Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету туралы

Қостанай облысы Қостанай ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 27 ақпандағы № 136 қаулысы. Қостанай облысы Қостанай ауданының Әділет басқармасында 2012 жылғы 28 наурызда № 9-14-172 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы Қостанай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 29 тамыздағы № 712 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы Қостанай ауданы әкімдігінің 29.08.2013 № 712 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 31-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген, "Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет стандартына сәйкес, бюджетті іске асыру мақсатында Қостанай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін ай сайын әр балаға сегіз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде әлеуметтік көмек көрсетілсін.
      2. Қостанай ауданы әкімдігінің "Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу жөніндегі уәкілетті орган болып анықталсын.
      3. Әлеуметтік көмек тиісті оқу жылының ішінде тағайындалатыны белгіленсін.
      4. Әлеуметтік көмек төлемі екінші деңгейдегі банктер немесе тиісті банктік операция түрлеріне лицензиясы бар ұйымдар арқылы әлеуметтік көмек тұтынушының банктік шотына ақшалай қаражат аудару жолымен жүзеге асырылады.
      5. Осы қаулының орындалуын бақылау Қостанай ауданы әкімінің орынбасары С. Кульбековке жүктелсін.
      6. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2012 жылдың 1 қаңтарынан бастап пайда болған әрекеттерге таратылады.

      Аудан әкімі                                А. Ахметжанов

О материальном обеспечении детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому

Постановление акимата Костанайского района Костанайской области от 27 февраля 2012 года № 136. Зарегистрировано Управлением юстиции Костанайского района Костанайской области 28 марта 2012 года № 9-14-172. Утратило силу постановлением акимата Костанайского района Костанайской области от 29 августа 2013 года № 712

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайского района Костанайской области от 29.08.2013 № 712 (вводится в действие со дня подписания).

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Стандартом оказания государственной услуги "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394, в целях реализации бюджета акимат Костанайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Оказать социальную помощь для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому в размере 8 месячных расчетных показателей на каждого ребенка ежемесячно.
      2. Определить уполномоченным органом по назначению и выплате социальной помощи государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ" акимата Костанайского района.
      3. Установить, что социальная помощь назначается в течение соответствующего учебного года.
      4. Выплата социальной помощи осуществляется путем перечисления денежных средств на банковский счет потребителя социальной помощи через банки второго уровня или организации, имеющие лицензии на соответствующие виды банковских операций.
      5. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Костанайского района Кульбекова С.
      6. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на действия, возникшие с 1 января 2012 года.

      Аким района                                А. Ахметжанов