Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 205-1933 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2013 жылғы 1 ақпанда нормативтік құқықтық кесімдерді Мемлекеттік тіркеудің тізіліміне № 768 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 29 тамыздағы № 06-1451 қаулысымен

      Ескерту. Қаулының Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 29.08.2014 № 06-1451 қаулысымен.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-115-2-баптарына және «Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігі және жергілікті атқарушы органдар көрсететін қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 8 тамыздағы № 1033 қаулысына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «II, III және IV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындылар беру» мемлекеттік қызмет регламенті 1-қосымшаға сәйкес;
      2) «ІІ, ІІІ және IV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру» мемлекеттік қызмет регламенті 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. «Астана қаласының Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесінің бастығы осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оны кейіннен ресми жариялау мен Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орнатылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары В.Л. Крыловқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкім                                         И.Тасмағамбетов

Астана қаласы әкімдігінің 
2012 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 205-1933 қаулысына     
1-қосымша           

«II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық
сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, орналасқан «Астана қаласының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» Мемлекеттік Мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган) арқылы көрсетеді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 9 қаңтардағы Экологиялық кодексінің (бұдан әрі - Кодекс) 20-бабының 3) тармақшасына және 48-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрінің 2007 жылғы 28 маусымдағы «Мемлекеттік экологиялық сараптамасын жүргізу ережелерін бекіту туралы» № 207-ө бұйрығына сәйкес көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету туралы ақпарат уәкілетті органның www.upr.astana.kz, интернет-ресурсында, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1 уәкілетті орган үй-жайының 2 қабатында стенділерде.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі II, III және IV санат объектілері үшін «келісіледі/келісілмейді» нәтижесімен мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын қағаз тасығышта беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет қызмет түрлері бойынша II, III және IV санаттарға жататын объектілері бар жеке тұлғаларға және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы осы Регламенттің 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап - алдын ала сараптама үшін құжаттаманың мемлекеттік экологиялық сараптамаға келіп түскен күнінен бастап бес жұмыс күнінен артық емес мерзімде;
      2) тұтынушы осы Регламенттің 11-тармағында анықталған, алдын ала сараптамадан өткен қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап - бір айдан артық емес;
      3) тұтынушы осы Регламенттің 11-тармағында анықталған барлық қажетті құжаттарды қайталама мемлекеттік экологиялық сараптама өткізу үшін тапсырған сәттен бастап - он жұмыс күнінен аспайды;
      мемлекеттік қызметті алғанға дейін кезек күтудің жол берілетін ең ұзақ уақыты - 30 минуттан аспайды;
      мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің жол берілетін ең ұзақ уақыты - 30 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет ақысыз негізде ұсынылады.
      9. Құжаттарды қабылдау жұмыс күндері 900 - 1800, түскі үзіліс 1300 - 1400 дейін демалыс және мереке күндерінен басқа, күн сайын жүзеге асырылады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде жүзеге асырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет дене мүмкіндіктері шектеулі тұтынушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар (пандустар) көзделген уәкілетті органның ғимаратында көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      11. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушы мынадай құжаттар тізбесін ұсынады:
      Уәкілетті органға:
      1) ІІ санат объектілері үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын алу үшін:
      көзделіп отырған басқарушылық, шаруашылық, инвестициялық және өзге де қызметке тапсырыс берушіден (инвестордан) не мемлекеттік экологиялық сараптамаға жататын нормативтік құқықтық актілердің, жоспарлар мен бағдарламалардың жобаларын әзірлеуді жүргізетін мемлекеттік органның басшысынан еркін нысандағы ілеспе хатты;
      Қоршаған ортаға әсер етудің ілеспе бағалау материалдарымен бірге қоршаған ортаға әсер етуші межеленіп отырған қызметтің жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасы, келесі құрамда:
      жерге жақын қабатта ластаушы заттардың таралу жобасының, есептеудің электрондық нұсқасы, эмиссия көлемдерінің «Excel» форматындағы негіздемесі;
      жоспарланып отырған қызметтің экологиялық салдары туралы өтініш;
      қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері;
      қоршаған ортаға кері әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін объектілер үшін жоспарланып отырған қызметті іске асырудың мынадай заңды және жеке тұлғалармен келісу құжаттары:
      жер пайдаланушылар, жер учаскелерінің меншік иелері;
      мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қызмет органдары;
      су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі бассейндік инспекция (су қорғау аймағында объектіні орналастырған немесе қызметті жүзеге асырған кезде);
      жер ресурстарын басқару жөніндегі органдар;
      жер қойнауын зерделеу және пайдалану органдары (пайдалы қазбалар орналасуы мүмкін учаскелерде), сондай-ақ жерасты суларын пайдалану кезінде және олардың болжамды ластану көздері болған кезде;
      орман шаруашылығын, жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы уәкілетті орган;
