Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігі көрсететін мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігі төрағасының м.а. 2012 жылғы 19 қыркүйектегі № 102/НҚ Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 19 қазанда № 8025 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігі төрағасының 2014 жылғы 12 наурыздағы № 33/НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ұлттық ғарыш агенттігі төрағасының 12.03.2014 № 33/НҚ бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1-бабының 1 және 4-тармақтарына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»;
      2) «Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды тіркеу» мемлекеттік қызмет регламенттері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігінің Стратегиялық жоспарлау және техникалық реттеу департаменті осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде заңнамада белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркелуін және оның кейіннен ресми бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігінің жауапты хатшысына Е.М. Нұрғалиевке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төрағаның
      міндетін атқарушы                              Е. Шаймағамбетов

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі
      ___________________ А. Жұмағалиев
      2012 жылғы 24 қыркүйек

Қазақстан Республикасы      
Ұлттық ғарыш агенттігінің төрағасы
міндетін атқарушының      
2012 жылғы 19 қыркүйектегі   
№ 102/НҚ бұйрығына 1-қосымша 

«Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға
лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру»
электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі - электрондық мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасының Ұлттық ғарыш агенттігі көрсетеді (бұдан әрі – қызмет беруші) және www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы немесе www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетеді.
      2. «Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігі көрсететін мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1126 қаулысымен бекітілген «Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) электрондық мемлекеттік қызмет негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметтi автоматтандыру дәрежесi iшiнара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудiң түрi – транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе - аппараттық-бағдарламалық кешендi қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, iздеу, тарату, тапсыру және беру үшiн арналған жүйе (бұдан әрi - АЖ);
      2) бизнес-сәйкестендiру нөмiрi - бiрлескен кәсiпкерлiк түрiнде қызметтердi жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал мен өкiлдiк) және жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi - БСН);
      3) «Е-лицензиялау» веб-порталы – берiлген, қайта ресiмделген, тоқтатыла тұрған, жаңартылған және қолданылуы тоқтатылған лицензиялар, сондай-ақ лицензияланатын қызмет түрiн (кiшi түрiн) жүзеге асыратын лицензиаттың филиалдары, өкiлдiктерi (объектiлерi, пункттерi, учаскелерi) туралы мәлiметтердi қамтитын, лицензиарлар беретiн лицензиялардың сәйкестендiру нөмiрiн орталықтандырып қалыптастыратын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ);
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға үшін, оның ішінде жеке кәсіпкерлік ретінде қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін де қалыптасатын бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      5) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы – Қазақстан Республикасындағы жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді ендіру және олар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және олардың өкілеттіктері шеңберінде мемлекеттік басқару органдары мен өзге субъектілерге өзекті және шынайы мәліметтерді беру мақсатында жеке сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құру, ақпаратты автоматтандырылған жинау, сақтау және өңдеу үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      6) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы - Қазақстан Республикасындағы заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді ендіру және олар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және олардың өкілеттіктері шеңберінде мемлекеттік басқару органдары мен өзге субъектілерге өзекті және шынайы мәліметтерді беру мақсатында бизнес сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құру, ақпаратты автоматтандырылған жинау, сақтау және өңдеу үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      7) құрылымдық - функционалдық бірліктер – электрондық қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік мекемелердің немесе басқа ұйымдардың тізбесі (бұдан әрі – ҚФБ);
      8) транзакциялық қызмет - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегi қызмет;
      9) тұтынушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      10) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      11) электрондық лицензия – қағаз тасығыштағы лицензияға тең ақпараттық технологияларды пайдаланумен ресімделетін және берілетін электрондық құжат түріндегі лицензия;
      12) электрондық мемлекеттiк қызмет - ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет;
      13) «электрондық үкiметтiң» веб-порталы - «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      14) «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі – жеке және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асырған кезде «электрондық үкімет» және банктік операциялардың жеке түрлерін жүзеге асыратын екінші деңгейлі банктер, ұйымдардың ақпараттық жүйелер арасындағы өзара байланысты қамтамасыз ету үшін арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ЭҮТШ);
      15) «электрондық үкіметтің» шлюзі – электрондық қызметті іске асыру шеңберінде «электрондық үкімет» ақпараттық жүйесін ықпалдастыру үшін арналған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ЭҮШ);
      16) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiлiгiн және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрi - ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету жөнiнде
қызмет берушi әрекетiнiң тәртiбi

