"Алматы облысының аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2012 жылғы 04 маусымдағы N 164 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2012 жылы 20 маусымда N 2098 тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 02 маусымдағы № 196 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 02.06.2014 № 196 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабындағы 4-тармаққа сәйкес Алматы облысының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса беріліп отырған "Алматы облысының аумағында таралатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы облысы әкiмiнiң орынбасары С.М.Мұқановқа жүктелсiн.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Облыс әкімі                                А. Мұсаханов

      КЕЛІСІЛДІ:

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация
      министрі                                   А. Жұмағалиев
      04 маусым 2012 жыл

      Келісілді:

      Облыс әкімінің
      бірінші орынбасары                         Баталов Амандық Ғаббасұлы
      04 маусым 2012 жыл

      Облыс әкімінің
      орынбасары Тәкенов                         Болат Долдаұлы
      04 маусым 2012 жыл

      Облыс әкімінің
      орынбасары                                 Досымбеков Тынышбай Досымбекұлы
      04 маусым 2012 жыл

      Облыс әкімінің
      орынбасары                                 Мұқанов Серік Мейірханұлы
      04 маусым 2012 жыл

      Облыс әкiмi
      аппаратының басшысы                        Қарасаев Бағдат Әбілмәжінұлы
      04 маусым 2012 жыл

      Облыстық қаржы
      басқармасының бастығы                      Қасымов Сырым Қасымұлы
      04 маусым 2012 жыл

      Облыстық экономика және
      бюджеттік жоспарлау
      басқармасы бастығы                         Сатыбалдина Нәфиса Төлекқызы
      04 маусым 2012 жыл

      Облыстық ішкі істер
      департаментінің бастығы                    Жайлаубек Қалықұлы
      04 маусым 2012 жыл

      Облыс әкімі аппаратының
      заң, мемлекеттік құқық
      бөлімінің меңгерушісі                      Қалиев Рустам Төлендіұлы
      04 маусым 2012 жыл

      Облыс әкімі аппаратының
      жалпы бөлімінің меңгерушісі                Әукенова Гүлнар Әсемғалиқызы
      04 маусым 2012 жыл

Алматы облысы әкімдігінің
2012 жылғы 04 маусымдағы
"Алматы облысының аумағында
таратылатын шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентін бекіту туралы"
N 164 қаулысымен бекітілген

"Алматы облысы аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат
құралдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет
регламенті

1. Негізгі түсінік

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет Алматы облыстық ішкі саясат басқармасы (бұдан әрі - ІСБ), сондай-ақ балама негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) және www.e.gov.kz мекенжайы бойынша "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2315 қаулысымен бекітілген "облыс аумағында (республикалық маңызы бар қала, астана) таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуді автоматтандыру дәрежесі: жартылай автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) "электрондық үкiметтiң" веб-порталы - нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе (бұдан әрi - ЭҮП);
      2) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы – ақпаратты автоматты жинақтау, сақтау және өңдеуге, Қазақстан Республикасы жеке тұлғаларын біртұтас идентификациялауды енгізу және олар туралы мемлекеттік басқару органдары мен өзге де субъектілерге олардың өкілеттіктері шеңберінде және Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес өзекті және нақты мәліметтер беру мақсатында жеке идентификациялық нөмірлердің Ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      3) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы – ақпаратты автоматты жинақтау, сақтау және өңдеуге, Қазақстан Республикасының заңды тұлғаларын, Қазақстан Республикасы аумағындағы қызметін жүзеге асыратын филиалдарын, жеке біріккен кәсіпкерлік өкілдіктерін және субъектілерін біртұтас идентификациялауды енгізу және олар туралы мемлекеттік басқару органдары мен өзге де субъектілерге олардың өкілеттіктері шеңберінде және Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес өзекті және нақты мәліметтер беру мақсатында жеке идентификациялық нөмірлердің Ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      4) ІСБ АЖ – Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесі/ Қазақстан Республикасындағы "электрондық үкімет" шлюзы жүйесіндегі аймақтық шлюз" ақпараттық жүйесі, ІСБ қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны бөлігінде;
      5) ИСАЖ- "Интегралды салықтық ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесі;
      6) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – мемлекеттік қызмет көрсету процесстеріне тартылған мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметтері мен электронды ақпараттық ресурстарға бірыңғай қолжетімділік нүктесін көрсететін, ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ХҚКО АЖ);
      7) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      8) жеке идентификациялық номер – жеке тұлғалар үшін, соның ішінде жеке кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асырушы дербес кәсіпкер үшін қалыптасқан бірегей номер (ЖИН);
      9) бизнес-идентификациялық номер (БИН) – заңды тұлға үшін (филиал және өкілеттілік) және бірлескен кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асырушы дербес кәсіпкер үшін қалыптасқан бірегей номер;
      10) пайдаланушы (тұтынушы) – қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу және оны пайдалану үшін ақпараттық жүйеге сүйенген субъект;
      11) транзакциялық қызмет – электрондық санды қол қоюды қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды қажет ететін, тұтынушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөніндегі қызмет;
      12) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі - ЭЦҚ);
      13) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      14) ақпаратты криптографиялық қорғау құралдары (бұдан әрі - АКҚҚ) – оның мазмұнын жасыру және/немесе нақтылығын (нақтылық ақпараттың дұрыстығын белгілеу мәнінде беріліп отыр және алынған ақпараттың бұрмаланбай берілгенін білдіреді) қамтамасыз ету мақсатындағы ақпаратты қайта құрудың алгоритмдері мен әдістері;
      15) мемлекеттік электрондық қызмет - ақпараттық технологияларды қолдану;
      16) электрондық анықтама – шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою туралы анықтама (бұдан әрі – е-анықтама);
      17) ІСБ – Ішкі саясат басқармасы.
      18) "электрондық үкімет" шлюзы- электрондық қызметті іске асыру шеңберінде "электрондық үкімет" ақпараттық жүйесін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮШ).
      19) "электрондық үкімет" аймақтық шлюзы – ІСБ электрондық қызмет көрсету процессіне қатысушы, ІСБ ішкі жүйелері/жүйе бөлігінде және ішкі ақпараттық жүйе арасындағы өзара әрекетті қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮАШ).
      20) КО АЖ – куәландырушы орталықтың ақпараттық жүйесі.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет
көрсетушінің қызмет көрсету реті

      6. ҮЭП арқылы (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы өзара функционалдық іс-әрекеттің N 1 диаграммасы) қызмет көрсетушінің қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы регламенттің 2-қосымшасында берілген:
      1) тұтынушы ҮЭП-да ЖИН/БИН және парольдің көмегімен тіркелуді іске асырады (ҮЭП-да тіркелмеген тұтынушылар үшін іске асырылады);
      2) 1 процесс – тұтынушының логин және парольді енгізу процесі (авторластыру процесі);
      3) 1 - шарт - ҮЭП-да ЖИН/БИН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      4) 2 процесс – тұтынушының деректерінде жөнсіздіктер бар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы ҮЭП хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3 процесс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға өтінім түрін шығаруы және тұтынушының оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, форма (деректерді енгізу және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) толтыруы, сондай-ақ тұтынушының өтінімге қол қою үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      6) 4 процесс – тұтынушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге толтырылған өтінім формасына (енгізілген деректерге және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) қол қоюы;
      7) 2 - шарт - идентификациялық деректердің сәйкестігін (өтінімде көрсетілген ЖИН/БИН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖИН/БИН арасындағы) және ҮЭП-дағы тіркелген куәліктерден шақыртылып алынғандар (жойылғандар) тізімінде болмауын тексеру;
      8) 5 процесс – тұтынушының ЭЦҚ нақтылығы расталмауына байланысты өтінім жасалған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 процесс – электрондық құжаттың тұтынушының қол қойылған ЭЦҚ (тұтынушының өтінімін) ЭҮАШ/ЭҮШ арқылы ІСБ АЖ жолдау және ЖТМДБ, ЗТМДБ, ИСАЖ-де электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      10) 7 процесс – ІСБ қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастыру (аумақта (облыс, қала) таратылатын, шетелдік БАҚ есепке алу туралы анықтама, немесе шетелдік БАҚ-ты есепке алу туралы дәлелді бас тарту). Электрондық құжат ІСБ қызметкерінің ЭЦҚ пайдалануы арқылы қалыптастырылады және ҮЭП дербес кабинетке беріледі.
      7. ХҚО арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы (өзара функционалдық іс-әрекеттің диаграммасы) қызмет көрсетушінің қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы регламенттің 3-қосымшасында берілген:
      1) 1 процесс – ХҚО операторын электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚО АЖ-де авторластыру процесі;
      2) 1 – шарт - ХҚО АЖ-де логин және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің немесе ЭЦҚ-дың нақтылығын тексеру;
      3) 2 процесс – ХҚО авторының деректерінде жөнсіздіктер бар болуына байланысты ХҚО АЖ-де авторластырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      4) 3 процесс – ХҚО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға өтінім түрін шығаруы және құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, форма (деректерді енгізу және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) толтыруы;
      5) 4 процесс – ХҚО операторының электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге толтырылған өтінім формасына (енгізілген деректерге және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) қол қоюы;
      6) 2 - шарт - идентификациялық деректердің сәйкестілігін (өтінімде көрсетілген ЖИН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖИН арасындағы), тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және оператор ЭЦҚ-ның нақтылығын тексеру;
      7) 5 процесс – оператордың ЭЦҚ-ның нақтылығы расталмауына байланысты өтінім жасалған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6 процесс – электрондық құжаттың тұтынушының қол қойылған ЭЦҚ (тұтынушының өтінімін) ЭҮАШ/ЭҮШ арқылы ІСБ АЖ жолдау және ЖТМДБ, ЗТМДБ, ИСАЖ-де электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      9) 7 процесс – ІСБ қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастыру (аумақта (облыс, қала) таратылатын, шетелдік БАҚ есепке алу туралы анықтама, немесе шетелдік БАҚ-ты есепке алу туралы дәлелді бас тарту). Электрондық құжат ІСБ қызметкерінің ЭЦҚ пайдалануы арқылы қалыптастырылады және ҮЭП дербес кабинетке беріледі.
      10) 8 процесс – ХҚО қызметкері тұтынушыға электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе электрондық поштаға жолдау арқылы береді (аумақта (облыс, қала) таратылатын, шетелдік БАҚ есепке алу туралы анықтама, немесе шетелдік БАҚ-ты есепке алу туралы дәлелді бас тарту).
      8. ІСБ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалдық іс-әрекеттің N 1 диаграммасы) қызмет көрсетушінің қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы регламенттің 4-қосымшасында берілген:
      1) ІСБ қызметкері ЖИН және парольдің көмегімен ІСБ АЖ-де тіркеуді іске асырады;
      2) 1 процесс – ІСБ қызметкері ІСБ АЖ-нен электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін логин және пароль енгізуі (авторластыру процесі);
      3) 1 – шарт – ІСБ АЖ-де ЖИН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      4) 2 процесс –ІСБ қызметкері деректерінде жөнсіздіктер бар болуына байланысты, ІСБ АЖ-де авторластырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 процесс - ІСБ қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға өтінім түрін шығаруы және құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, ІСБ қызметкерінің форма (деректерді енгізу және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) толтыруы, сондай-ақ ІСБ қызметкерінің өтінімге қол қою үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      6) 4 процесс – қызмет көрсетуші ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге толтырылған өтінім формасына (енгізілген деректерге және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) қол қоюы;
      7) 2 - шарт - идентификациялық деректердің сәйкестігін (өтінімде көрсетілген ЖИН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖИН арасындағы), ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және ІСБ АЖ-де тіркелген куәліктерден шақыртылып алынғандар (жойылғандар) тізімінде болмауын тексеру;
      8) 5 процесс – қызмет көрсетуші ЭЦҚ-ның нақтылығы расталмауына байланысты өтінім жасалған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 процесс – ІСБ қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметін өңдеуі;
      10) 7 процесс – ІСБ қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастыру (аумақта (облыс, қала) таратылатын, шетелдік БАҚ есепке алу туралы анықтама, немесе шетелдік БАҚ-ты есепке алу туралы дәлелді бас тарту). Электрондық құжат ІСБ қызметкерінің ЭЦҚ пайдалануы арқылы қалыптастырылады және ҮЭП дербес кабинетке беріледі.
      11) 8 процесс – ІСБ қызметкері тұтынушыға электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе электрондық поштаға жолдау арқылы береді (аумақта (облыс, қала) таратылатын, шетелдік БАҚ есепке алу туралы анықтама, немесе шетелдік БАҚ-ты есепке алу туралы дәлелді бас тарту).
      9. Осы регламенттің 5-қосымшасында тұтынушыға көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметтің экрандық формалары берілген:
      1) пайдаланушының е- анықтама (логиннің және парольдің) берілетін тұлғаға ҮЭП-ға кіру үшін деректер енгізуі;
      2) "Облыс (республикалық мәндегі қала, астана) аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою" электрондық мемлекеттік қызметті таңдау;
      3) "Online қызметіне тапсырыс беру" кнопкасының көмегімен қызметке тапсырыс беру;
      4) сұранысты толтыру:
      ЖИН/БИН автоматты түрде, пайдаланушының ҮЭП тіркелу нәтижесі бойынша таңдалады;
      пайдаланушы "сұранысты жөнелту" кнопкасының көмегімен сұранымға қол қоюды іске асырады;
      5) пайдаланушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) өтінімге қол қою – "қол қою" кнопкасының көмегімен ЭЦҚ сұранысқа қол қоюды іске асырады, одан кейін ЭҮШ арқылы ЭЦҚ ІСБ АЖ, ЖТМДБ, ЗТМДБ, ИСАЖ-ға өңдеуге беріледі;
      7) өтінімнің ІСБ АЖ, ЖТМДБ, ЗТМДБ, ИСАЖ-да өңделуі:
      пайдаланушы дисплейінің экранында төмендегі ақпарат шығады: ЖИН; сұраныс нөмірі; қызмет түрі; сұраным мәртебесі; қызмет көрсету мерзімі;
      "мәртебені жаңарту" кнопкасының көмегімен тұтынушыға сұранысты өңдеу нәтижелерін көру мүмкіндігі беріледі;
      ІСБ АЖ- нен жауап алу барысында "нәтижені көру" кнопкасы пайда болады;
      8) сұранысты өңдеу нәтижелерін көру.
      10. Сұранысты өңдегеннен кейін тұтынушыға сұранысты өңдеу нәтижелерін келесідей көру мүмкіндігі беріледі:
      "ашу" кнопкасын басқаннан соң сұраныстың нәтижесі дисплейдің экранына шығарылады;
      "сақтау" кнопкасын басқаннан соң сұраныстың нәтижесі тұтынушы тапсыры берген магниттік тасымалдаушыда Adobe Acrobat форматында сақталады;
      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажет ақпаратты және консультацияны ҮЭП саll – орталығының: (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет
көрсетушінің қызмет көрсету ретінің сипаттамасы

      12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын ҚФБ: Орталық операторы;
      ІСБ қызметкерлері;
      ҮЭП;
      ЭҮАШ/ЭҮШ;
      ХҚО АЖ;
      ІСБ АЖ.
      13. Осы регламенттің 1-қосымшасында іс-әрекеттер (процедуралар, функциялар, операциялар) жүйелігінің мәтіндік таблицалық сипаттамасы әр іс-әрекеттің орындалу мерзімі көрсетіле отырып, берілген.
      14. Іс-әрекеттердің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесінде) логикалық жүйелілігінің өзара байланысын көрсететін диаграмма олардың сипаттамаларына сәйкес, осы регламенттің 23,  4-қосымшаларындаберілген.
      15. Регламенттің 6-қосымшасында бланктердің соларға сәйкес электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі берілуі тиіс формалары, шаблондары келтірілген.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы регламенттің 7-қосымшасына сәйкес, сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялығы (санкцияланбаған ақпарат алудан қорғау);
      2) тұтастығы (ақпаратты санкцияланбаған өзгертуден қорғау);
      3) қол жетімділік (ақпарат пен ресурстарды санкцияланбаған ұстап қалудан қорғау).
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарты:
      1) Интернетке шығу;
      2) е – анықтама берілетін тұлғада ЖИН болуы;
      3) ҮЭП, ХҚО АЖ авторластыру;
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ болуы.
_____________________________________________________________________

"Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша

Кесте. Әрекеттердiң сипаттамасы.
Әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып,
іс-әрекеттер (процедуралар, функциялар, операциялар) ағынын
мәтіндік кестелік бейнелеу

      1 кесте. ІСБ арқылы іс-әрекеттердің сипаттамасы

1) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ІСБ қызметкері

ІСБ

АЖ

ЭҮАШ/ЭҮШ

ХҚО АЖ

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң)

атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттар өтінімінің дұрыстығын тексеру, мәліметтерді ІСБ АЖ енгізу

ЖТМДБ, ЗТМДБ, ИСАЖ-да мәліметтерді тексеру, қажет болған жағдайда сканерден өткізілген құжаттарды қоса тіркеу

ІСБ АЖ –нен ХҚО АЖ-не дәрежесі туралы хабарламаның бағыты

Өтінішке номер беру. Ағымдағы дәрежені көрсете отырып, хабарламаны қалыптастыру.


4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)

Қызмет көрсетуді алу үшін өтініштер мен құжаттарды қабылдау.

Өтінішке номер беріп, сұранысты тіркеу

Сұраныстың бағыты.


Келіп түскендер дәрежесін айқындау

5

Орындалу мерзімі

5 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

6

Келесі іс-әрекеттің номері

2

3

4

5

2) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

ІСБ қызметкері

ІСБ

АЖ

ЭҮАШ/ЭҮШ

ХҚО АЖ

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң)

атауы және олардың сипаттамасы

Сұранысты орындау. Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы анықтаманы қалыптас-тыру, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Шешім қабылдау.

Анықтаманы қалыптасты-ру. Қызмет көрсету мәртебесінің өзгеруі туралы хабарландыруды қалыптастыру

Хабарландырудың бағыты

Хабарландырудың, мәртебесінің бейнесі.

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм))

Анықтаманы, немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты қалыптастыру

Шығыс құжаттарды және сұранысты орындау дәрежесін қалыптас-тыру

Бағыты

Орындалу дәрежесін бейнелеу

5

Орындалу мерзімі

15 күнтізбелік күн

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

6

Келесі іс-әрекеттің номері

6

7

8

9

3) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ІСБ қызметкері

ІСБ

АЖ

ЭҮАШ/ЭҮШ

ХҚО АЖ

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң)

атауы және олардың сипаттамасы

Шығыс құжатты құру

ІСБ ЭЦҚ арқылы қол қойылған шығыс құжатты қалыптастыру және тіркеу

Шығыс құжатымен бірге хабарлама бағыты

Шығыс құжатымен бірге қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаны бейнелеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық өкiмдiк шешiм))

ІСБ-на келген тұтынушыға шығыс құжатты беру

Шығыс құжатымен бірге хабарлама-ны жөнелту

Бағыты.

Орындалудың аяқталуы туралы дәрежені бейнелеу.

5

Орындалу мерзімі

5 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің номері

10

11

12

-

      2 кесте. ХҚО арқылы іс-әрекеттердің сипаттамасы

1) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚО операторы

ХҚО АЖ

ЭҮАШ/

ЭҮШ

ІСБ АЖ

ІСБ қызмет

кері

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң)

атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттар өтінімінің дұрыстығын тексеру, мәліметтерді ХҚО АЖ енгізу

ЖТМДБ, ЗТМДБ, ИСАЖ-да мәліметтерді тексеру, қажет болған жағдайда сканерден өткізілген құжаттарды қоса тіркеу

ХҚО АЖ–нен ІСБ АЖ -не сұраныстың бағыты

Өтінішке номер беру. Орындауға жөнелту


Құжаттарды тексеру, өтінішті жұмыс жасауға қабылдау.

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)

Қызмет көрсету үшін өтініштер мен құжаттарды қабылдау

Өтінішке номер беру арқылы сұранысты тіркеу

Сұраныстың бағыты

Келіп түскендер дәрежесінде өтінішті бейнелеу

Сұраныс-ты жұмыс жасауға қабылдау

5

Орындалу мерзімі

10 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

5 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ІСБ қызметкері

ІСБ АЖ

ЭҮАШ/

ЭҮШ

ХҚО АЖ

Орталық

операторы

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң)

атауы және олардың сипаттамасы

Сұранысты орындау. Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы анықтаманы қалып-
тастыру, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Шешім қабылдау.

Анықтама қалып-
тастыру. Қызмет көрсету дәрежесінің өзгеруі туралы хабарлама-ны қалып-
тастыру.

Хабарламаның бағыты

Хабарламаны, дәрежені бейнелеу

Тұтынушы келген кезде өтініштің орындалу дәрежесі туралы хабарлама

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм))

Анықтаманы немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты қалып-
тастыру

Шығыс құжаттарды және сұраныстың орындалу дәрежесін қалып-
тастыру

Бағыты

Орындалу дәрежесін бейнелеу

Қызмет көрсету дәрежесі туралы хабарлама

5

Орындалу мерзімі

15 күнтізбелік күн

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ІСБ қызметкері

ІСБ АЖ

ЭҮАШ/

ЭҮШ

ХҚО АЖ

Орталық

операторы

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң)

атауы және олардың сипаттамасы

Шығыс құжаттарды құру.

ІСБ ЭЦҚ арқылы қол қойылған шығыс құжатты қалыптастыру және тіркеу

Шығыс құжатымен бірге хабарлама бағыты

Шығыс құжатымен бірге қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаны бейнелеу

Тұтынушыға шығыс құжатты беру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм))

Қол қойылған шығыс құжатты ХҚО-на тапсыру

Шығыс құжатымен бірге хабарламаны жөнелту

Бағыты.

Орында-
лудың аяқталуы туралы дәрежені бейнелеу

Шығыс құжатты беру.

5

Орындалу мерзімі

5 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

12

13

14

15

-

      3 кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттердің сипаттамасы

1) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮАШ/

ЭҮШ

ІСБ АЖ

ХҚО АЖ

ІСБ қызмет

кері

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң)

атауы және олардың сипаттамасы

Деректердің дұрыстылығын тексеру (тұтынушының ЭҮП). Өтінішті сақтау және ЭҮАШ/ЭҮШ арқылы жөнелту.

ІСБ АЖ-не хабарламаның бағыты

Өтінішке номер беру. Ағымдағы дәрежесін көрсете отырып, хабарла-
маны қалып-
тастыру.

Келіп түскендер дәрежесін бейнелеу

Өтінішті орындау үшін қабылдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм))

Сұранысты ойдағыдай қалып-
тастыр-
ғандығы туралы хабарламаны бейнелеу немесе бас тарту туралы хабарлама.

Сұраныс-тың бағыты.

ЭҮП-ге

хабарлама жөнелту.

Дәрежені бейнелеу

Жұмысқа қабылдау

5

Орындалу мерзімі

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

5 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ІСБ қызметкері

ІСБ АЖ

ЭҮАШ/

ЭҮШ

ХҚО АЖ

Орталық

операторы

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң)

атауы және олардың сипаттамасы

Сұранысты орындау. Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы анықтама-
ны қалып-
тастыру, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Шығыс құжатты қалып-
тастыру. Қызмет көрсету дәрежесінің өзгеруі туралы хабарламаны қалыптастыру

Хабарламаның бағыты

Хабарламаны бейнелеу


Хабарламаны бейнелеу


4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм))

Анықтаманы, немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты қалыптастыру

Шығыс құжат және дәрежесін қалыптастыру

Бағыты.

Шығыс құжатымен бірге орындалу дәрежесін бейнелеу

Орындалу дәрежесін бейнелеу

5

Орындалу мерзімі

15 күнтізбелік күн

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ІСБ қызметкері

ІСБ АЖ

ЭҮАШ/

ЭҮШ

ХҚО АЖ

Орталық

операторы

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

Шығыс құжатты қалыптастыру. Құжатқа қол қою.

Шығыс құжатты тіркеу. ІСБ қол қойған шығыс құжатты қалыптастыру

Шығыс құжатпен бірге хабарламаның бағыты.

Шығыс құжатты көруге мүмкіндігі болатын қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаны бейнелеу.

Қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаны бейнелеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)

Қол қойылған шығыс құжат.

Шығыс құжатымен бірге хабар-
ламаны жөнелту

Бағыты.

Шығыс құжатты бейнелеу.

Орындалу дәрежесін бейнелеу

5

Орындалу мерзімі

5 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық

емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

12

13

14

15

-

      Ескерту:

      Аталған кестеде электрондық қызмет көрсету процесінің технологиялық тізбегіндегі келесі іс-әрекеттердің аяқталу нысандарын, орындалу мерзімдері мен номірлерді көрсете отырып, ЭҮП, АЖ және барлық ҚФБ іс-әрекеттері (функциялар, процедуралар, операциялар) берілген.
      Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде осы регламенттің 1 қосымшасы кестесінің негізінде функционалдық өзара қарым-қатынас диаграммасы құрылған. ____________________________________________________________________

"Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара қарым-қатынас диаграммасы

"Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
3-қосымша

ХҚО АЖ арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара қарым-қатынас диаграммасы

"Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
4-қосымша

ІСБ АЖ  арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара қарым-қатынас диаграммасы

Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
5-қосымша

Тұтынушыға берілетін, электрондық мемлекеттік қызметке
экрандық нысандар
 

"Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
6-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке өтініш нысаны

Облыстық ішкі саясат
басқармасының бастығына

ӨТІНІШ

      Сізден ________ журнал, газет, телеарна, радиосын Қазақстан Республикасының __________(облысында, қаласында) есепке қоюыңызды сұраймын.

      Меншік иесі:
      Редакцияның мекен-жайы, ел, телефоны:
      Толық тізімнің атауы:
      Таралу аумағы: облыс, қала
      Тілі:
      Негізгі тақырыптық бағыты:
      Шығу жиілігі:
      Шетелдік БАҚ-тың таратылу данасы,
      ретрансляциялау мөлшері:
      Бас редактордың аты-жөні:

      Немесе сенім хатпен өкіл

Электрондық мемлекеттік қызметке
шығыс құжаттың (анықтама) нысаны

АНЫҚТАМА N ХХХХ- АЖ
(облыс, қала) аумағында таратылатын
шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою туралы

      Бұл анықтама Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 29 шілдедегі "Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу ережесін бекіту туралы" N 843 Қаулысына сәйкес ______________ шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын облыс, қала аумағында таратуға келісім берілгендігі туралы келісім-шарт және есепке қою негізінде анықтама берілді.

      Қосымша: ___бет.

      Анықтаманың мерзімі: 20____ жылдың 31-ші желтоқсанына дейін.

      ІСБ бастығы ________________

"Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
7-қосымша

Электрондық мемлекеттiк қызметтерiнiң "сапа" және
"қолжетiмдiлiк" көрсеткiштерiн анықтау үшiн сауалнаманың нысаны
____________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң сапасына және нәтижесiне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Алматинской области"

Постановление акимата Алматинской области от 04 июня 2012 года N 164. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 20 июня 2012 года за N 2098. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 02 июня 2014 года № 196

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 02.06.2014 № 196.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

       В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Алматинской области".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Алматинской области Муканова С.М.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               А. Мусаханов

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А. Жумагалиев
      04 июня 2012 года

      Согласовано:

      Первый заместитель
      акима области                              Баталов Амандык Габбасович
      04 июня 2012 года

      Заместитель
      акима области                              Такенов Болат Долдаевич
      04 июня 2012 года

      Заместитель
      акима области                              Досымбеков Тынышбай Досымбекович
      04 июня 2012 года

      Заместитель
      акима области                              Муканов Серик Мейрханович
      04 июня 2012 года

      Руководитель аппарата
      акима области                              Карасаев Багдат Абилмажинович
      04 июня 2012 года

      Начальник управления
      экономики и бюджетного
      планирования области                       Сатыбалдина Нафиса Толековна
      04 июня 2012 года

      Начальник управления
      финансов области                           Касымов Сырым Касымович
      04 июня 2012 года

      Начальник департамента
      внутренних дел области                      Жайлаубек Калыкулы
      04 июня 2012 года

      Заведующий юридическим,
      государственно-правовым отделом
      аппарата акима области                     Калиев Рустам Тулендиевич
      04 июня 2012 года

      Заведующая общим отделом
      аппарата акима области                     Г. Аукенова
      04 июня 2012 года

Утверждено постановлением
Акимата Алматинской области
"Регламент электронной
государственной услуги "Учет
иностранных средств массовой
информации, распространяемых
на территории Алматинской
области" от 20 июня
2012 года N 164

Регламент электронной государственной услуги "Учет иностранных
средств массовой информации, распространяемых на территории
Алматинской области"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается Управлением внутренней политики Алматинской области (далее - УВП), а также на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее - Центр) и веб-портал "электронного правительства" по адресу: www.e.gov.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории области (города республиканского значения, столицы)", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2315 (далее - Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте:
      1) веб-портал "электронного правительства" - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      2) государственная база данных "Физические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее - ГБД ФЛ);
      3) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц, филиалов, представительств и субъектов индивидуального совместного предпринимательства, осуществляющих деятельность на территории Республики Казахстан, и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее - ГБД ЮЛ);
      4) ИС МИО - информационная система местного исполнительного органа/информационная система "Региональный шлюз, как подсистема шлюза "электронного правительства" Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника МИО;
      5) ИС ИНИС - информационная система "Интегрированная налоговая информационная система";
      6) информационная система центров обслуживания населения – информационная система, предоставляющая единую точку доступа к государственным услугам и электронным информационным ресурсам государственных органов задействованных в процессах оказания государственных услуг (далее – ИС ЦОН);
      7) информационная система - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      8) индивидуальный идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      9) бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      10) пользователь (потребитель) - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП);
      13) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.
      14) средства криптографической защиты информации (далее - СКЗИ) - алгоритмы и методы преобразования информации с целью сокрытия ее содержания и/или обеспечения аутентификации (под аутентификацией понимается установление подлинности информации и означает, что полученная информация была передана без искажений);
      15) электронная государственная услуга - государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      16) электронная справка – справка об учете иностранных средств массовой информации (далее - е-справка);
      17) УВП - Управление внутренней политики;
      18) шлюз "электронного правительства" - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП).
      19) Региональный шлюз "электронного правительства" - информационная система, обеспечивающая информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО (далее – РШЭП).
      20) ИС НУЦ - информационной системы Национального удостоверяющего центра РК.
      2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги;
      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и для физических лиц, прикрепление сканированной копии документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания запроса;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных и для физических лиц, прикрепленного сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств на ПЭП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных СМИ, распространяемых на территории (области, города), либо мотивированный отказ об учете иностранного СМИ. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - процесс авторизации оператора ЦОН на ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка на ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через логин и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации на ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 - выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и для физических лиц, прикрепление сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных и для физических лиц, прикрепленного сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) запроса на оказание электронной государственной услуги и получение информации о дальнейших действиях Оператора;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      9) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных СМИ, распространяемых на территории (области, города), либо мотивированный отказ об учете иностранного СМИ. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН.
      10) процесс 8 – выдача сотрудником ЦОН нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги (справка об учете иностранных СМИ, распространяемых на территории (области, города), либо мотивированный отказ об учете иностранного СМИ).
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через МИО (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 4 к настоящему Регламенту:
      1) сотрудник МИО осуществляет регистрацию в ИС МИО с помощью ИИН и пароля;
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ИС МИО сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и для физических лиц, прикрепление сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП сотрудника услугодателя заполненной формы (введенных данных и для физических лиц, прикрепленного сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС МИО;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника услугодателя;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных СМИ, распространяемых на территории (области, города), либо мотивированный отказ об учете иностранного СМИ. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО.
      11) процесс 8 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги (справка об учете иностранных СМИ, распространяемых на территории (области, города), либо мотивированный отказ об учете иностранного СМИ).
      9. В приложении 5 к настоящему Регламенту приведены экранные формы на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю:
      1) ввод пользователем данных лица, которому выдается е–справка (логина и пароля) для входа в ПЭП;
      2) выбор электронной государственной услуги "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории области (города республиканского значения, столицы)";
      3) заказ услуги с помощью кнопки "Заказать услуг online";
      4) заполнение запроса:
      ИИН/БИН выбирается автоматически, по результатам регистрации пользователя в ПЭП;
      пользователь с помощью кнопки "отправить запрос" осуществляет переход на подписание запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП потребителем;
      6) подписание запроса – пользователь с помощью кнопки "подписать" осуществляет подписание запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в ИС МИО, ГБД ФЛ, ГБД ЮЛ, ИС ИНИС через РШЭП/ШЭП;
      7) обработка запроса в ИС УВП, ГБД ФЛ, ГБД ЮЛ, ИС ИНИС:
      у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация:
      ИИН;
      номер запроса;
      тип услуги;
      статус запроса;
      срок оказания услуги;
      с помощью кнопки "обновить статус" пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа из ИС МИО появляется кнопка "просмотр результата";
      8) просмотр результата обработки запроса.
      10. После обработки запроса потребителю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "открыть" – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" – результат запроса сохраняется на заданном потребителем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).
      3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги.
      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      Оператор Центра;
      Сотрудник МИО;
      ПЭП;
      РШЭП/ШЭП;
      ГБД ФЛ;
      ГБД ЮЛ;
      ИС ИНИС;
      ИС ЦОН;
      ИС МИО;
      ИС НУЦ.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложениях 234 к настоящему Регламенту.
      15. В приложении 6 к Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 7 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому выдается е–справка;
      3) авторизация ПЭП, ИС ЦОН;
      4) наличие ЭЦП пользователя.
____________________________________________________________________

Приложение 1
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных средств
массовой информации,
распространяемых на территории
Алматинской области

Текстовое табличное описание последовательности действий
(процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения
каждого действия

Таблица 1. Описание действий посредством МИО

  1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник МИО

ИС

МИО

РШЭП/ШЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлинности заявления и документов, ввод данных в ИС МИО

Проверка данных  в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ/ИС ИНИС,

Маршрутиза-ция  уведомления о статусах из ИС МИО в ИС ЦОН.

Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием заявления и документов на получения услуги.

Регистрация запроса с присвоени--ем номера заявлению

Маршрутиза-ция запроса.

Отображение статуса

5

Сроки исполнения

Не более 5 минут.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

  1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник МИО

ИС

МИО

РШЭП/ШЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Формирование  справки об учете иностран-ных средств массовой информации, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги. Принятие решения.

Формирование справки.

Формирование уведомления

о смене статуса оказания услуги.

Маршрутиза-ция  уведомления

Отображение  уведомления, статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование  справки, либо обоснованного отказа

Формиро-
вание выходного документа и статусов исполне-
ния запроса

Маршрутиза-ция.

Отображение статусов исполнения

5

Сроки исполнения

15 рабочих дней

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

  1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник МИО

ИС

МИО

РШЭП/ШЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание  выходного документа.

Формирование и регистра-
ция выходного документа, подписан-
ного ЭЦП МИО.

Маршрутиза-ция уведомления с выходным документом

Отображение уведомления о завершении оказания услуги с выходным документом.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача выходного документа потребителю при обращении в МИО

Отправка уведомле-
ния с выходным документом.

Маршрутиза-ция

Отображение статуса завершения исполнения.

5

Сроки исполнения

Не более 5 минут

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-

Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН 

  1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименова-
ние СФЕ, ИС

Оператор Центра

ИС ЦОН

РШЭП/ ШЭП

ИС

МИО

Сотрудник МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлинности заявления и документов, ввод данных в ИС ЦОН

Проверка данных  в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ/ИНИС,

Маршрутизация  запроса из ИС ЦОН в ИС МИО.

