"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі N 328 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 18 қыркүйекте N 1880 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігінің 2013 жылғы 23 мамырдағы N 194 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігінің 23.05.2013 N 194 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 9-1-бабына сәйкес, аудан әкімдігіҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының басшысы Ерлан Естайұлы Әділбековке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                М. Тасмағанбетов

Ғабит Мүсірепов атындағы ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 05 қыркүйектегі
№ 328 қаулысымен
бекітілген

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті 1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Тұрғын үй көмегін тағайындау» Регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) тұтынушы – жеке тұлға, тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар, аталған жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасы (азаматтар);
      2) уәкілетті орган – «Ғабит Мүсірепов атындағы ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет «Ғабит Мүсірепов атындағы ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі, сондай–ақ осы Регламенттің 12-қосымшаларына сәйкес тұтынушының мекенжайлары бойынша тұрғылықты орны бойынша баламалы негізде Солтүстік Қазақстан облысы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының Ғабит Мүсірепов атындағы ауданының бөлімі (бұдан әрі - Орталық) арқылы көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызмет «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97-бабының 2-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегін көрсету ережесінің 2-тарауы, «Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысы және жергілікті өкілді органдардың (мәслихаттардың) шешімдері негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат www.ozsp-gm.sko.kz интернет-ресурстарында, уәкілетті органдардың стендтерде, ресми ақпарат көздерде болады.
      6. Тұтынушы алатын, көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны (нәтиже): тұрғын үй көмегін тағайындау үшін құжаттарды ресімдеу туралы хабарлама, немесе қағаз жеткізгіште қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі дәлелді жауап.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар, аталған жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) (бұдан әрі – тұтынушылар) көрсетіледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетіледі:
      1) орындықтар, үстелдер, толтырылған арыз үлгілері бар ақпараттық стенділермен жабдықталған, мүмкіндіктері шектеулі тұтынушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар қарастырылған уәкілетті органның үй-жайында;
      2) күту залында анықтама бюросы, креслолар, толтырылған арыз үлгілері бар ақпараттық стенділер орналастырылған, мүмкіндіктері шектеулі тұтынушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар қарастырылған ХҚКО-ның үй-жайында.
      Уәкілетті органның және ХҚКО-ның үй-жайлары санитарлық-эпидемиологиялық нормаларға, ғимараттың қауіпсіздік талаптарына, оның ішінде өрт қауіпсіздігіне үйлестірілген, үй-жай режимі - еркін.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері тұтынушы осы Регламенттің 10-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      - уәкілетті органда – 10 күнтізбелік күн ішінде;
      - ХҚКО-да – 10 күнтізбелік күн ішінде (мемлекеттік қызмет құжатын (нәтижесін) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне енбейді);
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты бiр тұтынушыға қызмет көрсетуге уәкiлеттi органда 15 минуттан, ХҚКО 30 минуттан есептегенде кезектегi адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi тұтынушыға қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты уәкiлеттi органда 15 минуттан аспайды, ХҚКО-да – 30 минут.
      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы келесі құжаттарды ұсынады:
      1) өтініш;
      2) тұтынушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін;
      3) тұрғын үйге құқық белгілейтін құжаттың көшірмесін;
      4) тұрғылықты тұратын жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжатты (мекенжай анықтамасын не селолық және/немесе ауылдық әкімдердің аңықтамасын);
      5) отбасының табысын растайтын құжаттар;
      6) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге арналған нысаналы жарнаның мөлшері туралы шот;
      7) жергілікті атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келісілген, пәтерлердің меншік иелері мен жалдаушыларының (қосымша жалдаушылардың) жалпы жиналысында бекітілген кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізуге арналған шығыстар сметасы негізінде кондоминиум объектісін басқару органы ұсынатын және кондоминиум объектісін басқару органы басшысының мөрімен, қолымен расталған кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шот;
      8) коммуналдық қызметтерді тұтыну шоттары;
      9) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      10) тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттардың түпкілікті тізбесі жергілікті өкілетті органдардың (мәслихаттардың) шешімімен айқындалады.
      11. Өтініш нысандары уәкілетті органның күту залындағы стенділерде орналастырылады немесе құжаттар қабылдайтын қызметкерлерде болады.
      ХҚКО-да өтініштер нысандары күту залындағы арнайы тағанда орналасқан.
      12. Мемлекеттiк қызметтi алуға қажеттi толтырылған өтiнiш керекті құжаттармен уәкiлеттi органның жауапты адамына тапсырылады.