      балық ресурстарын қорғау саласындағы уәкілетті орган (балық шаруашылығы су айдындарында әртүрлі қызмет түрлерін жүргізетін кәсіпорындар үшін);
      жергілікті мемлекеттік органдарда әзірленетін қоршаған ортаға әсер етуді бағалаудың оларға ілеспе материалдарымен бірге өңірлік бағдарламалардың жобалары, келесі құрамда:
      жерге жақын қабатта ластаушы заттардың таралу жобасының, есептеудің электрондық нұсқасы, эмиссия көлемдерінің «Excel» форматындағы негіздемесі;
      жоспарланып отырған қызметтің экологиялық салдарлары туралы өтініш;
      қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері;
      қоршаған ортаға кері әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін объектілер үшін жоспарланып отырған қызметті іске асырудың мынадай заңды және жеке тұлғалармен келісу құжаттарын:
      жер пайдаланушылар, жер учаскелерінің меншік иелері;
      мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қызмет органдары;
      су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі бассейндік инспекция (су қорғау аймағында объектіні орналастырған немесе қызметті жүзеге асырған кезде);
      жер ресурстарын басқару жөніндегі органдар;
      жер қойнауын зерделеу және пайдалану органдары (пайдалы қазбалар орналасуы мүмкін учаскелерде, сондай-ақ жерасты суларын пайдалану кезінде және олардың болжамды ластану көздері болған кезде);
      орман шаруашылығын, жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы уәкілетті орган;
      балық ресурстарын қорғау саласындағы уәкілетті орган (балық шаруашылығы су айдындарында әртүрлі қызмет түрлерін жүргізетін кәсіпорындар үшін);
      эмиссия нормативтерінің жобалары, келесі құрамда:
      жерге жақын қабатта ластаушы заттардың таралу жобасының, есептеудің электрондық нұсқасы, эмиссия көлемдерінің «Excel» форматындағы негіздемесі;
      мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қызмет органдарымен келісу;
      іске асырылуы қоршаған ортаға теріс әсер етуі мүмкін, жергілікті мемлекеттік басқару органдары әзірлейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің, нормативтік-техникалық және нұсқаулық-әдістемелік құжаттардың жобалары;
      осы жобаны қайталама экологиялық сараптамаға ұсынған жағдайда - мемлекеттік экологиялық сараптамаға ұсынылатын құжаттарға мемлекеттік экологиялық сараптаманың бұрын берілген қорытындыларының көшірмелері қоса беріледі.
      2) ІІІ және IV санат объектілері үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын алу үшін:
      көзделіп отырған басқарушылық, шаруашылық, инвестициялық және өзге қызметке тапсырыс берушіден (инвестордан) еркін нысандағы ілеспе хат;
      қоршаған ортаға әсер ететін оған ілеспе бағалау материалдарымен бірге қоршаған ортаға әсер етуші межеленіп отырған қызметтің жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасы, келесі құрамда:
      жерге жақын қабатта ластаушы заттардың таралу жобасының, есептеудің электрондық нұсқасы, эмиссия көлемдерінің «Excel» форматындағы негіздемесі;
      жоспарланып отырған қызметтің экологиялық салдарлары туралы өтініш;
      қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері;
      қоршаған ортаға кері әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін объектілер үшін жоспарланып отырған қызметті іске асырудың мынадай заңды және жеке тұлғалармен келісу құжаттары:
      жерді пайдаланушылар, жер учаскелерінің меншік иелері;
      мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қызмет органдары;
      су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі бассейндік инспекция (су қорғау аймағында объектіні орналастырған немесе қызметті жүзеге асырған кезде);
      жер ресурстарын басқару жөніндегі органдар;
      жер қойнауын зерделеу және пайдалану органдары (пайдалы қазбалар орналасуы мүмкін учаскелерде, сондай-ақ жерасты суларын пайдалану кезінде және олардың болжамды ластану көздері болған кезде);
      орман шаруашылығын, жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы уәкілетті орган;
      балық ресурстарын қорғау саласындағы уәкілетті орган (балық шаруашылығы су айдындарында әртүрлі қызмет түрлерін жүргізетін кәсіпорындар үшін);
      эмиссия нормативтерінің жобалары, келесі құрамда:
      жерге жақын қабатта ластаушы заттардың таралу жобасының, есептеудің электрондық нұсқасы, эмиссия көлемдерінің «Excel» форматындағы негіздемесі;
      мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қызмет органдарымен келісу;
      осы жобаны қайталама экологиялық сараптамаға ұсынған жағдайда - мемлекеттік экологиялық сараптамаға ұсынылатын құжаттарға мемлекеттік экологиялық сараптаманың бұрын берілген қорытындыларының көшірмелері қоса беріледі.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат, қажетті құжаттар тізбесі уәкілетті органның интернет-ресурстарында, уәкілетті органның үй-жайларында орналасқан арнайы ақпараттық стенділерде орналастырылады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, 2 қабатындағы уәкілетті органдардың кеңсесіне тапсырылады.
      14. Тұтынушының осы Регламенттің 11-тармағында көрсетілген барлық қажетті құжаттарды тапсыруы растау уәкілетті органдар кеңсесінің тіркеу мөртабаны (кіріс нөмірі, күні және қоса берілген құжаттар саны) бар тұтынушының ілеспе хатының көшірмесі.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тұтынушы өзі келе отырып немесе сенімхат бойынша өкілі қабылдайды.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың негізі осы Регламенттің 11-тармағында көзделген құжаттардың толық пакетін ұсынбау болып табылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      17. Қызметтерді тұтынуға байланысты уәкілетті органдар басшылыққа алатын негізгі жұмыс қағидаттары мыналар болып табылады:
      1) адамның конституциялық құқықтарын және еркіндігін сақтау;
      2) қызметтік парызын орындау кезінде заңдылықты сақтау;
      3) тұтынушылармен жұмыс кезіндегі сыпайылық;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну;
      5) өтініштерді қараған кездегі лауазымды тұлғалар қызметінің ашықтығы;
      6) тұтынушы құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы.

