Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 23 шілдедегі № 413 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 21 тамызда № 7869 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 109 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 26.02.2014 № 109 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 34-бабына және Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ақпараттық-аналитикалық орталығының арнайы мемлекеттік мұрағаты мен оның аумақтық бөліністерінің шегінде мұрағаттық анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін беру» мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi;
      2) «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ақпараттық-аналитикалық орталығының және оның аумақтық бөліністерінің арнайы мемлекеттік мұрағатынан шығатын мұрағаттық анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою» мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ақпараттық-аналитикалық орталығы (бұдан әрi – ААО):
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркеуді;
      2) белгіленген тәртіпте ресми жариялауды ұйымдастыруды орындауды қамтамасыз етсін:
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің бірінші орынбасары полиция генерал-майоры М.Ғ. Демеуовке және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ақпараттық-аналитикалық орталығына (Р.Н. Закаргаева) жүктелсiн.
      4. Бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап қолданысқа енедi.

      Министр
полиция генерал-лейтенанты                               Қ. Қасымов

Қазақстан Республикасы   
Ішкі істер министрінің   
2012 жылғы 23 шілдедегі № 413
бұйрығымен бекiтiлген   

«Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі
Ақпараттық-аналитикалық орталығының арнайы мемлекеттік мұрағаты
мен оның аумақтық бөліністерінің шегінде мұрағаттық
анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін
беру» мемлекеттiк қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер 

      1. Осы «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ақпараттық-аналитикалық орталығының арнайы мемлекеттік мұрағаты мен оның аумақтық бөліністерінің шегінде мұрағаттық анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін беру» мемлекеттiк қызмет регламенті (бұдан әрi – Регламент) «Әкiмшiлiк рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес әзiрлендi.
      2. Мемлекеттік қызметті Стандартқа 1-қосымшада көрсетілген Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты (бұдан әрі – ІІМ АрММ), оның аумақтық бөліністері (бұдан әрі – АрММ аумақтық бөліністері) және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің оқу орындары (бұдан әрі – оқу орындарының АрММ) көрсетеді.
      3. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет «Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 22 желтоқсандағы Заңының, «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің арнайы мемлекеттік мұрағатын құру туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 6 қаңтардағы № 216 Жарлығының, «Ұлттық мұрағат қорының құжаттарын, басқа да мұрағат құжаттарын мемлекеттік және арнаулы мемлекеттік мұрағаттардың толықтыруы, сақтауы, есепке алуы мен пайдалануы қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 1604 қаулысының, «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту және «Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын конвенция (Гаага, 1961 жылғы 5 қазан) ережелерін іске асыру жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 сәуірдегі № 545 қаулысына толықтыру енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 833 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ақпараттық-аналитикалық орталығының арнайы мемлекеттік мұрағаты мен оның аумақтық бөліністерінің шегінде мұрағаттық анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін беру» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны жеке және заңды тұлғаларға олардың өтініштері бойынша мұрағаттық анықтамаларды, мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін қағаз тасымалдағышта беру не болмаса сұрау салынған мәліметтердің жоқ екендігі туралы жазбаша растау болып табылады.
      6. Осы Регламентте мынадай терминдер қолданылады:
      1) мемлекеттiк қызмет – жеке сипаты бар және жеке және (немесе) заңды тұлғалардың (мемлекеттiк органдарды қоспағанда) өтiнiштерi бойынша жүзеге асырылатын, жеке және заңды тұлғалардың (мемлекеттiк органдарды қоспағанда) қажеттiлiктерiн қанағаттандыруға бағытталған, Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген мемлекеттiк органдардың жекелеген қызметтерiн жүзеге асыру нысанының бiрi болып табылатын мемлекеттiк органдардың, олардың ведомстволық бағынысты ұйымдарының және өзге де жеке және заңды тұлғалардың қызметi;
      2) мемлекеттік қызметті алушылар – мұрағаттық анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжаттардың көшiрмелерiн беру бойынша мемлекеттiк қызмет көрсетiлетiн жеке және заңды тұлғалар;
      3) арыз - адамның жеке немесе қоғамдық сипаттағы қызығушылық туғызатын мәселелері бойынша ақпарат беру туралы өтініші;
      4) мұрағаттық құжат - қоғам үшін маңызына қарай және жекеменшік үшін де сондай бағасы бар сақтаудағы немесе сақтауға жататын құжат;
      5) мұрағаттық анықтама – заңды күшi бар және тапсырыс, құжаттарды іздестіру мәліметтері туралы мұрағаттық ақпараты бар ресми құжат;
      6) мұрағаттық көшірме – мұрағаттық құжат кескіні немесе мәтінді көшірмелеу, оның іздестіру мәліметтері арқылы көрсетілген мұрағаттың ресми құжаты. 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне талаптар

      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi жөнiндегi, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету барысы туралы ақпаратты Стандартқа 1-қосымшада көрсетілген ІІМ АрММ, АрММ аумақтық бөліністері және оқу орындарының АрММ алуға болады.
      ІІМ-нің, оның аумақтық бөліністерінің және оқу орындарының жұмыс кестесі: «Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Заңымен белгіленген демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi туралы ақпарат, www.pravstat.kz интернет–ресурсында орналасады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген жазбаша өтініш берген күннен бастап – күнтізбелік 10 күн;
      2) электрондық сұрау берілген күннен бастап – күнтізбелік 10 күн. Бұл ретте жауап мемлекеттік қызметті алушыға ІІМ АрММ-нің, АрММ аумақтық бөлінісінің және оқу орындарының АрММ мөрімен бекітілген қағаз тасымалдағышта жолданады, бұл туралы тұтынушының электрондық мекенжайына хабарланады;
      3) құжаттарды тапсыру кезінде ең көп кезек күту уақыты – 20 минут;
      4) анықтаманы және/немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін алу кезінде ең көп кезек күту уақыты – 10 минут.
      10. Ұсынылған құжаттарды тиісінше ресімдемеу және олардың толық болмауы фактілерін анықтау мемлекеттік қызметті тоқтата тұруға негіз болып табылады. Анықталған кемшіліктер жойылған соң мемлекеттік қызмет қайта жаңғыртылады.
      11. ІІМ АрММ, АрММ-нің аумақтық бөліністері және оқу орындарының АрММ қызметкерлері келіп түскен өтiнiштерге және құжаттарға тексеру жүргiзедi. Барлық тексеру жұмыстары айқындалған тәртіп бойынша өткізіледі.
      Тексеру iс-шаралары аяқталғаннан кейiн әрбiр өтiнiш бойынша жазбаша жауап құрастырылады, мәлiметтер болған жағдайда мұрағаттық анықтама және/немесе мұрағаттық көшiрме берiледi. 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесіндегі (өзара іс-әрекет) әрекеттерді сипаттау

      12. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасы (бұдан әрі – ІІМ-нің ҚҚЕБ), оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтары арқылы өтiнiштердi қабылдаған кезде мемлекеттік қызметті алушыға Стандарттың 5-қосымшасына сәйкес құжаттарды қабылдау туралы талон берiледi.
      13. Ақпараттық қауiпсiздiкке талаптар:
      1) құпиялылық (ақпараттарды рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) толықтық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қол жетімділік (ақпараттар мен ресурстарды рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
      14. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесi:
      1) өтiнiштердi қабылдау, тiркеу және жіберуді (берудi) ІІМ-нің ҚҚЕБ оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтары жүзеге асырады;
      2) тексерудi, өңдеуді және жазбаша жауапқа, мұрағаттық анықтамаға, және/немесе мұрағаттық көшiрмеге қол қоюды ІІМ АрММ, АрММ-нің аумақтық бөліністері және оқу орындарының АрММ жүзеге асырады.
      15. Мемлекеттiк қызмет көрсетудегi әкiмшiлiк әрекеттердiң логикалық дәйектiлiгi мен құрылымдық-қызметтiк бiрлiк арасындағы өзара байланысты көрсететiн сызба осы регламенттiң 1-қосымшасына сәйкес келтiрiлдi.
      16. Әрбір құрылымдық функционалдық бірліктердің (бұдан әрі – ҚФБ) әкімшілік іс-қимылдардың (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-қимыл жасаудың мәтіндік кестелік сипатталуы әрбір әкімшілік іс-қимылдың (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетіле отырып, осы Регламенттің 2-қосымшасында ұсынылған.

«Қазақстан Республикасы         
Ішкі істер министрлігі         
Ақпараттық-аналитикалық орталығының  
арнайы мемлекеттік мұрағаты мен оның 
аумақтық бөліністерінің шегінде  
мұрағаттық анықтамаларды және/немесе 
мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін беру»
мемлекеттiк қызмет регламентiне   
1-қосымша               

Функционалдық өзара әрекеттестік сызбанұсқасы 

Әрекеттердiң
алгоритм адымы

Ролі

Орындау тәртібі

басы v (тұлғаға мемлекеттік
қызметті ұсыну туралы
ақпарат алу қажет) v Қызмет туралы ақпарат v
  (мемлекеттік қызметті
алушы өтінішті әкелді
немесе пошта арқылы,
немесе электронды
пошта арқылы жіберді) v
  Өтінішті беру  v
  өтініште барлық
қажетті мәлімет
көрсетілді ме?
v      v
Иә      жоқ v       v
түзеткенше  өтінішті
тоқтата     қабылдау
тұру       және
           өңдеу
                       v орындау                          v
 
  жазбаша жауапты,
мұрағаттық анықтаманы,
мұрағаттық көшірмені
беру немесе сұрау
салынған
мәліметтердің жоқ
екендігі туралы
жазбаша растау  v  Мемлекеттік қызметті алушыға жіберілді

Қазақстан
Республикасы ІІМ
Құжаттамалық
қамтамасыз ету
басқармасы, оның
аумақтық бөліністері
немесе оқу
орындарының
хатшылықтарының
қызметкерлері
  
 
 
 
 

Мемлекеттік қызметті
алушы (оның уәкілетті өкілі) 
 
 
 

Қазақстан
Республикасы Ішкі
істер министрлігінің
Арнайы мемлекеттік
мұрағаты, оның
аумақтық бөліністері
АрММ және оқу
орындарының АрММ
қызметкерлері
 

Қазақстан
Республикасы Ішкі
істер министрлігінің
Арнайы мемлекеттік
мұрағаты, оның
аумақтық бөліністері
АрММ және оқу
орындарының АрММ
қызметкерлері 
 
 

Қазақстан
Республикасы ІІМ
Құжаттамалық
қамтамасыз ету
басқармасы, оның
аумақтық бөліністері
немесе оқу
орындарының
хатшылықтарының
қызметкерлері


1. қызмет көрсету
тәртібі туралы ақпарат

2. өтінішті рәсімдеу
үлгісі 
 
 
 

Қазақстан
Республикасы ІІМ
Құжаттамалық
қамтамасыз ету
басқармасы, оның
аумақтық бөліністері
немесе оқу
орындарының
хатшылықтарына беру
 

1. өтінішті тексеру
және талон беру

2. өтінішті тіркеу 
 
 

1. Сұрау салуды
мұрағаттық қор
аумағында
тексеру 
 
 
 
 
 

Жауапты дайындау және
қол қойғызу 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жауап мемлекеттік
қызметті алушының
өзінің қатысуымен
Қазақстан
Республикасы ІІМ
Құжаттамалық
қамтамасыз ету
басқармасы, оның
аумақтық бөліністері
немесе оқу
орындарының
хатшылықтарында
көрсетіледі не
болмаса адресатқа
пошта арқылы
жолданады.

«Қазақстан Республикасы         
Ішкі істер министрлігі         
Ақпараттық-аналитикалық орталығының  
арнайы мемлекеттік мұрағаты мен оның 
аумақтық бөліністерінің шегінде  
мұрағаттық анықтамаларды және/немесе 
мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін беру»
мемлекеттiк қызмет регламентiне   
2-қосымша               

1-кесте. Мемлекеттік қызмет көрсететін ІІМ ҚФБ іс-қимылының сипаттамасы


Негізгі үдеріс іс-қимылы (жұмыстың барысы, ағымы)

1

№ іс-қимыл (жұмыстың барысы, ағымы)

1

2

3

2

ҚФБ атауы

Қазақстан Республикасы ІІМ Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасы, оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтарының қызметкерлері

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

3

Іс-қимылдың атауы (үдерістің, рәсімдеудің, операциялардың) және олардың сипаттамасы

Тұтынушы ұсынған құжаттар пакетін тексеру және қабылдау

Тұтынушы өтінішін АрММ қызметкерімен қарастырылуы

Мұрағаттық құжаттарды өңдеу

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Өтінішті тіркеу, тұтынушыға өтініштің нөмірі және қабылданған күні, құжаттарды қабылдаған қызметкердің аты-жөні көрсетілген тиісті құжаттардың қабылдануы туралы талон беру.

