"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2012 жылғы 10 желтоқсандағы № 563 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 14 желтоқсанда № 3939 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2013 жылғы 20 қарашадағы № 508 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 20.11.2013 № 508 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

      КЕЛІСІЛДІ:

      "Қостанай облысы
      әкімдігінің сәулет
      және қала құрылысы
      басқармасы" ММ бастығы
      __________ С. Омарова

Әкімдіктің         
2012 жылғы 10 желтоқсандағы  
№ 563 қаулысымен     
бекітілген        

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) уәкілетті орган – облыстық маңызы бар қалалардың, аудандардың сәулет және қала құрылысы бөлімдері (бұдан әрі – уәкілетті орган);
      2) мемлекеттік қызметті алушы - жеке және заңды тұлға.

2. Жалпы ережелер

      2. "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру", "Іздестіру қызметіне лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензиялардың телнұсқасын беру", "Үлескерлердің ақшасын тарту есебінен тұрғын жайлар құрылысын ұйымдастыру жөніндегі қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияларға телнұсқасын беру" мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына толықтыру енгізу туралы" 2010 жылғы 7 қазандағы № 1036 және "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулыларына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1128 қаулысымен бекітілген "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызмет стандартымен (бұдан әрі - Стандарт) және Регламентпен белгіленген тәртіпте жүзеге асырылады.
      3. Мемлекеттік қызмет Стандарттың 12-қосымшаларында көрсетілген мекенжайлар бойынша уәкілетті органмен, сондай-ақ халыққа қызмет көрсету орталықтарымен (бұдан әрі – Орталық) баламалы негізде ұсынылады.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Заңының 1-бабы 49) тармақшасының, "Объектілерді салу үшін бастапқы материалдарды (деректерді) және рұқсат беретін құжаттарды ресімдеу мен беру тәртібін оңайлату жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 6 мамырдағы № 425 қаулысымен бекітілген, Құрылыс объектілерін жобалау үшін бастапқы материалдарды (деректерді) ресімдеу және беру ережесінің негізінде ұсынылады.
      6. Мемлекеттік қызмет тегін ұсынылады.
      7. Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес қағаз жеткізгіште тіркеу коды көрсетілген, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) техникалық шарттардың міндетті қосымшасы бар сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру, не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушы тұрып жатқан немесе тіркелген жері бойынша уәкілетті органдардың немесе Орталықтардың ғимараттарында көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет ұсыну үшін уәкілетті органдардың және Орталықтардың ғимараттарында мүмкіндігі шектеулі мемлекеттік қызметті алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар қарастырылған. Залда күтуге және құжаттарды толтыруға арналған орындар орналастырылған, анықтама бюросы, күтуге арналған орындықтар орналастырылады.
      Уәкілетті органдарда мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, мекенжайлары және телефондары Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген уәкілетті органның белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес ұсынылады.
      Орталықтарда мемлекеттік қызмет жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, Орталықтардың белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін ұсынылады.
      Орталықтарда қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы броньдауға болады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі және мемлекеттік қызмет көрсету барысы туралы ақпаратты мекенжайлары Стандарттың 12-қосымшаларында көрсетілген уәкілетті органнан, Орталықтан алуға болады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпаратты Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша алуға болады.
      10. Мемлекеттік қызмет Стандарттың 7-тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың негіздері мыналар болып табылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушының Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттардың бірін Орталыққа ұсынбауы.
      Орталықтың қызметкері құжатты қабылдаудан бас тартқан кезде мемлекеттік қызметті алушыға жетпей тұрған құжаттарды көрсете отырып, қолхат береді;