Присвое-ние номера заявлению, отправка на исполне-
ние

Проверка документов, приня-
тия заявле-
ния в работу.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием заявления и документов на получения услуги.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Маршрути-
зация  запроса

Отобра-
жения заявления в статусе поступившие

Приня-
тие запроса в работу

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 5 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2)  Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименова-
ние СФЕ, ИС

Сотрудник МИО

ИС

МИО

РШЭП /ШЭП

ИС ЦОН

Оператор Центра

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Формирование  ответа с выдачей справки об учете иностран-ных средств массовой информации, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги. Принятие решения.

Формирование справки.

Формирование уведомле-
ния

о смене статуса оказания услуги.

Маршрути-
зация уведомле-
ния

Отображение  уведомления, статуса

Уведомление о статусе исполнения заявления при обращении потребителя

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование  справки, либо обоснованного отказа

Формирование выходного документа и статусов исполне-
ния запроса.

Маршрути-
зация

Отображение статусов исполне-
ния

Уведомление о статусе оказания услуги

5

Сроки исполнения

15 рабочих дней

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 10 минут.

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3)  Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник МИО

ИС

МИО

РШЭП /ШЭП

ИС ЦОН

Опера-тор Центра

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание  выходного документа.

Формирование и регистрация выходного документа, подписанного ЭЦП УВП.

Маршрутизация уведомления с выходным документом. 

Отображе-
ние уведомления о завершении оказания услуги с выходным документом.

Выдача выходного документа потребителю.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Передача подписанного выходного документа в ЦОН.

Отправка уведомления с выходным докумен-том.

Маршрути-
зация

Отображе-
ние статуса заверше-
ния исполне-ния.

Выдача выходного документа.

5

Сроки исполнения

Не более 5  минут

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 10 минут.

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

  1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП /ШЭП

ИС

МИО

ИС  ЦОН

Сотрудник МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлинности данных (ЭЦП потребителя).

Сохранение заявления и отправка посредством  РШЭП /ШЭП.

Маршрути-
зация уведомления в ИС МИО

Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса.

Отображение статуса поступившие

Принятие заявления на исполнение

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Отображе-
ние уведомле-
ния об успешном формировании запроса или уведомление об отказе.

Маршрути-
зация запроса.

Отправка уведомления на ПЭП.

Отображение статуса

Приня-
тие в работу

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 5 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник МИО

ИС

МИО

РШЭП /ШЭП

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Формирование  ответа с выдачей справки об учете иностранных средств массовой информации, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.

Формирование выходного документа

Формирование уведомления

о смене статуса оказания услуги.

Маршрути-
зация  уведомления

Отображение  уведомления

Отображение  уведомления

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование  справки, либо обоснованного отказа

Формирование выходного документа и статуса.

Маршрути-
зация

Отображение статусов исполнения с выходным документом

Отображение статусов исполнения

5

Сроки исполнения

15 рабочих дней

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник МИО

ИС

МИО

РШЭП /ШЭП

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание  выходного документа. Подписание документа.

Регистрация выходного документа.

Формирование выходного документа, подписанного МИО.

Маршрути-
зация уведомления с выходным документом. 

Отображение уведомления о завершении оказания услуги с возможностью просмотра выходного документа.

Отображение уведомления о завершении оказания услуги.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подписанный выходной документ.

Отправка уведомления с выходным документом.

Маршрути-
зация

Отображение выходного документа.

Отображение статуса исполненные

5

Сроки исполнения

Не более 5 минут

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

Приложение 2
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных средств
массовой информации,
распространяемых на территории
Алматинской области

Приложение 3
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных средств
массовой информации,
распространяемых на территории
Алматинской области

Приложение 4
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных средств
массовой информации,
распространяемых на территории
Алматинской области

Приложение 5
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных средств
массовой информации,
распространяемых на территории
Алматинской области

Экранные формы на электронную государственную услугу,
предоставляемые потребителю

Приложение 6
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных средств
массовой информации,
распространяемых на территории
Алматинской области

Форма заявления  на электронную государственную услугу

Начальнику управления
Внутренней политики
области, города

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас поставить на учет в РК (область, город____) ИА, журнал, газета, телеканал, радио

      Собственник:
      Адрес редакции, страна, телефон:
      Полный перечень названий:
      Территория распространения: область, город
      Язык:
      Основная тематическая направленность:
      Периодичность:
      Предполагаемое количество распространяемых экземпляров периодического печатного издания, объем ретрансляции передач иностранных СМИ:
      Ф.И.О. главного редактора:
      или представитель по доверенности

      Собственник ФИО

Форма выходного документа (справки) на электронную государственную услугу

СПРАВКА N ХХХХ-ИС
Об учете распространяемых на территории
(Области, города)  иностранных СМИ

      Согласно "Постановлению Правительства Республики Казахстан от 29 июля 2002 года N 843 Об утверждении Правил учета иностранных средств массовой информации, распространяемых в Республике Казахстан" Справка выдана ______________ о согласии на распространение иностранных средств массовой информации на территории области, города  на договорных началах и постановки на учет.

      Приложение: на __ л.
      Срок действия справки до 31 декабря 20___ г.
      Директор   УВП                    _________________

Приложение 7
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных средств
массовой информации,
распространяемых на территории
Алматинской области

Форма анкеты для определения показателей электронной
государственной услуги: "качество" и "доступность"
____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.