Мұрағаттық құжаттарды тиісті мұрағаттық қорда іздестіру

Мұрағаттық құжаттардан көшірме алу, мұрағаттық іс материалдары негізінде анықтама әзірлеу

5

Орындалу мерзімдері

1 күн

4 күн

3 күн

6

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2

3

4




Қабылдау кезіндегі негізгі үдеріс іс-қимылы (жұмыс барысы, ағымы)

1

№ іс-қимыл (жұмыс ағымы, барысы)

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

Қазақстан Республикасы ІІМ Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасы, оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтарының қызметкерлері

3

Іс-қимылдың атауы (үдерістің, рәсімдеудің, операциялардың) және олардың сипаттамасы

Әзірленген құжаттардың сапасын тексеру. Құжатты техникалық өңдеу

Әзірленген құжаттарды тіркеу

Дайын құжатты тұтынушыға беру

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Мұрағаттық құжаттардан көшірме жасау, мұрағаттық істердің материалдары негізінде анықтамалар құрастыру

Мұрағаттық құжаттарды тиісті мұрағаттық қорда іздестіру

Тұтынушыға мұрағаттық анықтамалар және/немесе мұрағаттық құжаттар көшірмелерін тапсыру. Тұтынушының мұрағаттық анықтамалар және/немесе мұрағаттық құжаттар көшірмелерін алғаны жөнінде қол қоюы

5

Орындалу мерзімдері

1 күн

1 күн

15 минут

6

Келесі
іс-қимылдың нөмірі

5

6


2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

      Негізгі үдеріс - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің арнайы мемлекеттік мұрағаты шегінде мұрағаттық анықтамалар және/немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін беру.

Негізгі үдеріс (жұмыс ағымы, барысы)

Қазақстан Республикасы ІІМ Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасы, оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтарының қызметкерлері

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

1. Тұтынушының ұсынған құжаттар пакетін тексеру және қабылдау
 

2. Өтінішті тіркеу, тұтынушыға өтініштің нөмірі және қабылданған күні, құжаттарды қабылдаған қызметкердің аты-жөні көрсетілген тиісті құжаттардың қабылдануы туралы талон беру. 

3. Әзірленген құжаттарды тіркеу

4. Тұтынушыға мұрағаттық анықтамалар және/немесе мұрағаттық құжаттар көшірмелерін тапсыру. Тұтынушының мұрағаттық анықтамалар және/немесе мұрағаттық құжаттар көшірмелерін алғаны жөнінде реестрге қол қоюы

1. Тұтынушының өтінішін АрММ қызметкерінің қарастыруы

2. Мұрағаттық құжаттарды тиісті мұрағаттық қорда іздестіру

3. Мұрағаттық құжаттарды өңдеу, мұрағаттық құжаттардан көшірмелер түсіру, мұрағаттық іс материалдары бойынша мұрағаттық анықтамалар әзірлеу

4. Әзірленген құжаттардың сапасын тексеру. Құжатты техникалық өңдеу

5. Ұсынылған құжаттарды мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттар көшірмелерін тіркеу журналына жазу

Қазақстан Республикасы  
Ішкі істер министрінің  
2012 жылғы 23 шілдедегі № 413
бұйрығымен бекiтiлген   

«Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі
Ақпараттық-аналитикалық орталығының арнайы мемлекеттік
мұрағатынан және оның аумақтық бөліністерінен шығатын
мұрағаттық анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың
көшірмелеріне апостиль қою» мемлекеттiк қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. Осы «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ақпараттық-аналитикалық орталығының арнайы мемлекеттік мұрағаты мен оның аумақтық бөліністерінен шығатын мұрағаттық анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою» мемлекеттiк қызмет регламенті (бұдан әрi – Регламент) Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 34-бабына және Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес әзiрлендi.
      2. Мемлекеттік қызметті Стандартқа 1-қосымшада көрсетілген Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты (бұдан әрі – ІІМ АрММ), оның аумақтық бөліністері (бұдан әрі – АрММ аумақтық бөліністері) және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің оқу орындары (бұдан әрі – оқу орындарының АрММ) көрсетеді.
      3. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасының Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыру талаптарын жоятын конвенцияға қосылуы туралы» Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 30 желтоқсандағы Заңының, «Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын конвенция (Гаага, 1961 жылғы 5 қазан) ережелерін іске асыру жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 сәуірдегі № 545 қаулысының, «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту және «Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын конвенция (Гаага, 1961 жылғы 5 қазан) ережелерін іске асыру жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 сәуірдегі № 545 қаулысына толықтыру енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 833 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ақпараттық-аналитикалық орталығының және оның аумақтық бөліністерінің арнайы мемлекеттік мұрағатынан шығатын мұрағаттық анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны апостиль қойылған мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттардың көшірмелері не болмаса жазбаша түрде қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Осы Регламентте мынадай терминдер қолданылады:
      1) мемлекеттiк қызмет – жеке сипаты бар және жеке және (немесе) заңды тұлғалардың (мемлекеттiк органдарды қоспағанда) өтiнiштерi бойынша жүзеге асырылатын, жеке және заңды тұлғалардың (мемлекеттiк органдарды қоспағанда) қажеттiлiктерiн қанағаттандыруға бағытталған, Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген мемлекеттiк органдардың жекелеген қызметтерiн жүзеге асыру нысанының бiрi болып табылатын мемлекеттiк органдардың, олардың ведомстволық бағынысты ұйымдарының және өзге де жеке және заңды тұлғалардың қызметi;
      2) мемлекеттік қызметті алушылар – мұрағаттық анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжаттардың көшiрмелерiн беру бойынша мемлекеттiк қызмет көрсетiлетiн жеке және заңды тұлғалар;
      3) арыз - адамның жеке немесе қоғамдық сипаттағы қызығушылық туғызатын мәселелері бойынша ақпарат беру туралы өтініші;
      4) мұрағаттық құжат - қоғам үшін маңыздылығына қарай және жекеменшік үшін де сондай бағасы бар сақтаудағы немесе сақтауға жататын құжат;
      5) мұрағаттық анықтама – заңды күшi бар және тапсырыс, құжаттарды іздестіру мәліметтері туралы мұрағаттық ақпараты бар ресми құжат;
      6) мұрағаттық көшірме – мұрағаттық құжат кескіні немесе мәтінді көшірмелеу, оның іздестіру мәліметтері арқылы көрсетілген мұрағаттың ресми құжаты. 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне талаптар

