-ден сағат 14-30-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 9-00-ден сағат 18-30-ға дейін аптасына бес күн көрсетіледі.
      Тұрғылықты жері бойынша өкілетті орган болмаса, өтініш беруші мемлекеттік қызмет алу үшін ауыл және ауылдық округ әкімінің аппаратына (бұдан әрі – ауылдық округ әкімінің аппараты) өтініш жасайды осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңының 2-бабы 1-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 желтоқсандағы Nп1685 қаулысымен бекітілген мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу Ережесінің 2 бөлімі және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі тұтынушыға мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде ұсынылады:
      1) тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі өкілетті органға - он күнтізбелік күн ішінде; тұрғылықты жері бойынша ауыл, ауылдық округ әкімі аппаратына - отыз күнтізбелік күннен аспайды;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің рұқсат берілген ең жоғары шекті уақыты бір өтініш берушіге қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегі адамдардың санына байланысты болады;
      3) мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең жоғары шекті уақыты 15 минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекет жасау) тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі немесе сенімхат негізінде әрекет ететін сенімді өкіл келгенде ұсынылады.
      10. Мемлекеттік қызмет алу үшін өтініш беруші Стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      11. Өкілетті органға немесе тұрғылықты жері бойынша ауылдық округ әкімінің аппаратына барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға мемлекеттік қызметке тұтынушыны тіркелген және алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында келесі құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) ауылдық округ әкімі аппаратының маманы;
      2) ауылдық округ әкімі;
      3) өкілетті органның бас маманы;
      4) өкілетті органның бастығы.
      13. Әрбір әкімшілік әрекетті (ресімді) орындау мерзімі көрсетілген әр ҚФБ-тің әкімшілік әрекеттердің (ресімдердің) кезектілігі мен өзара әрекеттестігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара әрекеттестікті анықтайтын кесте осы Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      15. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысында қабылдаған шешімдері мен әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапқа тартылады.

"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау" мемлекеттік
қызмет регламентіне     
1 қосымша        

Павлодар ауданы ауыл, ауылдық округтер
әкімі аппараттарының тізбесі

N р/с Ауылдық округ әкімі аппаратының толық атауы Елді мекеннің атауы Байланыс телефоны Заңды мекен-жайы Сайт мекен-жайы

1

"Пресное ауылы әкімінің аппараты" ММ

Пресное ауылы

(871845)41171

Пресное ауылы, Әуэзов көшесі, 3 үй

жоқ

2

"Ефремовка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Ефремовка, Даниловка ауылдары

(871845)53844

Ефремовка ауылы, Абай көшесі, 30 үй

жоқ

3

"Заңғар ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Заңғар, Коряковка ауылдары

(871845)57202

Заңғар ауылы, Аблайхан көшесі, 4 үй

жоқ

4

"Заря ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Заря, Жертұмсық, Подстепка, Бірлік ауылдары

(871845)57800

Заря ауылы, Мәметова көшесі, 1 үй

жоқ

5

"Чернорецк ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Чернорецк, Қаракөл, Достық ауылдары

(871845)50718

Чернорецк ауылы, Восточная көшесі, 2 үй

жоқ

6

"Маралды ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Маралды ауылы

(871845)56244

Маралды ауылы, Аймауытов көшесі, 2 үй

жоқ

7

"Красноармейка ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Красноармейка, Шаңды ауылдары

(871845)53001

Красноармейка ауылы, 60  лет Октября көшесі, 20 үй

жоқ

8

"Шақат ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Шақат, Заозерное, Толыбай ауылдары

(871845)55330

Шақат ауылы, Карл Маркс көшесі, 38 үй

жоқ

9

"Ольгинка ауылы әкімінің аппараты" ММ

Ольгинка ауылы

(871845)55530

Ольгинка ауылы, Школьная көшесі, 7 үй

жоқ

10

"Кеңес ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Новоямышев, Кеңес, Комарицин ауылдары

(871845)51101

Новоямышев ауылы, Қонаев көшесі, 4 үй

жоқ

11

"Черноярка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Черноярка, Сычевка, Новочерноярка ауылдары

