"Әуе қозғалысын ұйымдастыру және қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 16 мамырдағы № 279 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 4 қазандағы № 664 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 15 қарашада № 8086 тіркелді

      Азаматтық авиация саласындағы қызметті реттейтін нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Әуе қозғалысын ұйымдастыру және қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 16 мамырдағы № 279 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7006 тіркелген «Юридическая газета» газетінде 2011 жылғы 26 шілдедегі № 105 (2095), 2011 жылғы 27 шілдедегі № 106 (2096), 2011 жылғы 28 шілдедегі № 107 (2097), 2011 жылғы 29 шілдедегі № 107 (2098) жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Әуе қозғалысын ұйымдастыру және қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулық:
      мынадай мазмұндағы 17-1 тармақпен толықтырылсын:
      «17-1. Аэронавигациялық ұйым азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға әрбір алты ай сайын әуе қозғалысына қызмет көрсетуді ұйымдастыру және қауіпсіздік жай-күйіне мынадай нысан бойынша талдау ұсынады:
      1) өндірістік қызмет, онда мыналар бойынша ақпараттарды қамтитын өндірістік қызметтің негізгі бағыттары көрсетіледі:
      қызмет көрсетілген ұшу саны;
      әуе қозғалысының қарқындылығы;
      қызмет көрсетілген литерлі рейстердің саны;
      радиотехникалық жабдықтарды жаңғырту;
      әуе кеңістігінің құрылымын (ӘКҚ) өзгерту (жетілдіру), жүйесіне жаңа рәсімдерді енгізу;
      әуе кеңістігін пайдаланушыларды қажетті аэронавигациялық ақпаратпен қамтамасыз ету;
      көктемгі-жазғы (күзгі-қысқы кезең) кезеңдегі жұмысқа дайындық жүргізу;
      2) ӘКҚ органдарындағы ұшу қауіпсіздігінің жай-күйі, оларда:
      ӘКҚ қауіпсіздігін қамтамасыз етудің (ӘКҚ-мен байланысты авиация  қауіпсіздік пен оқыс оқиғалардың болуы немесе болмауы) жалпы деңгейін көрсету. ӘКҚ қызметі мамандарының кінәсі бойынша салыстырылатын кезеңдегі АЖ мен оқыс оқиғалардың санын салыстыра отырып, талдау жасаған өткен кезеңге сәйкес ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету деңгейін салыстыру:
      ӘКҚ органдарындағы ұшу қауіпсіздігінің жай-күйіне әсер ететін мынадай негізгі аспектілер бойынша ақпарат беру қажет:
      апат;
      ұшуды доғару;
      ҰҚЖ рұқсатсыз пайдалану;
      әуе кеңістігін пайдалану тәртібін бұзу;
      белгіленген арақашықтықтарды бұзу;
      құстармен соқтығысу;
      радиобайланыстың жоғалуы;
      ӘКҚ персоналының кінәсынен екінші айналымға кету;
      қосалқы әуеайлаққа кету;
      ӘКҚ үйлестіру рәсімін бұзу;
      ұшу қауіпсіздігіне ӘКҚ бағыттары құрылымының әсері;
      3) кәсіби дайындық, онда ӘКҚ персоналдарын кәсіби дайындау бойынша мынадай мәліметтерді қамтитын ақпарат беріледі:
      ӘКҚ персоналының класын арттыру мақсатында аттестаттау комиссиясынан өту, дербес жұмысқа рұқсат алу, алғашқы рұқсат алу бойынша деректер және т.с.с.;
      ӘКҚ персоналдарының біліктілігін арттыру курсынан, алғашқы дайындық курсынан, арнайы курстардан өтулері бойынша деректер;
