"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 8 маусымдағы N 2/535 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2012 жылғы 10 шілдеде N 944 тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 20 қаңтардағы N 1/24 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 20.01.2014 N 1/24 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 22 желтоқсандағы «Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы», 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы», 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», 2003 жылғы 7 қаңтардағы «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 қазандағы № 1116 «Электрондық мемлекеттік қызметтің үлгі регламентін бекіту туралы» қаулысына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары С. Сейдумановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркеуден өткен кезден бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі                  А. Есімов

Алматы қаласы әкімдігінің
2012 жылғы «8» маусымдағы
№ 2/535 қаулысымен бекітілген

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) «Алматы қаласының Орталық мемлекеттік мұрағаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Алматы қаласы, Шуланов көшесі, 159 мекенжайы бойынша (бұдан әрі – ЖАО), сондай-ақ баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО) және www.egov.kz «электрондық үкіметтің» порталы (бұдан әрі - портал) арқылы көрсетеді.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысымен бекітілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандартының негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған (медиа-бөліктерден тұратын электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:
      1) бизнес сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және  жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы  – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮП);
      3) жеке сәйкестендіру нөмірі  – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      4) ақпараттық жүйе  – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      5) ҰКО АЖ – Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі;
      6) ХҚКО АЖ – халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі;
      7) ЖАО АЖ - жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/ «Аймақтық шлюз, Қазақстан Республикасы «электрондық үкіметі» шлюзінің жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны бөлігіндегі қосалқы жүйесі ретінде ақпараттық жүйесі;
      8) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      9) пайдаланушы – өзіне керекті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге кіретін және оны пайдаланатын субъект;
      10) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      11) «Электрондық үкіметтің» аймақтық шлюзі (бұдан әрі – ЭҮАШ) – ЖАО-ның электрондық қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ЖАО-ның ішкі жүйелері/бағыныстағы жүйелері мен сыртқы ақпараттық жүйелер арасындағы ақпараттық өзара іс-қимылды қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе;
      12) құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдар құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік мекемелердің немесе басқа ұйымдардың тізбесі;
      13) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін,  пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      14) ХҚКО - халыққа қызмет көрсету орталығы;
      15) «электрондық-үкімет» шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ ) -  электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйесін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе;
      16) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) — электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      17) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;