(871845)59447

Черноярка ауылы, Центральная көшесі, 2 үй

жоқ

12

"Мичурин ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Мичурин, Госплемстанция, Жамбыл ауылдары

(871845)51823

Мичурин ауылы, Молодежная көшесі, 13 үй

жоқ

13

"Григорьевка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Набережное, Григорьевка ауылдары

(871845)40068

Набережное ауылы, Школьная көшесі, 23 үй

жоқ

14

"Рождественка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Розовка, Рождественка, Максимовка ауылдары

(871845)54182

Розовка ауылы, Абай көшесі

жоқ

15

"Луганск ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Луганск, Богдановка, Аққұдық ауылдары

(871845)55033

Луганск ауылы, Ленин көшесі, 48 үй

жоқ

16

"Жетекші ауылы әкімінің аппараты" ММ

Жетекші ауылы

356830

Жетекші ауылы, Ауэзов көшесі, 15 үй

жоқ

"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау" мемлекеттік
қызмет регламентіне     
2 қосымша        

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
әрекеттерінің сипаттамасы (бұдан әрі - ҚФБ)

      1) өкілетті органға өтініш білдірген кезде

1 Іс-әрекеттің N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның бастығы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның бастығы

Өкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттер атауы (функциялар, операциялар, рәсімі ) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Кұжаттарды қарастыру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын қарау

Журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйыммдастырушы-өкімдік шешім)

Кұжаттарды қабылдау туралы талон

Қол қою

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасы

Хабарламаға немесе дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты беру

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан аспайды

Күнтізбелік 1 күн

Күнтізбелік 6 күн

Күнтізбелік 1 күн

15 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

1 баған

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

      2) ауылдық округінің әкімшілігіне өтініш білдірген кезде

1 Іс-әрекеттің  N(жолы, жұмыс ағымы) 1 2 3 4 5 6

2

ҚФБ атауы

Ауылдық округінің аппаратының маманы

Ауыл әкімі

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның бастығы

Өкілетті органның бас маманы

Ауылдық округінің аппаратының маманы

3

Әрекеттер атауы (функциялар, операциялар, рәсімі ) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Ұсынылған құжаттардың толықтылығын тексеру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаны немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын қарау

Журналда тіркеу

Журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйыммдастырушы-өкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Құжаттарды бөлімге беру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасы

Хабарламаға немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Әкім аппаратының маманына хабарлама немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауапты беру

Хабарлама немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауапты беру

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан аспайды

Күнтізбелік

9 күн

Күнтізбелік 8 күн

Күнтізбелік 2 күн

Күнтізбелік 9 күн

15 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

1 баған

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

6 баған

"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау" мемлекеттік
қызмет регламентіне     
3 қосымша        

Әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі
арасындағы өзара әрекеттестікті көрсететін кесте

      1) өкілетті органға өтініш білдірген кезде

      б) ауылдық округінің әкіміне өтініш білдірген кезде мемлекеттік қызметті ұсыну кестесі

Павлодар ауданы әкімдігінің
2011 жылғы 15 желтоқсандағы
N 367/12 қаулысымен   
бекітілген       

