Жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарын (жиындарын) өткізу және онда шешімдерді қабылдау Қағидасын бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 2011 жылғы 29 маусымдағы N 41/406-IV шешімі. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2011 жылғы 21 шілдеде N 2050 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 2013 жылғы 26 маусымдағы № 14/133-V шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 26.06.2013 № 14/133-V шешімімен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Қоса тіркелген жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарын (жиындарын) өткізу және онда шешімдерді қабылдау Қағидасы бекітілсін.
      2. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыстық мәслихат сессиясының төрағасы     К.Ержан

      Облыстық мәслихат хатшысы                  Ә.Досболов

Оңтүстік Қазақстан облыстық
мәслихатының 2011 жылғы
29 маусымдағы № 41/406-IV
шешімімен бекітілген

      Жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарын (жиындарын)
өткізу және онда шешімдер қабылдау
ҚАҒИДАСЫ       1. Жалпы ережелер

      1. Осы жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарын (жиындарын) өткізу және онда шешімдер қабылдау Қағидасы (әрі қарай Қағида) Қазақстан Республикасының Конституциясын және Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңын жүзеге асыру мақсатында қабылданды және Оңтүстік Қазақстан облысында жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарын (жиындарын) шақыру, әзірлеу және өткізу, онда шешімдерді қабылдау тәртібін белгілейді.
      2. Жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарын (жиындарын) өткізудің жалпы принциптері:
      жергілікті қоғамдастықтың жиналыстары (жиындары) жалпыға бірдей, тең және төте өз еркін білдіру негізінде өткізіледі;
      азаматтар жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарына (жиындарына) жеке өздері қатысады және олардың әрқайсысы бір дауысқа ие болады;
      жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарына (жиындарына) қатысуы өз еркінде болып табылады;
      жергілікті қоғамдастықтың жиналыстары (жиындары) ашық және жариялы өтеді.

2. Жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарын (жиындарын) шақыру

      3. Жергілікті қоғамдастықтың жиналыстары (жиындары) жиналыс (жиын) өткізіледі деп болжанған, жергілікті өзін-өзі басқару жүзеге асырылатын, әкімшілік-аумақтық бөлініс шекараларының аумағындағы органның шешімі негізінде шақырылады және өткізіледі.
      4. Жергілікті қоғамдастықтың жиналыстары (жиындары) жергілікті қоғамдастық мүшелерінің, сондай-ақ жиналыс (жиын) өткізіледі деп болжанған әкімшілік аумақтық бірліктің шекараларының аумағында қызметін жүзеге асыратын жергілікті өзін-өзі басқару органының бастамасы бойынша өткізіледі.
      5. Жергілікті қоғамдастық мүшелері қажет болған жағдайда азаматтардың жиналысын (жиынын) шақыру туралы өз ұсыныстарын жиналыс (жиын) өткізіледі деп болжанған әкімшілік аумақтық бірліктің шекараларының аумағында қызметін жүзеге асыратын жергілікті өзін-өзі басқару органына жолдайды.

3. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) әзірлеу

      6. Жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарын (жиындарын) әзірлеу және өткізуді, оны өткізу туралы шешім қабылдаған орган қамтамасыз етеді.
      7. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) өткізуді ұйымдастыру үшін, жергілікті өзін-өзі басқару органы бірмезгілде жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) өткізу туралы акт қабылдаумен, аталған жиналысын (жиынын) ұйымдастыру және өткізу жөнінде комиссия құрады, оның құрам санын және өкілеттігін анықтайды, әзірлік іс-шараларының жоспарын бекітеді.
      8. Жиналысты (жиынды) өткізу туралы шешім қабылдаған, жиналысты (жиынды) өткізу бастамашылары, жергілікті қоғамдастық мүшелері, жергілікті өзін-өзі басқару органы қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) әзірлеу кезеңінде, бірақ оны өткізуге дейін 7 күннен кешіктірмей, жиналыстың (жиынның) күн тәртібі бойынша қосымша ұсыныстар енгізуі мүмкін.
      Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) өткізу туралы шешім қабылдаған органға аталған мәселені қоюдың мән-мағынасы негізделген ұсыныстар жазбаша түрінде енгізіледі.
      Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) өткізу туралы шешім қабылдаған орган, оларды қабылдайды немесе кері қайтарады, ол туралы жергілікті қоғамдастықтың жиналысында (жиынында) күн тәртібін бекіту кезінде хабарланады.
      9. Жергілікті өзін-өзі басқару органының жиналысты (жиынды) өткізу туралы шешімі, оның өткізілу мерзіміне дейін екі аптадан кешіктірілмей, күні, уақыты және өткізілетін орны, қаралатын мәселелері және жергілікті қоғамдастық мүшелерінің тізімімен танысу тәртібі жергілікті бұқаралық ақпарат құралдары арқылы қоғамдастық мүшелеріне жеткізіледі.
      Жиналысты (жиынды) өткізу туралы хабарлама жергілікті қоғамдастық мүшелеріне жазбаша түрде жолданады, сондай-ақ жергілікті қоғамдастық мүшелерінің назарына өзге түрде де жеткізіледі.
      10. Жергілікті қоғамдастықтың мүшелерінің тізімі жергілікті қоғамдастықтың жиналысы (жиыны) өткізілетін, жергілікті өзін-өзі басқару жүзеге асырылатын, әкімшілік-аумақтық бөлініс шекараларының аумағындағы әкіммен әзірленеді және жиналыс (жиын) өткізу туралы шешім қабылдаған жергілікті өзін-өзі басқару органына жиналысты (жиынды) өткізуге дейін бес күннен кешіктірмей тапсырады.
      11. Жиналысты (жиынды) жергілікті қоғамдастық мүшелерінің барлығын бір мезгілде қатыстырып өткізу мүмкін болмаған жағдайда, жиналыс (жиын) жергілікті қоғамдастықтың жиналысы (жиыны) өткізілетін әкімшілік-аумақтық бөлініс шекараларындағы жекелеген бөлігімен өткізіледі.

4. Азаматтардың жиналысын (жиынын) өткізу

      12. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысына (жиынына) қатысушыларды тіркеу, оны өткізер алдында жергілікті қоғамдастықтың жиналысы (жиыны) өткізілетін әкімшілік-аумақтық бөлініс шекарасындағы әкіммен берілген тізім бойынша жүргізіледі.
      13. Азаматтардың жергілікті қоғамдастық жиналысы (жиыны) жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жалпы санының жартысынан көбі қатысқанда ол құқықты болып саналады.
      14. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) аталған жиналысты (жиынды) өткізу туралы шешім қабылдаған жергілікті өзін-өзі басқару органының уәкілетті өкілі ашады.
      15. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) жүргізу үшін төраға, хатшы және қажеттілігіне қарай санақ комиссиясы сайланады.
      16. Жергілікті қоғамдастық жиналысының (жиынының) күн тәртібі келіп түскен ұсыныстарды ескеріле отырып құралады және қатысушылар санының қарапайым көпшілік дауысымен бекітіледі. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) шақырудың бастамашылары енгізген мәселелер бірінші кезекте қаралады.
      17. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысының (жиынының) жұмыс регламенті жиналыспен (жиынмен) белгіленеді.