2. Қызмет берушінің электрондық мемлекеттік
қызмет бойынша әрекетінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2 қосымшасында ЖАО арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қызметтік өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) келтірілген:
      1) тұтынушы қызмет алу үшін ЖАО өтініш жасауы тиіс, ол үшін өтініш жазуы және қажетті құжаттардың түпнұсқаларын көрсетуі тиіс. ЖАО қызметкері тұтынушының өтініші мен құжаттарының түпнұсқалығын тексеру.
      2) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО қызметкерінің ЖСН және парольді ЖАО АЖ-не енгізу үдерісі (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт – ЖАО АЖ-де ЖСН және пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкері жайлы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – ЖАО қызметкері деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЖАО АЖ-не авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – ЖАО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сұрау салынатын мұрағаттық анықтама түріне байланысты сканерленген құжаттарды бекіту);
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сұраным нысанына (енгізілген деректерге, сұралып отырған мұрағаттық анықтаманың түріне қарай бекітілген сканерленген құжаттарға) ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы қол қоюы;
      7) 2-шарт - сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы), ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ЖАО АЖ кері қайтарып алынған тіркеу куәлігінің (күшін жойған) тізімінде болмауын тексеру;
      8) 5-үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      9) 6-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыруы (сұрау салынатын мұрағаттық анықтама түріне байланысты мұрағаттық анықтама, немесе мұрағаттық анықтаманы беруден негізделген бас тарту). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланылуымен қалыптастырылады;
      11) 8-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерінің қолға беруі немесе тұтынушының электрондық поштасына жіберуі;
      7. Осы Регламенттің 2 қосымшасында ХҚКО арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қызметтік өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) келтірілген:
      1) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО  операторының ХҚКО АЖ-де авторландыру үдерісі;
      2) 1 - шарт – ХҚКО АЖ-де ЖСН және пароль немесе ЭЦҚ арқылы тіркелген оператор жайлы деректер түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-үдеріс - ХҚКО операторы деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ХҚКО АЖ авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс - ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыру үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сұрау салынатын мұрағаттық анықтама түріне байланысты сканерленген құжаттарды бекіту);
      5) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сұраным нысанын ХҚКО операторының ЭЦҚ көмегімен қол қоюы (енгізілген деректер, сұрау салынатын мұрағаттық анықтама түріне байланысты сканерленген құжаттарды бекіту);
      6) 2-шарт - сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы), ЭСҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ХҚКО АЖ-де кері қайтарып алынған тіркеу куәлігінің (күшін жойған) тізімінде болмауын тексеру;
      7) 5-үдеріс – оператордың ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – ХҚКО операторының ЭЦҚ қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұранымын) ЖАО АЖ-не ЭҮШ/АЭҮШ арқылы жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      9) 7-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету  нәтижесін ЖАО қызметкерінің (сұрау салынатын мұрағаттық анықтама түріне байланысты мұрағаттық анықтама немесе мұрағаттық анықтама беруден негізделген бас тарту) қалыптастыру. ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланылуымен электрондық құжат қалыптастыру және ХҚКО АЖ-не жіберуі;
      10) 8-үдеріс – ХҚКО қызметкерінің тұтынушыға қолдан қолға беру немесе электрондық поштасының көмегімен шығыс құжатын жіберуі;
      8. Осы Регламенттің 1 қосымшасында ЭҮП арқылы қызмет көрсетудің адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысында қызметтік өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы) келтірілген:
      1) Тұтынушы ЖСН/БСН және пароль көмегімен ЭҮП-да тіркеуді жүзеге асыру (ЭҮП-да тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП-да тұтынушы ЖСН/БСН және парольді енгізу үдерісі (авторландыру үдерісі);
      3) 1 шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы ЭҮП-да тіркелген тұтынушы туралы деректер түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушы деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП-да қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – осы Регламентте көрсетілген қызметтерді тұтынушының таңдауы, қызмет көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыру үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сұрау салынатын мұрағаттық анықтама түріне байланысты сканерленген құжаттарды бекіту);
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сұраным нысанын ХҚКО операторының ЭЦҚ көмегімен қол қоюы (енгізілген деректер, сұрау салынатын мұрағаттық анықтама түріне байланысты сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2-шарт – сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы), ЭСҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ХҚКО АЖ кері қайтарып алынған тіркеу куәлігінің (күшін жойған) тізімінде болмауын тексеру;
      8) 5-үдеріс –Ғ тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6- үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ қойылған электрондық құжатын (тұтынушының сұранымын) ЭҮШ/АЭҮШ арқылы ЖАО АЖ-не жіберу және ЖАО қызметкері электрондық мемлекеттік қызметке өңдеу;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (сұралған мұрағаттық анықтама түріне байланысты мұрағаттық анықтама немесе мұрағаттық анықтаманы беру туралы негізделген бас тарту) қалыптастыру. ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ қолданылуымен электрондық құжат қалыптастыру және ЭҮП жеке кабинетіне жіберу;
      9. Осы Регламенттің 3 қосымшасында тұтынушыға мемлекеттік және орыс тілдерінде ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметтің экрандық формалары келтірілген:
      сұранымды толтыру – ЖСН (БСН) ЭҮП тұтынушының тіркелу нәтижесі бойынша автоматты түрде таңдалады;
      сұранымға қол қою – тұтынушы «қол қою» нүктесінің көмегімен сұранымға ЭЦҚ қоюды жүзеге асырады, осыдан кейін сұраным ЖАО АЖ-не өңдеуге жіберіледі;
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымды алушының орындалу дәрежесін тексеру тәсілі: ЭҮП-да «Қызметті алу тарихы» бөлімінде, сонымен қатар ЖАО немесе ХҚКО өтініш білдіру кезінде;
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңесті ЭҮП call-орталығы (1414) телефоны арқылы алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет үдерісіндегі
өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      13. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЖАО қызметкерлері;
      2) ХҚКО қызметкерлері.
      14. Әрбір әрекетті орындау мерзімі көрсетілген ҚФБ әрекет етуі кезегінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасында берілген.
      15. Осы Регламенттің 2 қосымшасында (1, 2, 3 диаграммалар) көрсетілген сипаттамаларына сәйкес ҚФБ әрекет етуінің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі) логикалық кезектілігі арасындағы өзара байланысын көрсететін диаграммалар берілген.
      16. Осы Регламенттің 4, 5 қосымшаларында электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі берілуі тиіс нысандардың, бланкілер нысандары берілген.
      17. Тұтынушыларға көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 6 қосымшасына сәйкес сапа көрсеткіштері мен қолжетімділікпен өлшенеді.
      18. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік парызын орындауда заңдылықты сақтау;
      3) әдептілік;
      4) жан-жақты және толық ақпарат беру;
      5) жеке және заңды тұлғалардың құжаттарының құпиялылығы және оларды қорғау.
      19. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық талаптары: Интернетке шығу, ЖСН/БСН болуы, ЭҮП авторизациялау, қолданушының ЭЦҚ болуы.

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
1 қосымша

1-кесте. ЖАО арқылы жасалатын әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеттері  

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипат
тамасы

Тұтыну
шының өтініші мен құжат
тардың түпнұсқалығын тексеру, ЖАО АЖ-не деректерді енгізу.

ЖАО қызмет
керін жүйеде авторлан
дыру және электрон
дық мемлекет
тік қызмет көрсетуге сұраным нысанын толтыру.

ЖАО АЖ –нен ХҚКО АЖ –не сұраным мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама бағыттау.

Өтінішке нөмір беру. Ағымдағы мәртебені көрсете отырып хабарлама жасау.
 

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- басшылық ету шешімі)

Өтініш пен қызметті алу үшін құжаттарды қабылдау.

Өтінішке нөмір бере отырып сұранымды тіркеу.

Сұранымды бағыттау.

Түскендердің мәртебесін көрсету

5

Орындалу мерзімдері

15 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

2) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеттері  

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипат
тамасы

Сұранымды орындау. Қағаз және электрон
дық жеткізушілердегі деректер базасында мұрағаттық анықтама бойынша деректерді іздеу. Шешім қабылдау.

Шығыс құжатын қалыптас
тыру

ХҚКО АЖ –не сұраным мәртебесін ауыстыру туралы хабарламаны бағыттау.

Жұмыста мәртебесін көрсету

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Анықтаманы немесе негіздел
ген бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатын жүйеде қалыптас
тыру

Сұранымды бағыттау.

Жұмыста мәртебесін көрсету

5

Орындалу мерзімі

15-тен 30 күнтіз
белік күнге дейін (ерекше жағдайда 6 айға дейін).

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

6

Келесі әрекеттің нөмірі

6

7

8

9

3) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеттері  

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮАШ)

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Шығыс құжатын құру

Шығыс құжатына ЖАО қызметке
рінің ЭЦҚ қоюы. ХҚКО АЖ-де қызмет көрсету мәртебесінің ауысуы туралы хабарлама қалыптас
тыру.

ХҚКО АЖ-не мәртебесінің ауысуы туралы хабарламаны бағыттау.

Қызмет көрсетудің аяқталғаны туралы  хабарламаның көрінісі.
 

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

ЖАО қызметкерінің қолдан қолға немесе тұтынушы
ның элект
рондық поштасы арқылы электрон
дық мемлекет
тік қызмет нәтижесін беру.

Шығыс құжатына ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ қоюы. ХҚКО АЖ-не мәртебесінің өзгеруі туралы хабарлама жіберу.

Бағыттау.

Орындаудың аяқталу мәртебесінің көрінісі және шығыс құжатын беру.

5

Орындалу мерзімі

15 тен 30 күнтіз
белік күнге дейін

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

6

Келесі әрекеттің нөмірі

10

11

12

-

2-кесте. ХҚКО арқылы жасалатын әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеттері

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ

атауы

ХҚКО

ХҚКО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушы
ның өтініші мен құжатта
рының түпнұсқалығын тексеру. ХҚКО АЖ-не деректерді енгізу.

ХҚКО қызметке
рін жүйеде авториза
циялау және электрон
дық мемлекет
тік қызмет көрсетуге сұраным нысанын толтыру.

ХҚКО АЖ-нен  ЖАО АЖ-не сұранымды
бағыттау.

Өтінішке  нөмір беру, орындауға жіберу.

Құжат
тарды тексеру, жұмысқа өтініш
ті қабыл
дау.

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Қызметті алуға өтініштер мен құжаттарды қабылдау.

Өтінішке нөмір бере отырып жүйеде сұранымды тіркеу.

Сұранымды бағыттау.

ХҚКО-нан ЖАО АЖ-не түсетін мәртебеде өтініштің көрінісі.

Жұмысқа сұранымды қабыл
дау.

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

15 минуттан артық емес.

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2)  Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеттері  

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Сұранымды орындау.

Бар деректердің қағаз және электрондық жеткізушілерінде мұрағаттық анықтама бойынша деректерді іздеу.  Шешім қабылдау.

Шығыс құжатын қалыптастыру.

ХҚКО АЖ-де мәртебесі ауысуы туралы хабарламаны

бағыттау.

Жұмыста мәртебе көрінісі

-

4

Аяқталу нысаны

(деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Анықтама немесе негізделген

бас тартуды қалыптастыру

Жүйеде шығыс құжатын қалыптастыру.

Сұранымды бағыттау.

Жұмыста мәртебе көрінісі

-

5

Орындалу мерзімі

15 тен 30 күнтіз
белік күнге дейін (ерекше жағдайда 6 айға дейін).

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

-

6

Келесі әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеттері  

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮАШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Шығыс құжатын құру.

ЖАО қызмет
керінің шығыс құжатына ЭЦҚ қоюы. ХҚКО АЖ-не қызмет көрсету мәртебе
сін ауыстыру туралы хабарлама қалыптас
тыру.

ХҚКО АЖ-не мәртебесінің ауысуы туралы  хабарлама бағыттау.

Қызметті көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрінісі.

ХҚКО қызмет
кері қолдан қолға немесе тұтыну
шының элек
трондық поштасы арқылы элек
трондық мемле
кеттік қызмет нәтиже
сін беру.

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

ХҚКО-на қол қойылған шығыс құжатты беру.

Орындау аяқтал
ғаны туралы ХҚКО АЖ-не хабарлама беру

Бағыттау.

Орындауды аяқтау мәртебесінің көрінісі.

Қызмет көрсетудің нәтиже
сін беру

5

Орындалу мерзімі

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

15 минут
тан артық емес.

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

12

13

14

15

-

3-кесте. ЭҮП арқылы жасалатын әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеттері  

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ХҚКО АЖ

ЖАО

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, опера
цияның) атауы және олардың сипатта
масы

ЭҮП-на тұтынушыны авториза
циялау, сұраным нысанын толтыру. Электрон
дық мемле
кеттік қызметті алу үшін енгізілген деректер
дің дұрыстығын тексеру.

ЖАО АЖ-не сұранымды және ХҚКО АЖ-не хабарла
маны бағыттау (түзетіл
ген және енгізіл
ген деректер кезінде).

Өтінішке нөмірді беру және  түскен мәртебе
сінде көрінісі (түзетіл
ген және енгізіл
ген деректер кезінде).

ЭҮП-нан ХҚКО АЖ-не түсу мәртебе
сін көрсету (түзетіл
ген және енгізіл
ген деректер кезінде).

Өтініш
ті орындауға қабыл
дау (түзе
тілген және енгізілген дерек
тер кезінде).

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Сұранымды оңтайлы қалыптастыру туралы хабарлама көрінісі немесе  сұратылған электрон
дық мемле
кеттік қызметте бас тарту  туралы хабарлама

Сұранымды бағыттау (түзетіл
ген және енгізіл
ген деректер кезінде).

ЭҮП-на хабарламаны жіберу (түзетіл
ген және енгізіл
ген деректер кезінде).

Мәртебе
нің көрінісі (түзетіл
ген және енгізіл
ген деректер кезінде).

Жұмысқа қабыл
дау (түзе
тілген және енгізілген дерек
тер кезінде).

5

Орындалу мерзімі

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

15 минуттан артық емес.