"18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларға мемлекеттік
жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларға мемлекеттік жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабы 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттік қызмет "Павлодар ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен ұсынылады (бұдан әрі – өкілетті орган) Павлодар қаласы, генерал Дүйсенов көшесі, 1 үй, мекен-жайы бойынша өкілетті орган ғимаратында демалыс және мерекелі күндерді қоспағанда, сағат 13-00-ден сағат 14-30-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 9-00-ден сағат 18-30-ға дейін аптасына бес күн көрсетіледі.
      Тұрғылықты жері бойынша өкілетті орган болмаса, өтініш беруші мемлекеттік қызмет алу үшін ауыл және ауылдық округ әкімінің аппаратына (бұдан әрі – ауылдық округ әкімінің аппараты) өтініш жасайды осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша.
      Сондай-ақ, мемлекеттік қызмет баламалы негізде Павлодар қаласы, Толстой көшесі, 10 үй мекенжайы бойынша "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесінің Павлодар ауданының филиалы (бұдан әрі – Орталық) арқылы демалыс және мерекелі күндерді қоспағанда, сағат 13-00-ден сағат 14-00 дейін түскі үзіліспен, сағат 9-00-ден сағат 19-00-ға дейін күн сайын көрсетіледі.
      Қабылдау алдын ала жазылу мен жедел қызмет көрсетусіз "электронды" кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 28 маусымдағы "Балалы отбасыларға берілетін мемлекеттік жәрдемақылар туралы" Заңының 4 бабы 1 тармағы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 2 қарашадағы N 1092 қаулысымен бекітілген балалы отбасыларға берілетін мемлекеттік жәрдемақыларды тағайындау және төлеу Ережесінің 2 бөлімі және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 қаулысы (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі 18 жасқа дейінгі балаларға жәрдемақы тағайындау туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде ұсынылады:
      1) тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі өкілетті органға - он жұмыс күні ішінде;
      тұрғылықты жері бойынша ауыл, ауылдық округ әкімінің аппаратына - отыз күнтізбелік күннен аспайды;
      орталыққа - он жұмыс күні ішінде (мемлекеттік қызметке құжат қабылдау және беру (нәтиже) күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілетін ең көп уақыты өкілетті органда, ауыл, ауылдық округ әкімінің аппаратында бір тұтынушыға қызмет көрсетуге 15 минуттан, орталықта 30 минуттан есептегенде кезектегі адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет тұтынушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең көп уақыты өкілетті органда, ауыл, ауылдық округ әкімінің аппаратында 15 минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекет жасау) тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі немесе сенімхат негізінде әрекет ететін сенімді өкіл келгенде ұсынылады.
      10. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      11. Барлық қажетті құжаттар тапсырылғаннан кейін тұтынушыға:
      1) өкілетті органда немесе ауыл, ауылдық округ әкімі аппаратында - мемлекеттік қызметті алу және тіркеу күні, құжатты қабылдаған тұлғаның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
      2) орталықта – Стандарттың 14 тармағы 2) тармақшасында көрсетілген реквизиттерді көрсетумен тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      12.пМемлекеттік қызмет көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (ҚФБ):
      1) ауыл, ауылдық округ әкімі аппаратының маманы;
      2) ауыл, ауылдық округ әкімі;
      3) өкілетті органның бас маманы;
      4) өкілетті органның бастығы.
      13. Әрбір әкімшілік әрекетті (ресімді) орындау мерзімі көрсетілген әр ҚФБ-тің әкімшілік әрекеттердің (ресімдердің) кезектілігі мен өзара әрекеттестігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара әрекеттестікті анықтайтын кесте осы Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      15. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысында қабылдаған шешімдері мен әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапқа тартылады.

"18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларға
мемлекеттік жәрдемақылар тағайындау"  
мемлекеттік қызметінің регламентіне  
1 қосымша            

Павлодар ауданы ауыл, ауылдық
округтер әкімі аппараттарының тізбесі

N р/с Ауылдық округ әкімі аппаратының толық атауы Елді мекеннің атауы Байланыс телефоны Заңды мекен-жайы Сайт мекен-жайы

1

"Пресное ауылы әкімінің аппараты" ММ

Пресное ауылы

(871845)41171

Пресное ауылы, Әуэзов көшесі, 3 үй

жоқ

2

"Ефремовка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Ефремовка, Даниловка ауылдары

(871845)53844

Ефремовка ауылы, Абай көшесі, 30 үй

жоқ

3

"Заңғар ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Заңғар, Коряковка ауылдары

(871845)57202

Заңғар ауылы, Аблайхан көшесі, 4 үй

жоқ

4

"Заря ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Заря, Жертұмсық, Подстепка, Бірлік ауылдары

(871845)57800

Заря ауылы, Мәметова көшесі, 1 үй

жоқ

5

"Чернорецк ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Чернорецк, Қаракөл, Достық ауылдары

(871845)50718

Чернорецк ауылы, Восточная көшесі, 2 үй

жоқ

6

"Маралды ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Маралды ауылы

(871845)56244

Маралды ауылы, Аймауытов көшесі, 2 үй

жоқ

7

"Красноармейка ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Красноармейка, Шаңды ауылдары

(871845)53001

Красноармейка ауылы, 60 лет Октября көшесі, 20 үй

жоқ

8

"Шақат ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Шақат, Заозерное, Толыбай ауылдары

