"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 15 маусымдағы N 167 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 13 шілдеде N 1806 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 24 желтоқсандағы N 369 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012.12.24 N 369 қаулысымен

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 27-бабының 2-тармағына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің осы мәселелерге жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күшіне енеді.

      Облыс әкімі                                С. Біләлов

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының
      көлік және коммуникация министрі           А. Жұмағалиев

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2012 жылғы 15 маусым
№ 167 қаулысымен
бекітілді

«Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет «Солтүстік Қазақстан облысының мұрағаттар мен құжаттамалар басқармасы» ММ-мен, сондай-ақ Солтүстік Қазақстан облысы мұрағаттарымен (8-қосымшаға сай) баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) мен электрондық үкіметтің www.e.gov.kz (бұдан әрі - Портал) веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысымен бекітілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет Стандарты негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметтің автоматтандырылу деңгейі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы Регламентте қолданылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе;
      2) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - БСН) – ортақ кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын, жеке кәсіпкер және заңды тұлға (филиал мен өкілеттілік) үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      3) ЖАО – жергілікті атқарушы орган;
      4) ЖАО АЖ - жергілікті атқарушы органның ақпараттық жүйесі;
      5) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      6) құрылымдық-функционалдық бірліктер- белгілі сатыда электрондық қызмет көрсетуге қатысатын уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері және сол сияқты (бұдан әрі - ҚФБ)
      7) пайдаланушы (тұтынушы) - оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      8) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      9) ҰҚО АЖ – Қазақстан Республикасы ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі;
      10) ХҚКО АЖ - халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі;
      11) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгертілмегенін растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      12) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      13) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      14) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) – электрондық қызметтерді жүзеге асыру шеңберінде «электрондық үкіметтің» ақпараттық жүйелерін ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе;
      15) «электрондық үкіметтің» Өңірлік шлюзі (бұдан әрі - ЭҮӨШ) – ЖАО ішкі жүйелері/шағын жүйелері мен ЖАО электрондық қызмет көрсету үдерісіне қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелері арасындағы ақпараттық өзара қарым-қатынасты қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе;
      16) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызмет көрсетуші қызметінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-ші қосымшасына сәйкес, ЭҮП (электронды мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі № 1 әрекеттесудің функционалдық диаграммасы) арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері:
      1) тұтынушы ЖСН/БСН және пароль көмегімен тіркелуі (тіркелмеген ЭҮП тұтынушыларына жүзеге асырылады) тиіс;
      2) 1-үдеріс– ЭҮП мемлекеттік электронды қызмет алу үшін тұтынушының логин мен парольды (авторландыру үдерісі) енгізу үдерісі;
      3) 1-шарт – ЭҮП ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы мәліметтердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЭҮП авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызмет түрін таңдау, экранға қызмет көрсету үшін нысанның шығарылуы және құрылымы мен форматтық талаптарды есепке ала отырып тұтынушының нысанды (мәліметтерді енгізу, сұратылған мұрағат анықтамасының түріне байланысты сканирленген құжаттарды қосу) толтыруы;
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанына (мәліметтерді енгізу, сұратылған мұрағат анықтамасының түріне байланысты сканирленген құжаттарды қосу) тұтынушының ЭЦҚ арқылы қол қоюы;
      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін (сұрауда көрсетілген және ЖСН/БСН арасында, ЭЦҚ куәлігінде көрсетілген ЖСН-дар арасында), ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімі мен ЭҮП кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты мемлекеттік электронды қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      9) 6-үдеріс – электронды құжатты ЭЦҚ тұтынушының (тұтынушының сұранысы) ЭҮӨШ/ШЭП арқылы ЖАО АЖға жіберуі және мемлекеттік электронды қызметті ЖАО қызметкерінің өңдеуі;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету қорытындысын (сұратылған мұрағат анықтамасының түріне байланысты мұрағаттық анықтама), немесе мемлекеттік анықтама беруден дәлелденген бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ қолдануымен қалыптастырылады және ЭҮП жеке кабинетіне жіберіледі.
      7. ХҚКО АЖ (әрекеттесудің функционалдық диаграммасы) арқылы Осы Регламенттің 3-ші қосымшасында көрсетілгендей мемлекеттік электронды қызмет көрсетудің адымдық әрекеттері мен шешімдері:
