"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2012 жылғы 20 тамыздағы № 381 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 27 қыркүйекте № 3837 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2013 жылғы 20 қарашадағы № 508 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 20.11.2013 № 508 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабы 1-тармағының 21-1) тармақшасына, "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов 
 

Әкімдіктің          
2012 жылғы 20 тамыздағы   
№ 381 қаулысымен бекітілген 

"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

      Ескерту. Регламенті жаңа редакцияда - Қостанай облысы әкімдігінің 15.03.2013 № 98 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – қызмет) "Қостанай облысы әкімдігінің мұрағаттар және құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесімен, "Қостанай облысының мемлекеттік мұрағаты" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет беруші) халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы (бұдан әрі – орталықтар), сондай-ақ www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Ақпарат және мұрағаттық ісі саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысымен бекітілген "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет стандарты негiзiнде көрсетiледi (бұдан әрі - Стандарт).
      3. Қызметтің автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы регламентте пайдаланылатын ұғымдар және қысқартулар:
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, іздеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе; (бұдан әрi – АЖ);
      3) бизнес-сәйкестендiру нөмiрi - заңды тұлғаға (филиал мен өкiлдiкке) және бiрлескен кәсiпкерлiк түрiнде қызметiн жүзеге асыратын дара кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – БСН);
      4) Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе – нотариаттық қызметті автоматтандыруға және әділет органдары мен нотариаттық палаталардың өзара іс-әрекетіне арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі - БНАЖ);
      5) жеке сәйкестендiру нөмiрi - жеке тұлға, соның iшiнде өзiндiк кәсiпкерлiк түрiнде қызметiн жүзеге асыратын дара кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – ЖСН);
      6) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры" ақпараттық жүйесі – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және олардың өкілеттігінің шеңберінде мемлекеттік органдар мен өзгеде басқару субъектілеріне олар туралы өзектіленген және шынайы мәліметтерді ұсыну және Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу мақсатында жеке сәйкестендіру нөмірінің ұлттық тізілімдерін жасау, ақпаратты өзектілеп жинауға, сақтауға және өңдеуге арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі – ЖТ МДҚ);
      7) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры - ақпаратты автоматты түрде жинау, сақтау және өңдеу, Қазақстан Республикасының аумағында қызметті жүзеге асыратын заңды тұлағалардың, филиалдардың, өкілдіктердің және жеке бірлескен кәсіпкерлік субъектілерінің бірыңғай сәйкестендірілуін енгізу мақсатында Бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құру, және мемлекеттік басқару органдарына және олардың өкілеттілігінің шеңберінде басқа да субьектілерге және Қазақстан Республикасының заңнамасымен сәйкес олар туралы өзекті және нақты мәліметтерді беру үшін арналған "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      8) құрылымдық-функционалдық бірліктер – қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың, ақпараттық жүйелердің құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі (бұдан әрі - ҚФБ);
      9) электрондық мемлекеттiк қызметтер көрсету – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық нысанда мемлекеттiк қызметтер көрсету;
      10) пайдаланушы – өзіне қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект (тұтынушы, қызмет беруші);
      11) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөнінде қызмет көрсету;
      12) тұтынушы – қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      13) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – халыққа (жеке және заңды тұлғаларға), сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволардың Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы қызмет ұсыну үрдісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ХҚКО АЖ);
      14) электрондық құжат – өзіндегі ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат;
      15) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бiрыңғай терезесi болатын ақпараттық жүйе;
      16) Қазақстан Республикасының "Электрондық үкімет" шлюзінің ішкі жүйесі ретінде, өңірлік шлюзі" ақпараттық жүйесі – жергілікті атқарушы органдардың электрондық қызметтерін іске асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
      17) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiлiгiн және мазмұнның өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі (бұдан әрi – ЭЦҚ);
      18) "электрондық үкіметтің" шлюзі – электрондық қызметтер көрсетуді іске асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ).

2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету кезіндегі қызмет берушінің әрекеттер тәртiбi

      6. ЭҮП арқылы қызмет берушiнiң адымдық әрекеттерi мен шешiмдерi (қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-әрекеттің № 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) тұтынушы ЖСН/БСН және пароль көмегімен ЭҮП-те тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-ға тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – қызметті алу үшін тұтынушымен ЖСН/БСН және парольді ЭҮП-те енгізу (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-те ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП-пен қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, тұтынушының нысанды толтыруы үшін сұраныс нысанын экранға шығаруы (деректерді енгізу), Стандарттың 11-тармағында көрсетілген сұраныс нысанына электронды түрде қажетті құжаттардың көшірмелерін бекіту, сондай-ақ тұтынушының сұранысын қанағаттандыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкес келуін тексеру;
      7) 4-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ арқылы қызметті көрсету үшін сұранысты куәландыру және қызмет берушімен ЭҮӨШ АЖО өңдеу үшін электрондық құжатты (сұранысты) ЭҮШ арқылы жіберу;
      9) 6-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО тіркеу;
      10) 3-шарт – қызмет берушімен Стандартта көрсетілген құжаттарға тұтынушы қоса берілген құжаттарының сәйкестігін және қызметті көрсету үшін негіздерін тексеру (өндеу);
      11) 7-үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – ЭҮӨШ АЖО қалыптастырылған (мұрағаттық анықтаманың дайындығы туралы электрондық құжат нысанында хабарламаны) тұтынушымен қызметтің нәтижесін алу. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалануымен қалыптастырылады.
      7. Қызмет берушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекеттің № 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің қызмет көрсету үшін ЭҮӨШ АЖО ЖСН/БСН мен парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);
      2) 2-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығаруы және тұтынушының деректерін енгізуі;
      3) 3-үдеріс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-на ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы тұтынушының деректері туралы сұрау салуды жіберу;
      4) 1-шарт – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да тұтынушы деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да тұтынушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің сұраныс нысанын қағаз нысанында құжаттардың болуын белгілеу бөлігінде толтыруы және қызмет көрсету жөніндегі толтырылған (енгізілген деректер) сұраныс нысанын ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс –ЭҮӨШ АЖО электрондық құжатты тіркеу;
      8) 2-шарт – қызмет берушімен қоса берген құжаттарының Стандартта көрсетілген құжаттарға және қызмет көрсетуге арналған негіздерге сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      9) 7-үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – тұтынушының ЭҮӨШ АЖО құрылған қызмет нәтижелерін (мұрағаттық анықтаманы) алу. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалануымен қалыптастырылады.
      8. ХҚКО арқылы қызмет берушінің (қызмет көрсету барысындағы функционалдық өзара іс-әрекеттің № 3 диаграммасы) адымдық әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – Орталықтың операторының қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ АЖО (авторизациялау үдерісі) логин мен паролін енгізуі;
      2) 2-үдеріс – Орталықтың операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салынатын нысанды экранға шығару және Орталық операторының алушының деректерін енгізуі, сондай-ақ алушының сенімхат бойынша (тек қана нотариалды куәландырылған сенімхат, егер де сенімхат бөгде жағдаймен куәландырылса, сенімхаттың деректері толтырылмайды) өкілінің деректерін енгізуі;
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы алушының деректері туралы сұрау салуды ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-на, сондай-ақ алушы өкілінің сенімхат деректері туралы БНАЖ-ге жіберу;
      4) 1-шарт - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушының деректерінің, БНАЖ-де сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушының деректерінің, БНАЖ-де сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігі жоқ екендігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – Орталық операторының сұрау салу нысанын қағаз нысанында құжаттардың болуын белгілеу бөлігінде толтыруы және алушы ұсынған құжаттарды сканерлеуі, оларды сұрау салу нысанына бекітуі және қызметті көрсету жөніндегі толтырылған (енгізілген деректер) сұрау салу нысанын ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – Орталық операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО жолдау;
      8) 7-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО тіркеу;
      9) 2-шарт-қызмет берушінің алушының қоса берген құжаттарының Стандартта көрсетілгендерге және қызмет көрсетуге арналған негіздеріне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      10) 8-үдеріс – алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс – алушының қызметтің нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы) Орталықтың операторы арқылы алуы.
      9. Қызмет көрсету үшін сұрау нысанын толтыру бойынша әрекет сипаттамасы:
      1) пайдаланушы ЭҮП, ЭҮӨШ АЖО, ХҚКО АЖ-не кіру үшін ЖСН/БСН, логин мен парольді енгізу;
      2) осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдау;
      3) "online қызметке тапсырыс беру" тетігінің көмегімен қызметке тапсырыс беру;
      4) сұрау толтыру және электрондық түрдегі қажетті құжаттарды тіркеу:
      пайдаланушыны ЭҮП, ЭҮӨШ АЖО, ХҚКО АЖ-не тіркеу нәтижесі бойынша ЖСН/БСН автоматты түрде таңдалады;
      пайдаланушы "сұранысты жолдау" тетігі көмегімен сұранысты растауға (қол қоюға) көшуді жүзеге асырады.
      5) пайдаланушы ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдайды;
      6) өтінішті растау (қол қою) – пайдаланушы "қол қою" тетігі көмегімен ЭЦҚ сұранысын растауды (қол қоюды) жүзеге асырады, содан соң өтініш өңделу үшін ЭҮӨШ АЖО жіберіледі;
      7) ЭҮӨШ АЖО сұранысты өңдеу;
      8) пайдаланушы дисплейінің экранынан келесі ақпарат шығарылады: ЖСН/БСН; сұраныс нөмірі; қызмет түрі; сұраныс статусы; қызмет көрсетудің мерзімі;
      "статусты жаңарту" тетігі көмегімен пайдаланушыға сұранысты өңдеу нәтижелерін қарау мүмкіндігі беріледі;
      ЭҮП-да жауап алу кезінде "нәтижені қарау" тетігі шығарылады.
      10. Алушының сұрау салуы өңделгеннен кейін сұрау салуды өңдеу нәтижелерін қарау мүмкіндігі мынадай түрде беріледі:
      "ашу" тетігін басқаннан кейін – сұраныс нәтижесі дисплей экранына шығады;
      "сақтау" тетігін басқаннан кейін – сұраныс нәтижесі Adobe Acrobat форматында алушымен берілген магниттік тасымалдағышта сақталады.
      11. Қызметті көрсету туралы қажетті ақпаратты және кеңесті сall-орталығының телефон нөмірі (1414) арқылы алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi іс-әрекеттің (өзара iс-әрекеттің) тәртiбiн сипаттау

      12. Қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      Қызмет беруші;
      Орталықтың операторы;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      ЭҮӨШ АЖО;
      ХҚҚО АЖ;
      ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ;
      БНАЖ.
      13. Осы Регламенттің 1-қосымшасында әрбір іс-әрекеттердің (рәсімдердің, функциялардың, операциялардың) орындалу мерзімін көрсете отырып, іс-әрекеттердің дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      14. Осы Регламенттің 2-қосымшасында іс-әрекеттердің олардың сипаттамасына сәйкес (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) қисынды кезектілі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалары келтірілген.
      15. Осы Регламенттің 3-қосымшасында электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі (шығыс құжат), ескертпе нысанын қоса ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері келтірілген.
      16. Тұтынушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 4-қосымшасына сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушыларға қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпарат пен ресурсты рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
      18. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) қызмет көрсетілетін тұлғада ЖСН/БСН бар болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) тұтынушының ЭЦҚ-сы бар болуы;
 

"Мұрағаттық анықтамалар беру"  
электрондық мемлекеттік қызмет 
көрсету регламентіне 1-қосымша 

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-әрекеттердің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) іс-әрекеттері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.

Іс
-әрекеттің
(жұмыстар
барысының,
ағынының)

1

2

3

4

5

6

7

8

2.

ҚФБ атауы

Тұты-
нушы

ЭҮП

Тұты-
нушы

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮӨШ
АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3.

Іс-
әрекеттің
(үдерiстің,
рәсiмнің,
операция-
ның) атауы
және
олардың
сипаттамасы

ЭҮП-те
ЖСН
және
пароль
арқылы
авто-
риза-
цияла-
нады

Тұтыну-
шының
дерек-
терінде
бұзушы-
лықтардың
болуына
байла-
нысты
автори-
зация-
лаудан
бас тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тастырады

Қызмет-
ті
тан-
дайды
және
сұра-
ныс
дерек-
терін,
алушы-
ның ЭЦҚ
таң-
дауын
қалып-
тасты-
рады

Тұтынушы-
ның ЭЦҚ
дерек-
терінде
бұзушы-
лықтардың
болуына
байланыс-
ты
автори-
зация-
лаудан
бас тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалыптас-
тырады

Пайдала-
нушының
ЭЦҚ
арқылы
куәлан-
дыру (қол
қою) және
ЭҮӨШ
автомат-
танды-
рылған
жұмыс
орны
сұранысты
жібереді

Құжат-
ты
тір-
кейді

Тұтыну-
шының
дерек-
терінде
бұзушылық-
тардың
болуына
байланыс-
ты
автори-
зацияла-
удан бас
тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалыптас-
тырады

Тұтынушымен
қызмет
нәтижесін
алады
(электронды
құжат
нысанында
мұрағаттық
анықтаманың
дайындығы
туралы
хабарлама)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

4.

Аяқтау
нысаны
(деректер
құжат,
ұйымдас-
тырушы
лық-
басқару-
шылық
шешімі)

Сұранысты
ойдағыдай
қалыптас-
тыру
жөнінде
хабарлама
ны көрсету

Сұрау
салынатын
электрон-
дық
мемлекет-
тік
қызмет-
тен бас
тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалыптас-
тыру

Сұра-
нысты
бағыт-
тау

Сұрау
салына-
тын
элект-
рондық
мемле-
кеттік
қызмет-
тен бас
тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тастыру

Сұра-
нысты
бағыт-
тау

Өті-
нішке
нөмір
беру-
мен
сұра-
нысты
тіркеу

Дәлел-
ді бас
тар-
туды
қалып-
тас-
тыру

Шығыс
құжатын
көрсету

5.

Орындау
мерзiм-
дерi

30 секунд
– 1 минут

30 секунд

1,5
минут

1,5
минут

30
секунд
– 1
минут

1
минут

30
секунд

15 күн

6.

Келесi
іс-
әрекеттің
нөмiрi

Егер
тұтынушы
деректе-
рінде
бұзушылық-
тар бар
болса – 2;
егер
авториза-
циялау
ойдағыдай
өтсе – 3

Егер
тұты-
нушы
дерек-
терін-
де
бұзу-
шылық-
тар
бар
болса
– 4;
егер
бұзу-
шылық-
тар
бол-
маса –
5

-

-

Егер
тұты-
нушы
дерек-
терін-
де
бұзу-
шылық-
тар
бар
болса
– 7;
егер
бұзу-
шылық-
тар
бол-
маса –
8

-

-

2-кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ іс-әрекеттердің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) іс-әрекеттері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Іс-
әрекеттің
(жұмыстар
барысының
,
ағынының)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Қызмет
беруші

Қызмет
беруші

Қызмет
беруші

ЖТ МДҚ/
ЗТ МДҚ

Қызмет
беруші

ЭҮӨШ
АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-
әрекеттің
(үдерiс-
тің,
рәсiмнің,
операци-
яның)
атауы
және
олардың
сипат-
тамасы

ЭҮӨШ
АЖО ЖСН
және
пароль
арқылы
авто-
риза-
циялау

Қызмет
беруші
қыз-
мет-
шінің
қызмет-
ті
таңдау

ЖТ МДҚ/ЗТ
МДҚ
тұты-
нушының
деректері
туралы
сұраныс-
ты жолдау

ЖТ МДҚ/
ЗТ МДҚ
дерек-
тердің
жоқ
болуы
туралы
хабар-
лама
қалып-
тастыру

Сканер
ленген
құжаттар-
ды тіркей
отырып,
сұраныс
нысан-
дарын
толтыру
және ЭЦҚ
куәлан-
дыру

Құжатты
тіркеу

Тұтыну-
шының
құжат-
тарында
бұзушы-
лықтардың
болуына
байланыс-
ты бас
тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалыптас-
тыру

Тұтынышының
қызмет
нәтижесін
алу

4

Аяқтау
нысаны
(деректер
, құжат,
ұйымдас-
тыру
шылық-
басқару-
шылық
шешімі)

Өтініш-
ке
нөмірді
берумен
сұра-
нысты
жүйеде
тіркеу

Сұра-
нысты
ойда-
ғыдай
қалып-
тастыру
жөнінде
хабар-
ламаны
көрсету

Сұранысты
бағыттау

Дәлелді
бас
тартуды
қалып-
тастыру

Сұранысты
бағыттау

Өтініш-
ке
нөмір
берумен
сұра-
нысты
тіркеу

Дәлелді
бас
тартуды
қалыптас-
тыру

Қызмет
нәтижесін
(мұрағаттық
анықтаманы)
қалыптастыру

5

Орындалу
мерзім-
дері

10–15
секунд

10
секунд

1,5 минут

10-15
секунд

10-15
секунд

1,5
минут

1,5 минут

15 күн

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

6

Келесі
іс-
әрекет
нөмірі



егер
бұзушылық-
тар бар
болса – 4;
егер
бұзушылық-
тар болмаса
– 5


6

егер
бұзушы-
лық
тар бар
болса -
8, егер
бұзу-
шылықтар
болмаса
– 9



3-кесте. ХҚКО аркылы ҚФБ іс-әрекеттердің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) іс-әрекеттері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1.

Іс-әрекеттің
(жұмыстар
барысының,
ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2.

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ
АЖО

Орта-
лықтың
опера-
торы

Орта-
лықтың
опера-
торы

ЖТ
МДҚ/ЗТ
МДҚ,
БНАЖ

Орта-
лықтың
опера-
торы

Орта-
лықтың
опера-
торы

ЭҮӨШ
АЖО

ЭҮӨШ
АЖО

ЭҮӨШ
АЖО

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

3.

Іс-әрекеттің
(үдерiстің,
рәсiмнің,
операцияның)
атауы және
олардың
сипаттамасы

Орта-
лықтың
опера-
торы
логин
мен
пароль
арқылы
авто-
ризаци-
яланады

Қызмет-
ті
таңдай-
ды және
сұраныс
дерек-
терін
қалып-
тасты
рады

ЖТ
МДҚ/ЗТ
МДҚ,
БНАЖ
сұра-
нысты
жол-
дайды

Тұты-
нушының
дерек-
тері
бол-
мауына
байла-
нысты
дерек-
терді
алу
мүмкін
еместі-
гі
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тасты-
рады

Қажетті
құжат-
тарды
сұраныс
ныса-
нына
тіркеу
мен
сұра-
нысты
толты-
ру және
ЭЦҚ
куәлан-
дырады

ЭЦҚ
куәлан-
дырыл-
ған
(қол
қойыл-
ған)
құжатты
жолдай-
ды

Құжатты
тір-
кейді

Тұты-
нушының
дерек-
терінде
бұзу-
шылық
тардың
болуына
байла-
нысты
бас
тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тасты-
рады

Тұты-
нушы
ның
қызмет
нәти-
жесін
алады

4.

Аяқтау нысаны
(деректер,
құжат,
ұйымдасты-
рушылық-
басқарушылық
шешімі)

Өтініш-
ке
нөмірді
берумен
сұра-
нысты
жүйеде
тіркеу

Сұра-
нысты
ойда-
ғыдай
қалып-
тастыру
жөнінде
хабар-
ламаны
көрсету

Сұра-
нысты
бағыт-
тау

Дәлелді
бас
тартуды
қалып-
тастыру

Сұра-
нысты
ойда-
ғыдай
қалып-
тастыру
жөнінде
хабар-
лама-
ны
көрсету

Сұра-
нысты
бағыт-
тау

Өтініш-
ке
нөмірді
берумен
сұра-
нысты
жүйеде
тіркеу

Дәлелді
бас
тартуды
қалып-
тастыру

Қызмет
нәти-
жесін
(мұра-
ғаттық
анық-
таманы)
қалып-
тастыру

5.

Орындалу
мерзімдері

30
секунд
– 1
минут

30
секунд

1,5
минут

1,5
минут

30
секунд

1 минут

1 минут

1 минут

30
секунд
– 1
минут

15 күн

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

6.

Келесі
іс-әрекет
нөмірі

2

3

егер
тұты-
нушының
дерек-
терін-
де
бұзу-
шылық-
тар бар
болса –
4;
егер
бұзу-
шылық
болмаса
– 5

-

-

-

егер
бұзу-
шылық-
тар бар
болса -
8, егер
бұзу-
шылық-
тар
болмаса
– 9

-

-


"Мұрағаттық анықтамалар беру"  
электрондық мемлекеттік қызмет 
көрсету регламентіне 2-қосымша 

ЭҮП арқылы қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-әрекеттің № 1 диаграммасы

Қызмет беруші арқылы қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-әрекеттің № 2 диаграммасы

ХҚКО АЖ арқылы қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-әрекеттің № 3 диаграммасы

Шартты белгілер
 

"Мұрағаттық анықтамалар беру"  
электрондық мемлекеттік қызмет 
көрсету регламентіне 3-қосымша 

"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметіне берілетін оң жауаптың шығыс нысаны

"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметіне берілетін теріс жауаптың шығыс нысаны

"Мұрағаттық анықтамалар беру"  
электрондық мемлекеттік қызмет 
көрсету регламентіне 4-қосымша 

Электрондық мемлекеттік қызметтің көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама нысаны: "сапа" және "қолжетімділік"
____________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сізді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі мен нәтижесінің сапасы қанағаттандырды ма?
      1) қанағаттандырған жоқ;
      2) ішінара қанағаттандырды;
      3) қанағаттандырды.
      2. Сізді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасы қанағаттандырды ма?
      1) қанағаттандырған жоқ;
      2) ішінара қанағаттандырды;
      3) қанағаттандырды.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Костанайской области от 20 августа 2012 года № 381. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 27 сентября 2012 года № 3837. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20 ноября 2013 года № 508

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20.11.2013 № 508 (вводится в действие со дня подписания).

      В соответствии с подпунктом 21-1) пункта 1 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача архивных справок".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

Утвержден             
постановлением акимата      
от 20 августа 2012 года № 381 

Регламент электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

      Сноска. Регламент в редакции постановления акимата Костанайской области от 15.03.2013 № 98 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача архивных справок" (далее — услуга) оказывается государственным учреждением "Управление архивов и документации акимата Костанайской области", государственным учреждением "Государственный архив Костанайской области" (далее – услугодатель), через центры обслуживания населения (далее - центры), а также через веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – ПЭП).
      2. Услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Выдача архивных справок", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации и архивного дела" № 2315 от 30 декабря 2009 года (далее - Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      3) бизнес–идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      4) единая нотариальная информационная система - аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      5) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      6) информационная система "Государственная база данных "Физические лица" – аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      7) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для осуществления регистрационного учета бизнес-идентификационных номеров, а также для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации с целью предоставления актуальных и достоверных сведений о юридических лицах, филиалах, представительствах и субъектах индивидуального совместного предпринимательства, осуществляющих деятельность на территории Республики Казахстан, органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      8) структурно–функциональные единицы - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее - СФЕ);
      9) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      10) пользователь – субъект (потребитель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается услуга;
      13) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      14) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      15) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      16) информационная система "Региональный шлюз, как подсистема шлюза "электронного правительства" Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг местных исполнительных органов (далее - РШЭП);
      17) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      18) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление о готовности архивной справки в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП/РШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      10) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (архивной справки) сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса получателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      11) процесс 9 – получение получателем через оператора Центра результата услуги (архивной справки).
      9. Описание действий по заполнению форм запроса для оказания услуги:
      1) ввод пользователем ИИН/БИН, логина и пароля для входа в ПЭП, АРМ РШЭП, ИС ЦОН;
      2) выбор услуги, указанной в настоящем Регламенте;
      3) заказ услуги с помощью кнопки "Заказать услугу online";
      4) заполнение запроса и прикрепление необходимых документов в электронном виде:
      ИИН/БИН выбирается автоматически, по результатам регистрации пользователя в ПЭП, АРМ РШЭП, ИС ЦОН;
      пользователь с помощью кнопки "отправить запрос" осуществляет переход на удостоверение (подписание) запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП пользователем;
      6) удостоверение (подписание) запроса – пользователь с помощью кнопки "подписать" осуществляет удостоверение (подписание) запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в АРМ РШЭП;
      7) обработка запроса в АРМ РШЭП;
      8) у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН/БИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания услуги;
      с помощью кнопки "обновить статус" пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа на ПЭП появляется кнопка "просмотр результата".
      10. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "открыть" – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра (1414).

3. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      Услугодатель;
      Оператор Центра;
      ПЭП;
      ШЭП;
      АРМ РШЭП;
      ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      ЕНИС.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. В приложении 3 к настоящему Регламенту представлены формы, шаблоны бланков, в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги (выходной документ), включая формы уведомления.
      16. Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.
 

Приложение 1        
к регламенту электронной  
государственной услуги   
"Выдача архивных справок" 

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.


действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2.

Наиме-
нование
СФЕ

Потре-
би тель

ПЭП

Потре-
битель

ПЭП

Потре-
битель

АРМ
РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3.

Наимено-
вание
действия
(процес-
са,
процедуры
,
операции)
и их
описание

Авто-
ризу-
ется на
ПЭП по
ИИН и
пароля

Формирует
сообщение
об отказе
в связи с
имеющи-
мися
наруше-
ниями в
данных
потреби-
теля

Выбирает
услугу и
формирует
данные
запроса,
выбором
потреби-
теля ЭЦП.

Формирует
сообщение
об отказе в
связи с
имеющимися
нарушениями
в данных
потребителя
ЭЦП

Удосто-
верение
(подпи-
сание)
по-
средст-
вом ЭЦП
потре-
бителя и
направ-
ление
запроса
в АРМ
РШЭП

Регист-
рация
доку-
мента

Форми-
рование
сооб-
щения об
отказе в
связи с
имеющи-
мися
наруше-
ниями в
доку-
ментах
потре-
бителя

Получение
потреби-
телем
результата
услуги
(уведом-
ление о
готовности
архивной
справки в
форме
электрон-
ного
документа)

4.

Форма
завер-
шения
(данные,
документ
органи-
зационно–
распоря-
дительное
решение)

Отоб-
ражение
уведом-
ления
об
успеш-
ном
форми-
ровании
запроса

Формиро-
вание
сообщения
об отказе
в
запраши-
ваемой
электрон-
ной
госу-
дарствен-
ной
услуге

Маршру-
тизация
запроса

Формиро-
вание
сообщения
об отказе в
запраши-
ваемой
электронной
государст-
венной
услуге

Маршру-
тизация
запроса

Регист-
рация
запроса
с
прис-
воением
номера
заяв-
лению

Форми-
рование
мотиви-
рован-
ного
отказа

Отобра-
жение
выходного
документа

5.

Сроки
испол-
нения

30
секунд
– 1
минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

30
секунд –
1 минута

1
минута

30
секунд

15 дней

6.

Номер
следую-
щего
действия

2 –
если
есть
нару-
шения в
данных
потре-
бителя;
3 –
если
автори-
зация
прошла
успешно

4 - если
есть
нарушения
в данных
потреби-
теля;
5 – если
нарушений
нет

-

-

7 -
если
есть
нару-
шения в
данных
потре-
бителя;
8 –
если
нару-
шений
нет

-

-


Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.

№ действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2.

Наимено-
вание СФЕ

Услуго-
датель

Услуго-
датель

Улуго-
датель

ГБД ФЛ/
ГБД ЮЛ

Услуго-
датель

АРМ
РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3.

Наимено-
вание
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и
их описание

Автори-
зуется
на АРМ
РШЭП
через
ИИН и
пароля

Выбор
сотруд-
ником
услуго-
дателя
услуги

Направ-
ление
запроса о
данных
потреби-
теля в ГБД
ФЛ/ГБД ЮЛ

Формиро-
вание
сообщения
об
отсутст-
вие
данных
ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Запол-
нение
формы
запроса с
прикреп-
лением
скани-
рованных
докумен-
тов и
удосто-
верением
ЭЦП

Регист-
рация
доку-
мента

Формирует
сообщение
об отказе
в связи с
имеющимися
наруше-
ниями в
документах
потре-
бителя

Полу-
чение
потре-
бителем
резуль-
тата
услуги

4.

Форма
завершения
(данные,
документ
организа-
ционно–
распоря-
дительное
решение)

Регист-
рация
запроса
в
системе
с
присво-
ениием
номера
заяв-
лению

Отобра-
жение
уведом-
ления об
успешном
форми-
ровании
запроса

Маршру-
тизация
запроса

Форми-
рование
мотиви-
рованного
отказа

Маршру-
тизация
запроса

Регист-
рация
запроса
с
прис-
воением
номера
заяв-
лению

Формиро-
вание
мотиви-
рованного
отказа

Форми-
рование
резуль-
тата
услуги
(архив-
ной
справки)

5.

Сроки
исполнения

10–15 сек

10 сек

1,5 мин

10-15 сек

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

15 дней

6.

Номер
следующего
действия

-

4 – если
есть
нарушения;
5 – если
нарушений
нет

-

6

7 –
если
есть
нару-
шения;
8 –
если
нару-
шений
нет

-

-


Таблица 3. Описание действий СФЕ через ЦОН

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1.


действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2.

Наиме-
нование
СФЕ

АРМ ИС
ЦОН

Оператор
Центра

Оператор
Центра

ГБД
ФЛ/ГБД
ЮЛ,
ЕНИС

Опера-
тор
Центра

Опетор
Центра

АРМ
РШЭП

АРМ
РШЭП

АРМ
РШЭП

3.

Наимено-
вание
действия
(процес-
са,
проце-
дуры,
операции
) и их
описание

Авто-
ризует-
ся
опера-
тор
Центра
по
логину
и
паролю

Выбирает
услугу и
форми-
рует
данные
запроса

Направ-
ление
запроса в
ГБД
ФЛ/ГБД ЮЛ
, ЕНИС

Форми-
рует
сооб-
щение о
невоз-
можнос-
ти
полу-
чения
данных
в связи
с
отсутс
твием
данных
потре-
бителя

Запол-
нение
запроса
с
прик-
репле-
нием к
форме
запроса
необ-
ходимых
доку-
ментов
и
удос-
тове-
рение
ЭЦП

Нап-
рав-
ление
доку-
мента
удос-
тове-
рен-
ного
(под-
писан-
ного)
ЭЦП

Регис-
трация
доку-
мента

Фор-
ми-
ро-
ва-
ние
со-
об-
ще-
ния об
от-
казе
в
ус-
луге
в
свя-
зи с
име-
ющи-
мися
на-
ру-
ше-
ни-
ями
в
до-
ку-
мен-
тах
пот-
ре-
би-
теля

Полу-
чение
потре-
бите-
лем
резу-
льтата
услуги

4.

Форма
завер-
шения
(данные,
доку-
мент
органи-
зацион-
но–
распо-
ряди-
тельное
решение)

Регист-
рация
запроса
в
системе
с
прис-
вое-
нием
номера
заяв-
лению

Отобра-
жение
уведом-
ления об
успешном
форми-
ровании
запроса

Маршру-
тизация
запроса

Форми-
рование
моти-
виро-
ванного
отказа

Отоб-
ражение
уведом-
ления
об
успеш-
ном
форми-
ровании
запроса

Марш-
рути-
зация
зап-
роса

Регис-
трация
зап-
роса с
прис-
вое-
нием
номера
заяв-
лению

Фор-
ми-
ро-
ва-
ние
мо-
ти-
ви-
ро-
ван-
ного
от-
каза

Фор-
миро-
вание
резу-
льтата
услуги
(ар-
хивной
справ-
ки)

5.

Сроки
испол-
нения

30
секунд
– 1
минута

30
секунд

1,5
мину ты

1,5 мин

30
секунд
– 1
минута

1
минута

1
минут

30
се-
кунд
– 1
ми-
нута

15
дней

6.

Номер
следую-
щего
действия

2

3

4 - если
есть
нарушения
в данных
потре-
бителя; 5 – если
нарушений
нет

-

-

-

8 –
если
есть
нару-
шения;
9 –
если
на-
руше-
ний
нет

-

-


Приложение 2        
к регламенту электронной  
государственной услуги  
"Выдача архивных справок" 

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги через услугодателя

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании услуги через ИС ЦОН


 

Условные обозначения:


Приложение 3         
к регламенту электронной   
государственной услуги   
"Выдача архивных справок"  

Выходная форма положительного ответа на электронную государственную услугу "Выдача архивных справок"


 

Выходная форма отрицательного ответа на электронную государственную услугу "Выдача архивных справки"


 

Приложение 4        
к регламенту электронной  
государственной услуги   
"Выдача архивных справок" 

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"______________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.