(871845)55330

Шақат ауылы, Карл Маркс көшесі, 38 үй

жоқ

9

"Ольгинка ауылы әкімінің аппараты" ММ

Ольгинка ауылы

(871845)55530

Ольгинка ауылы, Школьная көшесі, 7 үй

жоқ

10

"Кеңес ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Новоямышев, Кеңес, Комарицин ауылдары

(871845)51101

Новоямышев ауылы, Қонаев көшесі, 4 үй

жоқ

11

"Черноярка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Черноярка, Сычевка, Новочерноярка ауылдары

(871845)59447

Черноярка ауылы, Центральная көшесі, 2 үй

жоқ

12

"Мичурин ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Мичурин, Госплемстанция, Жамбыл ауылдары

(871845)51823

Мичурин ауылы, Молодежная көшесі, 13 үй

жоқ

13

"Григорьевка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Набережное, Григорьевка ауылдары

(871845)40068

Набережное ауылы, Школьная көшесі, 23 үй

жоқ

14

"Рождественка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Розовка, Рождественка, Максимовка ауылдары

(871845)54182

Розовка ауылы, Абай көшесі

жоқ

15

"Луганск ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Луганск, Богдановка, Аққұдық ауылдары

(871845)55033

Луганск ауылы, Ленин көшесі, 48 үй

жоқ

16

"Жетекші ауылы әкімінің аппараты" ММ

Жетекші ауылы

356830

Жетекші ауылы, Ауэзов көшесі, 15 үй

жоқ

"18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларға
мемлекеттік жәрдемақылар тағайындау"  
мемлекеттік қызметінің регламентіне  
2 қосымша            

1 кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
әрекеттерінің сипаттамасы (бұдан әрі - ҚФБ)

      1) өкілетті органға өтініш білдірген кезде

1 Іс-әрекеттің N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның  бастығы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның  бастығы

Өкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттер атауы (функциялар, операциялар, рәсімі) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын  қарау

Журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйымдастырушы-өкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Қол қою

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасы

Хабарламаға немесе дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты беру

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан аспайды

Күнтізбелік 1 күн

Күнтізбелік 6 күн

Күнтізбелік 1 күн

15 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

1 баған

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

      2) ауылдық округінің әкімшілігіне өтініш білдірген кезде

1 Іс-әрекеттің  N(жолы, жұмыс ағымы) 1 2 3 4 5 6

2

ҚФБ атауы

Ауылдық округінің аппаратының маманы

Ауыл әкімі

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның  бастығы

Өкілетті органның бас маманы

Ауылдық округінің аппаратының маманы

3

Әрекеттер атауы (функциялар, операциялар, рәсімі ) және олардың сипаттамасы

Тұтынушы мен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Ұсынылған құжаттардың толықтылығын тексеру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаны немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын қарау

Журналда тіркеу

Журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйыммдастырушы-әкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Кұжаттарды бөлімге беру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасы

Хабарламаға немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Әкім аппаратының маманына хабарлама немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауапты беру

Хабарлама немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауапты беру

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан аспайды

Күнтізбелік 9 күн

Күнтізбелік 5 күн

Күнтізбелік 5 күн

Күнтізбелік 9 күн

15 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

1 баған

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

6 баған

"18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларға
мемлекеттік жәрдемақылар тағайындау"  
мемлекеттік қызметінің регламентіне  
3 қосымша            

Әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі
арасындағы өзара әрекеттестікті көрсететін кесте

      1) өкілетті органға өтініш білдірген кезде

      б) ауылдық округінің әкіміне өтініш білдірген кезде мемлекеттік қызметті ұсыну кестесі

Павлодар ауданы әкімдігінің
2011 жылғы 15 желтоқсандағы
N 367/12 қаулысымен   
бекітілген       

"Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды
материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу"
мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызметінің осы регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабы 4 тармағына сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттік қызмет "Павлодар ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен ұсынылады (бұдан әрі – өкілетті орган).
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 11 шілдедегі "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Заңының 16-бабы 4) тармақшасы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 қаулысы   негізінде көрсетіледі (бұдан әрі – Стандарт).
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі өтініш берушіге үйде оқып және тәрбиеленіп жатқан мүгедек балаларды материалдық қамсыздандыру үшін құжаттарын ресімдеу туралы хабарлама, не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат өкілетті органның ғимаратында орналасқан ақпараттық стендтерде бар және Павлодар ауданы әкімдігінің audan.pavlodar.gov.kz. ресми сайтында орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет Павлодар қаласы, генерал Дүйсенов көшесі, 1 үй, мекенжайы бойынша өкілетті орган ғимаратында демалыс және мерекелі күндерді қоспағанда, сағат 13-00-ден сағат 14-30-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 9-00-ден сағат 18-30-ға дейін аптасына бес күн көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде ұсынылады:
      1) тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өкілетті органға - он жұмыс күні ішінде;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты бір тұтынушыға қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегі адамдардың санына байланысты болады;
      3) өтініш берілген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттің қызметтің тұтынушысына қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты 15 минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекет жасау) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі немесе сенімхат негізінде әрекет ететін сенімді өкіл келгенде ұсынылады.
      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін өтініш беруші Стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      13. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін өкілетті органда тұтынушыға мемлекеттік қызметке тұтынушыны тіркелген және алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) өкілетті органның бас маманы;
      2) өкілетті органның бастығы.
      15. Әрбір әкімшілік әрекетті (ресімді) орындау мерзімі көрсетілген әр ҚФБ-тің әкімшілік әрекеттердің (ресімдердің) кезектілігі мен өзара әрекеттестігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара әрекеттестікті анықтайтын кесте осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысында қабылдаған шешімдері мен әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапты.

"Үйде тәрбиеленетін және оқытылатын
мүгедек-балаларды қаражаттай   
қамтамасыз ету үшін құжаттарды  
ресімдеу" мемлекеттік қызмет   
көрсету регламентіне       
1 қосымша            

1 кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
әрекеттерінің сипаттамасы (бұдан әрі - ҚФБ)

Негізгі барыстың іс-әрекеттері (жолы, жұмыс ағымы)
1 Іс-әрекеттің N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның  бастығы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның бастығы

Өкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттер атауы (функциялар, операциялар, рәсімі) және олардың сипаттамасы

Ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынудан дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаның немесе қызметті ұсынудан дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын қарау

Журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйымдастырушы-әкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Қол қою

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасы

Хабарламаға немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауапты беру

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

6 жұмыс күні

1 жұмыс күні

15 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

1 баған

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

"Үйде тәрбиеленетін және оқытылатын
мүгедек-балаларды қаражаттай   
қамтамасыз ету үшін құжаттарды  
ресімдеу" мемлекеттік қызмет   
көрсету регламентіне       
2 қосымша            

Әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі
арасындағы өзара әрекеттестікті көрсететін кесте

      Бөлімге өтініш білдірген кезде мемлекеттік қызметті ұсыну кестесі

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата Павлодарского района Павлодарской области от 15 декабря 2011 года N 367/12. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 17 января 2012 года N 12-11-151. Утратило силу постановлением акимата Павлодарского района Павлодарской области от 25 июля 2013 года N 236/7

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарского района Павлодарской области от 25.07.2013 N 236/7.

      В соответствии со статьей 9–1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам, в целях качественного оказания государственных услуг, акимат Павлодарского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1.Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи";
      2) регламент государственной услуги "Назначение государственных пособий семьям, имеющим детей до 18 лет";
      3) регламент государственной услуги "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Губарева Е. В.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Т. Бастенов

Утверждено     
постановлением акимата    
Павлодарского района     
от 15 декабря 2011 года N 367/12

