"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012 жылғы 05 желтоқсандағы N 1344/12 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 желтоқсанда N 3306 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 555/6 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 19.06.2013 N 555/6 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңы 31-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, сапалы мемлекеттік қызмет көрсету мақсатында, Екібастұз қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Екібастұз қаласы әкiмінiң жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсiн.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Екiбастұз қаласының әкiмi                  А. Вербняк

Екібастұз қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 5 желтоқсандағы
N 1344/12 қаулысымен  
БЕКІТІЛГЕН       

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" регламенті (әрі қарай – регламент) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 31 желтоқсандағы "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" N 2318 қаулысына сәйкес (әрі қарай - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      Шалғай орналасқан елді мекендердегі тұрғындардың мемлекеттік қызметтерге қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында, мемлекеттік қызметтерді Мобильді орталықтары арқылы көрсетуге жол беріледі.
      2. Мемлекеттік қызмет "Екібастұз қаласы әкімдігінің ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесімен, Екібастұз қаласы кенттері, ауылдары мен ауылдық округтері әкімдерінің аппараттарымен (бұдан әрі – уәкілетті органдар) осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар бойынша демалыс пен мереке күндерін қоспағанда аптасына бес күн сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін ұсынылады.
      Сондай-ақ балама негізінде Екібастұз қаласы Мәшһүр Жүсіп көшесі, 92/2 үй мекенжайы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы ұсынылады (әрі қарай - орталық).
      Мобильді орталықтар Орталық бекіткен кестеге сәйкес, бір елді мекенде аптасына бір рет алты сағаттан кем емес уақытта құжаттар қабылдауды жүзеге асырады.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны – автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама (қағаз тасығышта) не мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты уәкілетті орган ғимаратында, орталықта орналасқан стенттерден алуға болады.
      6. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Екібастұз қаласы әкімінің ресми сайтында www.ekibastuz.gov.kz. орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет
(өзара әрекеттілік) реттілігінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет өтініш берілген сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетіледі;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейінгі күтудің ең жоғары шекті уақыты – 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің ең жоғары шекті уақыты – 10 (он) минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Стандарттың 16-тармағында қарастырылған жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі, немесе сенімхат негізінде әрекет ететін сенімді өкіл келгенде ұсынылады.
      11. Мемлекеттік қызмет алу үшін Стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      12. Уәкілетті орган құжат мазмұны туралы ақпараттарды сақтау,  қорғау және құпияда сақтау қажет.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне тұтынушының уәкілетті органға тікелей өтініш беруі кезінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) уәкілетті органның басшысы.
      14. Осы регламенттің 2-қосымшасында әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір құрылымдық-функционалды бірліктер қарапайым іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      15. Осы регламенттің 3-қосымшасында олардың сипаттамасына сай іс-әрекеттердің қисынды реттілігі мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде және құрылымдық-функционалды бірліктер арасындағы өзара байланысты көрсететін нобайы ұсынылған.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Уәкілетті органның лауазымды тұлғаларына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олардың шешім қабылдау мен әрекетімен (әрекетсіздігіне) Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған тәртіпте жауапкершілік жүктеледі.

2012 жылғы 5 желтоқсандағы
"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызметінің  
регламентіне N 1344/12 
1-қосымша      

N р\с Мемлекеттік мекеменің аталуы Орналасқан мекенжайы Байланыс деректері

1.

"Екібастұз қаласы әкімдігінің ауыл шаруашылық бөлімі" мемлекеттік мекеме

Екібастұз қаласы 50-летия Экибастуза к., 10 үй

(87187)754238

2.

"Екібастұз қаласы Шідерті поселкесі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шідерті кенті,  Ленин к., 20 үй

(87187)398552

(87187)398298

3.

"Екібастұз қаласы Солнечный поселкесі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Солнечный кенті Конституция к., 1 үй

(87187)279447

4.

"Екібастұз қаласы Төрт-Құдық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Төрт-Құдық ауылы, Ленин к., 10 үй

(87184)291510

5.

"Екібастұз қаласы Ә. Марғұлан атындағы ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ә. Марғұлан атындағы ауылы Ә. Марғұлан к., 1

(87187)395373

6.

"Екібастұз қаласы Ақкөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ақкөл ауылы, Строительная к., 18 үй

(87187)742083

7.

"Екібастұз қаласы Сарықамыс ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Сарыкамыс ауылы

(87187)742769

8.

"Екібастұз қаласы Өлеңті ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Тай ауылы,
Тәуелсіздік, 33 үй

(87187)743306

9.

"Екібастұз қаласы Екібастұз ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Төртүй ауылы, Школьная к., 12 үй

(87187)743513, 743511

10.

"Екібастұз қаласы Бәйет ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Бәйет ауылы, Ғ. Токтар к., 1а үй

(87187)397118

11.

"Екібастұз қаласы Комсомол ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шиқылдак ауылы, Школьная к.

(87187)745075

12.

"Екібастұз қаласы Қоянды ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қоянды ауылы, Ленин к., 56 үй

(87187)741237

13.

"Екібастұз қаласы Теміржол ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Құлакөл ауылы Орталық к., 116 үй

(87187)744765

14.

"Екібастұз қаласы Қарасу ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қарасу ауылы

(871842)96735

15.

"Екібастұз қаласы Құдайкөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Құдайкөл ауылы

(87187)744350

16.

"Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесінің Екібастұз қаласының филиалы, Республикалық мемлекеттік мекеме

Екібастұз қаласы Мәшһүр Жүсіп к., 92/2 үй

(87187)776693

2012 жылғы 5 желтоқсандағы
"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызметінің  
регламентіне N 1344/12 
2-қосымша      

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
іс-әрекеттерінің сипаттамасы

N р/с Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1.

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

2.

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің  атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның маманы

3.

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтінішті тіркеу, шаруашылық кітабы бойынша мәліметтерді тексеру

Анықтаманы толтыру немесе тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау және  қол қоюға жіберу

Анықтамаға немесе тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Шығыс құжат айналымы журналына тіркеу

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Құжаттарды бақылдау туралы қолхат

Анықтама немесе тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтама немесе тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтама немесе қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап беру

5.

Орындалу мерзімдері

10 минуттан аспайды

1 жұмыс күн ішінде

1 жұмыс күн ішінде

10 минуттан аспайды


Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күн ішінде

1 жұмыс күн ішінде


Келесі әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған

4 баған


2012 жылғы 5 желтоқсандағы
"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызметінің  
регламентіне N 1344/12 
3-қосымша      

Жеке қосалқы шаруашылығының болуы туралы
анықтама беру үдерісінің сызбасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

Постановление акимата города Экибастуза Павлодарской области от 05 декабря 2012 года N 1344/12. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 29 декабря 2012 года N 3306. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 555/6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 19.06.2013 N 555/6.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного предоставления государственных услуг, акимат города Экибастуза ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на курирующего заместителя акима города Экибастуза.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Экибастуза                     А. Вербняк

УТВЕРЖДЕН        
постановлением акимата    
города Экибастуза     
от 5 декабря 2012 года N 1344/12

Регламент государственной услуги "Выдача справок
о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее - регламент) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года N 2318 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – Стандарт).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственной услуги через Мобильные Центры.
      2. Государственная услуга предоставляется государственными учреждениями "Отдел сельского хозяйства акимата города Экибастуза", аппаратов акимов поселков, сел и сельских округов города Экибастуза (далее – уполномоченные органы), пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Также государственная услуга предоставляется через центр обслуживания населения на альтернативной основе (далее – центр), расположенный по адресу: город Экибастуз, улица Мәшһүр Жүсіп, 92/2.
      Мобильные Центры осуществляют прием документов согласно утвержденному Центром графику, не менее шести рабочих часов в одном населенном пункте один раз в неделю.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      5. Информация о порядке оказания государственной услуги содержится на информационных стендах, расположенных в помещении уполномоченных органов.
      6. Информация о государственной услуге размещается на официальном сайте акима города Экибастуза www.ekibastuz.gov.kz.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) государственная услуга оказывается с момента обращения, в течение 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя - не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      10. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя, либо уполномоченного представителя, действующего на основании доверенности.
      11. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      12. Уполномоченный орган должен обеспечить сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документа потребителя.
      13. В процессе оказания государственной услуги при непосредственном обращении потребителя в уполномоченный орган задействованы следующие структурно-функциональные единицы:
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой структурно–функциональной единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональных единиц приведены в  приложении 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1       
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии    
личного подсобного хозяйства"   
от 5 декабря 2012 года N 1344/12

N п\п Наименование уполномоченного органа Юридический адрес Контактный
телефон

1.

Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства акимата города Экибастуза"

город Экибастуз ул. 50-летия Экибастуза, 10

(87187)754238

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Шидерты города Экибастуза"

поселок Шидерты, улица Ленина, 20

(87187)398552

(87187)398298

3.

Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Солнечный города Экибастуза"

поселок Солнечный пр. Конституции, 1

(87187)279447

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Торт-Кудук города Экибастуза"

село Торт-Кудук, ул. Ленина, 10

(87184)291510

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима села имени Алькея Маргулана города Экибастуза"

село Имени Алькея Маргулана ул. А. Маргулана, 1

(87187)395373

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Аккольского сельского округа города Экибастуза"

село Акколь, ул. Строительная, 18

(87187)742083

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Сарыкамысского сельского округа города Экибастуза"

село Сарыкамыс

(87187)742769

8.

Государственное учреждение "Аппарат акима Олентинского сельского округа города Экибастуза"

село Тай, ул. Тауелсиздик, 33

(87187)743306

9.

Государственное учреждение "Аппарат акима Экибастузского сельского округа
города Экибастуза"

село Тортуй, ул. Школьная, 12

(87187)743513, 743511

10.

Государственное учреждение "Аппарат акима Байетского сельского округа города Экибастуза"

село Байет ул. Ғ. Токтара, 1а

(87187)397118

11.

Государственное учреждение "Аппарат акима Комсомольского сельского округа города Экибастуза"

село Шикылдак ул. Школьная

(87187)745075

12.

Государственное учреждение "Аппарат акима Кояндинского сельского округа города Экибастуза"

село Коянды ул. Ленина, 56

(87187)741237

13.

Государственное учреждение "Аппарат акима Железнодорожного сельского округа города Экибастуза"

село Кулаколь ул. Орталық, 116

(87187)744765

14.

Государственное учреждение "Аппарат акима Карасуского сельского округа города Экибастуза"

село Карасу

(871842)96735

15.

Государственное учреждение "Аппарат акима Кудайкольского сельского округа города Экибастуза"

село Кудайколь

(87187)744350

16.

Филиал города Экибастуза Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области"

город Экибастуз ул. Мәшһүр Жүсіп, 92/2

(87187)776693

Приложение 2       
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии    
личного подсобного хозяйства"   
от 5 декабря 2012 года N 1344/12

Описание действий структурно-функциональных единиц

N п/п Действия процессов (хода, потока работ)

1.

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2.

Наименование структурно-функциональных  единиц

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Специалист

уполномоченного органа

3.

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Регистрация обращения, проверка  данных по похозяйственной книге

Заполнение справки либо подготовка мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю и направление на подписание

Подписание справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация в журнале исходящей корреспонденции

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

5.

Сроки исполнения

не более 10 минут

в течение 1 рабочего дня

в течение 1 рабочего дня

не более 10 минут

6.

Сроки исполнения

в течение 1 рабочего дня

в течение 1 рабочего дня

7.

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка


Приложение 3       
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии    
личного подсобного хозяйства"   
от 5 декабря 2012 года N 1344/12

Схема процесса выдачи справок о
наличии личного подсобного хозяйства