"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2012 жылғы 27 желтоқсандағы № 429 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 1 наурызда № 1893 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 3 сәуірдегі № 110 қаулысымен

     Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 03.04.2014 № № 110 қаулысымен.
     РҚАО-ның ескертпесі.
     Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы
     сақталған.
      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімі аппаратының басшысы Болат Әлмұханұлы Исақовқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Облыс әкімі

Қ.Бозымбаев

       «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі
      А. Жұмағалиев
      20 қаңтар 2013 жыл
 


Жамбыл облысы әкімдігінің
2012 жылғы 27 желтоқсандағы
№ 429 қаулысымен бекітілді 

«Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметтің регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) Жамбыл облысы әкімдігінің мұрағаттар және құжаттама басқармасы сондай-ақ баламалы негізде халықтың тұрғылықты жері бойынша қызмет көрсету орталықтары арқылы, сондай-ақ «электронды үкімет» www.еgov.kz веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 қазандағы № 1278 қаулысымен бекітілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет Стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетудiң түрi: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіргіш нөмір – жеке кәсіпкерге жеке кәсіпкер ретінде өз қызметін іске асырушы, сондай-ақ жеке тұлғалар үшін қалыптасқан бірегей нөмір (бұдан әрі – жеке сәйкестендіргіш нөмір);
      2) бизнес-сәйкестендіргіш нөмір – бірлесіп қызметін жүзеге асырушы жеке кәсіпкер және заңды тұлға( бөлімше және өкілдік) үшін қалыптасқан бірегей нөмір (бұдан әрі – бизнес-сәйкестендіргіш нөмір);
      3) транзакциялық қызмет – электрондық сандық қолтаңбаны қолданып, өзара ақпаратты алмасу арқылы электрондық ақпараттық қорды қолданушыға ұсыну қызметі;
      4) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – электрондық үкіметтің веб-порталы);
      5) «электрондық үкіметтің» шлюзі – электронды қызметті жүзеге асыру шеңберінде «электронды үкімет» ақпараттық жүйесін интеграциялау үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – электрондық үкіметтің шлюзі);
      6) электрондық цифрлы қолтаңба – электрондық құжаттың нақтылығын және оған тиесілі мазмұнының айнымастығын дәлелдейтін және электрондық сандық қолтаңба құралдары арқылы құрылған электрондық сандық белгілердің жиынтығы (бұдан әрі – электрондық цифрлы қолтаңба).
      7) электрондық құжат – электронды-сандық пішінде ұсынылған ақпараттар және электрондық сандық қолтаңба арқылы дәлелденген құжат;
      8) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды қолдану арқылы электронды пішінде көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      9) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешендi қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, iздеу, тарату, тапсыру және беру үшiн арналған жүйе (бұдан әрi – ақпараттық жүйе);
      10) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер қоры – автоматты жинауға, сақтауға және ақпараттарды өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіргішін енгізу мақсатында жеке сәйкестендіргіш нөмірінің Ұлттық реестрін құру және Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес және құзыреті аясында мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олар туралы өзекті және нақты ақпарат ұсынуға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ақпараттық жүйе мемлекеттік деректер қоры);
      11) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер қоры – автоматты жинауға, сақтауға және ақпараттарды өңдеуге, Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіргішін енгізу мақсатында бизнес-сәйкестендіргіш нөмірінің Ұлттық реестрін құру және Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес және құзыреті аясында мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олар туралы өзекті және нақты ақпарат ұсынуға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – Заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры);
      12) пайдаланушы – ақпараттық жүйеге оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект (алушы, қызмет көрсетуші);
      13) «Электрондық үкіметтің» аймақтық шлюзі - арқылы көрсетілетін ішкі және сыртқы үдеріс арқылы электронды қызмет атқарудың ақпараттық жүйесі;
      14) құрылымдық-функционалды бірлік – қызмет көрсету процесінде қатысатын бар мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшелері, мекемелер немесе басқа да ұйымдар және ақпараттық жүйе тізімі (бұдан әрі – құрылымдық-функционалды бірлік);
      15) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – халыққа (жеке және заңды тұлғаларға), сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволардың Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы қызмет ұсыну үрдісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі);
      16) Автоматтандырылған жұмыс орны;
      17) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      18) бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе – бұл нотариаттық қызметті автоматтандыруға және әділет органдары мен нотариаттық палаталардың өзара іс-қимылына арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі – бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе).
 

