"Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2012 жылғы 26 қарашадағы № 533 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 6 желтоқсанда № 3912 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2013 жылғы 20 қарашадағы № 508 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 20.11.2013 № 508 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1-бабының 4-тармағына және "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С. Ш. Бектұрғановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының
      Қөлік және
      коммуникация министрі
      _________ А. Жұмағалиев

      "Қостанай облысы
      әкімдігінің денсаулық
      сақтау басқармасы"
      ММ бастығы
      ______ О. Бекмағамбетов

2012 жылғы 6 желтоқсандағы  
№ 533 қаулысымен       
бекітілген          

"Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) "Қостанай облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет беруші), баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) арқылы, сондай-ақ www.e.gov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы немесе www.elicense.kz "Е лицензиялау" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметті алушыда электрондық цифрлық қолтаңба болған жағдайда көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 10 қыркүйектегі № 1173 қаулысымен бекітілген "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негiзiнде көрсетiледi.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар және қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешендi қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, iздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрi – АЖ);
      2) алушы – жеке және заңды тұлға;
      3) бизнес-сәйкестендiру нөмiрi – заңды тұлғаға (филиал мен өкiлдiкке) және бiрлескен кәсiпкерлiк түрiнде қызметін жүзеге асыратын дара кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – БСН);
      4) Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе – бұл нотариаттық қызметті автоматтандыруға және әділет органдары мен нотариаттық палаталардың өзара іс-қимылына арналған ақпараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі - БНАЖ);
      5) "Е лицензиялау" веб-порталы – лицензиарлармен берілетін лицензиялардың сәйкестендіру нөмірлерін орталықтандырып қалыптастыратын, берілген, қайта ресімделген, тоқтата тұрылған, жаңартылған және қолданысы тоқтатылған лицензиялар, сондай-ақ қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) жүзеге асыратын лицензиаттың филиалдары, өкілдіктері (объектілері, пункттері, учаскелері) туралы мәліметтерден тұратын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ);
      6) жеке сәйкестендiру нөмiрi - жеке тұлға, соның iшiнде өзіндік кәсiпкерлiк түрiнде қызметiн жүзеге асыратын дара кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – ЖСН);
      7) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы, сондай-ақ тиісті министрліктермен және ведомстволармен қызметтер ұсыну үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ХҚКО АЖ);
      8) пайдаланушы – өзіне қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект;
      9) транзакциялық қызмет көрсету – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөнiнде қызмет көрсету;
      10) электрондық құжат - өзіндегі ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      11) электрондық лицензия – қағаз жеткiзгiштегi лицензияға тең, ақпараттық технологиялар пайдаланыла отырып ресiмделетiн және берiлетiн электрондық құжат нысанындағы лицензия;
      12) электрондық мемлекеттiк қызметтер көрсету - ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электрондық нысанда көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтер;
      13) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бiрыңғай терезесi болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      14) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі – жеке және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде екінші деңгейдегі банктердің, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдардың және "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелері арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз етуге арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮТШ);
      15) "электрондық үкіметтің" шлюзі – электрондық қызметтер көрсетуді іске асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      16) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiгiн және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі (бұдан әрi – ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету жөніндегі қызмет беруші іс-әрекетінің тәртібі