      1) 1-үдеріс – ХҚКО қызметкерінің ХҚКО АЖ оператордың мемлекеттік электронды қызмет көрсету үшін авторландыру үдерісі;
      2) 1-шарт –логин мен пароль, немесе ЭЦҚ арқылы тіркелген оператор туралы мәліметтің түпнұсқалығын ХҚКО АЖ тексеру;
      3) 2-үдеріс – ХҚКО оператордың мәліметтерінде бұзушылықтар болуына байланысты ХҚКО АЖ авторлаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс –ХҚКО операторымен осы Реглементте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау нысанын шығару және құрылымы мен форматтық талаптарды есепке ала отырып нысанды (мәліметтерді енгізу, сұратылған мұрағат анықтамасының түріне байланысты сканирленген құжаттарды қосу) толтыруы;
      5) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге сұраудың толтырылған нысанына (мәліметтерді енгізу, сұратылған мұрағат анықтамасының түріне байланысты сканирленген құжаттарды қосу) ХҚКО операторының ЭЦҚ арқылы қол қоюы;
      6) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін (сұрауда көрсетілген ЖСН арасында, ЭЦҚ куәлігінде көрсетілген ЖСН-дар арасында), ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімі мен ХҚКО АЖ кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын тексеру;
      7) 5-үдеріс – оператордың ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты мемлекеттік электронды қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      8) 6-үдеріс – ЭЦҚ арқылы қол қойылған электронды құжатты ХҚКО операторының (тұтынушының сұрауы) ЭҮӨШ/ШЭП арқылы ЖАО АЖ-ға жіберуі және мемлекеттік электрондық қызметті ЖАО қызметкерінің өңдеуі;
      9) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету қорытындысын, (сұратылған мұрағат анықтамасының түріне байланысты мұрағаттық анықтама), немесе мемлекеттік анықтама беруден дәлелденген бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ қолдануымен қалыптастырылады және ХҚКО АЖ жеке кабинетіне жіберіледі.
      10) 8 – үдеріс – ХҚКО қызметкерінің шығыс құжатын қызметті тұтынушыға қолма-қол немесе электрондық почта арқылы жібереді.
      8. ЖАО арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі № 1 әрекеттесудің функционалдық диаграммасы) осы Регламенттің 4-қосымшасында келтірілген:
      1) Тұтынушы өзінде өтініші мен қажетті құжаттары қолында болып ЖАО-ға жүгінуі қажет. ЖАО қызметкері өтініш пен құжаттардың түпнұсқалылығын тексереді.
      2) 1-үдеріс – ЖАО қызметкерінің мемлекеттік электронды қызмет алу үшін ЖСН мен пароль (авторландыру үдерісі) енгізу үдерісі;
      3) 1-шарт –тіркелген ЖАО қызметкері туралы ЖСН мен пароль арқылы мәліметтерінің түпнұсқалылығын ЖАО АЖ тексеру;
      4) 2-үдеріс – ЖАО қызметкерінің мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы ЖАО АЖ хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – ЖАО қызметкерімен осы Реглементте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау нысанын шығару және құрылымы мен форматтық талаптарды есепке ала отырып нысанды (мәліметтерді енгізу, сұратылған мұрағат анықтамасының түріне байланысты сканирленген құжаттарды қосу) толтыруы;
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге сұраудың толтырылған нысанына (мәліметтерді енгізу, сұратылған мұрағат анықтамасының түріне байланысты сканирленген құжаттарды қосу) ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы қол қоюы;
      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін (сұрауда көрсетілген ЖСН арасында, ЭЦҚ куәлігінде көрсетілген ЖСН-дар арасында), ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімі мен ЖАО АЖ кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты мемлекеттік электронды қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      9) 6-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету қорытындысын (сұратылған мұрағат анықтамасының түріне байланысты мұрағаттық анықтама), немесе мемлекеттік анықтама беруден дәлелденген бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ қолдануымен қалыптастырылады.
      11) 8-үдеріс - ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызмет қорытындысын қолма-қол беру немесе тұтынушының электрондық почтасына жіберу арқылы.
      9. Алушы электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұраудың орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталының «Қызметтер алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ ЖАО немесе ХҚКО жүгнгенде.
      10. Мемлекеттік электронды қызметті көрсету бойынша қажетті ақпаратты және консультацияны ЭҮП: call-орталығының (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФЕ тізбесі:
      ХҚКО қызметкері;
      ЖАО қызметкері.
      12. Әр іс-қимылдың орындалу мерзімі көрсетілген, іс-қимылдар (рәсімдер, функциялар, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Іс-қимылдардың (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграмма осы Регламенттің 234-қосымшаларында берілген.
      14. Осы Регламенттің 6-қосымшасында электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі ұсынылуы тиіс нысандар, бланкілердің үлгілері көрсетілген.
      15. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламенттің 7-қосымшасына сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) азаматтың конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышты атқару кезінде заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) жеткілікті және толық ақпаратты ұсыну;
      5) жеке және заңды тұлғалардың құжаттарын қорғау және құпиялылық.
      17. Электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) е-анықтама берілетін тұлғада ЖСН болуы;
      3) ЭҮП, ХҚКО АЖ авторландыру;
      4) тұтынушыда ЭЦҚ болуы.

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша

1 кесте. ЖАО арқылы әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Өтініш
пен құ
жаттардың
түпнұсқа
лылығын
тексеру,
мәлімет
терді ЖАО
АЖ енгізу

ЖАО қызмет
керінің
жүйеде ав
торландыру
мен элек
трондық
мемлекет
тік қызмет
көрсету
үшін сұрау
нысанын
толтыру

Сұрау мәр
тебесінің
өзгергені
туралы
хабарлама
ны, ЖАО
АЖ-нен
ХҚКО
АЖ-не
маршрут
тау

Өтінішке нөмір беру. Ағымдық мәртебені көрсете отырып, хабарлама
ны қалып
тастыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-бас
шылық ету шешімі)

Қызметке қол жеткізуге өтініш пен құжаттар қабылдау

Өтінішке нөмір беріп, сұрауды тіркеу

Сұрауды маршрут
тау

«Түскен
дер» мәр
тебесін көрсету

5

Орындау мерзімдері

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

2) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Сұрауды орындау. Мұрағат
тық анық
тама бере
отырып
жауапты
қалыптас
тыру
немесе
дәлелді
бас тар
туды қа
лыптасты
ру Шешім қабылдау

Шығатын құжатты қалыптасты-ру

ХҚКО АЖ сұрау мәр
тебесін ауыстыру туралы хабарлама
ны марш
руттау

«Жұмыста» мәртебесін көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
өкімдік шешімі)

Анықтама
ны немесе дәлелді бас тар
туды қа
лыптасты
ру

Жүйеде шығатын құжатты қалыптасты
ру

Сұрауды маршрут
тау

«Жұмыста» мәртебесінкөрсету

5

Орындау мерзімдері

күнтізбе
лік 15
күннен 30
күнге
дейін
(ерекше
жағдайлар
да 6 айға
дейін)

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

6

7

8

9

3) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Шығатын құжатты жасау

ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ шығыс құжатына қол қоюы. ХҚКО АЖ қызмет көрсетудің мәртебесін ауыстыру туралы ха
барламаны қалыптастыру

ХҚКО АЖ мәртебе
сін ауыс
тыру ту
ралы ха
барламаны
маршрут
тау

Қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаны көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

ЖАО қыз
меткері
нің элек
трондық
мемлекет
тік
қызмет
қорытынды
сын тұтын
ушыға
қолма-қол
беру
немесе
электрон
дық поч
тасына
жіберу

ЭЦҚ арқылы
қол қойыл
ған ЖАО
қызметкері
нің шығыс
құжаты

Маршрут
тау

Орындаудың
аяқталу
мәртебеле
рін көр
сету және
шығыс
құжатты
беру

5

Орындау мерзімдері

минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

10

11

12

-

      2 кесте. ХҚКО арқылы әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО

ХҚКО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Өтініш пен құ
жаттар
дың түп
нұсқалы
лығын
тексеру,
мәлімет
терді
ЖАО АЖ
енгізу

ХҚКО қыз
меткері
нің
жүйеде
авторлан
дыру мен
электрон
дық мем
лекеттік
қызмет
көрсету
үшін
сұрау
нысанын
толтыру

Сұрауды
ХҚКО
АЖ-нен
ЖАО
АЖ-не
маршрут
тау

Өтінішке
нөмір
беру,
орындау
ға жібе
ру

Құжат
тарды
тексе
ру,
өті
нішті
жұмыс
жасау
ға қа
был
дау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Қызметке
қол жет
кізуге
өтініш
пен
құжаттар
қабылдау

Өтініш
нөмірін
иелене
отырып
сұрауды
тіркеу

Сұрауды
маршрут
тау

Өтінішті
ХҚКО нан
ЖАО
АЖ-ға
түскен
дер мәр
тебесін
де көр
сету

Сұрау
ды
жұмыс
жасау
ға қ
был
дау

5

Орындау мерзімдері

15 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

15 ми
нут
тан артық емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО

АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Сұрауды орындау.Мұрағат
тық анық
тама
бере
отырып
жауапты
қалыптас
тыру не
месе дә
лелді
бас тар
туды қа
лыптасты
ру.
Шешім
қабылдау