      6. Осы Регламенттің 1-қосымшасында (ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде № 1 функционалдық әрекеттесу диаграммасы) қызмет берушінің адымдық әрекеттерi мен шешiмдерi келтірілген:
      1) тұтынушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады), өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП тіркеуді тұтынушы жүзеге асырады;
      2) 1-үдеріс – мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП (қосылу үдерісі) парольді тұтынушы енгізу үдерісі, ЭЦҚ тіркеу куәлігін тұтынушы компьютердің интернет-браузеріне тіркеу;
      3) 1-шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің шынайылығына ЭҮП тексеру;
      4) 2-шарт – тұтынушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты қосудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП-ымен қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – электрондық түрде қажетті құжаттарды сұрау нысанына тіркеумен, форматтық талаптар мен оның құрылымын ескергенде тұтынушымен нысандарды (деректерді енгізу) толтыру және қызмет көрсету үшін сұрауды нысан экранына шығару, осы Регламентте көрсетілген қызметті тұтынушы таңдау;
      6) 4-үдеріс – ЭҮТШ қызметті төлеу, содан кейін осы ақпарат «Е-лицензиялау» МДБ АЖ түседі;
      7) 2-шарт – қызмет көрсеткені үшін төлеу фактісін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ тексеру;
      8) 5-үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ қызмет көрсеткені үшін төлем болмағандықтан сұрастырылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін тұтынушы таңдау;
      10) 3-шарт – ЖСН/БСН арасында деректерді сәйкестендіру сәйкестігі, сондай-ақ шақырылған (жойылған) тіркеу куәліктер тізімінде болмауы және ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімі ЭҮП тексеру (сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген);
      11) 7-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ шынайылығы расталмағанына байланысты сұралған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – қызметті электрондық түрде көрсетуге тіркелген құжаттар мен сұрау (деректер енгізумен) толтырылған нысанды тұтынушы ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);
      13) 9-үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ сұрауды өңдеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ (тұтынушының сұрауы) электрондық құжатты тіркеу;
      14) 4-шарт – лицензия беру үшін негіз және біліктілік талаптарына тұтынушының сәйкес келуін қызмет беруші тексеру;
      15) 10-үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ тұтынушы деректерін бар бұзушылықтарға байланысты сұралып жатқан қызметті ұсынудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      16) 11-үдеріс – ЭҮП қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық лицензия) тұтынушының алуы. Қызмет берушінің уәкілетті тұлғасы ЭЦҚ пайдаланумен электрондық құжат қалыптасады.
      7. Осы Регламенттің 1-қосымшасында қызмет беруші арқылы адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық әрекеттесудің № 2 диаграммасы) келтірілген:
      1) 1-үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсету кезінде «Е-лицензиялау» МДБ АЖ (қосылу үдерісі) пароль және логинді қызмет берушінің қызметкерімен енгізуі;
      2) 1-шарт – логин және пароль арқылы қызмет берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің шынайылығын «Е-лицензиялау» МДБ АЖ тексеру;
      3) 2-үдеріс – қызмет берушінің қызметкерінің деректерінде қолда бар бұзушылықтарға байланысты қосылудан бас тарту туралы хабарламаны «Е-лицензиялау» МДБ АЖ қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – тұтынушының деректерін қызмет берушінің қызметкерімен енгізу және қызмет көрсету кезінде сұрау нысанын экранға шығару, осы Регламентте көрсетілген қызметті қызмет берушінің қызметкерімен таңдау;
      5) 4-үдеріс – тұтынушының деректері туралы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ ЭҮШ арқылы сұраныс жолдау;
      6) 2-шарт – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ тұтынушының деректері болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ тұтынушының деректері болмауына байланысты деректер алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – сұраныс нысанында оларды тіркеу және, тұтынушы ұсынған қажетті құжаттарды қызмет берушінің қызметкерімен сканерден өткізу және қағаз түрінде құжаттар болуы туралы белгілеу бөлігінде сұрау нысанын толтыру;
      9) 7-үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ қызметті өңдеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ сұрауды тіркеу;
      10) 3-шарт – лицензия беру үшін негіз және біліктілік талаптарына тұтынушының сәйкестігін қызмет берушімен тексеру;
      11) 8-үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ тұтынушының деректерінде қолда бар бұзушылықтарға байланысты сұралатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ қалыптастырылған (электрондық лицензия) қызмет нәтижесін тұтынушымен алу. Қызмет берушінің уәкілетті органы ЭЦҚ пайдаланумен электрондық құжат қалыптасады.
      8. Электрондық мемлекеттік қызметке сұрау және жауап толтыру нысандары www.elicense.kz. «Е-лицензиялау» веб-порталында көрсетілген.
      9. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салуының орындалуын тексеру тәсілі: ЭҮП-те «Қызметтерді алу тарихы» бөлiмiнде, сонымен қатар мемлекеттік органға өтiнiш жасау арқылы.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпаратты және кеңесті ЭҮП саll-орталығының телефоны (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ – қызмет беруші.
      12. Әрбір іс-қимылдың орындау мерзімін көрсете отырып, іс-қимылдың (ресімнің, қызметтің, операцияның) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      13. Электрондық мемлекеттік қызметтің «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама нысаны осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      14. Тұтынушыға қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпарат және ресурстарды рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
      15. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Ғаламторға шығу;
      2) электрондық лицензия берілетін тұлғада ЖСН, БСН болуы;
      3) ЭҮП қосылу;
      4) ЭЦҚ пайдаланушысы болуы;
      5) екінші деңгейлі банкте банктік карточкасы немесе ағымдағы есеп-шоты болуы.