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеттері  

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ

атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮАШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Сұранымды орындау. Бар деректердің қағаз және электрондық жеткізушілерде мұрағаттық анықтама бойынша деректерді іздеу.  Шешім қабылдау.

Шығыс құжатын қалыптастыру

ЭҮП және ХҚКО АЖ –не «жұмыста» мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама бағыттау.

«Жұмыста» мәртебе көрінісі.

Мәртебе мен хабарлама көрінісі.

4

Аяқталу нысаны

(деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Анықтаманы немесе негізделген бас тартуды қалыптастыру

Жүйеде шығыс құжатын қалыптастыру.

Бағыттау.

Мәртебе көрінісі.

Мәртебе көрінісі.

5

Орындалу мерзімі

15 тен 30 күнтіз
белік күнге дейін (ерекше жағдайда 6 айға дейін).

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минут
тан артық емес.

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеттері  

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮАШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Шығыс құжатын құру.

ЖАО қызмет
кері шығыс құжатына ЭЦҚ қояды. ЭҮП мен ХҚКО АЖ-не қызмет көрсету мәртебе
сін ауыстыру туралы хабарлама қалыптас
тыру.

ЭҮП-на шығыс құжатын шығарып, мәрте
бесін ауыстыру туралы хабарлама және ХҚКО АЖ-не мәртебе
сін ауыстыру туралы хабарлама бағыттау. 

Шығыс құжатын көре алатын мүмкін
дігі бар қызметтің аяқталауы туралы хабарламаны көрсету

Қызмет
тің аяқта
лауы туралы хабарламаны көрсету

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Қол қойылған шығыс құжаты.

ЭҮП-на  шығыс құжатымен хабарлама жіберу, және ХҚКО АЖ-де мәрте
бесін ауыстыру

Бағыттау.

Шығыс құжатты көрсету.

Орындалған мәрте
бесін көрсету

5

Орындалу мерзімі

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

6

Келесі іс-
әрекеттің нөмірі

12

13

14

15

-

      Ескерту:
      Осы кестеде ЭҮП, АЖ және барлық ҚФБ әрекеттері (қызметтері, рәсімдері, іс-қимылдары) аяқтаудың нысандарын, орындау мерзімдерін көрсете отырып және электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің технологиялық кезегіндегі кезекті әрекеттердің нөмірлерін көрсете отырып беріледі.
      Осы Регламенттің 1-қосымшасындағы кестелердің негізінде электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммалары құрылады.

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
2 қосымша

 

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
3 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке экрандық нысандар 1 қадам. Мемлекеттік органды таңдау

2 қадам. Мемлекеттік қызметті таңдау


 

3 қадам. Мемлекеттік қызмет түрін таңдау

4 қадам. Авторландыру


 

5 қадам. Сұранымды толтыру - жеке тұлғаның деректерін енгізу


 

6 қадам. Сұранымға қол қою

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
4 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке
сауалнама-өтініштің экрандық нысаны

Мемлекеттік мұрағаттың директоры:

____________________________
(директордың аты-жөні)
Өтініш иесі:_____________________
(өтініш иесінің  аты-жөні)
Мекенжайы:________________________
(өтініш иесінің мекенжайы)
Телефон:__________________________
(өтініш иесінің байланыс телефоны)

САУАЛНАМА-АРЫЗ

1. Мағлұмат сұралып жатқан тұлға үшін:


1.1. Тұлғаның аты-жөні, тегі


1.2. Тұлғаның аты-жөні, тегінің өзгеруі


1.3. Туған күні


1.4. Индексі көрсетілген пошталық мекенжайы, байланыс телефоны


2. Мағлұмат не туралы сұралды


3. Мағлұмат қайда және қандай мақсатта сұралды


4. Анықтама сұралып жатқан кезең


5. жұмыс, қызмет, оқу орнының нақты атауы


Атауы

Кезеңнен

Кезең бойынша

Лауазымы









«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
5 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке
(мұрағаттық анықтама)
қанағаттанарлық жауаптың шығыс нысаны

Электрондық мемлекеттік қызметке
қанағаттанарлық емес жауаптың шығыс нысаны

Бейінсіз сұраным болған кезде ұсыныстармен
электрондық мемлекеттік қызметке
қанағаттанарлық емес жауаптың шығыс нысаны

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
6 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің
көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама
нысаны: «сапа» және «қол жетімділік»

___________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі мен нәтижесінің сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанарлық;
      3) қанағаттанарлық.