Шығатын құжатты қалыптас
тыру

ХҚКО АЖ мәртебе
ні ауыс
тыру
туралы
сұрауды
маршрут
тау

«Жұмыс
та» мәр
тебесін
көрсету

-

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Анықтама
ны не
месе дә
лелді
бас тар
туды қа
лыптас
тыру

Жүйеден
шығатын
құжатты
қалыптас
тыру

Сұрауды
маршрут
тау

«Жұмыс
та» мәр
тебесін көрсету

-

5

Орындау мерзімдері

күнтізбе
лік 15
күннен
30 күнге
дейін
(ерекше
жағдай
ларда 6
айға
дейін)

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

-

6

Келесі әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Шығатын құжатты жасау

ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ шығатын құжатқа қол қоюы. ХҚКО АЖ қызмет көрсету
дің мәр
тебесін
ауыстыру
туралы
хабарла
маны қа
лыптасты
ру

ХҚКО АЖ мәртебе
сін
ауысты
ру ту
ралы ха
барлама
ны марш
руттау

Қызмет
көрсету
дің аяқ
талуы
туралы
хабарла
маны
көрсету

ХҚКО
қыз
мет
кері
нің
элек
трон
дық
мемле
кет
тік
қыз
мет
қоры
тынды
сын
тұты
нушы
ға
қол
ма-
қол
беру
неме
се
элек
трон
дық
почта
сына
жібе
ру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

ХҚКО-на қол қойылған шығатын құжатты жөнелту

ХҚКО АЖ орындау
дың аяқ
талуы
туралы
хабарла
маны
жөнелту

Маршрут
тау

Орындау
дың аяқ
талу мәр
тебесін
көрсету

Көрсе
тіл
ген
қыз
мет
қоры
тынды
сын
беру

5

Орындау мерзімдері

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

15 ми
нут
тан
артық емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

12

13

14

15

-

      3 кесте. ЭҮП арқылы әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО

АЖ

ХҚКО АЖ

ЖАО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушы
ның ЭҮП
авторлан
дыру сұ
рау ныса
нын тол
тыру.
Электрон
дық мемле
кеттік
қызмет
алу үшін енгізіл
ген мәлі
меттердің
түпнұсқа
лылығын
тексеру

ЖАО АЖ-не сұрау мен ха
барлама
ны марш
руттау
(енгізіл
ген мә
ліметтер
дің орын
ды бол
ған ке
зінде)

Өтініш
нөмірін
иелену
және
түскен
дер мәр
тебесін
көрсету
(енгі
зілген
мәлімет
тердің
орынды
болған
кезін
де)

ЭҮП нан
ХҚКО АЖ
ға түс
кендер
мәртебе
сіндегі
өтініш
мәртебе
сін көр
сету (ен
гізілген
мәлімет
тердің
орынды
болған
кезінде)

Өті
нішті
орын
дауға
қабыл
дау
(енгі
зіл
ген
мәлі
мет
тер
дің
орын
ды
бол
ған
кезін
де)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Бас тарту туралы сұрауды немесе хабарлама
ны сәтті қалыптас
тыру жө
ніндегі
хабарлама
ны көр
сету

Сұрауды
маршрут
тау (ен
гізілген
мәлімет
тердің
орынды
болған
кезінде)

ЭҮП-на
хабарла
маны
жіберу
(енгі
зілген
мәлімет
тердің
орынды
болған
кезін
де)

Мәртебе
ні көр
сету (ен
гізілген
мәлімет
тердің
орынды
болған
кезінде)

Жұмыс
қа қа
был
дау
(енгі
зіл
ген
мәлі
мет
тер
дің
орын
ды
бол
ған
кезін
де)

5

Орындау мерзімдері

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

15 ми
нут
тан
артық
емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО

АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Сұрауды орындау. Мұрағат
тық анық
тама бере
отырып
жауапты
қалыптас
тыру
немесе
дәлелді
бас тар
туды қа
лыптасты
ру

Шығатын
құжатты
қалыптас
тыру

Жұмыста
ЭҮП-нан
ХҚКО АЖ
мәртебе
ні ауыс
тыру
туралы
хабарла
маны
маршрут
тау

«Жұмыс
та» мәр
тебесін
көрсету

Мәрте
бе ту
ралы
хабар
лама
ны
көрсе
ту

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Анықтама
ны немесе
дәлелді
бас тар
туды қа
лыптасты
ру

Жүйеде
шығатын
құжатты
қалыптас
тыру

Маршрут
тау

Мәртебе
ні көр
сету

Мәрте
бені
көрсе
ту

5

Орындау мерзімдері

күнтізбе
лік 15
күннен 30
күнге
дейін
(ерекше
жағдайлар
да 6 айға
дейін)

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 ми
нут
тан
артық
емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Шығатын құжатты жасау

Шығатын
құжатты
тіркеу.
Өкілетті
тұлғаның
қолы
қойылған
шығатын құжатты
қалыптас
тыру

Шығатын
құжат
пен ха
барлама
ны марш
руттау

Шығатын
құжатты
қарау
мүмкінді
гімен
кызмет
көрсету
дің аяқ
талуы
туралы
хабарла
маны
көрсету

Қыз
мет
көрсе
тудің
аяқта
луы
тура
лы ха
барла
маны
көрсе
ту

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Қол қойылған шығатын құжат

Шығатын құжатпен хабарла
маны жөнелту ЭҮП, ХҚКО АЖ мәртебе
ні ауыс
тыру

Маршрут
тау

Шығатын құжатты көрсету

Орын
дал
ған
мәрте
бені
көрсе
ту

5

Орындау мерзімдері

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 ми
нут
тан
артық емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

12

13

14

15

-

      Ескертпе:
      Осы кестеде электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің технологиялық тізбегінде аяқталу нысандары үлгілері, орындалу мерзімдері және келесі әрекеттердің нөмірлері көрсетіліп ЭҮП, АЖ және барлық ҚФБ әрекеттері (рәсімдері, функциялары, операциялары) атап көрсетіледі.
      Осы Регламенттің 3-қосымшасының кестесі негізінде электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммалары құрылады.

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
2-қосымша

      1 сурет. ЭҮП арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
3-қосымша

      2 сурет. ХҚКО АЖ арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
4-қосымша

      3 сурет. ЖАО АЖ арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
5-қосымша

Шартты белгілер

Бастапқы хабарлама

Аяқтаушы хабарлама

Аралық хабарлама

Аяқтаушы қарапайым оқиға

Қате

Оқиға-таймерлер

 

Ақпараттық жүйе

 

Үдеріс

 

Шарт

 

Хабарламалар ағыны

Басқару ағыны

Соңғы тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат

      Ескертпе:
      Диаграмманың үлгілік ресімделуі бизнес-үдерістерді модельдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотациясында келтірілген. BPMN-де модельдеу аздаған графикалық элементтердің диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға үдерістің қисынын жылдам түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын атап көрсетуге болады:
      1) басқару ағынының объектілері: оқиғалар, іс-әрекеттер және қисынды операторлар;
      2) біріктіруші объектілер: басқару ағыны, хабарламалар ағыны және қауымдастықтар;
      3) рөлдер: пулалар және жолдар;
      4) артефактар: деректер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
      Осы төрт санаттың элементтері бизнес-үдерістердің диаграммасын құруға мүмкіндік береді. Модельдің мәнерлілігін арттыру үшін, спецификация «Ескертпелер» деген бөлімде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа түрлерін және артефактарды құруға рұқсат береді.

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
6-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету сауалнама-өтінішінің нысаны

Электрондық мемлекеттік қызметке жағымды жауаптың (мұрағаттық анықтаманың) шығу нысаны

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
7-қосымша

«Сапа» және «қолжетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама нысаны

__________________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
8-қосымша

Мемлекеттік мұрағаттардың мекен-жайы

1

Солтүстiк Қазақстан облысының мұрағаттар мен құжаттама басқармасы

Петропавл қаласы, Интернациональная көшесi, 1

8 (715 2) 49-20-50

2

Солтүстiк Қазақстан облысы: Солтүстiк Қазақстан мемлекеттiк мұрағаты

Петропавл қаласы, Интернациональная көшесi, 1

8 (7152) 46-78-77

3

Солтүстiк қаласы Петропавл қаласының жеке құрамы бойынша мұрағат

Петропавл қаласы, Парковая көшесi, 57 б

8 (7152) 34-04-34

4

Айыртау аудандық мемлекеттiк мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Саумалкөл ауылы, Трудовая көшесi, 1

8 (715-33) 2-23-42

5

Ақжар аудандық мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Талшық ауылы, Целинная көшесi, 20

8 (715-46) 2-12-35

6

Аққайың аудандық мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Смирново ауылы, Зеленая көшесi, 6

8 (715-32) 2-10-41

7

Есiл аудандық мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Явленка ауылы, Ленин көшесi, 12

8 (715-33) 2-17-88

8

Жамбыл аудандық мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Пресновка ауылы, Бейбiтшiлiк көшесi, 8

8 (715-44) 2-13-70

9

Мағжан Жұмабаев ауданының мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Булаево қаласы, Береговая көшесi, 23

8 (715-31) 2-12-02

10

Қызылжар аудандық мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Бескөл ауылы, Спортивная көшесi, 2