4. Жұмыс нәтижелері

      18. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 1-қосымшаға сәйкес сапа және тиімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      19. Уәкілетті органның жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтерінің сапа және тиімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәндері Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінің бұйрығымен жыл сайын бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      20. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру, сондай-ақ шағым дайындауда жәрдемдесу Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, 2 қабатында және 8-7172-31-04-95 телефоны бойынша уәкілетті органның кеңсесінде жүзеге асырылады.
      21. Көрсетілген қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда шағым жоғары тұрған аппеляция органына - Астана қаласы әкімдігіне, Бейбітшілік көш., 11-үй мекен жайына, 8 (7172) 55-64-43; 55-64-41 телефондар және күндері 900 - 1830, түскі үзіліс 1230 - 1400 дейін демалыс және мереке күндерінен басқа, күн сайын жұмыс кестесі бойынша беріледі.
      22. Дөрекі қызмет көрсетілген жағдайда шағым уәкілетті орган басшысының атына Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, 2 қабаты мекен жайына, 8(7172) 31-06-87 телефоны және жұмыс күндері 900 - 1800 түскі үзіліс 1300 - 1400 дейін демалыс және мереке күндерінен басқа, күн сайын жұмыс кестесі бойынша кеңсеге беріледі.
      23. Мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда тұтынушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
      24. Шағым еркін нысанда қағаз тасығышта не электрондық пошта бойынша қабылданады.
      25. Шағымды қабылдаудың растамасы онда берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны, одан шағымды қарау барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғаның байланыс деректері көрсетілген талонды тұтынушыға беру болып табылады.
      26. Қосымша ақпаратты тұтынушы уәкілетті органның интернет-ресурсында және Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, 2 қабаты үй-жайында орналасқан стендінен алуға болады.
      27. Әкімшілік әрекеттің (процедурасының) ретті сипаттамасы мен өзара әрекеттесуі осы Регламенттің 2-қосымшаға сәйкес жүргізіледі.

«ІІ, ІІІ және IV санат  
объектілеріне мемлекеттік
экологиялық сараптама  
қорытындысын беру»   
мемлекеттік қызмет Регламентіне
1-қосымша         

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің кейінгі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы мәні

1. Уақтылылығы

1.1. Құжатты тапсыру сәтінен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсету жағдайларының %-ы (үлесі)




2. Сапасы

2.1. Қызмет көрсету процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар %-ы (үлесі)




3. Қолжетімділігі

3.1. Қызмет көрсету сапасына және олардың тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылар %-ы (үлесі)




3.2. Ақпаратқа электрондық форматта қол жеткізуге болатын қызметтің %-ы (үлесі)




4. Шағымдану процесі

4.1. Шағымдану тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




5. Сыпайылығы

5.1. Персоналдың сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




«ІІ, ІІІ және IV санат  
объектілеріне мемлекеттік
экологиялық сараптама  
қорытындысын беру»   
мемлекеттік қызмет Регламентіне
2-қосымша         

Әкімшілік әрекеттің (процедурасының) ретті сипаттамасы мен
өзара әрекеттесу «ІІ, ІІІ және IV санат ІІ, ІІІ және IV санат
объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын
беру» мемлекеттік қызмет

Астана қаласы әкімдігінің 
2012 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 205-1933 қаулысына     
2-қосымша           

«ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға
эмиссияға рұқсат беру» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, орналасқан «Астана қаласының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» Мемлекеттік Мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган) көрсетеді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 9 қаңтардағы Экологиялық кодексінің (бұдан әрі - Кодекс) 20-бабының 3-1) тармақшасына, 68-79-баптарына сәйкес көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету туралы ақпарат уәкілетті органның www.upr.astana.kz интернет-ресурсында, Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1 уәкілетті орган үй-жайының 2 қабатында орналасқан стендінде.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі II, III және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсатты қағаз тасығышта беру немесе қайта ресімдеу, не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет ІІ, ІІІ және IV қауіптілік санатына қызмет түрлері бойынша жатқызылатын объектілері бар жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері осы Регламенттің 11-тармағында айқындалған қажетті құжаттарды тұтынушы тапсырған сәттен бастап:
      1) қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат алу үшін 1 (бір) айдан артық емес;
      2) қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсатты қайта ресімдеу үшін 1 (бір) ай ішінде;
      3) мемлекеттік қызметті алғанға дейін кезекте күтудің жол берілетін ең ұзақ уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды;
      4) мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің жол берілетін ең ұзақ уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет ақысыз негізде ұсынылады.
      9. Құжаттарды қабылдау жұмыс күндері 900 - 1800, түскі үзіліс 1300 - 1400 дейін демалыс және мереке күндерінен басқа, күн сайын жүзеге асырылады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде жүзеге асырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет мүмкіндіктері шектеулі тұтынушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар (пандустар) көзделген уәкілетті органның ғимаратында көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      11. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушы мынадай құжаттар тізбесін ұсынады.
      Уәкілетті органға:
      1) ІІ санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсатты алу үшін:
      осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша рұқсатты алуға өтінім;
      эмиссиялар нормативтері бар жобаларға мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысының көшірмесі;
      қоғамдық тыңдаулар хаттамасын қоса бере отырып қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспары;
      өндірістік экологиялық бақылау бағдарламасы;
      өндірістік және тұтыну қалдықтарын орналастыру бойынша қалдықтарды басқару бағдарламасы.
      2) ІІІ санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсатты алу үшін:
      осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша рұқсатты алуға өтінім;
      эмиссиялар нормативтері бар жобаларға мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысының көшірмесі;
      қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспары;
      өндірістік экологиялық бақылау бағдарламасы.
      3) IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсатты алу үшін:
      осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша рұқсатты алуға өтінім;
      есептік немесе құрал-сайманды жолмен белгіленген және негізделген қоршаған ортаға эмиссиялар нормативтері.
      4) II, III және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсатты қайта ресімдеу үшін:
      осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес рұқсатты қайта ресімдеуге өтінім;
      заңды тұлғаны тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік;
      салық төлеушінің куәлігі.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат, қажетті құжаттар тізбесі уәкілетті органның интернет-ресурстарында уәкілетті органның үй-жайларында орналасқан арнайы ақпараттық стендінде орналастырылады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, 2 қабатында уәкілетті органдардың кеңсесіне тапсырылады.
      14. Тұтынушы осы Регламенттің 11-тармағында көрсетілген барлық қажетті құжаттарды тапсыруының растамасы уәкілетті органның кеңсесінің тіркеу мөртабаны (кіріс нөмірі, күні және қоса берілген құжаттар саны) бар тұтынушының ілеспе хатының көшірмесі.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тұтынушы жеке өзі немесе сенімхат бойынша өкілі бару арқылы қабылданады.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін мыналар негіз болып табылады:
      1) рұқсат алу үшін ұсынылған материалдардың толық және дұрыс болмауы;
      2) Кодекстің 73-бабында көрсетілген талаптарға сұратылатын табиғат пайдалану шарттарының сәйкес болмауы.

3. Жұмыс қағидаттары

      17. Уәкілетті органның қызметі тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын негізгі жұмыс қағидаттары мыналар болып табылады:
      1) адамның конституциялық құқықтарын және еркіндігін сақтау;
      2) қызметтік парызын орындау кезінде заңдылықты сақтау;
      3) тұтынушылармен жұмыс кезіндегі сыпайылық;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну;
      5) өтініштерді қараған кездегі лауазымды тұлғалар қызметінің ашықтығы;
      6) тұтынушы құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы.

4. Жұмыс нәтижелері

      18. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес сапа және тиімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      19. Мемлекеттік қызметті көрсететін уәкілетті органның жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және тиімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәндері Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінің бұйрығымен жыл сайын бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      20. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру, сондай-ақ шағым дайындауға жәрдемдесу Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, 2 қабатында және 8-7172-31-04-95 телефоны бойынша уәкілетті органның кеңсесінде жүзеге асырылады.
      21. Көрсетілген қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, шағым жоғары тұрған аппеляция органына - қала әкімдігіне Астана қ., Бейбітшілік көш., 11-үй мекен-жайына, 8 (7172) 55-64-43; 55-64-41 телефондар және жұмыс күндері 900 - 1800, түскі үзіліс 1300 - 1400 дейін демалыс және мереке күндерінен басқа, күн сайын жұмыс кестесі бойынша беріледі.
      22. Дөрекі қызмет көрсетілген жағдайда шағым уәкілетті орган басшысының атына Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, 2 қабаты мекен жайына, 8(7172) 31-06-87 телефоны және жұмыс күндері 900 - 1800 түскі үзіліс 1300 - 1400 дейін демалыс және мереке күндерінен басқа, күн сайын жұмыс кестесі бойынша кеңсеге беріледі.
      23. Мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда тұтынушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
      24. Шағымдар еркін нысанда қағаз тасығышта не электрондық пошта бойынша қабылданады.
      25. Шағымды қабылдаудың растамасы онда берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны, одан шағымды қарау барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғаның байланыс деректері көрсетілген талонды тұтынушыға беру болып табылады.
      26. Қосымша ақпаратты тұтынушы уәкілетті органның www.upr.astana.kz интернет-ресурсында және Астана қаласы, Ы. Дүкенұлы көшесі, 23/1, 2 қабаты үй-жайында орналасқан стендінен алуға болады.

«ІІ, ІІІ және IV санат объектілері
үшін қоршаған ортаға эмиссияға   
рұқсат беру» мемлекеттік қызмет   
Регламентіне 1-қосымша       

Нысан

Мемлекеттік органның атауы
Қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат алу үшін және қайта
рәсімдеу үшін өтінім

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
(табиғат пайдаланушының атауы)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
(өтініш беруші ұйымның заңды мекенжайы немесе жеке тұлғаның
мекенжайы)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

1. Жалпы ақпарат

      Байланыс телефондары, факс

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Өтінім берілетін өндірістік объектінің атауы
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

      Табиғат пайдаланушының санаты (өндірістік объектінің қауіптілік сыныбы)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      Табиғат пайдаланушының есептік нөмірі*
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      ЖИН/БЖН
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      2.Өндіріс объектісінің қоршаған ортаны ластау көзі орналасқан өнеркәсіп алаңдарының тұрған жері туралы мәліметтер:

1-кесте. Өнеркәсіптік алаңдардың орналасуы туралы мәліметтер

Өнеркәсіп алаңының нөмірі

Өнеркәсіптік алаңның атауы

Облыс

Аудан, елді мекен

Координаттары, град. мин. сек.

Алатын жері, га

ендік

бойлық

1

2

3

4

5

6

7

      3. Ластаушы зат шығарындылары (төгінділері) мен жыл бойынша орналасатын қалдықтар мөлшелеріне қойылатын лимит.

2-кесте. Ластаушы зат шығарындыларына қойылатын лимит

Заттардың атауы

Ластаушы зат шығарындыларын дыларының нормативті мөлшері

Ауаға шығарылатын ластаушы зат шығарындыларына қойылатын лимиттері

Өтінім беру алдындағы жылдың нақты шығарындылары

г/сек

т/жыл

г/сек

т/жыл

г/сек

т/жыл

1

2

3

4

5

6

7

20__ жылы

Барлығы, оның ішінде алаң бойынша







1-алаң

оның ішінде ингредиенттер бойынша:







2-алаң және т.б.

оның ішінде ингредиенттер бойынша:







3-кесте. Ластаушы зат төгінділеріне қойылатын лимит

Заттар атауы

Ластаушы зат төгінділерінің нормативті мөлшері (жылдар бойынша)

Ластаушы зат төгінділерінің қойылатын лимит (жылдар бойынша)

Өтінім беру алдындағы жылдың нақты төгінділері

мг/л

г/сағ

т/жыл

мг/л

г/сағ

т/жыл

мг/л

г/сағ

т/жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

20__ жылы

Барлығы, оның ішінде су ағызу бойынша:










1-су ағызу бойынша

оның ішінде ингредиенттер бойынша:










2-су ағызу бойынша және т.б.

оның ішінде ингредиенттер бойынша:










4-кесте. Өндіріс және тұтыну қалдықтарын орналастыруға
қойылатын лимит

Қалдықтың атауы

Қалдықтың коды

Орналасқан жері

Қалдықтардың нормативтік мөлшері (жылдар бойынша)

Қалдықтарға қойылатын лимиттер (жылдар бойынша)

Өтінім беру алдындағы жылда қалдықтарды орналастырудың нақты мөлшері

т/жыл

т/жыл

т/жыл

1

2

3

4

5

6

20__ жылы

Барлығы, оның ішінде түрлері бойынша:






5-кесте. Күкіртті орналастыруға қойылатын лимит

Күкірттің атауы

Орналасқан жері

Нормативтік мөлшері (жылдар бойынша)

Қойылатын лимиттер (жылдар бойынша)

Өтінім беру алдындағы жылда орналастырудың нақты мөлшері

т/жыл

т/жыл

т/жыл

1

2

3

4

5

20__ жылы

Барлығы:





      Табиғат пайдалануға ұсынылатын шарттар:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      Қоршаған ортаға эмиссиялар осы өтінімде берілген сипаттамаға сәйкес болатынын растаймыз.
      4. Өтінімге мына құжаттар қоса беріледі:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      Кәсіпорын басшысы ______________ ______________________________
                         (жеке тұлға)  (жеке қолы) (Т.А.Ә. толығымен)

      М.О.

      Ескерту:
      * Табиғат пайдаланушының тіркелу нөмірі оны иемденген жағдайда көрсетіледі.

«ІІ, ІІІ және IV санат объектілері
үшін қоршаған ортаға эмиссияға   
рұқсат беру» мемлекеттік қызмет   
Регламентіне 2-қосымша       

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің кейінгі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы мәні

1. Уақтылылығы

1.1. Құжатты тапсыру сәтінен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсету жағдайларының %-ы (үлесі)




2. Сапасы

2.1. Қызмет көрсету процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар %-ы (үлесі)




3. Қолжетімділігі

3.1. Қызмет көрсету сапасына және олардың тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылар %-ы (үлесі)




3.2. Ақпаратқа электрондық форматта қол жеткізуге болатын қызметтің %-ы (үлесі)




4. Шағымдану процесі

4.1. Шағымдану тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




5. Сыпайылығы

5.1. Персоналдың сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




      Көрсеткіштер Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі ҚР Агенттігі Төрағасының бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарының көрсеткіштерін анықтау бойынша әдістемелік ұсыныстық нұсқаулыққа сәйкес есептеледі (сайт www.kyzmet.kz).

Об утверждении регламентов государственных услуг в области охраны окружающей среды

Постановление акимата города Астаны от 29 декабря 2012 года № 205-1933. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 1 февраля 2013 года № 768. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 29 августа 2014 года № 06-1451

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 29.08.2014 № 06-1451.

      В соответствии со статьями 9-115-2 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 августа 2012 года № 1033 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области охраны окружающей среды, оказываемых Министерством охраны окружающей среды Республики Казахстан и местными исполнительными органами» акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий» согласно приложению 1;
      2) регламент государственной услуги «Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории» согласно приложению 2.
      2. Начальнику Государственного учреждения «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования города Астаны» обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его последующее официальное опубликование и размещение на интернет-ресурсе акимата города Астаны.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Крылова В.Л.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Аким                                       И. Тасмагамбетов

Приложение 1         
к постановлению акимата  
города Астаны от 29 декабря
2012 года № 205-1933    

Регламент государственной услуги
«Выдача заключений государственной экологической экспертизы
для объектов II, III и IV категорий»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий» (далее - государственная услуга) оказывается Государственным Учреждением «Управления природных ресурсов и регулирования природопользования города Астана» (далее - уполномоченные орган), расположенным по адресу: город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается в соответствии с подпунктом 3) статьи 20 и пунктом 2 статьи 48 Экологического кодекса Республики Казахстан от 9 января 2007 года (далее - Кодекс), приказом Министра охраны окружающей среды Республики Казахстан от 28 июня 2007 года № 207-п «Об утверждении Правил проведения государственной экологической экспертизы».
      4. Информация об оказании государственной услуги располагается на интернет-ресурсе уполномоченного органа www.upr.astana.kz, стенде, расположенном в помещении уполномоченного органа по адресу: город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги являются выдача на бумажном носителе заключения государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий с выводом «согласовывается/не согласовывается» либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребители), имеющим объекты, относящиеся ко II, III и IV категориям по видам деятельности.
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента:
      1) сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего Регламента, - не более пяти рабочих дней со дня поступления документации на государственную экологическую экспертизу для предварительной экспертизы;
      2) сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего Регламента, прошедших предварительную экспертизу, - не более одного месяца;
      3) сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего Регламента для проведения повторной государственной экологической экспертизы, - не более десяти рабочих дней;
      максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 30 минут;
      максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги - не более 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается на безвозмездной основе.
      9. Прием документов осуществляется ежедневно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с графиком работы: с 9.00-18.00 перерыв на обед с 13.00-14.00 в рабочие дни. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа, где предусмотрены условия для обслуживания потребителей с ограниченными возможностями (пандусы);

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующий перечень документов:
      1. В уполномоченный орган:
      1) для получения заключений государственной экологической экспертизы для объектов II категории:
      сопроводительное письмо от заказчика (инвестора) намечаемой управленческой, хозяйственной, инвестиционной и иной деятельности либо руководителя государственного органа, который ведет разработку проектов нормативных правовых актов, планов и программ, подлежащих государственной экологической экспертизе в произвольной форме;
      предпроектную и проектную документацию намечаемой деятельности, оказывающей воздействие на окружающую среду, с сопровождающими ее материалами оценки воздействия на окружающую среду (далее - ОВОС), в следующем составе:
      электронная версия проекта, расчета рассеивания загрязняющих веществ в приземном слое, обоснование объемов эмиссий в формате «Excel»;
      заявление об экологических последствиях планируемой деятельности;
      результаты учета общественного мнения;
      документы согласования реализации планируемой деятельности для объектов, которые оказывают или могут оказать отрицательное воздействие на окружающую среду, со следующими юридическими и физическими лицами:
      землепользователи, собственники земельных участков;
      государственные органы санитарно-эпидемиологической службы;
      бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов (при размещении объектов или осуществлении деятельности на водоохранной территории);
      органы по управлению земельными ресурсами;
      органы изучения и использования недр (на участках возможного размещения полезных ископаемых), а также при использовании подземных вод и наличии источников их возможного загрязнения);
      уполномоченный орган в области лесного хозяйства, охраны воспроизводства и использования животного мира, особо охраняемых природных территорий;
      в области охраны рыбных ресурсов (для предприятий, проводящих различные виды деятельности в рыбохозяйственных водоемах);
      проекты региональных программ с сопровождающими их материалами ОВОС, разрабатываемых органами местного государственного управления, в следующем составе:
      электронная версия проекта, расчета рассеивания загрязняющих веществ в приземном слое, обоснование объемов эмиссий в формате «Excel»;
      заявление об экологических последствиях планируемой деятельности;
      результаты учета общественного мнения;
      документы согласования реализации планируемой деятельности для объектов, которые оказывают или могут оказать отрицательное воздействие на окружающую среду, со следующими юридическими и физическими лицами:
      землепользователи, собственники земельных участков;
      государственные органы санитарно-эпидемиологической службы;
      бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов (при размещении объектов или осуществлении деятельности на водоохранной территории);
      органы по управлению земельными ресурсами;
      органы изучения и использования недр (на участках возможного размещения полезных ископаемых), а также при использовании подземных вод и наличии источников их возможного загрязнения);
      уполномоченный орган в области лесного хозяйства, охраны воспроизводства и использования животного мира, особо охраняемых природных территорий;
      в области охраны рыбных ресурсов (для предприятий, проводящих различные виды деятельности в рыбохозяйственных водоемах);
      проекты нормативов эмиссий в следующем составе:
      электронная версия проекта, расчета рассеивания загрязняющих веществ в приземном слое, обоснование объемов эмиссий в формате «Excel»;
      согласование государственных органов санитарно-эпидемиологической службы;
      проекты нормативных правовых актов Республики Казахстан, нормативно-технических и инструктивно-методических документов, реализация которых может привести к негативным воздействиям на окружающую среду, разрабатываемых органами местного государственного управления;
      в случае представления на повторную государственную экологическую экспертизу проекта, к документации, передаваемой на государственную экологическую экспертизу, также прилагаются копии ранее выданных заключений государственной экологической экспертизы.
      2) для получения заключений государственной экологической экспертизы для объектов III и IV категорий:
      сопроводительное письмо от заказчика (инвестора) намечаемой управленческой, хозяйственной, инвестиционной и иной деятельности в произвольной форме;
      предпроектную и проектную документацию намечаемой деятельности, оказывающей воздействие на окружающую среду, с сопровождающими ее материалами ОВОС, в следующем составе:
      электронная версия проекта, расчета рассеивания загрязняющих веществ в приземном слое, обоснование объемов эмиссий в формате «Excel»;
      заявление об экологических последствиях планируемой деятельности;
      результаты учета общественного мнения;
      документы согласования реализации планируемой деятельности для объектов, которые оказывают или могут оказать отрицательное воздействие на окружающую среду, со следующими юридическими и физическими лицами:
      землепользователи, собственники земельных участков;
      государственные органы санитарно-эпидемиологической службы;
      бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов (при размещении объектов или осуществлении деятельности на водоохранной территории);
      органы по управлению земельными ресурсами;
      органы изучения и использования недр (на участках возможного размещения полезных ископаемых), а также при использовании подземных вод и наличии источников их возможного загрязнения);
      уполномоченный орган в области лесного хозяйства, охраны воспроизводства и использования животного мира, особо охраняемых природных территорий;
      в области охраны рыбных ресурсов (для предприятий, проводящих различные виды деятельности в рыбохозяйственных водоемах);
      проекты нормативов эмиссий, в следующем составе:
      электронная версия проекта, расчета рассеивания загрязняющих веществ в приземном слое, обоснование объемов эмиссий в формате «Excel»;
      согласование государственных органов санитарно-эпидемиологической службы;
      в случае представления на повторную государственную экологическую экспертизу проекта, к документации, передаваемой на государственную экологическую экспертизу, также прилагаются копии ранее выданных заключений государственной экологической экспертизы.
      12. Информация о порядке оказания государственной услуги, перечень необходимых документов размещаются на интернет-ресурсе уполномоченного органа и специальных информационных стендах, расположенных в помещениях уполномоченных органов.
      13. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются в канцелярию уполномоченного органа по адресу: город Астана, улица улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж.
      14. Подтверждением того, что потребитель сдал все необходимые документы, указанные в пункте 11 настоящего Регламента, являются копия сопроводительного письма потребителя со штампом регистрации (входящий номер, дата и количество приложенных документов) канцелярии уполномоченного органа;
      15. Результат оказания государственной услуги принимается потребителем путем личного посещения или представителем по доверенности потребителя.
      16. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является непредставление полного перечня документов, предусмотренных пунктом 11 настоящего Регламента.

3. Принцип работы

      17. Основными принципами работы, которыми руководствуются уполномоченный орган по отношению к потребителю услуг, являются:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека.
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга.
      3) вежливость при работе с потребителями.
      4)представление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге.
      5) прозрачность деятельности должностных лиц при рассмотрении обращений.
      6) обеспечение сохранности документов потребителя.
      7) защита и конфиденциальность информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      18. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением 1 к настоящему Регламенту.
      19. Целевые значения показателей качества и эффективности государственной услуги, по которым оценивается работа уполномоченного органа, ежегодно утверждаются соответствующим приказом Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.

5. Порядок обжалования

      20. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) уполномоченного должностного лица, а также оказание содействия в подготовке жалобы осуществляются в канцелярии уполномоченного органа по следующему адресу и телефонам: город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж и телефон 8 (7172) 31-04-95.
      21. В случае несогласия с результатами оказанной услуги, жалоба подается в вышестоящую инстанцию апелляции - акимат города Астаны по следующему адресу, телефонам и графику работ: город Астана, улица Бейбітшілік, 11 телефон 8 (7172) 55-64-43, 55-64-41; ежедневно, за исключением выходных и праздничных дней, с 900-1800 перерыв на обед с 1300-1400 в рабочие дни.
      22. В случае некорректного обслуживания, жалоба подается в канцелярию на имя Руководителя уполномоченного органа по адресу и графику работ: город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж, телефон 8 (7172) 31-06-87 с 900-1800 перерыв на обед с 1300-1400 в рабочие дни.
      23. В случаях несогласия с результатами государственной услуги, потребитель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      24. Жалобы принимаются в произвольной форме на бумажном носителе либо по электронной почте.
      25. Подтверждением принятия жалобы является выдача потребителю талона, с указанием в нем срока и места получения ответа на поданную жалобу, контактных данных должностных лиц у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.
      26. Дополнительную информацию потребитель может получить на интернет-ресурсе www.upr.astana.kz и стенде, расположенном в помещении уполномоченного органа по адресу: город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж.
      27. Описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) в соответствии с приложением 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1         
к Регламенту государственной
услуги «Выдача заключений 
государственной экологической
экспертизы для объектов II,
III и IV категорий»     

Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества и
эффективности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее значение
показателя в
отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг информации, которые доступны в электронном формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала




Приложение 2         
к Регламенту государственной
услуги «Выдача заключений 
государственной экологической
экспертизы для объектов II,
III и IV категорий»     

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)

Государственная услуга "Выдача заключений государственной
экологической экспертизы для объектов
II, III и IV категории"

Приложение 2         
к постановлению акимата  
города Астаны от 29 декабря
2012 года № 205-1933    

Регламент государственной услуги
«Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду
для объектов II, III и IV категории»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории по городу Астана» (далее - государственная услуга) оказывает Государственное Учреждение «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования города Астаны» (далее - уполномоченный орган), расположенный по адресу город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается в соответствии с подпунктом 3-1) статьи 20статьями 68-79 Экологического кодекса Республики Казахстан от 9 января 2007 года (далее - Кодекс).
      4. Информация об оказании государственной услуги располагается на интернет-ресурсе уполномоченного органа www.upr.astana.kz, стенде, расположенном в помещении уполномоченного органа по адресу город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги являются выдача или переоформление на бумажном носителе разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребители), имеющим объекты, относящиеся ко II, III и IV категории по видам деятельности.
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего Регламента, составляют:
      1) для получения разрешений на эмиссии в окружающую среду не более 1 (одного) месяца;
      2) для переоформления разрешения на эмиссии в окружающую среду в течение 1 (одного) месяца;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди до получения государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут;
      4) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут.
      8. Государственная услуга предоставляется на безвозмездной основе.
      9. Прием документов осуществляется ежедневно, за исключением выходных и праздничных дней, с 900-1800 перерыв на обед с 1300-1400 в рабочие дни. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа, где предусмотрены условия для обслуживания потребителей с ограниченными возможностями (пандусы);

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующий перечень документов:
      1. В уполномоченный орган:
      1) для получения разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II категории:
      заявку на получение разрешения по форме согласно приложению 1 к настоящему Регламенту;
      копию заключения государственной экологической экспертизы на проекты нормативов эмиссий;
      план мероприятий по охране окружающей среды с приложением протокола общественных слушаний;
      программу производственного экологического контроля;
      программу управления отходами в части размещения отходов производства и потребления;
      2) для получения разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов III категории:
      заявку на получение разрешения по форме согласно приложению 1 к настоящему Регламенту;
      копию заключения государственной экологической экспертизы на проекты нормативов;
      план мероприятий по охране окружающей среды;
      программу производственного экологического контроля;
      3) для получения разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов IV категории:
      заявку на получение разрешения по форме согласно приложению 1 к настоящему Регламенту;
      нормативы эмиссий в окружающую среду, установленные и обоснованные расчетным или инструментальным путем;
      4) для переоформления разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории:
      заявку для переоформления разрешения согласно приложению 1 к настоящему Регламенту;
      свидетельство о регистрации (перерегистрации) юридического лица;
      свидетельство налогоплательщика.
      12. Информация о порядке оказания государственной услуги, перечень необходимых документов размещаются на интернет-ресурсе уполномоченного органа и специальном информационном стенде, расположенном в помещении уполномоченного органа.
      13. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются в канцелярию уполномоченного органа по адресу, город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж.
      14. Подтверждением того, что потребитель сдал все необходимые документы, указанные в пункте 11 настоящего Регламента, являются копия сопроводительного письма потребителя со штампом регистрации (входящий номер, дата и количество приложенных документов) канцелярии уполномоченного органа;
      15. Результат оказания государственной услуги принимается потребителем путем личного посещения или представителем по доверенности.
      16. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:
      1) неполнота и недостоверность материалов, представленных для получения разрешения;
      2) несоответствие запрашиваемых условий природопользования требованиям, указанным в статье 73 Кодекса.

3. Принцип работы

      17. Основными принципами работы, которыми руководствуется уполномоченный орган по отношению к потребителю услуг, являются:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость при работе с потребителями;
      4) представление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге;
      5) прозрачность деятельности должностных лиц при рассмотрении обращений;
      6) обеспечение сохранности документов потребителя;
      7) защита и конфиденциальность информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      18. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением 2 к настоящему Регламенту.
      19. Целевые значения показателей качества и эффективности государственных услуг, по которым оценивается работа уполномоченного органа, ежегодно утверждаются приказом Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.