      ӘКҚ мамандарының біліктіліктері бойынша деректер;
      ағылшын тілін меңгеру деңгейі бойынша деректер;
      4) тәртіп жағдайы, онда:
      қызметтердегі еңбек және технологиялық тәртіп жағдайына сипаттау;
      еңбек және технологиялық тәртіпті бұзудың ерекше жағдайын қысқаша сипаттау;
      ӘКҚ қызметі мамандарының арасында тәртіпті нығайту бойынша қорытынды жасау және ұсыныстар беру;
      жүргізілген іс-шаралардың тиімділігін бағалау мен еңбек және технологиялық тәртіпті нығайту бойынша жаңасын көздеу қажет;
      5) ұшуды радиотехникалық және электр жарығымен техникалық қамтамасыз ету, онда:
      ұшуды радиотехникалық және электр жарығымен техникалық қамтамасыз ету құралдарының істен шыққандығынан авиациялық жағдайлар мен оқыс оқиғалардың санын көрсету;
      нәтижесінде ұшу қауіпсіздігіне қауіп төнген ұшуды радиотехникалық және электр жарығымен техникалық қамтамасыз ету құралдарының нәтижесінде негізсіз өшіру мысалдарын көрсету;
      қосалқы әуеайлақтарға қону, әуе кемелерінің ұшып шығуын және ұшып келуін тоқтату орын алған ұшуды радиотехникалық және электр жарығымен техникалық қамтамасыз ету құралдарының істен шығуына байланысты әуеайлақтардың минимумдарын көбейту жағдайының санын көрсету;
      қазіргі уақытқа дейін жойылмаған бұрын болған кемшіліктерді көрсету қажет;
      6) ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету, онда:
      ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету жағдайына жалпы баға беру;
      қауіпті метеожағдай туралы ӘКҚ қызметін хабардар етпеу немесе уақтылы хабардар етпеу жағдайын атау;
      ӘКҚ мен метеоқызметінің өзара іс-қимыл кемшіліктерін көрсету қажет;
      7) ұшуды әуеайлақтық қамтамасыз ету жағдайы, онда ұшуды қамтамасыз ететін қызметтермен ӘКҚ қызметінің өзара іс-қимылдағы кемшіліктерді көрсету қажет;
      8) қорытынды, онда:
      есепті жылға ӘКҚ қауіпсіздігін ұйымдастыру және жағдайы бойынша жалпы қорытынды жасау;
      алдын алу шаралары мен әдістемелік жұмыстарды жақсарту бойынша, сондай-ақ еңбек және технологиялық тәртіпті күшейту бойынша іс-шараларды белгілеу;
      қызметтің жеке құрамның еңбек жағдайы мен күнделікті жағдайларына талдау жасау және оны жақсарту бойынша ұсыныс дайындау;
      ұшуды қамтамасыз ететін қызметтермен өзара іс-қимылды жақсарту бойынша іс-шараларды белгілеу қажет.»;
      мынадай мазмұндағы 2-1-тараумен толықтырылсын:
      «2-1. Объективті бақылау құралдарын пайдалану
      17-2. ӘКҚ мамандарының жұмыстарын объективті бақылау құралдарын пайдалану тәртібі.
      17-3. Талдауға «Диспетчер-Экипаж», «Диспетчер-Диспетчер», «Диспетчер-АМСА қадағалаушы» радиоалмасуларын, ӘКҚ органдарымен, кәсіпорындармен, басқа қызметтермен ӘКҚ қызметінің өзара іс-қимыл арналарын, сондай-ақ нұсқаулар мен ӘКҚ қызметінің кезекші ауысым жұмысындағы талдауларын міндетті түрде қамтитын (осы Нұсқаулықтың 6466789697-тармақтарына сәйкес ұйымдастырылатын жазбаша мәліметтер мен хабарлар) объективті бақылау құралдарынан үзінділері жатады.
      17-4. Үзінділер жасаған лауазымды адамдардың тізбесін азаматтық авиация ұйымының басшысы бекітеді.