Регламент государственной услуги "Назначение
государственной адресной социальной помощи"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Назначение государственной адресной социальной помощи" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга предоставляется Государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Павлодарского района" (далее - уполномоченный орган) по адресу: город Павлодар, улица генерала Дюсенова, 1, пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов. При отсутствии уполномоченного органа по месту жительства потребитель обращается за получением государственной услуги в аппарат акима села и сельского округа (далее - аппарат акима сельского округа) по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании пункта 1 статьи 2 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи", главы 2 Правил назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи, утвержденной постановлением Республики Казахстан от 24 декабря 2001 года N 1685 и стандарта государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов: в уполномоченный орган - в течение десяти календарных дней; в аппарат акима села, сельского округа по месту жительства - не позднее тридцати календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги - не более 15 минут.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя, либо уполномоченного представителя, действующего на основании доверенности.
      10. Для получения государственной услуги заявитель представляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      11. После сдачи всех необходимых документов в уполномоченный орган или в аппарат акима сельского округа по месту жительства потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      12. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) специалист аппарата акима села, сельского округа;
      2) аким села, сельского округа;
      3) главный специалист уполномоченного органа;
      4) начальник уполномоченного органа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. Должностные лица несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственной адресной
социальной помощи"       

Перечень аппаратов акимов сел,
сельских округов Павлодарского района

N п/п Полное наименование аппарата акима сельского округа Наименование населенного пункта Контактный телефон Юридический адрес Адрес сайта

1

ГУ Аппарат акима  села Пресное

с.  Пресное

(871845)41171

с.  Пресное,
улица Ауэзова, 3

нет

2

ГУ Аппарат акима Ефремовского сельского округа

с. Ефремовка,
с. Даниловка

(871845)53844

с.  Ефремовка,
улица Абая, 30

нет

3

ГУ Аппарат акима Зангарского сельского округа

с.  Зангар,
с. Коряковка

(871845)57202

с. Зангар,
улица Аблайхана, 4

нет

4

ГУ Аппарат акима Заринского сельского округа

с. Заря
с. Жертумсык,
с. Подстепка,
с. Берлик

(871845)57800

с. Заря,
улица Маметовой, 1

нет

5

ГУ Аппарат акима Чернорецкого сельского округа

с. Чернорецк,
с. Караголь,
с. Достык

(871845)50718

с. Чернорецк,
улица Восточная, 2

нет

6

ГУ Аппарат акима Маралдинского сельского округа

с. Маралды

(871845)56244

с.  Маралды, улица Аймаутова,2

нет

7

ГУ Аппарат акима Красноармейского сельского округа

с.  Красноармейка,
с. Шанды

(871845)53001

с. Красноармейка,
улица 60 лет Октября, 20

нет

8

ГУ Аппарат акима Шакатского сельского округа

с. Шакат,
с. Заозерное,
с. Толубай

(871845)55330

с. Шакат,
улица Карла Маркса, 38

нет

9

ГУ Аппарат акима села Ольгинка

с. Ольгинка

(871845)55530

с. Ольгинка,
улица Школьная, 7

нет

10

ГУ Аппарат акима Кенесского сельского округа

с. Ново-Ямышево,
с. Кенес,
с. Комарицино

(871845)51101

с.  Ново-Ямышево, улица Кунаева,4

нет

11

ГУ Аппарат акима Черноярского сельского округа

с.  Черноярка,
с. Сычевка,
с. Ново-Черноярка

(871845)59447

с. Черноярка, улица Центральная, 2

нет

12

ГУ Аппарат акима Мичуринского сельского округа

с.  Мичурино,
с. Госплемстанция,
с. Жамбыл

(871845)51823

с.  Мичурино,
улица Молодежная, 13

нет

13

ГУ Аппарат акима Григорьевского сельского округа

с.  Набережное,
с. Григорьевка

(871845)40068

с. Набережное,
улица Школьная, 23

нет

14

ГУ Аппарат акима Рождественского сельского округа

с.  Розовка,
с. Рождественка,
с. Максимовка

(871845)54182

с.  Розовка,
улица Абая

нет

15

ГУ Аппарат Луганского сельского округа

с. Луганск,
с. Богдановка,
с. Аккудук

(871845)55033

с. Луганск,
улица Ленина, 48

нет

16

ГУ Аппарата села Жетекши

с. Жетекши

356830

с. Жетекши,
улица Ауэзова, 15

нет

Приложение 2         
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственной адресной
социальной помощи"       

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий СФЕ

      1) при обращении в уполномоченный орган

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

2

Наименование СФЕ

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

1 календарный день

6 календарных дней

1 календарный день

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

1 колонка

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

      2) при обращении в аппарат акима сельского округа

Действия основного процесса (хода, потока работ)
1 N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5 6

