"Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 5 қарашадағы N 4/929 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2012 жылғы 30 қарашада N 957 тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 13 мамырдағы N 2/350 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 13.05.2014 N 2/350 қаулысымен (жарияланғаннан кейін 10 күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік қызметтер туралы» Заңының 16 бабының 3 тармағына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 маусымдағы «Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы» Заңының 12 бабының 12 тармақшасына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 тамыздағы № 1099 «Туризм саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» қаулысына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      Ескерту. Кіріспеге өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы   әкімдігінің 02.08.2013 N 3/680 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      1. Қоса беріліп отырған «Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Алматы қаласы Туризм басқармасы осы қаулыны Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары М. Құдышевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген кезден бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласы әкімі                          А. Есімов

Алматы қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 5 қарашадағы № 4/929
қаулысымен бекітілген

«Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм
объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар туралы ақпарат беру» мемлекеттік қызмет
Регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте келесі ұғымдар қолданылады:
      1) алушы – мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      2) Басқарма – «Алматы қаласы Туризм басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      3) регламент – «Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру» мемлекеттік қызметін көрсету бойынша «Алматы қаласы Туризм басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметінің ішкі тәртібін реттейтін нормативтік-құқықтық актісі;
      4) ҚҚБ – құрылымдық-қызметтік бірліктер – Басқарманың құрылымдық бөлімшелері, туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсету үдерісіне қатысатын өзге де органдар және ақпараттық жүйелер немесе олардың кіші жүйелері;
      5) ҚҚҚ – Басқарманың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметі.

2. Жалпы ережелер

      2. «Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің осы Регламенті (бұдан әрі - Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес әзірленген.
      3. Мемлекеттік қызметті «Алматы қаласы Туризм басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі көрсетеді.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету түрі: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 маусымдағы «Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы» Заңының 12 бабының 12 тармақшасының;
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 тамыздағы № 1099 қаулысымен бекітілген «Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру» мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет регламенті Басқарманың www.almatytourism.kz интернет-ресурсында орналастырылған.
      7. Туристік әлеует, оның ішінде туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы мәліметтер мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі болып табылады. Аяқталу түрі - қағаз тасымалдағыштағы ақпарат.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет алушыларға ұсынылады.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі - 5 жұмыс күнінен артық емес;
      2) сұраныс жолданғанда жауап күту уақыты – 30 минуттан артық емес;
      3) мемлекеттік қызметті алушыға кызмет көрсетудің уақыты - 30 минуттан артық емес.
      10. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет Басқарма ғимаратында көрсетіледі. Ғимарат физикалық мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған пандусы бар кіріспен жабдықталған.
      12. Алушы мемлекеттік қызметті алу үшін Басқармаға жазбаша сұраныс жолдайды.
      13. Өтініш еркін түрде жазылады.
      14. Құжаттардың өткізілгенін тіркеу растайды (мөр, кіріс нөмірі, мерзімі, кеңсенің телефон нөмірі). Алушы үшін көшірме жасалып, қабылдау туралы белгі қойылады.
      15. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу әдісі - жеке өзінің келуі немесе пошта арқылы.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін ешқандай негіз жоқ.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі
әрекеттердің (өзара әрекеттердің) тәртібін сипаттау

      17. Мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды қабылдау осы Регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген Басқарманың жұмыс кестесіне сәйкес жүргізіледі.
      18. Мемлекеттік қызметті алу үшін қызметті алушыдан құжаттарды алған кезден бастап мемлекеттік қызмет нәтижесін бергенге дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) қабылданған сұраныс Басқарма кеңсесінің маманымен қарастырылады және тіркеледі;
      2) тіркелген сұраныс Басқарманың басшысына беріледі және бұдан әрі туризмді дамыту бөлімінің маманына беріледі;
      3) маман Басқарма бастығының қолы қойылатын, сұраныс бойынша тиісті ақпаратты ресімдейді;
      4) ресімделген ақпаратқа Басқарма басшысы қол қояды.
      19. Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат компьютерде басылады.
      20. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне келесі ҚҚҚ қатысады:
      1) Басқарманың басшысы;
      2) кеңсе маманы;
      3) туризмді дамыту бөлімінің маманы.

«Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует,
туризм объектілері және туристік қызметті
жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
1 қосымша

«Алматы қаласы Туризм басқармасы»
коммуналдық мемлекеттік мекемеcінің
мекенжайы мен жұмыс кестесі

№ р/с

Атауы

Заңды мекенжайы (қала, аудан, көше, үй № (пәтер), электрондық пошта)

Қала коды мен телефон нөмірі

Жұмыс кестесі

1

2

3

4

5

1

«Алматы қаласы Туризм басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемеcі

Алматы қаласы Желтоқсан көшесі, 83
www.almatytourism.kz

8-727
279-51-66

279-52-61

243-85-74

Күнделікті
9.00 -ден
18.00-ге
дейін,
түскі үзіліс
13-00-ден
14-00-ге
дейін.
Демалыс және
мереке
күндерінен
басқа
(демалыс-
сенбі және
жексенбі)

Об утверждении регламента государственной услуги "Представление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность"

Постановление Акимата города Алматы от 5 ноября 2012 года N 4/929. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 30 ноября 2012 года за N 957. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 13 мая 2014 года N 2/350

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 13.05.2014 N 2/350 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона «О государственных услугах», подпунктом 12 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 13 июня 2001 года «О туристской деятельности в Республике Казахстан», а также постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 августа 2012 года № 1099 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма», акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Сноска. Преамбула с изменениями, внесенными постановлением Акимата города Алматы от 02.08.2013 N 3/680 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Представление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность».
      2. Управлению туризма города Алматы обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Алматы.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы М. Кудышева.
      4. Настоящее постановление вступает в силу с момента государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.     

      Аким города Алматы               А. Есимов

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 5 ноября 2012 года № 4/929

Регламент
государственной услуги «Представление туристской информации,
в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах,
осуществляющих туристскую деятельность»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие понятия:
      1) получатель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается государственная услуга;
      2) Управление – коммунальное государственное учреждение «Управление туризма города Алматы»;
      3) регламент – нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок деятельности коммунального государственного учреждения «Управление туризма города Алматы по оказанию государственной услуги «Представление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность»;
      4) СФЕ – структурно-функциональные единицы – структурное подразделение Управления, иные органы и информационные системы или их подсистемы, участвующие в процессе оказания государственной услуги по предоставлению туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность;
      5) СДО – служба документационного обеспечения Управления.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент государственной услуги «Представление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность» (далее – Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      3. Государственная услуга оказывается коммунальным государственным учреждением «Управление туризма города Алматы».
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании:
      подпункта 12 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 13 июня 2001 года «О туристской деятельности в Республике Казахстан;
      Стандарта государственной услуги «Представление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность» утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 августа 2012 года № 1099.
      6. Регламент государственной услуги размещен на интернет-ресурсе Управления: www.almatytourism.kz.
      7. Результатом оказания государственной услуги являются сведения о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность. Форма завершения - информация на бумажном носителе.

3. Порядок оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга предоставляется получателям.
      9. Сроки предоставления государственной услуги:
      1) срок предоставления государственной услуги – не более 5 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания при подаче запроса – не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 30 минут.
      10. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      11. Государственная услуга оказывается в здании Управления. Здание оборудовано входом с пандусом, предназначенным для доступа людей с ограниченными физическими возможностями.
      12. Для получения государственной услуги получатель обращается с письменным запросом в Управление.
      13. Обращение формируется в произвольной форме.
      14. Подтверждением сдачи документов является регистрация (штамп, входящий номер, дата, телефонный номер канцелярии). Для получателя снимается копия, на которой проставляется отметка о принятии.
      15. Способ доставки результата оказания услуги – личное посещение либо по почте.
      16. Оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказ в предоставлении государственной услуги не существуют.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      17. Прием документов для получения государственной услуги осуществляется в рабочие дни в соответствии с графиком работы Управления, указанным в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Этапы оказания государственной услуги с момента получения документов от получателя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) принятый запрос рассматривается, регистрируется специалистом канцелярии Управления;
      2) зарегистрированный запрос передается руководителю Управления и в последующем специалисту отдела развития туризма;
      3) специалист оформляет соответствующую информацию по запросу за подписью руководителя Управления;
      4) оформленная информация подписывается руководителем Управления.
      19. Информация о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность, печатается на компьютере.
      20. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) руководитель Управления;
      2) специалист канцелярии;
      3) специалист отдела развития туризма.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги «Предоставление
туристской информации, в том числе о туристском
потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих
туристскую деятельность»

Адрес и график работы
Коммунального государственного учреждения
«Управление туризма города Алматы»

№ п/п

Наимено-
вание

Юридический адрес
(город, район,
улица, № дома
(кв.), адрес
электронной почты)

Код
города и
номер
телефона

График работы

1

2

3

4

5

1

Коммунальное государст- венное учреждение «Управление туризма города Алматы»

город Алматы, улица Желтоксан, 83 www.almatytourism.kz

8-727 279-51-66

279-52-61

243-85-74

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов. за исключением выходных и праздничных дней (выходной-
суббота и воскресенье)