      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанарлық;
      3) қанағаттанарлық.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата города Алматы от 8 июня 2012 года N 2/535. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 10 июля 2012 года за N 944. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 20 января 2014 года № 1/24

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 20.01.2014 № 1/24.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 22 декабря 1998 года «О Национальном архивном фонде и архивах», от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», от 7 января 2003 года «Об электронном документе и электронной цифровой подписи», а также постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 октября 2010 года № 1116 «Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги» акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы С. Сейдуманова.
      3. Настоящее постановление вступает в силу с момента государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким города Алматы А. Есимов

Утвержден
постановлением акимата города
Алматы от 8 июня 2012 года № 2/535

Регламент
электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача архивных справок» (далее - электронная государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением «Центральный государственный архив города Алматы», по адресу: город Алматы, улица Шуланова, 159 (далее – МИО), а также через центры обслуживания населения (далее – ЦОН) на альтернативной основе и через веб-портал «электронного правительства»: www.egov.kz (далее – ПЭП).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Выдача архивных справок», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315.
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги «Выдача архивных справок» (далее – Регламент):
      1) бизнес - идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      2) веб-портал «электронного правительства» (далее – ПЭП) - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      3) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      4) информационная система (далее – ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      5) ИС НУЦ – информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан;
      6) ИС ЦОН – информационная система центров обслуживания населения;
      7) ИС МИО – информационная система местных исполнительных органов/информационная система «Региональный шлюз, как подсистема шлюза «электронного правительства» Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;
      8) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      9) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      11) Региональный шлюз «электронного правительства» (далее – РШЭП) – информационная система, обеспечивающая информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;
      12) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      13) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      14) ЦОН – Центр обслуживания населения;
      15) шлюз «электронного правительства» (далее – ШЭП) – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг;
      16) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      17) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через МИО (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги, имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки, либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО.
      11) процесс 8 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - процесс авторизации оператора ЦОН в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через ИИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 - выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП оператора ЦОН электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      9) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки, либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН.
      10) процесс 8 - выдача выходного документа сотрудником ЦОН потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки, либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. В приложении 3 к настоящему Регламенту приведены экранные формы на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю на государственном и русском языках:
      заполнение запроса – ИИН (БИН) выбирается автоматически, по результатам регистрации потребителя на ПЭП;
      подписание запроса – потребитель с помощью кнопки «подписать» осуществляет подписание запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в ИС МИО.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО или ЦОН.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      13. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) сотрудники МИО;
      2) сотрудники ЦОН.
      14. Текстовое табличное описание последовательности действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      15. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) СФЕ в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 (диаграммы № 1, 2, 3) к настоящему Регламенту.
      16. В приложениях 45 к настоящему Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      17. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 6 к настоящему Регламенту.
      18. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость;
      4) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность документов физических и юридических лиц.
      19.Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие ИИН/БИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП пользователя.

Приложение 1
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Таблица 1. Описание действий посредством МИО

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлин- ности заявления и доку- ментов потре- бителя, ввод данных в ИС МИО

Автори- зация сотруд- ника МИО в системе и за- полнение формы запроса на оказание элект- ронной госу- дарст- венной услуги

Маршрути- зация уведомления о смене статуса запроса из ИС МИО в ИС ЦОН

Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоряди- тельное решение)

Прием заявления и доку- ментов на получения услуги

Регист- рация запроса с при- своением номера заявле- нию

Маршрутиза- ция запроса

Отображение статуса поступившие

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименова- ние СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Поиск данных по архивной справке в имеющихся базах данных на бумажных и электронных носителях. Принятие решения

Формиро- вание выходного документа

Маршрути- зация уведом- ления о смене статуса запроса в ИС ЦОН

Отображение статуса в работе

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Формирование справки, либо моти- вированного отказа

Формиро- вание выходного документа в системе

Маршру- тизация запроса

Отображение статуса в работе

5

Сроки исполнения

От 15 до 30 календарных дней (в ис- ключительных случаях до 6 мес.)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС

МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника МИО. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги в ИС ЦОН

Маршрути- зация уведом- ления о смене статуса в ИС ЦОН

Отображе- ние уве- домления о завершении оказания услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Выдача со- трудником МИО нарочно или по- средством отправки на элект- ронную почту потреби- теля результата элект- ронной государст- венной услуги

Подписанный ЭЦП сотрудника МИО выходной документ. Отправка уведомления о смене статуса в ИС ЦОН

Маршрути- зация

Отображе- ние статуса завершения исполнения и выдачи выходного документа

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-

Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименова- ние СФЕ, ИС

ЦОН

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

МИО

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлин- ности заявления и доку- ментов потреби- теля, ввод данных в ИС ЦОН

Автори- зация сотруд- ника ЦОН в системе и запол- нение формы запроса на оказания элект- ронной государ- ственной услуги

Маршру- тизация запроса из ИС ЦОН в ИС МИО

Присвое- ние номера заявле- нию, отправка на испол- нение

Провер- ка до- кумен- тов, при- нятие заяв- ления в работу

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Прием заявления и до- кументов на получение услуги

Регист- рация запроса в системе с прис- воением номера заявле- нию

Маршру- тизация запроса

Отобра- жение заявления в статусе поступив- шие из ЦОН в ИС МИО

Приня- тие запроса в работу

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполне- ние запроса. Поиск данных по архивной справке в имеющихся базах данных на бумажных и элект- ронных носите- лях. Принятие решения

Формиро- вание выход- ного до- кумента

Маршрути- зация уведомле- ния о смене статуса запроса в ИС ЦОН

Отобра- жение статуса в работе

-

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоряди- тельное решение)

Формиро- вание справки, либо мотивиро- ванного отказа

Формиро- вание выход- ного до- кумента в системе

Маршрути- зация запроса

Отобра- жение статуса в работе

-

5

Сроки исполнения

От 15 до 30 кален- дарных дней(в исключи- тельных случаях до 6 мес.)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

-

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименова- ние СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписа- ние вы- ходного докумен- та ЭЦП сотруд- ника МИО. Формиро- вание уведом- ления о смене статуса оказания услуги в ИС ЦОН

Маршру- тизация уведом- ления о смене статуса в ИС ЦОН

Отобра- жение уведом- ления о завер- шении оказания услуги

Выдача сотруд- ником ЦОН нарочно или посред- ством отправ- ки на элект- ронную почту потре- бителя резуль- тата элект- ронной госу- дарст- венной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Передача подписан- ного выходного документа в ЦОН

Передача уведом- ления в ИС ЦОН о заверше- нии ис- полнения

Маршру- тизация

Отобра- жение статуса заверше- ния испол- нения

Выдача резуль- тата оказа- ния услуги

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС

МИО

ИС ЦОН

МИО

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авториза- ция потре- бителя на ПЭП, за- полнение формы запроса. Проверка коррект- ности введенных данных для получения электрон- ной госу- дарствен- ной услуги

Маршру- тизация запроса в ИС МИО и уве- домления в ИС ЦОН (в случае коррект- ности введен- ных данных)

Присво- ение номера заявле- нию и отобра- жение в статусе посту- пившие (в случае коррект- ности введен- ных данных)

Отобра- жение статуса посту- пившие с ПЭП в ИС ЦОН (в случае коррект- ности введен- ных данных)

Приня- тие заяв- ления на ис- полне- ние (в случае кор- рект- ности введен- ных данных)

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Отображе- ние уве- домления об успешном формиро- вании запроса или форми- рование сообщения об отказе в запра- шиваемой электрон- ной госу- дарствен- ной услуге

Маршру- тизация запроса (в случае коррект- ности введен- ных данных)

Отправка уведом- ления на ПЭП (в случае коррект- ности введен- ных данных)

Отобра- жение статуса (в случае кор- рект- ности введен- ных данных)

Приня- тие в работу (в случае кор- рект- ности введен- ных данных)

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наимено- вание действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполне- ние запроса. Поиск данных по архивной справке в имеющихся базах данных на бумажных и элект- ронных носите- лях. Принятие решения

