"Аудиторлық қызметпен айналысуға лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2012 жылғы 27 қарашадағы № 514 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 14 желтоқсанда № 8190 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Орынбасары - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 16 мамырдағы № 227 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Премьер-Министрінің Орынбасары - ҚР Қаржы министрінің 16.05.2014 № 227 бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Аудиторлық қызметпен айналысуға лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» ұсынылған мемлекеттік регламенті бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қаржылық бақылау комитеті (Бейсембаев М.Т.) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелуін және заңнамада белгіленген тәртіппен ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                   Б. Жәмішев

Қазақстан Республикасы   
Қаржы министрінің      
2012 жылғы 27 қарашадағы № 514
бұйрығымен бекітілген   

«Аудиторлық қызметпен айналысуға лицензия беру, оны қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы «Аудиторлық қызметпен айналысуға лицензия беру, оны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      2. Осы Регламентте мынадай негізгі ұғымдар және аббревиатуралар пайдаланылады:
      1) аудиторлық ұйым – аудиторлық қызметтi жүзеге асыру үшiн құрылған коммерциялық ұйым;
      2) уәкiлеттi мемлекеттiк орган – аудиторлық қызмет саласында реттеу мен аудиторлық және кәсiби ұйымдардың қызметiне бақылауды жүзеге асыратын орталық атқарушы орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі;
      3) Комитет - Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қаржылық бақылау комитеті;
      4) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын Комитет пен Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеттің жауапты құрылымдық бөлімшелері мен лауазымды тұлғалары;
      5) мемлекеттік қызмет - аудиторлық қызметпен айналысуға лицензия беру, оны қайта ресімдеу, лицензия телнұсқаларын беру;
      6) «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) – нормативті-құқықтық базаны қосқанда шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге бірыңғай кіруді ұсынатын ақпараттық жүйе;
      7) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралы арқылы жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, тиесілілігін, мазмұнының тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      8) ЭҚАБЖ - электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесі.
      3. Мемлекеттік қызметті Комитет көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      5. Мемлекеттік қызмет келесілер негізінде көрсетіледі:
      1) 1998 жылғы 20 қарашадағы Қазақстан Республикасының «Аудиторлық қызмет туралы» Заңы (бұдан әрі – Аудиторлық қызмет туралы заң);
      2) 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасының «Лицензиялау туралы» Заңы (бұдан әрі – Лицензиялау туралы Заң);
      3) 2007 жылғы 11 қаңтардағы «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Ақпараттандыру туралы заң);
      4) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 21 маусымдағы № 813 «Аудиторлық қызметпен айналысуға лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» қаулысы (бұдан әрі - Стандарт);
      5) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 17 шілдедегі № 601 «Аудиторлық қызметке қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы» қаулысы (бұдан әрі – Біліктілік талаптары);
      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есеп комитетінің қатысуымен көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызметтің нәтижесі:
      атқарушы органда - аудиторлық қызметпен айналысуға лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқаларын беру және қайта ресімдеу порталда электрондық құжат және (немесе) қағаз тасығышта (бұдан әрі - лицензия);
      порталда - аудиторлық қызметпен айналысуға лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқаларын беру электрондық құжат нысанында (бұдан әрі – электрондық лицензия).
      8. Стандарттың 8-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет ақылы түрде көрсетіледі. 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      9. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органның жұмыс кестесіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа күндері күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін көрсетіледі, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін үзіліс. Порталдың жұмыс кестесі - тәулік бойы.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпаратты, оның ішінде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Комитеттің Бухгалтерлік есеп және аудиторлық қызмет саласындағы бақылау, аккредиттеу және лицензиялау басқармасында мынадай телефондар арқылы: (8-717-2)74-31-14, 74-35-38, 74-35-60, 74-94-68, сондай-ақ Стандарттың 1-тармағында көрсетілген мекен-жай бойынша алуға болады.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі өтініш пен Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттар қабылданған күннен бастап он бес жұмыс күнінен аспайды.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың негізі Стандарттың 16-тармағында көрсетілген бұзушылықтарға жол беру болып табылады.
      Стандарттың 16-тармағында көрсетілген бұзушылықтарды өтініш беруші немесе аудиторлық ұйым жойған жағдайда, аудиторлық қызметпен айналысуға лицензия алу, оны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру туралы өтініш Стандартқа сәйкес қарастырылады.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсетуге қатысатын тұлғалардың ең аз саны – тоғыз.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) өтініш беруші мен аудиторлық ұйым ұсынған ЭҚАБЖ тіркеу нөмірін беру және өтініш немесе жолдама хаттың екінші данасына мөртаңба қоя отырып, қағаз немесе электронды нысандағы құжаттар пакетін тексеру және қабылдау, басшылыққа тарату үшін беру;
      2) жауапты құрылымдық бөлімшеге өтініш беруші немесе аудиторлық ұйым ұсынылған құжаттар пакетін тарату;
      3) ұсынылған құжаттардың толық еместігі фактісі анықталған жағдайда екі жұмыс күні ішінде оны одан әрі қарастырудан жазбаша немесе электронды түрде дәлелді бас тартуды дайындау;
      4) Стандарттың 11-тармағында көрсетілген тізімге сәйкес өтініш беруші немесе аудиторлық ұйым ұсынған құжаттардың Біліктілік талаптарына сәйкестігін қарастыру;
      5) Мемлекеттік қызметті алушыға қатысты мәліметтерді оған аудиторлық қызметті жүзеге асыруға және лицензия алуға тыйым салатын заңды күшіне енген сот шешімі туралы ақпаратты алу үшін Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетіне сұрату жолдау;
      6) өтініш беруші немесе аудиторлық ұйымның аудиторлық қызмет саласындағы Біліктілік талаптары мен қолданыстағы заңнамаға сәйкестігі туралы қорытынды дайындау, лицензия, оның телнұсқасын беру және лицензияны қайта ресімдеу туралы бұйрық жобасын заң қызметімен келісу немесе лицензия беруден жазбаша дәлелді бас тарту туралы қорытынды дайындау;
      7) лицензияны, телнұсқаны беру, лицензияны қайта ресімдеу туралы бұйрықты тіркеу;
      8) лицензияны беру немесе лицензия беруден жазбаша түрде дәлелді бас тарту.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде әрекет ету (өзара әрекет ету) тәртібін сипаттау 

      15. Лицензия алуға ұсынылған құжаттар төмендегідей қабылданады:
      1) Комитеттің Ішкі әкімшілендіру және персоналмен жұмыс басқармасымен қолма-қол немесе пошта арқылы. Тізімдеме көшірмесі Комитет кеңсесінің қабылдаған күні көрсетіле отырып өтініш берушіге (беріледі) жіберіледі.
      Қабылданған құжаттар қарастырылып, Комитеттің Ішкі әкімшілендіру және персоналмен жұмыс басқармасы қарастырып, ЭҚАБЖ-де тіркеу нөмірі беріліп, бақылауға алынады.
      Тіркелген, тиісті түрде ресімделген құжаттар кейін орындаушыға тарату үшін Комитеттің басшылығына беріледі.
      Комитет кеңсесінде өтінішке кіріс нөмірі мен қабылданған күні көрсетіліп тіркелуі құжаттардың тапсырылғанын растау болып табылады;
      2) порталда – өтініш беруші лицензия алуға арналған өтінішін (талап етілетін құжаттар пакетімен бірге) «электронды үкімет» немесе «е-Лицензиялау» порталынан жібереді, ол қабылданған күні көрсетіле отырып Комитетке автоматты түрде түседі.
      16. Заңды тұлғаның атауы және (немесе) заңды мекен-жайы өзгерген жағдайда, заңды тұлғаны қайта ұйымдастырылуы кезінде аудиторлық қызметті жүзеге асыруға лицензия алу және оны қайта ресімдеу үшін заңды тұлға Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды отыз күнтізбелік күн ішінде ұсынуы қажет.
      17. Аудиторлық қызметпен айналысуға лицензияны жоғалтқан, бүлдіріп алған жағдайда, оның телнұсқасын алу үшін мыналарды ұсыну қажет:
      1) лицензияның телнұсқасын беру туралы өтініш;
      2) лицензия телнұсқасын беру кезінде аудиторлық қызметпен айналысу құқығы үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгендігін растайтын құжат;
      3) лицензияны жарамсыз деп тану туралы мәліметтерді нөмірі мен беру күні көрсетілген мерзімді басылымдарда жарияланғандығын растайтын құжат.
      Жоғалған немесе бүлінген лицензия лицензиат аталған құжаттарды берген күннен бастап жарамсыз деп есептеледі.
      18. Мемлекеттік қызметті электронды нысанда көрсетуге қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) толықтық (рұқсатсыз ұстап қалудан ақпаратты және ресурстарды қорғау);
      3) қол жетімділік (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау).
      19. Мемлекеттік қызметті электронды нысанда көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке шығу, БСН-нің болуы, порталды авторландыру, өтініш берушінің немесе аудиторлық ұйымның ЭСҚ-ның болуы.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде келесі ҚҚБ қатысады:
      1) Комитеттің Ішкі әкімшілендіру және персоналмен жұмыс басқармасының қызметкері;
      2) Комитет төрағасы;
      3) Комитет төрағасының орынбасары;
      4) Бухгалтерлік есеп және аудиторлық қызмет саласындағы бақылау, аккредитациялау және лицензиялау басқармасының бастығы;
      5) Бухгалтерлік есеп және аудиторлық қызмет саласындағы бақылау, аккредитациялау және лицензиялау басқармасының қызметкері;
      6) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетінің басшысы;
      7) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетінің қызметкері;
      8) Комитеттің Заң қызметі басқармасының бастығы;
      9) Комитеттің Заң қызметі басқармасының қызметкері.
      21. ҚФБ әрекетінің сипаттамасы әрбір әрекетті орындау мерзімі көрсетіле отырып осы регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      22. Аудиторлық қызметпен айналысуға лицензия беру, оны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру процесі осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

«Аудиторлық қызметпен айналысуға
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша         

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетін сипаттау


№ Іс-әрекет (барысы, жұмыс ағымы)

1

2

3

4

5

6

7

8

1

ҚФБ аты

Комитеттің Ішкі әкімшілендіру және персоналмен жұмыс басқармасы

Комитет басшылығы (төраға, төраға орынбасары)

Комитеттің Бухгалтерлік есеп және аудиторлық қызмет саласындағы бақылау, аккредитациялау және лицензиялау басқармасы

Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитеті

Комитеттің Заң қызметі басқармасы

Комитет басшылығы (төраға, төраға орынбасары)

Комитеттің Ішкі әкімшілендіру және персоналмен жұмыс басқармасы

Комитеттің Бухгалтерлік есеп және аудиторлық қызмет саласындағы бақылау, аккредитациялау және лицензиялау басқармасы

2

Іс- әрекеттің (процестің, рәсімнің) атауы және оларды сипаттау

ЭҚАБЖ-де тіркеу нөмірін бере отырып өтініш беруші немесе аудиторлық ұйым ұсынған құжаттар пакетін тексеру, қабылдау

Жауапты құрылымдық бөлімшеге өтініш беруші немесе аудиторлық ұйым ұсынған құжаттарды үлестіру

Өтініш беруші немесе аудиторлық ұйым ұсынған құжаттардың Стандартқа сәйкестігін, сондай-ақ, дұрыс ресімделгенін, анықтылығын, Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарына сәйкестігін  қарастыру

Өтініш берушіге қатысты аудиторлық қызметпен айналысуға және  лицензия алуға тыйым салынған заңды күшіне енген сот шешімі бар-жоқтығына  тексеріс жүргізу

Өтініш пен құжаттардың, сонымен қатар, лицензияны, көшірмесі н беру немесе қайта ресімдеу туралы бұйрықтың Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарына сәйкестігі  туралы қорытындыны қарастыру 

Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарына сәйкестігі  туралы қорытындыны және лицензияның, телнұсқасын беру немесе қайта ресімдеу туралы бұйрықты бекіту

Лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын қайта ресімдеу туралы бұйрықты тіркеу

Бұйрыққа қол қойған жағдайда жазбаша түрде хабарлама және аудиторлық ұйымға лицензияның дайын болғандығы жөнінде хабарлау

3

Аяқталу нысаны (деректер, құжат ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Өтініш беруші немесе аудиторлық ұйым ұсынған құжаттар пакетін  кейіннен орындаушыға үлестіру үшін басшылыққа беру

Бұрыштама

1)  Құжаттардың толық еместігі фактісі анықталған жағдайда одан әрі қараудан жазбаша дәлелденген ба тартуды беру

2) Аудиторлық ұйыммен ұсынылған құжаттардың Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкестігі туралы қорытындыны немесе жазбаша дәлелденген бас тартуды дайындау және заң қызметіне келісу үшін тапсыру. Аудиторлық қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру жөніндегі бұйрық жобасын дайындау және Комитеттің Заң қызметі басқармасына келісу үшін тапсыру.

Аудиторлық қызметпен айналысуға тыйым салынған заң күшіне енген сот шешімі бар мәліметтерді беру .

Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкестігі туралы қорытынды және бұйрық жобасын келісу немесе лицензия беру туралы дәлелді  жазбаша бас тарту.

Лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру туралы бұйрыққа қол қою немесе жазбаша дәлелді бас  тарту.

Лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру туралы бұйрықты тіркеу

Лицензияны, лицензияның телнұсқаларын беру немесе жазбаша дәлелденген бас  тарту.

4

Орындау мерзімдері

2 сағат

1 жұмыс күні

1) 2 күнтізбелік күн

2) 25  күнтізбелік күн
 

15 күнтізбелік күн

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

2 сағат

3 сағат

5

Келесі әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған

4, 5, 6, 7  бағандар

3 баған

8 баған

8 баған

8 баған


«Аудиторлық қызметпен айналысуға
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша        

Аудиторлық қызметпен айналысуға лицензия беру, оны қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру процесі

Об утверждении Регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление аудиторской деятельности"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 27 ноября 2012 года № 514. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 декабря 2012 года № 8190. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра финансов Республики Казахстан от 16 мая 2014 года № 227

      Сноска. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра РК - Министра финансов РК от 16.05.2014 № 227 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги Министерства финансов Республики Казахстан «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление аудиторской деятельности».
      2. Комитету финансового контроля Министерства финансов Республики Казахстан (Бейсембаев М.Т.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и официальное опубликование в установленном законодательством порядке.
      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Миинистр                                   Б.Жамишев

Утвержден        
приказом Министра финансов
Республики Казахстан   
от 27 ноября 2012 года № 514

Регламент государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов
лицензии на осуществление аудиторской деятельности»

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление аудиторской деятельности» (далее – Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      2. В настоящем Регламенте используются следующие основные понятия и аббревиатуры:
      1) аудиторская организация - коммерческая организация, созданная для осуществления аудиторской деятельности;
      2) Уполномоченный государственный орган - центральный исполнительный орган, осуществляющий регулирование в области аудиторской деятельности и контроль за деятельностью аудиторских и профессиональных аудиторских организаций (далее – уполномоченный орган) – Министерство финансов Республики Казахстан;
      3) Комитет – Комитет финансового контроля Министерства финансов Республики Казахстан;
      4) структурно–функциональные единицы (далее – СФЕ) - структурные подразделения и ответственные должностные лица Комитета и Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан, участвующие в процессе оказания государственной услуги;
      5) государственная услуга - выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление аудиторской деятельности;
      6) веб-портал «электронного правительства» (далее – портал) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      7) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      8) ЕСЭДО – Единая система электронного документооборота.
      3. Государственную услугу оказывает Комитет.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании:
      1) Закона Республики Казахстан от 20 ноября 1998 года «Об аудиторской деятельности» (далее – Закон об аудиторской деятельности);
      2) Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «О лицензировании» (далее – Закон о лицензировании);
      3) Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации» (далее – Закон об информатизации);
      4) постановления Правительства Республики Казахстан от 21 июня
2012 года № 813 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление аудиторской деятельности» (далее – Стандарт);
      5) постановления Правительства Республики Казахстан от 17 июля
2007 года № 601 «Об утверждении квалификационных требований к аудиторской деятельности» (далее – Квалификационные требования).
      6. Государственная услуга оказывается с участием Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан.
      7. Результатом государственной услуги является:
      в уполномоченном органе - выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление аудиторской деятельности на бумажном носителе (далее – лицензия);
      на портале - выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление аудиторской деятельности в форме электронного документа (далее – электронная лицензия), либо мотивированный ответ об отказе в представлении государственной услуги в форме электронного документа.
      8. Государственная услуга оказывается платно в соответствии с пунктом 8 Стандарта.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга оказывается ежедневно в соответствии с графиком работы уполномоченного органа с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней. График работы портала – круглосуточно.
      10. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, в том числе о порядке обжалования, можно получить в Управлении контроля, аккредитации и лицензирования в сфере бухгалтерского учета и аудиторской деятельности Комитета по телефонам: (8–7172) 74-29-11, 74-31-14, 74-35-38, 74-35-60, 74-34-68, а также по адресу, указанному в пункте 1 Стандарта.
      11. Срок оказания государственной услуги не превышает пятнадцати рабочих дней с момента приема заявления и документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      12. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является допущение нарушений, указанных в пункте 16 Стандарта.
      При устранении заявителем или аудиторской организацией нарушений, указанных в пункте 16 Стандарта, заявление на получение лицензии, переоформление, выдачу дубликатов лицензии на осуществление аудиторской деятельности рассматривается в соответствии со Стандартом.
      13. Минимальное количество лиц, участвующих в оказании государственной услуги - девять.
      14. Этапы оказания государственной услуги:
      1) проверка и прием пакета документов, представленных заявителем или аудиторской организацией в бумажной или электронной форме с присвоением регистрационного номера в ЕСЭДО и проставлением штампа с входящим номером на втором экземпляре заявления или сопроводительного письма к представленным документам, передача руководству для распределения;
      2) распределение пакета документов, представленных заявителем или аудиторской организацией ответственному структурному подразделению;
      3) подготовка письменного или электронного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении, в случае установления факта неполноты документов в течение двух рабочих дней;
      4) рассмотрение документов, представленных заявителем или аудиторской организацией согласно перечню, указанному в пункте 11 Стандарта на соответствие Квалификационным требованиям;
      5) направление запроса в Комитет по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан для получения сведений в отношении получателя государственной услуги, о вступивших в законную силу приговоров суда, запрещающих ему заниматься аудиторской деятельностью и получать лицензию;
      6) подготовка заключения о соответствии заявителя или аудиторской организации Квалификационным требованиям и действующему  законодательству в сфере аудиторской деятельности, подготовка и согласование с юридической службой заключения и проекта приказа о выдаче лицензии, дубликата и переоформлении лицензии, либо письменного мотивированного отказа в выдаче лицензии;
      7) регистрация приказа о выдаче лицензии, дубликата и переоформлении лицензии;
      8) выдача лицензии, дубликата, либо письменного мотивированного отказа в выдаче лицензии.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      15. Документы, представленные на получение лицензии, принимаются:
      1) нарочно либо почтой по описи Управлением внутреннего администрирования и работы с персоналом Комитета. Копия описи направляется (вручается) заявителю с указанием даты приема канцелярией Комитета.
      Принятые документы рассматриваются, ставятся на контроль Управлением внутреннего администрирования и работы с персоналом Комитета с присвоением регистрационного номера в ЕСЭДО.
      Зарегистрированные, оформленные надлежащим образом документы передаются руководству Комитета для распределения в последующем исполнителю.
      Подтверждением сдачи документов является его регистрация в канцелярии Комитета с отметкой входящего номера и датой приема заявления;
      2) на портале – с портала «электронного правительства» или «Е-лицензирование» заявитель подает заявление на получение лицензии (вместе с пакетом требуемых документов), которое автоматически поступает в Комитет с отметкой о дате приема.
      16. Для получения и переоформления лицензии на осуществление аудиторской деятельности в случае изменения наименования и (или) юридического адреса юридического лица, при реорганизации юридического лица в течение тридцати календарных дней предоставляются документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      17. Для получения дубликата лицензии на осуществление аудиторской деятельности в случае ее утери, порче представляются:
      1) заявление о выдаче дубликата лицензии;
      2) документ, подтверждающий уплату в бюджет лицензионного сбора за право осуществления аудиторской деятельности при выдаче дубликата лицензии;
      3) документ, подтверждающий опубликование в периодических печатных изданиях сведений о признании недействительным лицензии с указанием номера и даты выдачи.
      Утерянная либо испорченная лицензия считается недействительной со дня подачи лицензиатом указанных документов.
      18. Требования, предъявляемые к процессу оказания государственной услуги в электронной форме:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      19. Технические условия оказания государственной услуги в электронной форме: выход в Интернет, наличие БИН, авторизация портала, наличие ЭЦП заявителя или аудиторской организации.
      20. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) работник(и) Управления внутреннего администрирования и работы с персоналом Комитета;
      2) председатель Комитета;
      3) заместитель председателя Комитета;
      4) начальник Управления контроля, аккредитации и лицензирования в сфере бухгалтерского учета и аудиторской деятельности Комитета;
      5) работник(и) Управления контроля, аккредитации и лицензирования в сфере бухгалтерского учета и аудиторской деятельности Комитета;
      6) руководитель Комитета по правовой статистике и специальных учетов Генеральной прокуратуры Республики Казахстан;
      7) работник Комитета по правовой статистике и специальных учетов Генеральной прокуратуры Республики Казахстан;
      8) начальник Управления юридической службы Комитета;
      9) работник(и) Управления юридической службы Комитета.
      21. Описание действий СФЕ с установлением срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      22. Процесс выдачи лицензии, переоформления, выдачи дубликатов лицензии на осуществление аудиторской деятельности приведен в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1      
к Регламенту государственной
услуги «Выдача лицензии, 
переоформление, выдача  
дубликатов лицензии на  
осуществление аудиторской 
деятельности»      

Таблица 1. Описание действий СФЕ


№ Действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Наименование СФЕ

Управление внутреннего администрирования и работы с персоналом Комитета

Руководство Комитета (председатель, заместитель председателя)

Управление контроля, аккредитации и лицензирования в сфере бухгалтерского учета и аудиторской деятельности Комитета

Комитет по правовой статистике и специальных учетов Генеральной прокуратуры Республики Казахстан

Управление юридической службы Комитета

Руководство Комитета (председатель, заместитель председателя)

Управление внутреннего администрирования и работы с персоналом Комитета

Управление контроля, аккредитации и лицензирования в сфере бухгалтерского учета и аудиторской деятельности Комитета

2

Наименование действия (процесса, процедуры) и их описание

Проверка, прием пакета документов, представленных заявителем или аудиторской организацией с присвоением регистрационного номера в ЕСЭДО

Распределение пакета документов, представленных заявителем или аудиторскими организациями ответственному структурному подразделению

Рассмотрение документов, представленных заявителем или аудиторской организацией на соответствие со Стандартом, а также на правильность оформления, достоверность и соответствие требованиям законодательства Республики Казахстан

Проведение проверки в отношении заявителя на наличие вступивших в законную силу приговоров суда, запрещающих ему заниматься аудиторской деятельностью и получать лицензию

Рассмотрение заключения о соответствии заявления и документов требованиям законодательства Республики Казахстан, а также проекта приказа о выдаче лицензии, дубликата или переоформлении

Утверждение заключения о соответствии требованиям законодательства Республики Казахстан и приказа о выдаче лицензии, дубликата или переоформлении

Регистрация приказа о выдаче лицензии, дубликата или переоформлении.

В случае подписания приказа, подготовка уведомления в письменном виде и сообщение аудиторской организации о готовности лицензии

3

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Передача пакета документов, представленных заявителем или аудиторской организацией руководству для распределения, впоследствии передача исполнителю

Резолюция

1) В случае установления фактов неполноты, представленных документов заявителем или аудиторской организацией, дача письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении
2)Подготовка заключения о соответствии документов, представленных аудиторской организацией, требованиям законодательства Республики Казахстан, либо письменного мотивированного отказа и передача для согласования в юридическую службу. Подготовка проекта приказа о выдаче лицензии, дубликата или переоформлении и передача для согласования в Управление юридической службы Комитета

Представление сведений в отношении заявителя на наличие вступивших в законную силу приговоров суда, запрещающих ему заниматься аудиторской деятельностью.

Согласование заключения о соответствии требованиям законодательства Республики Казахстан и проекта приказа, либо мотивированный письменный отказ в выдаче лицензии.

Подписание приказа о выдаче лицензии, дубликата или переоформлении, либо письменного мотивированного отказа

Регистрация приказа о выдаче лицензии, дубликата или переоформлении

Выдача лицензии, дубликата либо письменного мотивированного отказа

4

Сроки исполнения

2 часа

1 рабочий день

1) 2 рабочих дня
2) 11 рабочих дня

15 календарных дней

1 рабочий день

1 рабочий день

2 часа

3 часа

5

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4,5,6,7 колонки

3 колонка

8 колонка

8 колонка

8 колонка


Приложение 2      
к Регламенту государственной
услуги «Выдача лицензии, 
переоформление, выдача  
дубликатов лицензии на  
осуществление аудиторской 
деятельности»      

Процесс выдачи лицензии, переоформления, выдачи дубликатов
лицензии на осуществление аудиторской деятельности