      6. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі қадамдық іс-қимылдар мен шешімдер (функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) алушы ЭҮП-те тіркелуді алушы компьютерінің интернет-браузеріне сақтап қойған өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-ке тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – ЭЦҚ тіркеу куәлігін алушы компьютерінің интернет-браузеріне бекіту, электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін алушының ЭҮП-ке парольді енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт – логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП-те тексеру;
      4) 2-үдеріс – алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты ЭҮП-пен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – алушының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды электрондық түрде бекіте отырып нысанды толтыруы (деректерді енгізу);
      6) 4-үдеріс – ЭҮТШ-те көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметке ақы төлеу, содан кейін бұл ақпарат "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-ға келіп түседі;
      7) 2-шарт – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық мемлекеттік қызметтің көрсетілгені үшін жүргізілген ақы төлеу фактісін тексеру;
      8) 5-үдеріс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық мемлекеттік қызметтің көрсетілгені үшін төленген ақының болмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – алушының сұрау салуды куәландыруы (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭҮП-те ЭЦҚ тіркеу куәлігінің іс-қимыл мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру деректеріне сәйкес келуін тексеру;
      11) 7-үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) алушының ЭЦҚ арқылы куәландыруы (қол қоюы);
      13) 9-үдеріс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) тіркеу және "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұрау салуды өңдеу;
      14) 4-шарт – алушының біліктілік талаптарына және электрондық мемлекеттік қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;
      15) 10-үдеріс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-дағы алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-үдеріс – алушының ЭҮП-тің қалыптастырған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (электрондық лицензия) алуы. Электрондық құжат қызмет беруші қызметкерінің ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      7. Қызмет беруші арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қадамдық іс-қимылдар мен шешімдер (функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да логин мен парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);
      2) 1-шарт – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да логин мен пароль арқылы қызмет берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-мен қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және қызмет беруші қызметкерінің алушының деректерін енгізуі;
      5) 4-үдеріс – "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) / "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЗТ МДҚ) ЭҮШ арқылы алушының деректері туралы сұрау салуды жолдауы;
      6) 2-шарт – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуы туралы белгі қою бөлігінде толтыру және қызмет беруші қызметкерінің алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі және оларды сұрау салу нысанына бекітуі;
      9) 7-үдеріс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұрау салуды тіркеу және "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      10) 3-шарт – алушының біліктілік талаптарына және электрондық мемлекеттік қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;
      11) 8-үдеріс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-үдеріс – алушының "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-мен қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (электрондық лицензия) алуы. Электрондық құжат қызмет беруші қызметкерінің ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      8. Орталық арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қадамдық іс-қимылдар мен шешiмдер (функционалдық өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы) осы Регламенттiң 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдерiс – Орталық операторының электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-ның автоматтандырылған жұмыс орнында (бұдан әрі – АЖО) логин мен парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);
      2) 2-үдеріс – Орталық операторының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және Орталық операторының алушының деректерін, сонымен қатар алушы өкілі сенімхатының деректерін (нотариаттық куәландырылған сенімхат болғанда, басқа куәландырылған сенімхат болғанда – сенімхат деректері толтырылмайды) енгізуі;
      3) 3-үдеріс - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да ЭҮШ арқылы алушының деректері туралы, сонымен қатар БНАЖ-ға алушы өкілі сенімхатының деректері туралы сұрау салуды жолдауы;
      4) 1-шарт – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – Орталық операторының сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуы туралы белгі қою бөлігінде толтыруы және алушы ұсынған құжаттарды сканерлеуі, оларды сұрау салу нысанына тіркеуі және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған сұрау салудың (енгізілген деректерін) толтырылған нысанын ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      7) 6-үдеріс - "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-ға ЭҮШ арқылы Орталық операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) жолдауы;
      8) 7-үдеріс - электрондық құжатты "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да тіркеу;
      9) 2-шарт – қызмет берушінің Стандартта көрсетілген алушының қоса берілген құжаттарының электрондық мемлекеттік қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      10) 8-үдеріс - "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс - алушының "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-мен қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (электрондық лицензия) Орталық операторы арқылы алуы.
      9. Электрондық мемлекеттік қызметке сұрау салу және жауап беру нысандарын толтыру "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталында немесе "Е лицензиялау" www. elicence.kz веб-порталында, сонымен қатар қызмет берушінің және Орталықтың интернет-ресурсында келтірілген.
      10. Алушының электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі сұрау салудың орындалу дәрежесін тексеру тәсілі: ЭҮП-тің "Қызметті алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ қызмет берушіге және Орталыққа өтініш беру кезінде.
      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі қажетті ақпаратты және кеңесті call-орталығының (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттiк қызметті көрсету үдерiсiндегi іс-қимыл (өзара iс-қимыл) тәртiбiн сипаттау

      12. АЖ және электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрі – ҚФБ):
      1) ЭҮП;
      2) ЭҮШ;
      3) ЭҮТШ;
      4) "Е лицензиялау" МДҚ АЖ;
      5) ЗТ МДҚ;
      6) ЖТ МДҚ;
      7) БНАЖ;
      8) Орталық;
      9) қызмет беруші.
      13. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып, ҚФБ іс-қимылдарының (рәсімдерінің, функцияларының, операцияларының) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      14. Іс-қимылдардың логикалық дәйектілігінің арасындағы (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі) өзара байланысты олардың сипаттамаларына сәйкес көрсететін диаграмма осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      15. Осы Регламенттің 34-қосымшаларында бланкілердің нысандары, үлгілері ұсынылған, оларға сәйкес хабарлама нысандарын қоса алғанда, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі (шығыс құжаты) ұсынылуы тиіс.
      16. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламенттің 5-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау).
      18. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің техникалық шарты:
      1) Интернетке шығу;
      2) электрондық мемлекеттік лицензия берілетін тұлғада ЖСН/БСН-нің болуы;
      3) ЭҮП-ті авторизациялау;
      4) ЭЦҚ пайдаланушысының болуы;
      5) банк карточкасының немесе екінші деңгейдегі банкте ағымдағы шоттың болуы.

"Медициналық қызметке лицензия   
беру, қайта ресімдеу, лицензияның 
телнұсқасын беру"        
электрондық мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне       
1-қосымша            

1-кесте. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып, ҚФБ іс-қимылдарының (рәсімдерінің, функцияларының, операцияларының) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

1.1. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Іс-қимыл-
дың
(жұмыс
барысы,
ағыны) №

1

2

3

4

5

ҚФБ, АЖ
атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

ЭҮТШ

ЭҮП

Іс-қимыл-
дың атауы
(үдеріс,
рәсім,
операция)
және
олардың
сипатта-
масы

ЭЦҚ тіркеу
куәлігін
алушы
компьюте-
рінің
интернет-
браузеріне
бекіту

Алушының
деректе-
рінде бар
бұзушы-
лықтарға
байланыс-
ты бас
тарту
туралы
хабарла-
маны
қалыптас-
тырады

Алушы
электрондық
мемлекеттік
қызметті
таңдайды
және сұрау
салу
деректерін
қажетті
құжаттарды
электрондық
түрде
бекіте
отырып
қалыптас-
тырады