      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi жөнiндегi, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету барысы туралы ақпаратты Стандартқа 1-қосымшада көрсетілген ІІМ АрММ, АрММ аумақтық бөліністері және оқу орындарының АрММ алуға болады.
      ІІМ-нің, оның аумақтық бөліністерінің және оқу орындарының жұмыс кестесі: «Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Заңымен белгіленген демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi туралы ақпарат, www.pravstat.kz интернет–ресурсында орналасады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11-тармағында айқындалған қажетті құжаттарды тапсырған күннен бастап – 10 жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру кезінде ең көп кезек күту уақыты – 30 минут;
      3) құжаттарды алу кезінде ең көп кезек күту уақыты – 20 минут.
      10. Ұсынылған құжаттарды тиісінше ресімдемеу және олардың толық болмауы фактілерін анықтау мемлекеттік қызметті тоқтата тұруға негіз болып табылады. Анықталған кемшіліктер жойылған соң мемлекеттік қызмет қайта жаңғыртылады.
      11. ІІМ АрММ, АрММ-нің аумақтық бөліністері және оқу орындарының АрММ қызметкерлері келіп түскен өтiнiштерге және құжаттарға тексеру жүргiзедi. Барлық тексеру жұмыстары айқындалған тәртіп бойынша өткізіледі.
      Тексеру iс-шаралары аяқталғаннан кейiн әрбiр өтiнiш бойынша жазбаша жауап құрастырылады, мәлiметтер болған жағдайда апостиль қойылған мұрағаттық анықтама және мұрағаттық көшiрме берiледi. 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесіндегі (өзара іс-әрекет) әрекеттерді сипаттау

      12. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасы (бұдан әрі – ІІМ-нің ҚҚЕБ), оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтары арқылы өтiнiштердi қабылдаған кезде мемлекеттік қызметті алушыға Стандарттың 6-қосымшасына сәйкес құжаттарды қабылдау туралы талон берiледi.
      13. Ақпараттық қауiпсiздiкке талаптар:
      1) құпиялылық (ақпараттарды рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) толықтық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қол жетімділік (ақпараттар мен ресурстарды рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
      14. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесi:
      1) өтiнiштердi қабылдау, тiркеу және жіберуді (берудi) ІІМ-нің ҚҚЕБ оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтары жүзеге асырады;
      2) тексерудi, өңдеуді және жазбаша жауапқа, апостиль қойылған мұрағаттық анықтамаға, және мұрағаттық көшiрмеге қол қоюды. ІІМ АрММ, АрММ-нің аумақтық бөліністері және оқу орындарының АрММ жүзеге асырады.
      15. Мемлекеттiк қызмет көрсетудегi әкiмшiлiк әрекеттердiң логикалық дәйектiлiгi мен құрылымдық-қызметтiк бiрлiк арасындағы өзара байланысты көрсететiн сызба осы регламенттiң 1-қосымшасына сәйкес келтiрiлдi.
      16. Әрбір құрылымдық функционалдық бірліктердің (бұдан әрі – ҚФБ) әкімшілік іс-қимылдардың (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-қимыл жасаудың мәтіндік кестелік сипатталуы әрбір әкімшілік іс-қимылдың (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетіле отырып, осы Регламенттің 2-қосымшасында ұсынылған.

«Қазақстан Республикасы        
Ішкі істер министрлігі        
Ақпараттық-аналитикалық орталығының  
арнайы мемлекеттік мұрағатынан және оның 
аумақтық бөліністерінен шығатын мұрағаттық
анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың
көшірмелеріне апостиль қою»    
мемлекеттiк қызмет регламентiне   
1-қосымша               

Функционалдық өзара әрекеттестік сызбанұсқасы      

Әрекеттердiң
алгоритмдік адымы

Ролі

Орындау тәртібі

БАСЫ v
  (тұлғаға мемлекеттік
қызметті ұсыну туралы
ақпарат алу қажет) v
  Қызмет туралы ақпарат
  v
  (мемлекеттік қызметті
алушы өтінішті әкелді
немесе пошта арқылы,
немесе электронды
пошта арқылы жіберді)
  v
  Өтінішті беру
  v
 
  өтініште барлық
қажетті мәлімет
көрсетілді ме?
v      v
Иә      жоқ v       v
түзеткенше  өтінішті
тоқтата     қабылдау
тұру       және
           өңдеу
                    
            v  орындау 
               v
 
   
 
 
  жазбаша жауапты,
апостиль қойылған
мұрағаттық анықтаманы,
мұрағаттық көшірмені беру немесе сұрау салынған мәліметтердің жоқ екендігі туралы жазбаша растау
  v
  Мемлекеттік қызметті алушыға жіберілді

 
 
 

Қазақстан
Республикасы ІІМ
Құжаттамалық
қамтамасыз ету
басқармасы, оның
аумақтық бөліністері
немесе оқу
орындарының
хатшылықтарының
қызметкерлері  
 
 
 
 
 
 

Мемлекеттік қызметті
алушы (оның уәкілетті өкілі)
 
 
 
 

Қазақстан
Республикасы Ішкі
істер министрлігінің
Арнайы мемлекеттік
мұрағаты, оның
аумақтық бөліністері
АрММ және оқу
орындарының АрММ
қызметкерлері
 

Қазақстан
Республикасы Ішкі
істер министрлігінің
Арнайы мемлекеттік
мұрағаты, оның
аумақтық бөліністері
АрММ және оқу
орындарының АрММ
қызметкерлері
  
 

Қазақстан
Республикасы ІІМ
Құжаттамалық
қамтамасыз ету
басқармасы, оның
аумақтық бөліністері
немесе оқу
орындарының
хатшылықтарының
қызметкерлері

 
 
 

1. қызмет көрсету
тәртібі туралы ақпарат

2. өтінішті рәсімдеу
үлгісі
  
 
 

Қазақстан
Республикасы ІІМ
Құжаттамалық
қамтамасыз ету
басқармасы, оның
аумақтық бөліністері
немесе оқу
орындарының
хатшылықтарына беру
 

1. өтінішті тексеру
және талон беру

2. өтінішті тіркеу
 
 
1. Сұрау салуды
мұрағаттық қор
аумағында тексеру
 
 
 
 
 
 

Жауапты дайындау және
қол қойғызу 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жауап мемлекеттік
қызметті алушының
өзінің қатысуымен
Қазақстан
Республикасы ІІМ
Құжаттамалық
қамтамасыз ету
басқармасы, оның
аумақтық бөліністері
немесе оқу
орындарының
хатшылықтарында
көрсетіледі не
болмаса адресатқа
пошта арқылы
жолданады.

«Қазақстан Республикасы        
Ішкі істер министрлігі        
Ақпараттық-аналитикалық орталығының  
арнайы мемлекеттік мұрағатынан және оның 
аумақтық бөліністерінен шығатын мұрағаттық
анықтамаларға және мұрағаттық құжаттардың
көшірмелеріне апостиль қою»    
мемлекеттiк қызмет регламентiне   
2-қосымша               

1-кесте. Мемлекеттік қызмет көрсететін ІІМ ҚФБ іс-қимылының сипаттамасы


Негізгі үдеріс іс-қимылы (жұмыстың барысы, ағымы)

1

№ іс-қимыл (жұмыстың барысы, ағымы)

1

2

3

2

ҚФБ атауы

Қазақстан Республикасы ІІМ Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасы, оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтарының қызметкерлері

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

3

Іс-қимылдың атауы (үдерістің, рәсімдеудің, операциялардың) және олардың сипаттамасы

Тұтынушы ұсынған құжаттар пакетін тексеру және қабылдау

Тұтынушының өтінішін АрММ қызметкерінің қарауы

Мұрағаттық құжаттарды өңдеу

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Өтінішті тіркеу, тұтынушыға өтініштің нөмірі және қабылданған күні, құжаттарды қабылдаған қызметкердің аты-жөні көрсетілген тиісті құжаттардың қабылдануы туралы талон беру.

Мұрағаттық құжаттарды тиісті мұрағаттық қорда іздестіру

Мұрағаттық құжаттардан көшірме алу, мұрағаттық іс материалдары негізінде анықтама әзірлеу

5

Орындалу мерзімдері

1 күн

4 күн

3 күн

6

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2

3

4




Қабылдау кезіндегі негізгі үдеріс іс-қимылы (жұмыс барысы, ағымы)

1

№ іс-қимыл (жұмыс ағымы, барысы)

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

Қазақстан Республикасы ІІМ Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасы, оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтарының қызметкерлері

3

Іс-қимылдың атауы (үдерістің, рәсімдеудің, операциялардың) және олардың сипаттамасы

Әзірленген құжаттардың сапасын тексеру. Құжатты техникалық өңдеу

Әзірленген құжаттарды тіркеу

Дайын құжатты тұтынушыға беру

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Апостиль мөртабанын қою және оны толтыру немесе оны компьютерлік әдіспен орындау

Ұсынылған құжаттарды
мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттар көшірмелерін тіркеу журналына жазу

Тұтынушыға апостиль қойылған мұрағаттық анықтамалар және мұрағаттық құжаттар көшірмелерін беру. Тұтынушының апостиль қойылған мұрағаттық анықтамалар және мұрағаттық құжаттар көшірмелерін алғаны жөнінде қол қоюы

5

Орындалу мерзімдері

1 сағат

1 сағат

10 минут

6

Келесі
іс-қимылдың нөмірі

5

6


2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

      Негізгі үдеріс - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің арнайы мемлекеттік мұрағаты шегінде мұрағаттық анықтамалар және мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою.

Негізгі үдеріс (жұмыс ағымы, барысы)

Қазақстан Республикасы ІІМ Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасы, оның аумақтық бөліністері немесе оқу орындарының хатшылықтарының қызметкерлері

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Арнайы мемлекеттік мұрағаты, оның аумақтық бөліністері АрММ және оқу орындарының АрММ қызметкерлері

1. Тұтынушының ұсынған құжаттар пакетін тексеру және қабылдау
 

2. Өтінішті тіркеу, тұтынушыға өтініштің нөмірі және қабылданған күні, құжаттарды қабылдаған қызметкердің аты-жөні көрсетілген тиісті құжаттардың қабылдануы туралы талон беру.
 

3. Әзірленген құжаттарды тіркеу

4. Тұтынушыға апостиль қойылған мұрағаттық анықтамалар және мұрағаттық құжаттар көшірмелерін беру. Тұтынушының апостиль қойылған мұрағаттық анықтамалар және мұрағаттық құжаттар көшірмелерін алғаны жөнінде реестрге қол қоюы

1. Тұтынушының өтінішін АрММ қызметкерінің қарауы

2. Мұрағаттық құжаттарды тиісті мұрағаттық қорда іздестіру

3. Мұрағаттық құжаттарды өңдеу, мұрағаттық құжаттардан көшірмелер түсіру, мұрағаттық іс материалдары бойынша мұрағаттық анықтамалар әзірлеу

4. Әзірленген құжаттардың сапасын тексеру. Құжатты техникалық өңдеу. Апостиль мөртабанын қою және оны толтыру немесе оны компьютерлік әдіспен орындау

5. Ұсынылған құжаттарды мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттар көшірмелерін тіркеу журналына жазу

Об утверждении регламентов государственных услуг Министерства внутренних дел Республики Казахстан

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 23 июля 2012 года № 413. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 августа 2012 года № 7869. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 26 февраля 2014 года № 109

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 26.02.2014 № 109 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года и пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги «Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах Специального государственного архива Информационно-аналитического центра Министерства внутренних дел Республики Казахстан и его территориальных подразделений»;
      2) регламент государственной услуги «Апостилирование архивных справок и копий архивных документов, исходящих из Специального государственного архива Информационно-аналитического центра Министерства внутренних дел Республики Казахстан и его территориальных подразделений».
      2. Информационно-аналитическому центру Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - ИАЦ) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в установленном порядке организовать официальное опубликование настоящего приказа.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан генерал-майора полиции Демеуова М.Г. и Информационно-аналитический центр МВД Республики Казахстан (Закаргаева Р.Н.).
      4. Приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр
      генерал-лейтенант полиции                  К. Касымов

Утвержден             
приказом Министра внутренних дел 
Республики Казахстан       
от 23 июля 2012 года № 413    

Регламент
государственной услуги «Выдача архивных справок и/или копий
архивных документов в пределах Специального государственного
архива Информационно-аналитического центра Министерства
внутренних дел Республики Казахстан и его территориальных подразделений»

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги «Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах Специального государственного архива Информационно-аналитического центра Министерства внутренних дел Республики Казахстан и его территориальных подразделений (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах».
      2. Государственная услуга оказывается Специальным государственным архивом Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - СГА МВД), его территориальными подразделениями (далее – территориальные подразделения СГА) и учебными заведениями Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – СГА учебных заведений), указанными в приложении 1 к Стандарту.
      3. Форма предоставляемой услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан от 22 декабря 1998 года «О Национальном архивном фонде и архивах», Указа Президента Республики Казахстан от 6 января 2012 года № 216 «О создании специального государственного архива Министерства внутренних дел Республики Казахстан», постановления Правительства Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года № 1604 «Об утверждении Правил комплектования, хранения, учета и использования документов Национального архивного фонда, других архивных документов государственными и специальными государственными архивами», стандарта государственной услуги «Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах Специального государственного архива Информационно-аналитического центра Министерства внутренних дел Республики Казахстан и его территориальных подразделений», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 июня 2012 года № 833 «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства внутренних дел Республики Казахстан и внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года № 545 «О мерах по реализации положений Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов (Гаага, 5 октября 1961 года)» (далее - Стандарт).
      5. Результатом завершения государственной услуги является выдача физическим и юридическим лицам по их обращениям архивных справок и/или копий архивных документов, либо мотивированный ответ в письменном виде об отказе в предоставлении услуги.
      6. В настоящем регламенте используются следующие основные понятия:
      1) государственная услуга - деятельность государственных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, являющаяся одной из форм реализации отдельных функций государственных органов, предусмотренная законодательством Республики Казахстан, направленная на удовлетворение потребностей физических и юридических лиц (за исключением государственных органов), носящая индивидуальный характер и осуществляемая по обращению физических и (или) юридических лиц (за исключением государственных органов);
      2) получатели государственных услуг - физические и/или юридические лица, которым оказывается государственная услуга по выдаче архивных справок и/или копий архивных документов;
      3) заявление – ходатайство лица о предоставлении информации по интересующим вопросам личного или общественного характера;
      4) архивный документ - документ, сохраняемый или подлежащий сохранению в силу его значимости для общества, а равно имеющий ценность для собственника;
      5) архивная справка – официальный документ, имеющий юридическую силу и содержащий архивную информацию о предмете запроса, поисковых данных документов;
      6) архивная копия – официальный документ архива, воспроизводящий текст или изображение архивного документа с указанием его поисковых данных. 

