Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2012 жылғы 14 желтоқсандағы N 396 қаулысы. Алматы облысының әділет департаментімен 2013 жылы 18 қаңтарда N 2282 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 02 маусымдағы № 196 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 02 маусымдағы № 196 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы "Өнеркәсіп және экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту мен Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерістер енгізу туралы" N 1130 қаулысына сәйкес, Алматы облысының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      Ескерту. Преамбулаға өзгерістер енгізілді - Алматы облыстық  әкімдігінің 08.01.2014 N 1 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      1. Қоса беріліп отырған "Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, қайта өңдеу және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.М. Тұрдалиевке жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Облыс әкiмi                                А.Мұсаханов

      КЕЛІСІЛДІ:

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникациялар
      министрі                                   А.Жұмағалиев
      14 желтоқсан 2012 жыл

Алматы облысы әкiмдiгiнiң
2012 жылғы 14 желтоқсандағы
N 396 қаулысына қосымша

"Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары
мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, қайта өңдеу және
өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, қайта өңдеу және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі - қызмет) "Алматы облысының кәсіпкерлік басқармасы" мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады (бұдан әрі – қызмет беруші) сондай-ақ "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы арқылы немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталы арқылы көрсетеді.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді - Алматы облыстық  әкімдігінің 08.01.2014 N 1 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      2. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы  N 1130 қаулысымен бекітілген "Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, қайта өңдеу және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі.
      3. Қызметті автоматтандыру деңгейі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызметті көрсету түрі: транзакциялық қызмет.
      5.Осы регламентте пайдаланылатын түсініктер және қысқарған сөздер:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе;
      2) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;
      3) "Е-лицензиялау" веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта қалпына келтірілген және қолданысын тоқтатқан лицензиялар, сондай-ақ лицензиар беретін лицензияның сәйкестендіру нөмірін орталықтан құрайтын қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) жүзеге асырушы лицензиаттың (объектілері, орындары, учаскелері) филиалдары, өкілдіктері туралы мәсіметті қамтитын ақпараттық жүйе;
      4) электрондық үкімет шлюзі – электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде "электрондық үкімет" ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру үшін арналған ақпараттық жүйесі;
      5) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі – жеке және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде банк операцияларының жекеленген түрлерін жүзеге асыратын екінші деңгейдегі банкілердің, ұйымдардың және "электрондық үкімет" арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе;
      6) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқорлар – ақпаратты автоматты жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай ұқсастыруын ендіру және мемлекеттік басқару органдарына және өзге де субъектілерге олардың өкілеттіліктері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді беру мақсатында жеке бірыңғай бизнес нөмірлерінің ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе;
      7) Қазақстан Республикасы халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі дегеніміз Қазақстан Республикасы халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      8) қызмет алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін заңды тұлғалар;
      9) бизнес - сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      10) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект (тұтынушы, қызмет көрсетуші);
      11) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      12) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      13) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      14) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      15) электрондық лицензия – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ресімделетін және берілетін, қағаз тасығыштағы лицензияға салалас электронды құжат түріндегі лицензия;
      16) Біртұтас нотариалдық ақпараттық жүйе дегеніміз әділет органдары мен нотариалдық палаталардың нотариалдық қызметін және өзара іс-қимылын автоматтандыруға арналған аппараттық-бағдарламалық кешен;
      17) Құрылымдық-функционалдық бірліктер – мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің және қызмет көрсету үдерісінде қатысатын ақпараттық жүйелердің тізбесі.
      18) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қызмет
көрсетушінің қызмет тәртібі

      6. "Электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы қадамдық іс-қимылы және шешімі осы регламентке 2-қосымшада келтірілген (электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың N 1 диаграммасы):
      1) тұтынушы өзінің электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінің көмегімен "электрондық үкіметтің" веб-порталына тіркеуді жүзеге асырады, ол тұтынушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады ("электрондық үкіметтің" веб-порталында тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс - тұтынушының компьютерінің интернет-браузерінде электрондық цифрлық қолтаңбасын тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін "электрондық үкіметтің" веб-порталына тұтынушы пароль енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – "электрондық үкіметтің" веб-порталында тіркелген тұтынушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин (бизнес - сәйкестендіру нөмірі) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-процесс – тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты "электрондық үкіметтің" веб-порталымен авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны құру;
      5) 3-процесс – тұтынушы осы регламентте көрсетілген қызметті таңдайды, қызмет көрсету және нысанның құрылымы мен форматтық талаптарының есебімен, сұрау нысанына электронды түрде қажетті құжаттарды бекіте отырып, оны тұтынушының толтыруы үшін экранға сұрау нысанын шығару;
      6) 4-процесс – қызметтерді "электрондық үкіметтің" төлем шлюз арқылы төлеу, одан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" веб-порталына түседі;
      7) 2-шарт - қызмет көрсеткені үшін төлем "Е-лицензиялау" веб-порталын да тексеру;
      8) 5-процесс – қызметтерді "Е-лицензиялау" веб-порталында көрсеткені үшін төлемдердің болмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      9) 6-процесс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбасын тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – электрондық цифрлық қолтаңбасын тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған тіркеу куәліктерінің (жойылған) жоқ болуын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген бизнес - сәйкестендіру нөмірі арасында және электрондық цифрлық қолтаңбасын тіркеу куәлігінде көрсетілген сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін "электрондық үкіметтің" веб-порталында тексеру;
      11) 7-процесс – тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбасының нақтылығын растамаумен байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 8-процесс – тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      13) 9-процесс - "Е-лицензиялау" веб-порталында электронды құжатты (тұтынушының сұрауын) тіркеу және "Е-лицензиялау" веб-порталында сұрауды өңдеу;
      14) 4-шарт – лицензия беру үшін тұтынушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;
      15) 10-процесс – тұтынушының "Е-лицензиялау" веб-порталындағы деректерінде бұзушылықтарының бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      16) 11-процесс – тұтынушының "Е-лицензиялау" веб-порталынан құрған қызмет (электрондық лицензия) нәтижелерін алуы. Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасын пайдалануымен құрылады.
      7. Қызмет көрсетуші арқылы қадамдық іс-қимылы және шешімі осы регламентке 2-қосымшада келтірілген (электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың N 2 диаграммасы):
      1) 1-процесс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет көрсетуші қызметкерінің логин мен парольді "Е-лицензиялау" веб-порталына енгізуі;
      2) 1-шарт – қызмет көрсетушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің нақтылығын "Е-лицензиялау" веб-порталында логин және пароль арқылы тексеру;
      3) 2-процесс – қызмет көрсетуші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" веб-порталында құру;
      4) 3 процесс – қызметкердің, осы регламентте көрсетілген қызметтің қызмет берушісін таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және қызмет беруші қызметкерлерінің, алушының деректерін енгізуі, сонымен қатар, алушы өкілінің сенімхат бойынша деректері (нотариалдық расталған сенімхат бойынша, сенімхаттың басқа куәлігі бойынша - сенімхат деректері толтырылмайды);
      5) 4-процесс – электрондық үкімет шлюзі арқылы тұтынушы туралы деректерді "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқорларына жіберу;
      6) 2-шарт – тұтынушы деректерінің "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқорлар және біріңғай нотариалды ақпараттық жүйесінің бар болуын тексеру;
      7) 5-процесс - тұтынушы деректерінің "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқорларда жоқ болуына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны құру;
      8) 6-процесс – құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгісі бөлігінде сұрау нысанын толтыру және тұтынушы ұсынған қажетті құжаттарды қызмет көрсетуші қызметкерінің сканерлеуі;
      9) 7-процесс – сұрауды "Е-лицензиялау" веб-порталында тіркеу "Е-лицензиялау" веб-порталында қызметтерді өңдеу;
      10) 3-шарт – қызмет көрсетушінің лицензия беру үшін тұтынушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-процесс - "Е-лицензиялау" веб-порталында тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 9-процесс – "Е-лицензиялау" веб-порталында құрылған қызмет нәтижелерін тұтынушының алуы. Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасын пайдалануымен құрылады.
      8. Қызметке сұрауды және жауапты толтыру нысаны www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталында келтірілген.
      9. Сұрауды өңдегеннен кейін тұтынушыға сұрауды өңдеу нәтижелерін мынадай үлгімен қарау мүмкіндігі беріледі:
      "ашу" деген түймені басқаннан кейін – сұрау нәтижесі экранның дисплейіне шығады;
      "сақтау" деген түймені басқаннан кейін – сұрау нәтижесі тұтынушы берген магнитті тасығышта Adobe Acrobat форматында сақталады.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңесті call орталығының (1414) телефоны бойынша алуға болады.
      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер:
      1) "электрондық үкіметтің" веб-порталы;
      2) электрондық үкімет шлюзі;
      3) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі;
      4) "Е-лицензиялау" веб-порталы;
      5) заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқорлары;
      6) қызметберуші;
      12. "Электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы құрылымдық-функционалдық бірліктердің іс-қимылдарын сипаттау мен орындау мерзімі ( 1-кестеде) осы Регламенттің 1-қосымшада келтірілген;
      13. Қызмет көрсетуші арқылы құрылымдық-функционалдық бірліктердің іс-қимылдарын сипаттау мен орындау мерзімі (2-кестеде) осы Регламенттің 1-қосымшада келтірілген;
      14. Мемлекеттiк қызмет көрсету барысында әкiмшiлiк iс-қимылдардың қисынды сабақтастығын бейнелейтiн сызба, осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      15. Тұтынушыларға қызметтерді көрсету нәтижелері осы регламенттің 4-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Қызметтерді көрсету үдерісінде тұтынушыларға қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпараттар мен ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау);
      17. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) электронды лицензия берілетін тұлғада бизнес - сәйкестендіру нөмірінің бар болуы;
      3) "электрондық үкіметтің" веб-порталында авторизациялау;
      4) электрондық цифрлық қолтаңбаның болуы;
      5) екінші деңгейдегі банкіде банкілік карточкасының немесе ағымдағы шотының бар болуы.

"Заңды тұлғалардың түсті және
қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинау (дайындау),
сақтау, қайта өңдеу және өткiзу
жөніндегі қызмет түрін жүзеге
асыруға лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" электронды мемлекеттік қызмет
регламентіне 1-қосымша

1-кесте. "Электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы
құрылымдық-функционалдық бірліктердің іс-қимылдарын сипаттау

N іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысы)

1

2

3

4

5

құрылымдық-
функционалдық бірліктердің атауы

тұтынушы

"электрон-
дық үкіметтің" веб-порталы

тұтынушы

"элек-
трондық үкімет-
тің" төлем шлюзі

"электрон-
дық үкіметтің" веб-порталы

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар және оларды сипаттау)

Электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінің тұтынушысын компьютер-
дің интернет баузеріне бекіту

Тұтынушының деректе-
рінде бұзушылық-
тардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Электрон-
ды түрде қажетті құжат-
тарды бекіте отырып, қызметті таңдайды және сұрау дерек-
терін құрады

Қызмет-
терді төлеу

Төлемнің жоқ болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құрады

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешімдер)






Орындалу мерзімдері

10-15 секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

10-15 секунд

Келесі іс-қимыл нөмірі

2 - егер тұтынушының деректе-
рінде бұзушылық-
тар бар болса;
3 – егер авторизация табысты өтсе

-

4

5 – егер төле-
месе,
6 - егер төлесе

-

1-кестенің жалғасы.

6

7

8

9

10

11

тұтынушы

"элек-
трондық үкімет-
тің" веб-
порталы

тұтынушы

"электрондық үкіметтің" веб-порталы

"электрондық үкіметтің" веб-порталы

"элек-
трондық үкімет-
тің" веб-
порталы

Сұрауды куәландыру (қол қою) үшін электрон-
дық цифрлық қолтаңбаны таңдау

Тұтыну-
шының электрон-
дық цифрлық қолтаң-
басы нақтылы-
ғының растал-
мауына байланыс-
ты бас тарту туралы хабарла-
маны құрады

Электрон-
дық цифрлық қолтаңба арқылы сұрауды куәлан-
дыру (қол қою)

Электронды құжатты, өтінішті (тұтынушының сұрауын) "электрондық үкіметтің" веб-
порталында тіркеу және "электрондық үкіметтің" веб-
порталында сұрауды өңдеу;

"Электрондық үкіметтің" веб-
порталында тұтынушы деректерінде бұзушылық-
тардың бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;

Элек-
тронды құжат (элек-
тронды лицен-
зия)







10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

15 жұмыс күні

-

-

7 - егер электрон-
дық цифрлық қолтаңба қате болса;
8 – электрон-
дық цифрлық қолтаңба қате болмаса

-

-

Лицензия беру үшін қызмет көрсетушінің біліктілік талаптарына және негіздерге тұтынушының сәйкестігін тексеру



2-кесте. Қызмет көрсетуші арқылы құрылымдық-функционалдық
бірліктердің іс-қимылдарын сипаттау

N іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысы)

1

2

3

4

Құрылымдық-
функционалдық бірліктердің атауы

Қызмет көрсетуші

"Е-лицен-
зиялау" веб-порталы

Қызмет көрсетуші

Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқорлары

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және оларды сипаттау

"Е-лицен-
зиялау" веб-
порталы авториза-
цияланады

деректерде бұзушылық-
тардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Қызмет көрсетуші қызмет-
керінің қызметтерді таңдауы

Тұтынушының деректерін тексеруге сұрауды заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқорларға жіберу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешімдер)





Орындалу мерзімдері

10-15 секунд

10 секунд

1,5 минут

1,5 минут

Келесі іс-қимыл нөмірі

1-қызмет көрсетуші қызмет-
керінің логині мен парольін "Е-лицензиялау" веб-
порталында тексеру

-

4

5 – егер тұтынушы деректерінде бұзушылықтар бар болса;
6 - егер авторизация табысты өтсе

2-кестенің жалғасы.

5

6

7

8

9

"Е-лицен-
зиялау" веб-порталы

Қызмет көрсетуші

"Е-лицензи-
ялау" веб-порталы

"Е-лицензиялау" веб-порталы

"Е-лицензи-
ялау" веб-порталы

Деректерде бұзушылық-
тардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Құжаттарды бекіте отырып сұран нысанын толтыру

электронды құжатты "Е-лицензия-
лау" веб-порталында тіркеу және "Е-лицензия-
лау" веб-порталында сұрауды өңдеу;

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұралған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" веб-порталында құру

Электронды құжат (электронды лицензия)






1,5 минут

10-15 секунд

15 жұмыс күні



-


8 - егер ""Е-лицензия-
лау" веб-порталында сұрау бойынша деректер болмаса,
9 - егер деректер сұрау бойынша табылса

-

-

"Заңды тұлғалардың түсті және
қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинау (дайындау),
сақтау, қайта өңдеу және өткiзу
жөніндегі қызмет түрін жүзеге
асыруға лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" электронды мемлекеттік қызмет
регламентіне 2-қосымша

"Электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы электронды
мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара
іс-қимылдың N 1 диаграммасы

Қызмет көрсету арқылы электронды мемлекеттік қызметті көрсету
кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың N 2 диаграммасы

"Заңды тұлғалардың түсті және
қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинау (дайындау),
сақтау, қайта өңдеу және өткiзу
жөніндегі қызмет түрін жүзеге
асыруға лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" электронды мемлекеттік қызмет
регламентіне 3-қосымша

Мемлекеттiк қызмет көрсету барысында әкiмшiлiк iс-қимылдардың
қисынды сабақтастығын бейнелейтiн сызба

Шартты белгілер:

"Заңды тұлғалардың түсті және
қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинау (дайындау),
сақтау, қайта өңдеу және өткiзу
жөніндегі қызмет түрін жүзеге
асыруға лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" электронды мемлекеттік қызмет
регламентіне 4-қосымша

Электронды мемлекеттік қызметтің: "сапа" және "қолжетімділік"
көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама нысаны

__________________________________________________________

(қызмет атауы)

      1. Сіз электронды мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі сапасымен және нәтижесімен қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электронды мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанғаттансыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги

Постановление акима Алматинской области от 14 декабря 2012 года N 396. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 18 января 2013 года N 2282. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 02 июня 2014 года № 196

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 02.06.2014 № 196.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" от 15 апреля 2013 года и постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1130 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан", акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Сноска. Преамбула с изменениями, внесенными постановлением акимата Алматинской области от 08.01.2014 N 1 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Турдалиева С.М.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               А. Мусаханов

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А. Жумагалиев
      14 декабря 2012 года

Приложение
к постановлению акимата
Алматинской области
от 14 декабря 2012 года
N 396

Регламент электронной государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома
и отходов цветных и черных металлов"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов" (далее - услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства Алматинской области" (далее – услугодатель), а также через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz или веб-портал "Е-лицензирование" www.elicense.kz.
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Алматинской области от 08.01.2014 N 1 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов" утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1130.
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса;
      2) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      3) веб–портал "Е-лицензирование" – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами;
      4) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг;
      5) платежный шлюз "электронного правительства" – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и "электронного правительства" при осуществлении платежей физических и юридических лиц;
      6) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      7) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      8) получатель – юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      9) бизнес–идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      10) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      13) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.
      14) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      15) электронная лицензия – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      16) Единая нотариальная информационная система - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат;
      17) Структурно–функциональные единицы перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги.
      18) АРМ – автоматизированное рабочее место.

2. Порядок деятельности услогодателя по оказанию электронной
государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения через веб–портал "электронного правительства" (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на веб–портале "электронного правительства" с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на веб–портале "электронного правительства");
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на веб–портал "электронного правительства" для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на веб–портале "электронного правительства" подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (бизнес–идентификационный номер) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование веб–портала "электронного правительства" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги в информационной системе государственная база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование", указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежном шлюзе "электронного правительства", а затем эта информация поступает в информационную систему государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование";
      7) условие 2 – проверка в информационной системе государственной базе данных "Юридические лица" "Е-лицензирование" факты оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в информационной системе государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 - выбор получателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на веб–портале "электронного правительства" срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между бизнес–идентификационный номером указанным в запросе, и бизнес–идентификационный номером указанным в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности электронной цифровой подписи получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в информационной системе государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование" и обработка запроса в информационной системе государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в информационной системе государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной информационной системой государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма  N2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в информационной системе государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в информационной системе государственной базе данных "Юридические лица" "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование информационной системы государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" в государственную базу данных "Юридические лица" "Е-лицензирование" о данных получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в государственной базе данных "Юридические лица", данных доверенности в единой нотариальной информационной системе;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в государственной базе данных "Юридические лица";
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в информационной системе государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование" и обработка услуги в информационной системе государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование";
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в информационной системе государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной информационной системы государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены веб-портале "Е-лицензирование" www.elicense.kz.
      9. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "открыть" – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).
      11. Структурно–функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) веб–портал "электронного правительства";
      2) шлюз "электронного правительства";
      3) платежный шлюз "электронного правительства";
      4) информационная система государственной база данных "Юридические лица" "Е-лицензирование";
      5) государственная база данных "Юридические лица";
      6) услугодатель.
      12. Описание действий структурно–функциональной единицы через веб–портал "электронного правительства" с указанием срока выполнения каждого действия приведены (в таблице 1) в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Действия структурно–функциональной единицы через услугодателя с указанием срока выполнения каждого действия приведены (в таблице 2) в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Схема отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие бизнес–идентификационного номера у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация веб–портала "электронного правительства";
      4) наличие пользователя электронной цифровой подписи;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1
к Регламенту электронной
государственной услуги "Выдача
лицензии, переоформление, выдача
дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов"

Таблица 1. Описание действий структурно–функциональной единицы
через веб–портал "электронного правительства"

N действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

Наименование структурно–
функциональ-
ной единицы

Получатель

Веб–портал "электрон-
ного прави-
тельства"

Получатель

Платежный
шлюз "элек-
тронного прави-
тельства"

Веб–портал "электрон-
ного прави-
тельства"

Наименование
действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление
в интернет-
браузер компьютера получателя регистра-
ционного свиде-
тельства электронной цифровой подписи

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикре-
плением необхо-
димых документов в электрон-
ном виде

Оплата услуги

Формирует сообщение об отказе в связи с отсутствием оплаты

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–
распоряди-
тельное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запраши-
ваемой электронной государ-
ственной услуге.

Отобра-
жение уведом-
ления об успешном формиро-
вании запроса.

