Ақжар ауданы әкiмдiгiнің 2012 жылғы 21 тамыздағы N 276 "Электрондық мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 5 желтоқсандағы N 391 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 6 наурызда N 2204 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 24 мамырдағы N 178 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 24.05.2013 N 178 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңы 31-бабы 1-тармағының 17-1) тармақшасына және Қазақстан Республикасының «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 8-бабының 3-тармағына9-1-бабына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. «Электрондық мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы» Ақжар ауданының әкiмдiгiнің 2012 жылғы 21 тамыздағы № 276 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді тіркеудің мемлекеттік тізілімінде 2012 жылғы 14 қыркүйекте № 1867 тіркелген, 2012 жылғы 1 желтоқсандағы «Ақжар-хабар» № 48 және «Дала Дидары» № 48 газеттерінде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:
      «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» 1-тармағының 1) тармақшасы шығарылсын. «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» мемлекеттік қызмет регламентінің күші жойылсын.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейiн он күнтiзбелiк күн өткен соң қолданысқа енгізіледі

      Солтүстік Қазақстан облысы
      Ақжар ауданының әкiмi                      А. Тастеміров

      КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі           А. Жұмағалиев

О внесении изменения в постановление акимата Акжарского района от 21 августа 2012 года № 276 "Об утверждении регламентов электронных государственных услуг"

Постановление акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 5 декабря 2012 года N 391. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 6 марта 2013 года N 2204. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 24 мая 2013 года N 178

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 24.05.2013 N 178

      В соответствии подпунктом 17-1) пункта 1 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 3 статьи 8, статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат Акжарского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. В постановление акимата Акжарского района «Об утверждении регламентов электронных государственных услуг» от 21 августа 2012 года № 276 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 1867 от 14 сентября 2012 года, опубликовано 1 декабря 2012 года в газетах «Акжар-хабар» № 48, «Дала Дидары» № 48) внести следующее изменение:
      подпункт 1) пункта 1 «Назначение государственной адресной социальной помощи» исключить.
      Регламент государственной услуги «Назначение государственной адресной социальной помощи» признать утратившим силу.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Акжарского района Северо-Казахстанской области».
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Акжарского района
      Северо-Казахстанской области                А. Тастемиров

      «СОГЛАСОВАНО»

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А. Жумагалиев