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги можно получить в СГА МВД, территориальном подразделений СГА и СГА учебного заведения согласно приложению 1 к Стандарту.
      График работы МВД, его территориальных подразделений и учебных заведений: ежедневно с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, установленных Законом Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года «О праздниках в Республике Казахстан».
      8. Информация по оказанию государственной услуги размещается на интернет - ресурсе МВД: mvd.gov.kz.- веб портал МВД.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) со дня подачи получателем государственной услуги письменного заявления, определенного в пункте 11 Стандарта - 10 календарных дней;
      2) со дня подачи электронного запроса – 10 календарных дней. При этом ответ направляется получателю государственной услуги на бумажном носителе, заверенном печатью СГА МВД, территориального подразделения СГА и СГА учебного заведения, о чем сообщается получателю на электронный адрес;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче документов – 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки и/или копий архивных документов – 10 минут.
      10. Предоставление государственной услуги приостанавливается при установлении фактов ненадлежащего оформления и неполноты представленных документов. После устранения выявленных недостатков государственная услуга возобновляется.
      11. Сотрудники СГА МВД, территориального подразделения СГА и СГА учебного заведения осуществляют проверку поступивших заявлений и документов к ним. Все проверочные мероприятия проводятся в пределах установленных сроков.
      По завершении проверочных мероприятий по каждому заявлению составляется письменный ответ, при наличии сведений выдается архивная справка и/или архивная копия.

3. Описание действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      12. При приеме документов через Управление документационного обеспечения Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - УДО МВД) или секретариаты его территориальных подразделений и учебных заведений, получателю государственных услуг выдается талон о принятии заявления по форме согласно приложению 5 к Стандарту.
      13. Требования к информационной безопасности:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      14. Процесс оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрацию заявлений, и отправку (выдачу) письменного ответа, архивных справок или копий архивных документов осуществляют УДО МВД, секретариаты его территориальных подразделений и учебных заведений;
      2) обработку, проверку и подписание письменного ответа, архивных справок и/или архивных копий осуществляет СГА МВД, территориальные подразделения СГА и СГА учебного заведения.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональной единицей приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой структурно-функциональной единицы (далее - СФЕ) с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) представлено в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1              
к Регламенту государственной услуги  
«Выдача архивных справок и/или копий  
архивных документов в пределах    
Специального государственного архива  
Информационно-аналитического центра  
Министерства внутренних дел      
Республики Казахстан и его      
территориальных подразделений»    

      Схема функционального взаимодействия (полная процедура) 

Алгоритм шагов процедуры

Роль

Порядок исполнения

НАЧАЛО
|
V
(лицу необходимо
получить информацию о
предоставлении услуги)
|
V
Информирование
об услуге
|
V
(получатель
государственных услуг
принес заявление либо
отправил посредством
почтовой связи либо
электронной почтой)
|
V
Подача заявления
|
V
Указаны ли
в заявлении
все необходимые
сведения?

     |            |
     V            V
    Нет           Да
     |            |
     V            V
приостановка   прием и
до устранения обработка
              заявления
               |
               V
             исполнение
           |
           V
            Выдача    
        письменного 
           ответа,  
     архивной справки,
      архивной копии
      либо письменное
      подтверждение об
       отсутствии
       запрашиваемых
      сведений
|
V
Отправлено получателю
государственных услуг

сотрудник Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики Казахстан или
секретариаты
территориальных
подразделений и учебных
заведений
 
 
 
 
 
 

Получатель
государственных услуг
(его доверенное лицо)

Сотрудник специального
государственного архива
МВД Республики Казахстан
или, территориального
подразделения СГА и СГА
учебного заведения

Сотрудник специального
государственного архива
МВД Республики Казахстан
или территориального
подразделения СГА и СГА
учебного заведения
 
 

сотрудник Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики Казахстан или
секретариаты
территориальных
подразделений и учебных
заведений
 

1. Информирование
о порядке предоставлении
услуги
2. образец оформления
заявления
 
 
 

Подача в Управление
документационного
обеспечения МВД
Республики Казахстан
или, секретариаты
территориальных
подразделений и учебных
заведений

1. Проверка заполнения
заявления и
предоставление талона
2. Регистрация заявления
1. проверка запросов в
пределах архивных фондов

Подготовка и
подписание ответа
 
 
 
 
 
 

Ответ выдается путем
личного посещения
заявителем (его
доверенным лицом)
Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики Казахстан или
секретариатов
территориальных
подразделений и учебных
заведений либо
направляется почтовой
связью

Приложение 2              
к Регламенту государственной услуги  
«Выдача архивных справок и/или копий  
архивных документов в пределах    
Специального государственного архива  
Информационно-аналитического центра  
Министерства внутренних дел      
Республики Казахстан и его      
территориальных подразделений»    

Таблица 1. Описание действий СФЕ МВД, оказывающих государственную услугу

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ

сотрудник
Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики
Казахстан или
секретариаты
территориальных
подразделений и
учебных заведений

Сотрудник
специального
государственного
архива МВД
Республики
Казахстан или
территориального
подразделения СГА
и СГА учебного
заведения

Сотрудник
специального
государственного
архива МВД
Республики
Казахстан или
территориального
подразделения СГА
и СГА учебного
заведения

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Проверка и прием
пакета документов
представленных
подучателем

Рассмотрение
работником СГА
заявления
подучателя

Обработка
архивных
документов

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядитель-
ное решение)

Регистрация
заявления, выдача
талона в приеме
соответствующих
документов с
указанием номера
и даты приема
заявления,
фамилии
иинициалов
работника,
принявшего
документы

Поиск архивных
документов в
соответствующем
архивном фонде

Снятие копий
сархивных
документов,
подготовка
справки по
материалам
архивного дела

5

Сроки
исполнения

1 день

4 дня

3 дня

6

Номер
следующего
действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ) при приеме

1

№ действия
(хода, потока
работ)

4

5

6

2

Наименование СФЕ

Сотрудник
специального
государственного
архива МВД
Республики
Казахстан или
территориального
подразделения
СГА и СГА
учебного
заведения

Сотрудник
специального
государственного
архива МВД
Республики
Казахстан или
территориального
подразделения СГА
и СГА учебного
заведения

сотрудник
Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики
Казахстан или
секретариаты
территориальных
подразделений и
учебных заведений

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Проверка
качества
изготовленных
документов.
Техническая
обработка
документа

Регистрация
подготовленных
документов

Передача готового
документа
потребителю

4

Форма завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Проставление
оттиска штампа
апостиль и его
заполнение или
исполнение его
компьютерным
способом.