      Жауапты адамның кабинет нөмiрi туралы мәлiметтер мемлекеттiк қызмет көрсету жөнiнде ақпарат жазылған уәкiлеттi органның стендiсiнде орналастырылған.
      Мемлекеттiк қызмет ХҚКО арқылы көрсетiлгенде құжаттар «терезелердiң» мақсаттары мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналастырылған «терезелер» арқылы қабылданады, сондай-ақ ХҚКО инспекторының тегi, аты, әкесiнiң аты және лауазымы көрсетiледi.
      13. Барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн тұтынушыға беріледі:
      1) уәкiлеттi органда – тұтынушыны тiркеу және оның мемлекеттiк қызметтi алу күнi, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегi мен аты-жөнi көрсетiлген талон;
      2) ХҚКО-да:
      өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      сұралатын мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      14. Тұрғын үй көмегiн тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама беру:
      1) уәкiлеттi органға жүгiнген кезде тұтынушының тiкелей өзi баруы не пошталық хабарлама арқылы;
      2) ХҚКО-на өзi барған кезде қолхат негiзiнде онда көрсетiлген мерзiмде «терезелер» арқылы күн сайын жүзеге асырылады.
      15. Уәкілетті орган, егер тұрғын үйді (тұрғын үй ғимаратын) күтіп ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметі телекоммуникация желісіне қосылған телефон қызметінің абоненттік төлемінің көтерілген бөлігі үшін, жеке меншік тұрғын үй қорынан жергілікті атқару органымен жалданған тұрғын үй төлемдерінің осы мақсаттарға жергілікті өкілді органымен (мәслихатпен) белгілеген отбасы шығындары деңгейі шама шегінен аспайтын жағдайда тұтынушыға қызмет ұсынудан бас тартады.
      Мемлекеттiк қызметтi көрсетудi тоқтата тұрудың негiздемесi жергiлiктi өкiлдi органдардың (мәслихаттардың) шешiмiмен айқындалады.
      16. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін түскі үзіліспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде жүзеге асырылады;
      ХҚКО жұмыс кестесі: демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін.
      17. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушыдан өтініш келіп түскен сәттен бастап және мемлекеттік қызметтің нәтижесін алуға дейін мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      Уәкілетті орган арқылы:
      1) уәкілетті органның жауапты маманы мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушыдан белгіленген үлгідегі өтінішті және қажетті құжаттар тізбесін алады, тұтынушыға арызын және қоса берілген құжаттарын алғандығы жөнінде талон береді, өтінішті журналда тіркейді, өтінішке кіріс нөмірін қояды, және жинақталған істі уәкілетті органның басшысына береді;
      2) уәкілетті органның басшысы келіп түскен құжатпен танысады, және бұрыштама қойып тұрғын үй көмегін көрсету секторы меңгерушісіне жолдайды;
      3) уәкілетті органның сектор меңгерушісі келіп түскен құжаттарды тұрғын үй көмегін көрсету бойынша мемлекеттік қызмет алуға тұтынушының құқығын анықтау үшін келіп түскен құжаттарды уәкілетті органның сектор мамандарына бөледі;
      4) уәкілетті органның сектор маманы тұрғын үй көмегін алуға қызмет тұтынушысының құқығын анықтау үшін келіп түскен құжаттарды қарайды, тұтынушыға тұрғын үй көмегі тағайындалғаны жөнінде хабарлама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды және қол қою үшін уәкілетті органның басшысына береді;
      5) уәкілетті органның басшысы тұтынушыға тұрғын үй көмегі тағайындалғаны жөнінде хабарламаға немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды, және мемлекеттік қызмет нәтижесін тұтынушыға беру үшін уәкілетті органның жауапты маманына жібереді;
      6) уәкілетті органның жауапты маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тұтынушыға береді: тұрғын үй көмегі тағайындалғаны жөнінде хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап.
      ХҚКО арқылы:
      1) тұтынушы ХҚКО инспекторына өтініш береді;
      2) ХҚКО инспекторы осы Регламенттің 10-тармағында көрсетілген өтінішті және қажетті құжаттарды қабылдайды, өтінішті тіркеуді жүргізеді, тұтынушыға қолхат береді және жинақтау бөліміне тапсырады;
      3) ХҚКО жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттар жинайды және уәкілетті органға тапсырады;
      4) уәкілетті органның жауапты маманы құжаттардың толықтығын тексереді, тіркеуді жүргізеді және қарауға басшыға тапсырады;
      5) уәкілетті органның басшысы келіп түскен құжаттармен таныстыруды іске асырады, қарар белгілейді және уәкілетті органның сектор меңгерушісіне жібереді;
      6) уәкілетті орган секторының меңгерушісі тұрғын үй көмегін алуға тұтынушының мемлекеттік қызметке құқықтарын айқындау үшін келіп түскен құжаттарды сектор мамандары арасында бөліп береді;
      7) уәкілетті орган секторының маманы тұрғын үй көмегін алуға тұтынушының қызметке құқықтарын айқындауға келіп түскен құжаттарды қарайды, тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы немесе одан бас тарту жөнінде дәлелді жауап туралы хабарлама дайындайды, және уәкілетті органның басшысына қол қоюға береді;
      8) уәкілетті органның басшысы тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы немесе одан бас тарту жөнінде дәлелді жауап туралы хабарламаға қол қояды, және уәкілетті органның жауапты маманына береді;
      9) уәкілетті органның жауапты маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі кітабына тіркейді және халыққа ХҚКО-на хабарламаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жібереді;
      10) ХҚКО инспекторы тұтынушыға хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап береді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер (өзара әрекеттестік) тәртібінің сипаттамасы

