"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 30 наурыздағы N 49 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 13 сәуірде N 2122 тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 23 қаңтардағы № 17 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013.01.23  № 17 қаулысымен.
 
      «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қантардағы Заңына, «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы № 140 қаулысына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Қ.Б. Жұмашевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                             Б. Мұхаметжанов

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация министрі
      А.Қ. Жұмағалиев
      30 наурыз 2012 жыл

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2012 жылғы 30 наурыз № 49
қаулысымен бекітілген

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқадейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – электрондықмемлекеттік қызмет) қалалық және аудандық білім бөлімдерімен, баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО) арқылы және «электрондық үкімет» веб-порталы: www.e.gov.kz (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 26 ақпандағы № 140 қаулысымен бекiтiлген «Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жолдама беру үшiн мектеп жасына дейiнгi (7 жасқа дейiнгi) балаларды тiркеу» мемлекеттiк қызмет стандарты негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған (медиа-алшақтықты қамтымайтын электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;
      2) ЖТ МДБ – «Жеке тұлғалар» мемлекеттiк деректер базасы;
      3) МБҰ – мектепке дейiнгi тәрбие мен оқытудың жалпы бiлiм беру бағдарламаларын iске асыратын мектепке дейiнгi балалар ұйымы;
      4) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      5) «Азаматтық хал актілерінің жазбасы» ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – АХАЖ АЖ) – азаматтық хал актілерін тіркеу үшін аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе;
      6) Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландыру орталығы ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ҰКО АЖ) – «электрондық үкімет», мемлекеттік және мемлекеттік емес ақпараттық жүйелердің қатысушыларына қызмет көрсететін куәландыру орталығы;
      7) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесi (бұдан әрi – ХҚКО АЖ) – Қазақстан Республикасының Халыққа қызмет көрсету орталықтары, сонымен қатар тиiстi министрлiктерi мен ведомстволары арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет ұсыну үдерiсiн автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      8) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керсінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      9) жергілікті атқарушы орган (бұдан әрі – ЖАО) – қалалық және аудандық білім бөлімдері;
      10) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      11) «Аймақтық шлюз, Қазақстан Республикасы «электрондық үкiметi» шлюзiнiң кiшi жүйесi ретiндегi өңiрлiк шлюзi» (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖ) – «е-үкiмет» пен «е-әкiмдiк» инфрақұрылымын интеграциялауды қамтамасыз етуге арналған ақпараттық жүйе (жергiлiктi атқарушы органдардың мемлекеттiк ақпараттық ресурстарға «электрондық үкiмет» шлюзi арқылы қол жеткiзу механизмiн ұсыну, сондай-ақ аймақтық деңгейде азаматтарға және бизнес-құрылымдарға электрондық қызмет көрсету;
      12) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мемлекеттік мекемелердің және өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі;
      13) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      14) ХҚКО – Халыққа қызмет көрсету орталығы;
      15) «электрондық үкiметтiң» шлюзi (бұдан әрi – ЭҮШ) – электрондық қызметтi iске асыру аясында «электрондық үкiметтiң» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе;
      16) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      17) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. ЖАО арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (iшiнара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) осы Регламентке 2 – қосымшада келтірілген:
      1) тұтынушы қызмет алу үшiн өтiнiш және қажеттi құжаттардың түпнұсқаларымен ЖАО-ға өтiнiш жасауы тиiс. Тұтынушының өтiнiш және құжаттарының түпнұсқалығын ЖАО-ның қызметкерi тексеруі;
      2) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін ЖАО қызметкерiнiң ЖАО АЖ - да ЖСН және парольді енгiзу (авторизациялау үдерісі) үдерісі;
      3) 1-шарт – ЖСН және пароль арқылы ЖАО АЖ-дан ЖАО - ның тіркелген қызметкері туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3- үдеріс – ЖАО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу және сканерден өткізілген құжаттарды қосу);
      6) 4-үдеріс – АХАЖ АЖ-да бала туралы деректерді тексеруге сұрау салу;
      7) 5- үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, қосылған сканерден өткізілген құжаттарды) ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы қол қою;
      8) 2-шарт – сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ЖАО АЖ-да тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      9) 6-үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      11) 8-үдеріс – МБҰ-да орын бар екендігі туралы тұтынушы хабарлау үдерісі;
      12) 3-шарт – ұсынылған МБҰ-ға баланы жолдау туралы тұтынушының шешім қабылдауы;
      13) 9-үдеріс – МБҰ-дағы ұсынылған орыннан тұтынушының жазбаша бас тартуды қалыптастыру үдерісі. Тұтынушы кезекте тұра береді;
      14) 10-үдеріс – ұсынылған МБҰ-ға тұтынушының жазбаша келісімін қалыптастыру үдерісі және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жолдаманы немесе арыз берілген сәтте МБҰ-да орын болмаған жағдайда аралық құжат ретінде мектеп жасына дейiнгi (7 жасқа дейiнгi) балаларды тiркеу туралы хабарламаны немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап беруді) қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады;
      15) 11-үдеріс – ЖАО қызметкерiнiң электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жолдаманы немесе арыз берілген сәтте МБҰ-да орын болмаған жағдайда аралық құжат ретінде мектеп жасына дейiнгi (7 жасқа дейiнгi) балаларды тiркеу туралы хабарламаны немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап беруді) қолма-қол немесе тұтынушының электрондық поштасына жiберу арқылы беру.