Запись в журнале
учета архивных
справок и копий
архивных
документов,
представленных
для проставления
штампа апостиль
документов

Предоставление
получателю
апостилированной
архивной справки
или копий
архивных
документов.
Роспись
получателя
в получении
архивных справок
и копий архивных
документов,
представленных
для проставления
штампа апостиль

5

Сроки исполнения

1 час

1 час

10 минут

6

Номер следующего
действия

5

6


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Основной процесс - апостилирование архивных справок и копий
архивных документов, исходящих из специального государственного
архива Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

Основной процесс (ход, поток работ)

сотрудник Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики Казахстан
или секретариаты
территориальных
подразделений и
учебных заведений

Сотрудник специального государственного архива МВД
Республики Казахстан или территориального
подразделения СГА и СГА учебного заведения

1. Проверка и прием
пакета документов
представленных
подучателем

2. Регистрация
заявления, выдача
расписки в приеме
соответствующих
документов с
указанием номера и
даты приема
заявления, фамилии и
инициалов работника,
принявшего документы

3. Регистрация
подготовленных
документов.

4. Предоставление
получателю архивной
справки и/или
копий архивных
документов. Роспись
получателя в реестре
о получении архивных
справок и копий
архивных документов

1. Рассмотрение работником СГА заявления
потребителя

2. Поиск архивных документов в соответствующем
архивном фонде

3. Обработка архивных документов. Снятие копий с
архивных документов, подготовка справки по
материалам архивного дела

4. Проверка качества изготовленных документов.
Техническая обработка документа.

5. Запись в журнале учета архивных справок и копий
архивных документов

Утвержден             
приказом Министра внутренних дел 
Республики Казахстан       
от 23 июля 2012 года № 413    

Регламент
государственной услуги «Апостилирование архивных справок
и копий архивных документов, исходящих из Специального
государственного архива Информационно-аналитического центра
Министерства внутренних дел Республики Казахстан и его
территориальных подразделений»

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги «Апостилирование архивных справок и копий архивных документов, исходящих из Специального государственного архива Информационно-аналитического центра Министерства внутренних дел Республики Казахстан и его территориальных подразделений (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах», статьей 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.
      2. Государственная услуга оказывается Специальным государственным архивом Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - СГА МВД), его территориальными подразделениями (далее – территориальные подразделения СГА) и учебными заведениями Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - СГА учебных заведений), указанными в приложении 1 к настоящему Регламенту
      3. Форма предоставляемой услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан от 30 декабря 1999 года «О присоединении Республики Казахстан к Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов (Гаага, 5 октября 1961 года)», постановления Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года № 545 «О мерах по реализации положений Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов (Гаага, 5 октября 1961 года)», стандарта государственной услуги «Апостилирование архивных справок и копий архивных документов, исходящих из Специального государственного архива Информационно-аналитического центра Министерства внутренних дел Республики Казахстан и его территориальных подразделений», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 июня 2012 года № 833 «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства внутренних дел Республики Казахстан и внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года № 545 «О мерах по реализации положений Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов (Гаага, 5 октября 1961 года)» (далее - Стандарт).
      5. Результатом завершения государственной услуги является выдача физическим и юридическим лицам по их обращениям на бумажных носителях апостилированных архивных справок, копий архивных документов, либо мотивированный ответ в письменном виде об отказе в предоставлении услуги.
      6. В настоящем регламенте используются следующие основные понятия:
      1) государственная услуга - деятельность государственных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, являющаяся одной из форм реализации отдельных функций государственных органов, предусмотренная законодательством Республики Казахстан, направленная на удовлетворение потребностей физических и юридических лиц (за исключением государственных органов), носящая индивидуальный характер и осуществляемая по обращению физических и (или) юридических лиц (за исключением государственных органов);
      2) получатели государственных услуг - физические и/или юридические лица, которым оказывается государственная услуга по выдаче архивных справок и/или копий архивных документов;
      3) заявление – ходатайство лица о предоставлении информации по интересующим вопросам личного или общественного характера;
      4) архивный документ - документ, сохраняемый или подлежащий сохранению в силу его значимости для общества, а равно имеющий ценность для собственника;
      5) архивная справка – официальный документ, имеющий юридическую силу и содержащий архивную информацию о предмете запроса, поисковых данных документов;
      6) архивная копия – официальный документ архива, воспроизводящий текст или изображение архивного документа с указанием его поисковых данных.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Информация по вопросам оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги можно получить в СГА МВД, территориальном подразделении СГА и СГА учебного заведения согласно приложению 1 к Стандарту.
      График работы МВД, его территориальных подразделений и учебных заведений: ежедневно с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, установленных Законом Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года «О праздниках в Республике Казахстан».
      8. Информация по окозанию государственной услуги размещается на интернет - ресурсе МВД: mvd.gov.kz.-веб портал МВД.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) со дня подачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта - 10 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов – 20 минут;
      10. Предоставление государственной услуги приостанавливается при установлении фактов ненадлежащего оформления и неполноты представленных документов. После устранения выявленных недостатков государственная услуга возобновляется.
      11. Сотрудники СГА МВД, территориального подразделения СГА и СГА учебного заведения осуществляют проверку поступивших заявлений и документов к ним. Все проверочные мероприятия проводятся в пределах установленных сроков.
      По завершении проверочных мероприятий по каждому заявлению выдаются апостилированные архивные справки, копии архивных документов.