2

Наименование СФЕ

Специалист аппарата акима сельского округа

Аким села

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Специалист аппарата акима сельского округа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Проверка полноты представленных документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Предоставление документов в отдел

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача специалисту аппарата акима сельского округа уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

9 календарных дней

8 календарных дней

2 календарных дней

9 календарных дней

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

1 колонка

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

6 колонка

Приложение 3         
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственной адресной
социальной помощи"       

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

      1) при обращении потребителя в уполномоченный орган

      2) при обращении потребителя в аппарат акима сельского округа

Утверждено     
постановлением акимата    
Павлодарского района     
от 15 декабря 2011 года N 367/12

Регламент государственной услуги "Назначение
государственных пособий семьям, имеющим детей до 18 лет"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Назначение государственных пособий семьям, имеющим детей до 18 лет" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга предоставляется Государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Павлодарского района" (далее - уполномоченный орган). Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа по адресу: город Павлодар, улица генерала Дюсенова, 1, пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов. При отсутствии уполномоченного органа по месту жительства потребитель обращается за получением государственной услуги в аппарат акима села, сельского округа по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      Также государственная услуга предоставляется на альтернативной основе через филиал Павлодарского района Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее – Центр), по адресу: город Павлодар, улица Толстого, 10, ежедневно с 9.00 часов до 19.00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании пункта 1 статьи 4 Закона Республики Казахстан от 28 июня 2005 года "О государственных пособиях семьям, имеющим детей" и главы 2 Правил назначения и выплаты государственных пособий семьям, имеющим детей, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 ноября 2005 года N 1092 и постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандарта государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является уведомление о назначении пособия на детей до 18 лет, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов: в уполномоченный орган - в течение десяти рабочих дней; в аппарат акима села, сельского округа по месту жительства - не позднее тридцати календарных дней; в центр – в течение десяти рабочих дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя в уполномоченном органе, в аппарате акима села, сельского округа и в центре - 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут в уполномоченном органе, в аппарате акима села, сельского округа и 30 минут в центре.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя, либо уполномоченного представителя, действующего на основании доверенности.
      10. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      11. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе или в аппарате акима села, сельского округа - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием реквизитов, указанных в подпункте 2) пункта 14 Стандарта.
      12. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (СФЕ):
      1) специалист аппарата акима села, сельского округа;
      2) аким села, сельского округа;
      3) главный специалист уполномоченного органа;
      4) начальник уполномоченного органа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. Должностные лица несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственных пособий
семьям, имеющим детей до 18 лет" 

Перечень аппаратов акимов сел,
сельских округов Павлодарского района

N п/п Полное наименование аппарата акима сельского округа Наименование населенного пункта Контактный телефон Юридический адрес Адрес сайта

