"Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 26 қарашадағы № 815 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 10 желтоқсанда № 8145 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2014 жылғы 10 сәуірдегі № 245 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің 10.04.2014 № 245 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына және «Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгiнiң көліктік бақылау саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1153 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берiлiп отырған «Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын беру» мемлекеттiк қызмет регламенті бекiтілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Көліктік бақылау комитеті (Б.Ш. Әбішев) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) оның Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі Қ.Б. Әбсаттаровқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    А. Жұмағалиев

Қазақстан Республикасы       
Көлік және коммуникация министрінің
2012 жылғы 26 қарашадағы      
№ 815 бұйрығымен          
бекітілген             

«Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға
рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын беру»
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы «Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын беру» осы мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) «Автомобиль көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі Заңының 45-бабына, «Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің көліктік бақылау жүйесіндегі мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйегіндегі № 1153 қаулысына (бұдан әрі - Стандарт) және «Халықаралық автомобильмен жүк тасымалдауды жүзеге асыруға автомобильмен тасымалдаушыға рұқсат беру қағидасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 24 тамыздағы № 523 бұйрығына (бұдан әрі – Қағида) сәйкес әзірленген.
      2. Осы Регламентте мынадай түсініктер пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы – жеке кәсіпкер немесе заңды тұлға;
      2) ҚАБ – құрылымдық-функционалдық бірлігі (бұдан әрі - ҚФБ) – уәкілетті органның жауапты тұлғасы, мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшесі, мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ақпараттық жүйе немесе кіші жүйе.
      3. «Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын беру» мемлекеттік қызметін Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Көліктік бақылау комитеті (бұдан әрі – уәкілетті орган) Стандарттың 2-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар бойынша Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы (бұдан әрі – ХҚКО) Стандартқа 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны - автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) «Автомобиль көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі Заңының 45-бабына;
      2) Қағиданың;
      3) Стандарттың негізінде көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет ақысыз болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет басқа мемлекеттік органдардың және өзге субъектілердің қатысуынсыз көрсетіледі.
      8. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесі Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін (бұдан әрі – рұқсат беру куәлігі) және рұқсат карточкасын беру немесе (бұдан әрі - рұқсат карточкасын беру), жаңа рұқсат беру куәлігін және (немесе) рұқсат карточкасын қағаз тасығышта беру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелденген жауапты беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      9. Мемлекеттік қызмет:
      1) егер өтініш беруші жеке кәсіпкер болған жағдайда, салық төлемшісі ретінде тіркелген орны бойынша;
      2) егер өтініш беруші заңды тұлға болған жағдайда, заңды тұлға ретінде тіркелген орны бойынша көрсетіледі.
      10. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбiден бастап сенбiнi қоса алғанда, белгiленген жұмыс кестесiне сәйкес күн сайын, үзiлiссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейiн ұсынылады.
      Қабылдау «электрондық» кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртiбi туралы және қажетті құжаттар, сондай-ақ олардың толтырылу үлгілері туралы толық ақпарат:
      Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің интернет-ресурсында: www.mtс.gov.kz («Көлiктiк бақылау комитетi» бөлімінің «Мемлекеттік қызметтер» бөлімшесінде);
      ХҚКО интернет-ресурсында мына мекенжай бойынша: www.con.gov.kz;
      ХҚКО ғимараттарында орнатылған стенділерде;
      1414 call-орталығында орналастырылады.
      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері Стандарттың 7-тармағында белгіленген.
      14. Қағидалардың 9-тармағында, Стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда рұқсат беру куәлігі және (немесе) рұқсат карточкасын беруден бас тартылады.
      15. Тұтынушының өтініш берген сәттен бастап мемлекеттік қызмет нәтижесін ұсынғанға дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету сатылары:
      1) Осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес қажетті құжаттармен тұтынушы ХҚКО-на өтініш береді;
      2) ХҚКО инспекторы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеріп өтінішті тіркеуді жүргізеді;
      3) ХҚКО-ның жинақтаушы бөлімінің инспекторы құжаттарды уәкілетті органға жібереді.
      ХҚО-нан құжаттар пакетінің уәкілетті органға жіберілгендігі туралы фактіні штриХҚКОдты сканер көмегімен тіркеу арқылы, мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі құжаттар қозғалысын бақылауға мүмкіндік беретін пайдаланылады;
      4) уәкілетті органның (оның филиалы) кеңсе қызметкері құжаттардың уәкілетті органға келіп түскен күнінен бастап бір жұмыс күні ішінде алынған құжаттарға тіркеу жүргізеді және басшыға немесе оның орынбасарына қарауға береді, сонымен өтініштің оң төменгі бұрышына кіріс нөмірі мен датасы көрсетілген мемлекеттік тілде тіркеу мөртабанын қояды;
      5) қаралған соң уәкілетті орган басшысы немесе оның орынбасары құжаттардың уәкілетті органға келіп түскен күнінен бастап бір жұмыс күні ішінде көлік-коммуникация кешеніндегі бақылау бөлімі бастығына жібереді;
      6) көлік-коммуникация кешеніндегі бақылау бөлімінің бастығы құжаттардың уәкілетті органға келіп түскен күнінен бастап бір жұмыс күні ішінде өтініштің белгіленген талаптарға сәйкестігін қарайды және көлік-коммуникация кешеніндегі бақылау бөлімі маманына жолдайды;
      7) көлік-коммуникация кешеніндегі бақылау бөлімі маманы үш жұмыс күні ішінде ұсынылған өтініш және оған қоса берілген құжаттарды қарайды және рұқсат беру куәлігін және (немесе) рұқсат карточкасын рәсімдеуді немесе дәлелденген бас тартуды дайындайды, содан кейін уәкілетті органның басшысына қол қоюға жібереді;
      8) уәкілетті органның (оның филиалы) басшысы бір жұмыс күні ішінде рұқсат беру куәлігіне және (немесе) рұқсат карточкасына, жаңа рұқсат беру куәлігіне және (немесе) рұқсат карточкасына немесе дәлелденген бас тартуға қол қояды және уәкілетті орган кеңсесіне жібереді;
      9) уәкілетті органның (оның филиалы) кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ХҚКО-ға курьер арқылы жібереді.
      Уәкілетті органнан мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін қабылдауда ХҚКО түскен құжаттарды штриХҚКОд сканері көмегімен тіркейді;
      10) ХҚКО инспекторы мемлекеттік қызмет алушыға нәтижесін береді.
      16. ХҚКО-да мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғаның ең аз саны 1 адамнан тұрады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі қызметтер
(өзара әрекет етулер) сипаттамасы

      17. ХҚКО-да құжаттар қабылдауды «кедергісіз қызмет көрсету» операциялық залда жүзеге асырылады, ХҚКО қызметкерінің лауазымы және тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі.
      ХҚКО-да құжаттарды қабылдау кезінде мемлекеттік қызметті алушыға мыналарды көрсете отырып, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі:
      сұрау салудың нөмірі және қабылданған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны және атауы;
      құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      құжаттарды рәсімдеуге өтінішті қабылдаған ХҚКО-ның қызметкерлерінің тегі, аты және әкесінің аты;
      мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесідей ҚАБ(ҚҚБ) қатыстырылған:
      1) ХҚКО инспекторы;
      2) ХҚКО жинақтаушы бөлімі инспекторы;
      3) уәкілетті орган (оның филиалы) кеңсесі қызметкері;
      4) уәкілетті орган бастығы немесе оның орынбасарлары;
      5) көлік-коммуникация кешеніндегі бақылау бөлімі бастығы;
      6) көлік-коммуникация кешеніндегі бақылау бөлімі маманы;
      7) курьер.
      19. Әрбір ҚФБ бірізділігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы және әрбір әкімшілік іс-қимылын орындау мерзімін көрсетумен әкімшілік іс-қимылдарының өзара іс-қимылдары (рәсімдері) осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      20. мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінде әкімшілік іс-қимылдардың логикалық біркелкілігі арасында схема және ҚФБ осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген.
      21. Мемлекеттік қызмет алуға өтініштің нысаны Стандартқа 3-қосымшада белгіленген.