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қызмет көрсетушінің қызмет тәртібі

      6. Электрондық үкіметтің веб-порталы арқылы қызмет көрсетушінің реттік іс-әрекеті (электрондық үкіметтің веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 1-диаграммасы) осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген:
      1) алушы компьютерінің интернет-браузерiнде сақталып тұрған өзiнiң электрондық цифрлы қолтаңбасын тiркеу куәлiгiнiң көмегiмен алушы электрондық үкіметтің веб-порталы тiркеудi жүзеге асырады (электрондық үкіметтің веб-порталына тiркелмеген алушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 1 үдерiс – алушының электрондық цифрлық қолтаңбасын тiркеу куәлiгiн компьютердiң интернет-браузерiне бекiтуi, электрондық мемлекеттiк қызметтi алу үшiн алушының электрондық үкіметтің веб-порталы арқылы парольдi енгiзу үдерісі (авторландыру үдерiсi);
      3) 1 шарт – логин (жеке сәйкестендіргіш нөмір) және пароль арқылы тiркелген алушы туралы деректердiң дұрыстығын электрондық үкіметтің веб-порталы арқылы тексеру;
      4) 2 үдерiс – алушының деректерiнде бұзушылықтардың болуымен байланысты, электрондық үкіметтің веб-порталын авторландырудан бас тарту хабарламасын қалыптастырады;
      5) 3 үдерiс – алушымен осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраныс формасы экранға шығару және Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген қажеттi құжаттарды электрондық түрде бекiтумен алушының форманы оның құрылымдық және пішіндік талаптарына сай толтыруы (мәлімет енгізуі), сұраныс формасына қажетті құжаттардың электронды түрде қыстырумен, сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін алушымен электрондық цифрлық қолтаңбаны тiркеу куәлiгiн таңдауы;
      6) 4 үдерiс – электрондық үкіметтің төлем шлюзі қызмет төлемақысын жасау, сосын бұл ақпарат қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына келiп түседi;
      7) 2 шарт – қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына көрсетiлетін қызмет үшін төлеу фактісін тексеру;
      8) 5 үдерiс – қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына көрсетiлетін қызмет үшiн төлемақының жоқтығына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      9) 6 үдерiс – алушының сауалды куәландыру (қол қою) үшiн электрондық цифрлы қолтаңбасын тiркеу куәлiгiн таңдауы;
      10) 3 шарт – электрондық үкіметтің веб-порталы электрондық цифрлы қолтаңбасын тiркеу куәлiгiнiң әрекет ету мерзiмiн және тiзiмде қайтарып алынған (күшi жойылған) тiркеу куәлiктерiнiң болмауын, сондай-ақ сәйкестендірме деректерінің (сауал салуда көрсетілген жеке сәйкестендіргіш нөмір / бизнес-сәйкестендіргіш нөмір және электрондық цифрлы қолтаңбасын тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген жеке сәйкестендіргіш нөмір / бизнес-сәйкестендіргіш нөмір) сәйкестігін тексеру;
      11) 7 үдерiс – алушының электрондық цифрлы қолтаңбасының шынайылығының расталмауымен байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      12) 8 үдерiс – алушының электрондық цифрлы қолтаңбасы көмегiмен сауалдың толтырылған нысанын (енгiзiлген деректердi) және оған қызмет көрсетудiң электрондық түрде бекiтiлген құжаттарын куәландыруы (қол қоюы);
      13) 9 үдерiс – қызмет көрсетушінің электрондық құжатты (алушының сауалын) тiркеу және қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына сауалды өңдеу;
      14) 4 шарт – қызмет көрсетушінің алушының мұрағаттық анықтамаға апостиль қою үшін негiздерге сәйкестiгiн тексеруi;
      15) 10 үдерiс – қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына алушының деректерiнде бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      16) 11 үдерiс – алушымен қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына қалыптастырылған апостиль мөртабанын басуға дайындығы туралы хабарламаны алуы. Хабарлама қызмет көрсетушінің уәкiлеттi тұлғасының электрондық цифрлы қолтаңбасын пайдаланумен құрастырылады.
      7. Қызмет көрсетушінің шешімі және реттік іс-әрекеті (қызмет көрсетуші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 2-диаграммасы) осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген:
      1) 1 үдерiс – қызмет көрсетуші қызметкерiнiң қызметтi көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына жеке сәйкестендіргіш нөмір / бизнес-сәйкестендіргіш нөмір және парольді енгізу үдерiсi (авторландыру үдерiсi);
      2) 2 үдерiс – қызмет көрсетуші қызметкерiнiң осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сауал нысанын экранға шығаруы және алушының деректерiн енгiзуi;
      3) 3 үдерiс – электрондық үкіметтің шлюзі арқылы Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / Заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры алушының деректерi туралы сұрау салу;
      4) 1 шарт – Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / Заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры алушы деректерiнiң болуын тексеру;
      5) 4 үдерiс – Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / Заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры алушы деректерiнiң болмауына байланысты деректердi алу мүмкiн еместiгi туралы хабарламаны құрастыру;
      6) 5 үдерiс – қызмет көрсетуші қызметкерiнiң алушымен ұсынылған сауал салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгiлеу бөлiгiнде толтыруы, оларды сауал нысанына бекiтуi және қызмет көрсетуге толтырылған сауал салу нысанын (енгізілген деректерді) электрондық цифрлы қолтаңбасы арқылы куәландыруы;
      7) 6 үдерiс – электрондық құжатты қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына тіркеу;
      8) 2 шарт – қызмет көрсетушімен қоса берілген құжаттардың Стандартта көрсетілгенмен және қызметті көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      9) 7 үдерiс – алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      10) 8 үдерiс – алушымен қызмет нәтижесiн алуы (апостиль мөртаңбаны басу).
      8. Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы қызмет көрсетушінің реттік іс-әрекеті (электронды мемлекеттік қызметтің халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі арқылы көрсету кезінде өзара функционалдық әрекет етудің № 3-диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
      1) 1 үдерiс – қызметті көрсету үшін Орталықтың операторымен халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі автоматтандырылған жұмыс орнына логинді және парольді енгізу үдерiсi (авторландыру үдерiсi);
      2) 2 үдерiс – Орталықтың операторымен осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сауал салу нысанын экранға шығаруы және Орталықтың операторымен алушының деректерiн, сондай-ақ алушының сенімхат бойынша өкілінің деректерін (нотариальды куәландырылған сенімхат болса, сенімхатты өзге түрде куәландырылған кезде – сенімхаттың деректері толтырылмайды) енгізуі;
      3) 3 үдерiс – электрондық үкіметтің шлюзі арқылы Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / Заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры алушының деректерi, сондай-ақ бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе – алушының сенімхат бойынша өкілінің деректері туралы сұрау салу;
      4) 1 шарт – Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / Заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры алушы деректерiнiң, бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесі сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4 үдерiс – Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / Заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры алушы деректерiнiң, бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйесі сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректердi алу мүмкiн еместiгi туралы хабарламаны құрастыру;
      6) 5 үдерiс – Орталықтың операторымен алушымен ұсынылған сауал салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгiлеу бөлiгiнде толтыруы және құжаттарды сканерлеуi, оларды сауал салу нысанына бекiтуi және қызмет көрсетуге толтырылған сауал нысанын (енгізілген деректерді) электрондық цифрлы қолтаңбасы арқылы куәландыруы;
      7) 6 үдерiс – Орталық операторының электрондық цифрлы қолтаңба куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) электрондық үкіметтің шлюзі арқылы қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына сондай-ақ Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды Орталықтың курьері арқылы қызмет көрсетушіге жолдауы;
      8) 7 үдеріс – электрондық құжатты қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орнына тіркеу;
      9) 2 шарт – қызмет көрсетушімен қосылған құжаттардың Стандартта көрсетілгенмен және қызметті көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      10) 8 үдерiс – алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      11) 9 үдерiс – алушымен Орталықтың операторы арқылы қызметтің нәтижесiн алуы (апостиль мөртаңбаны басу).
      9. Электрондық мемлекеттік қызметті арқылы алған жағдайда сауал салуды толтырудың экрандық нысандары және электрондық мемлекеттік қызмет өтінімінің нысаны «электрондық үкіметтің» веб-порталында ұсынылған www.e.gov.kz.
      10. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша сұраныстың орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электронды үкімет» порталында «қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ мемлекеттік мекемесі / халыққа қызмет көрсету орталығына жүгінген кезде.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпаратты және кеңесті электрондық үкіметтің веб-порталының сall – орталық (1414) телефоны арқылы алуға болады.
 

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі кезіндегі өзара іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалды бірлік:
      1) Қызмет беруші;
      2) орталық операторы;
      3) электрондық үкіметтің веб-порталы
      4) электрондық үкіметтің шлюзі;
      5) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі;
      6) Заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры;
      7) бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе;
      8) автоматтандырылған жұмыс орны.
      13. Әр іс-қимылдың орындалу (процедура, функция, операция) әрекетінің жүйелілігі мен мерзімі көрсетілген тақталы мәтіндік сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Осы Регламенттің 1 қосымшасында іс-әрекеттер (1, 2, 3 диаграммалар) іс-қимылының қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар берілген.
      15. Осы Регламенттің 3-5 қосымшаларында электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері көрсетілген.
      16. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 6 қосымшасына сәйкес, сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) тұтастық (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттардың өзгеруінен қорғау);
      2) қол жетімділік (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттар мен қорларды ұстаудан қорғау).
      3) құпиялық (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттарды алудан қорғау);
      18. Электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетудің техникалық талаптары:
      1) Ғаламторға шығу;
      2) электрондық үкіметтің веб-порталын авторластыру;
      3) электрондық цифрлы қолтаңбаны пайдаланушыда болуы.
      4) қызмет көрсететін тұлғаның жеке сәйкестендіргіш нөмір / бизнес-сәйкестендіргіш нөмір болуы.
 


«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызметтің
регламентіне 1 қосымша

№ 1 Диаграмма электрондық үкіметтің веб-порталы арқылы электронды мемлекеттік қызмет көрсетудің функционалдық өзара әрекеті


 
 

      № 2 Диаграмма қызмет көрсетушінің қызмет көрсету арқылы электронды мемлекеттік қызметтің функционалдық өзара әрекеті


 
 

      № 3 Диаграмма халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі мемлекеттік қызмет көрсетудің функционалдық өзара әрекеті

Кесте. Шартты белгілер
 


 
 

Бастапқы хабар


 

Соңғы хабар


 

Аралық хабар


 

Соңғы жай оқиғалар


 

Қате


 

Оқиғалар-таймерлер

 
 

Ақпараттық жүйе

 
 

Процесс

 
 

Шарты

 
 

Хабарлар ағыны


 

Басқару ағыны

 
 

Соңғы тұтынушыға берілетін электрондық құжат

   


«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызметтің
регламентіне 2 қосымша

1-кесте. Электрондық үкіметтің веб-порталы және құрылымдық-функционалды бірлік арқылы іс-қимылдарды бейнелеу
 

1
 

Іс-әрект № (жұмыс барысы, ағыны)
 

1
 

2
 

3
 

4

2
 

құрылымдық-функционалды бірлік атауы
 

Тұтынушы
 

электрондық үкіметтің веб-порталы
 

Тұтынушы
 

электрондық үкіметтің веб-порталы

3
 

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операция) және олардың сипаттамасы
 

Тұтынушы электрондық үкіметтің веб-порталы, жеке сәйкестендіргіш номер және пароль бойынша авторизацияланады
 

Тұтынушының деректерiндегi бұзушылық-тармен байланысты бас тарту хабарламасын қалыптастырады
 

Тұтынушы электрондық цифрлы қолтаңба таңдау кезінде қызметтітаңдап сұраныс мәліметтерін әзірлейді
 

ТұтынушыныңЭлектрондықцифрлы қолтаңба деректеріндегі бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

4
 

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)
 

Сұранысты қалыптастырудың сәтті аяқталуы
 

Электрондық мемлекеттік қызметті сұрату кезінде бас тарту жөнінде хабарлауды қалыптастыру
 

Сұраныстың бағыты
 

Электрондық мемлекеттікқызметті сұрату кезінде бас тарту жөнінде хабарлауды қалыптастыру

5
 

Орындау мерзімі
 

30 секунд – 1 минут
 

30 секунд
 

1,5 минут
 

1,5 минут

6
 

Келесі іс-әрекеттің орындалуы
 

тұтынушының мәлімдемесінде қателік болса-2; автоластыру сәтті өтсе-3
 


 

тұтынушының мәлімдемесінде қателік болса-2; автоластыру сәтті өтсе-3; егер қателік болмаса-5;
 

-

   

      кестенің жалғасы:
 
 

1
 

Іс-әрект № (жұмыс барысы, ағыны)
 

5
 

6
 

7

8

2
 

құрылымдық-функционалды бірлік атауы
 

Тұтынушы
 

Электрондық үкіметтің аймақтық шлюзі Автоматтандырылған жұмыс орны
 

Автоматтандырылған жұмыс орны электрондық үкіметтің веб-порталы

Автоматтандырылған жұмыс орны Электрондық үкіметтің аймақтық шлюзі

3
 

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операция) және олардың сипаттамасы
 

Тұтынушы электрондық цифрлы қолтаңба арқылы куәландырады (қол қояды) және сұранысты Электрондық үкіметтің аймақтық шлюзі Автоматтандырылған жұмыс орнына жолдайды
 

Құжатты тіркеу
 

Алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламанықалыптастыру

Алушымен қызметтің нәтижесін алуы (электрондық құжат нысанындағы мұрағаттық анықтаманың дайындығы туралы хабарлама)

4
 

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)
 

Сұраныстың бағыты
 

Өтінішке нөмер беру арқылы сұраныстарды тіркеу
 

Негізделген бас тартуды қалыптастыру

Шығарылған құжатты көрсету

5
 

Орындау мерзімі
 

30 секунд –1 минут
 

1 минут
 

30 секунд

15 күн

6
 

Келесі іс-әрекеттің орындалуы
 

-
 

тұтынушының мәлімдемесінде қателік болса-7; мәлімдемесінде қателік болмаса –8;
 

-

-

   

2.Кесте Қызмет көрсетуші арқылы құрылымдық-функционалды бірлік іс- әрекеттің сипаттамасы
 

1
 

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)
 

1
 

2
 

3
 

4
 

2
 

құрылымдық-функционалды бірлік атауы
 

Қызмет көрсетуші
 

Қызмет көрсетуші
 

Қызмет көрсетуші
 

Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры
 

3
 

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операция) және олардың сипаттамасы
 

Бизнес-сәйкестендіргіш номер пароль арқылы Автоматтандырылған жұмыс орны электрондық үкіметтің веб-порталы авторластырады;
 

Тұтынушының қызмет көрсету қызметкерімен таңдау;
 

Тұтынушыға Қажетті сұраныстарды Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры /заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры жолдау
 

Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры мәліметтердің болмауына байланысты хабарлау
 

4
 

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)
 

Өтініштерге номер беру жүйесі бойынша сұраныстардың тіркелуі
 

Хабарламаның кескіні сұраныстың қалыптасуының сәтті аяталуы
 

Сұраныстың бағыты
 

Негізделген қабылдамауды қалыптастыру
 

5
 

Орындау мерзімі
 

10–15 секунд
 

10 секунд
 

1,5 минут
 

10-15 секунд
 

6
 

Келесі іс-әрекеттің орындалуы
 

-
 


 

Қателік болса-4; егер қателік болмаса-5;
 

-
 

   

      кестенің жалғасы:
 
 

1
 

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)
 

5
 

6
 

7
 

8
 

2
 

құрылымдық-функционалды бірлік атауы
 

Қызмет көрсетуші
 

Қызмет көрсетушінің Автоматтандырылған жұмыс орны
 

Қызмет көрсетушінің Автоматтандырылған жұмыс орны
 

Қызмет көрсетушінің Автоматтандырылған жұмыс орны
 

3
 

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операция) және олардың сипаттамасы
 

Сканерленген құжаттары және электрондық цифрлы қолтаңба төлқұжатын тіркеп сұраныс нысанына толтыру
 

Құжатты тіркеу
 

Тұтынушы құжаттарындағы қателіктер болуына байланысты қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады
 

Тұтынушының қызмет нәтижесін алу
 

4
 

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)
 

Сұраныстың бағыты
 

Өтінішке нөмер беру арқылы сұранысты тіркеу
 

Негізделген қабылдамауды қалыптастыру
 

(мұрағат анықтамалары) қызметінің қортындысын қалыптастыру
 

5
 

Орындау мерзімі
 

10-15 секунд
 

1,5 минут
 

1,5 минут
 

15 күн
 

6
 

Келесі іс-әрекеттің орындалуы
 

6
 

Қателік болса-7; мәлімеде қателік болмаса-8;
 

-
 

-
 

   

3. Кесте Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы құрылымдық-функционалды бірлік қызметінің сипаттамасы
 

1
 

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

2
 

құрылымдық-функционалды бірлік атауы
 

Халыққа қызмет Көрсету орталығы Автоматтандырылған жұмыс орны ақпараттық жүйе
 

Орталық операторы
 

Орталық операторы
 

Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе Жеке тұлғалар мемлекеттік еректер қоры / заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры
 

Орталық операторы
 

3
 

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операция) және олардың сипаттамасы
 

Орталық операторы логин мен пароль арқылы авторластырылады
 

Сұраныс мәліметтерін, қызмет көрсету арқылы қалыптастырады
 

Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе Жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қоры / заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қоры сұраныстарды жолдау
 

Тұтынушының мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді бере алмауды хабарлау
 
 

Сұраныс нысанындағы қажетті құжаттары және Электрондық цифрлы қолтаңба төлқұжатын тіркеп сұраныс нысанына толтыру
 

4
 

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)
 

Өтініш нөмерін жүйелі беру арқылы сұраныстарды тіркеу
 

Сұранысты қалыптастырудың сәтті аяқталуы
 

Сұратудың бағыты
 

Негізделген бас тартуды қалыптастыру
 

Сұранысты қалыптастырудың сәтті аяқталуы
 

5
 

Орындау мерзімі
 

30 секунд –1 минут
 

30 секунд
 

1,5 минут
 

1,5 минут
 

30 секунд –1 минут
 

6
 

Келесі іс-әрекет нөмері
 

2
 

3
 

Қателік болса-4; егер қателік болмаса-5;
 

-
 

-
 

   

      кестенің жалғасы:
 
 

1
 

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)
 

6
 

7
 

8
 

9
 

2
 

құрылымдық-функционалды бірлік атауы
 

Орталық операторы
 

Қызмет көрсетушінің Автоматтандырылған жұмыс орны
 

Қызмет көрсетушінің Автоматтандырылған жұмыс орны
 

Қызмет көрсетушінің Автоматтандырылған жұмыс орны
 

3
 

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операция) және олардың сипаттамасы
 

электрондық цифрлы қолтаңба куәландырған (қол койылған) құжат жолдау
 

Құжатты тіркеу
 

Тұтынушы құжаттарындағы қателіктер болуына байланысты қызмет көрсетуден бас тарту туралы
 

Тұтынушының қызмет көрсету қортындысын алу
 

4
 

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)
 

Сұратудың
бағыты
 

Өтінішке нөмер беру арқылы сұранысты тіркеу
 

Негізделген бас тартуды қалыптастыру
 

(мұрағат анықтамалары) қызметінің қортындысын қалыптастыру
 

5
 

Орындау мерзімі
 

1 минут
 

1 минут
 

30 секунд –1 минут
 

15 күн
 

6
 

Келесі іс-әрекет нөмері
 

-
 

мәлімеде қателік болса –8; қателік болмаса-9;
 

-
 

-
 

   


«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызметтің
регламентіне 3 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сауалнама-өтініштің экрандық үлгісі


 
            Директор государственного архива
       _______________________________
      (Ф.И.О. директора)
       Заявитель: ____________________
      (Ф.И.О. потребителя)
       Адрес:_______________________________
      (Адрес потребителя)
       Телефон:_______________________________
      (Контактный телефон потребителя)
 
 

       Анкета-заявление
 

1 Для лица о котором запрашиваются сведения:
 


1.1 Фамилия, имя, отчество лица
 


1.2 Изменения Ф.И.О.
 


1.3 Дата рождения
 


1.4 Почтовый адрес с указанием индекса, контактный телефон
 


2. О чем запрашиваются сведения
 


3. Куда и для какой цели запрашивается сведения
 


4. Период, за который запрашивается справка
 


5. Точное название места работы, службы, учебы:
 

Наименование
 

Период c
 

Период по
 

Должность
 





   


 
 


«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызметтің
регламентіне 4 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің (мұрағаттық анықтаманың) жағымды жауабының нысаны


 
 

      Архивная справка

       Заявитель: _____________________________________________________
      (Ф.И.О. заявителя или наименование организации)
       Вид архивной справки: __________________________________________
      Период, за который запрашивается справка: ________________________
      ______________________________________________________________
      (указывается содержание архивной справки)
      Основание: ____________________________________________________
      Директор архива: _______________________________________________
       (Ф.И.О.)
       Архивист: _____________________________________________________
       (Ф.И.О.)
       К справке прилагаются документы: _______________________________
      ______________________________________________________________

 
 


«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызметтің
регламентіне 5 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің (мұрағаттық анықтаманың) жағымсыз жауабының нысаны


      Кому:___________________________
       (Ф.И.О. потребителя)
      Доводим до сведения, что по запрошенным Вами данным информации не имеется.
      Причина отказа:__________________________________________________
      Специалист архива:____________________________________________
       (Ф.И.О.)

 
 


«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызметтің
регламентіне 6 қосымша

«Сапа» және «қолжетімділік» сияқты электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнаманың үлгісі

      ____________________________________________________________
      (қызмет атауы)
      1. Сіз электрондық қызмет көрсету процесінің сапасына және нәтижесіне көңіліңіз тола ма?
      1) көңілім толмайды;
      2) ішінара көңілім толады;
      3) көңілім толады
      2. Сіз электрондық қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына көңіліңіз тола ма?
      1) көңілім толмайды;
      2) ішінара көңілім толады;
      3) көңілім толады
 

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление Жамбылского областного акимата от 27 декабря 2012 года № 429. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 1 марта 2013 года № 1893. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 3 апреля 2014 года № 110

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 03.04.2014 года № 110.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима области Исакова Булата Алмухановича.
      3. Настоящее постановление вступает в силу с момента государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      
      Аким области                               К. Бозумбаев

«СОГЛАСОВАНО»
Министр транспорта и коммуникации
Республики Казахстан
А. Жумагалиев
20 января 2013 год

Утвержден постановлением
      акимата Жамбылской области
      от 27 декабря 2012 года № 429

Регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок»

1. Общие положения 

      1. Электронная государственная услуга «Выдача архивных справок» ( далее – электронная государственная услуга) оказывается Управлением архивов и документации акимата Жамбылской области на альтернативной основе через центры обслуживания населения по месту жительства, а также через веб-портал «электронного правительства»: www.egov.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Выдача архивных справок» (далее - услуга), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года № 1278 (далее - Стандарт).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – индивидуальный идентификационный номер);
      2) бизнес–идентификационный номер уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – бизнес–идентификационный номер);
      3) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      4) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      5) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – шлюз электронного правительства);
      6) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – электронная цифровая подпись);
      7) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      8) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – информационная система);
      10) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – государственная база данных физические лица);
      11) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – государственная база данных юридические лица);
      12) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      13) региональный шлюз «электронного правительства» - подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - региональный шлюз электронного правительства);
      14) структурно–функциональные единицы перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее - Структурно–функциональные единицы);
      15) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – информационная система центров обслуживания населения);
      16) автоматизированное рабочее место;
      17) единая нотариальная информационная система – это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее – единая нотариальная информационная система);
      18) получатель – физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения через веб–портал электронного правительства (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через веб–портал электронного правительства) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на веб–портале электронного правительства с помощью своего регистрационного свидетельства электронная цифровая подпись, которая хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на веб–портале электронного правительства);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузере компьютера получателя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на веб–портале электронного правительства для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на веб–портале электронного правительства подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (индивидуальный идентификационный номер) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование веб–порталом электронного правительства сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнения получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежный шлюз электронного правительства, а затем эта информация поступает в автоматизированное рабочее место услугодателя;
      7) условие 2 – проверка в автоматизированном рабочем месте услугодателя факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в автоматизированном рабочем месте услугодателя;
      9) процесс 6 – выбор получателем регистрационного свидетельства для электронной цифровой подписи и удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на веб–портале электронного правительства срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между индивидуальным идентификационным номером, указанном в запросе, и индивидуальным идентификационным номером, указанным в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности электронной цифровой подписи получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в автоматизированном рабочем месте услугодателя и обработка запроса в автоматизированном рабочем месте услугодателя;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя основаниям для апостилирования архивной справки;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в автоматизированном рабочем месте услугодателя;
      16) процесс 11 – получение получателем уведомления о готовности проставления штампа апостиля, сформированное в автоматизированном рабочем месте услугодателя. Уведомление формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в автоматизированное рабочее место услугодателя индивидуального идентификационного номера / бизнес–идентификационного номера и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      3) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства в государственную базу данных физические лица / государственная база данных юридические лица о данных получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в государственной базе данных Физические лица / государственная база данных Юридические лица;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в государственной базе данных Физические лица / государственной базе данных Юридические лица;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством электронной цифровой подписи заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в автоматизированном рабочем месте услугодателя;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документам, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      10) процесс 8 – получение получателем результата услуги (проставление штампа апостиля).
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через центры обслуживания населения (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через информационную систему центров обслуживания населения) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора Центра в автоматизированное рабочее место информационной системы центров обслуживания населения логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства в государственную базу данных Физические лица / государственную базу данных Юридические лица о данных получателя, а также в единую нотариальную информационную систему – о данных доверенности представителя получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в государственной базе данных Физические лица / государственная база данных Юридические лица, данных доверенности в единой нотариальной информационной системы;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в государственной базе данных Физические лица / государственной базе данных Юридические лица, данных доверенности в единой нотариальной информационной системе;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством электронной цифровой подписи заполненную форму (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя) удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью оператора Центра через шлюз электронного правительства в автоматизированное рабочее место услугодателя, а также документов указанных в пункте 11 Стандарта через курьера Центра к услугодателю;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в автоматизированном рабочем месте услугодателя;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документам, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      11) процесс 9 – получение получателем через оператора Центра результата услуги (проставление штампа апостиля).
      9. Экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые получателю в случае получения электронной государственной услуги представлены на веб-портале «электронного правительства» www.e.gov.kz.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в государственное учреждение / центры обслуживания населения.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону call-центра (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. Структурно–функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      1) Услугодатель;
      2) оператор Центра;
      3) веб–портал электронного правительства;
      4) шлюз электронного правительства;
      5) информационная система центров обслуживания населения;
      6) государственная база данных Физические лица / государственная база данных Юридические лица;
      7) единая нотариальная информационная система;
      8) автоматизированное рабочее место.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 1 (диаграммы № 1, 2, 3) к настоящему Регламенту.
      15. В приложениях 3-5 к настоящему Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 6 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов);
      18. Технические условия оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) авторизация на веб–портале электронного правительства;
      3) наличие пользователя электронной цифровой подписи.
      4) наличие индивидуального идентификационного номера / бизнес–идентификационного номера у лица, которому оказывается услуга.

Приложение 1
      к регламенту электронной
      государственной услуги
      «Выдача архивных справок»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через веб–портал электронного правительства


Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через информационную систему центров обслуживания населения

Условные обозначения



 
 

Приложение 2
      к регламенту электронной
      государственной услуги
      «Выдача архивных справок»

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц через веб-портал электронного правительства

1

№ действия  (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование структурно-функциональные единицы

Получатель

веб-портал электронного правительства

Получатель

веб-портал электронного правительства

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) их описание

Авторизуется на веб-портал электронного правительства по индивидуальному идентификационному номеру и паролю

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором получателя электронной цифровой подписи

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

4

Форма завершения (данные, документ организационно– распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минута

1,5 минута

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных получателя; 3–если авторизация прошла успешно

4 – если есть нарушения в данных получателя;
5–если нарушений нет

-

продолжение таблицы:

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование структурно-функциональные единицы

Получатель

автоматизированное рабочее место услугодателя

автоматизированное рабочее место услугодателя

автоматизированное рабочее место услугодателя

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) их описание

Удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи получателя и направление запроса в автоматизированное рабочее место услугодателя

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги (уведомление о готовности архивной справки в форме электронного документа

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

30 секунд –1 минута

1 минута

30 секунд

15 дней

6

Номер следующего действия

-

7 - если есть нарушения в данных получателя;
8–если нарушений нет

-

-

Таблица 2. Описание действий структурно-функциональных единиц через услугодателя 

1

№ Действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Услугодатель

Услугодатель

Услугодатель

государственная база данных Физические лица /государственная база данных Юридические лица

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на автоматизированном рабочем месте услугодателя через индивидуальный идентификационный номер и пароль

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса о данных получателя в государственную базу данных Физические лица/государственную базу данных Юридические лица

Формированиесообщения об отсутствии данных государственная база данных Физические лица / государственная база данных Юридические лица

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа.

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минута

10-15 секунд

6

Номер следующего действия

-

4 – если есть

нарушения;
5 – если нарушений нет

-

продолжение таблицы:

1

№ Действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Услугодатель

автоматизированное рабочее место услугодателя

автоматизированное рабочее место услугодателя

автоматизированное рабочее место услугодателя

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Заполнение Формы запроса с прикреплением сканированных документов и удостоверением электронной цифровой подписью

Регистрация документа

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организационно– распорядительное решение)

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги (архивной справки)

5

Сроки исполнения

10-15 секунд

1,5 минута

1,5 минута

15 дней

6

Номер следующего действия

6

7– если есть нарушения;
8–если нарушений нет

-

-

Таблица 3. Описание действий структурно-функциональных единиц через центры обслуживания населения

1

№ Действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование структурно-функциональных единиц

автоматизированное рабочее место и информационная система центров обслуживания населения

Оператор Центра

Оператор Центра

государственная база данных Физические лица / государственная база данных Юридические лица, единая нотариальная информационная система

Оператор Центра

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется Оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в государственную базу данных Физические лица /государственную базу данных Юридические лица, единая нотариальная информационная система

Формирует сообщение  о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя

Заполнение запроса с прикреплением к форме запроса необходимых документов и удостоверение электронной цифровой подписью

4

Форма завершения (данные, Документ организационно–распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса.

Формирование мотивированного отказа

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

30 секунд – 1 минута

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных потребителя; 5–если нарушений нет

-

-

продолжение таблицы:

1

№ Действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Оператор Центра

автоматизированное рабочее место услугодателя

автоматизированное рабочее место услугодателя

автоматизированное рабочее место услугодателя

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Направление документа удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

4

Форма завершения (данные, Документ организационно– распорядительное  решение)

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги- (архивной справки)

5

Сроки исполнения

1 минута

1 минута

30 секунд – 1 минута

15 дней

6

Номер следующего действия

-

8 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет

-

-

Приложение 3
      к регламенту электронной
      государственной услуги
      «Выдача архивных справок»

Экранная форма анкеты-заявления на электронную государственную услугу

Директор государственного архива
      _______________________________
      (Ф.И.О. директора)
      Заявитель: _______________________________
      (Ф.И.О. потребителя)
      Адрес:_______________________________
      (Адрес потребителя)
      Телефон:_______________________________
      (Контактный телефон потребителя)

Анкета-заявление

1 Для лица о котором запрашиваются сведения:



1.1 Фамилия, имя, отчество лица



1.2 Изменения Ф.И.О.



1.3 Дата рождения



1.4 Почтовый адрес с указанием индекса, контактный телефон



2. О чем запрашиваются сведения



3. Куда и для какой цели запрашивается сведения



4. Период, за который запрашивается справка



5. Точное название места работы, службы, учебы:

Наименование

Период c

Период по

Должность










      

      Приложение 4
      к регламенту электронной
      государственной услуги
      «Выдача архивных справок»

Выходная форма положительного ответа (архивной справки) на электронную государственную услугу

Архивная справка
Заявитель: _____________________________________________________
                (Ф.И.О. заявителя или наименование организации)

Вид архивной справки: __________________________________________

Период, за который запрашивается справка: ________________________

______________________________________________________________
      (указывается содержание архивной справки)

Основание: ____________________________________________________

Директор архива: _______________________________________________
                              (Ф.И.О.)

Архивист: _____________________________________________________
                             (Ф.И.О.)

К справке прилагаются документы: _______________________________

______________________________________________________________
 

      

Приложение 5
      к регламенту электронной
      государственной услуги
      «Выдача архивных справок»

Выходная форма отрицательного ответа (архивной справки) на электронную государственную услугу

       

Кому:___________________________
      (Ф.И.О. потребителя)

Доводим до сведения, что по запрошенным Вами данным информации не имеется.
Причина отказа:__________________________________________________
Специалист архива:____________________________________________
                            (Ф.И.О.)

Приложение 6
      к регламенту электронной
      государственной услуги
      «Выдача архивных справок»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
      (наименование услуги)
      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.