"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2012 жылғы 27 желтоқсандағы № А-1/659 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 25 қаңтарда № 3633 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2013 жылғы 3 маусымдағы № А-5/225 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 03.06.2013 № А-5/225 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Қ.Қожамжаров

Ақмола облысы әкімдігінің
2012 жылғы 27 желтоқсандағы
№ А-1/659 қаулысымен   
бекітілген       

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі ұғымдар қолданылады:
      1) уәкілетті орган - ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі;
      2) мемлекеттік қызмет алушы – жеке тұлғалар: тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар, аталған жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасылар (азаматтар).

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органмен, осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар тізбесіне сәйкес, сондай-ақ, негізде тұрғылықты мекен-жайы бойынша осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген, халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі – Орталық) арқылы көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызметтердің қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында шалғай елді мекендердің тұрғындарына мобильді орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жол беріледі.
      3. Осы Регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1 – бабының 4-тармағына сәйкес әзірленген.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97-бабы 2-тармағының, «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының, «Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегін көрсету ережесінің  2-тарауының және «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      7. Уәкілетті органда және орталықта көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі тұрғын үй көмегін тағайындау туралы қағаз жеткізгіштегі хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселесі бойынша, мемлекеттік қызметті көрсету барысы туралы ақпаратты уәкілетті органнан немесе Орталықтан алуға болады, олардың мекенжайлары мен жұмыс кестесі осы Регламенттің 1 және 2-қосымшаларында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы Стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      уәкілетті органда – күнтізбелік он күн ішінде;
      Орталықта - күнтізбелік он күн ішінде көрсетіледі (мемлекеттік қызметке құжат (нәтиже) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      4) қажетті құжаттарды алған кезде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды.
      10. Мемлекеттік қызмет алушыдан мемлекеттік қызметті алу үшін өтінішті алған сәттен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін тапсырған сәтке дейін мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы уәкілетті органға немесе Орталыққа өтініш тапсырады;
      2) Орталық өтінішті тіркейді және уәкілетті органға тапсырады;
      3) уәкілетті орган құжаттарды тіркейді, Орталықтан немесе мемлекеттік қызмет алушыдан келіп түскен өтінішті қарастырады, дәлелді бас тарту немесе хабарлама даярлайды, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін Орталыққа немесе уәкілетті органға жүгінген жағдайда мемлекеттік қызмет алушыға тапсырады;
      4) Орталық мемлекеттік қызмет алушыға хабарлама немесе дәлелді бас тарту тапсырады;
      11. Уәкілетті органда және Орталықта мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалар санының ең төмен саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызметті тағайындау барысындағы іс-әрекеттер (қарым-қатынастар) тәртібінің сипаттамасы

      12. Құжаттарды Орталықта қабылдау «терезелердің» мақсаттары мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналастырылған «терезелер» арқылы қабылданады, сондай-ақ Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызмет алушы Стандарттың 11- тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырады.
      Мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстар болып табылатын құжаттардың мәліметтерін уәкілетті орган электрондық цифрлық қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында орталықтардың ақпараттық жүйесі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      Орталықтың қызметкері құжаттар түпнұсқаларының дұрыстығын мемлекеттік органдардың мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен ұсынылған мәліметтермен салыстырады, одан кейін түпнұсқаларды мемлекеттік қызметті алушыға қайтарады.
      14. Уәкілетті органда өтініштердің нысандары күту залындағы арнайы тағанда және құжат қабылдайтын қызметкерде болады.
      15. Орталықта бланкілер күту залындағы арнайы тағанда орналасады.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін мемлекеттік қызмет алушыға:
      1) уәкілетті органда – мемлекеттік қызметті алушыны тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон;
      2) орталықта:
      өтініштің нөмірі мен қабылдаған күні;
      сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орыны;
      орталықтың құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      16. Тұрғын үй көмегін тағайындау (тағайындаудан бас тарту туралы хабарлама) туралы есеп беру:
      1) уәкілетті органға жүгінген кезде мемлекеттік қызметті алушының тікелей өзі баруы не пошталық хабарлама арқылы;
      2) орталыққа өзі барған кезде қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде «терезелер» арқылы күн сайын жүзеге асырылады.
      17. Егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттарды алуға мерзімінде жүгінбеген жағдайларда, Орталық оларды Стандарттың 11-тармағында көрсетілген 1 (бір) ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді.
      Орталықтың қызметкері құжаттарын қабылдаудан бас тартқан жағдайда өтініш иесіне жетпей тұрған құжаттарды көрсете отырып, қолхат береді.
      Уәкілетті орган Орталықтан түскен, Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ресімдеуде қателер анықталған жағдайда құжаттардың пакетін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) оларды қайтарудың себебін жазбаша негіздей отырып, орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетiн алғаннан кейiн орталық 1 (бiр) жұмыс күнi iшiнде мемлекеттік қызмет алушыны хабардар етедi және уәкiлеттi органның қайтару себебi туралы жазбаша негiздемесiн ұсынады.
      18. Уәкілетті органның лауазымды тұлғасы немесе Орталықтың қызметкері бас тартқан жағдайда мемлекеттік қызмет алушыға 1 (бір) жұмыс күні ішінде хабардар етеді және уәкілетті органның бас тартуы туралы жазбаша негіздеме береді.
      19. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі – ҚФБ):
      1) Орталық инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті органның басшылығы;
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы.
      20. Әр бір әкімшілік іс-қимылдың (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсете отырып, дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы және әр бір ҚФБ әкімшілік іс-қимылдардың (рәсімдердің) өзара қарым-қатынасы осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      21. Мемлекеттік қызметті көрсету барысындағы әкімшілік іс-әрекеттер мен ҚФБ логикалық жүйелілігі арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар осы Регламентке 4-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымдық тұлғалардың жауапкершілігі

      22. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты уәкілетті органның басшысы және Орталықтың басшысы (бұдан әрі – лауазымдық тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымдық тұлғалар мемлекеттік қызметтің көрсетілуін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімдерде жүзеге асырылуына жауап береді.

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет     
регламентіне        
1-қосымша          

Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша уәкілетті органдардың тізбесі

№ р/с

атауы

заңды мекен-жайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

1

«Ақкөл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020100, Ақкөл қаласы, Нұрмағамбетов көшесі, 81

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс сенбі және жексенбі

8-71638
2-10-48

2

«Аршалы ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020200, Аршалы селосы, Ташенов көшесі, 47

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71644
2-13-76

3

«Астрахан ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020300, Астраханка селосы, Әл-Фараби көшесі, 50

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71641
2-25-34

4

«Атбасар ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020400, Атбасар қаласы, Ағыбай батыр көшесі, 50

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71643
2-45-69

5

«Бұланды ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020500, Макинск қаласы, Некрасов көшесі, 19

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71646
2-14-26

6

«Бурабай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

021700, Щучинск қаласы, 8 март көшесі, 24

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-716-36
4-27-68

7

«Егіндікөл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020600, Егіндікөл селосы, Победа көшесі, 6

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71642
2-15-44

8

«Еңбекшілдер ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020700 Степняк қаласы, Ленин көшесі, 64

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71639
2-21-29

9

«Ерейментау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020800, Ерейментау қаласы, Кенесары көшесі, 87

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71633
2-37-44

10

«Есіл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020900, Есіл қаласы, Қонаев көшесі, 5

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71647
2-16-57

11

«Жақсы ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

021000, Жаксы селосы, Дружба көшесі, 3

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71635
2-13-00

12

«Жарқайың ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

021100, Державинск қаласы, Ленин көшесі, 32

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-716489
-17-02

13

«Зеренді ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

021200, Зеренді селосы, Мир көшесі, 64

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71632
2-11-68

14

«Қорғалжын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

021300, Коргалжын селосы, Балғамбаев көшесі, 9

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71637
2-11-83

15

«Сандықтау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

021400, Балкашино селосы, Ленин көшесі, 117

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71640
9-17-43

16

«Целиноград ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

010021, Ақмол селосы, Гагарин көшесі, 15

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71651
3-11-10

17

«Шортанды ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

021600, Шортанды кенті, Абылай хан көшесі, 22

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71631
2-19-75

18

«Степногорск қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

021500, Степногорск қаласы, 4 ықшам ауданы

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-71645
6-26-33,
6-20-30

19

«Көкшетау қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

020000 Көкшетау қаласы, Локомотивная көшесі, 9 «а»

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00–ге дейін, демалыс-сенбі және жексенбі

8-7162
31-92-76
31-92-78

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет     
регламентіне        
2-қосымша          

Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша Халыққа қызмет көрсету орталықтарының тізбесі

атауы

Заңды мекен-жайы

Жұмыс кестесі

Байланыс
телефоны

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ

Көкшетау қаласы, Әуезов көшесі, 189 «а»

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 20.00-ге дейін, демалыс күні - жексенбі

8-716-2
40-10-63

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Ақкөл аудандық филиалы

Ақкөл ауданы, Ақкөл қаласы, Нұрмағамбетов көшесі, 102

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-38
2-28-44

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Аршалы аудандық филиалы

Аршалы ауданы, Аршалы кенті, М. Маметова көшесі, 19

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-44
2-10-77
2-11-11

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Астрахан аудандық филиалы

Астрахан ауданы, Астраханка селосы, Әл-фараби көшесі, 44 «г».

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-41
2-35-96
2-27-50

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Атбасар аудандық филиалы

Атбасар ауданы, Атбасар қаласы, Уәлиханов көшесі, 11

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-43
2-45-94
4-07-22
4-12-58

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Бұланды аудандық филиалы

Бұланды ауданы, Макинск қаласы, Интернациональная көшесі, 10

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-46
2-37-20

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Бурабай аудандық филиалы

Бурабай ауданы, Щучье қаласы, Абылайхан көшесі, 42

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-36
4-29-97

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Егіндікөл аудандық филиалы

Егіндікөл ауданы, Егіндікөл селосы, Победа көшесі, 7

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-42
2-12-57

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Еңбекшілдер аудандық филиалы

Еңбекшілдер
ауданы, Степняк қаласы, Біржан Сал көшесі, 71

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-39
2-22-18
2-22-42

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Ерейментау аудандық филиалы

Ерейментау ауданы, Ерейментау қаласы, Уәлиханов көшесі, 39

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-33
2-44-92

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Есіл аудандық филиалы

Есіл ауданы, Есіл қаласы, Победа көшесі,56

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-47
2-22-05
2-22-07

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Жақсы аудандық филиалы

Жақсы ауданы, Жақсы селосы, Ленин көшесі, 8

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-35
2-17-10

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Жарқайың аудандық филиалы

Жарқайың ауданы, Державинск қаласы, Ғабдуллин көшесі, 104

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-48
9-00-35

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Зеренді аудандық филиалы

Зеренді ауданы,
Зеренді селосы, Мир көшесі, 52

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-32
20-0-74

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Қорғалжын аудандық филиалы

Қорғалжын ауданы, Қорғалжын селосы, Абай көшесі, 43

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-37
2-23-71

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Сандықтау аудандық филиалы

Сандықтау ауданы, Балкашино селосы, Ленин көшесі, 119

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-40
9-26-66

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Целиноград аудандық филиалы

Целиноград ауданы, Ақмол ауылы Гагарин көшесі, 15

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-51
3-12-30
3-11-98

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Шортанды аудандық филиалы

Шортанды ауданы, Шортанды кенті, Безымянная көшесі, 1

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-31
2-27-04

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Көкшетау қалалық филиалы

Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 142

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-2
25-04-78

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Красный яр селолық филиалы

Көкшетау қаласы Красный яр ауылы, Ленин көшесі, 65 «а»

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-2
40-43-27

«Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ Степногорск қалалық филиалы

Степногорск қаласы 9-шағын аудан, 83-ғимарат

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, демалыс күндері - сенбі мен жексенбі

8-716-45
2-00-30
2-00-40

      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      «Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» РММ - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік мекемесі.

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызметі    
регламентіне        
3-қосымша         

Әкімшілік іс-қимылдадың (рәсімдердің) дәйектілігі мен өзара қарым-қатынасынның сипаттамасы

1. Кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үрдістің (жұмыс барысының, ағымының) іс-әрекеттері

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) №

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық инспекторы

Жинақтаушы бөлімінің инспекторы

Жинақтаушы бөлімінің инспекторы

Іс-әрекеттің
(үрдістің, рәсімнің,
операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау

Журналға қол қояды және құжаттарды жинайды

Тізілім жасайды және құжаттарды жолдайды

Аяқталу нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдық-өкімдік шешім)

Журналға тіркеу және қолхат беру

Жинақтау бөліміне құжаттарды жинау

Құжаттарды уәкілетті
органға жолдау

Орындау мерзімдері

20 минут

Күніне 3 рет

Күніне екі реттен кем емес

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі үрдістің (жұмыс барысының, ағымының) іс-әрекеттері

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) №

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Іс-әрекеттің
(үрдістің, рәсімнің,
операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, тіркеу

Құжаттармен танысу, жауапты орындаушыны анықтау

Құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асыру, дәлелді бас тарту әзірлеу немесе хабарламаны ресімдеу

Аяқтау түрі
(деректер, құжат,
ұйымдық-
өкімдік шешім)

Құжаттарды басшылыққа қарар қою үшін жолдау

Қарар қою, жауапты орындаушыға жолдау

Құжаттарды басшылыққа тапсыру

Орындау мерзімдері

20 минут

1 сағат

9 күнтізбелік күннің ішінде

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

5

6

7

Іс-әрекеттің № (жұмыс барысының, ағымының)

7

8

9

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Орталық инспекторы

Іс-әрекеттің
(үрдістің, рәсімнің,
операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Хат-хабармен танысу

Хабарламаны Тұрғын үй көмегін тағайындау кітабында тіркеу, мемлекеттік қызмет алушыға дәлелді бас тартуды немесе хабарламаны тапсыру немесе Орталыққа жолдау

Дәлелді бас тартуды немесе хабарламаны тапсыру

Аяқталу нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдық-
өкімдік шешім)

Құжатқа қол қою

Дәлелді бас тартуды немесе хабарламаны мемлекеттік қызмет алушыға немесе Орталыққа тапсыру туралы қолхат

Мемлекеттік қызмет алушыға хабарлама немесе дәлелді бас тарту тапсыру туралы қолхат

Орындау мерзімдері

15 минут

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

Кесте 2. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үрдіс

Топ 1
ҚФБ
Орталық инспекторы

Топ 2 ҚФБ Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Топ 3
ҚФБ
Уәкілетті органның басшылығы

№ 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу, құжаттарды уәкілетті органға жолдау

№ 2 іс-әрекет
Өтінішті Орталықтан немесе мемлекеттік қызмет алушыдан қабылдау, тіркеу, өтінішті уәкілетті органның басшылығына жолдау

№ 3 іс-әрекет
Орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау, қарар салу


№ 4 іс-әрекет
Өтінішті қарастыру, хабарламаны әзірлеу

№ 5 іс-әрекет
Хабарламаға қол қою


№ 6 іс-әрекет
Хабарламаны Тұрғын үй көмегін тағайындау кітабында тіркеу



№ 7 іс-әрекет
Хабарламаны Орталыққа тапсыру немесе мемлекеттік қызмет алушыға беру


№ 8 іс-әрекет Хабарламаны Орталықта қызмет алушыға тапсыру



Кесте 3. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үрдіс.

Топ 1
ҚФБ
Орталық инспекторы

Топ 2
ҚФБ
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Топ 3
ҚФБ
Уәкілетті органның басшылығы

№ 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау,
қолхат беру,
өтінішті тіркеу, құжаттарды уәкілетті органға жолдау

№ 2 іс-әрекет
Өтінішті орталықтан немесе мемлекеттік қызмет алушыдан қабылдау, тіркеу, өтінішті уәкілетті органның басшылығына жолдау

№ 3 іс-әрекет
Орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау, қарар салу



№ 4 іс-әрекет
Өтінішті қарастыру. Дәлелді бас тартуды әзірлеу

№ 5 іс-әрекет
Дәлелді бас тартуға қол қою



№ 6 іс-әрекет
Дәлелді бас тартуды Орталыққа тапсыру немесе мемлекеттік қызмет алушыға беру


№ 7 іс-әрекет Дәлелді бас тартуды мемлекеттік қызмет алушыға Орталықта тапсыру



«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет     
регламентіне        
4-қосымша          

Әкімшілік іс-қимылдардың логикалық жүйелігіні арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар (қағаз нұсқасын қараңыз)

Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата Акмолинской области от 27 декабря 2012 года № А-1/659. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 25 января 2013 года № 3633. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 3 июня 2013 года № А-5/225

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 03.06.2013 № А-5/225.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи».
      2. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области                               К.Кожамжаров

Утвержден     
постановлением акимата
Акмолинской области 
от 27 декабря 2012 года
№ А-1/659     

Регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги «Назначение жилищной помощи» (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган - отдел занятости и социальных программ района (города областного значения);
      2) получатель государственной услуги – физические лица: малообеспеченные семьи (граждане), постоянно проживающие в данной местности, имеющие право на получение жилищной помощи.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом, перечень адресов которых указан в приложении 1 к настоящему Регламенту, а также через центры обслуживания населения (далее - Центр) по месту жительства согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через мобильные центры.
      3. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      4. Форма оказываемой услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании пункта 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», главы 2 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 «Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи» и стандарта государственной услуги «Назначение жилищной помощи» (далее - Стандарт), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами».
      7. Результатом оказываемой государственной услуги в уполномоченном органе и в Центре является уведомление о назначении жилищной помощи на бумажном носителе, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, о ходе оказания государственной услуги можно получить в Центре или уполномоченном органе, адреса и график работы, которых указаны в приложениях 1 и 2 к настоящему Регламенту.
      9. Cроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, указанных в пункте 11 Стандарта:
      в уполномоченном органе – в течение десяти календарных дней;
      в Центре – в течение десяти календарных дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживание получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги - не более 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении необходимых документов - не более 20 минут.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление в уполномоченный орган или в Центр;
      2) Центр проводит регистрацию заявления и передает в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган проводит регистрацию документов, осуществляет рассмотрение представленного заявления из Центра или от получателя государственной услуги, подготавливает мотивированный отказ или оформляет уведомление, направляет результат оказания государственной услуги в Центр или выдает получателю государственной услуги в случае обращения в уполномоченный орган;
      4) Центр выдает получателю государственной услуги уведомление либо мотивированный отказ.
      11. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в Центре и уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов в Центре осуществляется посредством «окон», на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях «окон», а также указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.
      13. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги представляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      Сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему центров в форме электронных документов, подписанные электронно-цифровой подписью.
      Работник центра сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, предоставленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы получателю государственной услуги.
      14. В уполномоченном органе формы заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания, и у сотрудника, принимающего документы.
      15. В Центре бланки размещаются на специальной стойке в зале ожидания.
      После сдачи всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации, места и получения получателем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре - расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника центра принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      16. Выдача расчета о назначении жилищной помощи (уведомление об отказе в назначении) осуществляется:
      1) при обращении в уполномоченный орган посредством личного посещения получателем государственной услуги уполномоченного органа,
      либо посредством почтового сообщения;
      2) при личном обращении в центр посредством «окон» ежедневно, на основании расписки в указанный в ней срок.
      17. В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за получением документов в срок, центр обеспечивает их хранение в течение 1 (одного) месяца, указанных в пункте 11 Стандарта.
      При отказе в приеме документов работником центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из Центра указанных в пункте 11 Стандарта, в течение 3 (трех) рабочих дней (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) после получения пакета документов возвращает их в центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов центр информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата.
      18. В случае отказа, должностное лицо уполномоченного органа или работник Центра информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине отказа.
      19. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра;
      3) руководство уполномоченного органа;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа.
      20. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      21. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 4 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      22. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1 к регламенту 
государственной услуги  
«Назначение жилищной помощи»

Перечень уполномоченных органов по оказанию государственной услуги

№ п/п

Наименование

Юридический адрес

График работы

Контактный телефон

1

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Аккольского района»

020100, город Акколь, улица Нурмагамбетова, 81

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-71638 2-10-48

2

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Аршалынского района»

020200, село Аршалы, улица Ташенова, 47

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-71644 2-13-76

3

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Астраханского района»

020300, село Астраханка, улица Аль-Фараби, 50

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-71641 2-25-34

4

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Атбасарского района»

020400, город Атбасар, улица Агыбай батыра, 50

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-71643 2-45-69

5

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Буландынского района»

020500, город Макинск, улица Некрасова, 19

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-71646 2-14-26

6

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Бурабайского района»

021700, город Щучинск, улица 8 марта, 24

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-716-36 4-27-68

7

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Егиндыкольского района»

020600, село Егиндыколь, улица Победы, 6

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-71642 2-15-44

8

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Енбекшильдерского района»

020700 город Степняк, улица Ленина, 64

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-71639 2-21-29

9

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Ерейментауского района»

020800, город Ерейментау, улица Кенесары, 87

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-71633 2-37-44

10

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Есильского района»

020900, город Есиль, улица Конаева, 5

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-71647 2-16-57

11

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Жаксынского района»

021000, село Жаксы, улица Дружбы, 3

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-71635 2-13-00

12

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Жаркаинского района»

021100, город Державинск, улица Ленина, 32

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-71648 9-17-02

13

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Зерендинского района»

021200, село Зеренда, улица Мира, 64

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-71632 2-11-68

14

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Коргалжынского района»

021300, село Коргалжын, улица Балгамбаева, 9

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-71637 2-11-83

15

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Сандыктауского района»

021400, село Балкашино, улица Ленина, 117

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-71640 9-17-43

16

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Целиноградского района»

010021, село Акмол, улица Гагарина, 15

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-71651 3-11-10

17

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Шортандинского района»

021600, поселок Шортанды, улица Абылай - хана, 22

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-71631 2-19-75

18

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ города Степногорск»

021500, город Степногорск, 4 микрорайон

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной- суббота и воскресенье

8-71645 6-26-33, 6-20-30

19

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ города Кокшетау»

020000 город Кокшетау, улица Локомотивная, 9 «а»

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-7162 31-92-76 31-92-78

Приложение 2 к регламенту 
государственной услуги  
«Назначение жилищной помощи»

Перечень Центров обслуживания населения по оказанию государственной услуги

№ п\п

Наименование

Юридический адрес

График работы

Контактный
телефон

1.

РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области»

город Кокшетау, улица Ауезова, 189 «а»

Ежедневно с 9.00 до 20.00 часов, выходной-воскресенье

8-716-2
40-10-63

2.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Аккольского района

Аккольский район,
город Акколь, улица Нурмагамбетова, 102

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-38
2-28-44

3.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Аршалынского района

Аршалынский район,
поселок Аршалы, улица М. Маметовой, 19

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-44
2-10-77
2-11-11

4.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Астраханского района

Астраханский район,
село Астраханка, улица Аль - Фараби, 44 «г».

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-41
2-35-96
2-27-50

5.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Атбасарского района

Атбасарский район,
город Атбасар, улица Валиханова, 11

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-43
2-45-94
4-07-22
4-12-58

6.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Буландынского района

Буландынский район, город Макинск, улица Интернациональная, 10

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-46
2-37-20

7.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Бурабайского района

Бурабайский район,
город Щучинск, улица Абылай-хана, 42

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-36
4-29-97

8.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Егиндыкольского района

Егиндыкольский район, село Егиндиколь, улица Победы, 7

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-42
2-12-57

9.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Енбекшильдерского района

Енбекшильдерский
район, город Степняк, улица Биржан Сала 71

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-39
2-22-18
2-22-42

10.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Ерейментауского района

Ерейментауский район, город Ерейментау, улица Валиханова, 39

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-33
2-44-92

11.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Есильского района

Есильский район,
город Есиль, улица Победы, 56

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-47
2-22-05
2-22-07

12.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Жаксынского района

Жаксынский район, село Жаксы, улица Ленина, 8

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-35
2-17-10

13.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Жаркаинского района

Жаркаинский район,
город Державинск, улица Габдуллина, 104

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-48
9-00-32

14.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Зерендинского района

Зерендинский район,
село Зеренда, улица Мира, 52

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-32
20-0-74

15.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Коргалжынского района

Коргалжынский район, село Коргалжын, улица Абая, 43

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-37
2-23-71

16.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Сандыктауского района

Сандыктауский район,
село Балкашино, улица Ленина, 119

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-40
9-26-66

17.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Целиноградского района

Целиноградский район,
село Акмол, улица Гагарина, 15

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-51
3-12-30
3-11-98

18.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Шортандинского района

Шортандинский район, поселок Шортанды, улица Безымянная, 1

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-31
2-27-04

19.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» города Кокшетау

город Кокшетау, улица Абая 142

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-2
25-04-78

20.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» села Красный яр

город Кокшетау село Красный яр, улица Ленина, 65 «а»

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-2
40-43-27

21.