Электрондық
мемлекеттік
қызметті
көрсетуге ақы
төлеу

Төленген ақының
болмауына
байланысты бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптас тырады

Аяқтау
нысаны
(дерек-
тер,
құжаттар,
ұйымдас-
тыру-
басшылық
ету
шешімі)

Сұрау
салудың
табысты
қалыпта-
суы туралы
хабарлама-
ны көрсету
 

Сұрау
салынатын
электрон-
дық мем-
лекеттік
қызметті
көрсету-
ден бас
тарту
туралы
хабарла-
маны
қалыптас-
тыру

Сұрау
салудың
табысты
қалыптасуы
туралы
хабарламаны
көрсету

Іс-әрекеттің
табысты
аяқталуы
туралы
хабарламаны
көрсету

Сұрау салынатын
электрондық
мемлекеттік
қызметті
көрсетуден бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Орындау
мерзім-
дері

10–15
секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

20 секунд

Келесі
іс-қимыл-
дың
нөмірі

2– алушы
деректе-
рінде
бұзушылық-
тар бол-
ғанда;
3–автор-
ландыру
табысты
өткенде

4

5 – төлемақы-
сын жасама-
ғанда; 6 –
төлемақысын
жасағанда

6

7

8

9

10

11

Алушы

ЭҮП

Алушы

"Е лицен-
зиялау" МДҚ
АЖ

"Е лицензиялау"
МДҚ АЖ

"Е лицен-
зиялау"
МДҚ АЖ

Алушы
сұрау
салуды
куәлан-
дыру
(қол
қою)
үшін ЭЦҚ
таңдайды

Алушының
ЭЦҚ
түпнұсқалы
ғының
расталма-
уына
байланысты
бас тарту
туралы
хабарлама-
ны қалып-
тастырады

ЭЦҚ арқылы
сұрау салуды
куәландыру
(қол қою)

"Е лицен-
зиялау" МДҚ
АЖ-да
электрондық
құжатты
(алушының
сұрау
салуын)
тіркеу және
"Е лицен-
зиялау" МДҚ
АЖ-да сұрау
салуды өңдеу

"Е лицен-
зиялау" МДҚ
АЖ-дағы
алушының
деректерінде
бар бұзушы-
лықтарға
байланысты бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Электрон-
дық құжат
(элект-
рондық
лицензия)

Сұрау
салуды
маршрут-
тау

Сұрау
салынатын
электрон-
дық мем-
лекеттік
қызметті
көрсетуден
бас тарту
туралы
хабарлама-
ны қалып-
тастыру

Сұрау салуды
маршруттау

Өтінішке
нөмір бере
отырып сұрау
салуды
тіркеу

Сұрау салынатын
электрондық
мемлекеттік
қызметті
көрсетуден бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Электрон-
дық
лицензия

10–15
секунд

10–15
секунд

1,5 минут

1,5 минут

20 секунд

Лицензия
алу үшін
– 15
жұмыс
күні;
лицензия-
ны қайта
ресімдеу
үшін – 10
жұмыс
күні;
телнұс-
қасын алу
үшін – 2
жұмыс
күні

7 –
ЭЦҚ-да
қате
болғанда
9 –
ЭЦҚ-да
қате
болма-
ғанда

-

-

10 -
алушының
біліктілік
талаптарына
және
лицензия
беру
негіздеріне
сәйкестігін
қызмет
берушінің
тексеруі

-

1.2. Қызмет беруші арқылы ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Іс-қимылдың
(жұмыс
барысы,
ағыны) №

1

2

3

4

ҚФБ, АЖ
атауы

Қызмет
беруші

"Е лицензиялау"
МДҚ АЖ

Қызмет беруші

ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ

Іс-қимылдың
атауы
(үдеріс,
рәсім,
операция)
және олардың
сипаттамасы


лицензия-
лау" МДҚ
АЖ-да
авториза-
цияланды-
рылады

Қызмет беруші
қызметкерінің
деректерінде
бар бұзушылық-
тарға байланыс-
ты авторизация-
лаудан бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастырады

Қызмет беруші
қызметкерінің
электрондық
мемлекеттік
қызметті таңдауы

ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ-да
алушының
деректерін
тексеруге сұрау
салуды жолдауы

Аяқтау
нысаны
(деректер,
құжаттар,
ұйымдастыру-
басшылық ету
шешімі)

Сұрау
салудың
табысты
қалыпта-
суы
туралы
хабарла-
маны
көрсету

Сұрау салынатын
электрондық
мемлекеттік
қызметті
көрсетуден бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Сұрау салудың
табысты
қалыптасуы туралы
хабарламаны
көрсету

Сұрау салуды
маршруттау

Орындау
мерзімдері

10-15
секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

Келесі
іс-қимылдың
нөмірі

1 - "
лицензия-
лау" МДҚ
АЖ-да
қызмет
беруші
қызметке-
рінің
логині
мен
паролі
деректе-
рінің
түпнұсқа-
лығын
тексеру

4

5 – алушының
деректерінде
бұзушылықтар
болғанда; 6 –
авторизациялау
табысты өткенде

5

6

7

8

9

"Е лицензиялау"
МДҚ АЖ

Қызмет беруші

"Е лицензиялау"
МДҚ АЖ

"Е лицен-
зиялау"
МДҚ АЖ

"Е лицен-
зиялау"
МДҚ АЖ

ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ-да
алушы дерек-
терінің болмауына
байланысты
деректерді алу
мүмкіндігінің
жоқтығы туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Құжаттарды бекіте
отырып, сұрау
салу нысанын
толтыру

"Е лицензиялау"
МДҚ АЖ-да
электрондық
құжатты тіркеу
және "Е лицен-
зиялау" МДҚ
АЖ-да
электрондық
мемлекеттік
қызметті өңдеу

"Е лицен-
зиялау" МДҚ
АЖ-да
алушының
деректерін-
де бар
бұзушылық-
тарға
байланысты
сұрау
салынатын
қызметтен
бас тарту
туралы
хабарламаны
қалыптасты-
ру

Электрондық
құжат
(электрон-
дық
лицензия)

Сұрау салынатын
электрондық
мемлекеттік
қызметті
көрсетуден бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Сұрау салудың
табысты
қалыптасуы туралы
хабарламаны
көрсету

Өтінішке нөмір
бере отырып,
жүйеде сұрау
салуды тіркеу

Сұрау
салынатын
электрондық
мемлекеттік
қызметті
көрсетуден
бас тарту
туралы
хабарламаны
қалыптасты-
ру

Электрондық
лицензия

20 секунд

10-15 секунд

10-15 секунд

20 секунд

Лицензия
алу үшін –
15 жұмыс
күні;
лицензияны
қайта
ресімдеу
үшін – 10
жұмыс күні;
телнұсқасын
алу үшін –
2 жұмыс
күні

-

8 – "Е
лицензиялау"
МДҚ АЖ-да сұрау
салу бойынша
деректер
болмағанда,
9 – сұрау салу
бойынша
деректер
табылғанда



1.3. Орталық арқылы ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Іс-қимылдың
(жұмыс
барысы,
ағыны) №

1

2

3

4

ҚФБ атауы

Орталықтың
АЖ АЖО

Орталық

Орталық

ЖТ МДҚ/
ЗТ МДҚ, БНАЖ

Іс-қимылдың
атауы
(үдеріс,
рәсім,
операция)
және
олардың
сипаттамасы

"Е лицен-
зиялау" МДҚ
АЖ-да
авторизация-
ландырылады

Электрондық
мемлекеттік
қызметті таңдау

ЖТ МДҚ/
ЗТ МДҚ-да алушының
деректерін
тексеруге сұрау
салуды жолдау

Деректерде
бар бұзу-
шылықтарға
байланысты
бас тарту
туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Аяқтау
нысаны
(деректер,
құжаттар,
ұйымдастыру
басшылық
ету шешімі)

Өтінішке
нөмір бере
отырып,
жүйеде сұрау
салуды
тіркеу

Сұрау салудың
табысты
қалыптасуы туралы
хабарламаны
көрсету

Сұрау салуды
маршруттау

Дәлелді бас
тартуды
қалыптасты-
ру

Орындалу
мерзімдері

30 секунд –
1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

Келесі
іс-қимылдың
нөмірі

2

3

4 –алушының
деректерінде
бұзушылықтар
болғанда; 5 –
бұзушылықтар
болмағанда

-

5

6

7

8

9

Орталық

Орталық

"Е лицен-
зиялау" МДҚ АЖ

"Е лицен-
зиялау" МДҚ
АЖ

"Е лицен-
зиялау" МДҚ
АЖ

Құжаттарды
бекіте отырып
және ЭЦҚ
арқылы
куәландырып
сұрау салу
нысанын
толтыру

Орталық
операторының ЭЦҚ
куәландырылған
сұрау салуды
жолдауы

Электрондық
құжатты "Е
лицензиялау"
МДҚ АЖ-да
тіркеу

"Е лицензия-
лау" МДҚ
АЖ-да
алушының
деректерінде
бар бұзушы-
лықтарға
байланысты
сұрау
салынатын
қызметтен
бас тарту
туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Электрондық
құжат
(электрондық
лицензия)

Сұрау салудың
табысты
қалыптасуы
туралы
хабарламаны
көрсету

Сұрау салуды
маршруттау

Өтінішке нөмір
бере отырып,
сұрау салуды
тіркеу

Дәлелді бас
тартуды
қалыптастыру

Электрондық
лицензия

30 секунд – 1
минут

1 минут

1 минут

30 секунд –
1 минут

Лицензия алу
үшін – 15
жұмыс күні;
лицензияны
қайта ресімдеу
үшін – 10
жұмыс күні;
телнұсқасын
алу үшін – 2
жұмыс күні

-

-

8– бұзушылық-
тар болғанда,
9 – бұзушылық-
тар болмағанда

-

-

      Ескертпе:
      Осы кестелерде электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң технологиялық тiзбегiнде келесi іс-қимылдардың аяқталу нысандары, орындалу мерзiмдерi және нөмiрлерi көрсетiле отырып ЭҮП, АЖ және барлық ҚФБ іс-әрекеттерi (функциялары, рәсiмдерi, операциялары) атап көрсетiледi.
      Осы Регламенттің 2-қосымшасы кестесінің негізінде электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет диаграммалары жасалады.

"Медициналық қызметке       
лицензия беру, қайта ресімдеу, 
лицензияның телнұсқасын беру" 
электрондық мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне      
2-қосымша            

1-сурет. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы

2-сурет. Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттiк қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы

3-сурет. Орталық арқылы электрондық мемлекеттiк қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер

      Ескертпе:
      Диаграмманың үлгiлiк рәсiмделуi бизнес үдерiстердi модельдеу үшiн пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық аннотациясында келтiрiлген. BPMN модельдеу графикалық элементтердiң аз саны бар диаграммалар арқылы жүзеге асырылады. Бұл алушыларға үдерiстiң қисынын жылдам түсiнуге көмектеседi. Элементтердiң төрт негiзгi санатын атап көрсетуге болады:
      1) басқару ағынының объектiлерi: оқиғалар, әрекеттер және қисынды операторлар;
      2) бiрiктiрушi объектiлер: басқару ағыны, хабарламалар ағыны және қауымдастықтар;
      3) рөлдер: пулалар және жолдар;
      4) артефакттар: деректер, топтар және мәтiндiк аннотациялар.
      Осы төрт санаттың элементтерi бизнес үдерiстердiң диаграммасын құруға мүмкiндiк бередi. Айрықшалық моделінің мәнерлілігін арттыру үшiн "Ескертпелер" деген бөлiмде келтiрiлуi тиiс басқару ағыны объектiлерiнiң жаңа түрлерін және артефакттарды құруға рұқсат бередi.

"Медициналық қызметке лицензия  
беру, қайта ресімдеу, лицензияның  
телнұсқасын беру"        
электрондық мемлекеттік     
қызмет көрсету регламентіне   
3-қосымша              

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуді алуға арналған өтініштің экрандық нысаны

___________________________________________________________________
(лицензиялау органының толық атауы)
____________________________________________________________________
(жеке тұлғаның толық тегі, аты, әкесінің аты)

ӨТІНІШ

Қазақстан Республикасының аумағында немесе оның аумағынан тыс ____________________________________________________________________
( қызмет (іс-әрекет) түрін көрсету)
______________________________ жүзеге асыруға лицензия беруді сұраймын

Жеке тұлға туралы мәлімет:

      1. Туған жылы _________________________________________________
      2.Төлқұжат деректері __________________________________________
сериясы, №, кіммен және қашан берілді)
      3. Білімі _____________________________________________________
(мамандығы болған жағдайда, дипломның (өзге құжаттың) №
_________________________________________________________________
оқу орнының атауы, бітірген жылы)
      4. Дара кәсіпкер ретінде мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (ЖСН) _______________________________________________________________________________________________________________________________________
(№, кіммен және қашан берілді)
      5. Үйінің мекенжайы ________________________________________
      6. Жұмыс орны ______________________________________________
      7. Есеп айырысу шоты (бар болған жағдайда )
____________________________
(шот №, банк атауы және орналасқан жері)
      8. Қоса берілетін құжаттар:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

________________ __________________________________
(қолы)                (тегі, аты, әкесінің аты)

"____"____________ 20__ж.

Өтініш 20__ж. "____"____________ қарауға қабылданды _______________________________________________________________
(лицензиялау органының жауапты тұлғасының қолы, тегі, аты, әкесінің аты)

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуді алуға арналған өтініштің экрандық нысаны
__________________________________________________________________
(лицензиялау органының толық атауы) ____________________________________________________________________
(заңды тұлғаның толық атауы)

ӨТІНІШ

Қазақстан Республикасының аумағында немесе оның аумағынан тыс __________________________________________________________________
(қызмет (іс-әрекет) түрін көрсету)
_____________________________ жүзеге асыруға лицензия беруді сұраймын

Ұйым туралы мәлімет:

      1. Меншік нысаны __________________________________________________________________
      2. Құрылған жылы
__________________________________________________________________
(№, кіммен және қашан берілді)
      3. Мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (ЖСН)___________________ __________________________________________________________________
(№, кіммен және қашан берілді)
      4. Мекенжай
__________________________________________________________________
(индекс, қала, аудан, облыс, көше, үй №,__________________________________________________________________
(телефон, факс)
      5. Есеп айырысу шоты
__________________________________________________________________
(шот №, банк атауы және орналасқан жері)
      6. Филиалдар, өкілдіктер
__________________________________________________________________
(орналасқан жері және деректемелері)
      7. Қоса берілетін құжаттар:
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Басшы __________________ ___________________________________
(қолы)         (тегі, аты, әкесінің аты)

Мөрдің орны
"____"____________ 20__ ж.

Өтініш 20__ ж. "____"____________ қарауға қабылданды__________________________________________________________
(лицензиялау органының жауапты тұлғасының қолы, тегі, аты, әкесінің аты)

"Медициналық қызметке     
лицензия беру, қайта ресімдеу, 
лицензияның телнұсқасын беру"  
электрондық мемлекеттік    
қызмет көрсету       
регламентіне        
4-қосымша         

Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге берілетін оң жауаптың шығыс нысаны

      Алушыға берілетін ескертпелер

      Хабарламалар өтінішті орындау мәртебесінің өзгеруіне қарай беріледі. Хабарлама мәтіні бар еркін жол "электрондық үкіметтің" порталындағы жеке кабинеттегі "Хабарлама" бөлімінде көрсетіледі, сонымен қатар "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-ға жіберіледі.

Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге берілетін
теріс жауаптың (бас тарту) шығыс нысаны

"Медициналық қызметке      
лицензия беру, қайта ресімдеу,  
лицензияның телнұсқасын беру"  
электрондық мемлекеттік   
қызмет көрсету регламентіне   
5-қосымша           

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің "сапа" және "қолжетімділік" көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны ______________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность"

Постановление акимата Костанайской области от 26 ноября 2012 года № 533. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 6 декабря 2012 года № 3912. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20 ноября 2013 года № 508

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20.11.2013 № 508 (вводится в действие со дня подписания).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бектурганова С. Ч.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр транспорта
      и коммуникаций
      Республики Казахстан
      _______ А. Жумагалиев

      Начальник ГУ "Управление
      здравоохранения акимата
      Костанайской области"
      _______ О. Бекмагамбетов

Утвержден        
постановлением акимата  
от 26 ноября 2012 года  
№ 533          

Регламент электронной государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
на медицинскую деятельность"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность" (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление здравоохранения акимата Костанайской области" (далее – услугодатель), на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – Центр), а также через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz или через веб-портал "Е лицензирование" www.elicense.kz, при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 сентября 2012 года № 1173 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере медицинской деятельности" (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность" (далее — Регламент):
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса (далее – ИС);
      2) получатель – физическое и юридическое лицо;
      3) бизнес-идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      4) Единая нотариальная информационная система – это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее – ЕНИС);
      5) веб-портал "Е лицензирование" – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД "Е лицензирование");
      6) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      7) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      8) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      10) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      11) электронная лицензия - лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      12) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      13) веб-портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      14) платежный шлюз "электронного правительства" – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и "электронного правительства" при осуществлении платежей физических и юридических лиц (далее – ПШЭП);
      15) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      16) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 1 функционального взаимодействия) при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата электронной государственной услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД "Е лицензирование";
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е лицензирование" факта оплаты за оказание электронной государственной услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание электронной государственной услуги в ИС ГБД "Е лицензирование";
      9) процесс 6 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД "Е лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е лицензирование";
      16) процесс 11 – получение получателем результата электронной государственной услуги (электронная лицензия), сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения (диаграмма № 2 функционального взаимодействия) при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через услугодателя приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е лицензирование" для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в государственную базу данных "Физические лица" (далее – ГБД ФЛ) / государственную базу данных "Юридические лица" (далее – ГБД ЮЛ) о данных получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е лицензирование" и обработка электронной государственной услуги в ИС ГБД "Е лицензирование";
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е лицензирование";
      12) процесс 9 – получение получателем результата электронной государственной услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД "Е лицензирование" Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения (диаграмма № 3 функционального взаимодействия) при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через Центр приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) ИС ГБД "Е лицензирование" логина и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором Центра данных получателя, а также данных доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра, через ШЭП в ИС ГБД "Е лицензирование";
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в ИС ГБД "Е лицензирование";
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте, и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е лицензирование";
      11) процесс 9 – получение получателем через оператора Центра результата электронной государственной услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД "Е лицензирование".
      9. Формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу приведены на веб-портале "электронного правительства" www.e.gov.kz или веб-портале "Е лицензирование" www.elicense.kz, а также на интернет-ресурсе услугодателя и Центра.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю и в Центр.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра (1414).

3. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. ИС и структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ПШЭП;
      4) ИС ГБД "Е лицензирование";
      5) ГБД ЮЛ;
      6) ГБД ФЛ;
      7) ЕНИС;
      8) Центр;
      9) услугодатель.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий СФЕ (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. В приложении 34 к настоящему Регламенту представлены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги (выходной документ), включая формы уведомлений.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 5 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1        
к регламенту электронной  
государственной услуги  
"Выдача лицензии,   
переоформление, выдача  
дубликатов лицензии  
на медицинскую деятельность" 

Таблица 1. Текстовое табличное описание последовательности действий СФЕ (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия

1.1. Описание действий СФЕ через ПЭП

№ действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

Наименование
СФЕ, ИС

Получатель

ПЭП

Получатель

ПШЭП

ПЭП

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и
их описание

Прикрепле-
ние в
интернет-
браузер
компьютера
получателя
регистраци-онного
свидетельс-
тва ЭЦП

Формирует
сообщение об
отказе в
связи с
имеющимися
нарушениями
в данных
получателя

Получатель
выбирает
электронную
государст-
венную
услугу и
формирует
данные
запроса
прикрепле-
нием
необходимых
документов
в электрон-
ном виде

Оплата
электронной
государственной
услуги

Формирует
сообщение
об отказе
в связи с
отсутствием
оплаты

Форма
завершения
(данные,
документ
организаци-
онно–распо-
рядительное
решение)

Отображение
уведомления
об успешном
формирова-
нии запроса

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашивае-
мой элект-
ронной
государст-
венной
услуге

Отображение
уведомления
об успешном
формирова-
нии запроса

Отображение
уведомления об
успешном
завершении
действия

Формирова-
ние сооб-
щения об
отказе в
запрашивае-
мой элект-
ронной
государст-
венной
услуге

Сроки
исполнения

10–15
секунд

20 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

20 секунд

Номер
следующего
действия

2– если
есть нару-
шения в
данных
получателя;
3–если
авторизация
прошла
успешно

4

5 – если не
оплатил, 6 –
если оплатил

6

7

8

9

10

11

Получа-
тель

ПЭП

Получатель

ИС ГБД "Е
лицензиро-
вание"

ИС ГБД "Е
лицензирова-
ние"

ИС ГБД "Е
лицензирование"

Получа-
тель
выбирает
ЭЦП для
удосто-
верения
(подписа-
ния)
запроса

Формирует
сообщения
об отказе
в связи с
не подт-
верждением
подлинности
ЭЦП
получателя

Удостовере-
ние (под-
писание)
запроса
посредством
ЭЦП

Регистрация
электронного
документа
(запроса
получателя)
в ИС ГБД "Е
лицензирова-
ние" и
обработка
запроса в ИС
ГБД "Е
лицензирова-
ние"

Формирование
сообщения об
отказе в
связи с
имеющимися
нарушениями в
данных
получателя в
ИС ГБД "Е
лицензирова-
ние"

Электронный
документ
(электронная
лицензия)

Маршрути-
зация
запроса

Формирова-
ние сооб-
щения об
отказе в
запрашива-
емой элект-
ронной государст-
венной
услуге

Маршрутиза-
ция запроса

Регистрация
запроса с
присвоением
номера
заявлению

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государствен-
ной услуге

Электронная
лицензия

10–15
секунд

10–15
секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

20  секунд

Для получения
лицензий -
15 рабочих дней;
для переоформле-
ния лицензии -
10 рабочих дней;
для получения
дубликата - 2
рабочих дня

7– если
в ЭЦП
ошибка,
8 – если
ЭЦП без
ошибки

-

-

10-проверка
услугодате-
лем соответ-
ствия полу-
чателя ква-
лификацион-
ным требо-
ваниям и
основаниям
для выдачи
лицензии

-

1.2. Описание действий СФЕ через услугодателя

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ,
ИС

Услугода-
тель

ИС ГБД "Е
лицензирова-
ние"

Услугодатель

ГБД ФЛ/ГБД
ЮЛ

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и
их описание

Авторизу-
ется
на ИС ГБД
лицен-
зирова-
ние"

Формирует
сообщение об
отказе в
авторизации в
связи с
имеющими
нарушениями в
данных
сотрудника
услугодателя

Выбор
сотрудником
услугодателя
электронной
государствен-
ной услуги

Направление запроса
на проверку данных
получателя в ГБД ФЛ/
ГБД ЮЛ

Форма
завершения
(данные,
документ
организаци-
онно–распо-
рядительное
решение)

Отображе-
ние уве-
домления
об успеш-
ном фор-
мировании
запроса

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государствен-
ной услуге

Отображение
уведомления
об успешном
формировании
запроса

Маршрутизация
запроса

Сроки исполнения

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

Номер
следующего
действия

1 -
Проверка
в ИС ГБД
лицен-
зирова-
ние" под-
линности
данных
логина и
пароля
сотрудни-
ка услу-
годателя

4

5 – если есть
нарушения в данных
получателя; 6 – если
авторизация прошла
успешно

5

6

7

8

9

ИС ГБД "Е
лицензирование"

Услугодатель

ИС ГБД "Е
лицензирова-
ние"

ИС ГБД "Е
лицензирование"

ИС ГБД "Е
лицензиро-
вание"

Формирование
сообщения о
невозможности
получения данных
в связи с
отсутствием
данных полу-
чателя в ГБД
ФЛ/ГБД ЮЛ

Заполнение формы
запроса с
прикреплением
документов

Регистрация
электронного
документа в
ИС ГБД "Е
лицензирова-
ние" и обра-
ботка элект-
ронной госу-
дарственной
услуги в ИС
ГБД "Е лицен
зирование"

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
услуге в связи
с нарушениями в
данных полу-
чателя в ИС ГБД
"Е лицензиро-
вание"

Электрон-
ный доку-
мент (эле-
ктронная
лицензия)

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государственной
услуге

Отображение
уведомления об
успешном
формировании
запроса

Регистрация
запроса в
системе с
присвоением
номера
заявлению

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государственной
услуге

Электрон-
ная
лицензия

20 секунд

10–15 секунд

10-15 секунд

20 секунд

Для
получения
лицензий -
15 рабочих
дней; для
переофор-
мления
лицензии -
10 рабочих
дней; для
получения
дубликата
- 2 рабо-
чих дня

-

-

8 – если в
ИС ГБД "Е
лицензирова-
ние" отсут-
ствуют данные
по запросу,
9 – если
данные по
запросу
найдены

-

-

1.3. Описание действий СФЕ через Центр

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

Наименование
СФЕ, ИС

АРМ ИС
ЦОН

Центр

Центр

ГБД ФЛ/
ГБД ЮЛ, ЕНИС

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции)
и их описание

Авторизу-
ется на
ИС ГБД "Е
лицензи-
рование"

Выбор элект-
ронной государ-
ственной услуги

Направление
запроса на
проверку данных
получателя в ГБД
ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирование
сообщения об
отказе в связи
с имеющимися
нарушениями в
данных

Форма
завершения
(данные,
документ
организацион-
но–распоря-
дительное
решение)

Регистра-
ция
запроса
в системе
с присво-
ением
номера
заявлению

Отображение
уведомления
об успешном
формировании
запроса

Маршрутизация
запроса

Формирование
мотивированного
отказа

Сроки
исполнения

30-
секунд-
– 1
минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

Номер
следующего
действия

2

3

4 – если есть
нарушения в
данных
получателя; 5 –
если нарушений
нет

-

5

6

7

8

9

Центр

Центр

ИС ГБД
"Е лицензи-
рование"

ИС ГБД
"Е лицензи-
рование"

ИС ГБД
"Е лицензи
рование"

Заполнение
формы
запроса с
прикрепле-
нием
документов
и удосто-
верением
посредством
ЭЦП

Направление
запроса
удостоверен-
ного ЭЦП
оператора
Центра

Регистрация
электронного
документа в ИС
ГБД "Е лицен-
зирование"

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
услуге в связи
с имеющимися
нарушениями в
данных полу-
чателя в ИС ГБД
"Е лицензи-
рование"

Электронный
документ
(электронная
лицензия)

Отображение
уведомления
об успешном
формировании
запроса

Маршрутиза-
ция запроса

Регистрация
запроса с
присвоением
номера
заявлению

Формирование
мотивированного
отказа

Электронная
лицензия

30 секунд –
1 минута

1 минута

1 минута

30 секунд –
1 минута

Для получения
лицензий - 15
рабочих дней;
для переоформления
лицензии -10
рабочих дней;
для получения
дубликата - 2
рабочих дня

-

-

8 – если есть
нарушения,
9 – если
нарушений нет

-

-

      Примечание:
      В данных таблицах перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблицы приложения 2 к настоящему Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.

Приложение 2         
к регламенту электронной  
государственной услуги   
"Выдача лицензии, переоформление, 
выдача дубликатов лицензии на  
медицинскую деятельность"  

      Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

      Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

      Рисунок 3. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через Центр

Таблица. Условные обозначения

      Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, использующихся для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает получателям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе "Примечания".

Приложение 3         
к регламенту электронной   
государственной услуги   
"Выдача лицензии,      
переоформление, выдача   
дубликатов лицензии     
на медицинскую деятельность"  

Экранная форма заявления на электронную государственную услугуВ___________________________________________________________
(полное наименование органа лицензирования) от________________________________________________________________
(полностью фамилия, имя, отчество физического лица)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу выдать лицензию на осуществление____________________________________
(указать вид

__________________________________________________________________
деятельности (действия)
на территории или за пределами территории Республики Казахстан __________

Сведения о физическом лице:

1. Год рождения ____________________________________________________

2. Паспортные данные_______________________________________________
(серия, №, кем и когда выдан)

3. Образование_______________________________________________________
(при наличии специальности, № диплома (иного документа),_____________________________________________________________________________________________
наименование учебного заведения, год окончания)

4. Свидетельство о государственной регистрации в качестве индивидуального предпринимателя (ИИН)____________________________________________________________________________________________________________________________________
(№ кем и когда выдано)

5. Домашний адрес___________________________________________________

6. Место работы
____________________________________________________

7. Расчетный счет (если имеется)______________________________________
(№ счета, наименование и местонахождение банка)

8. Прилагаемые документы:________________________________________________________
_______________________________________________________________
__________________ _______________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество)

"___"_____________20__г.

Заявление принято к рассмотрению "___"___________20__г.
__________________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество ответственного лица органа лицензирования)

Экранная форма заявления на электронную государственную услугу

В______________________________________________________________
(полное наименование органа лицензирования) от__________________________________________________________________
(полное наименование юридического лица)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу выдать лицензию на осуществление ____________________________
(указать вид _________________________________________________________________
деятельности (действия)

на территории или за пределами территории Республики Казахстан__________

Сведения об организации:

1. Форма собственности _________________________________________

2. Год создания ________________________________________________

3. Свидетельство о государственной регистрации (БИН)___________________________________________________________________________________________________________________________________
(№, кем и когда выдано)

4. Адрес __________________________________________________________
(индекс, город, район, область, улица, № дома, _______________________________________________________________
(телефон, факс)

5. Расчетный счет __________________________________________________
(№ счета, наименование и местонахождение банка)

6. Филиалы, представительства ______________________________________
(местонахождение и реквизиты)

7. Прилагаемые документы:
______________________________________________________________

_______________________________________________________________

Руководитель __________________ ______________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество)

Место печати

"___"______________20__ г.
Заявление принято к рассмотрению "____"____________20__г.
______________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество ответственного лица органа лицензирования)

Приложение 4           
к регламенту электронной     
государственной услуги      
"Выдача лицензии, переоформление,  
выдача дубликатов лицензии    
на медицинскую деятельность"   

Выходная форма положительного ответа на электронную государственную услугу

Уведомления, предоставляемые получателю

      Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления. Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе "Уведомления" в личном кабинете на портале "электронного правительства", а также передается в ИС ГБД "Е лицензирование".

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу

Приложение 5         
к регламенту электронной   
государственной услуги    
"Выдача лицензии, переоформление, 
выдача дубликатов лицензии   
на медицинскую деятельность"   

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"
____________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.