"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды жалпы бiлiм беру ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар қабылдау" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiн бекіту туралы

Қарағанды облысы Абай ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 25 желтоқсандағы N 41/19 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 24 қаңтарда N 2137 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Абай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 20 мамырдағы N 17/24 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Абай ауданы әкімдігінің 20.05.2013 N 17/24 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңына, "Қазақстан Республикасындағы 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына сәйкес, Абай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды жалпы бiлiм беру ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар қабылдау" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi бекітілсін.
      2.Осы қаулының орындалуын бақылау Абай ауданы әкімінің орынбасары Әсем Айтжанқызы Жүніспековаға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Абай ауданының әкімі                       Е. Нашаров

Абай ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 25 желтоқсандағы
N 41/19 қаулысымен
бекітілген

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды
жалпы бiлiм беру ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн
тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар қабылдау"
мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды жалпы бiлiм беру ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар қабылдау" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – Регламент) келесі ұғымдар пайдаланылады:
      1) жауапты орындаушы – жалпы бiлiм беру ұйымдарына және үйлеріне тегiн тасымалдауды ұсыну үшін құжаттарды дайындайтын кенттiң, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округ әкімі аппаратының маманы;
      2) мемлекеттік қызметті алушы – жеке тұлға;
      3) уәкілетті орган – кент, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округ әкімінің аппараты.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент Қазақстан Республикасы "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы "Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрлiгi, жергiлiктi атқарушы органдар көрсететiн бiлiм және ғылым саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы" N 1119 қаулысына сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызмет мекенжайлары осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген уәкілетті органмен көрсетіледі.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шiлдедегi "Бiлiм туралы" Заңы 6-бабының 5-тармағы және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 21 желтоқсандағы "Бiлiм беру ұйымдары желiсiнiң кепiлдiк берiлген мемлекеттiк нормативiн бекiту туралы" N 1256 қаулысының 2-тармағының 2) тармақшасы негізінде көрсетіледі.
      6. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi аяқтау нәтижесi осы Регламентке 7-қосымшаға сәйкес бiлiм алушылар мен тәрбиеленушiлердi жалпы білім беретін білім беру ұйымдарына және үйлерiне тегiн тасымалдауды қамтамасыз ету туралы анықтама немесе қызмет көрсетудi ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      7. Анықтама беру туралы мәлiмет осы Регламентке 8-қосымшаға сәйкес анықтаманы есепке алу кiтабында тiркеледi.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      9. Уәкілетті органдардың мекенжайлары осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      10. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң мерзiмi:
      1) мемлекеттiк қызметтi алу үшiн жүгiну 5 жұмыс күнiн құрайды;
      2) өтiнiш берушi жүгiнген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты (тiркеу кезiнде) – 30 минуттан аспайды;
      3) өтiнiш берушi жүгiнген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет алушыға қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды.
      11. Мемлекеттiк қызмет оқу жылы бойы көрсетiледi:
      1) белгiленген жұмыс кестесiне сәйкес демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн;
      2) қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз кезек күту тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттiк қызметтi алушының осы Регламенттің 16-тармағында көрсетiлген құжаттарды толық тапсырмауы мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартуға негiз болады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушыдан өтініш алған сәттен мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейін мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы уәкілетті органға жүгінеді және өтініш білдіреді;
      2) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері құжаттарды тіркейді және жауапты орындаушыны белгілейтін уәкiлеттi орган басшылығының қарауына ұсынады;
      3) жауапты орындаушы құжаттарды тексереді, қызмет көрсету нәтижесін ресiмдейдi, анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды;
      4) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушыға береді.
      14. Мемлекеттік қызметті алушының құжаттарын қабылдау уәкілетті органның жұмыс кестесі негізінде жүзеге асырылады.

4. Мемлекеттік қызметтерді көрсету үрдісінде іс-әрекеттер
(өзара іс-қимылдар) тәртібінің сипаттамасы

      15. Мемлекеттiк қызмет алу үшiн барлық қажеттi құжаттарды тапсыру кезiнде мемлекеттік қызметті алушыға осы Регламентке 6-қосымшасына сәйкес өтiнiштi алу мерзімі мен нөмiрi, құжаттарды қабылдап алған маманның тегi, аты, әкесiнiң аты, қызметті алу мерзімі көрсетіліп қолхат берiледi.
      16. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:
      1) бiлiм алушы (тәрбиеленушiнiң) ата-анасы немесе заңды өкiлiнiң баланы жалпы білім беретін бiлiм беру ұйымдарына тегiн тасымалдаумен қамтамасыз етуге арналған осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес өтiнiшi;
      2) баланың туу туралы куәлiгiнiң немесе жеке куәлігінің түпнұсқасы және көшiрмесi;
      3) осы Регламентке 5-қосымшаға сәйкес оқу орнынан анықтама.
      Туу туралы куәлiктiң, жеке куәлiктiң түпнұсқасы көшiрмемен салыстыру үшiн берiледi және кейiн мемлекеттік қызметті алушыға қайтарылады.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері;
      2) уәкілетті органның басшылығы;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы.
      18. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің орындалу мерзімін көрсете отырып әр ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер дәйектілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген.
      19. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схемалар осы Регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      20. Уәкілетті органның басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлға) мемлекеттік қызметті көрсетуде жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлға мемлекеттік қызметті көрсетуді Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде іске асыруға жауапты болады.

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде
тұратын балаларды жалпы бiлiм беру
ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн
тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар
қабылдау" мемлекеттiк қызмет
көрсету регламентiне
1-қосымша

Уәкілетті органдар мекенжайлары

N

Мекеме атауы

Елдi мекен атауы

Байланыс телефоны

Орналасқан мекенжайы

Абай ауданы

1

"Юбилейный селосы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Юбилейный ауылы

8(72153) 58286

100117, Юбилейный ауылы, Мир көшесі, 15/1

2

"Самарка ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Самарка ауылы

8 (72153) 54289

100114, Самарка ауылдық округі, Самарка ауылы, Центральный көшесі, 19

3

"Көксу ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Көксу ауылы

8 (72153) 52482

100111, Көксу ауылы

4

"Есенгелді ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Есенгелді ауылы

8 (72159) 62072

100106, Есенгелді ауылы, Центральный көшесі, 20

5

"Курмин ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Курмин ауылы

8 (72153) 50566

100113, Курмин ауылдық округі, Курмин ауылы, Спасск көшесі 7, кв. 2, 3

6

"Қарағанды ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Жартас ауылы

8 (72131) 91318

100107, Қарағанды ауылдық округі, Жартас ауылы, ҚазССР 60 жыл көшесі, 24

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде
тұратын балаларды жалпы бiлiм беру
ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн
тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар
қабылдау" мемлекеттiк қызмет
көрсету регламентiне
2-қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің орындалу мерзімін көрсете отырып әр ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер дәйектілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы

      1 кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы.

Негізгі үдерістің іс-қимылдары (барысы, жұмыстар ағыны)

Іс-қимылдардың (барысы, жұмыстар ағыны) N

1

2

3

4

ҚФБ атауы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Іс-қимылдардың (үдерістің, операция, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарау

Құжаттарды қарау және анықтаманы немесе дәлеледі бас тартуды дайындау

Анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімшілік шешiм)

Уәкілетті органның басшылығына ұсыну

Жауапты орындаушыға жіберу

Анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеуге жолдау

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін мемлекеттік қызметті алушыға беру

Орындалу мерзімдері

30 минут

1 жұмыс күн

3 жұмыс күн

1 жұмыс күн

      2 кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс – бiлiм алушылар мен тәрбиеленушiлердi жалпы бiлiм беру ұйымдарына және үйге тегiн тасымалдау қамтамасыз етілген жағдайда

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

1. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

3. Құжаттарды қарау

5. Құжаттарды қарау және анықтаманы дайындау

7. Анықтаманы тіркеу

2. Уәкілетті органның басшылығына ұсыну

4. Жауапты орындаушыға беру

6. Анықтаманы тіркеуге жолдау

8. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін мемлекеттік қызметті алушыға беру

      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс – бiлiм алушылар мен тәрбиеленушiлердi жалпы бiлiм беру ұйымдарына және үйге тегiн тасымалдау қамтамасыз етілуден бас тартылған жағдайда

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

1. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

3. Құжаттарды қарау

5. Құжаттарды қарау және бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

7. Бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

2. Уәкілетті органның басшылығына ұсыну

4. Жауапты орындаушыға жіберу

6. Дәлелді бас тартуды тіркеуге жолдау

8. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін мемлекеттік қызметті алушыға беру

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде
тұратын балаларды жалпы бiлiм беру
ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн
тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар
қабылдау" мемлекеттiк қызмет
көрсету регламентiне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде
тұратын балаларды жалпы бiлiм беру
ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн
тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар
қабылдау" мемлекеттiк қызмет
көрсету регламентiне
4-қосымша

Өтiнiш үлгiсi

Кенттiң, ауылдың (селоның),      
ауылдық (селолық) округтiң әкiмiне
(өтiнiш берушiнiң аты-жөнi,тегi) 
тұратын мекенжайы, телефоны:     
__________________________________

Өтiнiш

      Сiзден, менiң кәмелетке толмаған (Т.А.Ә. туған жылы), (ауылдық пункттiң, ауданның атауын көрсету) тұратын және (жалпы бiлiм беретiн N мектептiң толық атауы, сыныбында оқитын) баламды 20.. - 20.. (оқу жылын көрсету) оқу жылы жалпы бiлiм беру ұйымына және үйге тегiн тасымалдаумен қамтамасыз етуiңiздi сұраймын.

      Күнi "____"____________ ____ ж.
      Өтiнiш берушiнiң қолы ___________

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде
тұратын балаларды жалпы бiлiм беру
ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн
тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар
қабылдау" мемлекеттiк қызмет
көрсету регламентiне
5-қосымша

Оқу орнынан анықтаманың үлгiсi

АНЫҚТАМА

____________________________________________________________ берiлдi.
          (бiлiм алушының және тәрбиеленушiнiң Т А.Ә.)
Ол __________________________________________________________________
                 (мектептiң толық атауын көрсету)
__________ сыныбында _______ ауысымда (оқу кезеңi сағат ____ дан ____
дейiн) оқиды және тасымалдауға мұқтаж.
      Анықтама талап еткен орынға көрсету үшiн берiлдi.

      N ______________ мектептiң директоры Т.А.Ә. ___________________
      (мектептiң атын көрсету)                   (аты-жөнi және қолы)

      М.О.

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде
тұратын балаларды жалпы бiлiм беру
ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн
тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар
қабылдау" мемлекеттiк қызмет
көрсету регламентiне
6-қосымша

Тұтынушыдан құжаттардың алынғандығы туралы қолхаттың үлгiсi

      Кенттiң, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтiң әкiмi
____________________________________________________________________
              (елдi мекеннiң, ауданның, облыстың атауы)
құжаттарды қабылдау жөнiндегi N _________ қолхат

______________________________________ дан төмендегi құжаттар алынды:

      1. Өтiнiш
      2. Туу туралы куәлiктiң көшiрмесi (жеке куәлiк)
      N _______ ___________ кiм бердi _________________
      3. Оқу орнынан анықтама.

      Әкiм аппаратының қабылдаған маманы _______________ (қолы)

      "____"______________ 20 ___ ж.

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде
тұратын балаларды жалпы бiлiм беру
ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн
тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар
қабылдау" мемлекеттiк қызмет
көрсету регламентiне
7-қосымша

Жалпы білім беретін бiлiм беру ұйымдарына және үйге тегiн тасымалдаумен қамтамасыз ету туралы анықтаманың үлгiсi

Анықтама

____________________________________________________________ берiлдi.         (оқушының және тәрбиеленушiнiң Т А.Ә.)

Ол N __________________________________ жалпы бiлiм беру ұйымына және
             (мектептiң атауы)
үйге тегiн тасымалдаумен қамтамасыз етiлетiн болады.
      Анықтаманың оқу жылы бойы күшi бар.

      Кенттiң, ауылдың (селоның
ауылдық (селолық)округтiң әкiмi
      _______________________ Т.А.Ә. _____________________
      (елдi мекеннiң атауы)          (аты-жөнi және қолы)

      М.О.

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде
тұратын балаларды жалпы бiлiм беру
ұйымдарына және үйлерiне керi тегiн
тасымалдауды ұсыну үшiн құжаттар
қабылдау" мемлекеттiк қызмет
көрсету регламентiне
8-қосымша

Бiлiм алушылар мен тәрбиеленушілерді жалпы білім беретін бiлiм беру ұйымдарына және үйге тегiн тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау туралы анықтаманы есепке алу кiтабының үлгiсi

      Кенттiң, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтiң әкiмi
_____________________________________________________________________
            (елдi мекеннiң, ауданның, облыстың атауы)

Анықтаманы есепке алу кiтабы

      Кiтап ___________ жылы басталды
      Кiтап ___________ жылы аяқталды

р/с

Берiлген күнi

Анықтама берiлген тұтынушының Т.А.Ә.

Анықтама берген лауазымды адамның Т.А.Ә. және қолы

Анықтаманы алған тұтынушының Т.А.Ә. және қолы

1

2

3

4

5






      Ескерту: Анықтаманы есепке алу кiтабы нөмiрленедi, тігіледі және әкiмнiң қолымен және мөрiмен бекiтiледi.

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Постановление акимата Абайского района Карагандинской области от 25 декабря 2012 года N 41/19. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 24 января 2013 года N 2137. Утратило силу постановлением акимата Абайского района Карагандинской области от 20 мая 2013 года N 17/24

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Абайского района Карагандинской области от 20.05.2013 N 17/24.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат Абайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Абайского района Джунуспекову Асем Айтжановну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Аким Абайского района                      Е. Нашаров

Утвержден
постановлением акимата
Абайского района
от 25 декабря 2012 года
N 41/19

Регламент оказания государственной услуги
"Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах" (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) ответственный исполнитель – специалист аппарата акима поселка, аула (села), аульного (сельского) округа, который подготавливает документы для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах;
      2) получатель государственной услуги – физическое лицо;
      3) уполномоченный орган – аппарат акима поселка, аула (села), аульного (сельского) округа.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии со статей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки".
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом, адрес которого указан в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании пункта 5 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" и подпункта 2) пункта 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 21 декабря 2007 года N 1256 "Об утверждении гарантированного государственного норматива сети организаций образования".
      6. Результатом завершения оказываемой государственной услуги является выдача справки об обеспечении обучающихся и воспитанников бесплатным подвозом к общеобразовательной организации образования и обратно домой, согласно приложению 7 к настоящему Регламенту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. Сведения о выдаче справки фиксируются в книге учета справок, согласно приложению 8 к настоящему Регламенту.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Адреса уполномоченных органов указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      10. Сроки оказания государственной услуги с момента:
      1) обращения для получения государственной услуги составляют 5 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя (при регистрации), – не более 30 минут;
      3) максимальное допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя, – не более 30 минут.
      11. Государственная услуга предоставляется в течение учебного года:
      1) в рабочие дни в соответствии с установленным графиком работы с 9-00 до 18-00 часов, с перерывом на обед, за исключением выходных и праздничных дней;
      2) прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      12. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги служит предоставление получателем государственной услуги неполного пакета документов, указанных в пункте 16 настоящего Регламента.
      13. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги обращается в уполномоченный орган и подает заявление;
      2) сотрудник канцелярии уполномоченного органа регистрирует документы и представляет на рассмотрение руководству уполномоченного органа, который определяет ответственного исполнителя;
      3) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, оформляет результат оказания услуги, подготавливает справку либо мотивированный ответ об отказе;
      4) сотрудник канцелярии уполномоченного органа выдает получателю государственной услуги справку, либо мотивированный ответ об отказе.
      14. Прием документов получателя государственной услуги осуществляется на основании графика работы уполномоченного органа.

4. Описание порядка действий (взаимодействий) в процессе
оказания государственной услуги

      15. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка в получении необходимых документов, согласно приложению 6 к настоящему Регламенту с указанием номера и даты приема заявления, фамилии, имени, отчества специалиста выдавшего расписку, с указанием даты получения услуги.
      16. Для получения государственной услуги получателю государственной услуги необходимо предоставить следующие документы:
      1) заявление от родителя или законного представителя обучающегося (воспитанника) на обеспечение его ребенка бесплатным подвозом к общеобразовательной организации образования согласно приложению 4 к настоящему Регламенту;
      2) оригинал и копия свидетельства о рождении ребенка или удостоверения личности;
      3) справка с места учебы, согласно приложению 5 к настоящему Регламенту.
      Оригинал свидетельства о рождении, удостоверение личности предоставляется для сверки с копией и возвращается получателю государственной услуги.
      17. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) сотрудник канцелярии уполномоченного органа;
      2) руководство уполномоченного органа;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа.
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      19. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность лиц оказывающих государственные услуги

      20. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа (далее – должностное лицо).
      Должностное лицо несет ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной
услуги "Прием документов для предоставления
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Адреса уполномоченных органов

N

Наименование учреждения

Наименование населенного пункта

Контактный телефон

Адрес расположения

Абайский район

1

Государственное учреждение "Аппарат акима села Юбилейное"

село Юбилейное

8 (72153) 58286

100117, село Юбилейное, улица Мира, 15/1

2

Государственное учреждение "Аппарат акима Самарского сельского округа"

село Самарка

8 (72153) 54289

100114, Самарский сельский округ, село Самарка, улица Центральная, 19

3

Государственное учреждение "Аппарат акима Коксунского сельского округа"

село Коксун

8 (72153) 52482

100111, село Коксун

4

Государственное учреждение "Аппарат акима Есенгельдинского сельского округа"

село Есенгельды

8 (72159) 62072

100106, село Есенгельды, улица Центральная, 20

5

Государственное учреждение "Аппарат акима Курминского сельского округа"

село Курминское

8 (72153) 50566

100113, Курминский сельский округ, село Курминское, улица Спасская 7, кв.2,3

6

Государственное учреждение "Аппарат акима Карагандинского сельского округа"

село Жартас

8 (72131) 91318

100107, Карагандинский сельский округ, село Жартас, улица 60 лет КазССР, 24

Приложение 2
к регламенту оказания государственной
услуги "Прием документов для предоставления
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия

      Таблица 1. Описание действий СФЕ.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация документов

Рассмотрение документов

Рассмотрение документов и подготовка справки или мотивированного ответа об отказе

Регистрация справки или мотивированного ответа об отказе

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Предоставление руководству уполномоченного органа

Направление ответственному исполнителю

Направление для регистрации справки или мотивированного ответа об отказе

Выдача получателю государственной услуги результата оказания государственной услуги

Сроки исполнение

30 минут

1 рабочий день

3 рабочих дня

1 рабочий день

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс – в случае обеспечения бесплатного подвоза обучающихся и воспитанников к общеобразовательным организациям и обратно домой

Основной процесс (ход, поток работ)

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

1. Прием и регистрация документов

3. Рассмотрение документов

5. Рассмотрение документов и подготовка справки

7. Регистрация справки

2. Предоставление руководству уполномоченного органа

4. Направление ответственному исполнителю

6. Направление на регистрацию

8. Выдача получателю государственной услуги результата оказания государственной услуги

      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс – в случае отказа в обеспечении бесплатного подвоза обучающихся и воспитанников к общеобразовательным организациям и обратно домой

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

1. Прием и регистрация документов

3. Рассмотрение документов

5. Рассмотрение документов и подготовка мотивированного ответа об отказе

7. Регистрация мотивированного ответа об отказе

2. Предоставление руководству уполномоченного органа

4. Направление ответственному исполнителю

6. Направление на регистрацию

8. Выдача получателю государственной услуги результата оказания государственной услуги

Приложение 3
к регламенту оказания государственной
услуги "Прием документов для предоставления
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ

Приложение 4
к регламенту оказания государственной
услуги "Прием документов для предоставления
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Образец заявления

Акиму поселка, аула (села),
аульного (сельского) округа

от (Ф.И.О. заявителя)     
___________________________

адрес проживания, телефон:
___________________________

Заявление

      Прошу Вас обеспечить подвоз моего несовершеннолетнего ребенка
(Ф.И.О., дата рождения), проживающего в (указать наименование
населенного пункта, района) и обучающегося в (указать N класса,
полное наименование организации образования) к общеобразовательной
организации образования и обратно домой на 20 __ - 20 __ учебный год
(указать учебный год).

      Дата "__" ______ ____ год

      Подпись заявителя __________

Приложение 5
к регламенту оказания государственной
услуги "Прием документов для предоставления
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Образец справки с места учебы

СПРАВКА

      Дана __________________________________________________________
                        (Ф.И.О обучающегося и воспитанника)
в том, что он действительно обучается в _____________________________
                                        (указать наименование школы)
в ________ классе ______ смены (период обучения с ____ до ____ часов)
и нуждается в подвозе.
      Справка дана для предъявления по месту требования.

      Директор школы N __________________ Ф.И.О. ____________________
                  (указать наименование школы)   (инициалы и подпись)
      М.П.

Приложение 6
к регламенту оказания государственной
услуги "Прием документов для предоставления
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Образец расписки о получении документов у потребителя

      Аппарат акима поселка, аула (села), аульного (сельского) округа
_____________________________________________________________________
      (наименование населенного пункта, района, области)

      Расписка в приеме документов N _______

      Получены от ______________________________ следующие документы:
      1. Заявление
      2. Копия свидетельства о рождении (удостоверения личности)
от __________________ за N _____________ кем выдано _________________
      3. Справка с места учебы.

      Принял специалист аппарата акима ____________________ (подпись)

      "__" __________ 20 __ г.

Приложение 7
к регламенту оказания государственной
услуги "Прием документов для предоставления
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Образец справки об обеспечении бесплатным подвозом к общеобразовательной организации образования и обратно домой

СПРАВКА

      Дана __________________________________________________________
                      (Ф.И.О обучающегося и воспитанника)
в том, что он (она) действительно будет обеспечен (-а) бесплатным
подвозом к общеобразовательной организации образования N ____________
                                                 (наименование школы)
и обратно домой.
      Справка действительна на период учебного года.

      Аким поселка, аула (села),
      аульного (сельского) округа Ф.И.О _____________________________
                                            (инициалы и подпись)
      __________________________________
      (наименование населенного пункта)

      М.П.

Приложение 8
к регламенту оказания государственной
услуги "Прием документов для предоставления
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Образец книги учета справок об обеспечении бесплатного подвоза обучающихся и воспитанников к общеобразовательной организации образования и обратно домой

      Аппарат акима поселка, аула (села), аульного (сельского) округа
_____________________________________________________________________
      (наименование населенного пункта, района, области)

      Книга учета справок*

      Книга начата в ____________ году
      Книга окончена в __________ году

N п/п

Дата выдачи

Ф.И.О. потребителя, кому выдана справка

Ф.И.О. и подпись должностного лица, выдавшего справку

Ф.И.О. и подпись потребителя получившего справку

1

2

3

4

5






      Примечание: Книга учета справок пронумеровывается, прошнуровывается и скрепляется подписью и печатью акима.