      18. Ақпараттық қауіпсіздігіне қойылатын талаптар: тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты жасырын ұстау.
      19. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер (әрі қарай - ҚФБ):
      1) уәкілетті органның басшысы;
      2) уәкілетті органның секторының меңгерушісі;
      3) уәкілетті органның секторының маманы;
      4) уәкілетті органның жауапты маманы;
      5) ХҚКО инспекторы;
      6) ХҚКО жинақтау бөлімінің инспекторы.
      20. Әрбір ҚФБ қарапайым іс-әрекеттерінің (рәсімдердің, функциялардың, операциялардың) реттілігінің мәтіндік кестеленген сипаттамасы, әрбір іс-әрекеттің орындау мерзімінің көрсетілуімен, осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      21. Мемлекеттік қызмет және ҚФБ көрсету үдерісінде әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігін көрсетуші сызбалар осы Регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымдық тұлғалардың жауапкершілігі

      22. Мемлекеттік қызметтер көрсетуге жауапты адамдар уәкілетті органның басшысы, уәкілетті органның жауапты қызметкерлері, ХҚКО-ның басшылары және олардың инспекторлары (бұдан әрі – лауазымдық тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған тәртібіне сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігі үшін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданған шешімдері мен іс-әрекеттері (іс-әрекетсіздігі) үшін, белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызмет көрсетуді іске асыруға жауапты болады.
      23. Мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда тұтынушы заңнамамен белгіленген тәртіпте сотқа шағымдауға құқылы.
      Жазбаша өтінішпен арызданған тұлғаға берілген шағымға жауап алу датасы мен уақыты, өтінішті қарау тәртібі туралы білуге болатын тұлғалардың байланыс телефондары көрсетілген талон беріледі.

