"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 23 шілдедегі N 3/620 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2012 жылғы 21 тамызда N 951 тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 01 шілдедегі N 3/551 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 01.07.2013 N  3/551 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы» Заңына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Заңының 9-1-бабына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары С. Сейдумановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген кезден бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі                 А. Есімов

Алматы қаласы әкімдігінің
2012 жылғы «23» шілдедегі
№ 3/620 қаулысымен бекітілген

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру
үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік электрондық қызмет көрсету «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» (Мемлекеттік электрондық қызмет) тұрғылықты жері бойынша Алматы қаласының білім беру бөлімдері (бұдан әрі – ЖАО), баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО) және «электрондық үкімет» порталы:www.e.gov.kz (ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» мемлекеттік қызметінің осы Регламентін Алматы қаласы Білім басқармасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы № 140 «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» мемлекеттік қызметін көрсетудің стандартын бекіту туралы» қаулысына сәйкес әзірледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған (медиа-алшақтықты қамтитын электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      2) «электрондық үкімет» шлюзінің кіші жүйесі ретінде өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ)» – қызмет берушінің электрондық қызметтер көрсету барысында қатысатын ЖАО сыртқы ақпараттық жүйелердің және ішкі жүйелерінің/кіші жүйелерінің арасында ақпараттық өзара әрекет етуді қамтамасыз ететін ЖАО ақпараттық жүйе;
      3) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керсінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      4) МДБҰ – мектепке дейінгі балалар ұйымы;
      5) Ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) ақпараттық – бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе.
      6) халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі – (бұдан әрі – ХҚО АЖ) - халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі – мемлекеттік қызмет көрсету және мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне тартылған мемлекеттік органның электрондық ақпараттық ресурсына қол жеткізудің бірыңғай нүктесі болып табылады;
      7) жергілікті атқарушы органның ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ЖАО АЖ) – «Аймақтық шлюз» ақпараттық жүйесі жергілікті атқарушы орган қызметшісінің автоматтандырылған жұмыс орны жағынан Қазақстан Республикасы «электрондық үкіметтің» шлюзіне қарасты жүйе ретінде;
      8) құрылымдық-қызметтік бірлік (бұдан әрі - ҚҚБ) – бұл белгілі бір сатыда электрондық қызмет көрсетуге қатысатын өкілетті органнан жауапты тұлға;
      9) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      10) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      11) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      12) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ)– электрондық қызметтерді жүзеге асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін шоғырландыруға арналған ақпараттық жүйе.
      13) Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыратын орталығының ақпараттық жүйесі ҰКО АЖ.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде
қызмет беруші қызметінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес ЖАО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қызмет берушінің адымдық әрекеттері және шешімдері:
      1) тұтынушы қызмет алу үшін ЖАО-ға жүгінуі қажет, өзімен бірге осы Регламенттің 12 тармағында көрсетілген өтініш пен қажетті құжаттардың түпнұсқалары болуы тиіс. Тұтынушының өтініші мен құжаттарының түпнұсқалығын ЖАО қызметкерлері тексереді.
      2) 1 – үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін ЖАО АЖ-не ЖАО қызметкері ЖСН және парольді енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1– шарт – ЖАО АЖ-де тіркелген ЖАО қызметкері туралы деректердің дұрыстығын ЖСН және пароль арқылы тексеру;
      4) 2 – үдеріс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы ЖАО АЖ-де хабарлама қалыптастыру;
      5) 3 – үдеріс – ЖАО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыру үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      6) 4 – үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген мәліметтерді, сканерленген құжаттарды) ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы қол қоюы;
      7) 2 – шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін (сұрау салудағы ЖСН-мен ЭЦҚ-ғы тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы), ЭЦҚ-ң тіркеу куәлігінің мерзімін, тізімде кері қайтарылған (жойылған) ЖАО АЖ-ң тіркеу куәлігінің жоқ екендігін тексеру;
      8) 5 – үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 – үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметтерді өңдеуі;
      10) 3 - шарт – тұтынушы құжаттарының сәйкестігін тексеру;
      11) 7 үдеріс – тұтынушы мәліметтерінің расталмауына байланысты сұралатын электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8 үдеріс – ЖАО қызметшілерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастыру (мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама немесе мектепке дейінгі жастағы балаларды (7 жас) тіркеу туралы хабарлама аралық құжаттама ретінде, өтініш берген сәтте МДБҰ-да орын болмаған жағдайда, не болмаса дәлелді жауабымен қызмет көрсетуден бас тарту). Электрондық құжат ЖАО қызметшісінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасады. ЖАО қызметшілеріне қолма-қол беру немесе электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тұтынушының электрондық поштасына жіберу.
      7. Осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес ХҚКО арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қызмет берушінің адымдық әрекеттері және шешімдері:
      1) 1 – үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін ХҚКО АЖ-ға ХҚКО-ның операторын авторизациялау үдерісі;
      2) 1 – шарт – ХҚКО АЖ-де тіркелген оператор туралы деректердің дұрыстығын ЖСН және пароль не ЭЦҚ арқылы тексеру;
      3) 2 – үдеріс – ХҚКО операторының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы ХҚКО АЖ-де хабарлама қалыптастыру;
      4) 3 – үдеріс – ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыру үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      5) 4 – үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген мәліметтерді, сканерленген құжаттарды) ХҚКО операторының ЭЦҚ арқылы қол қоюы;
      6) 2 – шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін (сұрау салудағы ЖСН-мен ЭЦҚ-ғы тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы), ЭЦҚ-ң тіркеу куәлігінің мерзімін, тізімде кері қайтарылған (жойылған) ХҚКО АЖ-ң тіркеу куәлігінің жоқ екендігін тексеру;
      7) 5 – үдеріс – оператордың ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6 – үдеріс – ХҚКО операторының ЭЦҚ-мен қол қойған электрондық құжатты (тұтынушының сұрауы) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ-не жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметтерді өңдеуі;
      9) 7 – үдеріс ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті (мектепке дейінгі балалар ұйымына жіберу немесе өтініш беру кезінде МДБҰ-да орын болмаған жағдайда, аралық құжат ретінде немесе қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап ретінде мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу туралы хабарлама) қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады және ХҚКО АЖ-не жіберіледі.
      10) 8 – үдеріс – ХҚКО қызметкерінің шығыс құжатты тұтынушыға қолма-қол немесе электрондық поштасына жіберу арқылы беруі.
      8. Осы Регламенттің 3 қосымшасына сәйкес ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қызмет берушінің адымдық әрекеттері және шешімдері:
      1) тұтынушы ЖСН және парольдің көмегімен ЭҮП-ға тіркеуді жүзеге асырады. (ЭҮП-ға тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады).
      2) 1 - үдеріс –электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП-на тұтынушының ЖСН және парольді енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1 – шарт – ЭҮП-да тіркелген тұтынушы туралы деректердің дұрыстығын ЖСН және пароль арқылы тексеру;
      4) 2 – үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы ЭҮП-да хабарлама қалыптастыру;
      5) 3 – үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыру үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      6) 4 – үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген мәліметтерді, сканерленген құжаттарды) тұтынушының ЭЦҚ арқылы қол қоюы;
      7) 2 – шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін (сұрау салудағы ЖСН-мен ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН-ның арасындағы), ЭЦҚ-ң тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және ЭҮП-ның қайтарылған (жойылған) тізімінде болмауын тексеру;
      8) 5 – үдеріс – ЭЦҚ тұтынушының түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 – үдеріс – тұтынушының қол қойылған электрондық құжаттарды (тұтынушының сұрауы) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ-не жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметтерді өңдеуі;
      10) 7 – үдеріс ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті (мектепке дейінгі балалар ұйымына жіберу немесе өтініш беру кезінде МДБҰ-да орын болмаған жағдайда, аралық құжат ретінде немесе қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап ретінде мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу туралы хабарлама) қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады және ЭҮП-дағы жеке кабинетке жіберіледі.
      9. Осы Регламенттің 4 қосымшасында тұтынушығы мемлекеттік және орыс тілінде ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке сұрау салуды толтырудың экрандық үлгісі келтірілген.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұраудың орындалу дәрежесін тұтынушының тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталының «Қызметтерді алу тарихы» бөлімінде, сонымен қатар ЖАО немесе ХҚКО-на өтініш жасау кезінде.
      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі қажетті ақпарат пен кеңесті ЭҮП-ның саll-орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.
      12. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн тұтынушы мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:
      1) ата-анасының (анасының немесе әкесiнiң) бiрiнiң немесе заңды өкiлдерiнiң жеке басын куәландыратын құжат;
      2) баланың туу туралы куәлiгi;
      3) жеңiлдiктi растайтын құжат (ол болған жағдайда мектепке дейiнгi балалар ұйымына жолдаманы бiрiншi кезекте алуға);
      4) психологиялық - медициналық - педагогикалық комиссияның қорытындысы (мүмкiндiктерi шектеулi балаларға арналған мектепке дейiнгi түзету ұйымдары мен топтарына қабылдаған жағдайда);
      5) туберкулез инфекциясы ерте бiлiнген, туберкулездiң азаю және бәсеңдеу түрiмен, жиi және ұзақ ауыратын балаларға арналған мектепке дейiнгi санаториялық түзету ұйымдарына қабылдағанда аумақтық емдеу-профилактикалық ұйымдарының қорытындысы.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      13. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын, құрылымдық - қызмет бірлік тізбесі:
      1) ЖАО
      2) ХҚКО
      14. Осы Регламенттің 5 қосымшасында әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімі көрсетіле отырып, іс-қимылдар (рәсімдер, функциялар, операциялар) кезектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      15. Осы Регламенттің 6 қосымшасына сәйкес тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі сапа және қолжетімділік көрсеткішімен өлшенеді.
      16. Осы Регламенттің 7 қосымшасында хабарламалардың нысандарын қоса алғанда, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі (шығыс құжаты) соған сәйкес ұсынылуы тиіс нысандар, бланкілердің үлгілері көрсетілген.
      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде тұтынушылармен көрсетілетін талаптар:
      1) адамның конституциялық құқығы мен еркіндігін сақтау;
      2) қызметтік міндетін атқаруда заңдылықты сақтау;
      3) кәсіби этика және мәдениеттілікті сақтау;
      4) толық және жеткілікті ақпаратты беру;
      5) ақпараттың сақталуы мен құпиялылығы;
      6) тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.
      18. Электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетудің техникалық шарттары: электрондық мемлекеттік қызметке қол жеткізудің және оны көрсетуді қолдайтын барлық құрылғылары (компьютер, Интернет, қоғамдық қолжетімділік пункті, ХҚКО, мемлекеттік мекеме).

Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 1 қосымша

ЖАО АЖ арқылы «ішінара автоматтандырылған»
электрондық мемлекеттік қызмет кезіндегі функционалдық
өзара әрекеттесу диаграммасы

Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 2 қосымша

ХҚКО АЖ арқылы «ішінара автоматтандырылған»
электрондық мемлекеттік қызмет кезіндегі функционалдық
өзара әрекеттесу диаграммасы

Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 3 қосымша

ЭҮП арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық қызмет
кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы

      Кесте. Шартты белгілер

Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 4 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке сұрау салуды
толтырудың экрандық үлгісі

Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 5 қосымша

1 кесте. ЖАО арқылы әрекеттердің сипаттамасы

1) Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет  (жұмыс барысының, ағынының)№

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсім
деудің, операция
ның) атауы және олардың сипат
тамасы

Тұтынушының құжаттарының және өтінішінің түпнұсқасын тексеру, мәліметтерді ЖАО АЖ-ға енгізу

Жүйеде ЖАО қызметкерін авторизациялау және электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетуге сұраудың нысандарын толтыру

ЖАО АЖ және ХҚКО АЖ-нен сұраудың мәртебесін өзгерту туралы ескертуді бағыттау

Өтінішке нөмір беру. Ағымдағы мәртебені көрсетумен ескертуді қалыптастыру

4

Аяқтау нысаны (мәлімет
тер, құжат, ұйымдас
тыру-басшылық ету шешімі)

Қызмет алуға құжаттарды және өтінішті қабылдау.

Өтінішке нөмір берумен сұрауды тіркеу

Сұрауды бағыттау

Түскендер мәртебесін бейнелеу

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

2) Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет  (жұмыс барысының, ағынының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Сұрауды орындау. МДБҰ-на жіберу үшін балаларды кезекке қою  туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын қалыптас-тыру

ХҚКО АЖ-де сұраудың мәртебесін өзгерту туралы ескертуді бағыттау

Орындау мәртебесін бейнелеу

4

Аяқтау нысаны (мәлімет
тер, құжат, ұйымдас
тыру-басшылық ету шешімі)

Жолдаманы қалыптастыру немесе негізделген бас тарту

Жүйеде шығыс құжатын қалыптас-тыру

Сұрауды бағыттау

Орындау мәртебесін бейнелеу

5

Орындау мерзімдері

15 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

6

Келесі әрекеттің нөмірі

6

7

8

9

3) Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет  (жұмыс барысының, ағынының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Шығыс құжатын жасау

ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ шығыс құжатына қол қоюы

ХҚКО АЖ-де сұраудың мәртебесін өзгерту туралы ескертуді бағыттау

Көрсетілген қызметтің аяқталуы туралы ескертуді бейнелеу.