«Ғарыш кеңістігін пайдалану 
саласындағы қызметті жүзеге 
асыруға лицензия беру, қайта 
ресімдеу, лицензияның телнұсқасын
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне     
1-қосымша          

Қызмет берушінің адымдық әрекеттерi мен шешiмдерi

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланыстың № 1 диаграммасы

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету
кезінде қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланыстың № 2 диаграммасы

«Ғарыш кеңістігін пайдалану 
саласындағы қызметті жүзеге 
асыруға лицензия беру, қайта 
ресімдеу, лицензияның телнұсқасын
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне     
2-қосымша           

Іс-қимылдың (ресімнің, қызметтің, операцияның) дәйектілігінің
мәтіндік кестелік сипаттамасы

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-қимылдарының сипаттамасы

1.

Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2.

ҚФБ атауы

тұтынушы

ЭҮП

тұтынушы

ЭҮТШ

ЭҮП

3.

Іс-қимылдың (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЭЦҚ тіркеу куәлігі тұтынушының ғаламтор-браузеріне қосылу

Тұтынушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Электронды түрде қажетті құжаттарды қосып сұраныс деректерін қалыптастырады және қызметті таңдайды

Қызметті төлеу

Төлемнің болмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешiмi)

ЭЦҚ тіркеу куәлігін тұтынушы компьютердің интернет-браузерінде деректер тіркелінген

Тұтынушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты қосудан бас тарту туралы хабарлама

тіркелген құжаттармен өтініш толтырылған жолдар

ЭҮТШ құрылған қызметтің төлемі туралы түбіртек

Төлем жүргізілмегенге байланысты бас тарту туралы хабарлама

5.

Орындау мерзімдері

10–15 сек

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

10–15 сек

6.

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2–тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болса;
3–егер қосылу табысты өтсе

4

5 – егер төленбесе,
6 – егер төлесе

кестенің жалғасы

6

7

8

9

10

11

тұтынушы

ЭҮП

тұтынушы

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮП

Сұранысты куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ таңдау

Тұтынушының ЭЦҚ шынайылығы расталмағанына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

ЭЦҚ арқылы сұранысты куәландыру (қол қою)

«Е-лицензиялау» АЖ электронды құжатты өтінішті (тұтынушының сұранысын) тіркеу және «Е-лицензиялау» АЖ сұранысты өңдеу

«Е-лицензиялау» тұтынушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (электрондық лицензия)

Сұранысты куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ таңдалды

Бас тарту туралы хабарлама

Сұраныс ЭЦҚ-мен қол қойылған

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ сұранысын тіркеу (бірегей) нөмірі және өтініш бойынша мәртебе

Мемлекеттік уәкілетті органның ЭЦҚ-мен қол қойылған, бас тарту туралы жауап

Электрондық лицензия

10–15 сек

10–15 сек

1,5 мин

15 жұмыс күні

10-15 сек

10-15 сек

7

8–егер ЭЦҚ қателік болса,
9–егер ЭЦҚ қателіксіз болса

-

10-лицензия беру негіздеріне және тұтынушының біліктілік талаптарға сәйкестігін қызмет беруші тексеру



2-кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ іс-қимылдарын сипаттау

1

Іс-қимылдың (қадамның, жұмыс ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ
атауы

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» МДБ» АЖ

Қызмет беруші

ЖТ МДБ, ЗТ МДБ

3

Іс-қимылдың (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

«Е-лицензиялау» МДБ» АЖ қосылады

Бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қызмет беруші қызметкерімен қызметті таңдау

ЖТ МДБ, ЗТ МДБ тұтынушының деректерін тексеруге сұраныс жолдау

4

Аяқталу нысаны (деректері, құжат ұйымдастырушылық-басшылық ету шешімі)

«Е-лицензиялау» МДБ» АЖ қосылуы өткен немесе өтпеген

Қызмет беруші қызметкерімен деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты қосудан бас тарту туралы хабарлама

Қызмет беруші қызметкерімен тиісті қызмет таңдалды

ЖТ МДБ,
ЗТ МДБ тұтынушының деректерін тексеруге сұраныс

5

Орындау мерзімдері

10–15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Келесі іс-қимылдың нөмірі

1 – қызмет берушінің қызметкері логин мен пароль деректерінің шынайылығын «Е-лицензиялау» МДБ АЖ тексеру

3

4–тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болса;
5–егер қосылу табысты өтсе

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

Қызмет беруші

Бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Құжаттарды қосумен сұраныс нысанын толтыру

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ электрондық құжатты тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ қызметті өңдеу

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты өтініп отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (электрондық лицензия)

ЖТ МДБ/
ЗТ МДБ тұтынушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарлама

Тіркелген құжаттармен сұраныстың толтырылған нысаны

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ электрондық құжатты тіркелген және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ қызметі өңделген

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты өтініп отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама

электрондық лицензия

1,5 мин

10–15 сек

10–15 сек

10-15 сек

10–15 сек




8–егер сұрау бойынша деректер «Е-лицензиялау» МДБ АЖ жоқ болса,
9 – егер сұрау бойынша деректер табылса





Шартты белгілер:

«Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы
қызметті жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын
беру» электрондық мемлекеттік қызмет 
регламентіне 3-қосымша         

Электрондық мемлекеттік қызметтің «сапа» және «қолжетімділік»
көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама
____________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мен үдерісінің сапасына Сіз қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаған;
      2) жартылай қанағаттанған;
      3) қанағаттанған.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет тәртібі туралы ақпарат сапасына Сіз қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаған;
      2) жартылай қанағаттанған;
      3) қанағаттанған.

Қазақстан Республикасының    
Ұлттық ғарыш агенттігінің төрағасы
міндетін атқарушының       
2012 жылғы 19 қыркүйектегі № 102/НҚ
бұйрығына 2-қосымша       

«Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды тіркеу»
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы «Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды тіркеу» мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) «Ғарыш қызметі туралы» Қазақстан Республикасының 2012 жылғы 6 қаңтардағы Заңының 11-бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1126 қаулысымен бекітілген «Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды тіркеу» мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Регламентте мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірліктер;
      2) қызмет беруші – Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігінің құрылымдық бөлімшесінің қызметкері;
      3) тұтынушы – жеке немесе заңды тұлға.
      3. «Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды тіркеу» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасының Ұлттық ғарыш агенттігі (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетеді.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны – автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі қағаз түрінде ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік беру (бұдан әрі – Куәлік) не тұтынушыға жазбаша түрде қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.
      Куәлік Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 27 тамыздағы № 1090 қаулысымен белгіленген нысанда қағаз тасығышта беріледі.
      Ғарыш объектісіне ауыртпалық тіркелгенін растайтын нәтиже немесе құқықтарға ауыртпалықты мемлекеттік тіркеуден бас тарту туралы құжат Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес ғарыш объектілерінің тіркелімінен үзінді беру болып табылады.
      Ғарыш объектілерін жою немесе кәдеден шығару фактісін растау ғарыш объектілерінің тіркеліміне жазбаларды енгізу болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет демалыс және мерекелік күндерді қоспағанда, күн сайын уәкілетті органда сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30-ға дейін көрсетіледі.
      Қабылдау кезекпен, алдын ала жазылусыз және тездетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады. Заңды мекенжайы: пошталық индекс 010000, Астана қ., Есіл ауданы, Орынбор көшесі, 8, «Министрліктер үйі», 12-кіреберіс, 3-қабат, 340-кабинет, интернет-ресурсы: www.kazcosmos.kz.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және оны алу құжаттары туралы ақпаратты уәкілетті органның: www.kazcosmos.kz интернет-ресурсынан ала алады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың негіздемелері Стандарттың 16-тармағында көзделген.
      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыдан сұранысты алған сәтінен бастап мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін берілгенше мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) 1-кезең. Уәкілетті органның кеңсе қызметкерінің тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдауы және тіркеуі. Мемлекеттік қызмет мәселелеріне басшылық ететін, уәкілетті органның төраға орынбасарын не оның орнын ауыстыратын тұлғаның қабылдау бөлмесіне құжаттар пакетін ұсынуы.
      2) 2-кезең. Мемлекеттік қызмет мәселелеріне басшылық ететін уәкілетті органның төраға орынбасарын не оның орнын ауыстыратын тұлғаны құжаттар мазмұнымен таныстыруы және қарар қоюы. Уәкілетті органның тиісті құрылымдық бөлімшесіне құжаттарды тапсыруы.
      3) 3-кезең. Уәкілетті органның тиісті құрылымдық бөлімшесі басшысының түскен құжаттарды қарауы және жауапты құрылымдық бөлімшеге тапсыруы.
      4) 4-кезең. Орындаушының құжаттарды заңнамаға сәйкестігін қарауы, құжаттар толықтығын тексеруі, жауаптың жобасын дайындауы (не Куәлік беруі не ғарыш объектілерінің тіркелімінен үзінді беруі немесе ғарыш объектілерінің тіркеліміне жазбаларды енгізуі). Уәкілетті органның құрылымдық бөлімшесінің тиісті басшысына келісуге жолдауы.
      5) 5-кезең. Уәкілетті органның тиісті құрылымдық бөлімшесі басшысының жауап жобасымен келісуі.
      6) 6-кезең. Мемлекеттік қызмет мәселелеріне басшылық ететін, уәкілетті органның төраға орынбасары не оның орнын ауыстыратын тұлға құжаттардың орындалу негіздемесін тексеруі және қол қоюы.
      7) 7-кезең. Куәлік беруі не дәлелді жауапты тіркеуі не ғарыш объектілерінің тіркелімінен үзінді беру немесе ғарыш объектілерінің тіркеліміне жазбаларды енгізу.
      8) 8-кезең. Тұтынушы жеке өзі, немесе сенімді тұлға келген кезде түпкі мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол беруі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушының құжаттарын қабылдау уәкілетті органның жұмыс кестесі негізінде бір тұлғамен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-қимылдар
(өзара іс-қимылдар) тәртібін сипаттау