      7. ХҚКО арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (iшiнара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламентке 2 – қосымшада келтірілген:
      1) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ да ХҚКО операторының авторизациялау үдерісі;
      2) 1-шарт – ХҚКО АЖ да логин және пароль, не ЭЦҚ арқылы тіркелген оператор туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      3) 2-үдеріс – ХҚКО операторының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ХҚКО АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу және сканерден өткізілген құжаттарды қосу);
      5) 4-үдеріс – АХАЖ АЖ-да бала туралы деректерді тексеруге сұрау салу;
      6) 5-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді және қосылған сканерден өткізілген құжаттарды) ХҚКО операторының ЭЦҚ арқылы қол қою;
      7) 2-шарт – сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ХҚКО АЖ-да тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      8) 6-үдеріс – ХҚКО операторының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 7-үдеріс – ХҚКО операторының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) ЭҮШ/ЭҮАШ арқылы ЖАО АЖ-ға жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      10) 8-үдеріс – МБҰ-да орын бар екендігі туралы тұтынушы хабарлау үдерісі;
      11) 3-шарт – ұсынылған МБҰ-ға баланы жолдау туралы тұтынушының шешім қабылдауы;
      12) 9-үдеріс – МБҰ-дағы ұсынылған орыннан тұтынушының жазбаша бас тартуды қалыптастыру үдерісі. Тұтынушы кезекте тұра береді;
      13) 10-үдеріс – ұсынылған МБҰ-ға тұтынушының жазбаша келісімін қалыптастыру үдерісі және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жолдаманы немесе арыз берілген сәтте МБҰ-да орын болмаған жағдайда аралық құжат ретінде мектеп жасына дейiнгi (7 жасқа дейiнгi) балаларды тiркеу туралы хабарламаны немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап беруді) қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады және ХҚКО АЖ-ға жіберіледі;
      14) 11-үдеріс – ХҚКО қызметкерiнiң шығыс құжатты қызметтi тұтынушыға қолма-қол немесе электрондық поштаға жiберу арқылы беру.
      8. ЭҮП арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (iшiнара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы) осы Регламентке 2 – қосымшада келтірілген:
      1) тұтынушы ЖСН және парольдің көмегімен ЭҮП-те тіркелуі жүзеге асырылады (ЭҮП-те тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының ЖСНжәне парольді ЭҮП-те енгізу үрдісі (авторизациялау үрдісі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-те ЖСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП-те авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламанықалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, тұтынушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сканерден өткізілген құжаттарды қосу);
      6) 4-үдеріс – АХАЖ АЖ-да бала туралы деректерді тексеруге сұрау салу;
      7) 5-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, қосылған сканерден өткізілген құжаттарды) ХҚКО операторының ЭЦҚ арқылы қол қою;
      8) 2-шарт – сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ЭҮП-те тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      9) 6-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 7-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) ЭҮШ/ЭҮАШ арқылы ЖАО АЖ-ға жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      11) 8-үдеріс – МБҰ-да орын бар екендігі туралы тұтынушы хабарлау үдерісі;
      12) 3-шарт – ұсынылған МБҰ-ға баланы жолдау туралы тұтынушының шешім қабылдауы;
      13) 9-үдеріс – МБҰ-дағы ұсынылған орыннан тұтынушының жазбаша бас тартуды қалыптастыру үдерісі. Тұтынушы кезекте тұра береді;
      14) 10-үдеріс – ұсынылған МБҰ-ға тұтынушының жазбаша келісімін қалыптастыру үдерісі және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жолдаманы немесе арыз берілген сәтте МБҰ-да орын болмаған жағдайда аралық құжат ретінде мектеп жасына дейiнгi (7 жасқа дейiнгi) балаларды тiркеу туралы хабарламаны немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап беруді) қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады және ЭҮП-те жеке кабинетке жіберіледі.
      9. Осы Регламентке 3-қосымшада тұтынушыға мемлекеттік және орыс тілінде көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметке экрандық нысандар келтірілген.
      10. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салуының орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: ЭҮП-те «Қызметтерді алу тарихы» бөлiмiнде, сонымен қатар ЖАО-ға/ХҚКО-ға өтiнiш жасағанда.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет туралы ақпаратты алу, сондай-ақ қажет болған жағдайда олардың сапасын бағалау (оның ішінде шағымдану) үшін байланыс телефонының нөмірі: 8(7292) 43-53-01.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ тізімі:
      1) ЖАО;
      2) ЖАО АЖ;
      3) ЭҮАШ (ЭҮШ);
      4) ХҚКО АЖ;
      5) ХҚКО;
      6) ЭҮП.
      13. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып, ҚФБіс-қимылы дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      14. ҚФБ сипаттамасына сәйкес олардың (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) іс-қимылының қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар осы Регламентке 2-қосымшада (№ 1, 2, 3 диаграммалар) келтірілген.
      15. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі соған сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері осы Регламентке  4 - қосымшадакелтірілген.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламентке 5-қосымшаға сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтiк борышты атқару кезiндегi заңдылық;
      3) кәсiби этика мен мәдениеттi сақтау;
      4) түпкiлiктi және толық ақпарат ұсыну;
      5) ақпаратты қорғау және оның құпиялылығы;
      6) тұтынушы белгiленген мерзiмде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары:электрондық мемлекеттiк қызметке қол жеткiзудiң және көрсетудiң қолдайтын барлық құрылғылары (компьютер, Интернет, ХҚКО, ЖАО).

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

1-кесте. ЖАО арқылы іс-қимылдардың сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қи- мыл (жұмыс барысы-ның, ағыны-
ның) №

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ЖАО

ЖАО АЖ

3

Іс-қи- мылдың (үдерiс-тiң, рәсiм- деудiң, операци-яның) атауы және олардыңсипат- тамасы

Тұтынушының өтiнiш және құжат-тары- ның түпнұсқалы- ғын тексе-ру, ЖАО АЖ-ға дерек-терді енгізу

ЖТ МДБ-да дерек- терді тексеру, сканер-ден өткізіл-ген құжат- тарды жүйеге жалғау

ЖАО АЖ-дан ХҚКО АЖ-ға мәртебе-лер туралы

хабарла-маны бағдар-лау

Өтініш-ке нөмір беру. Ағымда-ғы мәрте-бені көрсе-те отырып хабар-ламаны қалып-тасты-ру

Сұрау салуды орындау. МБҰ-ға жолдама бере отырып, оң жауап қалыптасты-ру, баланы МБҰ-ға кезекке қою туралы хабарлама- талонды бере отырып, жауап қалыптасты-ру, немесе дәлелді бас тартуды қалыптасты-ру. Шешім қабылдау

Анықта-маны қалып- тастыруМәрте-
бені ауысты-ру туралы хабарла-ма қалып- тастыру

4

Аяқтау нысаны (дерек-тер, құжат, ұйымдық-басшы-лық ету шешiмi)

Қызметті алуға өтінішті және құжат-тарды қабыл-дау

Өтініш-ке нөмір бере отырып, сұрау салуды тіркеу

Сұрау салуды бағдар-лау

Түскендердің мәрте-бесін көрсе-ту

МБҰ-ға жолдама бере отырып, оң жауап қалыптасты-ру, баланы МБҰ-ға кезекке қою туралы хабарлама- талонды бере отырып, жауап қалыптасты-ру, немесе дәлелді бас тартуды қалыптасты-ру

Шығыс құжатын және сұрау салуды орындау мәртебе-сін қалып- тастыру

5

Орындаумерзiм-дерi

5 минут-тан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

3 күннің ішінде

1 минут- тан артық емес

6

Келесi іс-қи- мылдың нөмiрi

2

3

4

5

6

7


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысы-ның, ағыны-
ның) №

7

8

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Іс-қи- мылдың (үдерiс-тiң, рәсiм- деудiң, операци-яның) атауы және олардыңсипат- тамасы

Хабар-ламаны бағдар-лау

Хабарламаны, мәртебе-ні көрсету

Шығыс құжатын жасау

Уәкі- летті тұлға-ның ЭЦҚ қол қойыл-ған шығыс құжа- тын қалып-тасты-ру және тіркеу

Шығыс құжатымен хабарламаны бағдарлау

Шығыс құжаты-мен қызмет көрсету-дің аяқта- луы туралы хабарла-маны көрсету

4

Аяқтау-нысаны (дерек-тер, құжат, ұйымдық-басшы-лық ету-
шешiмi)

Бағдар-лау

Орында-лу мәртебе-сін көрсету

ЖАО-ға тұтыну-шы жүгін-
генде шығыс құжатын беру

Шығыс құжаты-мен хабар-лама- ның жіберілуі

Бағдарлау

Орында-лысының аяқталу мәртебе-сін көрсету

5

Орындаумерзiм-дерi

1 минут-тан артық емес

1 минут- тан артық емес

3 күннің ішінде

1 минут-тан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минут- тан артық емес

6

Келесiіс-қимылдың нөмiрi

8

9

10

11

12

-


2-кесте. ХҚКО арқылы іс-қимылдардың сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысы- ның, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО

ХҚКО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО

3

Іс-қимылдың (үдерiс-тiң, рәсiмдеу-дiң, операция-ның) атауы және олардың сипат-
тамасы

Тұтынушының өтiнiш және құжатта-рының түпнұсқа-лығын тексеру, ХҚКО АЖ-ға деректерді енгізу

ЖТ МДҚ, АХАЖ АЖ деректерді тексеру, сканерден өткізілген құжаттарды жүйеге жалғау

ХҚКО АЖ-дан ЭҮАШ АЖ-ға сұрау салуды бағдар- лау

Өтінішке нөмір беру, орындауға жіберу

Құжаттар-ды тексеру, жұмыстану-ға арызды қабылдау

4

Аяқтаунысаны (дерек- тер, құжат, ұйымдық-басшылықетушешi-мi)

Қызмет алуға өтінішті және құжаттарды қабылдау

Өтінішке нөмір бере отырып,сұ-рау салуды тіркеу

Сұрау салуды бағдар- лау

Түскендер-дің мәртебесін-де арызды көрсету

Жұмыстану-ға сұрау салуды қабылдау

5

Орындау мерзiмде-рi

30 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

3 күннің ішінде

6

Келесi іс-қимыл-
дың нөмiрi

2

3

4

5

6


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысы- ның, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Іс-қимылдың (үдерiс-тiң, рәсiмдеу-дiң, операция-ның) атауы және олардың сипатта-масы

Сұрау салуды орындау. МБҰ-ға жолдама бере отырып, оң жауап қалыптас-тыру, баланы МБҰ-ға кезекке қою туралы хабарлама-талон-ды бере отырып, жауап қалыптас-тыру, немесе дәлелді бас тартуды қалыптастыру. Шешім қабылдау

Анықтаманы қалыптасты-ру. Мәртебені ауыстыру туралы хабарлама қалыптасты-ру

Хабарла-маны бағдар- лау

Хабарлама-ны, мәртебені көрсету

Тұтынушың жүгінген кезде арыздың орындалы-сының мәртебесі туралы хабарлама

4

Аяқтаунысаны (дерек- тер, құжат, ұйымдық-басшылықетушешi-мi)

МБҰ-ға жолдама бере отырып, оң жауап қалыптас-тыру, баланы МБҰ-ға кезекке қою туралы хабарлама-талон-ды бере отырып, жауап қалыптастыру, немесе дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатын және сұрау салуды орындау мәртебесін қалыптасты-ру

Бағдар- лау

Орындалу мәртебесін көрсету

Қызмет көрсету- дің орындалы-сының мәртебесі туралы хабарлама

5

Орындау мерзiмдерi

3 күннің ішінде

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

30 минуттан артық емес

6

Келесi іс-қимыл- дың нөмiрi

7

8

9

10

11


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысы- ның, ағынының) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Іс-қимылдың(үде-рiстiң, рәсiмдеудiң, операция-ның) атауы және олардың-сипат-
тамасы

Шығыс құжатын жасау

Уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қол қойылған шығыс құжатын қалыптасты-ру және тіркеу

Шығыс құжаты- мен хабарла-маны бағдар- лау

Шығыс құжатымен қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарлама-ны көрсету

Шығыс құжатын тұтынушы-ға беру

4

Аяқтаунысаны (дерек- тер, құжат, ұйымдық-басшылықету шешiмi)

Қол қойылған шығыс құжатын ХҚКО жіберу

Шығыс құжатымен хабарлама-ның жіберілуі

Бағдар- лау

Орындалысы-ның аяқталу мәртебесін көрсету

Шығыс құжатын беру

5

Орындау мерзiмдерi

3 күннің ішінде

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

30 минуттан артық емес

6

Келесi іс-қимылдың нөмiрi

12

13

14

15

-


 3-кесте. ЭҮП арқылы іс-қимылдардың сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысы- ның, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ХҚКО АЖ

ЖАО

3

Іс-қимыл-дың (үдерiс-тiң, рәсiмдеу-дiң, операция-ның) атауы және олардың сипат- тамасы

Деректер-дің (тұтыну-шының ЭЦҚ) дұрысты-ғын тексеру. Арызды сақтау және ЭҮАШ (ЭҮШ) арқылы жіберу

Хабарлама-ны ЖАО АЖ-ға бағдарлау

Өтінішке нөмір беру. Ағымдағы мәртебе-ні көрсете отырып хабарла-маны қалыптас-тыру

Мәртебесін көрсету

Арызды орындауға қабылдау

4

Аяқтау нысаны (дерек- тер, құжат, ұйымдық-басшылықету шешiмi)

Сұрау салуды сәтті қалыптас-тыру туралы хабарла-маны көрсету немесе бас тарту туралы хабарла-ма

Сұрау салуды-
бағдарлау

ЭҮП-ке хабарла-ма жіберу

Мәртебесін көрсету

Жұмыстану-ға қабылдау

5

Орындау мерзiмдерi

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

3 күннің ішінде

6

Келесi іс-қимыл-дың нөмiрi

2

3

4

5

6


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысы-
ның, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Іс-қимыл-дың (үдерiс-тiң, рәсiмдеу-дiң, операция-ның) атауы және олардың сипат- тамасы

Сұрау салуды орындау. МБҰ-ға жолдама бере отырып, жауап қалыптас-тыру, баланы МБҰ-ға кезекке қою туралы хабарла-ма-талон-ды бере отырып, жауап қалыптас-тыру, немесе дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатын қалыптасты-ру. Қызмет көрсету мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама қалыптасты-ру

Хабарла-маны бағдар- лау

Хабарлама-ны көрсету

Хабарлама-ны көрсету

4

Аяқтау-
нысаны(деректер, құжат, ұйымдық-басшылықету шешiмi)

Анықтама, баланы МБҰ-ға кезекке қою туралы хабарла-ма-талон-ды немесе дәлелді бас тартуды қалыптас-тыру

Шығыс құжатын және мәртебесін қалыптастыру

Бағдар- лау

Шығыс құжатымен орындалу мәртебесін көрсету

Орындалу мәртебесін көрсету

5

Орындау-мерзiмде-рi

3 күннің ішінде

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесiіс-қимыл-
дың нөмiрi

7

8

9

10

11


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысы- ның, ағынының)№

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Іс-қимыл-дың (үдерiс-тiң, рәсiмдеу-дiң, операция-ның) атауы және олардың сипат- тамасы

Шығыс құжатын қалыптас-тыру. Құжатқа қол қою

Шығыс құжатын тіркеу. Уәкілетті тұлға қол қойған шығыс құжатын қалыптастыру

Шығыс құжаты- мен хабарла-маны бағдар- лау

Шығыс құжатын қарау мүмкіндігімен қызмет көрсету-
дің аяқталуы туралы хабарлама-ны көрсету

Қызмет көрсету- дің аяқталуы туралы хабарлама-ны көрсету

4

Аяқтаунысаны (дерек- тер, құжат, ұйымдық-басшылықету шешiмi)

Қол қойылған шығыс құжаты

Шығыс құжатымен хабарлама жіберу

Бағдар- лау

Шығыс құжатын көрсету

Орындал- ған мәртебесі көрсету

5

Орындау мерзiмдерi

3 күннің ішінде

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

-

6

Келесiіс-қимылдыңнөмiрi

12

13

14

15

-

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

      № 1-ші сурет. ЖАО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

      № 2-ші сурет. ХҚКО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

      № 3-ші сурет. ЭҮП арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық қызметтікөрсету кезіндегі  функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

Шартты белгілер
   (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

      Электрондық мемлекеттік қызметке экрандық нысандар

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

      1-қадам. Мемлекеттік органды таңдау

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

      2-қадам. Мемлекеттік қызметті таңдау

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

      3-қадам. Мемлекеттік қызметтің түрін таңдау

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

      4-қадам. Авторизациялау

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

      5-қадам. Сұрау салуды толтыру – жеке тұлғаның деректерін енгізу

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке арыздың экрандық нысаны

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауаптың (МБҰ-ға жолдаманың) шығыс нысаны

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

Баланы кезекке қою кезінде МБҰ-ға жолдау үшін тұтынушыға берілетін хабарламаның (тіркеу талонының) нысаны

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

Тұтынушыға көрсетілетін электрондық мемлекеттiк қызметке берiлген қанағаттандырылмаған жауаптың (бас тарту) шығыс нысаны

      (суретті қағаз жүзінде қараңыз)

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны _______________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации"

Постановление акимата Мангистауской области от 30 марта 2012 года N 49. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 13 апреля 2012 года N 2122. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 23 января 2013 года № 17

     Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 23 января 2013 года № 17 
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 11 января 2007 года « Об информатизации», постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года № 140 « Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства образования  и науки Республики Казахстан и внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 », акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1.Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги « Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации ».
      2.Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Мангистауской области Жумашева К.Б.
      3.Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                            Б. Мухамеджанов

      «СОГЛАСОВАНО»

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      Жумагалиев А.К.
      30 марта 2012 года

Утвержден постановлением
акимата Мангистауской области
от 30 марта 2012 года № 49

Регламент электронной государственной услуги «Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга « Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации »(далее – электронная государственная услуга)оказывается городскими и районными отделами образования, на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – ЦОН) и через веб-портал « электронного правительства »: www.e.gov.kz (далее – ПЭП).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги « Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации Республики Казахстан », утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года № 140.
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги « Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации »(далее – Регламент):
      1) веб-портал « электронного правительства » (далее –«ПЭП») – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      2) ГБД ФЛ – государственная база данных « Физические лица »;
      3) ДДО – детская дошкольная организация, реализующая общеобразовательные программы дошкольного воспитания и обучения;
      4) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      5) информационная система «Записи актов гражданского состояния» (далее – ИС ЗАГС) – система, предназначенная для регистрации актов гражданского состояния, хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      6) информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан (далее – ИС НУЦ) – удостоверяющий центр, обслуживающий участников электронного правительств», государственных и негосударственных информационных систем;
      7) информационная система центров обслуживания населения (далее – ИС ЦОН) – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      8) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      9 ) местный исполнительный орган (далее –МИО) – городские и районные отделы образования;
      10 )потребитель – физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      11) Региональный шлюз, как подсистема шлюза электронного правительств » Республики Казахста » (далее – ИС РШЭП) – информационная система для обеспечения интеграции инфраструктуры « е-правительств » и « е-акиматов » (предоставление механизмов доступа местных исполнительных органов к государственным информационным ресурсам посредством шлюза « электронного правительства », а также оказание электронных услуг гражданам и бизнес-структурам на региональном уровне;
      12) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      13) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      14) ЦОН – Центр обслуживания населения;
      15) шлюз « электронного правительства » (далее – ШЭП) –информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем « электронного правительства » в рамках реализации электронных услуг;
      16) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      17) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через МИО (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированнойэлектронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 – выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – запрос на проверку данных о ребенке в ИС ЗАГС;
      7) процесс 5 – подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      8) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      9) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      10 процесс 7 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      11) процесс 8 – процесс уведомления потребителя о наличии места в ДДО;
      12) условие 3 – принятие решения потребителем о направлении ребенка в предложенное ДДО;
      13) процесс 9 – процесс формирования потребителем письменного отказа от предложенного места в ДДО. Потребитель продолжает стоять в очереди;
      14) процесс 10 – процесс формирования потребителем письменного согласия на предложенное ДДО и формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО;
      15) процесс 11 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги).
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированнойэлектронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – процесс авторизации оператора ЦОН в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через логин и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 – формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 – выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 – запрос на проверку данных о ребенке в ИС ЗАГС;
      6) процесс 5 – подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      8) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      9) процесс 7 – направление подписанного ЭЦП оператора ЦОН электронного документа (запроса потребителя) через РШЭП/ШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 8 – процесс уведомления потребителя о наличии места в ДДО;
      11) условие 3 – принятие решения потребителем о направлении ребенка в предложенное ДДО;
      12) процесс 9 – процесс формирования потребителем письменного отказа от предложенного места в ДДО. Потребитель продолжает стоять в очереди;
      13) процесс 10 – процесс формирования потребителем письменного согласия на предложенное ДДО и формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН;
      14) процесс 11 – выдача выходного документа сотрудником ЦОН потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – запрос на проверку данных о ребенке в ИС ЗАГС;
      7) процесс 5 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      8) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      9) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      10) процесс 7 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через РШЭП/ШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      11) процесс 8 – процесс уведомления потребителя о наличии места в ДДО;
      12) условие 3 – принятие решения потребителем о направлении ребенка в предложенное ДДО;
      13) процесс 9 – процесс формирования потребителем письменного отказа от предложенного места в ДДО. Потребитель продолжает стоять в очереди;
      14) процесс 10 – процесс формирования потребителем письменного согласия на предложенное ДДО и формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. В приложении 3 к настоящему Регламенту приведены экранные формы на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю на государственном и русском языках.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО/ЦОН.
      11. Номер контактного телефона для получения информации об электронной государственной услуге, также в случае необходимости оценки (в том числе обжалования) их качества: 8(7292) 43-53-01.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. Перечень СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) МИО;
      2) ИС МИО;
      3) РШЭП (ШЭП);
      4) ИС ЦОН;
      5) ЦОН;
      6) ПЭП.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) СФЕ в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 (диаграммы № 1, 2, 3) к настоящему Регламенту.
      15. В приложении 4 к настоящему Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги (выходной документ), включая формы уведомления.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 5 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителями:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) законность при исполнении служебного долга;
      3) соблюдение профессиональной этики и культуры;
      4) представление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность информации;
      6) обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги:поддерживаемые устройства доступа и оказания электронных государственных услуг (компьютер, Интернет, ЦОН, МИО).

Приложение 1
к регламенту электронной государственной
услуги«Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления
в детские дошкольные организации»

Таблица 1. Описание действий посредством МИО

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

МИО

ИС МИО

3

Наимено-вание действия (процес-са, процеду-ры, операции) и их описание

Про- верка под- лин- ности заяв-ления и доку- мен- тов потребите-ля, ввод дан- ных в ИС МИО

Провер-ка данных  в ГБД ФЛ, прикрепление сканированных докумен-тов в систему

Маршру-тизация  уведом-ления о стату- сах из ИС МИО в ИС ЦОН

Присвоение номера заявлению. Форми-рова- ние уведомления с указа-нием текущего стату-са

Исполнение запроса. Формирова- ние положитель-ного ответа с выдачей направления в ДДО, формирова- ние ответа с выдачей уведомления-талона о постановке ребенка в очередь в ДДО; либо формирова- ние мотивирован*ного отказа Принятие решения

Формиро-вание справкиФормирование уведом*ления о смене статуса

4

Форма заверше-ния (данные, документ организа-ционно- распоря-дитель- ное решение)

Прием заяв-ления и доку-мен- тов на полу-чение услу-ги

Регис-т-рация запроса с присвое-нием номера заявле-нию

Маршру-тизация запроса

Отобра-жение стату-са посту-пившие

Формирова- ние  положитель-ного ответа с выдачей направления в ДДО, формирова- ние ответа с выдачей уведомления-талона о постановке ребенка в очередь в ДДО; направления, либо  мотивирован-ного отказа

Формиро-вание выходно-го докумен-та и стату- сов исполне-ния запроса

5

Сроки исполне-ния

Не более5 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

В течение трех дней

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

7

8

9

10

11

12

2

Наимено-вание СФЕ, ИС

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наимено-вание действия (процес-са, процеду-ры, операции) и их описание

Маршру-тизация  уведом-ления

Отобра-жение  уведом-лени, стату-са

Созда- ние  выходно-го докумен-та

Формиро-вание и регис-
трация выходно-го докумен-та, подпи- санного ЭЦП уполно-мочен- ного лица

Маршрутиза-ция уведомле- ния с выходным документом

Отображе-ние уведомле-ния о заверше-нии оказания услуги с выходным докумен-том

4

Форма заверше-ния (данные, документ организа-ционно- распоря-дитель- ное решение)

Маршру-тизация

Отобра-жение стату-сов испол-нения

Выдача выходно-го докумен-та потреби-телю при обраще-нии в МИО

Отправ-ка уведом-ления с выход- ным докумен-том

Маршрутиза-ция

Отображе-ние статуса заверше-ния исполне-ния

5

Сроки исполне-ния

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

В течение трех дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

8

9

10

11

12

-


 Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наимено-вание СФЕ, ИС

ЦОН

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

МИО

3

Наимено-вание действия (процес-са, процеду-ры, операции) и их описание

Проверка подлин- ности заявле- ния и докумен-тов потреби-теля, ввод данных в ИС ЦОН

Проверка данных в ГБД ФЛ, ИС ЗАГС, прикрепле-ние сканирован-ных документов в систему

Маршрути-зация  запроса из ИС ЦОН в ИС РШЭП

Присвоение номера заявлению, отправка на исполнение

Проверка докумен- тов, принятие заявления в работу

4

Форма заверше-ния (данные, документ организа-ционно- распоря-дитель-
ное решение)

Прием заявле- ния и докумен-тов на получе- ния услуги

Регистра- ция запроса с присвое-
нием номера заявлению

Маршрутизация  запроса

Отображе- ния заявления в статусе поступив- шие

Принятие запроса в работу

5

Сроки исполне-ния

Не более 30 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

В течение трех дней

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наимено-вание действия (процес-са, процеду-ры, операции) и их описание

Исполне-ние запроса. Формиро-вание  положи- тельного ответа с выдачей направле-ния в ДДО, формиро-вание ответа с выдачей уведомле-ния-та-лона о постанов-ке ребенка в очередь в ДДО; либо формиро-вание обосно- ванного  отказа Принятие решения

Формирова-ние справки. Формирова-ние уведомле- ния о смене статуса

Маршрути-зация  уведомле-ния

Отображе- ние  уведомле- ния, статуса

Уведомле-ние о статусе исполне- ния заявления при обращении потребите-ля

4

Форма заверше-ния (данные, документорганизационно- распоря-дитель- ное решение)

Формиро-вание  направле-ния, уведомле-ния-та-лона о постанов-ке ребенка в очередь в ДДО; либо обосно- ванного отказа

Формирова-ние выходного документа и статусов исполнения запроса

Маршрути-зация

Отображе- ние статусов исполнения

Уведомле-ние о статусе оказания услуги

5

Сроки исполне-ния

В течение трех дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 30 минут

6

Номер следующе-го действия

7

8

9

10

11


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наимено-вание действия (процес-са, процеду-ры, операции) и их описание

Создание  выходно-го докумен-та

Формирова-ние и регистра- ция выходного документа, подписанно-го ЭЦП уполномо- ченного лица

Маршрути-зация уведомле-ния с выходным докумен-том

Отображе- ние уведомле- ния о завершении оказания услуги с выходным документом

Выдача выходного документа потребите-лю

4

Форма заверше-ния (данные, документорганиза-ционно- распоря-дитель- ное решение)

Передача подписан-ного выходно-го докумен-та в ЦОН

Отправка уведомле- ния с выходным документом

Маршрути-зация

Отображе- ние статуса завершения исполнения

Выдача выходного документа

5

Сроки исполне-ния

В течение трех дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 30 минут

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наимено-вание СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

ИС ЦОН

МИО

3

Наимено-вание действия(процес-са, процеду-ры, операции) и их описание

Проверкаподлин- ности данных (ЭЦП потреби-теля).Сохранениезаявле-
ния и отправкапосред-
ством РШЭП (ШЭП)

Маршрутиза-ция уведомле-
ния

в ИС МИО

Присвое-ние номера заявле-
нию Формиро-вание-
уведомле-ния с указа-
нием текущегостатуса

Отображе-
ние статуса

Принятие заявления на исполне-
ние

4

Форма заверше-ния (данные, документ,органи-зационно-распорядитель-
ное решение)

Отображе-ние уведомле-ния об успешномформиро-вании запроса или уведомле-ние об отказе

Маршрутиза-ция запроса

Отправкауведомле-ния на ПЭП

Отображе-
ние статуса

Принятие в работу

5

Сроки исполне-ния

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

В течение трех дней

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наимено-вание действия (процес-са, процеду-ры, операции) и их описание

Исполне-ние запроса. Формиро-вание ответа с выдачей направле-ния вДДО,фор-мирова- ние ответа с выдачей уведомле-ния-та-лона о постанов-ке ребенка в очередь в ДДО;либоформиро-вание мотивиро-ванного отказа

Формирова-ние выходного документа. Формирова-ние уведомле- ния о смене статуса оказания услуги

Маршрути-зация уведомле-ния

Отображе- ние уведомле- ния

Отображе-ние уведомле-ния

4

Форма заверше-ния (данные, документ, организа-ционно- распоря-дитель- ное решение)

Формиро-вание справки,уведомле-ния-та-лона о постанов-ке ребенка в очередь в ДДО;  либо мотивиро-ванного отказа

Формирова -ние выходного документа и статуса

Маршрути-зация

Отображе- ние статусов исполнения с выходным документом

Отображе -ние статусов исполне -ния

5

Сроки исполне-ния

В течении трех дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующе-го действия

7

8

9

10

11


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наимено-вание действия (процес-са, процеду-ры, операции) и их описание

Созданиевыходно-го докумен-та. Подписа-ние докумен-та

Регистра- ция выходного документа.Формирова-ние выходного-документа,подписанно-го уполномо- ченным лицом

Маршрути-зация уведомле-ния с выходнымдокумен-том

Отображе- ние уведомле- ния о завершенииоказания услуги с возмож-
ностью просмотра выходного документа

Отображе-ние уведомле-ния о заверше- нии оказания-услуги

4

Форма заверше-ния (данные, документ, организа-ционно- распоря-дитель-
ное решение)

Подписан-ный выходнойдокумент

Отправка уведомле-
ния с выходным документом

Маршрути-зация

Отображе- ние выходного документа

Отображе ние статуса исполнен-ния

5

Сроки исполнения

В течении трех дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты



6

Номер следующего действия

12

13

14

15




Приложение 2
к регламенту электронной государственной услуги
« Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские дошкольные организации »


      Рисунок № 1.Диаграмма функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через МИО

      (смотрите в бумажном варианте)

      Рисунок № 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через ЦОН

      (смотрите в бумажном варианте)

      Рисунок № 3. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через ПЭП

Условные обозначения
(смотрите в бумажном варианте)

Приложение 3
к регламенту электронной государственной услуги
« Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские дошкольные организации »

Экранные формы на электронную государственную услугу

      Шаг 1. Выбор государственного органа

      (смотрите в бумажном варианте)

      Шаг 2. Выбор государственной услуги

      (смотрите в бумажном варианте)

      Шаг 3. Выбор вида государственной услуги

      (смотрите в бумажном варианте)

      Шаг 4. Авторизация

      (смотрите в бумажном варианте)

      Шаг 5. Заполнение запроса – ввод данных физического лица

      (смотрите в бумажном варианте)

Приложение 4
к регламенту электронной государственной
услуги « Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления
в детские дошкольные организации »

Экранная форма заявления на электронную государственную услугу

      (смотрите в бумажном варианте)

Выходная форма положительного ответа (направление в ДДО) на электронную государственную услугу

      (смотрите в бумажном варианте)

Форма уведомления (регистрационного талона), предоставляемого  потребителю при постановке ребенка в очередь для направления в ДДО

      (смотрите в бумажном варианте)

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу, предоставляемого потребителю

      (смотрите в бумажном варианте)

Приложение 5
к регламенту электронной государственной
услуги « Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления
в детские дошкольные организации »

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: « качество » и « доступность »

____________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.