4

Аяқтау нысаны (мәлімет
тер, құжат, ұйымдас
тыру-басшылық ету шешімі)

ЖАО қызмет
керінің электрон
дық мемлекет
тік қызметтер
дің нәтижесін тұтынушыға қолма – қол немесе электрон
дық поштасы арқылы жіберуі

ЖАО қызметке
рінің ЭЦҚ –мен қол қойған шығыс құжаты. ХҚКО АЖ-де мәртебе
нің  өзгеруі туралы ескертуді жіберу

Бағыттау

Шығыс құжатын беру және орындалудың аяқталу мәртебесін бейнелеу

5

Орындау мерзімдері

5 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

6

Келесі әрекеттің нөмірі

10

11

12

-

2 кесте. ХҚКО арқылы әрекеттердің сипаттамасы

1) Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет  (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО

ХҚКО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Тұтыну
шының құжаттарының және өтініші
нің түпнұс
қасын тексеру, мәлімет
терді ХҚКО АЖ-ға енгізу

Жүйеде ХҚКО қызмет
керін автори
зациялау және электрондық мемлекеттік қызмет
терді көрсету
ге сұраудың нысанда
рын толтыру

ХҚКО АЖ-дан ЖАО АЖ-ға сұрауды бағыттау

Өтінішке нөмір беру, орындауға жіберу

Құжаттар
ды тексеру, өтінішті орындауға қабылдау

4

Аяқтау нысаны (мәлімет
тер, құжат,
ұйымдас
тыру-басшылық ету шешімі)

Қызмет алуға құжаттар
ды және өтінішті қабылдау.

Өтінішке нөмір берумен сұрауды тіркеу

Сұрауды бағыттау

ХҚКО-нан ЖАО АЖ-ға келіп түскендер мәртебе
сінде өтінішті бейнелеу

Сұрауды орындауға қабылдау

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

1 минуттан кем емес.

10 минуттан кем емес.

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет  (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Сұрауды орындау. МДБҰ-на жіберу үшін балаларды кезекке қою  туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын қалып
тастыру

ХҚКО АЖ-де сұраудың мәртебесін өзгерту туралы ескертуді бағыттау

Орындау мәртебе
сін бейнелеу

-

4

Аяқтау нысаны (мәлімет
тер, құжат, ұйымдас
тыру-басшылық ету шешімі)

Жолдаманы қалыптас
тыру немесе негіздел
ген бас тарту

Жүйеде шығыс құжатын қалып
тастыру

Сұрауды бағыттау

Орындау мәртебе
сін бейнелеу

-

5

Орындау мерзімдері

3 күн (қабылдау күні және құжат
тарды беру күні мемлекет
тік қызмет
терді көрсету мерзіміне кірмейді)

1 минут
тан кем емес

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

-

6

Келесі әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет  (жұмыс барысының, ағынының) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Шығыс құжатын жасау

ЖАО қызмет
керінің ЭЦҚ шығыс құжа тына қол қоюы.
Қызмет
терді көрсету мәртебесін ХҚКО АЖ-де өзгерту туралы ескертуді қалыптастыру

ХҚКО АЖ-де сұраудың мәртебесін өзгерту туралы ескертуді бағыттау

Көрсетіл
ген қызметтің аяқталуы туралы ескертуді бейнелеу

ХҚКО қызмет
керінің элек
трондық мемле
кеттік қызмет
тердің нәтиже
сін тұтыну
шыға қолма – қол немесе элект
рондық поштасы арқылы жіберуі

4

Аяқтау нысаны (мәлімет
тер, құжат, ұйымдас
тыру-басшылық ету шешімі)

Қол қойылған шығыс құжатты ХҚКО–на беру

Орындаудың аяқ
талуы туралы ХҚКО АЖ-ға ескертуді беру

Бағыттау

Орындау
дың аяқталу мәртебе
сін бейнелеу

Көрсетілген қызметтердің нәтиже
сін беру

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

15 минут
тан кем емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

12

13

14

15

-

3 кесте. ЭҮП арқылы әрекеттердің сипаттамасы

1) Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет  (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ХҚКО АЖ