      17-5. Объективті бақылау құралдарынан үзінділер және оған талдау жасау мынадай жағдайларда орындалады:
      1) жоспарлы:
      ӘКҚ қызметі бастығының бақылауы үшін айына 2 реттен кем емес. Көлемді ӘКҚ қызметінің бастығы белгілейді;
      ӘКҚ ауысым мамандарының (аға диспетчерлер) жұмыстарына ұшу жетекшісі бақылау жасау үшін – (негізгі сағаттардағы әр ауысым бойынша) - айына 2 реттен кем емес. Көлемін ұшуды басқарушы (аға диспетчер) анықтайды;
      күрделі метеорологиялық жағдайларда ӘКҚ қызметінің диспетчерлері мен АМСА қадағалаушылары арасында келіссөздер жүргізуді бақылау үшін - ӘКҚ қызметі басшылары белгілеген мөлшерде және диспетчерлік пункттерде, айына 1 реттен кем емес;
      аралас диспетчерлік пункттермен ӘКҚ қызметі диспетчерлерінің келіссөздер жүргізуін бақылау үшін - ӘКҚ қызметі басшылары белгілеген мөлшерде, айына 1 реттен кем емес.
      2) жоспардан тыс:
      авиациялық оқиғалар кезінде Авиациялық оқиғалар мен инциденттерді тексеру қағидасын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 18 шілдедегі № 828 қаулысымен бекітілген Авиациялық оқиғалар мен инциденттерді тексеру қағидасының талаптарына сәйкес;
      «А» литерлі рейсін қамтамасыз ету кезінде;
      әуе қозғалысы кезіндегі инцидент туралы әуе кемесінің экипажынан есеп беру түскен кезде.
      17-6. Аэронавигациялық ұйым ӘКҚ қызметіндегі объективті бақылау құралдарының деректерін ажыратып талдау жүргізу негізінде есеп жасайды.
      Есеп азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға тоқсан сайын беріледі.»;
      331-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «331. RVSM қолданылатын әуе кеңістігінде ұшу үшін әуе кемелері ұшудың барометрлік биіктігі туралы деректерді хабарлайтын қабылдау-жауап беру құралдарымен жарақталады.
      Әуе жағдайының индикаторында көрсетілген ұшудың берілген эшелонынан (биіктігінен) рұқсат етілген ауытқу:
      әуе кеңістігінде ұшу кезінде RVSM ±60 метрді (±200 фут);
      RVSM ±60 метрді (±200 фут) қолданылмайтын әуе кеңістігінде ұшу эшелоны төмендегенде 290 және ±90 метрді (±300 фут) ұшу эшелоны жоғарылағанда 410 құрайды.
      Жасалған келісімге сәйкес ӘКҚ органы RVSM қолданылатын әуе кеңістігінде рұқсат етілген ауытқулардан асып кету туралы мәліметтерді өңірлік мониторингтік агенттікке жібереді.»;
      334-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      334. Эшелонды әуе кемесінің қамту өлшемі анықталған кезде RVSM әуе кеңістігінде ±60 метр (±200 фут) пайдаланылады. RVSM пайдаланылмайтын әуе кеңістігінде ол ұшу эшелоны төмендегенде ±90 метрді (±200 фут) жоғарылағанда 290 және ±90 метрді (±300 фут) құрайды.»;
      405-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «405. Келіп қонатын және ұшып кететін әуе кемелері үшін ақпаратты қамтитын ATIS радиохабарын беру көрсетілген тәртіппен ақпараттың мынандай элементтерін қамтиды:
      1) әуеайлақтың атауы;
      2) әріптік индекс;
      3) бақылау уақыты;
      4) қонуға ұсынылған кіру түрі;
      5) ҰҚЖ пайдаланылатын (дар);
      6) ҰҚЖ бетінің жай-күйі және тежегіштің тиімділігі (ілінісу коэффициенті);
      7) күту аймағындағы кідіру (қажет болған кезде);
      8) өту эшелоны;
      9) басқа маңызды операциялық ақпарат;
      10) егер жерге жақын желдің ҰҚЖ пайдаланатын тиісті учаскеде орнатылған құрылғысы бар болса және ақпаратқа қатысты ҰҚЖ мен оның учаскесінің нұсқауларын осы ақпаратты пайдаланушылар талап ететін болса, жерге жақын желдің (магниттік меридианға қатысты мөлшердегі), соның ішінде кейбір өзгерістердің бағыты мен жылдамдығы;
      11) көру мүмкіндігі мен ҰҚЖ-дағы көру мүмкіндігінің қашықтығы (егер көру мүмкіндігі немесе ҰҚЖ-дағы көру мүмкіндігінің қашықтығы 2000 метрден кем аралықты құрайтын болса);
      12) ағымдағы ауа райы;
      13) 1500 метр бұлттылығы (5000 фут) немесе қай мағынасының жоғарылығына қатысты секторындағы ең жоғары минималды абсолютті биіктіктен төмен; шоғырлы-жауынды бұлт; егер аспан күңгірттенсе – тікелей көрінімділік, онда осындай деректер бар болса;
      14) ауа температурасы;
      15) шық нүктесінің температурасы;
      16) биіктік өлшегішті орнатуға арналған деректер;
      17) желдің аусуын қоса қонуға кіру аймақтарындағы ерекше метеорологиялық құбылыстар туралы кез келген қолда бар ақпарат және ұшуды жүргізуге әсер ететін ауа райының жуық арадағы құбылыстары туралы ақпарат;
      18) «тренд» үлгісіндегі қонуға болжам;
      19) ATIS ерекше нұсқаулары.»;
      406-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «406. Тек ұшып келетін кемелер үшін ақпаратты қамтитын ATIS радиохабарларын беру ақпараттың көрсетілген тәртіптегі мынадай элементтерін қамтиды:
      1) әуеайлақ атауы;
      2) әріптік индекс;
      3) бақылау уақыты;
      4) қонуға болжамды кіру түрі;
      5) пайдаланылатын ҰҚЖ;
      6) ҰҚЖ бетінің жай-күйі және тежегіштің тиімділігі (ілінісу коэффициенті);
      7) күту аймағындағы кідіру (қажет болған кезде);
      8) өту эшелоны;
      9) басқа маңызды операциялық ақпарат;
      10) егер жерге жақын желдің ҰҚЖ пайдаланатын тиісті учаскеде орнатылған құрылғысы бар болса және ақпаратқа қатысты ҰҚЖ мен оның учаскесінің нұсқауларын осы ақпаратты пайдаланушылар талап ететін болса, жерге жақын желдің (магниттік меридианға қатысты мөлшердегі) соның ішінде кейбір өзгерістердің бағыты мен жылдамдығы;
      11) көру мүмкіндігі мен ҰҚЖ-дағы көру мүмкіндігінің қашықтығы (егер көру мүмкіндігі немесе ҰҚЖ-дағы көру мүмкіндігінің қашықтығы 2000 метрден кем аралықты құрайтын болса);
      12) ағымдағы ауа райы;
      13) 1500 метр бұлттылығы (5000 фут) немесе қай мағынасының жоғарылығына қатысты секторындағы ең жоғары минималды абсолютті биіктіктен төмен; шоғырлы-жауынды бұлт; егер аспан күңгірттенсе – тікелей көрінімділік, онда осындай деректер бар болады;
      14) ауа температурасы;
      15) шық нүктесінің температурасы;
      16) биіктік өлшегішті орнатуға арналған деректер;
      17) қонуға кіру аймақтарындағы кез келген ерекше метеорологиялық құбылыстар туралы және ұшуды жүргізуге әсер ететін ауа райының жуық арадағы құбылыстары туралы ақпарат;
      18) «тренд» үлгісіндегі қонуға болжам;
      19) ATIS ерекше нұсқаулары.»;
      407-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «407. Тек ұшып кететін әуе кемелері үшін ақпаратты қамтитын ATIS радиохабарларын беру ақпараттың көрсетілген тәртіптегі мынадай элементтерін қамтиды:
      1) әуеайлақ атауы;
      2) әріптік индекс;
      3) бақылау уақыты;
      4) пайдаланылатын ҰҚЖ;
      5) ҰҚЖ бетінің жай-күйі және тежегіштің тиімділігі (ілінісу коэффициенті);
      6) басқа маңызды шұғыл ақпарат;
      7) егер жерге жақын желдің ҰҚЖ пайдаланатын тиісті учаскеде орнатылған құрылғысы бар болса және ақпаратқа қатысты ҰҚЖ мен оның учаскесінің нұсқауларын осы ақпаратты пайдаланушылар талап ететін болса, жерге жақын желдің (магниттік меридианға қатысты мөлшердегі) соның ішінде кейбір өзгерістердің бағыты мен жылдамдығы;
      8) көру мүмкіндігі мен ҰҚЖ-дағы көру мүмкіндігінің қашықтығы (егер көру мүмкіндігі немесе ҰҚЖ-дағы көру мүмкіндігінің қашықтығы 2000 метрден кем аралықты құрайтын болса);
      9) ағымдағы ауа-райы;
      10) бұлттылығы 1500 метр (5000 фут) немесе қай мағынасының жоғарылығына қатысты секторындағы ең жоғары минималды абсолютті биіктіктен төмен; шоғырлы-жауынды бұлт; егер аспан күңгірттенсе – тікелей көрінімділік, онда осындай деректер бар болса;
      11) ауа температурасы;
      12) шық нүктесінің температурасы;
      13) биіктік өлшегішті орнатуға арналған деректер;
      14) ұшу және қону аймақтарындағы кез келген ерекше метеорологиялық құбылыстар туралы, желдің жылжуы ескерілген қолда бар ақпарат;
      15) «тренд» үлгісіндегі қонуға болжам;
      16) ATIS ерекше нұсқаулары.».
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (Б.К. Сейдахметов) мемлекеттік тіркеу үшін Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне осы бұйрықты беруді қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация вице-министрі А.Ғ. Бектұровқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    А. Жұмағалиев

О внесении изменений и дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 16 мая 2011 года № 279 "Об утверждении Инструкции по организации и обслуживанию воздушного движения"

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 4 октября 2012 года № 664. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 ноября 2012 года № 8086

      В целях совершенствования нормативных правовых актов, регулирующих деятельность в сфере гражданской авиации, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 16 мая 2011 года № 279 «Об утверждении Инструкции по организации и обслуживанию воздушного движения» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7006, опубликованный в газете «Юридическая газета» от 26 июля 2011 г. № 105 (2095), от 27 июля 2011 г. № 106 (2096), от 28 июля 2011г. № 107 (2097), от 29 июля 2011г. № 107 (2098) следующие дополнения и изменения:
      Инструкцию по организации и обслуживанию воздушного движения, утвержденную указанным приказом:
      дополнить пунктом 17-1 следующего содержания:
      «17-1. Аэронавигационная организация по полугодиям предоставляет в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации анализ организации и состояния безопасности обслуживания воздушного движения по следующим разделам:
      1) производственная деятельность, в котором указываются основные направления производственной деятельности, включающие в себя информации по:
      количеству обслуженных полетов;
      интенсивности воздушного движения;
      количеству обслуженных литерных рейсов;
      модернизации радиотехнического оборудования;
      изменению (совершенствованию) структуры воздушного пространства, внедрению новых процедур в системе ОВД;
      обеспечению пользователей воздушного пространства необходимой аэронавигационной информацией;
      проведенной подготовке к работе в весенне-летний период (осенне-зимний период);
      2) состояние безопасности полетов в органах ОВД, в котором необходимо:
      показать общий уровень обеспечения безопасности ОВД (наличие или отсутствие авиационных происшествий и инцидентов связанных с ОВД). Сравнить уровень обеспечения безопасности полетов анализируемого периода с соответствующим предыдущим периодом, сопоставив количество авиационных происшествий и инцидентов по вине специалистов службы ОВД в сравниваемых периодах;
      представить информацию по основным аспектам, влияющим на состояние безопасности полетов в органах ОВД:
      катастрофы;
      прерванный взлет;
      несанкционированное занятие ВПП;
      нарушение порядка использования воздушного пространства;
      нарушение установленных интервалов;
      столкновение с птицами;
      потеря радиосвязи;
