"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2012 жылғы 26 қарашадағы № А-12/557 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 27 желтоқсанда № 3564 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2013 жылғы 3 маусымдағы № А-5/225 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 03.06.2013 № А-5/225 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. «Мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы» Ақмола облысы әкімдігінің 2011 жылғы 7 желтоқсандағы № А-11/490 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3419 болып тіркелген, 2012 жылғы 16 маусымында «Арқа ажары» және «Акмолинская правда» газеттерінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Қ.Қожамжаров

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының
      Көлiк және коммуникация министрi           А.Жұмағалиев

Ақмола облысы әкімдігінің
26 қарашадағы 2012 жылғы
№ А-12/557 қаулысымен 
бекітілген      

«Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттiк қызметінiң регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет «Ақмола облысы мұрағаттар мен құжаттамалар басқармасы» мемлекеттік мекемесімен, Ақмола облысының мемлекеттік мұрағаттарымен (бұдан әрі - қызмет беруші), халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – Орталық), сонымен бірге «электрондық үкімет» www.e.gov.kz немесе "E-лицензиялау» www.elicense.kz веб-порталдар арқылы көрсетіледі (бұдан әрі - ЭҮП).
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі - қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 қазандағы № 1278 қаулысымен бекітілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттiк қызметтi автоматтандыру нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттiк қызметті көрсету түрi: транзакциялық.
      5.Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендiру нөмiрi – жеке тұлға, соның iшiнде жеке кәсiпкерлiк түрiнде iс-әрекеттi iске асыратын жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – ЖСН);
      2) бизнес-сәйкестендiру нөмiрi – заңды тұлға (филиал және өкiлдiк) және бiрлескен кәсiпкерлiк түрiндегi iс-әрекеттi iске асыратын жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – БСН);
      3) тұтынушы- электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлға;
      4) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолда отырып, ақпарат пен өзара алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      5) «электрондық үкімет» веб-порталы - нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық біріктірілген үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге бірыңғай кол жеткізу терезесі болып табылатын ақпараттық жүйе;
      6) «электрондық үкіметтің» шлюзі – электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе(бұдан әрі - ЭҮШ);
      7) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиістігін және мазмұнының өзгермейтінін растайтын электрондық цифрлық символдар жинағы (бұдан әрі - ЭЦҚ)
      8) электрондық құжат – онда ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңбаның көмегімен куәландырылған құжат;
      9) электрондық мемлекеттік қызмет - ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      10) ақпараттық жүйе – ақпаратты ақпараттық - бағдарламалық кешенді қолдана отырып сақтауға, өңдеуге, іздеуге, таратуға, беруге, ұсынуға және жіберуге арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      11) «Жеке тұлғалар» мемлекеттiк деректер базасы – Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларды бiрыңғай сәйкестендiрудi енгiзу және олар туралы өзектi және дұрыс мәлiметтердi мемлекеттiк басқару органдарына және басқа да субъектiлерге олардың өкiлеттiктерiнiң шеңберiнде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұсыну мақсатында ақпаратты автоматтандырып жинауға, сақтауға және өңдеуге, Ұлттық жеке сәйкестендiру нөмiрлерi тiзiлiмiн құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ЖТ МДБ);
      12) «Заңды тұлғалар» мемлекеттiк деректер базасы – Қазақстан Республикасында заңды тұлғаларды бiрыңғай сәйкестендiрудi енгiзу және олар туралы өзектi және дұрыс мәлiметтердi мемлекеттiк басқару органдарына және басқа да субъектiлерге олардың өкiлеттiктерiнiң шеңберiнде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұсыну мақсатында ақпаратты автоматтандырып жинауға, сақтауға және өңдеуге, Ұлттық бизнес сәйкестендiру нөмiрлерi тiзiлiмiн құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ЗТ МДБ);
      13) Пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпаратты ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъекті (алушы, қызмет беруші);
      14) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – «электрондық үкімет» шлюзінің ішкі жүйесі, «электрондық әкімдік» ақпараттық жүйелерге интеграциялауға арналған жүйе, электрондық қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ақпараттық жүйелер арасындағы ақпараттық өзара қарым-қатынасты қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе(бұдан әрі - ЭҮӨШ);