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет Регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша уәкілетті орган

Уәкілетті органның атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

«Ғабит Мүсірепов атындағы ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

150400, Солтүстік Қазақстан облысы, Ғабит Мүсірепов атындағы ауданы, Новоишим селосы, Ленин көшесі, 2, № 6 кабинет

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-14.30, демалыс күндері – сенбі және жексенбі

8 (71535) 2-15-37

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет Регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
Халыққа қызмет көрсету орталығы

р/с №

Халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Заңды мекен-жайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

1

Солтүстік Қазақстан облысы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының Ғабит Мүсірепов атындағы ауданының бөлімі

150400, Солтүстік Қазақстан облысы, Ғабит Мүсірепов атындағы ауданы, Новоишим селосы, Ленин көшесі, 7

Күн сайын түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 19.00 дейін, демалыс – жексенбі

8 (71535) 2-22-19

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет Регламентіне
3-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігі мен өзара байланысын сипаттау Кесте 1. Уәкілетті органдағы ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі (баламалы) үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдау және тұтыну

шыға талон беру

Азаматтардың жазбаша өтініштерін тіркеу және есепке алу журналына өтініштерді тіркеу, бұрыштама қою үшін істі уәкілетті органның басшысына беру

Өтінішке бұрыштама қою және істі мемлекеттік қызмет көрсетуді ұйымдастыру үшін уәкілетті орган секторының меңгерушісіне жіберу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру – бөлу шешімі)

Мемлекеттік қызмет тұтынушыға үзінді талонды беру

Кіру нөмірінің берілуі

Бұрыштама (тапсырыс)

Орындалу мерзімдері

15 минуттан артық емес

15 минут

1 сағат

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі (баламалы) үдерістің іс-әрекеттер сипаттамасының жалғасы (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

4

5

6

7

ҚФБ атауы

Уәкілетті орган секторының меңгерушісі

Уәкілетті орган секторының маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Іс-әрекет
тің (үдеріс
тің, рәсімнің, операция
ның) атауы және олардың сипат
тамасы

Тұтынушының тұрғын үй көмегін алу құқығын анықтау үшін сектор мамандарына бастықтың бұрыштамасы бар өтініштерді бөлу

Тұтынушының тұрғын үй көмегін алу құқығын анықтау үшін істерді қарау, тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау немесе негізделген бас тарту туралы хабарламаны дайындау

Тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау немесе негіздел
ген бас тарту туралы хабар
ламаға қол қою

Азаматтардың жазбаша өтініштерін тіркеу және есепке алу журналында белгі (шығыс) қою

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдас
тыру – бөлу шешімі)

Бұрыштама (тапсырыс)

Тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау немесе негізделген бас тарту туралы хабарлама жобасын бастыққа қол қоюға беру

Хабар
ламаға қол қою

Хабарламаны тұтынушыға қолын қойдыру арқылы беру

Орындалу мерзімдері

15 минут

8 күн
тізбелік күн

1 сағат

15 минуттан артық емес

Келесі іс-
әректтің нөмірі

5

6

7


Кесте 2. Уәкілетті органдағы ҚФБ-ң ХҚКО қатысуымен іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі (баламалы) үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әре
кет № (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

4

5

ҚФБ атауы

ХҚКО инспек
торы

ХҚКО жинақтау бөлімінің инспекторы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті орган секторының меңгеру
шісі

Іс-әректтің (үдеріс
тің, рәсім
нің, операция
ның) атауы және олардың сипат
тамасы

Барлық
қажетті құжаттар
мен өтінішті қабылдау және оларды тіркеу, тұтыну
шыға қолхат беру

Құжаттарды жинау, тізілім құрау және құжаттарды уәкілетті органға жіберу

Тұтынушы өтінішін тіркеу және уәкілетті органның басшысына бұрыштама қою үшін беру

Өтінішке бұрыштама қою және мемлекет
тік қызмет көрсетуді ұйымдас
тыру үшін тұрғын үй көмегі секторы
ның мен
герушісі
не жіберу

Тұтынушы
ның тұрғын үй көмегін алу құқығын анықтау үшін сектор маман
дарына бастықтың бұрышта
масы бар өтініштер
ді бөлу

Аяқтау нысаны (дерек
тер, құжат, ұйым
дастыру – бөлу шешімі)

Өтініш
терді тіркеу, тұтыну
шыға қолхат беру, құжаттар
ды ХҚКО жинақтау бөлімінің инспек
торына беру

Құжаттарды уәкілетті органға жіберу

Кіріс нөмірін белгілеу және істерді уәкілетті органның басшысына бұрыштама қою үшін беру

Бұрыштама (тапсы
рыс)

Бұрыштама (тапсырыс)

Орындалу мерзім
дері

30 минуттан артық емес

Жұмыс күндері 1 реттен кем емес

1 сағат

1 сағат

1 сағат

Келесі іс-әре
кеттің нөмірі

2

3

4

5

6

Негізгі (баламалы) үдерістің іс-әрекеттер сипаттамасының жалғасы (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

6

7

8

9

ҚФБ атауы

Уәкілетті орган секторының маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты маманы

ХҚКО жинақтаушы бөлімінің инспекторы

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы  және олардың сипаттамасы

Тұтынушының тұрғын үй көмегін алу құқығын анықтау үшін істерді қарау, Тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау немесе негізделген бас тарту туралы хабарламаны дайындау

Тұтынушы
ға тұрғын үй кө
мегін та
ғайындау немесе негіздел
ген бас тарту туралы хабарла
маға қол қою

Азаматтардың жазбаша өтініштерін тіркеу және есепке алу журналында белгі (шығыс) қою

Уәкілетті органнан хабарлама алу және тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау немесе негізделген бас тарту туралы хабарламаны беру

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру – бөлу шешімі)

Тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау немесе негізделген бас тарту туралы хабарлама жобасын басшыға қол қоюға беру

Хабарла
маға қол қою

ХҚКО курьеріне қол қойдыру арқылы хабарламаны беру

Тұрғын үй көмегінің тағайындалғаны немесе негізделген бас тарту туралы хабарламаны алғандығы жөнінде тұтынушы
сының қолы

Орындалу мерзімдері

8 күнтізбелік күн

1 сағат

Жұмыс күндері 1 реттен кем емес

Өтініш қабылдаған
да тұтынушыға берілген қолхатқа сәйкес күні 15 минуттан артық емес

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8

9


«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет Регламентіне
4-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысын сипаттаушы сызбалар

Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 5 сентября 2012 года N 328. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 18 сентября 2012 года N 1880. Утратило силу постановлением акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 23 мая 2013 года N 194

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 23.05.2013 N 194

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района Адильбекова Ерлана Естаевича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                М. Тасмаганбетов

Утвержден
постановлением акимата
района имени Габита Мусрепова
от 5 сентября 2012 года № 328

Регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи» 1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте «Назначение жилищной помощи» (далее - регламент) используются следующие понятия:
      1) потребитель – физическое лицо: малообеспеченная семья (граждане), постоянно проживающие в данной местности, имеющие право на получение жилищной помощи;
      2) уполномоченный орган - государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ района имени Габита Мусрепова».

2. Общие положения

      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ района имени Габита Мусрепова», а также на альтернативной основе через Отдел по району имени Габита Мусрепова филиала республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по Северо-Казахстанской области» (далее – Центр) по месту проживания потребителя по адресу согласно приложениям 12 к настоящему Регламенту.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании пункта 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», главы 2 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314, постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами» и решений местных представительных органов (маслихатов).
      5. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах располагается на интернет-ресурсе www.ozsp-gm.sko.kz, стендах уполномоченного органа, ЦОНа, в официальных источниках информации.
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является уведомление о назначении жилищной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      7. Государственная услуга оказывается физическим лицам: малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, имеющим право на получение жилищной помощи (далее - потребители).

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается:
      1) в помещении уполномоченного органа, где имеются стулья, столы, информационные стенды с образцами заполненных форм заявлений, предусмотрены условия для обслуживания потребителей с ограниченными возможностями;
      2) в помещении ЦОНа, где в зале располагаются справочное бюро, кресла, информационные стенды с образцами заполненных форм заявлений, предусмотрены условия для обслуживания потребителей с ограниченными возможностями.
      Помещения уполномоченного органа и ЦОНа соответствуют санитарно–эпидемиологическим нормам, требованиям к безопасности зданий, в том числе пожарной безопасности, режим помещения - свободный.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 10 настоящего регламента:
      в уполномоченный орган - в течение 10 календарных дней;
      в ЦОНе - в течение 10 календарных дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя в уполномоченном органе, в ЦОНе - 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут в уполномоченном органе и 30 минут в ЦОНе.
      10. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) заявление;
      2) копию документа, удостоверяющего личность потребителя;
      3) копию правоустанавливающего документа на жилище;
      4) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства (адресная справка либо справка акимов аульных (сельских) округов;
      5) документы, подтверждающие доходы семьи;
      6) счет о размере целевого взноса на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      7) счет о размере ежемесячных взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, предъявляемый органом управления объекта кондоминиума, на основании сметы расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласованный с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией), утвержденной на общем собрании собственников и нанимателей (поднанимателей) квартир и заверенный печатью, подписью руководителя органа управления объекта кондоминиума;
      8) счета на потребление коммунальных услуг;
      9) квитанцию-счет за услуги коммуникаций или копию договора на оказание услуг связи;
      10) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, предъявленный местным исполнительным органом.
      Исчерпывающий перечень документов, необходимых для получения государственной услуги, определяется решениями местных представительных органов (маслихатов).
      11. В уполномоченном органе формы заявлений размещаются на стендах в зале ожидания, либо у сотрудников, принимающих документы.
      В ЦОНе бланки размещаются на специальной стойке в зале ожидания.
      12. Необходимые для получения государственной услуги заполненная форма заявления с необходимыми документами сдаются ответственному лицу уполномоченного органа.
      Сведения о номере кабинета ответственного лица расположены на стенде уполномоченного органа, где размещена информация по предоставлению государственной услуги.
      При оказании государственной услуги через ЦОН прием документов осуществляется посредством «окон», на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях «окон», а также указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора ЦОНа.
      13. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы.
      2) в ЦОНе - расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора ЦОНа, принявшего заявление на оформление документов.
      14. Выдача уведомления о назначении (отказе в назначении) жилищной помощи, осуществляется:
      1) при обращении в уполномоченный орган посредством личного посещения потребителем уполномоченного органа, либо посредством почтового сообщения;
      2) при личном обращении в ЦОН осуществляется посредством «окон» ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.
      15. Уполномоченным органом в предоставлении государственной услуги потребителю отказывается в случае, если оплата на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенной к сети телекоммуникации, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, не превышает предельно-допустимый уровень расходов семьи на эти цели, определенный местным представительным органом (маслихатом).
      Основания для приостановления оказания государственной услуги определяются решениями местных представительных органов (маслихатов).
      16. График работы уполномоченного органа: ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресение) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      График работы ЦОНа: ежедневно с 9.00 часов до 19.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней.
      17. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      через уполномоченный орган:
      1) ответственный специалист уполномоченного органа принимает у потребителя заявление и необходимый перечень документов на предоставление государственной услуги, выдает талон потребителю о приеме его заявления с прилагаемыми документами, проводит регистрацию обращения в журнале, присваивает входящий номер на заявлении, и сформированное дело передает руководителю уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами, налагает резолюцию и направляет заведующему сектором уполномоченного органа;
      3) заведующий сектором уполномоченного органа распределяет поступившие документы между специалистами сектора для определения права потребителя государственной услуги на получение жилищной помощи;
      4) специалист сектора уполномоченного органа рассматривает поступившие документы на определение права потребителя услуги на получение жилищной помощи, готовит уведомление потребителю о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе, и передает руководителю уполномоченного органа для подписания;
      5) руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление потребителю о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе, и передает ответственному специалисту уполномоченного органа для выдачи потребителю результата государственной услуги;
      6) ответственный специалист уполномоченного органа выдает результат оказания государственной услуги: уведомление потребителю о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе.
      через ЦОН
      1) потребитель подает заявление в ЦОН;
      2) инспектор ЦОНа принимает заявление и необходимые документы, указанные в пункте 10 настоящего Регламента, проводит регистрацию заявления, выдает потребителю расписку и передает в накопительный отдел;
      3) инспектор накопительного отдела ЦОНа собирает документы и передает в уполномоченный орган;
      4) ответственный специалист уполномоченного органа проверяет полноту документов, проводит регистрацию и передает на рассмотрение руководителю;
      5) руководитель уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами, налагает резолюцию и направляет заведующему сектором уполномоченного органа;
      6) заведующий сектором уполномоченного органа распределяет поступившие документы между специалистами сектора для определения права потребителя государственной услуги на получение жилищной помощи;
      7) специалист сектора уполномоченного органа рассматривает поступившие документы на определение права потребителя услуги на получение жилищной помощи, готовит уведомление потребителю о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе, и передает руководителю уполномоченного органа для подписания;
      8) руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление потребителю о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе, и передает ответственному специалисту уполномоченного органа;
      9) ответственный специалист уполномоченного органа регистрирует в книге результат оказания государственной услуги и направляет в ЦОН уведомление либо мотивированный ответ об отказе;
      10) инспектор ЦОНа выдает потребителю уведомление либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      18. Требования к информационной безопасности: конфиденциальность информации о содержании документов потребителя.
      19. Структурно-функциональные единицы (далее СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель уполномоченного органа;
      2) заведующий сектором уполномоченного органа;
      3) специалист сектора уполномоченного органа;
      4) ответственный специалист уполномоченного органа;
      5) инспектор ЦОНа;
      6) инспектор накопительного отдела ЦОНа.
      20. Текстовое табличное описание последовательности простых действий (процедур, функций, операций) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 3 к настоящему регламенту.
      21. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания государственной услуги) и СФЕ, приведена в приложении 4 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      22. Ответственными лицами за оказание государственной услуги являются руководство уполномоченного органа, ответственные работники уполномоченного органа, руководитель ЦОНа и инспектора (далее – должностные лица), участвующие в оказании государственной услуги.
      Должностные лица несут ответственность за качество и эффективность оказания государственной услуги, а также за принимаемые им решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
      23. В случае несогласия с результатами государственной услуги потребитель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      Потребителю, обратившемуся с письменной жалобой, выдается талон с указанием даты и времени получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

Уполномоченный орган по оказанию государственной услуги

Наименование
уполномоченного органа

Юридический
адрес

График работы

Контактный
телефон

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ района имени Габита Мусрепова»

150400, Северо-Казахстанская область, район имени Габита Мусрепова, село Новоишимское, улица Ленина, 2, кабинет № 6

Ежедневно с 9.00 до 18.30 часов, 13.00-14.30 обеденный перерыв, выходной-
суббота и
воскресенье

8 (71535) 2-15-37

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

Центр обслуживания населения по оказанию государственной услуги


п\п

Наименование
Центра обслуживания населения

Юридический адрес

График работы

Контактный
телефон

1.

Отдел по району имени Габита Мусрепова филиала республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по Северо-Казахстан
ской области

150400, Северо-Казахстан
ская область, район имени Габита Мусрепова, село Новоишимское, улица Ленина, 7

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов без перерыва, выходной -
воскресенье

8 (71535) 2-22-19

Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) Таблица 1. Описание действий СФЕ в уполномоченном органе

Действие основного (альтернативного) процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Ответственный специалист уполномочен
ного органа

Ответственный специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномочен
ного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления со всеми необходимыми документами и выдача талона потребителю

Регистрация заявления в журнале регистрации и учета письменных обращений граждан, передача дел для визы руководителю уполномоченного органа

Визирование заявления и передача дел заведующему сектора жилищной помощи для организации оказания государствен
ной услуги

Форма завершения (данные, документ, организацион
но–распоряди
тельное решение)

Выдача отрывного талона потребителю государствен
ной услуги

Присвоение входящего номера

Виза (резолюция)

Сроки исполнения

не более 15 минут

15 минут

1 час

Номер следующего действия

2

3

4

Продолжение описания действий основного (альтернативного) процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

4

5

6

7

Наименова
ние СФЕ

Заведующий сектором уполномочен
ного органа

Специалист сектора уполномочен
ного органа

Руководитель уполномочен
ного органа

Ответствен
ный специалист уполномочен
ного органа

Наименова
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Распределе
ние заявления с визой руко
водителя между специалистами сектора для определения права потребителя на получение жилищной помощи