      2) уәкілетті органмен Орталықтан келіп түскен құжаттарды ресімдеуде қателер анықталғанда. Уәкілетті орган құжаттар пакетін алғаннан кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде оларды қайтарудың себептерін жазбаша негіздей отырып, Орталыққа қайтарады;
      3) уәкілетті органмен жобалауға арналған тапсырманың техникалық шарттар алуға қажетті негізгі параметрлерге сәйкессіздігі анықталғанда. Осындай жағдайда уәкілетті орган үш жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті алушыны сәйкессіздіктерді жою үшін хабардар етедi;
      Бас тартқан жағдайда уәкілетті органның лауазымды тұлғасы немесе Орталықтың қызметкері мемлекеттік қызметті алушыға 1 (бір) жұмыс күні ішінде хабарлайды және уәкілетті органның бас тартуы туралы жазбаша негіздемелер береді.
      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызметті алушыдан өтініш алған сәттен бастап мемлекеттік қызмет нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) Орталыққа өтініш берген кезде:
      мемлекеттік қызметті алушы өтінішті еркін нысанда береді;
      Орталықтың инспекторы өтінішті қабылдайды, құжаттарды есепке алу кітабында тіркейді және Стандарттың 14-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді немесе Регламенттің 11-тармағының 1) тармақшасына сәйкес қабылдаудан бас тартады;
      жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды жинақтайды және уәкілетті органға қайта жібереді;
      Орталықтың инспекторы уәкілетті органнан дайын болған сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қабылдайды және тіркейді және мемлекеттік қызметті алушыға береді;
      2) уәкілетті органға өтініш берген кезде:
      мемлекеттік қызметті алушы өтінішті еркін нысанда береді;
      уәкілетті органның (кеңсенің) қызметкері өтінішті қабылдайды, құжаттарды есепке алу кітабында тіркейді және Стандарттың 14-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді;
      уәкілетті органның басшысы келіп түскен құжаттар бойынша бұрыштамада мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты орындаушыны көрсете отырып, басқарушылық шешім қабылдайды;
      уәкілетті органның орындаушысы құжаттарды қарайды, сәулет-жоспарлау тапсырмасының жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды, басшыға қол қою үшін жібереді;
      уәкілетті органның басшысы сәулет-жоспарлау тапсырмасын бекітеді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      уәкілетті органның (кеңсенің) қызметкері дайын болған сәулет-жоспарлау тапсырмасын онда көрсетілген мерзімде қолхат негізінде немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және Орталыққа жібереді немесе мемлекеттік қызметті алушыға береді.
      13. Уәкілетті органда мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең аз саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-қимыл (өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      14. Құжаттарды қабылдау:
      уәкілетті органда (кеңсе арқылы) Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайда;
      Орталықтарда "кедергісіз қызмет көрсету" арқылы жүзеге асырылады, оларда қызметтің мақсаты және атқаратын функциялары туралы ақпарат орналастырылады, сондай-ақ Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызметті алушыға дайын болған сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беруді уәкілетті органның лауазымды тұлғасы немесе Орталықтың қызметкері "терезелер" арқылы онда көрсетілген мерзімде қолхат негізінде жүзеге асырады.
      Егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттарды алуға мерзімінде келмеген жағдайда, Орталық оларды 3 (үш) ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін уәкілетті органға өткізеді.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде 5 құрылымдық-функционалдық бірлік (бұдан әрі – ҚФБ) мынадай құрамда әрекет етеді:
      1) Орталықтың инспекторы;
      2) жинақтау бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті органның (кеңсенің) қызметкері;
      4) уәкілетті органның орындаушысы;
      5) уәкілетті органның басшысы.
      16. Ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талаптар: уәкілетті орган және Орталық мемлекеттік қызметті алушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз етеді.
      17. Әрбір әкімшілік іс-қимылдың (рәсімнің) орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының (рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-қимылдарының қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысында олар қабылдайтын шешімдер, әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауап береді.