8 (715-38) 2-01-64

11

Мамлют аудандық мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Мамлют қаласы, Ленин көшесi, 51

8 (715-41) 2-18-03

12

Ғабит Мүсiрепов атындағы аудан мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Новоишимка ауылы, Абылай хан көшесi, 19

8 (715-35) 2-27-04

13

Тайынша аудандық мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Тайынша қаласы, Железнодорожный ықшам ауданы, 27

8 (715-36) 2-21-52

14

Тимирязев аудандық мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Тимирязев ауылы, Уәлиханов көшесi, 23

8 (715-37) 2-18-35

15

Уәлиханов ауданының мемлекеттiк мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Кiшкенекөл ауылы, Уәлиханов көшесi, 85

8 (715-42) 2-11-32

16

Шал ақын ауданының мұрағаты

Солтүстiк Қазақстан облысы, Сергеевка қаласы, Жеңiс көшесi, 32

8 (715-34) 2-10-95

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 15 июня 2012 года N 167. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 13 июля 2012 года N 1806. Утратило силу - постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 24 декабря 2012 года N 369

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 24.12.2012 N 369

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах» акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области курирующего данные вопросы.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               С. Билялов

      «СОГЛАСОВАНО»

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А. Жумагалиев

Утвержден
постановлением акимата
Северо-Казахстанской области
от 15 июня 2012 года № 167

Регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается ГУ «Управлением архивов и документаций Северо-Казахстанской области», а также государственными архивами Северо-Казахстанской области (адреса которых, указаны в приложении 8), на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – Центр) и веб-портал «электронного правительства»: www.e.gov.kz (далее-портал).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Выдача архивных справок», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 (далее - Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система (далее - ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      2) бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      3) МИО - местный исполнительный орган;
      4) ИС МИО - информационная система местных исполнительных органов;
      5) индивидуальный идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      6) структурно-функциональные единицы — это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов и т.п., принимающие участие в оказании электронной услуги на определенной стадии (далее - СФЕ);
      7) пользователь (потребитель) - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      8) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      9) ИС НУЦ - информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан;
      10) ИС ЦОН - информационная система центров обслуживания населения;
      11) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП);
      12) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      13) электронная государственная услуга - государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      14) шлюз «электронного правительства» - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      15) Региональный шлюз «электронного правительства» - информационная система, обеспечивающая информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО (далее – РШЭП);
      16) веб-портал «электронного правительства» - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки), либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - процесс авторизации оператора ЦОН в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через ИИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 - выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП оператора ЦОН электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      9) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки), либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН.
      10) процесс 8 - выдача выходного документа сотрудником ЦОН потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через МИО (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 4 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки), либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО.
      11) процесс 8 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО или ЦОН.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      Сотрудник ЦОНа;
      Сотрудник МИО;
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложениях 234 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 6 к Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 7 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость;
      4) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность документов физических и юридических лиц.
      17. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому выдается е–справка;
      3) авторизация ПЭП, ИС ЦОН;
      4) наличие ЭЦП пользователя.

Приложение 1
к регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

      Таблица 1. Описание действий посредством МИО

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлиннос
ти заявле
ния и документов потребите
ля, ввод данных в ИС МИО

Авториза
ция сот
рудника МИО в системе и заполне
ние формы запроса на оказа
ния элек
тронной государст
венной услуги

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса
запроса
из ИС МИО
в ИС ЦОН

Присвое
ние номе
ра заяв
лению.
Формирова
ние уве
домления
с указа
нием
текущего
статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Прием заяв
ления и документов на получения услуги

Регистра
ция зап
роса с
присвоени
ем номера
заявлению

Маршрутиз
ация запроса

Отображе
ние ста
туса «пос
тупившие»

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Поиск данных по архивной справке в имеющихся базах данных на бумажных и электрон
ных носи
телях. Принятие решения

Формирова
ние выход
ного доку
мента

Маршрутиза
ция уведом
ления о
смене
статуса запроса в
ИС ЦОН

Отображе
ние ста
туса «в
работе»

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное
решение)

Формирова
ние
справки,
либо моти
вированно
го отказа

Формирова
ние выход
ного доку
мента в
системе

Маршрути
зация
запроса

Отображе
ние ста
туса «в
работе»

5

Сроки исполнения

От 15 до 30 кален
дарных
дней (в
исключи
тельных случаях до
6 мес.)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписа
ние выход
ного доку
мента ЭЦП сотрудни
ка МИО.
Формирова
ние уве
домления
о смене
статуса
оказания
услуги в
ИС ЦОН