      12. Кіріс хаттарын ресімдеу және мемлекеттік қызмет көрсетуге оның сұранысын (өтінімін) қабылданғаны (тіркелгені) туралы тұтынушы ақпаратты алу тәртібі:
      1) тұтынушы құжатты қолма-қол әкеледі;
      2) кеңсе қызметкері құжатты тізім бойынша қабылдайды (тіркейді), оның көшірмесі құжатты қабылдау күні туралы белгімен тұтынушыға жолдайды (ұсынады).
      13. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      14. Мемлекеттік қызметтің телнұсқасын алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-1-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      15. Ғарыш объектісінің құқығына ауыртпалықты тіркеу үшін тұтынушы ерікті түрде өтініш және оған ғарыш объектісінің құқығына ауыртпалықтан тұратын құжаттың (салыстыру үшін түпнұсқа берілмеген жағдайда нотариат растаған) көшірмесін қоса береді.
      16. Ғарыш объектілерін жою немесе кәдеден шығару фактісін растайтын ғарыш объектілерінің тіркеліміне жазбаларды енгізу үшін тұтынушы Стандарттың 11-3-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      17. Осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген әкімшілік әрекеттердің (рәсімдердің) орындалу мерзімдері көрсетіле отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) жүйелілігі мен өзара қарым-қатынастың тақырыптық-кестелік сипатталуы сәйкес келтіріледі.
      18. Осы Регламенттің 2-қосымшасында ҚФБ және мемлекеттік қызметтер көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер логикалық жүйелілігі арасындағы өзара қарым-қатынасты көрсететін сызбалар сәйкес келтіріледі..

«Ғарыш объектілерін және  
оларға құқықтарды тіркеу»  
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша           

Әрбір ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) жүйелілігі мен
өзара қарым-қатынастың тақырыптық-кестелік сипатталуы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1.

Іс-қимылдың
(жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

2.

ҚФБ атауы

Кеңсе қызметкері

Уәкілетті орган төрағасының орынбасары

Уәкілетті орган басшысы

Орындаушы

3.

Іс-әрекеттер (үдерістер, рәсімдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

1. Уәкілетті органның кеңсе қызметкерінің тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдауы және тіркеуі. Мемлекеттік қызмет мәселелеріне басшылық ететін, уәкілетті органның төраға орынбасарын не оның орнын ауыстыратын тұлғаның қабылдау бөлмесіне құжаттар пакетін ұсынуы.
2. Мемлекеттік қызмет мәселелеріне басшылық ететін уәкілетті органның төраға орынбасарын не оның орнын ауыстыратын тұлғаны құжаттар мазмұнымен таныстыруы және қарар қоюы. Уәкілетті органның тиісті құрылымдық бөлімшесіне құжаттарды тапсыруы.

6. Ғарыш объектілері және оларға құқықтар тіркелгені туралы куәлікті беру мәселелеріне басшылық ететін уәкілетті орган төрағасының орынбасары не оның орнын ауыстыратын тұлға құжаттардың орындалу негіздемесін тексеруі және қол қоюы.

3. Уәкілетті органның тиісті құрылымдық бөлімшесі басшысының түскен құжаттарды қарауы және жауапты құрылымдық бөлімшеге тапсыруы.
5. Уәкілетті органның тиісті құрылымдық бөлімшесі басшысының жауап жобасымен келісуі.

4. Орындаушының құжаттарды заңнамаға сәйкестігін қарауы, құжаттар толықтығын тексеруі, жауаптың жобасын дайындауы (не Куәлік беруі не ғарыш объектілерінің тіркелімінен үзінді беруі немесе ғарыш объектілерінің тіркеліміне жазбаларды енгізуі). Уәкілетті органның құрылымдық бөлімшесінің тиісті басшысына келісуге жолдауы.
7. Куәлік беруі не дәлелді жауапты тіркеуі не ғарыш объектілерінің тіркелімінен үзінді беруі немесе ғарыш объектілерінің тіркеліміне жазбаларды енгізуі.
8. Тұтынушы жеке өзі, немесе сенімді тұлға келген кезде түпкі мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол беруі.

4.

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушы-басшылық ету шешім).

Түскен құжаттарды тіркеу, құрылымдық бөлімшеге тапсыру.

Танысу, қарар қою, мемлекеттік қызметтің түпкі нәтижесіне қол қою.

Танысу, қарар қою, мемлекеттік қызметтің түпкі нәтижесіне қол қою.

Құжаттар толықтығын қарау және тексеру, жауап жобасын дайындау, мемлекеттік қызметтің түпкі нәтижесін тіркеу және тапсыру.

5.

Орындау мерзімдері

2 жұмыс күні

2 жұмыс күні

2 жұмыс күні

9 жұмыс күні

«Ғарыш объектілерін және  
оларға құқықтарды тіркеу»  
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша           

ҚФБ және мемлекеттік қызметтер көрсету үдерісіндегі әкімшілік
іс-әрекеттер логикалық жүйелілігі арасындағы өзара
қарым-қатынасты көрсететін сызбалар

 

Мемлекеттік қызмет көрсетудің жалпы уақыты: 15 күн

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых Национальным космическим агентством Республики Казахстан

Приказ и.о Председателя Национального космического агентства Республики Казахстан от 19 сентября 2012 года № 102/НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 октября 2012 года № 8025. Утратил силу приказом Председателя Национального космического агентства Республики Казахстан от 12 марта 2014 года № 33/НҚ

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Национального космического агентства РК от 12.03.2014 № 33/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктами 1 и 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности в сфере использования космического пространства»;
      2) «Регистрация космических объектов и прав на них».
      2. Департаменту стратегического планирования и технического регулирования Национального космического агентства Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его последующее опубликование в официальных средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на ответственого секретаря Национального космического агентства Республики Казахстан Нургалиева Е.М.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      И.о. Председателя                        Е. Шаймагамбетов

«СОГЛАСОВАНО»
Министр транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан
____________________ А. Жумагалиев
24 сентября 2012 г.