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын   
беру" мемлекеттік қызмет     
көрсету регламентіне      
1-қосымша           

Әрбір әкімшілік іс-қимылдың (рәсімнің) орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының (рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы

1 кесте      

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

Іс-қимылдың
(жұмыс барысының,
ағынының) №

1

2

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның
(кеңсенің) қызметкері

Уәкілетті органның
басшысы

Іс-қимылдың
(үдерістің,
рәсімнің,
операцияның) атауы
және олардың
сипаттамасы

Өтінішті қабылдайды,
есепке алу кітабында
тіркейді

Келіп түскен құжаттар
бойынша басқарушылық
шешім қабылдайды

Аяқтау нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдастырушылық-
басқарушылық шешім)

Қолхат беру

Бұрыштамада
мемлекеттік қызмет
көрсетуге жауапты
орындаушыны көрсету

Орындау мерзімдері
(жұмыс күні)

30 минуттан артық емес

1 жұмыс күні

3

4

5

Уәкілетті органның
орындаушысы

Уәкілетті органның
басшысы

Уәкілетті органның
(кеңсенің) қызметкері

Құжаттарды қарайды
және сәулет-жоспарлау
тапсырмасының жобасын
немесе мемлекеттік
қызмет көрсетуден бас
тарту туралы дәлелді
жауапты дайындайды

Сәулет-жобалау
тапсырмасын
бекітеді немесе
мемлекеттік қызмет
көрсетуден бас
тарту туралы
дәлелді жауапқа
қол қояды

Дайын болған
сәулет-жоспарлау
тапсырмасын немесе
мемлекеттік қызмет
көрсетуден бас тарту туралы
дәлелді жауапты тіркейді

Сәулет-жоспарлау
тапсырмасының жобасын
немесе мемлекеттік
қызмет көрсетуден бас
тарту туралы дәлелді
жауапты уәкілетті
органның басшысына
қол қоюға беру

Дайын болған
сәулет-жоспарлау
тапсырмасын немесе
мемлекеттік қызмет
көрсетуден бас
тарту туралы
дәлелді жауапты
уәкілетті органның
(кеңсенің)
қызметкеріне беру

Мемлекеттік қызметті
алушыға дайын болған
сәулет-жоспарлау
тапсырмасын онда
көрсетілген мерзімде қолхат
негізінде немесе
мемлекеттік қызмет
көрсетуден бас тарту туралы
дәлелді жауапты беру

5 жұмыс күні
(Стандарттың
7-тармағының
1)тармақшасына
сәйкес)
12 жұмыс күні
(Стандарттың
7-тармағының
2)тармақшасына
сәйкес)

1 жұмыс күні

Тіркеуі - 1 жұмыс күні
Беруі – 30 минуттан артық
емес

2 кесте     

Баламалы үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

Іс-қимылдың
(жұмыс
барысының,
ағынының) №

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық инпекторы

Орталықтың
жинақтау
бөлімінің
инспекторы

Уәкілетті
органның
(кеңсенің)
қызметкері

Іс-қимылдың
(үдерістің,
рәсімнің,
операцияның)
атауы және
олардың
сипаттамасы

Өтінішті
қабылдайды

Құжаттарды
жинақтайды

Құжаттарды
қабылдайды

Аяқтау нысаны
(деректер,
құжат,
ұйымдастырушы-
лық-басқарушы-
лық шешім)

Есепке алу
кітабында тіркеу,
құжаттарды
қабылдағаны туралы
қолхатты немесе
жетпей тұрған
құжаттарды көрсете
отырып,
қабылдаудан бас
тартуды беру

Уәкілетті органға
құжаттарты қайта
жіберу

Есепке алу
кітабында тіркеу

Орындау
мерзімдері
(жұмыс күні)

20 минуттан артық
емес

1 жұмыс күні

30 минуттан
артық емес

4

5

6

7

8

Уәкілетті
органның
басшысы

Уәкілетті
органның
орындаушысы

Уәкілетті
органның
басшысы

Уәкілетті
органның
(кеңсенің)
қызметкері

Орталықтың
инспекторы

Келіп
түскен
құжаттар
бойынша
басқарушы-
лық шешім
қабылдайды

Құжаттарды
қарайды және
сәулет-жоспар-
лау тапсырма-
сының жобасын
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден бас
тарту туралы
дәлелді
жауапты
дайындайды

Сәулет-жоспар-
лау
тапсырмасын
бекітеді
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден бас
тарту туралы
дәлелді
жауапқа қол
қояды

Дайын
болған
сәулет-
жоспарлау
тапсырмасын
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелді
жауапты
тіркейді

Уәкілетті
органнан
дайын болған
сәулет-жос-
парлау
тапсырмасын
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелді
жауапты
қабылдайды

Бұрыштамада
мемлекеттік
қызмет
көрсетуге
жауапты
орындаушыны
көрсету

Сәулет-жоспар-
лау тапсырма-
сының жобасын
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден бас
тарту туралы
дәлелді
жауапты
уәкілетті
органның
басшысына қол
қою үшін беру