1

ГУ Аппарат акима  села Пресное

с.  Пресное

(871845)41171

с.  Пресное,
улица Ауэзова, 3

нет

2

ГУ Аппарат акима Ефремовского сельского округа

с. Ефремовка,    с. Даниловка

(871845)53844

с.  Ефремовка, улица Абая, 30

нет

3

ГУ Аппарат акима Зангарского сельского округа

с.  Зангар,
с. Коряковка

(871845)57202

с. Зангар,
улица Аблайхана, 4

нет

4

ГУ Аппарат акима Заринского сельского округа

с. Заря,
с. Жертумсык,
с. Подстепка,
с. Берлик

(871845)57800

с. Заря,
улица Маметовой, 1

нет

5

ГУ Аппарат акима Чернорецкого сельского округа

с. Чернорецк,
с. Караголь,
с. Достык

(871845)50718

с. Чернорецк,
улица Восточная, 2

нет

6

ГУ Аппарат акима Маралдинского сельского округа

с. Маралды

(871845)56244

с.  Маралды,
улица Аймаутова, 2

нет

7

ГУ Аппарат акима Красноармейского сельского округа

с.  Красноармейка,
с. Шанды

(871845)53001

с. Красноармейка,
улица 60 лет Октября, 20

нет

8

ГУ Аппарат акима Шакатского сельского округа

с. Шакат,
с. Заозерное,
с. Толубай

(871845)55330

с. Шакат,
улица К.Маркса, 38

нет

9

ГУ Аппарат акима села Ольгинка

с. Ольгинка

(871845)55530

с. Ольгинка,
улица Школьная, 7

нет

10

ГУ Аппарат акима Кенесского сельского округа

с. Ново-Ямышево,
с. Кенес,
с. Комарицино

(871845)51101

с.  Ново-Ямышево,
улица Кунаева, 4

нет

11

ГУ Аппарат акима Черноярского сельского округа

с.  Черноярка,
с. Сычевка,
с. Ново-Черноярка

(871845)59447

с. Черноярка,
улица Центральная, 2

нет

12

ГУ Аппарат акима Мичуринского сельского округа

с.  Мичурино,
с. Госплемстанция,
с. Жамбыл

(871845)51823

с.  Мичурино,
улица Молодежная, 13

нет

13

ГУ Аппарат акима Григорьевского сельского округа

с.  Набережное,
с. Григорьевка

(871845)40068

с. Набережное,
улица Школьная, 23

нет

14

ГУ Аппарат акима Рождественского сельского округа

с.  Розовка,
с. Рождественка,
с. Максимовка

(871845)54182

с.  Розовка, улица Абая

нет

15

ГУ Аппарат Луганского сельского округа

с. Луганск,
с. Богдановка,
с. Аккудук

(87184555033)

с. Луганск,
улица Ленина, 48

нет

16

ГУ Аппарата села Жетекши

с. Жетекши

356830

с. Жетекши

нет

Приложение 2         
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственных пособий
семьям, имеющим детей до 18 лет" 

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий СФЕ

      1) при обращении в уполномоченный орган

Действия основного процесса (хода, потока работ)
1 N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

2

Наименование СФЕ

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

1 рабочий день

6 рабочих дней

1 рабочий день

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

1 колонка

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

      2) при обращении в аппарат акима села, сельского округа

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5 6

2

Наименование СФЕ

Специалист аппарата акима сельского округа

Аким села

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Специалист аппарата акима сельского округа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Проверка полноты представленных документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Предоставление документов в отдел

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача специалисту аппарата акима сельского округа уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

9 календарных дней

5 календарных дней

5 календарных дней

9 календарных дней

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

1 колонка

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

6 колонка

Приложение 3         
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственных пособий
семьям, имеющим детей до 18 лет" 

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

      1) при обращении потребителем в уполномоченный орган

      2) при обращении потребителем в аппарат акима села, сельского округа

Утверждено      
постановлением акимата    
Павлодарского района    
от 15 декабря 2011 года N 367/12

Регламент государственной услуги "Оформление документов
для материального обеспечения детей-инвалидов,
обучающихся и воспитывающихся на дому"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга предоставляется Государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Павлодарского района" (далее - уполномоченный орган).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 4)  статьи 16 Закона Республики Казахстан от 11 июля 2002 года "О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями и постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандарта государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является уведомление об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      6. Информация о порядке оказания государственной услуги содержится на информационных стендах, расположенных в помещении уполномоченного органа и размещается на официальном сайте акимата Павлодарского района audan.pavlodar.gov.kz.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа по адресу: город Павлодар, улица генерала Дюсенова, 1, пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.
      8. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов в уполномоченный орган - в течение десяти рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного потребителя;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения - не более 15 минут.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя, либо уполномоченного представителя, действующего на основании доверенности.
      12. Для получения государственной услуги заявитель представляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      13. После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональной единицы (далее - СФЕ):
      1) главный специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      17. Должностные лица несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги  
"Оформление документов для материального 
обеспечения детей-инвалидов, воспитывающихся
и обучающихся на дому"        

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

2

Наименование СФЕ

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления о назначении пособия детям-инвалидам, воспитывающимся и обучающимся на дому, либо мотивированный ответ об отказе предоставления государственной услуги

Выдача уведомления о назначении пособия детям-инвалидам, воспитывающимся и обучающимся на дому, либо мотивированный ответ об отказе предоставления государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

1 рабочий день

6 рабочих дней

1 рабочий день

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

1 колонка

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги  
"Оформление документов для материального 
обеспечения детей-инвалидов, воспитывающихся
и обучающихся на дому"        

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий