"Мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін бекіту туралы" Қызылорда облысы әкімдігінің 2011 жылғы 28 желтоқсандағы N 254 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қызылорда облысы әкімдігінің 2012 жылғы 18 шілдедегі N 504 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2012 жылы 24 тамызда N 4309 тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 2012 жылғы 22 қарашадағы N 635 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 2012.11.22  N 635 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңына және "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес Қызылорда облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін бекіту туралы" Қызылорда облысы әкімдігінің 2011 жылғы 28 желтоқсандағы N 254 қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 4289 тіркелген, "Сыр бойы" газетінің 2011 жылғы 31 желтоқсандағы N 243-244, 2012 жылғы 4 ақпандағы N 20-21, 2012 жылғы 7 ақпандағы N 22 және "Кызылординские вести" газетінің 2011 жылғы 31 желтоқсандағы N 213-214, 2012 жылғы 2 ақпандағы N 17 нөмірлерінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      аталған қаулының 1-тармағы келесі редакцияда жазылсын:
      "1. Қоса беріліп отырған:
      1) осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес "Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті;
      2) осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес "Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық пен қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.";
      аталған қаулының 2-тармағы келесі редакцияда жазылсын:
      "2. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау облыс әкімінің бірінші орынбасары Р. Нұртаевқа жүктелсін.";
      аталған қаулымен бекітілген "Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" және "Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық пен қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенттері осы қаулының 12- қосымшаларына сәйкес редакцияда жазылсын;
      аталған қаулымен бекітілген "Кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу үшін банктерге рұқсаттар беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті алынып тасталсын.
      2. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау облыс әкімінің бірінші орынбасары Р. Нұртаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қызылорда облысының әкімі                       Б. Қуандықов

      Қызылорда облысы әкімдігінің
      2012 жылғы "18" шілдедегі
       N 504 қаулысына 1-қосымша

      Қызылорда облысы әкімдігінің
      2011 жылғы "28" желтоқсандағы
      N 254 қаулысына 1-қосымша

       "Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

       1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – Регламент) келесі түсініктер пайдаланылады:
      1) Орталық – Қызылорда облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы, оның бөлімдері мен бөлімшелері;
      2) орындаушы – міндеттеріне зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамаларды дайындау кіретін уәкілетті органның маманы;
      3) тұтынушы – жеке тұлға;
      4) уәкілетті орган – аудандардың, облыстық маңызы бар қаланың білім бөлімі.

       2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына және "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы N 140 қаулысына сәйкес әзірленді (әрі қарай – стандарт).
      3. Мемлекеттік қызмет стандарттың 1-тармағына сәйкес уәкілетті органмен, сондай-ақ, баламалы негізде Орталық арқылы көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" кодексінің 128-бабы негізінде жүзеге асырылады.
      6. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі зейнетақы жинақтарын алуға анықтамалар, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаға тиесілі мүлікпен әрекетті жүзеге асыруға анықтама-келісім беру (бұдан әрі – анықтама) не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

       3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері мен барысы туралы ақпаратты стандарттың 1-тармағында көрсетілген уәкілетті органнан және Орталықтан, сонымен қатар Қызылорда облысы әкімдігінің
www.e-kyzylorda.gov.kz ресми порталынан, аудандар мен Қызылорда қаласы әкімдіктерінің интернет-ресурстарынан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту негізі стандарттың 16-тармағына сәйкес мыналар болып табылады:
      1) уәкілетті органға өтініш білдірген кезде - тұтынушының стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттардың біреуін ұсынбауы;
      2) Орталыққа өтініш білдірген кезде - уәкілетті орган стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда, құжаттар пакетін алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде бас тарту себебінің жазбаша негіздемесімен бірге оларды Орталыққа қайтарады.
      Орталық құжаттар пакетін қабылдағаннан кейін тұтынушыны бір жұмыс күні ішінде хабардар етеді және уәкілетті органның қайтару/бас тарту себебінің жазбаша негіздемесін береді.
      Егер тұтынушы көрсетілген мерзімде құжаттарды алуға өтініш білдірмесе, Орталық олардың бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, кейін оларды уәкілетті органға тапсырады.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушымен өтініш берілген сәттен мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы Орталыққа немесе уәкілетті органға өтініш береді;
      2) Орталықтың инспекторы өтінішті тіркеуді жүргізеді, Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды уәкілетті органға жібереді.
      Орталықтан уәкілетті органға құжаттарды жолдау фактісі мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі құжаттардың қозғалысын бақылауға мүмкіндік беретін штрих-код сканерінің көмегімен жазылып алынады;
      3) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері құжаттарды тіркейді және уәкілетті орган басшысының қарауына ұсынады;
      4) уәкілетті органның басшысы құжаттарды орындаушыға жолдайды;
      5) орындаушы құжаттарды қарайды және Орталықтың ақпараттық жүйесінде белгілейді (уәкілетті органның өзінің ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда), анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды дайындайды;
      6) уәкілетті органның басшысы анықтамаға немесе дәлелді бас тартуға қол қояды;
      7) уәкілетті органның орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа жолдайды, бұл ретте Орталықтың ақпараттық жүйесінде белгілейді (уәкілетті органның өзінің ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда) немесе уәкілетті органға жүгінген жағдайда, тұтынушыға береді.
      Уәкілетті органнан мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін қабылдау кезінде келіп түскен құжаттар штрих-код сканерінің көмегімен белгіленеді;
      8) Орталықтың инспекторы тұтынушыға анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды береді.

       4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      12. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде тұтынушыға:
      1) уәкілетті органға өтiнiш бiлдiрген кезде - тұтынушының мемлекеттiк қызметтi алатын күнi көрсетiлген барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі;
      2) Орталыққа өтiнiш бiлдiрген кезде:
      өтініштің нөмiрi мен қабылданған күні;
      сұратылған мемлекеттiк қызметтiң түрi;
      қоса берiлген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күнi (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресiмдеуге өтiнiштi қабылдаған Орталық инспекторының тегi, аты, әкесiнiң аты көрсетіліп, құжаттардың қабылдап алынғаны жөнінде қолхат беріледі.
      13. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды уәкілетті органға немесе Орталыққа ұсынады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) тартылады:
      1) Орталықтың инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері;
      4) уәкілетті органның басшысы;
      5) уәкілетті органның орындаушысы.
      15. Әрбір ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттері мен әкімшілік әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімі көрсетілген өзара байланысы мен дәйектілігінің мәтінді кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық тізбегі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысын көрсететін сызба осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

       5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті органның және Орталықтың басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға жауапкершілікте болады.
      18. Тұтынушы мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша стандарттың 5-бөліміне сәйкес шағымдануға құқылы.

      "Зейнетақы қорларына, Қазақстан
      Республикасы Ішкі істер министрлігі
      Жол полициясы комитетінің аумақтық
      бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
      балаларға мұраны ресімдеу үшін
      анықтамалар беру" мемлекеттік
      қызмет көрсету регламентіне
      1-қосымша

       1 кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы 

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыстар ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) нөмірі

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Уәкілетті органның басшысы

3

Іс-әрекеттердің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қарау

Құжаттарды жинақтау, уәкілетті органға қайта жолдау

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарау

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімшілік шешiм)

Тіркеу және Орталықтың жинақтау бөлiмiнiң инспекторына ұсыну

Құжаттарды жолдау айғағын штрих-код сканерінің көмегімен белгілеу

Уәкілетті органның басшысына ұсыну

Орындаушыны анықтау

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күні ішінде (қызмет көрсету мерзіміне кірмейді)

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күні ішінде

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыстар ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) нөмірі

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның орындаушысы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның орындаушысы

Орталықтың инспекторы

3

Іс-әрекеттердің атауы (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қарау, анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды дайындау

Анықтамаға немесе дәлелді бас тартуға қол қою

Анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды Орталыққа немесе тұтынушыға жолдау

Анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды тіркеу, штрих-код сканерінің көмегімен келіп түскен құжаттарды белгілеу

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімшілік шешiм)

Орталықтың ақпараттық жүйесінде белгілеу

Анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды орындаушыға жолдау

Орталықтың ақпараттық жүйесінде белгілеу

Анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды тұтынушыға беру

5

Орындалу мерзімі

4 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде (қызмет көрсету мерзіміне кірмейді)

       2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның орындаушысы

1. Құжаттарды қарау

3. Құжаттарды жинақтау және уәкілетті органға қайта жолдау

4. Құжаттарды тіркеу

5. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

6. Құжаттарды қарау және анықтаманы дайындау

2. Құжаттарды тіркеу



7. Анықтамаға

қол қою

8. Анықтаманы Орталыққа жолдау немесе тұтынушыға беру

9. Анықтаманы тіркеу және тұтынушыға беру





3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның орындаушысы

1. Құжаттарды қарау

3. Құжаттар

ды жинақтау және уәкілетті органға қайта жолдау

4. Құжаттарды тіркеу

5. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

6. Құжаттарды қарау және дәлелді бас тартуды дайындау

2. Құжаттарды тіркеу



7. Дәлелді бас тартуға қол қою

8. Дәлелді бас тартуды Орталыққа жолдау немесе тұтынушыға беру

9. Дәлелді бас тартуды тіркеу және тұтынушыға беру





      "Зейнетақы қорларына, Қазақстан
      Республикасы Ішкі істер министрлігі
      Жол полициясы комитетінің аумақтық
      бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
      балаларға мұраны ресімдеу үшін
      анықтамалар беру" мемлекеттік
      қызмет көрсету регламентіне
      2-қосымша

       Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы

      (сызбаны қағаз жүзінде қараңыз)

      Қызылорда облысы әкімдігінің
      2012 жылғы "18" шілдедегі
      N 504 қаулысына 2-қосымша

      Қызылорда облысы әкімдігінің
      2011 жылғы "28" желтоқсандағы
      N 254 қаулысына 2-қосымша

       "Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық пен қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

       1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық пен қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – Регламент) келесі түсініктер пайдаланылады:
      1) Орталық – Қызылорда облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы, оның бөлімдері мен бөлімшелері;
      2) орындаушы – міндеттеріне тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық пен қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын дайындау кіретін уәкілетті органның маманы;
      3) тұтынушы – жеке тұлға;
      4) уәкілетті орган – аудандардың, облыстық маңызы бар қаланың білім бөлімі.

       2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына және "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы N 140 қаулысына сәйкес әзірленді (әрі қарай – стандарт).
      3. Мемлекеттік қызмет стандарттың 1-тармағына сәйкес уәкілетті органмен, сондай-ақ, баламалы негізде Орталық арқылы көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің 22-24 баптары, "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы
16 сәуірдегі Заңының 13-бабының 3-тармағы, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Кодексінің 66128-баптары негізінде жүзеге асырылады.
      6. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық пен қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын (бұдан әрі – анықтама) беру не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

       3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері мен барысы туралы ақпаратты стандарттың 1-тармағында көрсетілген уәкілетті органнан және Орталықтан, сонымен қатар Қызылорда облысы әкімдігінің
www.e-kyzylorda.gov.kz ресми порталынан, аудандар мен Қызылорда қаласы әкімдіктерінің интернет-ресурстарынан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту негізі стандарттың 16-тармағына сәйкес мыналар болып табылады:
      1) уәкілетті органға өтініш білдірген кезде - тұтынушының стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттардың біреуін ұсынбауы;
      2) Орталыққа өтініш білдірген кезде - уәкілетті орган стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда, құжаттар пакетін алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде бас тарту себебінің жазбаша негіздемесімен бірге оларды Орталыққа қайтарады.
      Орталық құжаттар пакетін қабылдағаннан кейін тұтынушыны бір жұмыс күні ішінде хабардар етеді және уәкілетті органның қайтару/бас тарту себебінің жазбаша негіздемесін береді.
      Егер тұтынушы көрсетілген мерзімде құжаттарды алуға өтініш білдірмесе, оларды Орталық бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оларды уәкілетті органға тапсырады.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушымен өтініш берілген сәттен мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы Орталыққа немесе уәкілетті органға өтініш береді;
      2) Орталықтың инспекторы өтінішті тіркеуді жүргізеді, Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды уәкілетті органға жібереді.
      Орталықтан уәкілетті органға құжаттарды жолдау фактісі мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі құжаттардың қозғалысын бақылауға мүмкіндік беретін штрих-код сканерінің көмегімен жазылып алынады;
      3) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері құжаттарды тіркейді және уәкілетті орган басшысының қарауына ұсынады;
      4) уәкілетті органның басшысы құжаттарды орындаушыға жолдайды;
      5) орындаушы құжаттарды қарайды және Орталықтың ақпараттық жүйесінде белгілейді (уәкілетті органның өзінің ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда) және анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды дайындайды;
      6) уәкілетті органның басшысы анықтамаға немесе дәлелді бас тартуға қол қояды;
      7) уәкілетті органның орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа жолдайды, бұл ретте Орталықтың ақпараттық жүйесінде белгілейді (уәкілетті органның өзінің ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда) немесе уәкілетті органға жүгінген жағдайда, тұтынушыға береді.
      Уәкілетті органнан мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін қабылдау кезінде келіп түскен құжаттар штрих-код сканерінің көмегімен белгіленеді;
      8) Орталықтың инспекторы тұтынушыға анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды береді.

       4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      12. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде тұтынушыға:
      1) уәкілетті органға өтiнiш бiлдiрген кезде - тұтынушының мемлекеттiк қызметтi алатын күнi көрсетiлген барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі;
      2) Орталыққа өтiнiш бiлдiрген кезде:
      өтініштің нөмiрi мен қабылданған күні;
      сұратылған мемлекеттiк қызметтiң түрi;
      қоса берiлген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күнi (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресiмдеуге өтiнiштi қабылдаған Орталық инспекторының тегi, аты, әкесiнiң аты көрсетіліп, құжаттардың қабылдап алынғаны жөнінде қолхат беріледі.
      13. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды уәкілетті органға немесе Орталыққа ұсынады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) тартылады:
      1) Орталықтың инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері;
      4) уәкілетті органның басшысы;
      5) уәкілетті органның орындаушысы.
      15. Әрбір ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттері мен әкімшілік әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімі көрсетілген өзара байланысы мен дәйектілігінің мәтінді кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық тізбегі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысын көрсететін сызба осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

       5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті органның және Орталықтың басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға жауапкершілікте болады.
      18. Тұтынушы мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша стандарттың 5-бөліміне сәйкес шағымдануға құқылы.

      "Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын
      кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін
      қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық
      пен қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге
      асыратын органдардың анықтамаларын беру"
      мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
      1-қосымша

       1 кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы 

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыстар ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) нөмірі

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Уәкілетті органның басшысы

3

Іс-әрекеттердің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қарау

Құжаттарды жинақтау, уәкілетті органға қайта жолдау

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарау

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімшілік шешiм)

Тіркеу және Орталықтың жинақтау бөлiмiнiң инспекторына ұсыну

Құжаттарды жолдау айғағын штрих-код сканерінің көмегімен белгілеу

Уәкілетті органның басшысына ұсыну

Орындаушыны анықтау

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күні ішінде (қызмет көрсету мерзіміне кірмейді)

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күні ішінде

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыстар ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) нөмірі

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның орындаушысы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның орындаушысы

Орталықтың инспекторы

3

Іс-әрекеттердің атауы (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қарау, анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды дайындау

Анықтамаға немесе дәлелді бас тартуға қол қою

Анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды Орталыққа немесе тұтынушыға жолдау

Анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды тіркеу, штрих-код сканерінің көмегімен келіп түскен құжаттарды белгілеу

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімшілік шешiм)

Орталықтың ақпараттық жүйесінде белгілеу

Анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды орындаушыға жолдау

Орталықтың ақпараттық жүйесінде белгілеу

Анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды тұтынушыға беру

5

Орындалу мерзімі

4 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде (қызмет көрсету мерзіміне кірмейді)

       2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның орындаушысы

1. Құжаттарды қарау

3. Құжаттарды жинақтау және уәкілетті органға қайта жолдау

4. Құжаттарды тіркеу

5. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

6. Құжаттарды қарау және анықтаманы дайындау

2. Құжаттарды тіркеу



7. Анықтамаға

қол қою

8. Анықтаманы Орталыққа жолдау немесе тұтынушыға беру

9. Анықтаманы тіркеу және тұтынушыға беру





       3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс 

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның орындаушысы

1. Құжаттарды қарау

3. Құжаттарды жинақтау және уәкілетті органға қайта жолдау

4. Құжаттарды тіркеу

5. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

6. Құжаттарды қарау және дәлелді бас тартуды дайындау

2. Құжаттарды тіркеу



7. Дәлелді бас тартуға қол қою

8. Дәлелді бас тартуды Орталыққа жолдау немесе тұтынушыға беру

9. Дәлелді бас тартуды тіркеу және тұтынушыға беру





Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын
      кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін
      қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық
      пен қамқоршылық жөніндегі қызметтерді жүзеге
      асыратын органдардың анықтамаларын беру"
      мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
      2-қосымша

       Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы

      (сызбаны қағаз жүзінде қараңыз)

О внесении изменений в постановление акимата Кызылординской области от 28 декабря 2011 года N 254 "Об утверждении регламентов государственных услуг"

Постановление Кызылординского областного акимата от 18 июля 2012 года N 504. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 24 августа 2012 года за N 4309. Утратило силу постановлением Кызылординского областного акимата от 22 ноября 2012 года N 635

      Сноска. Утратило силу постановлением Кызылординского областного акимата от 22.11.2012 N 635.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" акимат Кызылординской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Кызылординской области от 28 декабря 2011 года N 254 "Об утверждении регламентов государственных услуг" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 4289, опубликовано в номерах газет "Сыр бойы" от 31 декабря 2011 года N 243-244, от 4 февраля 2012 года N 20-21, от 7 февраля 2012 года N 22 и "Кызылординские вести" от 31 декабря 2011 года N 213-214, от 2 февраля 2012 года N 17) следующие изменения:
      пункт 1 указанного постановления изложить в следующей редакции:
      "1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям" согласно приложения 1 к настоящему постановлению;
      2) регламент государственной услуги "Выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке и попечительству для оформления сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища" согласно приложения 2 к настоящему постановлению.";
      пункт 2 указанного постановления изложить в следующей редакции:
      "2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Нуртаева Р.";
      регламенты государственных услуг "Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям" и "Выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке и попечительству для оформления сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища", утвержденные указанным постановлением, изложить в редакции согласно приложениям 12 к настоящему постановлению;
      регламент государственной услуги "Выдача разрешений в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему", утвержденный указанным постановлением, исключить.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Нуртаева Р.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Кызылординской области                      Б. Куандыков

      Приложение 1
      к постановлению акимата
      Кызылординской области
      от "18" июля 2012 года N 504

      Приложение 1
      к постановлению акимата
      Кызылординской области
      от "28" декабря 2011 года N 254

       Регламент государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям"

       1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям" (далее – Регламент) используются cледующие понятия:
      1) Центр – филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Кызылординской области, его отделы и отделения;
      2) исполнитель – специалист уполномоченного органа, в обязанности которого входит подготовка справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям;
      3) потребитель – физическое лицо;
      4) уполномоченный орган – отдел образования районов, города областного значения.

       2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года N 140 "Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства образования и науки Республики Казахстан и внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561" (далее – стандарт).
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом, а также через Центр на альтернативной основе, согласно пункта 1 стандарта.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании статьи 128 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является выдача справки на получение пенсионных накоплений, справки-согласия в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан на осуществление действий с имуществом, принадлежащим несовершеннолетним (далее – справка) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. Государственная услуга предоставляется бесплатно.

       3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам и о ходе оказания государственной услуги можно получить в уполномоченном органе и Центре, адреса которых предусмотрены пунктом 1 стандарта, а также на официальном портале акимата Кызылординской области www.e-kyzylorda.gov.kz, интернет-ресурсах акиматов районов и города Кызылорды.
      9. Сроки оказания государственной услуги предусмотрены пунктом 7 стандарта.
      10. Основанием для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги согласно пункту 16 стандарта являются:
      1) при обращении в уполномоченный орган – непредставление потребителем одного из документов согласно пункту 11 стандарта;
      2) при обращении в Центр – уполномоченный орган при представлении неполного пакета документов согласно пункту 11 стандарта, в течение одного рабочего дня после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин отказа.
      После получения пакета документов Центр информирует потребителя в течение одного рабочего дня и выдает письменное обоснование уполномоченного органа о причине возврата/отказа.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в установленный срок, Центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в уполномоченный орган.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента подачи заявления потребителем для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган или в Центр;
      2) инспектор Центра проводит регистрацию заявления, инспектор накопительного отдела Центра передает документы в уполномоченный орган.
      Факт отправки пакета из Центра в уполномоченный орган фиксируется при помощи сканера штрих-кода, позволяющего отслеживать движение документов в процессе оказания государственной услуги;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа проводит регистрацию полученных документов и передает на рассмотрение руководителю;
      4) руководитель уполномоченного органа направляет документы исполнителю;
      5) исполнитель рассматривает документы и фиксирует в информационной системе Центра (в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы), подготавливает справку либо мотивированный отказ;
      6) руководитель уполномоченного органа подписывает справку либо мотивированный отказ;
      7) исполнитель уполномоченного органа направляет результат оказания государственной услуги в Центр, при этом фиксирует в информационной системе Центра (в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы) или выдает потребителю в случае обращения в уполномоченный орган.
      При приеме готового результата государственной услуги от уполномоченного органа, поступившие документы фиксируются при помощи сканера штрих-кода;
      8) инспектор Центра выдает потребителю справку либо мотивированный отказ.

       4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается:
      1) при обращении в уполномоченный орган – расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения потребителем государственной услуги;
      2) при обращении в центр – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      13. Для получения государственной услуги потребитель предъявляет в уполномоченный орган или центр документы, предусмотренные пунктом 11 стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа;
      4) руководитель уполномоченного органа;
      5) исполнитель уполномоченного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к Регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к Регламенту.

       5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      17. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      18. Потребитель вправе подать на обжалование по вопросам оказания государственных услуг согласно разделу 5 стандарта.

      Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      "Выдача справок в пенсионные фонды,
      территориальные подразделения Комитета
      дорожной полиции Министерства внутренних
      дел Республики Казахстан для оформления
      наследства несовершеннолетним детям"

       Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

Номер действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассмотрение документов

Свод документов, перенаправление в уполномоченный орган

Прием и регистрация документов

Рассмотрение документов

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация и предоставление инспектору накопительного отдела Центра

Фиксация факта отправки документов при помощи сканера штрих-кода

Предоставление руководителю уполномоченного органа

Определение исполнителя

5

Срок исполнения

не более 30 минут

в течении

1 рабочего дня (не входит в срок оказания услуги)

не более 30 минут

в течении

1 рабочего дня

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

Номер действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Исполнитель уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Исполнитель уполномоченного органа

Инспектор Центра

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассмотрение документов и подготовка справки или мотивированного отказа

Подписание справки или мотивированного отказа

Отправка справки или мотивированного отказа в Центр или потребителю

Регистрация справки или мотивированного отказа, фиксация поступивших документов при помощи сканера штрих-кода

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Фиксация в информационной системе Центра

Направление справки или мотивированного отказа исполнителю

Фиксация в информационной системе Центра

Выдача справки или мотивированного отказа потребителю

5

Срок исполнения

в течении 4 рабочих дней

в течении 1 рабочего дня

в течении 1 рабочего дня (не входит в срок оказания услуги)

       Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс 

Основной процесс (ход, поток работ)

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Исполнитель уполномоченного органа

1. Рассмотрение документов

3. Свод документов и перенаправление в уполномоченный орган

4. Регистрация документов

5. Рассмотрение документов и определение исполнителя

6. Рассмотрение документов и подготовка справки

2. Регистрация документов



7. Подписание справки

8. Направление справки в Центр или выдача потребителю

9. Регистрация и выдача справки потребителю





Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Исполнитель уполномоченного органа

1. Рассмотрение документов

3. Свод документов и перенаправление в уполномоченный орган

4. Регистрация документов

5. Рассмотрение документов и определение исполнителя

6. Рассмотрение документов и подготовка мотивированного отказа

2. Регистрация документов



7. Подписание мотивированного отказа

8. Направление мотивированного отказа в Центр или выдача потребителю

9. Регистрация и выдача мотивированного отказа потребителю





Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      "Выдача справок в пенсионные фонды,
      территориальные подразделения Комитета
      дорожной полиции Министерства внутренних
      дел Республики Казахстан для оформления
      наследства несовершеннолетним детям"

       Схема функционального взаимодействия

      (схему смотрите в бумажном варианте)

      Приложение 2
      к постановлению акимата
       Кызылординской области
      от "18" июля 2012 года N 504

      Приложение 2
      к постановлению акимата
      Кызылординской области
      от "28" декабря 2011 года N 254

       Регламент государственной услуги "Выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке и попечительству для оформления сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища"

       1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке и попечительству для оформления сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища" (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) Центр – филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Кызылординской области, его отделы и отделения;
      2) исполнитель – специалист уполномоченного органа, в обязанности которого входит подготовка справки органов, осуществляющих функции по опеке и попечительству для оформления сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища;
      3) потребитель – физическое лицо;
      4) уполномоченный орган – отдел образования районов, города областного значения.

       2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года N 140 "Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства образования и науки Республики Казахстан и внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561" (далее – стандарт).
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом, а также через Центр на альтернативной основе, согласно пункта 1 стандарта.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании статей 22-24 Гражданского кодекса Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, пункта 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статей 66128 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке и попечительству для оформления сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища (далее – справка) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. Государственная услуга предоставляется бесплатно.

       3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам и о ходе оказания государственной услуги можно получить в уполномоченном органе и Центре, адреса которых предусмотрены пунктом 1 стандарта, а также на официальном портале акимата Кызылординской области www.e-kyzylorda.gov.kz, интернет-ресурсах акиматов районов и города Кызылорды.
      9. Сроки оказания государственной услуги предусмотрены пунктом 7 стандарта.
      10. Основанием для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги согласно пункту 16 стандарта являются:
      1) при обращении в уполномоченный орган – непредставление потребителем одного из документов согласно пункту 11 стандарта;
      2) при обращении в Центр – уполномоченный орган при представлении неполного пакета документов согласно пункту 11 стандарта, в течение одного рабочего дня после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин отказа.
      После получения пакета документов Центр информирует потребителя в течение одного рабочего дня и выдает письменное обоснование уполномоченного органа о причине возврата/отказа.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в установленный срок, центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в уполномоченный орган.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента подачи заявления потребителем для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган или в Центр;
      2) инспектор Центра проводит регистрацию заявления, инспектор накопительного отдела Центра передает документы в уполномоченный орган.
      Факт отправки пакета из Центра в уполномоченный орган фиксируется при помощи cканера штрих-кода, позволяющего отслеживать движение документов в процессе оказания государственной услуги;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа проводит регистрацию полученных документов и передает на рассмотрение руководителю;
      4) руководитель уполномоченного органа направляет документы исполнителю;
      5) исполнитель рассматривает документы и фиксирует в информационной системе Центра (в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы), подготавливает справку либо мотивированный отказ;
      6) руководитель уполномоченного органа подписывает справку либо мотивированный отказ;
      7) исполнитель уполномоченного органа направляет результат оказания государственной услуги в Центр, при этом фиксирует в информационной системе Центра (в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы) или выдает потребителю в случае обращения в уполномоченный орган.
      При приеме готового результата государственной услуги от уполномоченного органа, поступившие документы фиксируются при помощи cканера штрих-кода;
      8) инспектор Центра выдает потребителю справку либо мотивированный отказ.

       4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается:
      1) при обращении в уполномоченный орган - расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения потребителем государственной услуги;
      2) при обращении в центр - расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      13. Для получения государственной услуги потребитель предъявляет документы в уполномоченный орган или Центр, предусмотренные пунктом 11 стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа;
      4) руководитель уполномоченного органа;
      5) исполнитель уполномоченного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к Регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к Регламенту.

       5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      17. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      18. Потребитель вправе подать на обжалование по вопросам оказания государственных услуг согласно разделу 5 стандарта.

      Приложение 1
к регламенту государственной услуги
      "Выдача справок органов, осуществляющих
      функции по опеке и попечительству для
      оформления сделок, затрагивающих
      интересы несовершеннолетних детей,
      являющихся собственниками жилища"

       Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

Номер действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассмотрение документов

Свод документов, перенаправление в уполномоченный орган

Прием и регистрация документов

Рассмотрение документов

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация и предоставление инспектору накопительного отдела Центра

Фиксация факта отправки документов при помощи сканера штрих-кода

Предоставление руководителю уполномоченного органа

Определение исполнителя

5

Срок исполнения

не более 30 минут

в течении

1 рабочего дня (не входит в срок оказания услуги)

не более 30 минут

в течении

1 рабочего дня

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

Номер действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Исполнитель уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Исполнитель уполномоченного органа

Инспектор Центра

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассмотрение документов и подготовка справки или мотивированного отказа

Подписание справки или мотивированного отказа

Отправка справки или мотивированного отказа в Центр или потребителю

Регистрация справки или мотивированного отказа, фиксация поступивших документов при помощи сканера штрих-кода

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Фиксация в информационной системе Центра

Направление справки или мотивированного отказа исполнителю

Фиксация в информационной системе Центра

Выдача справки или мотивированного отказа потребителю

5

Срок исполнения

в течении 4 рабочих дней

в течении 1 рабочего дня

в течении 1 рабочего дня (не входит в срок оказания услуги)

       Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс 

Основной процесс (ход, поток работ)

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Исполнитель уполномоченного органа

1. Рассмотрение документов

3. Свод документов и перенаправление в уполномоченный орган

4. Регистрация документов

5. Рассмотрение документов и определение исполнителя

6. Рассмотрение документов и подготовка справки

2. Регистрация документов



7. Подписание справки

8. Направление справки в Центр или выдача потребителю

9. Регистрация и выдача справки потребителю





       Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Исполнитель уполномоченного органа

1. Рассмотрение документов

3. Свод документов и перенаправление в уполномоченный орган

4. Регистрация документов

5. Рассмотрение документов и определение исполнителя

6. Рассмотрение документов и подготовка мотивированного отказа

2. Регистрация документов



7. Подписание мотивированного отказа

8. Направление мотивированного отказа в Центр или выдача потребителю

9. Регистрация и выдача мотивированного отказа потребителю





Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      "Выдача справок органов, осуществляющих
      функции по опеке и попечительству
      для оформления сделок, затрагивающих интересы
      несовершеннолетних детей,
      являющихся собственниками жилища"

       Схема функционального взаимодействия

      (схему смотрите в бумажном варианте)