Дайын болған
сәулет-жоспар-
лау тапсырма-
сын немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден бас
тарту туралы
дәлелді
жауапты
уәкілетті
органның
(кеңсенің)
қызметкеріне
беру

Дайын
болған
сәулет-
жоспарлау
тапсырмасын
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелді
жауапты
Орталыққа
жібереді

Дайын болған
сәулет-жос-
парлау
тапсырмасын
онда
көрсетілген
мерзімде
қолхат
негізінде
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелді
жауапты беру

1 жұмыс
күні

5 жұмыс күні
(Стандарттың
7-тармағының
1)тармақшасына
сәйкес)
12 жұмыс күні
(Стандарттың
7-тармағының
2)тармақшасына
сәйкес)

1 жұмыс күні

Тіркеуі - 1
жұмыс күні
Беруі – 30
минуттан
артық емес

Тіркеуі - 1
жұмыс күні
Беруі – 20
минуттан
артық емес

"Сәулет-жоспарлау       
тапсырмасын беру"     
мемлекеттік қызмет көрсету 
регламентіне       
2-қосымша        

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-қимылдарының қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архитектурно – планировочного задания"

Постановление акимата Костанайской области от 10 декабря 2012 года № 563. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 14 декабря 2012 года № 3939. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20 ноября 2013 года № 508

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20.11.2013 № 508 (вводится в действие со дня подписания).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача архитектурно – планировочного задания".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

      Согласовано:

      Начальник ГУ
      "Управление архитектуры
      и градостроительства акимата
      Костанайской области"
      __________ С. Умарова

Утвержден         
постановлением акимата  
от 10 декабря 2012 года 
№ 563          

Регламент государственной услуги "Выдача
архитектурно – планировочного задания"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания" (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган – отделы архитектуры и градостроительства городов областного значения, районов (далее – уполномоченный орган);
      2) получатель государственной услуги – физическое и юридическое лицо.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Выдача архитектурно-планировочного задания" (далее – государственная услуга) осуществляется в порядке, установленном стандартом государственной услуги "Выдача архитектурно- планировочного задания", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1128 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликата лицензии на изыскательскую деятельность", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность по организации строительства жилых зданий за счет привлечения денег дольщиков" и внесении изменений в постановления Правительства Республики Казахстан от 7 октября 2010 года № 1036 "Об утверждении стандартов государственных услуг" и внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745" и от 7 апреля 2011 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт) и Регламентом.
      3. Государственная услуга предоставляется уполномоченным органом, а также через центры обслуживания населения на альтернативной основе (далее - Центр) по адресам, указанным в приложениях 12 Стандарта.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании подпункта 49) статьи 1 Закона Республики Казахстан от 16 июля 2001 года "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан", Правил оформления и выдачи исходных материалов (данных) для проектирования объектов строительства, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 мая 2008 года № 425 "О некоторых мерах по упрощению порядка оформления и выдачи исходных материалов (данных) и разрешительных документов для строительства объектов".
      6. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача архитектурно-планировочного задания с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении) с указанием регистрационного кода на бумажном носителе согласно приложению 3 к Стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается в зданиях уполномоченных органов либо Центров по месту проживания либо регистрации получателя государственной услуги.
      Для предоставления государственной услуги в зданиях уполномоченных органов и Центров предусмотрены условия для обслуживания получателей государственной услуги с ограниченными возможностями. В зале расположены места для ожидания и заполнения документов, располагаются справочное бюро, кресла для ожидания.
      В уполномоченных органах государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, с установленным графиком работы уполномоченного органа, адреса и телефоны которых указаны в приложении 1 к Стандарту.
      В Центрах государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением воскресенья и праздничных дней, с установленным графиком работы Центров с 9.00 до 20.00 часов, без перерыва на обед.
      В Центрах прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      При желании получателя государственной услуги возможно "бронирование" электронной очереди посредством веб-портала "электронное правительство".
      9. Информацию по вопросам оказания государственной услуги и о ходе оказания государственной услуги можно получить в уполномоченном органе, Центре, адреса которых указаны в приложениях 12 к Стандарту.
      Полную информацию о порядке оказания государственной услуги можно получить по адресам, указанным в пункте 4 Стандарта.
      10. Государственная услуга оказывается в сроки, указанные в пункте 7 Стандарта.
      11. Основаниями для отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) непредставление получателем государственной услуги в Центр одного из документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      При отказе в приеме документов работником Центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов;
      2) выявление уполномоченным органом ошибок в оформлении документов, поступающих из Центра. В течение 1 (одного) рабочего дня после получения пакета документов уполномоченный орган возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата;
      3) выявление уполномоченным органом несоответствия задания на проектирование основным параметрам необходимым для получения технических условий. В данном случае уполномоченный орган извещает получателя государственной услуги для устранения несоответствий в течение трех рабочих дней;
      В случае отказа, должностное лицо уполномоченного органа либо работник Центра информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине отказа.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) при обращении в Центр:
      получатель государственной услуги подает заявление в произвольной форме;
      инспектор Центра принимает заявление, регистрирует в книге учета документов и выдает расписку о приеме соответствующих документов, указанных в подпункте 2) пункта 14 Стандарта, либо отказывает в приеме в соответствии с подпунктом 1) пункта 11 Регламента;
      инспектор накопительного отдела сводит документы и перенаправляет в уполномоченный орган;
      инспектор Центра принимает и регистрирует из уполномоченного органа готовое архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и выдает получателю государственной услуги;
      2) при обращении в уполномоченный орган:
      получатель государственной услуги подает заявление в произвольной форме;
      сотрудник (канцелярии) уполномоченного органа принимает заявление, регистрирует в книге учета документов и выдает расписку о приеме соответствующих документов, указанных в подпункте 1) пункта 14 Стандарта;
      руководитель уполномоченного органа принимает управленческое решение по поступившим документам с указанием в резолюции исполнителя, ответственного за предоставление государственной услуги;
      исполнитель уполномоченного органа рассматривает документы, подготавливает проект архитектурно-планировочного задания либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги, направляет на подпись руководителю;
      руководитель уполномоченного органа утверждает архитектурно- планировочное задание либо подписывает мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги;
      сотрудник (канцелярии) уполномоченного органа регистрирует и направляет в Центр либо выдает получателю государственной услуги готовое архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      13. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Прием документов осуществляется:
      в уполномоченном органе (через канцелярию) по адресу, указанному в приложении 1 к Стандарту;
      в Центрах посредством "безбарьерного обслуживания", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях, а также указываются фамилия, имя, отчество и должность работника Центра.
      Выдача получателю государственной услуги готового архитектурно-планировочного задания либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги осуществляется должностным лицом уполномоченного органа либо работником Центра посредством "окон" на основании расписки в указанный в ней срок.
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за получением документов в срок, Центр обеспечивает их хранение в течение 3 (трех) месяцев, после чего передает в уполномоченный орган.
      15. В процессе оказания государственной услуги задействованы 5 структурно-функциональных единиц (далее – СФЕ) в составе:
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела;
      3) сотрудник (канцелярии) уполномоченного органа;
      4) исполнитель уполномоченного органа;
      5) руководитель уполномоченного органа.
      16. Требования к информационной безопасности: уполномоченный орган и Центр обеспечивают сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документов получателя государственной услуги.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. Должностные лица, оказывающие государственную услугу, за принимаемые ими решения, действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги несут ответственность в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги  
"Выдача архитектурно-     
планировочного задания"    

Описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры)

Таблица 1        

Действие основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода,
потока работ)

1

2

Наименование СФЕ

Сотрудник
(канцелярии)
уполномоченного
органа

Руководитель уполномоченного
органа

Наименование
действия (процесса,
процедуры, операции)
и их описание

Принимает
заявление,
регистрирует в
книге учета
документов

Принимает управленческое решение
по поступившим документам

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Выдача расписки

Указание в резолюции
исполнителя, ответственного за
предоставление государственной
услуги

Сроки исполнения
(рабочий день)

Не более 30 минут

1 рабочий день

3

4

5

Исполнитель
уполномоченного
органа

Руководитель
уполномоченного
органа

Сотрудник (канцелярии)
уполномоченного органа

Рассматривает
документы и
подготавливает проект
архитектурно-плани-
ровочного задания
либо мотивированный
ответ об отказе в
предоставлении
государственной
услуги

Утверждение
архитектурно-
планировочного
задания либо
подписание
мотивированного
ответа об отказе
в предоставлении
государственной
услуги

Регистрирует готовое
архитектурно-планировочное
задание либо мотивированный
ответ об отказе в
предоставлении государственной
услуги

Подача проекта
архитектурно-
планировочного
задания либо
мотивированного
ответа об отказе в
предоставлении
государственной
услуги на подписание
руководителю
уполномоченного
органа

Передача готового
архитектурно-
планировочного
задания либо
мотивированного
ответа об отказе
в предоставлении
государственной
услуги сотруднику
(канцелярии)
уполномоченного
органа

Выдача получателю
государственной услуги готового
архитектурно-планировочного
задания на основании расписки в
указанный в ней срок либо
мотивированного ответа об
отказе в предоставлении
государственной услуги

5 рабочих дней
(согласно подпункту
1) пункта 7 Стандарта
12 рабочих дней
(согласно подпункту
2) пункта 7 Стандарта

1 рабочий день

1 рабочий день – регистрация
Не более 30 минут – выдача

Таблица 2       

Действие альтернативного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

Наименова-
ние СФЕ

Инспектор
Центра

Инспектор
накопительного
отдела Центра

Сотрудник
(канцелярии)
уполномочен-
ного органа

Руководитель
уполномоченного
органа

Наименова-
ние
действия
(процесса,
процедуры,
операции)
и их
описание

Принимает
заявление

Сводит
документы

Принимает
документы

Принимает
управленческое
решение
по поступившим
документам

Форма
завершения
(данные,
документ,
организа-
ционно-распоряди-
тельное
решение)

Регистрация
в книге
учета
документов,
выдача
расписки о
приеме
документов
либо отказа
в приеме с
указанием
недостающих
документов

Перенаправление
документов в
уполномоченный
орган

Регистрация в
книге учета
документов

Указание в
резолюции
исполнителя,
ответственного
за предостав-
ление
государственной
услуги

Сроки
исполнения
(рабочий
день)

Не более 20
минут

1 рабочий день

Не более 30
минут

1 рабочий день

5

6

7

8

Исполни-
тель
уполномо-
ченного
органа

Руководитель
уполномоченного
органа

Сотрудник
(канцелярии) уполномоченного
органа

Инспектор Центра

Рассматри-
вает
документы
и подго-
тавливает
проект
архитек-
турно-пла-
нировочно-
го задания
либо
мотивиро-
ванный
ответ об
отказе в
предостав-
лении
государст-
венной
услуги

Утверждает
архитектурно-плани-
ровочное задание
либо подписывает
мотивированный
ответ об отказе в
предоставлении
государственной
услуги

Регистрирует
готовое
архитектурно-
планировочное
задание либо
мотивированный
ответ об отказе в
предоставлении
государственной
услуги

Принимает из
уполномоченного
органа и
регистрирует готовое
архитектурно-плани-
ровочное задание
либо мотивированный
ответ об отказе в
предоставлении
государственной
услуги

Подача
проекта
архитек-
турно-пла-
нировоч-
ного
задания
либо
мотивиро-
ванного
ответа об
отказе в
предостав-
лении
государст-
венной
услуги на
подписание
руководи-
телю
уполномо-
ченного
органа

Передача готового
архитектурно-плани-
ровочного задания
либо мотивирован-
ного ответа об
отказе в
предоставлении
государственной
услуги сотруднику
(канцелярии)
уполномоченного
органа

Направляет в Центр
готовое архитек-
турно-планировоч-
ное задание либо
мотивированный
ответ об отказе в
предоставлении
государственной
услуги

Выдача готового
архитектурно-плани-
ровочного задания на
основании расписки в
указанный в ней срок
либо мотивированного
ответа об отказе в
предоставлении
государственной
услуги

1 рабочий
день –
регистра-
ция
Не более
30 минут
– выдача

1 рабочий день

1 рабочий день –
регистрация
Не более 30 минут
– выдача

1 рабочий день –
регистрация
Не более 20 минут -
выдача

Приложение 2            
к регламенту государственной услуги  
"Выдача архитектурно-      
планировочного задания"   

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