Маршрутиза
ция уведом
ления о
смене статуса в
ИС ЦОН

Отображе
ние уве
домления
о завер
шении
оказания
услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача сот
рудником
МИО нароч
но или пос
редством
отправки на элек
тронную
почту пот
ребителя
результата
электрон
ной госу
дарствен
ной услуги

Подписан
ный ЭЦП
сотрудни
ка МИО
выходной
документ.
Отправка
уведомле
ния о
смене статуса в
ИС ЦОН

Маршрутиза
ция

Отображе
ние ста
туса за
вершения
исполне
ния и
выдачи
выходно
го доку
мента

5

Сроки исполнения

Не более минуты

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-

      Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование
СФЕ, ИС

ЦОН

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка
подлиннос
ти заявле
ния и до
кументов
потребите
ля, ввод
данных в
ИС ЦОН

Авториза
ция сот
рудника
ЦОН в
системе
и запол
нение
формы
запроса
на ока
зания
электрон
ной госу
дарствен
ной услу
ги

Маршру
тизация
запроса
из ИС
ЦОН в
ИС МИО

Присвое
ние
номера
заявле
нию,
отправ
ка на
исполне
ние

Про
верка
доку
мен
тов,
приня
тия
заяв
ления
в ра
боту

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное
решение)

Прием
заявления
и докумен
тов на
получения
услуги

Регистра
ция зап
роса в
системе
с при
своением
номера
заявле
нию

Маршру
тизация
запроса

Отобра
жения
заявле
ния в
статусе
посту
пившие
из ЦОН
в ИС
МИО

Приня
тие
запро
са в
рабо
ту

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполне
ние зап
роса.
Поиск
данных по
архивной
справке в
имеющихся
базах
данных на
бумажных
и элек
тронных
носите
лях. При
нятие
решения

Формиро
вание вы
ходного
докумен
та

Маршру
тизация
уведом
ления о
смене
статуса
запроса
в ИС ЦОН

Отобра
жение
стату
са в
работе

-

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное
решение)

Формирова
ие справ
ки, либо
мотивиро
ванного
отказа

Формиро
вание вы
ходного
докумен
та в
системе

Маршру
тизация
запроса

Отобра
жение
стату
са в
работе

-

5

Сроки исполнения

От 15 до
30 кален
дарных
дней (в
исключи
тельных
случаях
до 6 мес.)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

-

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание
выходного
документа

Подписа
ние вы
ходного
докумен
та ЭЦП
сотрудни
ка МИО.
Формиро
вание
уведомле
ния о
смене
статуса
оказания
услуги в
ИС ЦОН

Маршру
тизация
уведом
ления о
смене
статуса
в ИС
ЦОН

Отобра
жение
уведом
ления о
заверше
нии ока
зания
услуги

Выдача
сотруд
ником
ЦОН на
рочно
или
посред
ством
отправ
ки на
элек
трон
ную
почту
потре
бителя
резуль
тата
элек
трон
ной го
судар
ствен
ной
услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Передача
подписан
ного вы
ходного
документа
в ЦОН

Передача
уведомле
ния в ИС
ЦОН о
заверше
нии ис
полнения

Маршру
тизация

Отобра
жение
статуса
заверше
ния ис
полне
ния

Выдача
резуль
тата
оказа
ния
услуги

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

      Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

ИС ЦОН

МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авториза
ция пот
ребителя
на ПЭП,
заполне
ние формы
запроса.
проверка
коррект
ности вве
денных
данных
для полу
чения
электрон
ной госу
дарствен
ной
услуги

Маршрути
зация
запроса
в ИС МИО
и уведом
ления в
ИС ЦОН
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Присвое
ние но
мера за
явлению
и отоб
ражение
в стату
се пос
тупив
шие. (в
случае
коррект
ности
введен
ных
данных)

Отобра
жение
статуса
посту
пившие
с ПЭП в
ИС ЦОН
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Приня
тие за
явле
ния на
испол
нение
(в слу
чае
кор
рект
ности
введен
ных
дан
ных)

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Отображе
ние уве
домления
об успеш
ном форми
ровании
запроса
или фор
мирование
сообщения
об отказе
в запра
шиваемой
электрон
ной госу
дарствен
ной
услуге

Маршрути
зация
запроса
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Отправ
ка уве
домле
ния на
ПЭП (в
случае
коррект
ности
введен
ных дан
ных)

Отобра
жение
статуса (в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Приня
тие в
работу
(в слу
чае
кор
рект
ности
введен
ных
дан
ных)

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнен
ие зап
роса.
Поиск
данных по архивной
справке в
имеющихся
базах
данных на
бумажных
и элек
тронных
носите
лях.
Принятие
решения