Филиал РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» города Степногорск

город Степногорск микрорайон 9 здание 83

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, выходной-суббота и воскресенье

8-716-45
2-00-30
2-00-40

      Расшифровка аббревиатур:
      РГУ «Центр обслуживания населения Акмолинской области» - Республиканское государственное учреждение «Центр обслуживания населения Акмолинской области» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

Приложение 3 к регламенту 
государственной услуги  
«Назначение жилищной помощи»

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Инспектор
Центра

Инспектор
накопительного отдела

Инспектор
накопительного отдела

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов

Расписывается
в журнале и
собирает
документы

Составляет
реестр и
направляет
документы

Форма завершения
(данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Регистрация
в журнале и
выдача расписки

Сбор документов в
накопительный отдел

Отправка документов в уполномоченный орган

Сроки исполнения

20 минут

3 раза в день

Не менее
двух раз в
день

Номер следующего
действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Руководство
уполномоченного органа

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов,
регистрация

Ознакомление с
корреспонденцией,
определение
ответственного исполнителя

Осуществление проверки полноты
документов,
подготовка мотивированного отказа или оформление уведомления

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Направление
документов
руководству
для
наложения
резолюции

Наложение
резолюции,
отправка
ответственному исполнителю

Передача
документов
руководству

Сроки исполнения

20 минут

1 час

В течение девяти календарных дней

Номер следующего
действия

5

6

7

№ действия (хода,
потока работ)

7

8

9

Наименование СФЕ

Руководство
уполномоченного
органа

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Инспектор Центра

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Ознакомление с
корреспонденцией

Регистрация уведомления в книге Назначения жилищной помощи, выдача мотивированного отказа или уведомления получателю государственной услуги или передача в Центр

Выдача мотивированного отказа или уведомления

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Подписание документа

Расписка о выдаче
уведомления либо мотивированного отказа получателю государственной услуги или передаче в Центр

Расписка о выдаче уведомления или мотивированного отказа получателю государственной услуги

Сроки исполнения

15 минут

В течение одного рабочего дня

В течение одного рабочего дня

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2
СФЕ
Ответственный исполнитель
уполномоченного
органа

Группа 3
СФЕ
Руководство
уполномоченного органа

Действие № 1
Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, направление документов в уполномоченный орган

Действие № 2
Прием заявления из Центра или от получателя государственной услуги, регистрация, направление заявления руководству уполномоченного органа

Действие № 3
Определение ответственного для исполнения, наложение резолюции


Действие № 4
Рассмотрение заявления, подготовка уведомления

Действие № 5
Подписание уведомления


Действие № 6
Регистрация уведомления в книге Назначения жилищной помощи



Действие № 7
Передача
уведомления в Центр или выдача получателю государственной услуги


Действие № 8
Выдача уведомления получателю государственной услуги в Центре



Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Группа 1
СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2
СФЕ
Ответственный исполнитель
уполномоченного
органа

Группа 3
СФЕ
Руководство
уполномоченного органа

Действие № 1
Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, направление документов в уполномоченный орган

Действие № 2
Прием заявления
из Центра или от потребителя,
регистрация, направление заявления руководству уполномоченного органа

Действие № 3
Определение
ответственного исполнителя для исполнения, наложение резолюции


Действие № 4
Рассмотрение заявления Подготовка мотивированного отказа

Действие № 5
Подписание мотивированного отказа


Действие № 6
Передача мотивированного отказа в Центр или выдача
получателю государственной услуги


Действие № 7
Выдача мотивированного отказа получателю государственной услуги в Центре



Приложение 4 к регламенту 
государственной услуги  
«Назначение жилищной помощи»
 
 

Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий (см. бумажный вариант)