Приложение 1        
к приказу И.о. Председателя  
Национального космического  
агентства Республики Казахстан
от 19 сентября 2012 года № 102/НҚ

Регламент электронной государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
на осуществление деятельности в сфере использования
космического пространства»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности в сфере использования космического пространства» (далее – электронная государственная услуга) оказывается Национальным космическим агентством Республики Казахстан (далее - услугодатель) и также через веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz (далее – ПЭП).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности в сфере использования космического пространства», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1126 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Национальным космическим агентством Республики Казахстан».
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги – транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      2) бизнес–идентификационный номер – уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      3) веб–портал «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      4) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      5) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      6) государственная база данных «Юридические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      7) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      8) транзакционная услуга – услуга по предоставлению потребителям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      9) потребитель – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      11) электронная лицензия – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      12) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      13) веб-портал «электронного правительства» - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      14) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      15) платежный шлюз «электронного правительства» – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и «электронного правительства» при осуществлении платежей физических и юридических лиц (далее – ПШЭП);
      16) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя
по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера потребителя (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода потребителем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД«Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных) запроса и прикрепленных документов в электроном виде на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса потребителя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение потребителем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ о данных потребителя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных потребителем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение потребителем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу приведены на веб-портале «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      9. Способ проверки потребителем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге указаны на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в уполномоченный орган.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия
в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги – услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту с указанием срока выполнения каждого действия.
      13. Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги «качество» и «доступность», приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      14. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      15. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН, БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1          
к Регламенту электронной    
государственной услуги      
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии    
на осуществление деятельности   
в сфере использования космического
пространства»           

Пошаговые действия и решения услугодателя Диаграмма № 1 функционального взаимодействия
при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия
при оказании электронной государственной услуги
через услугодателя

Приложение 2             
к Регламенту электронной      
государственной услуги     
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии  
на осуществление деятельности
в сфере использования     
космического пространства»  

Текстовое табличное описание последовательности действий
(процедур, функций, операций)

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1.

№ действия
(хода,
потока работ)

1

2

3

4

5

2.

Наименование
СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПШЭП

ПЭП

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Прикрепление в
интернет-браузер
компьютера
потребителя
регистрационного
свидетельства ЭЦП

Формирует
сообщение об
отказе в связи с
нарушениями в
данных потребителя

Выбирает
услугу и
формирует
данные запроса
прикреплением
необходимых
документов в
электронном
виде

Оплата услуги

Формирует
сообщение об
отказе в связи
с отсутствием
оплаты

4.

Форма
завершения
(данные,
документ
организационно–
распорядительное
решение)

Прикреплены
данные в
интернет-браузер
компьютера
потребителя
регистрационного
свидетельства ЭЦП

Сообщение об
отказе в связи с
нарушениями в
данных потребителя

Заполненные
поля заявления
с
прикрепленными
документами

Квитанция об
оплате услуги
сформированная
ПШЭП

Сообщение об
отказе в связи
с отсутствием
оплаты

5.

Сроки
исполнения

10–15 сек

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

10–15 сек

6.

Номер
следующего
действия

2–если есть
нарушения в
данных
потребителя;
3–если
авторизация
прошла успешно

-

4

5 – если не
оплатил, 6 –
если оплатил

6

7

8

9

10

11

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПЭП

ПЭП

ПЭП

Выбор ЭЦП для
удостоверения
(подписания)
запроса

Формирует
сообщения об
отказе в связи с
не подтверждением
подлинности ЭЦП
потребителя

Удостоверение
(подписание)
запрос
посредством ЭЦП

Регистрация
электронного
документа
заявление
(запроса
потребителя) в ИС
«Е-лицензирование»
и обработка запроса
в ИС
«Е-лицензирование»

Формирование
сообщения об
отказе в связи с
имеющими
нарушениями в
данных потребителя
в ИС
«Е-лицензирование»

Электронный
документ
(электронная
лицензия)

Выбрана ЭЦП для
удостоверения
(подписания)
запроса

Сообщение об
отказе

Запрос,
подписанный ЭЦП

Регистрационный
(уникальный) номер
запроса в ИС ГБД
«Е-лицензирование»
и статусы по
заявлению

Ответ об отказе,
подписанный ЭЦП
уполномоченного ГО

Электронная
лицензия

10–15 сек

10–15 сек

1,5 мин

15 рабочих дней

10–15 сек

10–15 сек

7

8–если в ЭЦП
ошибка, 9 – если
ЭЦП без ошибки

-

10-проверка
услугода
телем соответ
ствия потребителя
квалификационным
требованиям и
основаниям для
выдачи лицензии


Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

5

2.