      уход на второй круг по вине персонала ОВД;
      уход на запасной аэродром;
      нарушение процедур координации ОВД;
      влияние структуры маршрутов ОВД на безопасность полетов;
      3) профессиональная подготовка, в котором указывается информация по профессиональной подготовке персонала ОВД, включающая данные по:
      прохождению персоналом ОВД аттестационной комиссии с целью повышения в классе, получения допуска к самостоятельной работе, получения первоначального допуска и т.д.;
      прохождению персоналом ОВД курсов повышения квалификации, первичной подготовки, специализированных курсов;
      квалификации специалистов ОВД;
      уровню владения английским языком;
      4) состояние дисциплины, в котором необходимо:
      охарактеризовать состояние трудовой и технологической дисциплины в службах;
      кратко описать характерные случаи нарушения трудовой и технологической дисциплины;
      сделать выводы и дать предложения по укреплению дисциплины среди специалистов службы ОВД;
      оценить эффективность проводимых мероприятий и наметить новые по укреплению трудовой и технологической дисциплины;
      5) радиотехническое и электросветотехническое обеспечение полетов, в котором необходимо:
      указать количество авиационных происшествий и инцидентов из-за отказа средств радиотехнического и электросветотехнического обеспечения полетов;
      привести примеры необоснованных отключений средств радиотехнического и электросветотехнического обеспечения полетов, в результате которых создавалась угроза безопасности полетов;
      указать количество случаев повышения минимумов аэродромов, связанных с отказом средств радиотехнического и электросветотехнического обеспечения полетов, в результате чего имели место посадки на запасных аэродромах, задержки вылета и прилетов воздушных судов;
      указать на имевшиеся ранее недостатки, которые не устранены до настоящего времени;
      6) метеорологическое обеспечение полетов, в котором необходимо:
      дать общую оценку состояния метеорологического обеспечения полетов;
      назвать случаи не оповещения или несвоевременного оповещения службы ОВД об опасных метеорологических явлениях;
      отразить недостатки во взаимодействии службы ОВД и метеорологической службы;
      7) состояние аэродромного обеспечения полетов, котором необходимо отразить недостатки во взаимодействии службы ОВД со службами, обеспечивающими полеты;
      8) заключение, в котором необходимо:
      подвести общий итог по организации и состоянию безопасности ОВД за отчетный период;
      наметить мероприятия по улучшению профилактической и методической работы, а также по укреплению трудовой и технологической дисциплины;
      проанализировать состояние условий труда и быта личного состава службы и подготовить предложения по их улучшению;
      наметить мероприятия по улучшению взаимодействия со службами, обеспечивающими полеты.»;
      дополнить главой 2-1 следующего содержания:
      «2-1. Использование средств объективного контроля:
      17-2. Проверка работы специалистов ОВД с помощью средств объективного контроля.
      17-3. Анализу подлежат выписки из средств объективного контроля (записи данных и сообщений, которые организуются в соответствии с пунктами 64, 66, 78, 96, 97 настоящей Инструкции), в обязательном порядке включающие радиообмен «Диспетчер-Экипаж», «Диспетчер-Диспетчер», «Диспетчер-Наблюдатель АМСГ», каналы взаимодействия службы ОВД с другими службами, предприятиями, органами СВО, а также инструктажи и разборы дежурных смен службы ОВД.
      17-4. Перечень должностных лиц, производящих выписки, утверждается руководителем организации гражданской авиации.
      17-5. Выписки из средств объективного контроля и их анализ выполняется в следующих случаях:
      1) плановые:
      для контроля начальником службы ОВД – не реже 2-х раз в месяц. Объем определяется начальником службы ОВД.
      для контроля руководителями полетов (старшими диспетчерами) за работой специалистов смены ОВД – не реже 2 раз в месяц (по каждой смене, в пиковые часы). Объем определяется руководителем полетов (старшим диспетчером);
      для контроля ведения переговоров между наблюдателем АМСГ и диспетчером службы ОВД в сложных метеорологических условиях – не реже 1 раза в месяц в объеме и на диспетчерских пунктах, определенных начальником службы ОВД;
      для контроля ведения переговоров диспетчера службы ОВД со смежными диспетчерскими пунктами – не реже 1 раза в месяц в объеме, определенном начальником службы ОВД;
      2) внеплановые:
      при авиационном событии (в соответствии с требованиями Правил расследования авиационных происшествий и инцидентов, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 июля 2011 года № 828 «Об утверждении Правил расследования авиационных происшествий и инцидентов»);
      при обеспечении рейсов литера «А»;
      при поступлении от экипажа воздушного судна отчета об инциденте при воздушном движении.
      17-6. Аэронавигационная организация составляет отчет на основе проведенных анализов расшифровок данных средств объективного контроля в службах ОВД.
      Отчет предоставляется в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации ежеквартально»;
      пункт 331 изложить в следующей редакции:
      «331. Для полетов в воздушном пространстве с RVSM воздушные суда оснащаются приемоответчиками, передающими данные о барометрической высоте полета.
      Допустимые отклонения от заданного эшелона (высоты) полета, отображаемого на индикаторе воздушной обстановки, составляют:
      при полетах в воздушном пространстве с RVSM +60 метров (+200 футов);
      в воздушном пространстве, где не применяется RVSM +60 метров (+200 футов) ниже эшелона полета 290 и ±90 метров (±300 футов) выше эшелона полета 410.
      Сведения о превышении допустимых отклонений в воздушном пространстве с RVSM предоставляются органом ОВД в региональное мониторинговое агентство в соответствии с заключенным соглашением.»;
      пункт 334 изложить в следующей редакции:
      «334. Критерием, который используется при определении занятости эшелона воздушным судном, является ±60 метров (±200 футов) в воздушном пространстве RVSM. В воздушном пространстве, где не используется RVSM, он составляет +60 метров (+200 футов) ниже эшелона полета 290 и ±90 метров (±300 футов) выше.»;
      пункт 405 изложить в следующей редакции:
      «405. Радиовещательные передачи ATIS, содержащие информацию как для прибывающих, так и вылетающих воздушных судов, включают следующие элементы информации в указанном порядке:
      1) название аэродрома;
      2) буквенный индекс;
      3) время наблюдения;
      4) тип предполагаемого захода на посадку;
      5) используемая (-ые) ВПП;
      6) состояние поверхности ВПП и эффективность торможения (коэффициент сцепления);
      7) задержка в зоне ожидания (при необходимости);
      8) эшелон перехода;
      9) другая важная оперативная информация;
      10) направление (в градусах относительно магнитного меридиана) и скорость приземного ветра, в том числе значительные изменения и, если имеются датчики приземного ветра, установленные на конкретных участках используемой(ых) ВПП, и эта информация требуется эксплуатантами, указание ВПП и ее участка, к которому информация относится;
      11) видимость и дальность видимости на ВПП (когда видимость или дальность видимости на ВПП составляет менее 2000 метров;
      12) текущая погода;
      13) облачность ниже 1500 м (5000 фут) или ниже наибольшей минимальной абсолютной высоты в секторе, в зависимости от того, какое значение больше; кучево-дождевая облачность; если небо затенено – вертикальная видимость, когда такие данные имеются.