Формиро
вание вы
ходного
докумен
та

Маршру
тизация
уведом
ления о
смене
статуса
«в рабо
те» на
ПЭП и
ИС ЦОН

Отобра
жение
статуса
«в ра
боте»

Отобра
жение
уведом
ления
и ста
туса

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организацион
но-распоряди
тельное
решение)

Формирова
ние справ
ки, либо
мотивиро
ванного
отказа

Формиро
вание вы
ходного
докумен
та в
системе

Маршру
тизация

Отобра
жение
статуса

Отобра
жение
стату
са

5

Сроки исполнения

От 15 до
30 кален
дарных
дней (в
исключи
тельных
случаях
до 6
мес.)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписа
ние вы
ходного
докумен
та ЭЦП
сотрудни
ка МИО.
Формиро
вание
уведомле
ния о
смене
статуса
оказания
услуги
на ПЭП и
ИС ЦОН

Маршру
тизация
уведом
ления о
смене
статуса
с выво
дом вы
ходного
докумен
та на
ПЭП и
уведом
ления о
смене
статуса
в ИС
ЦОН

Отобра
жение
уведом
ления о
заверше
нии ока
зания
услуги
с воз
можнос
тью
просмот
ра вы
ходного
докумен
та

Отобра
жение
уведом
ления
о за
верше
нии
оказа
ния
услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подписан
ный вы
ходной
документ

Отправка
уведомле
ния с
выходным
докумен
том на
ПЭП, и смены
статуса
в ИС ЦОН

Маршру
тизация

Отобра
жение
выходно
го доку
мента

Отобра
жение
стату
са ис
полне
ния

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

      Примечание:
      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблицы приложения 3 к настоящему Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.

Приложение 2
к регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

      Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ПЭП

Приложение 3
к регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

      Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ИС ЦОН

Приложение 4
к регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

      Рисунок 3. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ИС МИО

Приложение 5
к регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

События-таймеры

Информационная система

Процесс

Условие

Поток сообщений

Поток управления

Электронный документ, представляемый конечному потребителю

      Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе «Примечания».

Приложение 6
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Форма анкеты-заявления на электронную государственную услугу

Форма выходного документа (архивной справки) на электронную государственную услугу

Приложение 7
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Форма анкеты для определения показателейэлектронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________________
      (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 8
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Адреса государственных архивов

1

Управление архивов и документации Северо-
Казахстанской области

г. Петропавловск, Интернациональная, 1

8(7152) 49-20-50

2

Северо-Казахстанская область: Северо-
Казахстанский государственный архив

г. Петропавловск, ул. Интернациональная, 1

8(7152) 46-78-77

3

Архив по личному составу города Петропавловска Северо-Казахстанской области

г. Петропавловск, ул. Парковая, 57 б

8(7152) 34-04-34

4

Государственный архив
Айыртауского района

Северо-Казахстанская область, с. Саумалколь, ул. Трудовая, 1

8(7153) 32-23-42

5

Акжарский районный архив

Северо-Казахстанская область, с. Талшик, ул. Целинная, 20

8(7154) 62-12-35

6

Аккайынский районный архив

Северо-Казахстанская область, с. Смирново, ул. Зеленая, 13

8(7153) 22-10-41

7

Есильский районный архив

Северо-Казахстанская область, с. Явленка, ул. Ленина, 12

8(715-33) 2-17-88

8

Жамбылский районный архив

Северо-Казахстанская область, с. Пресновка, ул. Мира, 8

8(715-44) 2-13-70

9

Архив района Магжана Жумабаева

Северо-Казахстанская область, г. Булаево, ул. Береговая, 23

8(715-31) 2-12-02

10

Кызылжарский районный архив

Северо-Казахстанская область, с. Бишкуль, ул. Спортивная, 2

8(715-38) 2-01-64

11

Мамлютский районный архив

Северо-Казахстанская область, с. Мамлютка, ул. Ленина, 51

8(715-41) 2-18-03

12

Архив района имени Габита Мусрепова

Северо-Казахстанская область, с. Новоишимское, ул. Абылай хана, 19

8(715-35) 2-27-04

13

Тайыншинский районный архив

Северо-Казахстанская область, г. Тайынша, микрорайон Железнодорожный, 27

8(715-36) 2-21-52

14

Тимирязевский районный архив

Северо-Казахстанская область, с. Тимирязево, ул. Ш. Уалиханова, 23

8(715-37) 2-18-35

15

Уалихановский районный
государственный архив

Северо-Казахстанская область, с. Кишкенеколь, ул. Уалиханова, 85

8(715-42) 2-11-32

16

Архив района Шал акына

Северо-Казахстанская область, г. Сергеевка, ул. Победы, 32

8(715-34) 2-10-95