5. Шешімдер қабылдау, хаттаманы рәсімдеу

      18. Жергілікті қоғамдастық жиналысының (жиынының) шешімі ашық дауыспен қабылданады.
      19. Шешім, егер жиналыста (жиында) оған қатысушы жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жартысынан көбі дауыс бергенде қабылданды деп саналады.
      20. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысында (жиынында) хаттама жүргізіледі, онда күні және жиналыстың (жиынның) өткізілген орны, аталған жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жалпы саны, жиналысқа (жиынға) қатысушылардың саны, төрағаның, хатшының және санақ комиссиясы мүшелерінің аты-жөні, тегі, күн тәртібі, сөйленген сөздердің мазмұны, дауыс нәтижесі және қабылданған шешімдер көрсетіледі.
      Хаттама екі дана етіп жасалады, оған жергілікті қоғамдастық жиналысының (жиынының) төрағасы, хатшысы қол қояды және жергілікті қоғамдастықтың аталған жиналысты (жиынды) өткізу туралы шешім қабылдаған жергілікті өзін-өзі басқару органына тапсырылады.
      21. Жергілікті қоғамдастықтың жиналыстары (жиындары) тиісті әкімшілік-аумақтық бөліністің жекелеген бөліктері бойынша өткізілген жағдайда, жергілікті қоғамдастық мүшелері пікірлерінің жалпы нәтижелерін анықтау тиісті әкімшілік-аумақтық бөліністің барлық аумағында өткізілген жиналыстардың (жиындардың) шешімдерін жинақтау жолымен жүзеге асырылады.
      Аталған жиналысты (жиынды) өткізу туралы шешім қабылдаған, жергілікті өзін-өзі басқару органы әкімшілік-аумақтық бірлік бойынша тұтастай алғанда халықтың пікірлерін белгілейді және қорытынды хаттаманы бекітеді.
      Қорытынды хаттамаға мынадай мәліметтер енгізіледі:
      өткізілген жиналыстар (жиындар) саны;
      тапсырылған жиналыстар (жиындар) хаттамаларының саны;
      тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жалпы саны;
      жиналыстарға (жиындарға) қатысқан жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жалпы саны;
      жиналыстың (жиынның) қарауына ұсынылған мәселені қолдауға дауыс берген жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жалпы саны;
      жиналыстың (жиынның) қарауына ұсынылған мәселеге қарсы дауыс берген жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жалпы саны.
      Қорытынды хаттамаға әкімшілік-аумақтық бірліктің жекелеген бөліктерінде өткізілген жиналыстардың (жиындардың) хаттамалары, жиналыстарда (жиындарда) тіркелген жергілікті қоғамдастық мүшелерінің тізімі қоса беріледі.

Об утверждении Правил проведения собраний (сходов) местного сообщества и принятия на них решений

Решение областного маслихата Южно-Казахстанской области N 41/406-IV от 29 июня 2011 года. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 21 июля 2011 года N 2050. Утратило силу решением маслихата Южно-Казахстанской области от 26 июня 2013 года № 14/133-V

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Южно-Казахстанской области от 26.06.2013 № 14/133-V.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» Южно-Казахстанский областной маслихат РЕШИЛ: 
      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения собраний (сходов) местного сообщества и принятия на них решений.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии областного маслихата   К.Ержан

      Секретарь областного маслихата             А.Досболов  

      Утверждены
      решением Южно-Казахстанского
      областного маслихата
      от 29 июня 2011 года № 41/406-IV

Правила проведения собраний (сходов)
местного сообщества и принятия на них решений       1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения собраний (сходов) местного сообщества и принятия на них решений (далее Правила) приняты в целях реализации Конституции Республики Казахстан, Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» и устанавливают порядок созыва, подготовки и проведения в Южно-Казахстанской области собраний (сходов) местного сообщества, принятия на них решений.
      2. Общие принципы проведения собраний (сходов) местного сообщества:
      собрания (сходы) местного сообщества проводятся на основе всеобщего, равного и прямого волеизъявления;
      граждане участвуют в собраниях (сходах) местного сообщества лично, и каждый из них обладает одним голосом;
      участие в собраниях (сходах) местного сообщества является добровольным;
      собрания (сходы) местного сообщества проводятся открыто и гласно. 

                2. Созыв собраний (сходов) местного сообщества

      3. Собрания (сходы) местного сообщества созываются и проводятся на основании решения органа местного самоуправления, действующего на территории административно-территориальной единицы, в границах которой предполагается проведение собрания (схода).
      4. Собрания (сходы) местного сообщества проводятся по инициативе членов местного сообщества, а также органа местного самоуправления, действующего на территории административно-территориальной единицы, в границах которой предполагается проведение собрания (схода).
      5. Члены местного сообщества, при необходимости, направляют свои предложения о созыве собрания (схода) граждан в орган местного самоуправления, действующий в границах административно-территориальной единицы, на которой предполагается провести собрание (сход).

           3. Подготовка собраний (сходов) местного сообщества 

      6. Подготовку и проведение собраний (сходов) местного сообщества обеспечивает орган, принявший решение о его проведении.
      7. Для организации проведения собрания (схода) местного сообщества, орган местного самоуправления, одновременно с принятием акта о проведении собрания (схода) местного сообщества, создает комиссию по организации и проведению данного собрания (схода), определяет ее численный состав и полномочия, утверждает план подготовительных мероприятий.
      8. В период подготовки к собранию (сходу) местного сообщества, но не позднее 7 дней до его проведения, инициаторы проведения собрания (схода), члены местного сообщества, орган местного самоуправления принявший решение о проведении собрания (схода), могут внести дополнительные предложения по повестке дня собрания (схода).
      Предложения вносятся в орган, принявший решение о проведении собрания (схода) местного сообщества в письменном виде с обоснованием мотивов постановки данного вопроса.
      Орган, принявший решение о проведении собрания (схода) принимает или отклоняет их, о чем сообщается при утверждении повестки дня на собрании (сходе) местного сообщества.
      9. Решение органа местного самоуправления о проведении собрания (схода) доводится до членов местного сообщества через средства массовой информации не менее чем за две недели до срока его проведения, с указанием даты, времени и места проведения, рассматриваемых вопросах и порядка ознакомления со списком членов местного сообщества.
      Извещение о проведении собрания (схода) направляется членам местного сообщества в письменном виде, а также доводится до сведения членов местного сообщества иным образом.
      10. Списки членов местного сообщества готовятся акимом административно-территориальной единицы, в границах которой проводится собрание (сход) местного сообщества, и представляются в орган местного самоуправления, принявший решение о проведении собрания (схода) не позднее, чем за пять дней до проведения собрания (схода).
      11. В случае невозможности проведения собрания (схода) с участием одновременно всех членов местного сообщества собрание (сход) проводится по отдельным частям административно-территориальной единицы, в границах которой проводится собрание (сход) местного сообщества.

4. Проведение собрания (схода) граждан

      12. Регистрация участников собрания (схода) местного сообщества перед началом его проведения проводится по спискам, представленным акимом административно-территориальной единицы, в границах которой проводится собрание (сход) местного сообщества.
      13. Собрание (сход) местного сообщества граждан считается правомочным при участии в нем более половины от общего числа членов местного сообщества.
      14. Собрание (сход) местного сообщества открывает уполномоченный представитель органа, осуществляющего местное самоуправление, принявшего решение о проведении данного собрания (схода).
      15. Для ведения собрания (схода) местного сообщества избираются председатель, секретарь и, в случае необходимости, - счетная комиссия.
      16. Повестка дня собрания (схода) местного сообщества формируется с учетом поступивших предложений и утверждается простым большинством голосов от числа присутствующих. Вопросы, вынесенные инициаторами созыва собрания (схода) местного сообщества, рассматриваются в первоочередном порядке.
      17. Регламент работы собрания (схода) местного сообщества определяется собранием (сходом).

5. Принятие решений, оформление протокола

      18. Решения собрания (схода) местного сообщества принимаются открытым голосованием.
      19. Решение считается принятым, если за него проголосовало более половины членов местного сообщества, присутствующих на собрании (сходе).
      20. На собрании (сходе) местного сообщества ведется протокол, в котором указываются дата и место проведения собрания (схода), общее число членов данного местного сообщества, число присутствующих, фамилии, имена, отчества председателя, секретаря и членов счетной комиссии собрания (схода), повестка дня, содержание выступлений, результаты голосования и принятые решения.
      Протокол составляется в двух экземплярах, подписывается председателем и секретарем собрания (схода) местного сообщества и передается в орган, осуществляющий местное самоуправление, принявший решение о проведении данного собрания (схода) местного сообщества.
      21. В случае проведения собраний (сходов) местного сообщества по отдельным частям соответствующей административно-территориальной единицы, определение общих результатов выявления мнения членов местного сообщества осуществляется путем суммирования решений собраний (сходов), проведенных на всей территории соответствующей административно-территориальной единицы.
      Орган, осуществляющий местное самоуправление, принявший решение о проведении данного собрания (схода), устанавливает мнение населения в целом по административно-территориальной единице и утверждает итоговый протокол.
      В итоговый протокол вносят следующие данные:
      число проведенных собраний (сходов);
      число представленных протоколов собраний (сходов);
      общее число членов местного сообщества соответствующей административно-территориальной единицы;
      число членов местного сообщества, принявших участие в собраниях (сходах);
      число членов местного сообщества, проголосовавших в поддержку вопроса, внесенного на рассмотрение собрания (схода);
      число членов местного сообщества, проголосовавших против вопроса, внесенного на рассмотрение собрания (схода).
      К итоговому протоколу прилагаются предоставленные протоколы собраний (сходов), проведенных в отдельных частях административно-территориальной единицы, списки членов местного сообщества, зарегистрированных на собраниях (сходах).