Формиро- вание выход- ного до- кумента

Маршру- тизация уведом- ления о смене статуса «в работе» на ПЭП и ИС ЦОН

Отобра- жение статуса «в работе»

Отобра- жение уведом- ления и статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Формиро- вание справки, либо мотивиро- ванного отказа

Формиро- вание выход- ного до- кумента в системе

Маршру- тизация

Отобра- жение статуса

Отобра- жение статуса

5

Сроки исполнения

От 15 до 30 кален- дарных дней(в исключи- тельных случаях до 6 мес.)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС

МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписа- ние вы- ходного докумен- та ЭЦП сотруд- ника МИО. Формиро- вание уведом- ления о смене статуса оказания услуги на ПЭП и ИС ЦОН

Маршру- тизация уведом- ления о смене статуса с выводом выход- ного докумен- та на ПЭП и уведом- ления о смене статуса в ИС ЦОН

Отобра- жение уведом- ления о завер- шении оказания услуги с возмож- ностью просмот- ра вы- ходного докумен- та

Отобра- жение уведом- ления о завер- шении оказа- ния услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Подписан- ный выходной документ

Отправка уведом- ления с выходным докумен- том на ПЭП, и смены статуса в ИС ЦОН

Маршру- тизация

Отобра- жение вы- ходного доку- мента

Отобра- жение статуса испол- нения

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

      Примечание:
      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблицы приложения 1 к настоящему Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.

Приложение 2
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия
при оказании частично автоматизированной электронной
государственной услуги через МИО

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия
при оказании частично автоматизированной электронной
государственной услуги через ЦОН

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия
при оказании частично автоматизированной
электронной государственной услуги через ПЭП

Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

События-таймеры

Информационная система

Процесс

Условие

Поток сообщений


Поток управления

Электронный документ, представляемый конечному потребителю

Приложение 3
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Экранные формы на электронную государственную услугу

Шаг 1. Выбор государственного органа

Шаг 2. Выбор государственной услуги

Шаг 3. Выбор вида государственной услуги

Шаг 4. Авторизация

Шаг 5. Заполнение запроса – ввод данных физического лица

Шаг 6. Подписание запроса

Приложение 4
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Экранная форма анкеты-заявления на
электронную государственную услугу

Директор государственного архива:
__________________________________
(ФИО директора)
Потребитель:_____________________
(ФИО потребителя)
Адрес:___________________________
(Адрес потребителя)
Телефон:_________________________
(Контактный телефон потребителя)

Анкета-заявление

1 Для лица о котором запрашиваются сведения:


1.1 Фамилия, имя, отчество лица


1.2 Изменения ФИО


1.3 Дата рождения


1.4 Почтовый адрес с указанием индекса, контактный телефон


2 О чем запрашиваются сведения


3 Куда и для какой цели запрашивается сведения


4 Период, за который запрашивается справка


5 Точное название места работы, службы, учебы:

Наименование

Период c

Период по

Должность









Приложение 5
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Выходная форма положительного ответа (архивной справки)
на электронную государственную услугу

АРХИВНАЯ СПРАВКА

Заявитель:
_________________________________________________________________
      (Ф.И.О. физического лица или наименование юридического лица)

Вид архивной справки:
_________________________________________________________________
Период, за который запрашивается справка: _______________________
_________________________________________________________________
      (указывается содержание архивной справки)
Основание: ______________________________________________________
Директор архива: ________________________________________________
      (Ф.И.О.)
Архивист: _______________________________________________________
      (Ф.И.О.)

К справке прилагаются документы:_________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Выходная форма отрицательного ответа
на электронную государственную услугу

Доводим до сведения, что по запрошенным Вами данным сведении
не имеются.

Причина отказа:_____________________________________________________

Специалист отдела:__________________________________________________
      (ФИО)

Выходная форма отрицательного ответа на электронную
государственную услугу в случае непрофильного
запроса с рекомендациями

Доводим до сведения, что по запрошенным Вами данным сведении
не имеются.

Причина отказа:______________________________________________________

Специалист отдела:___________________________________________________
      (ФИО)

Прикладываемые документы:
1.______________________________
2.______________________________

Приложение 6
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество»
и «доступность»

____________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.