ЖАО

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Тұтынушы
ны ЭҮП-да авториза
циялау, сұрау нысанын толтыру. электрон
дық мемлекет
тік қызметтерді алу үшін енгізіл
ген мәлімет
тердің дұрысты
ғын тексеру

ЖАО АЖ-де сұрауды және ХҚКО АЖ-де ескертуді бағыт
тау (енгі
зілген мәліметтер дұрыс болма
ған жағдай
да)

Өтінішке нөмір беру және түскендер мәртебесін
де бейнелеу (енгізілген мәліметтер дұрыс болмаған жағдайда)

ЭҮП-нан ХҚКО АЖ-не түскендер мәртебе
сін бейнелеу (енгізіл
ген мәлімет
тер дұрыс болмаған жағдайда)

Өтініш
ті орындауға қабыл
дау (енгі
зілген мәліметтер дұрыс болма
ған жағдай
да)

4

Аяқтау нысаны (мәлімет
тер, құжат, ұйымдасты
ру-басшы
лық ету шешімі)

Сұрауды сәтті қалыптас
тыру туралы ескертуді бейнелеу немесе сұралған электрон
дық мемлекет
тік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптас
тыру

Сұрауды бағыт
тау (енгі
зілген мәліметтер дұрыс болма
ған жағдай
да)

Ескертуді ЭҮП –на жіберу (енгізілген мәліметтер дұрыс болмаған жағдайда)

Мәртебені  бейнелеу (енгізілген мәліметтер дұрыс болмаған жағдайда)

Орындауға қабыл
дау (енгі
зілген мәліметтер дұрыс болма
ған жағдай
да)

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан кем емес

1 минут
тан кем емес

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

10 минут
тан кем емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет  (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Сұрауды орындау. МДБҰ-на жіберу үшін балаларды кезекке қою  туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын қалып
тастыру

«Орындауда» мәртебесін ЭҮП-да және ХҚКО АЖ-де өзгерту туралы ескертуді бағыттау

«Орын
дауда» мәртебе
сін бейнелеу

Ескертуді және мәрте
бені бейне
леу

4

Аяқтау нысаны (мәлімет
тер, құжат, ұйымдас
тыру-басшылық ету шешімі)

Жолдаманы қалыптас
тыру немесе негізделген бас тарту

Жүйеде шығыс құжатын қалып
тастыру

Бағыттау

Мәртебені бейнелеу

Мәрте
бені бейне
леу

5

Орындау мерзімдері

15 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет  (жұмыс барысының, ағынының) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдеріс
тің, рәсімдеу
дің, операция
ның) атауы және олардың сипатта
масы

Шығыс құжатын жасау

ЖАО қызмет
керінің ЭЦҚ шығыс құжаты
на қол қоюы. Қызмет
терді көрсету мәртебесін ЭҮП-да және  ХҚКО АЖ-де өзгерту туралы ескертуді қалыптастыру

ХҚКО АЖ-де мәртебесін өзгерту туралы ескертуді және ЭҮП-да шығыс құжатты шығара отырып мәртебесін өзгерту туралы ескертуді бағыттау

Шығыс құжатты көру мүмкінді
гімен қызмет көрсету
дің аяқталуы туралы ескертуді бейнелеу

Қызмет
терді көрсетудің аяқта
луы туралы ескертуді бейне
леу

4

Аяқтау нысаны (мәлімет
тер, құжат, ұйымдас
тыру-басшылық ету шешімі)

Қол қойылған шығыс құжаты

Ескертуді шығыс құжаты
мен бірге ЭҮП-на жіберу және ХҚКО АЖ-да мәртебесін өзгерту

Бағыттау

Шығыс құжатының бейне
ленуі

Орын
далу мәртебесінің бейнеленуі

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

1 минуттан кем емес

15 минут
тан кем емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

12

13

14

15

-

      Ескертпе:
      Осы кестеде электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің технологиялық тізбегінде келесі әрекеттердің аяқтау үлгілері, орындалу мерзімдері және нөмірлері көрсетіліп, ЭҮП, АЖ және барлық ҚФБ әрекеттері (функциялары, рәсімдері, операциялары) атап көрсетіледі.
      Осы Регламенттің 5 қосымшасының кестесі негізінде электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммалары құрылады.

Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 6 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің
"сапа" және "қолжетімділік" көрсеткіштерін
анықтау үшін сауалнаманың үлгісі

Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін
мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу"
____________________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
 
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 7 қосымша

МДБҰ-на жіберу үшін баланы кезекке қою кезінде
тұтынушыға ұсынылатын хабарлама хаттың
(тіркеу талонының) нысаны

Баланы тіркеу туралы хабарлама

Ата-ананың Т.А.Ә: ______________________________________

Баланың тегі: __________________________________________

Баланың аты: ___________________________________________

Баланың туған күні: ____________________________________

Тіркеу нөмірі: _________________________________________

Өтініш берген күні: ____________________________________

Берілді ________________________________________________

Тұтынушыға берілетін электрондық қызметке
теріс жауаптың (бас тарту) шығу үлгісі

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации"

Постановление Акимата города Алматы от 23 июля 2012 года N 3/620. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 21 августа 2012 года за N 951. Утратило силу постановлением Акимата города Алматы от 01 июля 2013 года № 3/551

      Сноска. Утратило силу постановлением Акимата города Алматы от 01.07.2013 № 3/551.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы С. Сейдуманова.
      3. Настоящее постановление вступает в силу с момента государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы                А. Есимов

Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 23 июля 2012 года № 3/620

Регламент
электронной государственной услуги «Регистрация
детей дошкольного возраста (до 7 лет) для
направления в детские дошкольные организации»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации» (далее – электронная государственная услуга) оказывается отделами образования города Алматы (далее – МИО), а также на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – ЦОН) по месту жительства и через портал «электронного правительства»: www.e.gov.kz (далее – ПЭП).
      2. Настоящий Регламент государственной услуги «Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации» (далее – Регламент) разработан Управлением образования города Алматы в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года № 140 «Об утверждении стандарта оказания государственной услуги «Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации».
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      2) Региональный шлюз «электронного правительства» (далее – РШЭП) – информационная система, обеспечивающая информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;
      3) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      4) ДДО – детская дошкольная организация;
      5) информационная система (далее – ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      6) информационная система центров обслуживания населения (далее – ИС ЦОН) – информационная система центров обслуживания населения – информационная система, предоставляющая единую точку доступа к государственным услугам и электронным информационным ресурсам государственных органов задействованных в процессах оказания государственных услуг;
      7) информационная система местных исполнительных органов (далее – ИС МИО) – информационная система «Региональный шлюз», как подсистема шлюза «электронного правительства» Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;
      8) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – это ответственные лица уполномоченных органов, принимающие участие в оказании электронной услуги на определенной стадии;
      9) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      10) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      11) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      12) шлюз «электронного правительства» (далее – ШЭП) – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг;
      13) ИС НУЦ – информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан.

2. Порядок деятельности услугодателя по
оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через МИО, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги, имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов, указанных в пункте 12 настоящего Регламента. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;
      4)процесс 2 – формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 – выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) условие 3 – проверка подлинности документов потребителя;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с несоответствием данных потребителя;
      12) процесс 8 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО. Выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании электронной государственной услуги через ЦОН, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – процесс авторизации оператора ЦОН в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через ИИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 – формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 – выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП оператора ЦОН электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      9) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН.
      10) процесс 8 – выдача выходного документа сотрудником ЦОН потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании электронной государственной услуги через ПЭП, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. В приложении 4 к настоящему Регламенту приведены экранные формы на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю на государственном и русском языках.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО или ЦОН.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).
      12. Для получения государственной услуги потребителю необходимо представить следующие документы:
      1) документ, удостоверяющий личность одного из родителей (матери или отца) или законных представителей;
      2) свидетельство о рождении ребенка;
      3) документ, подтверждающий льготу (при ее наличии на первоочередное получение направления в детскую дошкольную организацию);
      4) заключение психолого-медико-педагогической комиссии (при зачислении в коррекционные дошкольные организации и группы для детей с ограниченными возможностями);
      5) заключение территориальных лечебно-профилактических организаций при зачислении в коррекционные санаторные дошкольные организации для детей с ранними проявлениями туберкулезной инфекции, с малыми и затихающими формами туберкулеза, часто и длительно болеющих детей.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      13. Перечень структурно-функциональных единиц, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      - Сотрудники МИО;
      - Сотрудники ЦОН.
      14. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 5 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 6 к настоящему Регламенту.
      16. В приложении 7 к настоящему Регламенту представлены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги (выходной документ), включая формы уведомления.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) законности при исполнении служебного долга;
      3) соблюдения профессиональной этики и культуры;
      4) представления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации;
      6) обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги – поддерживаемые устройства доступа и оказания электронных государственных услуг (компьютер, Интернет, пункт общественного доступа, ЦОН, государственное учреждение).