«Халықаралық автомобиль тасымалдарын
жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін
және рұқсат карточкасын беру»   
мемлекеттік қызмет регламентіне  
1-қосымша              

   Рұқсат беру туралы куәлiгiн және рұқсат беру карточкасын алуға

                             ӨТІНІШ

    ______________________________________________________________
           (жеке кәсiпкердiң немесе заңды тұлғаның атауы)

      Халықаралық жүк тасымалын автомобильмен жүзеге асыруға рұқсат беру куәлiгiн және (немесе) рұқсат беру карточкасын мынадай (келесідей) автокөлiк құралдарына берудi өтiнемiн:

р/с №

Автокөлiк құралының маркасы

Мемлекеттiк нөмiрi

























Мемлекеттiк тiркелу туралы куәлiк _______________________________
_________________________________________________________________
                    (№ және қашан берiлген)

Мекенжайы _______________________________________________________
     (индексi, қаласы, ауданы, облысы, көшесi, үй №, телефон, факс)

Қоса берілетін құжаттар:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________

______________         _______________________
   (қолы)                     (Т.А.Ж.)

Мөрдiң орны:

20 ___ жылғы «____» __________

Өтiнiш 20 ___ жылғы «____» __________ қарауға қабылданды

_________________________________________________________________
    (Мемлекеттiк органның жауапты тұлғасының Т.А.Ә., қолы)

«Халықаралық автомобиль тасымалдарын
жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін
және рұқсат карточкасын беру»  
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша             

Кесте 1. ҚАБ – құрылымдық-функционалдық бірлігі
(іс-қимылын сипаттау)


Негізгі үдеріс қызметі

1

Қызмет №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

ХҚКО қызметкері

Уәкілетті органның кеңсесі

Уәкілетті органның бастығы, не оның орынбасарлары

Уәкілетті органның бөлім бастығы

Уәкілетті органның бөлім маманы

3

Іс-қимылдардың (қызметтер) атауы және олардың сипаты (сипаттамалары)

Өтінішті және халықаралық тасымалдарды жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын алуға қажетті құжаттар тізбесін қабылдау, өтінішті қарау, уәкілетті органға (мекемеге, ұйымға) өтінішті және толық құжаттар тізбесін жіберу.

Өтінішті және халықаралық тасымалдарды жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын алуға қажетті құжаттар тізбесін қабылдау.

Халықаралық тасымалдарды жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын алу өтінішін қарау.

Ұсынылған құжаттар тізбесінің белгіленген талаптарға сәйкестігін қарау.

Маман өтінішті қарау кезінде рұқсат және (немесе) рұқсат карточкасын алу үшін өтініш түскен күннен бастап екі жұмыс күн ішінде басқа аумақтық органдарға өтініште көрсетілген (берілген) автокөлік құралдарында басқа рұқсат карточкаларының болуына сұрату жібереді.
Маман сұратуды алған күннен бастап бір жұмыс күн ішінде сұратуда көрсетілген автокөлік құралдарында рұқсат карточкаларының болуына туралы ақпаратты жолдайды, және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚКО-на жолдайды.

4

Аяқтау нысаны

Беру


Жауапты орындаушысы және орындалу мерзімі көрсетілген бұрыштама қойылған (қарар шығарылған) құжаттар.



5

Орындалу мерзімі

20 минут

1 күн

1 күн

1 күн

2 күн

6

Келесі іс-қимылдар (қызметтер) нөмірлері

1

2

3

4

5

7

Іс-қимылдың атауы және олардың сипаты (сипаттамалары)

Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын беру

Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын ХҚКО-на қағаз тасушыдан (курьерден) беріп жіберу.

Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасына қол қою.



8

Аяқтау нысаны

Халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігі және рұқсат карточкасы


Қол қойылған халықаралық автомобиль тасымалдарын жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігі және рұқсат карточкасы



9

Орындалу мерзімі

10 минут

1 күн

1 күн



Кесте 2. Іске асыру түрі (нұсқасы). Негізгі үдеріс.

 Негізгі үдеріс

ХҚКО қызметкері

Уәкілетті орган кеңсесі

Уәкілетті органның бастығы, оның орынбасарлары

Уәкілетті органның бөлім бастығы

Уәкілетті органның бөлім маманы


Өтінішті және рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын алуға қажетті құжаттар тізбесін қабылдау, тіркеу журналына өтінішті тіркеу, сонымен өтініштің оң төменгі бұрышына кіріс нөмірі мен датасы көрсетілген мемлекеттік тілде тіркеу мөртабаны қойылады (соғылады).

Рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын алу туралы өтінішін қарау.

Ұсынылған құжаттар тізбесінің белгіленген талаптарға сәйкестігін қарау.

Маман өтінішті қарауда Рұқсат және рұқсат карточкасын алу үшін өтініш түскен күннен бастап екі жұмыс күн ішінде басқа аумақтық органдарға өтініште көрсетілген  автокөлік құралдарында басқа рұқсат карточкаларының бар-жоғына сұрату жібереді.
Маман сұратуды алған күннен бастап бір жұмыс күн ішінде сұраныста көрсетілген автокөлік құралдарында рұқсат карточкаларының болуы туралы ақпаратты жолдайды, және мемлекеттік қызметті алушыға рұқсат куәлігі және рұқсат карточкасы беріледі.


Рұқсат куәлігін және рұқсат карточкасын беру.

Рұқсат куәлігі және рұқсат карточкасына қол қою.



Кесте 3. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс.

 Баламалы үдеріс немесе кеңейту

ХҚКО қызметкері

Уәкілетті органның кеңсесі

Уәкілетті органның бастығы, не оның орынбасарлары

Уәкілетті органның бөлім бастығы

Уәкілетті органның бөлім маманы

1. Өтініш және рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын алуға қажетті құжаттар тізбесін қабылдау; өтінішті қарау, тіркеу журналында өтінішті тіркеу; уәкілетті органға (мекемеге, ұйымға) өтінішті және толық құжаттар тізбесін жіберу.

2. Өтінішті және рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын алуға қажетті құжаттар тізбесін қабылдау, тіркеу журналына өтінішті тіркеу, сонымен өтініштің оң төменгі бұрышына кіріс нөмірі мен датасы көрсетілген мемлекеттік тілде тіркеу мөртабаны қойылады (соғылады).

3. Рұқсат беру куәлігін және рұқсат карточкасын алу туралы өтінішін қарау.

4. Ұсынылған құжаттар тізбесінің белгіленген талаптарға сәйкестігін қарау.

5. Маман өтінішті қарауда Рұқсат және (немесе) рұқсат карточкасын алу үшін өтініш түскен күннен бастап екі жұмыс күн ішінде басқа аумақтық органдарға өтініште көрсетілген автокөлік құралдарында басқа рұқсат карточкаларының бар-жоғына сұраныс жібереді.
Маман сұранысты алған күннен бастап бір жұмыс күн ішінде сұраныста көрсетілген автокөлік құралдарында рұқсат карточкаларының бар немесе жоқтығы туралы ақпаратты жолдайды, және мемлекеттік қызметті алушыға рұқсат куәлігі және рұқсат карточкасы беріледі.

1-1. Құжаттар тізбесін толық емес ұсынған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауабымен құжаттар қайтарылады.
7-1. Өтініш берушіге рұқсат және рұқсат карточкасын беруден бас тартылғандығы жөніндегі жазбаша қорытынды беріледі  (жіберіледі).

7. Рұқсат және рұқсат карточкасын беруден бас тартылғандығы жөніндегі жазбаша қорытындыны ХҚКО-на жіберіледі.

6. Рұқсат және рұқсат карточкасын беруден бас тартылғандығы жөніндегі жазбаша қорытындыға қол қою.



«Халықаралық автомобиль тасымалдарын
жүзеге асыруға рұқсат беру куәлігін
және рұқсат карточкасын беру»  
мемлекеттік қызмет регламентіне 
3-қосымша             

Өзара әрекет етудің функционалдық диаграммасы

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі

ХҚКО қызметкері

Уәкілетті органның кеңсесі

Уәкілетті органның оның орынбасарлары

Уәкілетті органның бөлім бастығы

Уәкілетті органның бөлім маманы

 

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача удостоверения допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок и карточки допуска"

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 26 ноября 2012 года № 815. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 декабря 2012 года № 8145. Утратил силу приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 10 апреля 2014 года № 245

      Сноска. Утратил силу приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 10.04.2014 № 245 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1153 «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан в сфере транспортного контроля и внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача удостоверения допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок и карточки допуска».
      2. Комитету транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Абишев Б.Ш.) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на официальном интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Абсаттарова К.Б.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев

Утвержден               
приказом Министра           
транспорта и коммуникаций       
Республики Казахстан         
от 26 ноября 2012 года № 815      

Регламент государственной услуги
«Выдача удостоверения допуска к осуществлению международных
автомобильных перевозок и карточки допуска»

1. Основные понятия

      1. Настоящий регламент государственной услуги «Выдача удостоверения допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок и карточки допуска» (далее – Регламент) разработан в соответствии со статьей 45 Закона Республики Казахстан от 4 июля 2003 года «Об автомобильном транспорте», приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 24 августа 2011 года № 523 «Об утверждении Правил допуска автомобильных перевозчиков к осуществлению международных автомобильных перевозок грузов» (далее – Правила), стандартом государственной услуги «Выдача удостоверения допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок и карточки допуска» (далее – Стандарт), утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1153 «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан в сфере транспортного контроля и внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан».
      2. В настоящем Регламенте используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги – это индивидуальный предприниматель или юридическое лицо;
      2) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – ответственные лица уполномоченного органа, структурные подразделения государственного органа, информационные системы или подсистемы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственная услуга «Выдача удостоверения допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок и карточки допуска» (далее – государственная услуга) оказывается территориальными органами Комитета транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан по адресам, указанным в приложении 2 к Стандарту (далее – уполномоченный орган) через Центр обслуживания населения (далее – ЦОН) по адресам, указанным в приложении 1 к Стандарту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании:
      1) статьи 45 Закона Республики Казахстан от 4 июля 2003 года «Об автомобильном транспорте»;
      2) Правил;
      3) Стандарта.
      6. Государственная услуга является бесплатной.
      7. Государственная услуга оказывается без участия других государственных органов и иных субъектов.
      8. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача удостоверения допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок грузов (далее – удостоверение допуска) и карточки допуска автотранспортного средства (далее – карточки допуска), нового удостоверения допуска и (или) карточки допуска либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга оказывается:
      1) по месту регистрации в качестве налогоплательщика в случае, если заявителем является индивидуальный предприниматель;
      2) по месту регистрации юридического лица в случае, если заявителем является юридическое лицо.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 без перерыва.
      Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются:
      на интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан: www.mtc.gov.kz (в подразделе «Государственные услуги» раздела «Комитет транспортного контроля»);
      на интернет-ресурсе ЦОН по адресу www.con.gov.kz;
      на стендах, расположенных в зданиях ЦОН;
      в call-Центре 1414.
      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги представляет документы согласно пункту 11 Стандарта.
      13. Сроки оказания государственной услуги установлены в пункте 7 Стандарта.
      14. В выдаче удостоверения допуска и (или) карточки допуска отказывается в случаях, предусмотренных пунктом 16 Стандарта, пунктом 9 Правил.
      15. Этапы оказания государственной услуги с момента обращения потребителя до выдачи ему результата государственной услуги:
      1) получатель подает заявление в ЦОН согласно приложению 1 настоящего Регламента с приложением необходимых документов;
      2) инспектор ЦОН проводит регистрацию заявления с проверкой на полноту представленных документов;
      3) инспектор накопительного отдела ЦОН передает документы в уполномоченный орган через курьера.
      Факт отправки пакета документов из ЦОН в уполномоченный орган фиксируется при помощи сканера штрихкода, позволяющего отслеживать движение документов в процессе оказания государственной услуги;
      4) сотрудник канцелярии уполномоченного органа (его филиал) в течение одного рабочего дня со дня поступления документов в уполномоченный орган, проводит регистрацию полученных документов и передает на рассмотрение руководителю либо его заместителю, при этом в правом нижнем углу заявления проставляется регистрационный штамп на государственном языке с указанием даты поступления и входящего номера;
      5) после рассмотрения руководитель уполномоченного органа, либо его заместитель в течение одного рабочего дня со дня поступления документов в уполномоченный орган, передает начальнику отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе;
      6) начальник отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе в течение одного рабочего дня со дня поступления документов в уполномоченный орган, рассматривает заявление на соответствие предъявляемым требованиям и передает специалисту отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе;
      7) специалист отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе в течение трех рабочих дней осуществляет рассмотрение представленного заявления и приложенных к нему документов и подготавливает оформление удостоверения допуска и (или) карточки допуска либо мотивированный отказ, затем направляет на подписание руководителю уполномоченного органа;
      8) руководитель уполномоченного органа (его филиала) в течение одного рабочего дня подписывает удостоверение допуска и (или) карточки допуска, нового удостоверения допуска и (или) карточки допуска либо мотивированный отказ и направляет в канцелярию уполномоченного органа;
      9) сотрудник канцелярии уполномоченного органа (его филиала) направляет результат оказания государственной услуги через курьера в ЦОН.
      При приеме готового результата государственной услуги от уполномоченного органа, ЦОН фиксирует поступившие документы при помощи Сканера штрихкода;
      10) инспектор ЦОН выдает результат государственной услуги получателю.
      16. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в ЦОН, составляет один человек.

3. Описание действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      17. В ЦОН прием документов осуществляются в операционном зале посредством «безбарьерного обслуживания», на которых указываются фамилия, имя, отчество и должность работника ЦОН.
      При приеме документов в ЦОН получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (время) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника ЦОН, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактные телефоны.
      18. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) инспектор ЦОН;
      2) инспектор накопительного отдела ЦОН;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа (его филиала);
      4) руководитель органа уполномоченного органа, либо его заместители;
      5) начальник отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе;
      6) специалист отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе;
      7) курьер.
      19. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      20. Схема взаимодействия между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      21. Форма заявления на получение государственной услуги установлена приложением 3 Стандарта.

Приложение 1              
к регламенту государственной услуги 
«Выдача удостоверения допуска к   
осуществлению международных     
автомобильных перевозок и      
карточки допуска»          

ЗАЯВЛЕНИЕ
на получение Удостоверение допуска и (или) карточки допуска
_____________________________________________________________________
(наименование индивидуального предпринимателя или юридического лица)

      Прошу выдать Удостоверение допуска и (или) карточки допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок грузов на следующие автотранспортные средства:

№ п/п

Марка автотранспортного средства

Государственный номер























Свидетельство о государственной регистрации _________________________
                                              (№ и когда выдано)
Адрес _______________________________________________________________
       (индекс, город, район, область, улица, № дома, телефон, факс)
Прилагаемые документы:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

__________________                            _______________________
    (подпись)                                        (Ф.И.О.)

Место печати:
«____» __________ 20___ года

Заявление принято к рассмотрению «____» __________ 20___ года
_____________________________________________________________________
    (подпись, ф.и.о. ответственного лица государственного органа)

Приложение 2              
к регламенту государственной услуги 
«Выдача удостоверения допуска к   
осуществлению международных     
автомобильных перевозок и      
карточки допуска»          

Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия основного процесса

1

№ действия

1

2

3

4

5

2

Наименование
СФЕ

Сотрудник ЦОН

Канцелярия уполномоченного
органа

Начальник уполномо-
ченного органа, либо его заместители

Начальник отдела уполномоченного
органа

Специалист отдела уполномо-
ченного
органа

3

Наименование действия и их описание

Прием заявления и перечня необходимых документов на получение удостоверения допуска к осуществлению международных перевозок и карточки допуска, рассмотрение заявления; отправка заявления и полного перечня документов в уполномоченный орган.

Прием заявления и перечня необходимых документов на получение удостоверения допуска к осуществлению международных перевозок и карточки допуска.

Рассмотрение заявления на получение удостовере-
ния допуска к осуществле-
нию международ-
ных перевозок и карточки допуска.

Рассмотрение предоставлен-
ного перечня документов на соответствие предъявляемым требованиям.

При рассмотрении заявления специалист течение двух рабочих дней со дня поступления на получение Допуска и (или) карточки допуска направляет запрос в другие территориа-
льные органы о наличии других карточек допуска на заявленные автотранс-
портные средства.
Специалист в течение одного рабочего дня со дня получения запроса направляет информацию о наличии или отсутствии карточки допуска на указанные в запросе автотранс-
портные средства, и направляет результат оказания государстве-
нной услуги в ЦОН.

