Үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету туралы

Қостанай облысы Ұзынкөл ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 26 наурыздағы № 103 қаулысы. Қостанай облысы Ұзынкөл ауданының Әділет басқармасында 2012 жылғы 23 сәуірде № 9-19-176 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы Ұзынкөл ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 28 маусымдағы № 140 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы Ұзынкөл ауданы әкімдігінің 28.06.2013 № 140 қаулысымен (қол қойылған күннен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 31-бабына, "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген "Үйде оқитын және тәрбиеленетiн мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшiн құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттік қызмет стандартына, Ұзынкөл аудандық мәслихатының 2011 жылғы 21 желтоқсандағы № 441 "2012-2014 жылдарға арналған аудандық бюджеті туралы" шешіміне (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 9-19-167 тіркелген) сәйкес, "Үйден тәрбиеленіп оқытылатын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету" бюджеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында, Ұзынкөл ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін әр балаға ай сайын сегіз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде әлеуметтік көмек көрсетілсін.
      2. Әлеуметтік көмекті төлеу екінші деңгейдегі банктер немесе банктік операциялардың тиісті түрлеріне лицензиялары бар ұйымдар арқылы әлеуметтік көмек алушының банктік шотына ақшалай қаражаттарды аудару жолымен жүзеге асырылады.
      3. "Ұзынкөл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу бойынша уәкілетті органы болып белгіленсін.
      4. Үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін әлеуметтік көмек өтініш жасаған айдан бастап тағайындалады және тиісті оқу жылы бойы төленеді деп белгіленсін.
      5. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Э.К. Күзенбаевқа жүктелсін.
      6. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2012 жылдың 1 қаңтарынан бастап туындаған қатынастарға өз іс-әрекетін таратады.

      Ұзынкөл
      ауданының әкімі                            Т. Ташмағамбетов

      КЕЛІСІЛДІ:

      "Ұзынкөл ауданының жұмыспен
      қамту және әлеуметтік
      бағдарламалар бөлімі"
      мемлекеттік мекемесінің бастығы
      _________________ Г. Аскарова

      "Ұзынкөл ауданының білім беру
      бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
      бастығы
      _________________ А. Бараншина

      "Ұзынкөл ауданының қаржы
      бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
      бастығы
      _________________ Б. Займулдынова

О материальном обеспечении детей-инвалидов, воспитывающихся и обучающихся на дому

Постановление акимата Узункольского района Костанайской области от 26 марта 2012 года № 103. Зарегистрировано Управлением юстиции Узункольского района Костанайской области 23 апреля 2012 года № 9-19-176. Утратило силу - Постановлением акимата Узункольского района Костанайской области от 26 июня 2013 года № 140

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Узункольского района Костанайской области от 26.06.2013 № 140 (вводится в действие со дня подписания).

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" от 23 января 2001 года, стандартом государственной услуги "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами", решением Узункольского районного маслихата от 21 декабря 2011 года № 441 "О районном бюджете на 2012-2014 годы" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9-19-167), в целях реализации бюджетной программы "Материальное обеспечение детей-инвалидов, воспитывающихся и обучающихся на дому" акимат Узункольского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Оказать социальную помощь для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому в размере 8 месячных расчетных показателей на каждого ребенка ежемесячно.
      2. Выплата социальной помощи осуществляется путем перечисления денежных средств на банковский счет потребителя социальной помощи через банки второго уровня или организации, имеющие лицензии на соответствующие виды банковских операций.
      3. Определить уполномоченным органом по назначению и выплате социальной помощи государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Узункольского района".
      4. Установить, что социальная помощь для материального обеспечения детей-инвалидов, воспитывающихся и обучающихся на дому, назначается с месяца обращения и выплачивается в течение соответствующего учебного года.
      5. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Кузенбаева Э.К.
      6. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяет свое действие на отношения возникшие с 1 января 2012 года.

      Аким
      Узункольского района                       Т. Ташмагамбетов

      СОГЛАСОВАНО:

      Начальник государственного
      учреждения "Отдел занятости
      и социальных программ
      Узункольского района"
      _________________ Г. Аскарова

      Начальник государственного
      учреждения "Отдел образования
      Узункольского района"
      _________________ А. Бараншина

      Начальник государственного
      учреждения "Отдел финансов
      Узункольского района"
      _________________ Б. Займулдынова