3. Описание действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. При приеме документов через Управление документационного обеспечения Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - УДО МВД), или секретариаты его территориальных подразделений и учебных заведений получателю государственных услуг выдается талон о принятии заявления по форме согласно приложению 6 к Стандарту.
      13. Требования к информационной безопасности:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      14. Процесс оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрацию заявлений, и отправку (выдачу) письменного ответа, апостилированных архивных справок или копий архивных документов осуществляет УДО МВД, секретариаты его территориальных подразделений и учебных заведений;
      2) обработку, проверку и подписание письменного ответа, апостилированных архивных справок и архивных копий осуществляет СГА МВД, территориальные подразделения СГА и СГА учебного заведения.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональной единицей приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой структурно-функциональной единицы (далее - СФЕ) с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) представлено в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1              
к Регламенту государственной услуги  
«Апостилирование архивных справок и  
копий архивных документов, исходящих из
Специального государственного архива 
Информационно-аналитического центра 
Министерства внутренних дел      
Республики Казахстан и его      
территориальных подразделений»    

  Схема функционального взаимодействия (полная процедура) 

Алгоритм шагов процедуры

Роль

Порядок исполнения

НАЧАЛО
|
V
(лицу необходимо
получить информацию о
предоставлении услуги)
|
V
Информирование
об услуге
|
V
(получатель
государственных услуг
принес заявление либо
отправил посредством
почтовой связи либо
электронной почтой)
|
V
Подача заявления
|
V
Указаны ли
в заявлении
все необходимые
сведения?

     |            |
     V            V
    Нет           Да
     |            |
     V            V
приостановка   прием и
до устранения обработка
              заявления
               |
               V
             исполнение
           |
           V
            Выдача    
        письменного 
           ответа,  
       апостилированной
      архивной справки,
      архивной копии
      либо письменное
      подтверждение об
       отсутствии
       запрашиваемых
      сведений
|
V
Отправлено получателю
государственных услуг

сотрудник Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики Казахстан или
секретариаты
территориальных
подразделений и учебных
заведений
 
 
 
 
 
 

Получатель
государственных услуг
(его доверенное лицо)

Сотрудник специального
государственного архива
МВД Республики Казахстан
или, территориального
подразделения СГА и СГА
учебного заведения

Сотрудник специального
государственного архива
МВД Республики Казахстан
или территориального
подразделения СГА и СГА
учебного заведения
 
 

сотрудник Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики Казахстан или
секретариаты
территориальных
подразделений и учебных
заведений
 

1. Информирование
о порядке предоставлении
услуги
2. образец оформления
заявления
 
 
 

Подача в Управление
документационного
обеспечения МВД
Республики Казахстан
или, секретариаты
территориальных
подразделений и учебных
заведений

1. Проверка заполнения
заявления и
предоставление талона
2. Регистрация заявления
1. проверка запросов в
пределах архивных фондов

Подготовка и
подписание ответа
 
 
 
 
 
 

Ответ выдается путем
личного посещения
заявителем (его
доверенным лицом)
Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики Казахстан или
секретариатов
территориальных
подразделений и учебных
заведений либо
направляется почтовой
связью

Приложение 2              
к Регламенту государственной услуги  
«Апостилирование архивных справок и  
копий архивных документов, исходящих из
Специального государственного архива 
Информационно-аналитического центра 
Министерства внутренних дел     
Республики Казахстан и его      
территориальных подразделений»    

Таблица 1. Описание действий СФЕ МВД, оказывающих государственную услугу

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода,
потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ

сотрудник
Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики
Казахстан или
секретариаты
территориальных
подразделений и
учебных заведений

Сотрудник
специального
государственного
архива МВД
Республики
Казахстан или
территориального
подразделения СГА
и СГА учебного
заведения

Сотрудник
специального
государственного
архива МВД
Республики Казахстан
или территориального
подразделения СГА и
СГА учебного
заведения

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Проверка и прием
пакета документов
представленных
подучателем

Рассмотрение
работником СГА
заявления
подучателя

Обработка архивных
документов

4

Форма завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Регистрация
заявления, выдача
талона в приеме
соответствующих
документов с
указанием номера
и даты приема
заявления,
фамилии
иинициалов
работника,
принявшего
документы

Поиск архивных
документов в
соответствующем
архивном фонде

Снятие копий
с архивных
документов,
подготовка справки
по материалам
архивного дела

5

Сроки исполнения

1 день

4 дня

3 дня

6

Номер следующего
действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ) при приеме

1

№ действия (хода, потока работ)

4

5

6

2

Наименование СФЕ

Сотрудник
специального
государственного
архива МВД
Республики
Казахстан или
территориального
подразделения СГА
и СГА учебного
заведения

Сотрудник
специального
государственного
архива МВД
Республики
Казахстан или
территориального
подразделения СГА
и СГА учебного
заведения

сотрудник
Управления
документационного
обеспечения МВД
Республики
Казахстан или
секретариаты
территориальных
подразделений и
учебных заведений

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Проверка качества
изготовленных
документов.
Техническая
обработка
документа

Регистрация
подготовленных
документов

Передача готового
документа
потребителю

4

Форма завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Проставление
оттиска штампа
апостиль и его
заполнение или
исполнение его
компьютерным
способом.

Запись в журнале
учета архивных
справок и копий
архивных
документов,
представленных для
проставления
штампа апостиль
документов

Предоставление
получателю
апостилированной
архивной справки
или копий архивных
документов. Роспись
получателя в
получении архивных
справок и копий
архивных
документов,
представленных для
проставления штампа
апостиль

5

Сроки исполнения

1 час

1 час

10 минут

6

Номер следующего
действия

5

6


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Основной процесс - апостилирование архивных справок и копий
архивных документов, исходящих из специального государственного
архива Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

Основной процесс (ход, поток работ)

сотрудник Управления
документационного обеспечения
МВД Республики Казахстан или
секретариаты территориальных
подразделений и учебных
заведений

Сотрудник специального государственного архива МВД Республики Казахстан или территориального подразделения СГА и СГА учебного заведения

1. Проверка и прием пакета
документов представленных
подучателем

2. Регистрация заявления,
выдача расписки в приеме
соответствующих документов с
указанием номера и даты приема
заявления, фамилии и
инициалов работника,
принявшего документы

3. Регистрация подготовленных
документов.

4. Предоставление получателю
апостилированной архивной
справки или копий архивных
документов. Роспись получателя
в реестре о получении архивных
справок и копий архивных
документов, представленных для
проставления штампа апостиль.

1. Рассмотрение работником СГА заявления
потребителя

2. Поиск архивных документов в соответствующем
архивном фонде

3. Обработка архивных документов. Снятие копий
с архивных документов, подготовка справки по
материалам архивного дела

4. Проверка качества изготовленных документов.
Техническая обработка документа. Проставление
оттиска штампа апостиль и его заполнение. Или
исполнение его компьютерным способом

5. Запись в журнале учета архивных справок и
копий архивных документов, представленных для
проставления штампа апостиль документов