4

Форма завершения

Выдача


Документы с резолюцией, содержащей сроки исполнения и ответствен-
ного исполнителя



5

Сроки исполнения

20 минут

1 день

1 день

1 дня

2 дней

6

Номер следующего действия

1

2

3

4

5

7

Наименование действия и их описание

Выдача удостоверения допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок и карточки допуска

Передача удостоверения допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок и карточки допуска ЦОН через курьера

Подписание удостоверения допуска к осуществле-
нию международ-
ных автомобиль-
ных перевозок и карточки допуска



8

Форма завершения

Удостоверение допуска к осуществлению международных автомобильных перевозок и карточки допуска


Подписанное удостовере-
ние допуска к осуществле-
нию международ-
ных автомобиль-
ных перевозок и карточки допуска



9

Сроки исполнения

10 минут

1 день

1 день



Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Основной процесс

Сотрудник ЦОН

Канцелярия уполномоченного
органа

Начальник уполномоченного органа, либо его заместители

Начальник отдела уполномоченного органа

Специалист отдела уполномоченного органа


Прием заявления и перечня необходимых документов на удостоверения допуска и карточки допуска, регистрация заявление в журнале регистрации, при этом в правом нижнем углу заявления проставляется регистрационный штамп на государственном языке с указанием даты поступления и входящего номера

Рассмотрение заявления о получении удостоверения допуска и карточки допуска

Рассмотрение предоставленного перечня документов на соответствие предъявляемым требованиям

Рассмотрение заявления специалистом в течение двух рабочих дней со дня поступления на получение Допуска и (или) карточки допуска направляет запрос в другие территориальные органы о наличии других карточек допуска на заявленные автотранспортные средства. Специалист в течение одного рабочего дня со дня получения запроса направляет информацию о наличии или отсутствии карточки допуска на указанные в запросе автотранспортные средства, и получателю государственной услуги выдается удостоверения допуска и карточки допуска


Выдача удостоверения допуска и карточки допуска

Подписание удостоверения допуска и карточки допуска



Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Альтернативный процесс или расширения

Сотрудник ЦОН

Канцелярия уполномоченного
органа

Начальник уполномоченного органа, либо его заместители

Начальник отдела
уполномоченного
органа

Специалист отдела
уполномоченного органа

1. Прием заявления и перечня необходимых документов на получение удостоверения допуска и карточки допуска; рассмотрение заявления; регистрация заявления в журнале регистрации; отправка заявления и полного перечня документов в уполномоченный орган;

2. Прием заявления и перечня необходимых документов на удостоверения допуска и карточки допуска, регистрация заявление в журнале регистрации, при этом в правом нижнем углу заявления проставляется регистрационный штамп на государственном языке с указанием даты поступления и входящего номера

3. Рассмотрение заявления о получении удостоверения допуска и карточки допуска

4. Рассмотрение предоставленного перечня документов на соответствие предъявляемым требованиям

5. Рассмотрение заявления специалистом в течение двух рабочих дней со дня поступления на получение Допуска и (или) карточки допуска направляет запрос в другие территориальные органы о наличии других карточек допуска на заявленные автотранспортные средства.
Специалист в течение одного рабочего дня со дня получения запроса направляет информацию о наличии или отсутствии карточки допуска на указанные в запросе автотранспортные средства, и получателю государственной услуги выдается удостоверения допуска и карточки допуска

1-1. В случае предоставления неполного перечня документов возврат документов с мотивированным ответом об отказе в предоставлении государственной услуги.
7-1. Передача заявителю письменного заключения об отказе на получения допуска и карточки допуска.

7. Направление в ЦОН письменного заключения об отказе в получении допуска и карточки допуска

6. Подписание письменного заключения об отказе в получении допуска и карточки допуска



Приложение 3              
к регламенту государственной услуги 
«Выдача удостоверения допуска к   
осуществлению международных     
автомобильных перевозок и      
карточки допуска»          

Диаграмма функционального взаимодействия

Процесс оказания государственной услуги

Сотрудник ЦОН

Канцелярия уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа, либо его заместители

Начальник отдела уполномочен-
ного органа

Специалист отдела уполномоченного органа