Наименование
СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД
«Е-лицензирование»

Услугодатель

ГБД ФЛ, ГБД
ЮЛ

ИС ГБД
«Е-лицензирование»

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Авторизуется на ИС
ГБД
«Е-лицензирование»

Формирует
сообщение об
отказе

Выбор
сотрудником
услугодателя
услуги

Направление
запроса на
проверку
данных
потребителя
в ГБД ФЛ,
ГБД ЮЛ

Формирование
сообщения об
отказе

4.

Форма
завершения
(данные,
документ
организационно–
распорядительное
решение)

Пройдена или не
пройдена
авторизация ИС ГБД
«Е-лицензирование»

Сообщение об
отказе в
авторизации в
связи с имеющими
нарушениями в
данных сотрудника
услугодателя

Сделан выбор
соответствующей
услуги
сотрудником
услогодателя

Запрос на
проверку
данных
потребителя
в ГБД ФЛ,
ГБД ЮЛ

Сообщение о невоз
можности получения
данных в связи с
отсутствием данных
потребителя в ГБД
ФЛ/ГБД ЮЛ

5.

Сроки
исполнения

10–15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

1,5 мин

6.

Номер
следующего
действия

1 - Проверка в ИС
ГБД «Е-лицензирование»
подлинности данных
логина и пароля
сотрудника
услугодателя

-

3

4– если есть
нарушения в
данных
потребителя;
5–если
авторизация
прошла
успешно


6

7

8

9

Услугодатель

ИС ГБД
«Е-лицензирование»

ИС ГБД
«Е-лицензирование»

Услугодатель

Заполнение формы
запроса с
прикреплением
документов

Регистрация
электронного документа
в ИС ГБД
«Е-лицензирование» и
обработка услуги в ИС
ГБД «Е-лицензирование»

Формирование сообщения
об отказе в
запрашиваемой услуге в
связи с нарушениями в
данных потребителя в ИС
ГБД «Е-лицензирование»

Электронный документ
(электронная лицензия)

Заполненная форма
запроса с
прикрепленными
документами

Зарегистрирован
электронный документ в
ИС ГБД
«Е-лицензирование» и
услуга в ИС ГБД
«Е-лицензирование»
обработан

Сообщение об отказе в
запрашиваемой услуге в
связи с нарушениями в
данных потребителя в ИС
ГБД «Е-лицензирование»

Электронная лицензия

10–15 сек

10–15сек

10-15 сек

10–15 сек


8 – если в ИС ГБД
«Е-лицензирование»
отсутствуют данные по
запросу, 9 – если
данные по запросу
найдены



Условные обозначения: 

Приложение 3                     
к Регламенту электронной         
государственной услуги           
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на    
осуществление деятельности в сфере
использования космического       
пространства»                    

Форма

Анкета для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»
___________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 2        
к приказу И.о. Председателя  
Национального космического агентства
Республики Казахстан     
от 19 сентября 2012 года № 102/НҚ

Регламент государственной услуги
«Регистрация космических объектов и прав на них»