Отобра-
жение уведом-
ления об успешном заверше-
нии действия.

Формирование сообщения об отказе в запраши-
ваемой электронной государ-
ственной услуге.

Сроки исполнения

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

20 секунд

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных получателя;
3 – если авторизация прошла успешно

4

5 – если не оплатил,
6 – если оплатил

продолжение Таблицы 1.

6

7

8

9

10

11

Получатель

Веб–портал "электрон-
ного прави-
тельства"

Получатель

информа-
ционная система "Е-лицензи-
рование"

информа-
ционная система "Е-лицен-
зирование"

информа-
ционная система "Е-лицен-
зирование"

Выбор электрон-
ной цифровой подписи для удостове-
рения (подписа-
ния) запроса

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтвержде-
нием подлинности электронной цифровой подписи получателя

Удостове-
рение (подписание) запрос посредством электронной цифровой подписи

Регистрация электронного документа заявление (запроса получателя и обработка запроса

Формиро-
вание сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Электрон-
ный документ

Маршрути-
зация запроса

Формирование сообщения об отказе в запраши-
ваемой электронной государ-
ственной услуге.

Маршрутиза-
ция запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формиро-
вание сообщения об отказе в запраши-
ваемой электрон-
ной государ-
ственной услуге.

Электрон-
ная лицензия

10–15 секунд

10–15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

20 секунд

15 рабочих дней

7 – если в электрон-
ной цифровой подписи ошибка,
8 – если электрон-
ная цифровая подпись без ошибки

-

-

10 - провер-
ка услуго-
дателем соответствия получателя квалифи-
кационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии

-

Таблица 2. Описание действий структурно–функциональной единицы
через услугодателя

N действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

Наименование структурно–
функциональной единицы

Услугодатель

информацион-
ная система государ-
ственная база данных "Е-лицензи-
рование"

Услугодатель

Государ-
ственная база данных "Юридические лица"

Наименование
действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется в информационной системе государственной базе данных "Е-лицензиро-
вание"

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных получателя в государ-
ственной базе данных "Юридические лица"

Форма завершения (данные, документ организационно–
распорядитель-
ное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запраши-
ваемой электронной государ-
ственной услуге.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрути-
зация запроса.

Сроки исполнения

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

Номер следующего действия

1 - Проверка в информационной системе государственная база данных "Е-лицензиро-
вание" подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

4

5 – если есть нарушения в данных получателя;
6 – если авторизация прошла успешно

продолжение Таблицы 2.

5

6

7

8

9

Информа-
ционная система государ-
ственная база данных "Е-лицензи-
рование"

Услугодатель

Информационная система государственная база данных "Е-лицензи-
рование"

Информационная система государственная база данных "Е-лицензиро-
вание"

Информа-
ционная система государ-
ственная база данных "Е-лицензи-
рование"

Формирова-
ние сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикрепле-
нием документов

Регистрация электронного документа в информационной системе государственная база данных "Е-лицензиро-
вание" и обработка услуги в информационной системе государственная база данных "Е-лицензиро-
вание"

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в информационной системе государственная база данных "Е-лицензиро-
вание"

Электронный документ (электронная лицензия)

Формиро-
вание сообщения об отказе в запраши-
ваемой электронной государ-
ственной услуге.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Электронная лицензия.

20 секунд

10–15 секунд

10–15 секунд

20 секунд

15 рабочих дней

-

-

8 – если в информационной системе государственная база данных "Е-лицензи-
рование" отсутствуют данные по запросу,
9 – если данные по запросу найдены

-

-

Приложение 2
к Регламенту электронной
государственной услуги "Выдача
лицензии, переоформление, выдача
дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов"

Диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через веб–портала
"электронного правительства"

Диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

Приложение 3
к Регламенту электронной
государственной услуги "Выдача
лицензии, переоформление, выдача
дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов"

Схема отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью Административных действий в процессе
оказания государственной услуги

Условные обозначения:

Приложение 4
к Регламенту электронной
государственной услуги "Выдача
лицензии, переоформление, выдача
дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов"

Форма анкеты для определения показателей электронной
государственной услуги: "качество" и "доступность"

____________________________________________________

(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.