      15) құрылымдық функционалдық бірліктер - қызмет көрсету үдерісіне қатысатын, мемлекеттік органдардың, мекемелердің құрылымдық бөлімшелерінің немесе басқа ұйымдармен ақпараттық жүйелердiң тізбесі (бұдан әрі – ҚФБ);
      16) Қазақстан Республикасы халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі - Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе(бұдан әрі – ХҚКО АЖ);
      17) БНАЖ – Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе;
      18) АЖО - автоматтандырылған жұмыс орны.
      19) ЖАО - жергілікті атқарушы орган «Ақмола облысының Мұрағаттар және құжаттамалар басқармасы» мемлекеттік мекемесі, электрондық мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мұрағаттар.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызмет беруші қызметінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы қызмет көрсетушінің әрбір қадамдық әрекеттері мен шешімдері(электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 диаграммасы) осы Регламенттің  2-қосымшасында келтірілген:
      1) тұтынушы ЖСН/БСН және парольдің көмегімен ЭҮП-де тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-де тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – тұтынушының ЖСН/БСН және парольді енгізу үдерісі (авторландыру үдерісі) ЭҮП-да қызметті алу үшін;
      3) 1-шарт - ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің дұрыстығын ЭҮП-де тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП-де қалыптастыру;
      5) 3 - үдерiс – тұтынушының осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызметтi көрсетуге үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, тұтынушының нысанды толтыруы (деректердi енгiзуi), Стандарттың 11 тармағында көрсеткен электрондық түрде қажетті құжаттардың көшермелерін сұрау нысанына тіркеу, сонымен қатар сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін тұтынушымен таңдау;
      6) 2-шарт - ЭҮП-де ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және қайтарып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімде жоқ екендігін, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестікті тексеру;
      7) 4-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ-ның дұрыстығын расталмауына байланысты, өтінім берілген қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – ЭЦҚ арқылы тұтынушымен куәландырылған(қол қойылған) электрондық құжатты (тұтынушының сұранымын) қызмет көрсетушімен сұранымды өңдеу үшін ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ-ға жолдау;
      9) 3-шарт – Стандартта көрсетілген және қызмет көрсетуге арналған негізіне қызмет көрсетушімен тұтынушы қоса берген құжаттардың сәйкестігін тексеру;
      10) 6-үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар бар болуына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 7-үдеріс – тұтынушымен ЭҮП-де қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық құжат түрінде хабарлама) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.
      7. ЖАО арқылы қызмет көрсетушінің әрбір қадамдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезендегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 2 диаграммасы) осы Регламенттің  2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет көрсетуші АЖО-да ЭҮӨШ қызметті алу үшін ЖСН/БСН және пароль енгізу (авторизациялау үдерісі);
      2) 2-үдеріс - қызмет көрсетуші осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу түрін шығаруы және қызмет беруші тұтынушының деректерін енгізу;
      3) 3-үдеріс – тұтынушының деректері туралы ЭҮӨШ/ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТМДБ сұранымды жолдау;
      4) 1-шарт – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ тұтынушының деректері болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс - ЖТ МДБ/ЗТ МДБ тұтынушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қағаз тасығыштағы құжаттардың болуы туралы бөлiгiнде сұрау салу нысанын толтыруы және қызмет көрсетуші қызметкерiнiң тұтынушы ұсынған қажеттi құжаттарды сканерлеуi және оларды сұрау салу нысанына қоса беруi;
      7) 6-үдерiс – қызмет көрсетушi ЭЦҚ арқылы тұтынушының толтырылған (енгізілген деректерді) қызмет көрсету үшiн сұранымның нысанын куәландыру;
      8) 7-үдеріс – АЖО ЭҮӨШ-да электрондық құжатты тіркеу және АЖО ЭҮӨШ–да қызметті өңдеу;
      9) 2-шарт – Стандартта көрсетілген және қызмет көрсетуге арналған негізіне қызмет көрсетушімен тұтынушы қоса берген құжаттардың сәйкестігін тексеру;
      10) 8-үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар бар болуына байланысты, сұратып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс - тұтынушының АЖО ЭҮӨШ-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық құжат түрінде хабарлама) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.