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги «Регистрация космических объектов и прав на них» (далее – Регламент) разработан в соответствии статьей 11 Закона Республики Казахстан от 6 января 2012 года «О космической деятельности» и Стандартом государственных услуг «Регистрация космических объектов, и прав на них», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1126 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Национальным космическим агентством Республики Казахстан» (далее - Стандарт).
      2. В настоящем Регламенте используются следующие понятия:
      1) потребитель – физическое или юридическое лицо;
      2) исполнитель – сотрудник структурного подразделения Национального космического агентства Республики Казахстан;
      3) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания услуги.
      3. Государственную услугу «Регистрация космических объектов и прав на них» (далее – государственная услуга) оказывает Национальное космическое агентство Республики Казахстан (далее – уполномоченный орган).
      4. Форма оказываемой государственной услуги – не автоматизированная.
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача свидетельства о государственной регистрации космических объектов (далее - Свидетельство) на бумажном носителе, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги в письменном виде потребителю.
      Свидетельство выдается на бумажном носителе по форме, установленной постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 августа 2012 года № 1090.
      Результатом, подтверждающим регистрацию обременения на космический объект либо документа об отказе в государственной регистрации обременения прав является выписка из регистра космических объектов согласно приложению 3 к Стандарту.
      Подтверждение факта уничтожения или утилизации космического объекта является внесение записи в регистр космических объектов.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом ежедневно, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 до 18.30 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания. Юридический адрес: почтовый индекс 010000, г. Астана, район Есиль, ул. Орынбор 8 «Дом министерств», подъезд 12, 3-этаж, 340 кабинет, интернет-ресурс www.kazcosmos.kz.
      7. Информация о порядке оказания государственной услуги и документах ее получения размещается на интернет-ресурсе уполномоченного органа www.kazcosmos.kz.
      8. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Основание для отказа в оказании государственной услуги предусмотрено в пункте 16 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения запроса от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) 1 этап. Прием и регистрация документов, представленных потребителем сотрудникам канцелярии уполномоченного органа. Передача пакета документов, в приемную заместителя Председателя уполномоченного органа, курирующего вопросы государственной услуги, либо лица его замещающего.
      2) 2 этап. Ознакомление заместителем Председателя уполномоченного органа, курирующего вопросы государственной услуги, либо лица его замещающее с содержанием документов и наложением резолюции. Передача документов в соответствующее структурное подразделение уполномоченного органа.
      3) 3 этап. Рассмотрение руководителем соответствующего структурного подразделения уполномоченного органа и передача поступивших документов в ответственное структурное подразделение.
      4) 4 этап. Рассмотрение документов исполнителем на соответствие законодательству, проверка полноты документов, подготовка проекта ответа (либо выдача Свидетельство, либо выписка из регистра космических объектов или внесение записи в регистр космических объектов). Направление руководителю соответствующего структурного подразделения уполномоченного органа на согласование.
      5) 5 этап. Согласование проекта ответа руководителем соответствующего структурного подразделения уполномоченного органа.
      6) 6 этап. Проверка обоснованности исполнения и визирования документов заместителем Председателя уполномоченного органа, курирующего вопросы государственной услуги, либо лица его замещающим.
      7) 7 этап. Выдача Свидетельства либо мотивированного ответа, либо выписки из регистра космических объектов или внесение записи в регистр космических объектов.
      8) 8 этап. Выдача конечного результата государственной услуги нарочно при личном посещении потребителю, либо доверенному лицу.
      11. Прием документов потребителя государственной услуги для оказания государственной услуги осуществляется одним лицом в течение графика работы уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      12. Порядок оформления входящей корреспонденции и получения информации потребителем о приеме (регистрации) его запроса (заявки) на оказание государственной услуги:
      1) потребитель приносит документ нарочно;
      2) сотрудник канцелярии принимает (регистрирует) документ по описи, копия которой направляется (вручается) потребителю с отметкой о дате приема документа.
      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет документы согласно пункту 11 Стандарта.
      14. Для получения дубликата государственной услуги потребитель представляет документы согласно пункту 11-1 Стандарта.
      15. Для регистрации обременений прав потребителем представляется заявление с приложением копии документа, содержащего обременение права на космический объект (нотариально засвидетельствованная, в случае непредставления оригинала для сверки).
      16. Для внесения записи в регистр космических объектов подтверждающим факт уничтожения или утилизации космического объекта, потребитель представляет документы согласно пункту 11-3 Стандарта.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждое СФЕ приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры).
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1                      
к Регламенту государственной услуги
«Регистрация космических объектов 
и прав на них»                    

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие административных действий
(процедур) каждое СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

2.

Наименование
СФЕ

Сотрудник
канцелярии

Заместитель
Председателя
уполномоченного
органа

Руководство
уполномоченного
органа

Исполнитель

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

1. Прием и
регистрация
документов,
представленных
потребителем
сотрудникам
канцелярии
уполномоченного
органа. Передача
пакета
документов, в
приемную
заместителя
Председателя
уполномоченного
органа,
курирующего
вопросы
государственной
услуги, либо
лица его
замещающего.
2. Ознакомление
заместителем
Председателя
уполномоченного
органа,
курирующего
вопросы
государственной
услуги, либо
лица его
замещающее с
содержанием
документов и
наложением
резолюции.
Передача
документов в
соответствующее
структурное
подразделение
уполномоченного
органа.

6. Проверка
обоснованности
исполнения и
визирования
документов
заместителем
Председателя
уполномоченного
органа,
курирующего
вопросы
государственной
услуги, либо лица
его замещающим.

3. Рассмотрение
руководителем
соответствующего
структурного
подразделения
уполномоченного
органа и
передача
поступивших
документов в
ответственное
структурное
подразделение.
5. Согласование
проекта ответа
руководителем
соответствующего
структурного
подразделения
уполномоченного
органа.

4. Рассмотрение
документов
исполнителем на
соответствие
законода-
тельству,
проверка полноты
документов,
подготовка
проекта ответа
(либо выдача
Свидетельство,
либо выписка из
регистра
космических
объектов или
внесение записи
в регистр
космических
объектов).
Направление
руководителю
соответствующего
структурного
подразделения
уполномоченного
органа на
согласование.
7. Выдача
Свидетельства
либо
мотивированного
ответа, либо
выписки из
регистра
космических
объектов или
внесение записи
в регистр
космических
объектов.
8. Выдача
конечного
результата
государственной
услуги нарочно
при личном
посещении
потребителю,
либо доверенному
лицу.

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организаци-
онно-
распоряди-
тельное
решение)

Регистрация
поступивших
документов,
передача
структурному
подразделению.

Ознакомление,
наложение
резолюции,
подписание
конечного
результата
государственной
услуги

Ознакомление,
наложение
резолюции,
визирование
конечного
результата
государственной
услуги.

Рассмотрение и
проверка полноты
документов,
подготовка
проекта ответа,
регистрация и
выдача конечного
результата
государственной
услуги.

5.

Сроки
исполнения

2 рабочих дня

2 рабочих дня

2 рабочих дня

9 рабочих дней

Приложение 2                      
к Регламенту государственной услуги
«Регистрация космических объектов 
и прав на них»                    

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ

Общее время оказание государственной услуги: 15 дней