"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Жезқазған қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 26 қарашадағы N 25/04 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 4 қаңтарда N 2091 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Жезқазған қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 2 мамырдағы N 12/02 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Жезқазған қаласы әкімдігінің 02.05.2013 N 12/02 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы және "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңдарына сәйкес Жезқазған қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Жезқазған қаласы әкімінің орынбасары А.Ә. Мұхамбединге жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Жезқазған қаласының әкімі                  Б. Шингисов

Жезқазған қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 26 қарашадағы N 25/04
қаулысымен бекітілген

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiнде (бұдан әрi – Регламент) келесi түсiнiктер пайдаланылады:
      1) жауапты орындаушы – уәкiлеттi органның маманы;
      2) мемлекеттiк қызметтi алушы – жеке тұлға;
      3) уәкiлеттi орган – аудандық маңызы бар қала, кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округi әкiмiнiң аппараты, облыстық маңызы бар қалалардың ауыл шаруашылығы бөлiмдерi;
      4) халыққа қызмет көрсету орталығы – жеке және (немесе) заңды тұлғаларға "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтiнiштердi қабылдау және құжаттарды беру жөнiнде мемлекеттiк қызметтер көрсетiлуiн ұйымдастыруды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттiк кәсiпорын (бұдан әрі - орталық).

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына және "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттiк қызмет стандартын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 31 желтоқсандағы N 2318 қаулысына сәйкес әзiрлендi.
      3. Мемлекеттiк қызмет осы Регламентке 1-қосымшада көрсетiлген уәкiлеттi органдармен, сондай-ақ баламалы негiзде осы Регламентке 2-қосымшада көрсетiлген орталық арқылы көрсетiледi.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шiлдедегi Заңының 3-бабы 1-тармағының 3) тармақшасы және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң тiзiлiмiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi N 745 қаулысы негiзiнде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама (қағаз жеткiзгiште) не мемлекеттiк қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi бойынша, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету барысы туралы ақпаратты мекенжайлары осы Регламентке 1 және 2-қосымшаларда көрсетiлген уәкiлеттi органнан және орталықтан алуға болады.
      9. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      1) уәкiлеттi органға өтiнiш берген кезде:
      мемлекеттiк қызмет өтiнiш берiлген сәттен бастап 2 (екi) жұмыс күнi iшiнде көрсетiледi;
      өтiнiш берушi өтiнiш берген күнi көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алғанға дейiнгi күтудiң ең жоғары шектi уақыты – 10 (он) минуттан аспайды;
      мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты – 10 (он) минуттан аспайды;
      2) орталыққа өтiнiш берген кезде:
      осы Регламенттiң 14-тармағында көрсетiлген қажеттi құжаттарды мемлекеттiк қызмет алушы тапсырған сәттен бастап мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмi 2 (екi) жұмыс күннен аспайды;
      өтiнiш берушi өтiнiш берген күнi көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алғанға дейiнгi күтудiң ең жоғары шектi уақыты – 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты – 20 (жиырма) минуттан аспайды.
      10. Мемлекеттiк қызметтi уәкiлеттi органда демалыс және мереке күндерiнен басқа, белгiленген жұмыс кестесiне сәйкес күн сайын дүйсенбі мен жұма аралығында, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiнгi түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн көрсетедi.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және тездетiлген қызмет көрсетусiз кезек күту тәртiбiмен жүзеге асырылады;
      Мемлекеттiк қызметтi орталықпен демалыс және мереке күндерiнен басқа жұмыс күндерi, дүйсенбі мен сенбі аралығында сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін үзіліссіз ұсынады. Қабылдау тездетілген қызмет көрсетусіз "электронды" кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      11. Келесі жағдайларда мемлекеттік қызмет алушыға мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тартылады:
      1) осы Регламенттің 14-тармағында көрсетілген құжаттардың толық емес пакетін ұсынғанда;
      2) уәкілетті органның шаруашылық кітабында жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы деректер жоқ болғанда;
      3) "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 40-бабында көзделген негіздемелер бойынша.
      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы өтініш жасаған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейін мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы уәкілетті органға жүгінеді немесе орталыққа өтініш береді;
      2) орталықтың инспекторы өтінішті тіркеуді жүргізеді және орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына береді;
      3) орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттардың тізілімін әзірлейді және уәкілетті органға жолдайды;
      4) жауапты орындаушы түскен құжаттарды тексереді, қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді, дәлелді бас тартуды не анықтаманы дайындайды, уәкілетті орган басшылығына қол қоюға ұсынады, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін орталыққа немесе мемлекеттік қызмет алушыға жолдайды;
      5) орталықтың инспекторы мемлекеттік қызмет алушыға анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды береді.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін мемлекеттік қызметті алушының құжаттарын қабылдауды бір тұлға уәкілетті органның және орталықтың жұмыс кестесінің негізінде жұмыс күні бойы жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік қызметтерді көрсету үрдісінде іс-әрекет
(өзара әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы келесі құжаттарды ұсынады:
      1) уәкілетті органға өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметті алушы жеке куәлігінің түпнұсқасын және оның көшірмелерін ұсына отырып, ауызша нысанда жүгінеді;
      2) орталыққа өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметті алушы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес, нысан бойынша өтініш және жеке куәлігінің түпнұсқасын береді.
      15. Орталық арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін, мемлекеттік қызметті алушы осы Регламенттің 14-тармағында көрсетілген құжаттарды осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген мекенжай бойынша орталықтың лауазымды тұлғаларына тапсырады.
      16. Орталықта мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды қабылдағаны туралы мемлекеттік қызметті алушыға қолхат беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушыға немесе оның өкіліне (нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша) жеке өзі келген кезде ұсынылады.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) тартылады – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын уәкілетті органның және орталықтың жауапты тұлғалары:
      1) орталықтың инспекторы;
      2) орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті органның басшылығы;
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы.
      19. Әр әкімшілік әрекеттің, әр ҚФБ әкімшілік әрекеттер реттілігін және өзара әрекетінің мәтінді кестелік сипаттамасы осы Регламентке 4-қосымшада келтірілген.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік әрекеттердің функционалдық өзара әрекетінің сызбасы осы Регламентке 5-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      21. Уәкілетті органның және орталықтың басшысы (бұдан әрі - лауазымды тұлғалар) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуді іске асыруға жауапты болады.

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

Уәкілетті органдардың мекенжайлары

N

Мекеме атауы

Елді мекен атауы

Байланыс телефоны

Орналасқан мекенжайы

Жезқазған қаласы

1

"Жезқазған қаласының ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жезқазған қаласы

8(7102)73-52-16

100600, Жезқазған қаласы, Алаш алаңы 1, N 515 кабинет

2

"Кеңгір селосы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Кеңгір селосы

8(7102)922-467

Жезқазған қаласы, Кеңгір селосы

3

"Талап селосы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Талап селосы

8(7102)921-447

Жезқазған қаласы, Талап селосы

4

"Малшыбай селосы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Малшыбай селосы

8(7102)76-00-43

Жезқазған қаласы, Малшыбай селосы

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Халыққа қызмет көрсету орталықтарының, оның филиалдары
мен өкілдіктерінің тізімі

N

Халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Заңды мекен-жайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефондары

1

"Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Қарағанды облысы бойынша филиалының Жезқазған қаласындағы бөлімі

Қарағанды облысы Жезқазған қаласы, Б. Момышұлы көшесі, 9

Жұмыс күндері: Сағат 9.00-ден сағат 19.00-ге дейін, үзіліссіз Демалыс күні: жексенбі

8 (7102) 73-81-10

"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне
3-қосымша

Өтініш

      Мен, __________________________________________________________
               (Т.А.Ә., төлқұжат деректері (жеке куәлік деректері)
_____________________________________________________________________
                  және жеке тұлғаның тұрғылықты жері)
_____________________________________________________________________
_______________________________________________________ атынан әрекет
            (уәкілетті өкіл толтырады)
ететін ______________________________________________ негізінде маған
        (өкілеттілікті куәландыратын құжаттың деректемесі)
жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беруді сұраймын.

Мына құжаттарды қоса беремін:
_____________________________________________________________________

Күні _______________/ _________________________________/_____________
         (өтініш берушінің/уәкілетті өкілдің Т.А.Ә. және қолы)
_______________________________________________________/_____________
            (сұранымды қабылдаған маманның Т.А.Ә. және қолы)
Сұранымды орындау/қарау нәтижесі:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

тексерілді: күні _____________ 20 ___ ж.
_____________________________________________________________________
                  (маманның Т.А.Ә. және қолы)

"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ҚФБ-ның әкімшілік
іс-әрекеті дәйектілігінің және өзара байланысының
мәтінді кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-қимылдары (барысы, жұмыстар ағыны)

1.

Іс-қимылдардың (барысы, жұмыстар ағыны) N

1

2

3

4

2.

ҚФБ атауы

орталық инспекторы

орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

уәкілетті органның жауапты орындаушысы

орталықтың инспекторы

3.

Іс-қимылдардың (үдерістің, операция рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарау және жинақтау

Құжаттарды қарау және анықтаманы немесе дәлелді бас тарту жауапты әзірлеу

Анықтаманы немесе дәлелді бас тарту жауапты тіркеу

4.

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

орталық жинақтау бөлімінің инспекторына ұсыну

Уәкілетті органға жолдау

Анықтаманы немесе дәлелді бас тарту жауапты орталыққа не тұтынушыға жолдау

Анықтаманы немесе дәлелді бас тарту жауапты беру

5.

Орындалу мерзімдері

10 минут

1 жұмыс күн

10 минут

1 жұмыс күн

      2 кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс – жеке қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама берілген жағдайда

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

орталық инспекторы

орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

уәкілетті органның жауапты орындаушысы

уәкілетті органның басшылығы

1. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

3. Құжаттарды қарау және жинақтау

5. Құжаттарды қарау және анықтамаға әзірлеу

7. Анықтамаға қол қою

2. Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына ұсыну

4. Уәкілетті органға жолдау

6. Уәкілетті органның басшылығына қол қоюға ұсыну


9. Тұтынушыға беру


8. Анықтаманы орталыққа немесе тұтынушыға жолдау


      3 кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс – жеке қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама бермеу жөнінде дәлелді бас тарту жағдайда

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

орталық инспекторы

орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

уәкілетті органның жауапты орындаушысы

уәкілетті органның басшылығы

1. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

3. Құжаттарды қарау және жинақтау

5. Құжаттарды қарау және дәлелді бас тартуды әзірлеу

7. Дәлелді бас тартуға қол қою

2. Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына ұсыну

4. Уәкілетті органға жолдау

6. Уәкілетті органның басшылығына қол қоюға ұсыну


9. Тұтынушыға беру


8. Дәлелді бас тартуды орталыққа немесе тұтынушыға жолдау


Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
5-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі функционалдық
өзара іс-қимыл сызбасы

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

Постановление акимата города Жезказган Карагандинской области от 26 ноября 2012 года N 25/04. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 4 января 2013 года N 2091. Утратило силу постановлением акимата города Жезказган Карагандинской области от 2 мая 2013 года N 12/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Жезказган Карагандинской области от 02.05.2013 N 12/02 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" акимат города Жезказган ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Жезказган Мухамбедина А.А.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким города Жезказган                      Б. Шингисов

Утвержден
постановлением акимата
города Жезказган
от 26 ноября 2012 года № 25/04

Регламент оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) ответственный исполнитель – специалист уполномоченного органа;
      2) получатель государственной услуги - физическое лицо;
      3) уполномоченный орган – аппарат акима города районного значения, поселка, аула (села), аульного (сельского) округа, отделы сельского хозяйства городов областного значения;
      4) центр обслуживания населения - республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна" (далее - центр).

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года № 2318 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченными органами, указанных в приложении 1 к настоящему Регламенту, а также на альтернативной основе через центр, указанного в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 3) пункта 1 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи" и постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги можно получить в уполномоченном органе и Центре, адреса, которых указаны в приложениях 1 и 2 к настоящему Регламенту.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) при обращении в уполномоченный орган:
      государственная услуга оказывается с момента обращения, в течение 2 (двух) рабочих дней;
      максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя - не более 10 (десяти) минут;
      максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;
      2) при обращении в центр:
      сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, указанных в пункте 14 настоящего Регламента составляют не более 2 (двух) рабочих дней;
      максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 20 (двадцати) минут;
      максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги – не более 20 (двадцати) минут.
      10. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом в соответствии с установленным графиком работы ежедневно с понедельника по пятницу включительно, кроме выходных и праздничных дней с 9.00 до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Государственная услуга предоставляется центром с понедельника по субботу включительно, в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, с 9.00 до 19.00 часов без перерыва.
      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания.
      11. В оказании государственной услуги получателю государственной услуги будет отказано в следующих случаях:
      1) предоставления неполного пакета документов, указанных в пункте 14 настоящего Регламента;
      2) отсутствия данных о наличии личного подсобного хозяйства в по хозяйственной книге уполномоченного органа;
      3) при обслуживании в центрах по основаниям, предусмотренным статьей 40 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации".
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги обращается в уполномоченный орган или подает заявление в центр;
      2) инспектор центра проводит регистрацию заявления и передает инспектору накопительного отдела центра;
      3) инспектор накопительного отдела центра составляет реестр документов и направляет в уполномоченный орган;
      4) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, оформляет результат оказания услуги, подготавливает мотивированный отказ либо справку, представляет на подпись руководству уполномоченного органа, направляет результат оказания государственной услуги в центр или получателю государственной услуги;
      5) инспектор центра выдает получателю государственной услуги справку либо мотивированный отказ.
      13. Прием документов получателя государственной услуги для оказания государственной услуги осуществляется одним лицом в течение рабочего дня на основании графика работы уполномоченного органа и Центра.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги представляет следующие документы:
      1) при обращении в уполномоченный орган получатель государственной услуги обращается в устной форме с предоставлением оригинала, удостоверяющего личность и его копии.
      2) при обращении в центр получатель государственной услуги представляет заявление по форме, согласно приложению 3 к Регламенту и оригинал документа, удостоверяющего личность.
      15. Для получение государственной услуги через центр, получатель государственной услуги сдает необходимые документы, указанные в пункте 14 настоящего Регламента, должностным лицам центра по адресу, указанному в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      16. В центре получателю государственной услуги выдается расписка о приеме, подтверждающая сдачу всех необходимых документов для получения государственной услуги.
      17. Государственная услуга предоставляется при личном посещении получателя государственной услуги или его представителя (по нотариально удостоверенной доверенности).
      18. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – ответственные лица уполномоченного органа и центра, участвующие в процессе оказания государственной услуги:
      1) инспектор центра;
      2) инспектор накопительного отдела центра;
      3) руководство уполномоченного органа;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа.
      19. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ, каждого административного действия приведено в приложении 4 к настоящему Регламенту.
      20. Схема функционального взаимодействия административных действий в процессе оказания государственной услуги приведены в приложении 5 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность лиц, оказывающих государственные услуги

      21. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и центра (далее – должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Адреса уполномоченных органов

Наименование учреждения

Наименование населенного пункта

Контактный телефон

Адрес расположения

город Жезказган

1

Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства и ветеринарии города Жезказган"

город Жезказган

8 (7102) 73-52-16

100600,
город Жезказган, площадь Алаша 1
кабинет № 515

2

Государственное учреждение "Аппарат акима села Кенгир"

село Кенгир

8(7102) 922-467

город Жезказган,
село Кенгир

3

Государственное учреждение "Аппарат акима села Талап"

село Талап

8(7102) 921-447

город Жезказган,
село Талап

4

Государственное учреждение "Аппарат акима села Малшыбай"

село Малшыбай

8(7102) 76-00-43

город Жезказган,
село Малшыбай

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Перечень центров обслуживания населения, их представительств и филиалов

Наименование Центра обслуживания населения

Юридический адрес

График работы

Контактные телефоны

1

Отдел города Жезказган филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области

Карагандинская область, город Жезказган, улица Б. Момышулы, 9

Рабочие дни: с 9.00 часов до 19.00 часов без перерыва
Выходной день: воскресенье

8 (7102) 73-81-10

Приложение 3
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Заявление

      Я,_____________________________________________________________
           (Ф.И.О., паспортные данные (данные удостоверения личности

_____________________________________________________________________
                  и место жительства физического лица)

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Действующей от имени
_____________________________________________________________________
            (заполняется уполномоченным представителем)

на основании_________________________________________________________
                (реквизиты документа, удостоверяющего полномочия)

Прошу предоставить мне справку о наличии личного подсобного хозяйства

Прилагаю следующие документы:

Дата ______________________________________/________________________
      (Ф.И.О. и подпись заявителя /уполномоченного представителя)
_____________________________________________/_______________________
            (Ф.И.О. и подпись специалиста, принявшего запрос)

Результат выполнения/рассмотрения/ запроса:
_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

проверено: дата ________________20__ г.

____________________________________________________
      (Ф.И.О. и подпись специалиста)

Приложение 4
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ каждого административного действия

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

инспектор центра

инспектор накопительного отдела центра

ответственный исполнитель уполномоченного органа

инспектор центра

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация документов

Рассмотрение и свод документов

Рассмотрение документов и подготовка справки или мотивированного отказа

Регистрация справки или мотивированного отказа

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Предоставление инспектору накопительного отдела центра

Направление в уполномоченный орган

Отправка справки или мотивированного отказа центру или потребителю

Выдача справки или мотивированного отказа

Сроки исполнения

10 минут

1 рабочий день

10 минут

1 рабочий день

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс – в случае выдачи справки о наличии личного подсобного хозяйства

Основной процесс (ход, поток работ)

инспектор Центра

инспектор накопительного отдела Центра

ответственный исполнитель уполномоченного органа

руководство уполномоченного органа

1. Прием и регистрация документов

3. Рассмотрение и свод документов

5. Рассмотрение документов и подготовка справки

7. Подписывает справку

2. Предоставление инспектору накопительного отдела

4. Направление в уполномоченный орган

6. Направление на подпись руководству


9. Выдача потребителю


8. Отправка справки центру или потребителю


      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс – в случае отказа в выдаче справки о наличии личного подсобного хозяйства

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

инспектор центра

инспектор накопительного отдела Центра

ответственный исполнитель уполномоченного органа

руководство уполномоченного органа

1. Прием и регистрация документов

3. Рассмотрение и свод документов

5. Рассмотрение документов и подготовка мотивированного отказа

7. Подписывает мотивированный отказ

2. Предоставление инспектору накопительного отдела

4. Направление в уполномоченный орган

6. Направление на подпись руководству


9. Выдача потребителю


8. Отправка мотивированного отказа центру или потребителю


Приложение 5
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Схема функционального взаимодействия действий в процессе оказания государственной услуги