      8. ХҚКО арқылы қызмет көрсетушінің әрбір қадамдық әрекеттері мен шешімдері(электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезендегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 3 диаграммасы) осы Регламенттің  2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – Орталық операторының ХҚКО АЖ-ге қызметті алу үшін логин және пароль енгізу (авторизациялау үдерісі);
      2) 2-үдеріс – Орталық операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызметті көрсетуге сұрау салу нысанын экранға шығару және Орталық операторымен тұтынушының сұрау салу нысанын (деректерді енгізу), сонымен қатар тұтынушының сенімхат бойынша өкілінің деректерін (нотариуспен расталған сенімхат және басқа түрде расталған сенімхат бойынша - деректер енгізілмейді);
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы ЖТМДБ/ЗТМДБ-на тұтынушының деректері және сонымен қатар тұтынушының сенімхат бойынша өкілінің деректері туралы БНАЖ-не сұранымды жолдау;
      4) 1-шарт – ЖТМДБ/ЗТМДБ-да тұтынушының және сонымен қатар өкілінің БНАЖ-не деректерінің бар болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс - ЖТМДБ/ЗТМДБ-да тұтынушының деректерінің болмауына байланысты алу мүмкін болмауы туралыхабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – осы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электрондық түрде қажетті көшірме құжаттарын сұрау салу нысанына тіркеп және құрылым мен форматтық талаптарын ескере отырып, сұранымның нысанын толтыру(деректерді енгізу);
      7) 6-үдеріс – ЭЦҚ арқылы Орталық операторымен куәландырылған(қол қойылған) электрондық құжатты (тұтынушының сұранымын) ЭҮШ арқылы қызмет беруші ЭҮӨШ-ға жолдауы;
      8) 2-шарт – Стандартта көрсетілген және қызмет көрсетуге арналған негізіне қызмет көрсетушімен тұтынушы қоса берген құжаттардың сәйкестігін тексеру;
      9) 7-үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар бар болуына байланысты, қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – АЖО ЭҮӨШ арқылы қалыптастырылған қызметтің нәтижесін тұтынушымен (электронды құжаттың нысанында хабарлама) алуы.
      9. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау;
      1) пайдаланушының АЖО ЭҮӨШ-ға, ХҚКО АЖ және ЭҮП-ға кіру үшін ЖСН/БСН-ін, логині мен паролін енгізу;
      2) осы Регламенте көрсетілген қызметті таңдау;
      3) «Online қызметіне тапсырыс беру» кнопкасының көмегімен қызметке тапсырыс беру;
      4) сұранысты толтыру және электрондық түрде қажетті құжаттарды қосу:
      ЖСН/БСН автоматты түрде, пайдаланушының ЭҮП, АЖО ЭҮӨШ, ХҚКО АЖ тіркелу нәтижесі бойынша таңдалады;
      пайдаланушы «сұранысты жөнелту» кнопкасының көмегімен сұранымға қол қоюды іске асырады;
      5) пайдаланушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) өтінімге қол қою – «қол қою» кнопкасының көмегімен ЭЦҚ сұранысқа қол қоюды іске асырады, одан кейін АЖО ЭҮӨШ өңдеуге беріледі;
      7) өтінімнің АЖО ЭҮӨШ өңделу:
      8) пайдаланушы дисплейінің экранында төмендегі ақпарат шығады: ЖСН/БСН; сұраныс нөмірі; қызмет түрі; сұраным мәртебесі; қызмет көрсету мерзімі;
      «мәртебені жаңарту» кнопкасының көмегімен тұтынушыға сұранысты өңдеу нәтижелерін көру мүмкіндігі беріледі;
      ЭҮП-нан жауап алу барысында «нәтижені көру» кнопкасы пайда болады.
      10. Сұранысты өңдегеннен кейін тұтынушыға сұранысты өңдеу нәтижелерін келесідей көру мүмкіндігі беріледі:
      «ашу» кнопкасын басқаннан соң сұраныстың нәтижесі дисплейдің экранына шығарылады;
      «сақтау» кнопкасын басқаннан соң сұраныстың нәтижесі тұтынушы тапсырыс берген магниттік тасымалдаушыда Adobe Acrobat форматында сақталады;
      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажет ақпаратты және консультацияны ЭҮП саll – орталығының телефоны (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      12. Қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      Тұтынушы;
      Қызмет беруші;
      Орталық операторы;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      ЭҮӨШ;
      ХҚКО АЖ;
      ЖТ МДБ;
      ЗТ МДБ.
      13. Әрекеттер (рәсiмдер, функциялар, операциялар) кезектiлiгiнiң мәтiндi кестелi сипаты әрбiр әрекеттi орындау мерзiмiн көрсете отырып, осы Регламентке 1-қосымшада келтiрiлген.
      14. Әрекеттердiң олардың сипатына сәйкес қисынды кезектiлiгi арасындағы өзара байланысты (электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерісінде) көрсететiн диаграмма осы Регламенттiң 2-қосымшасында келтiрiлген.
      15. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес, сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Тұтынушыларға қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялығы (санкцияланбаған ақпарат алудан қорғау);
      2) тұтастығы (ақпаратты санкцияланбаған өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпарат пен ресурстарды санкцияланбаған ұстап қалудан қорғау).
      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарты:
      1) Интернетке шығу;
      2) қызмет берілетін тұлғада ЖСН/БСН болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ болуы.

«Мұрағаттық анықтама беру»  
электрондық мемлекеттік қызметінің
регламентіне 1-қосымша    

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерінің сипаты

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының)

1

2

3

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

ЭҮП-де ЖСН/БСН және пароль арқылы авторизациялау

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы

Қызметті таңдап алу және сұрау салу деректерін қалыптасыру,  тұтынушының ЭЦҚ тандауы

4

Аяқтау формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-басқарушылық шешім)




5

Орындау мерзімі

30 сек – 1 минут

30 сек

1,5 мин

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 - тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болуына байланысты;
3 – авторизациялау үдерісі сәтті өтті

4 - тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болуына байланысты; 5 – бұзушылықтар болмаған жағдайда

кестенің жалғасы

4

5

6

7

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮП

ЭҮП

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП-де қалыптастыру

ЭЦҚ арқылы куәландырылған (қол қойылған) сұрау салуды жолдау

Тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар бар болуына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Тұтынушымен қызмет нәтижесін алу





1,5 мин

30 сек – 1 минут

Күнтізбелік 15 күн ішінде (мемлекеттік қызметті көрсету үшін екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты бес жылдан асқан кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайда күнтізбелік 30 күннен аспайтын мерзімге ұзартуы мүмкін), бұл туралы құжаттар тіркелген күнінен бастап 3 жұмыс күн ішінде мемлекеттік қызметті алушыға хабарланады

15 минут

-

6 - тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болуына байланысты;
7 – жөнсіздіктер болмаған жағдайда


-


2-кесте. ЖАО арқылы ҚФБ әрекеттерінің сипаты

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының)№

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

ЭҮӨШ АЖО-да логин және пароль арқылы авторизациялау

Қызмет көрсетушімен қызметті таңдап алу

Тұтынушының деректері туралы ЖТМДБ, ЗТМДБ-на сұранымды жолдау

ЖТМДБ/ЗТМДБ-да тұтынушының деректерінің болмауына байланысты алу мүмкін болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру

4

Аяқтау формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-басқарушылық шешім)





5

Орындау мерзімі

10 – 15 сек

10 сек

1,5 мин

10 - 15 сек

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 – бұзушылықтар бар болуына байланысты;
3 – бұзушылықтар болмаған жағдайда

4

4 – бұзушылықтар бар болуына байланысты; 5 - бұзушылықтар болмаған жағдайда

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

Тұтынушының сканерленген құжаттарды тіркеп сұрау салу нысанын толтыруы

Қызмет көрсетушінің ЭЦҚ арқылы толтырылған сұранымның нысанын растау

АЖО ЭҮӨШ –да қызмет көрсетушімен тіркеу және өндеу

Тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар бар болуына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Тұтынушымен қызмет нәтижесін алу






10 - 15 сек

1,5 мин

1,5 мин

Күнтізбелік 15 күн ішінде (мемлекеттік қызметті көрсету үшін екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты бес жылдан асқан кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайда күнтізбелік 30 күннен аспайтын мерзімге ұзартуы мүмкін), бұл туралы құжаттар тіркелген күнінен бастап 3 жұмыс күн ішінде мемлекеттік қызметті алушыға хабарланады

10 – 15 сек

-

7

8 – бұзушылықтар бар болуына байланысты; 9 – бұзушылықтар болмаған жағдайда

-

-

3-кесте. ХҚКО арқылы ҚФБ әрекеттерінің сипаты

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ

Орталықтың операторы

Орталықтың операторы

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстің, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

Орталықта ЖСН/БСН және пароль арқылы авторизациялау

Қызметті таңдап алу және сұрау салу нысанын экранға және тұтынушының деректерін енгізу

ЖТМДБ, ЗТМДБ-на сұрау салуды жолдау

4

Аяқтау формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-басқарушылық шешім)




5

Орындау мерзімі

30 сек – 1 минут

30 сек

1,5 мин

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4 – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болуына байланысты;
5 – бұзушылықтар болмаған жағдайда

кестенің жалғасы

4

5

6

7

8

ЖТМДБ, ЗТМДБ, БНАЖ

Орталықтың операторы

Орталықтың операторы

Қызмет көрсетуші

ХҚКО АЖ

ЖТМДБ/ЗТМДБ-да тұтынушының деректерінің болмауына байланысты алу мүмкін болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды тіркеп толтыру

ЭЦҚ арқылы куәландырылған (қол қойылған) құжатты жолдау

Тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар бар болуына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Тұтынушының қызмет нәтижесін алу






1,5 мин

30 сек – 1 минут

1 минут

Күнтізбелік 15 күн ішінде(мемлекеттік қызметті көрсету үшін екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты бес жылдан асқан кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайда күнтізбелік 30 күннен аспайтын мерзімге ұзартуы мүмкін), бұл туралы құжаттар тіркелген күнінен бастап 3 жұмыс күн ішінде мемлекеттік қызметті алушыға хабарланады

15 минут

-

6

7 – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болуына байланысты;
8 – бұзушылықтар болмаған жағдайда

-


«Мұрағаттық анықтама беру»   
электрондық мемлекеттік қызметінің
регламентіне 2-қосымша     

Электрондық мемлекеттік қызметті ЭҮП арқылы көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 диаграммасы (қағаз нұсқасынан қараңыз)

Электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО арқылы көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 2 диаграммасы (қағаз нұсқасынан қараңыз)

Электрондық мемлекеттік қызметті ХҚКО арқылы көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 3 диаграммасы (қағаз нұсқасынан қараңыз)

Шартты белгілер:

«Мұрағаттық анықтама беру»   
электрондық мемлекеттік қызметінің
регламентіне 3-қосымша    

Электрондық мемлекеттiк қызметтiң «сапа» және «қолжетiмдiлiк» көрсеткiштерiн айқындауға арналған сауалнама нысаны

____________________________________________________________________
                        (қызметтiң атауы)

      1. Сiз электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету процесiнiң сапасына және нәтижесiне қанағаттандыңыз ба?
      1) қанағаттанбадым;
      2) iшiнара қанағаттандым;
      3) қанағаттандым.
      2. Сiз электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi туралы ақпараттың сапасына қанағаттандыңыз ба?
      1) қанағаттанбадым;
      2) iшiнара қанағаттандым;
      3) қанағаттандым.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Акмолинской области от 26 ноября 2012 года № А-12/557. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 27 декабря 2012 года № 3564. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 3 июня 2013 года № А-5/225

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 03.06.2013 № А-5/225.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок».
      2. Признать утратившим силу постановление акимата Акмолинской области «Об утверждении регламента государственной услуги «Выдача архивных справок» от 7 декабря 2011 года № А-11/490 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативно-правовых актов № 3419, опубликовано 16 июня 2012 года в газетах «Арқа ажары» и «Акмолинская правда»).
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области                               К.Кожамжаров

      «СОГЛАСОВАНО»

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А.Жумагалиев

Утвержден     
постановлением акимата
Акмолинской области
от 26 ноября 2012 года
№ А-12/557    

Регламент
электронной государственной услуги «Выдача архивных справок»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается государственным учреждением «Управление архивов и документации акимата Акмолинской области», государственными архивами Акмолинской области (далее – услугодатель), через Центры обслуживания населения (далее – Центр), а также через веб-порталы «электронного правительства» www.e.gov.kz или «Е-лицензирование» www.elicense.kz (далее - ПЭП).
      2. Электронная государственная услуга (далее - услуга) оказывается на основании стандарта государственной услуги «Выдача архивных справок», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года № 1278 (далее Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      2) бизнес–идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      3) потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      4) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      5) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      6) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      7) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      8) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      9) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      10) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      11) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      12) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      13) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      14) региональный шлюз «электронного правительства» - подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      15) Структурно–функциональные единицы перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее - СФЕ);
      16) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      17) ЕНИС – Единая нотариальная информационная система;
      18) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      19) МИО – местные исполнительные органы «Управление архивов и документации Акмолинской области», архивные учреждения непосредственно предоставляющие электронную государственную услугу.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса потребителя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП потребителя через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      11) процесс 7 – получение потребителем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через МИО (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП/РШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      6) процесс 5 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя документов, предоставленных потребителем, и прикрепление их к форме запроса;
      7) процесс 6 - удостоверение посредством ЭЦП сотрудником услугодателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП и обработка услуги в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      11) процесс 9 – получение потребителем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – процесс ввода оператора Центра в ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для получения услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных потребителя, а также данных по доверенности представителя потребителя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя, а также в ЕНИС – данных доверенности представителя потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      6) процесс 5 – заполнение формы запроса (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса потребителя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ услугодателя;
      8) условие 2 – проверка услугодателя соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      10) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП.
      9. Описание действий по заполнению форм запроса для оказания услуги:
      1) ввод пользователем ИИН/БИН, логина и пароля для входа в ПЭП, АРМ РШЭП, ИС ЦОН;
      2) выбор услуги, указанной в настоящем Регламенте;
      3) заказ услуги с помощью кнопки «Заказать услугу online»;
      4) заполнение запроса и прикрепление необходимых документов в электронном виде: ИИН/БИН выбирается автоматически, по результатам
      регистрации пользователя в ПЭП, АРМ РШЭП, ИС ЦОН;
      пользователь с помощью кнопки «отправить запрос» осуществляет переход на удостоверение (подписание) запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП пользователем;
      6) удостоверение (подписание) запроса – пользователь с помощью кнопки «подписать» осуществляет удостоверение (подписание) запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в АРМ РШЭП;
      7) обработка запроса в АРМ РШЭП;
      8) у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН/БИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания услуги;
      с помощью кнопки «обновить статус» пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа на ПЭП появляется кнопка «просмотр результата».
      10. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «открыть» – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки «сохранить» – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате AdobeAcrobat.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      Потребитель;
      Услугодатель;
      Оператор Центра;
      ПЭП;
      ШЭП;
      РШЭП;
      ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ;
      ГБД ЮЛ.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) Выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП.