Приложение 1
к регламенту электронной государственной
услуги «Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации»

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании
«частично автоматизированной» электронной
государственной услуги через ИС МИО

Приложение 2
к регламенту электронной государственной
услуги «Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации»

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании
«частично автоматизированной» электронной
государственной услуги через ИС ЦОН

Приложение 3
к регламенту электронной государственной
услуги «Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации»

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании
«частично автоматизированной» электронной
государственной услуги через ПЭП

      Таблица. Условные обозначения

Приложение 4
к регламенту электронной государственной
услуги «Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации»

Экранная форма заявления на электронную
государственную услугу

Начальник отдела образования:
_____________________________
(ФИО начальника)
Заявитель:___________________
(ФИО заявителя)
Адрес:____________________
(адрес заявителя)
Телефон:____________________
(контактный телефон заявителя)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу предоставить место моей (му) дочери (сыну)
_____________________________________________________в детском саду.
              (ФИО ребенка и дата рождения)

К заявлению прилагаются документы:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Приложение 5
к регламенту электронной государственной услуги
«Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские дошкольные организации»

Таблица 1. Описание действий посредством МИО

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименова- ние СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлин- ности заявления и документов потреби- теля, ввод данных в ИС МИО

Авторизация сотрудника МИО в системе и заполнение формы запроса на оказания электронной государст- венной услуги 

Маршру- тизация  уведом- ления о смене статуса запроса из ИС МИО в ИС ЦОН

Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организаци- онно-распо- рядительное решение)

Прием заявления и документов на получение услуги

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Маршру- тизация запроса

Отображение статуса поступившие

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения о постановке на очередь детей для направле- ния в ДДО

Формиро- вание выходного документа


Маршрутиза- ция  уведомления о смене статуса запроса в ИС ЦОН

Отображе- ние статуса в работе

4

Форма завершения (данные, документ, организацион- но-распоря- дительное решение)

Формиро- вание  на- правления, или же уве- домление, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо моти- вированный ответ об отказе

Формиро- вание выходного документа в системе

Маршрутиза- ция запроса

Отображе- ние статуса в работе

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименова- ние СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписа- ние выходного документа ЭЦП со- трудника МИО. Формиро- вание уведом- ления о смене статуса оказания услуги в ИС ЦОН

Маршрутизация уведомления о смене статуса в ИС ЦОН

Отображение уведомления о завершении оказания услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Выдача сотрудни- ком МИО нарочно или по- средством отправки на элект- ронную почту потре- бителя результата электрон- ной госу- дарствен- ной услуги

Подписан- ный ЭЦП сотрудни- ка МИО выходной документ. Отправка уведом- ления о смене статуса в ИС ЦОН

Маршрутизация

Отображение статуса завершения исполнения и выдачи выходного документа

5

Сроки исполнения

Не более 5 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-

Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наимено- вание СФЕ, ИС

ЦОН

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС
МИО

МИО

3

Наимено- вание действия (процес- са, про- цедуры, операции) и их описание

Проверка подлин- ности заявле- ния и докумен- тов потреби- теля, ввод данных в ИС ЦОН

Автори- зация сотруд- ника ЦОН в системе и запол- нение формы запроса на оказание элект- ронной госу- дарст- венной услуги

Маршру- тизация запроса из ИС ЦОН в ИС МИО

Присво- ение номера заявле- нию, от- правка на испол- нение

Проверка документов, принятия заявления в работу

4

Форма за- вершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Прием заявле- ния и докумен- тов на полу- чение услуги

Регист- рация запроса в системе с присво- ением номера заявле- нию

Маршру- тизация запроса

Отобра- жение заявле- ния в статусе посту- пившие из ЦОН в ИС МИО

Принятие запроса в работу

5

Сроки ис- полнения

Не более 30 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 10 минут

6

Номер следую- щего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС

МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполне- ние запроса. Принятие решения о поста- новке на очередь детей для направ- ления в ДДО

Форми- рование выход- ного до- кумента

Маршрути- зация уведом- ления о смене статуса запроса в ИС ЦОН

Отобра- жение статуса в работе

-

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоряди- тельное решение)

Формиро- вание направ- ления, или же уведом- ление, в случае отсутст- вия мест в ДДО на момент подачи заявле- ния, либо мотиви- рованный ответ об отказе