      14) температура воздуха;
      15) температура точки росы;
      16) данные для установки высотомера;
      17) любая имеющаяся информация об особых метеорологических явлениях в зонах захода на посадку, взлета и набора высоты, включая сдвиг ветра, и информацию о недавних явлениях погоды, влияющих на производство полетов;
      18) прогноз на посадку типа «тренд»;
      19) особые указания ATIS.»;
      пункт 406 изложить в следующей редакции:
      «406. Радиовещательные передачи ATIS, содержащие информацию только для прибывающих воздушных судов, включают в себя следующие элементы информации в указанном порядке:
      1) название аэродрома;
      2) буквенный индекс;
      3) время наблюдения;
      4) тип предполагаемого захода на посадку;
      5) используемая (-ые) ВПП;
      6) состояние поверхности ВПП и эффективность торможения (коэффициент сцепления);
      7) задержка в зоне ожидания (при необходимости);
      8) эшелон перехода;
      9) другая важная оперативная информация;
      10) направление (в градусах относительно магнитного меридиана) и скорость приземного ветра, в том числе значительные изменения, и, если имеются датчики приземного ветра, установленные на конкретных участках используемой(ых) ВПП, и эта информация требуется эксплуатантами, указание ВПП и ее участка, к которому информация относится;
      11) видимость и дальность видимости на ВПП (когда видимость или дальность видимости на ВПП составляет менее 2000 метров;
      12) текущая погода;
      13) облачность ниже 1500 м (5000 фут) или ниже наибольшей минимальной абсолютной высоты в секторе, в зависимости от того, какое значение больше; кучево-дождевая облачность; если небо затенено – вертикальная видимость, когда такие данные имеются.
      14) температура воздуха;
      15) температура точки росы;
      16) данные для установки высотомера;
      17) любая имеющаяся информация об особых метеорологических явлениях в зонах захода на посадку включая сдвиг ветра, и информация о недавних явлениях погоды, влияющих на производство полетов;
      18) прогноз на посадку типа «тренд»;
      19) особые указания ATIS.»;
      пункт 407 изложить в следующей редакции:
      «407. Радиовещательные передачи ATIS, содержащие информацию только для вылетающих воздушных судов, включают в себя следующие элементы информации в указанном порядке:
      1) название аэродрома;
      2) буквенный индекс;
      3) время наблюдения;
      4) используемая (-ые) ВПП;
      5) состояние поверхности ВПП и эффективность торможения (коэффициент сцепления);
      6) другая важная оперативная информация;
      7) направление (в градусах относительно магнитного меридиана) и скорость приземного ветра, в том числе значительные изменения, и, если имеются датчики приземного ветра, установленные на конкретных участках используемой(ых) ВПП, и эта информация требуется эксплуатантами, указание ВПП и ее участка, к которому информация относится;
      8) видимость и дальность видимости на ВПП (когда видимость или дальность видимости на ВПП составляет менее 2000 метров;
      9) текущая погода;
      10) облачность ниже 1500 м (5000 фут) или ниже наибольшей минимальной абсолютной высоты в секторе, в зависимости от того, какое значение больше; кучево-дождевая облачность; если небо затенено – вертикальная видимость, когда такие данные имеются.
      11) температура воздуха;
      12) температура точки росы;
      13) данные для установки высотомеров;
      14) любая имеющаяся информация об особых метеорологических явлениях в зоне набора высоты, включая сдвиг ветра;
      15) прогноз на посадку типа «тренд»;
      16) особые указания ATIS.».
      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Сейдахметов Б.К.) обеспечить представление настоящего приказа в Министерство юстиции Республики Казахстан для государственной регистрации.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Бектурова А.Г.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев