Мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Успен аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 24 қазандағы N 317/10 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 13 қарашада N 3260 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Успен аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 199/6 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Успен аудандық әкімдігінің 19.06.2013 N 199/6 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес Успен ауданы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасарына  жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан күннен кейін 10 күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Н. Әутәліпов

Успен ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 24 қазанындағы
N 317/10 қаулысымен  
бекітілген      

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жекетұрғын
үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет атауы: "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі".
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет (әрі қарай - Стандарт), "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы N 76 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет, Павлодар облысы, Успен ауданы, Успен селосы, Ленин көшесі, 70, 8-71834-91-7-41, мекен-жайында орналасқан "Успен ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (әрі қарай – Бөлім), жұмыс кестесі демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағ. 13.00-ден сағ. 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағ. 9.00-ден сағ. 18.00-ге дейін күн сайын, және де, Павлодар облысы, Успен ауданы, Успен селосы, 10 лет Независимости көшесі, 30 мекен-жайында орналасқан, телефоны 8(71834)91-8-40, халыққа қызмет көрсету Орталығы (әрі қарай - Орталық) арқылы баламалы түрде демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағ. 13.00-ден сағ. 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен, сағ. 9.00-ден сағ. 19.00-ге дейін күн сайын, арқылы немесе Өтініш берушіде электрондық-цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда Электрондық үкіметтің: www.egov.kz" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі нысаны, кезегінің реттік нөмірін көрсетіп, есепке қою туралы хабарлама немесе негізді себептерді көрсетіп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап беру (қағаз жеткізгіште немесе электрондық түрде) болып табылады.
      6. Тұтынушымен қажетті құжаттарды тапсырған уақыттан бастап мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      Бөлімге өтінген жағдайда не порталда – күнтізбелік отыз күн;
      Орталықта күнтізбелік отыз күн ішінде (мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды қабылдаған күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді, бұл орайда уәкілетті орган мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталуға бір күн қалғанда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсынады).
      Орталықта құжаттарды тапсырған немесе алған кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты 20 минуттан, уәкілетті органда 15 минуттан аспауы тиіс.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
әрекеттер (өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11 тармағында белгіленген құжаттарды ұсыну қажет.
      Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін арналған барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін келесі құжаттар беріледі:
      Бөлімде немесе Орталықта - мыналар көрсетілген, сәйкес құжаттарды қабылдау туралы қолхат:
      сұраудың нөмірі және қабылдаған күні;
      сұралатын мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты.
      порталда мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетіне" уәкілетті орган өтініштің қабылданғаны туралы хабарлама-есеп жіберіледі, құжатты қабылдау күні мен уақыты және мемлекеттік қызметті алған күн көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16 тармағымен қаралған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылуы мүмкін.
      9. Ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талап: тұтынушының құжаттарының мазмұнындағы ақпараттың сақталуын, қорғауын және құпиялылығын қамтамасыз ету.
      10. Бөлімге өтінген кезде, мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер:
      1) бас маман;
      2) Бөлім бастығы.
      11. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің іс-әрекеттерінің реттілігі осы регламенттің 1 қосымшасында келтірілген.
      12. Іс-әрекеттердің логикалық реттілігі мен құрылымдық-функционалдық бірліктердің өзара байланысуын көрсететін кесте осы регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызметтерді
көрсететін тұлғалардың жауапкершілігі

      13. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын
үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және  
олардың кезегі" мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне     
1 қосымша         

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Әрекеттің (барыстың, жұмыс ағымының) N 1 2 3 4 5

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы

Бас маман

Тұрғын үй комиссиясы

Бас маман

Бөлім бастығы

Бас маман

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарау

Хабарлама жобасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Хабарламаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қарау

Кіріс құжаттары журналына тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Резолюцияға қол қою

Хабарламаның немесе бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Хабарламаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауап туралы шешімге қол қою

Хабарламаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Орындау мерзімдері

15 минуттан аспайды

22 күн

3 күн

3 күн

15 минуттан аспайды

Келесі әрекеттің номері

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын
үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және  
олардың кезегі" мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне     
2 қосымша         

Іс-әрекеттердің логикалық реттілігі мен
құрылымдық-функционалдық бірліктердің
өзара байланысуын көрсететін кесте

Об утверждении регламента государственной услуги

Постановление акимата Успенского района Павлодарской области от 24 октября 2012 года N 317/10. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 13 ноября 2012 года N 3260. Утратило силу постановлением акимата Успенского района Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 199/6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Успенского района Павлодарской области от 19.06.2013 N 199/6.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Успенского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за выполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Ауталипов

Утвержден       
постановлением акимата   
Успенского района      
от 24 октября 2012 года N 317/10

Регламент оказания государственной услуги "Постановка
на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище
из государственного жилищного фонда или жилище,
арендованном местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги: "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании  постановления Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76 Об утверждении стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Успенского района" (далее - Отдел), расположенного по адресу: Павлодарская область, Успенский район, село Успенка, Ленина 70, телефон 8-71834 9-17-41, график работы ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, а также через Центр обслуживания населения на альтернативной основе (далее - Центр) расположенного по адресу: с. Успенка ул. 10 лет Независимости 30, ежедневно с 9.00 часов до 19.00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, телефон 8(71834)91-8-40 или на веб – портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее - портал) при условии наличия у Заявителя электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди, либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин (на бумажном носителе или в электронной форме).
      6. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      при обращении в Отдел либо на портал – в течение тридцати календарных дней;
      при обращении через Центр – в течение тридцати календарных дней, (дата приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги).
      Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче или получении документов в Центре составляет не более 20 минут, в Отделе – не более 15 минут.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      7. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      В Отделе или в Центре – расписка о приеме документов на оказание государственной услуги с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      На портале получателю государственной услуги в "личный кабинет" направляется уведомление - отчет о принятии заявления отделом с указанием даты, времени принятия документов и даты получения государственной услуги.
      8. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае предусмотренном пунктом 16 стандарта.
      9. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      10. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в Отдел:
      1) главный специалист;
      2) начальник Отдела.
      11. Последовательность действий структурно-функциональных единиц приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      12. Схема отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и структурно-функциональных единиц, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      13. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1      
к регламенту государственных услуг
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в    
частном жилищном фонде"     

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц

N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

Наименование структурно-функциональной единицы

Главный специалист

Жилищная комиссия

Главный специалист

Начальник Отдела

Главный специалист

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале входящей корреспонденции

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Подписание резолюции

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Подписание решения об уведомлении либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

Не более 15 минут

22 дня

3 дня

3 дня

Не более 15 минут

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2      
к регламенту государственных услуг
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в    
частном жилищном фонде"     

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий