Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 24.05.2013 N 178 қаулысымен
«Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 37-бабына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса берілген «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы әкімі аппаратының басшысына жүктелсін.
3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.
Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданының әкімі А. Тастеміров
«КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасының
Көлік және коммуникациялар министрі А. Жұмағалиев
Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 24 желтоқсандағы № 408
қаулысымен бекітілді
«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер
1. Мемлекеттік қызмет «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен, ауылдық (селолық) округ әкімі аппараттарымен (бұдан әрі – уәкілетті орган) және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы (бұдан әрі - Орталық), сондай-ақ www.e.gov.kz бұдан әрі - қызмет беруші мекенжайы бойынша «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысымен бекітілген, «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде әзірленген.
3. Электрондық мемлекеттік қызмет берудің автоматтандырылу дәрежесі: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтығы бар электрондық мемлекеттік қызмет).
4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық қызмет.
5. Осы Регламентте қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:
1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қол жетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
2) МБҰ – мектепке дейінгі балалар ұйымы;
3) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе;
4) уәкілетті органның ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - УО АЖ) – уәкілетті орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны ретіндегі Қазақстан Республикасының «электрондық үкіметі» шлюзінің кіші жүйесіндегі «Өңірлік шлюз» ақпараттық жүйесі;
5) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
6) ҰКО АЖ - Қазақстан Республикасының ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі;
7) Орталықтың ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – Орталық АЖ) – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
8) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету процесінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
9) пайдаланушы - өзіне қажетті электрондық – ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект;
10) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – қызмет берушінің электрондық қызмет көрсету процесіне қатысатын ішкі жүйелер/қызмет берушінің кіші жүйелері мен сыртқы ақпараттық жүйелері арасындағы ақпараттық өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
11) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – белгілі сатыда электрондық қызмет көрсетуге қатысатын уәкілетті орган, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелерінің және т.б. жауапты тұлғалары;
12) транзакциондық қызмет – электрондық цифрлы қолтаңба қолданылуымен ақпарат алмасуды талап ететін пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру қызметі;
13) уәкілетті орган (бұдан әрі - УО) – электронды мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын ««Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының білім бөлімі»» мемлекеттік мекемесі, ауылдық (селолық) округі әкімінің аппараты;
14) Орталық – халыққа қызмет көрсету орталығы;
15) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) – электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық қызметтің» ақпараттық жүйесін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе.
16) электрондық құжат – өзіндегі ақпарат электрондық - сандық үлгіде табыс етілген және электрондық цифрлы қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
17) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды қолданылуымен электрондық үлгіде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
18) электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлы қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлы таңбалардың жиынтығы;
2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет берушінің қызмет көрсету тәртібі
6. Қызмет берушінің аталмыш электрондық мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын УО жартылай автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметін осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес (1-сурет) көрсетуде адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
1) мемлекеттік қызметті алушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен Стандартың 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттармен УО жүгінуі тиіс. УО маманымен мемлекеттік қызметті алушы құжаттарының дұрыстығын тексеру;
2) 1-процесс – УО қызметкерімен ЖСН мен парольді (авторизациялау процесі) электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін УО АЖ енгізу процесі;
3) 1-шарт – ЖСН пен пароль арқылы УО тіркелген қызметкер деректерінің әділдігін УО АЖ тексеру;
4) 2-процесс – УО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты УО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
5) 3-процесс – УО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды тіркеу);
6) 4-процесс – УО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерленген құжаттарды) қол қою;
7) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және УО АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
8) 5-процесс – УО қызметкерінің ЭЦҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
9) 6-процесс – УО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметін өңдеу;
10) 7-процесс – УО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастыру (егер мектепке дейінгі ұйымдарда орын болмаған жағдайда балаларға арналған мектепке дейінгі ұйымдарға жолдау, кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап). Электронды құжат УО маманымен ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасады. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін УО мамандарымен қолма-қол немесе мемлекеттік қызметті алушының электрондық поштасы арқылы жіберіледі.
7. Қызмет берушінің Орталық (функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы) арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі ағымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген (2-сурет):
1) 1-процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін Орталық операторының Орталық АЖ авторизациялау процесі;
2) 1-шарт – Орталық АЖ тіркелген оператор деректерінің әділдігін ЖСН және пароль немесе ЭЦҚ арқылы тексеру;
3) 2-процесс – Орталық операторының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты Орталық АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
4) 3-процесс – Орталық операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және қоса берілген сканерленген құжаттарды);
5) 4-процесс – Орталық операторының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерленген құжаттарды) қол қою;
6) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және Орталық АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
7) 5-процесс – оператордың ЭЦҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
8) 6-процесс – Орталық операторының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты мемлекеттік қызметті алушының сұрау салуы) УО АЖ ЭҮШ/ЭҮШ арқылы жіберу және УО маманының электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
9) 7-процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі МБҰ қызметшілерін қалыптастыру (егер мектепке дейінгі ұйымдарда орын болмаған жағдайда балаларға арналған мектепке дейінгі ұйымдарға жолдау, кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап).Электрондық құжат УО қызметкерімен ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасып Орталық АЖ беріледі.
10) 8-процесс электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін УО қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
8. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 3-қосымшасына көрсетілген:
1) тұтынушы ЖСН және пароль арқылы ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылары үшін жүзеге асырылады);
2) 1-процесс – тұтынушының электрондық мемлекеттік қызметті алуы үшін ЖСН мен парольді (авторизациялау процесі) ЭҮП енгізу процесі;
3) 1-шарт – ЭҮП тіркелген тұтынушы туралы деректер дұрыстығын ЖСН мен пароль арқылы тексеру;
4) 2-процесс – ЭҮП тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациядан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
5) 3-процесс - тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін тұтынушының сұрау салуды экранға шығаруы және нысанды оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды);
7) 4-процесс - тұтынушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына қол қою (деректерді, қоса тіркелген сканерленген құжаттарды енгізу);
8) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ЭҮП шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
9) 5-процесс - тұтынушының ЭЦҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
10) 6-процесс – электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) тұтынушының қол қойылған ЭСҚ ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы УО АЖ жіберу және УО қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
11) 7-процесс – тұтынушыны МБҰ орын болуы туралы хабардар ету үдерісі; (мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама немесе (7 жасқа дейінгі) мектепке дейінгі балаларды тіркеу түсініктемесі, УО өтініш берген уақыттан бос орынның болмауы, немесе қызмет көрсетуден бас тартқан жағдайдағы дәлелді жауап). Электронды құжат УО мамандарының ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасып ЭҮП жеке бөліміне тапсырылады.
9. Сұрау салудың экрандық үлгілері және электрондық мемлекеттік қызметі ЭҮП арқылы алу жағдайында тұтынушыға берілетін электрондық мемлекеттік қызметке өтініш жазу үлгісі осы Регламенттің 4-қосымшасында берілген.
10. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салудың орындалу мәртебесін тексеру амалы: «электрондық үкімет» порталының «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ УО немесе Орталыққа жүгінгенде.
11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП call-орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.
3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау
12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) қатыстырылады:
1) УО маманы;
2) Орталық қызметкерлері.
13. Мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің әр іс-әрекетінің орындалу мерзімі көрсетіліп, әр іс-әрекеттің (рәсімі, функциялары, операциялары) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында беріледі.
14. Осы Регламенттің (1, 2, 3-суреттер) 2-тармағында олардың сипаттамаларына сәйкес мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер мен басқа да ұйымдардың құрылымдық бөлімшелері іс-әрекеттерінің қисынды бірізділігі арасындағы өзара байланысты бейнелейтін диаграммалары осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.
15. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 4, 5-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
16. Мемлекеттік қызметті алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді;
17. Мемлекеттік қызметті алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілуі процесіне қойылатын талаптар:
1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
2) қызметтік борышты атқару кезіндегі заңдылық;
3) кәсіби этика мен мәдениетті сақтау;
4) жан-жақты және толық ақпарат ұсыну;
5) ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы;
6) мемлекеттік қызметті алушының белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.
18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке қосылу, ЖСН, ЭҮП авторизациялануы, тұтынушының ЭЦҚ болуы.
«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
1-қосымша
1-кесте. УО арқылы атқарылатын іс-әрекеттерді сипаттау
1) Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
|||||
1 |
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) № |
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
УО маманы |
УО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
Орталықтың АЖ |
3 |
Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы |
Өтінішті |
УО қыз- |
УО АЖ-нен Орталық- |
Өтінішке |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру- |
Қолхат |
Өтініш берушіге нөмір берілуімен сұрау салуды тіркеу |
Сұрау |
«Келіп |
5 |
Орындалу мерзімі |
30 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
6 |
Келесі іс-әрекет нөмірі |
2 |
3 |
4 |
5 |
2. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
|||||
1 |
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) № |
5 |
6 |
7 |
8 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
УО маманы |
УО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
Орталықтың АЖ |
3 |
Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы |
Сұрау салуды орындау. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыру |
Шығыс құжатын қалыптастыру |
Сұрау салу мәртебесінің өзгеруі туралы хабарламаны Орталықтың АҚ бағыттау |
«жұмыс барысында» мәртебесінің көрсетілу |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты- |
МБҰ-да орын болмаған жағдайда МБҰ-ға жолдау, кезекке қою туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап |
Жүйеде шығыс құжатын қалыптастыру |
Сұрау салуды бағыттау |
«жұмыс барысында» мәртебесінің көрсетілу |
5 |
Орындалу мерзімі |
3 жұмыс күні ішінде |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
6 |
Келесі іс-әрекет нөмірі |
6 |
7 |
8 |
9 |
3. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
|||||
1 |
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) № |
9 |
10 |
11 |
12 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
УО маманы |
УО АЖ |
ЭҮШ (ЭҮӨШ) |
Орталықтың АЖ |
3 |
Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы |
Шығыс құжатын қалыптас- |
УО маманының ЭЦҚ шығыс құжатқа қол қою. Орталықтың АЖ мәртебесінің өзгеруі туралы хабарламаны қалыптасты- |
Орталықтың АЖ мәр- |
Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарламаны көрсету |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру - өкімдік шешім) |
УО маманымен электрон- |
УО маманымен ЭЦҚ шығыс құжатқа қол қою. Орталықтың АЖ мәртебесінің өзгеруі туралы хабарламаны жіберу |
Бағыттау |
«Орындауды аяқтау және шығыс құжатын беру» мәртебесінің көрсетілуі |
5 |
Орындалу мерзімі |
30 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
6 |
Келесі іс-әрекет нөмірі |
10 |
11 |
12 |
- |
2-кесте. Орталық арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) № |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
Орталық қызметкері |
Орталық- |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
УО АЖ |
УО маманы |
3 |
Іс-әрекет процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы |
Мемлекеттік қызметті алушы құ- |
Орталық маманда- |
Орталық- |
Өтінішке |
Құжаттарды тексеру, өтінішті жұмыс жасауға қабылдау |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты- |
Қолхат |
Өтінішке |
Сұрау салуды бағыттау |
Орталық- |
Сұрау салуды жұмыс жасауға қабылдау |
5 |
Орындалу мерзімі |
20 минуттан аспайды |
1 ми- |
1 ми- |
1 ми- |
10 минуттан аспайды |
2. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) № |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
УО маманы |
УО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
Орталықтың АЖ |
Орталық |
3 |
Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы |
Сұрау салуды орындау. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыру |
Шығыс құжатын қалыптас- |
Орталық- |
«жұмыс барысында» мәртебесі- |
- |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру- |
МБҰ-да орын болмаған жағдайда МБҰ-ға жолдау, кезекке қою туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап |
Жүйеде шығыс құжатын қалыптас- |
Сұрау салуды бағыттау |
«жұмыс |
- |
5 |
Орындалу мерзімі |
3 жұмыс күн ішінде (қабылдау күні мен құжатты беру күні электрондық мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді) |
1 ми- |
1 ми- |
1 ми- |
- |
6 |
Келесі іс-әрекет нөмірі |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
3. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) № |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
УО маманы |
УО АЖ |
ЭҮШ (ЭҮӨШ) |
Орталық тың АЖ |
Орталық қызметкері |
3 |
Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және си- |
Шығыс құжатты құрастыру |
УО ма- |
Қызмет |
Қызмет |
Орталық мамандарының электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол беруі немесе тұтынушының электрондық мекенжайына жіберу |
4 |
Аяқтау |
Қол қойылған шығыс құжатты Орталыққа беру |
Орындауды аяқтау туралы хабарла- |
Бағыттау |
«Орындауды |
Қызмет көрсету нәтижесін беру |
5 |
Орындалу мерзімі |
1 ми- |
1 ми- |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
20 минуттан аспайды |
6 |
Келесі іс-әрекет нөмірі |
12 |
13 |
14 |
15 |
- |
3-кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) № |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЭҮП |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
УО АЖ |
Орталықтың АЖ |
УО маманы |
3 |
Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы |
Мемлекеттік |
Сұрау салуды УО АЖ және хабарлама- |
Өтінішке |
ЭҮП-нан |
Өтінішті орындауға қабылдау (егер ен- |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты- |
Сұрау салудың дұрыс қалыптасуы туралы ха- |
Сұрау салуды бағыттау (егер енгізілген деректер түзетілсе) |
Хабарла- |
Мәртебесі- |
Жұмыс |
5 |
Орындалу мерзімі |
1 минуттан |
1 минуттан |
1 ми- |
1 минуттан |
10 ми- |
6 |
Келесі іс-әрекет нөмірі |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
2. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) № |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
УО маманы |
УО АЖ |
ЭҮШ (ЭҮӨШ) |
ЭҮП |
Орталықтың АЖ |
3 |
Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттама- |
Сұрау салуды орындау. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыру |
Шығыс құжатын қалып- |
ЭҮП және Орталықтың АЖ «жұмыс жасалуда» мәртебенің өзгеруі туралы ха- |
«жұмыс жасалуда» мәртебесі- |
Хабарлама мен мәр- |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты- |
МБҰ-да орын болмаған жағдайда МБҰ-ға жолдау, кезекке қою туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап |
Жүйеде шығыс құжатын қалып- |
Бағыттау |
Мәртебесі- |
Мәртебесі- |
5 |
Орындалу мерзімі |
3 жұмыс күні ішінде |
1 ми- |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
6 |
Келесі іс-әрекет нөмірі |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
3. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) № |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
УО маманы |
УО АЖ |
ЭҮШ (ЭҮӨШ) |
ЭҮП |
Орталықтың АЖ |
3 |
Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы |
Шығыс құжатты құрастыру |
УО мама- |
ЭҮП шығыс |
Шығыс құжаты көру мүмкіндігі бар қызмет көрсету және аяқтау туралы ха- |
Қызмет көрсетілуді аяқтау туралы ха- |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты- |
Қол қойылған шығыс құжат |
ЭҮП шығыс құжатымен және Ор- |
Бағыттау |
Шығыс құжаттың көрсетілуі |
Орындалу мәртебесі- |
5 |
Орындалу мерзімі |
1 ми- |
1 ми- |
1 минуттан аспайды |
1 минуттан аспайды |
|
6 |
Келесі іс-әрекет нөмірі |
12 |
13 |
14 |
15 |
- |
«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
2-қосымша
1-сурет. УО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті «жартылай автоматтандырылған» түрде көрсетудегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы
2-сурет. Орталық АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті «жартылай автоматтандырылған» түрде көрсетудегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы
3-сурет. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті «жартылай автоматтандырылған» түрде көрсетудегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы
4. Кесте. Шартты белгілер
Ескерту:
Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті модельдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
Осы төрт санат элементтері бизнес процестерінің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.
«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
3-қосымша
«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі
«Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
_________________________________________________________
(қызмет атауы)
1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) жартылай қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) жартылай қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
4-қосымша
Электрондық мемлекеттік қызмет алуға өтініштің экрандық үлгісі
«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
5-қосымша