Приложение 1     
к Регламенту электронной
государственной услуги 
«Выдача архивных справок»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН/БИН и пароля

Формирует сообщение об отказе в авторизации связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбор потребителя ЭЦП

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)




5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных потребителя;
3 – если авторизация прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных потребителя;
5 – если нарушений нет

продолжение таблицы

4

5

6

7

ПЭП

Потребитель

ПЭП

ПЭП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимся нарушениями в данных потребителя ЭЦП

Направление запроса удостоверенного (подписанного) посредством ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с имеющимся нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги





1,5 мин

30 сек – 1 минута

15 календарных дней (в случаях, когда для оказания государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 лет, продлевается не более чем на 30 календарных дней), о чем сообщается получателю государственной услуги в течение 3 рабочих дней со дня регистрации документов

15 минут

-

6 - если есть нарушения в данных потребителя;
7 – если нарушений нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через МИО

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

Услугодатель

Улугодатель

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на АРМ РШЭП через ИИН/БИН и пароля

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса о данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирование сообщения об отсутствие данных ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)





5

Сроки исполнения

10 – 15 сек

10 сек

1,5 мин

10 - 15 сек

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения;
3 – если нарушений нет

4

4 – если есть нарушения;
5 – если нарушений нет

продолжение таблицы

5

6

7

8

9

Услугодатель

Услугодатель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

Заполнение формы запроса с прикреплением  сканированных документов

Удостоверение посредством ЭЦП услугодателя заполненной формы запроса

Регистрация и обработка услуги сотрудником АРМ РШЭП

Формирует сообщение об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги






10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

15 календарных дней (в случаях, когда для оказания государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 лет, продлевается не более чем на 30 календарных дней), о чем сообщается получателю государственной услуги в течение 3 рабочих дней со дня регистрации документов

10 – 15сек

-

7

8 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет -

-

-

Таблица 3. Описание действий СФЕ через ЦОН

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ

ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину паролю

Выбирает услугу и вывод на экран формы запроса и ввод данных потребителя

Направление запроса в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)




5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных потребителя;
5 – если нарушений нет

продолжение таблицы

4

5

6

7

8

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Оператор Центра

Оператор Центра

Услугодатель

ИС ЦОН

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Заполнение запроса с прикрепление к форме запроса необходимых документов

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение получателем результата услуги






1,5 мин

30 сек – 1 минута

1 минута

15 календарных дней (в случаях, когда для оказания государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 лет, продлевается не более чем на 30 календарных дней), о чем сообщается получателю государственной услуги в течение 3 рабочих дней со дня регистрации документов

15 минут

-

6

7 - если есть нарушения в данных потребителя;
8 – если нарушений нет

-


Приложение 2     
к Регламенту электронной
государственной услуги 
«Выдача архивных справок»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП (см. бумажный вариант)

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через МИО (см. бумажный вариант)

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ЦОН (см. бумажный вариант)

Условные обозначения:

Приложение 3     
к Регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
                (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.