5. Порядок обжалования

      20. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) уполномоченного должностного лица, а также оказание содействия в подготовке жалобы осуществляются в канцелярии уполномоченного органа по следующему адресу и телефонам, город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж и телефон 8-(7172) 31-04-95
      21. В случае несогласия с результатами оказанной услуги, жалоба подается в вышестоящую инстанцию апелляции - акимат города Астана по следующему адресу, телефонам и графику работы: город Астана, улица Бейбітшілік, 11 телефоны 8 (7172) 55-64-43, 55-64-41; ежедневно, за исключением выходных и праздничных дней, с 900-1800 перерыв на обед с 1200-1400 в рабочие дни.
      22. В случае некорректного обслуживания, жалоба подается в канцелярию на имя Руководителя уполномоченного органа по адресу и графику работы, город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж, телефон 8 (7172) 31-06-87; www.upr.astana.kz ежедневно, за исключением выходных и праздничных дней, с 900-1800 перерыв на обед с 1300-1400 в рабочие дни.
      23. В случаях несогласия с результатами государственной услуги, потребитель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      24. Жалобы принимаются в произвольной форме на бумажном носителе либо по электронной почте.
      25. Подтверждением принятия жалобы является выдача потребителю талона с указанием в нем срока и места получения ответа на поданную жалобу, контактных данных должностных лиц у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.
      26. Дополнительную информацию потребитель может получить на интернет-ресурсе www.upr.astana.kz и стенде, расположенном в помещении уполномоченного органа по адресу, город Астана, улица Ы.Дүкенұлы, № 23/1, 2 этаж.

Приложение 1       
к Регламенту государственной
услуги «Выдача экологических
разрешений для объектов II,
III и IV категории»    

Форма

Наименование государственного органа
Заявка
на выдачу или переоформление на эмиссии в окружающую среду

__________________________________________________________________
                    (наименование природопользователя)
__________________________________________________________________
(юридический адрес организации-заявителя или адрес проживания
физического лица)
      1. Общая информация Контактные телефоны, факс
__________________________________________________________________
Наименование производственного объекта, на который подается заявка
__________________________________________________________________
Категория природопользователя (класс опасности производственного
объекта)
__________________________________________________________________
Учетный номер природопользователя*
__________________________________________________________________
Регистрационный номер налогоплательщика, индивидуальный
идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер
__________________________________________________________________
      2. Данные о месторасположении промышленных площадок, на которых
находятся источники загрязнения окружающей среды производственного
объекта:

      Таблица 1. Данные о месторасположении промышленных площадок

Номер
промышленной
площадки

Наименование
промышленной
площадки

Область

Район,
населенный
пункт

Координаты,
град. мин.
сек.

Занимаемая
территория,
га

широта

долгота

1

2

3

4

5

6

7

      3. Запрашиваемые лимиты объемов выбросов (сбросов) загрязняющих
веществ и размещаемых отходов (серы) по годам

      Таблица 2. Лимиты выбросов загрязняющих веществ

Наименование веществ

Нормативные
объемы выбросов
загрязняющих
веществ

Запрашиваемые лимиты
выбросов
загрязняющих веществ
в атмосферу

Фактические
выбросы за год,
предшествующий
подаче заявки

г/сек

т/год

г/сек

т/год

г/сек

т/год

1

2

3

4

5

6

7

на 20__ год

Всего, из них по
площадкам:







Площадка 1

в т.ч. по ингредиентам:







Площадка 2 и т.д.

в т.ч. по ингредиентам:







      Таблица 3. Лимиты сбросов загрязняющих веществ

Наименование веществ

Нормативные объемы сбросов загрязняющих веществ

Запрашиваемые лимиты сбросов загрязняющих веществ

Фактический объем сбросов за год, предшествующий подаче заявки

мг/л

т/год

мг/л

т/год

мг/л

т/год

1

2

3

4

5

6

7

на 20__ год

Всего, из них по водовыпускам:







По водовыпуску 1

в т.ч. по ингредиентам:







По водовыпуску 2 и т.д.

в т.ч. по ингредиентам:







      Таблица 4. Лимиты на размещение отходов производства и потребления

Наименование
отхода

Код отхода

Место размещения

Нормативные
объемы отходов

Запрашиваемые
лимиты отходов

Фактические объемы размещения (хранения) отходов за год, предшествующий подаче заявки

т/год

т/год

т/год

1

2

3

4

5

6

на 20__ год

Всего, из них
по видам:






      Таблица 5. Лимиты на размещение серы

Наименование

Место
размещения

Нормативные
объемы серы

Запрашиваемые
лимиты серы

Фактические объемы размещения серы за год, предшествующий заявке

т/год

т/год

т/год

1

2

3

4

5

на 20__ год

Всего:





      Предлагаемые условия природопользования:
__________________________________________________________________
      Настоящим удостоверяем, что эмиссии в окружающую среду будут
соответствовать описанным в настоящей заявке.
      3. К заявке прилагаются следующие документы:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Руководитель предприятия
(физическое лицо) ________________       ______________________
                  (личная подпись)       (расшифровка подписи)

      Место печати

      Примечание:
      *Учетный номер природопользователя указывается в случае его
присвоения.

Приложение 2       
к Регламенту государственной
услуги «Выдача экологических
разрешений для объектов II,
III и IV категории»    

Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества и
эффективности

Нормативное
значение
показателя

Целевое значение
показателя в
последующем году

Текущее
значение
показателя в
отчетном году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг, информация о которых доступна в электронном формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала




      Показатели рассчитываются в соответствии с модельными методическими рекомендациями по определению показателей стандартов государственных услуг, утвержденными приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы (сайт www.kyzmet.kz).