Форми- рование выход- ного доку- мента в системе

Маршру- тизация запроса

Отобра- жение статуса в работе

-

5

Сроки исполнения

3 дня (день приема и день выдачи докумен- тов не входит в срок оказания госу- дарст- венной услуги)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

-

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наимено- вание СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наимено- вание действия (процес- са, про- цедуры, операции) и их описание

Созда- ние вы- ходного доку- мента

Подпи- сание выход- ного до- кумента ЭЦП сот- рудника МИО. Формиро- вание уведом- ления о смене статуса оказания услуги в ИС ЦОН

Маршрути- зация уведом- ления о смене статуса в ИС ЦОН

Отобра- жение уведом- ления о завер- шении оказания услуги

Выдача сотрудником ЦОН нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государст- венной услуги

4

Форма завер- шения (данные, доку- мент, органи- зацион- но-рас- поряди- тельное решение)

Переда- ча под- писан- ного вы- ходного доку- мента в ЦОН

Передача уведом- ления в ИС ЦОН о завер- шении испол- нения

Маршру- тизация

Отобра- жение статуса завер- шения испол- нения

Выдача результата оказания услуги

5

Сроки испол- нения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 15 минут

6

Номер следую- щего действия

12

13

14

15

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наимено- вание СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС
МИО

ИС ЦОН

МИО

3

Наимено- вание действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авториза- ция пот- ребителя на ПЭП, заполне- ние формы запроса. Проверка коррект- ности введенных данных для получения электрон- ной госу- дарствен- ной услуги

Маршру- тизация запроса в ИС МИО и уведом- ления в ИС ЦОН (в случае коррект- ности введенных данных)

Присво- ение номера заявле- нию и отобра- жение в статусе посту- пившие (в случае кор- рект- ности введен- ных данных)

Отобра- жение статуса посту- пившие с ПЭП в ИС ЦОН (в случае коррект- ности введен- ных данных)

Принятие заявления на испол- нение (в случае коррект- ности введенных данных)

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Отобра- жение уведом- ления об успешном формиро- вании запроса или формиро- вание сообщения об отказе в запра- шиваемой электрон- ной госу- дарствен- ной услуге

Маршрути- зация запроса (в случае коррект- ности введенных данных)

Отправ- ка уве- домле- ния на ПЭП (в случае кор- рект- ности введен- ных данных)

Отобра- жение статуса (в случае коррект- ности введен- ных данных)

Принятие в работу (в случае коррект- ности введенных данных)

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименова- ние СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения о постановке на очередь детей для направления в ДДО

Форми- рование выход- ного доку- мента

Маршру- тизация уведом- ления о смене статуса «в работе» на ПЭП и ИС ЦОН

Отобра- жение статуса «в работе»

Отобра- жение уведом- ления и статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Формирова- ние направ- ления, или же уведом- ление, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо моти- вированный ответ об отказе

Форми- рование выход- ного доку- мента в системе

Маршру- тизация

Отобра- жение статуса

Отобра- жение статуса

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименова- ние СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выход- ного доку- мента

Подписа- ние вы- ходного доку- мента ЭЦП сотруд- ника МИО. Формиро- вание уведом- ления о смене статуса оказания услуги  на ПЭП и ИС ЦОН

Маршру- тизация уведом- ления о смене статуса с выводом выход- ного докумен- та на ПЭП и уведом- ления о смене статуса в ИС ЦОН

Отобра- жение уведом- ления о завер- шении оказания услуги с возмож- ностью прос- мотра выход- ного доку- мента

Отобра- жение уведом- ления о завер- шении оказания услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организа- ционно- распоря- дительное решение)

Подпи- санный выходной документ

Отправка уведом- ления с выходным докумен- том на ПЭП, и смены статуса в ИС ЦОН

Маршру- тизация

Отобра- жение выход- ного доку- мента

Отобра- жение статуса испол- нения

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

      Примечание:
      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.

Приложение 6
к регламенту электронной государственной услуги
«Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские дошкольные организации»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество»
и «доступность»

«Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для
направления в детские дошкольные организации»
________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 7
к регламенту электронной государственной услуги
«Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские дошкольные организации»

Выходная форма положительного ответа (направление в ДДО)
на электронную государственную услугу

Примечание: Родителям необходимо прибыть в дошкольное
учреждение и зарегистрировать направление в течение пяти дней

Форма уведомления (регистрационного талона),
предоставляемого потребителю при постановке
ребенка в очередь для направления в ДДО

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на
электронную государственную услугу,
предоставляемого потребителю