Рассмотрение дел для определения права потребителя на получение жилищной помощи, подготовка уведомления потребителю о назначении жилищной помощи либо мотивирован
ного ответа об отказе

Подписание уведомления о назначении жилищной помощи либо мотивирован
ного ответа об отказе

Отметка (исх.) в журнале регистрации и учета письменных обращений граждан

Форма
завершения
(данные,
документ,
организацион
но–распоряди
тельное
решение)

Виза (резолюция)

Передача руководи
телю на подпись проекта уведомления потребителю о назначении (о мотивиро
ванном ответе об отказе в назначении)
жилищной помощи

Подпись на уведомлении

Вручение уведомления потребителю под роспись

Сроки исполнения

не более 15 минут

В течение 8 календарных дней

Не более 1 часа

не более 15 минут

Номер следующего действия

5

6

7


Таблица 2. Описание действий СФЕ уполномоченного органа с участием ЦОНа

Действие основного (альтернативного) процесса (хода, потока работ)

N дейст
вия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наимено
вание СФЕ

Инспек
тор ЦОНа

Инспектор накопитель
ного отдела ЦОНа

Ответст
венный специа
лист уполномо
ченного органа

Руково
дитель уполномо
ченного органа

Заведующий сектором уполномочен
ного органа

Наимено
вание дейст
вия (процес
са, процеду
ры, опера
ции) и их описа
ние

Прием заявле
ния со всеми необходи
мыми документ
ами и их регистра
ция, выдача расписки

Сбор
документов,
составление
реестра,
отправление
документов
в уполномо
ченный
орган

Регистра
ция заявления потреби
теля, передача дел для визы руководи
телю уполномо
ченного органа

Визировани
е заявле
ния и
передача
заведующе
му
сектором
для
организа
ции
оказания
государ
ственной
услуги

Распре
деление обращения с визой руководи
теля между специалис
тами сектора для определения права потребителя
на получение жилищной помощи

Форма завершения (данные, доку
мент, органи
зацион
но-
распоря
дитель
ное реше
ние)

Регистра
ция заявления,выдача расписки потреби
телю, передача докумен
тов инспек
тору накопи
тельного отдела ЦОНа

Отправка
документов в уполномо
ченный орган

Присвое
ние входящего номера и передача дел руково
дителю уполномо
ченного органа для визы

Виза (резолю
ция)

Виза (резолюция)

Сроки исполне
ния

Не более 30 минут

Не менее
одного раза в рабочие дни

Не более 1 часа

Не более 1 часа

Не более 1 часа

Номер следую
щие дейст
вия

2

3

4

5

6

Продолжение описания действий (основного) альтернативного процесса (хода, потока работ)

N дейст
вия (хода, потока работ)

6

7

8

9

Наименование СФЕ

Специалист сектора уполномочен
ного органа

Руководитель уполномочен
ного органа

Ответствен
ный специалист уполномочен
ного органа

Инспектор накопитель
ного отдела ЦОНа

Наименование действия
(про
цесса, про
цедуры, операции) и их описание

Рассмотрение дел для определения права потребителя на получение жилищной помощи, подготовка уведомления потребителю о назначении (о мотивиро
ванном ответе об отказе в назначении) жилищной помощи

Подписание уведомления о назначении жилищной помощи или о мотивированном ответе об отказе

Отметка (исх.) в журнале регистрации и учета письменных обращений граждан

Получение уведомления от уполномочен
ного органа и выдача потребителю уведомления о назначении жилищной помощи или о мотивированном ответе об отказе

Форма заверше
ния (данные, документ, организа
ционно–
распорядительное решение)

Передача руководителю на подпись проекта уведомления потребителю о назначении (о мотивиро
ванном ответе об отказе в назначении) жилищной помощи

Подпись на уведомлении

Вручение уведомления под роспись курьеру ЦОНа

Подпись потребителя о получении уведомления по назначению жилищной помощи или о мотивированном ответе об отказе

Сроки исполне
ния

В течение 38 календарных дней

Не более 1 часа

Не менее
одного раза в рабочие дни

В день согласно расписки, выданной потребителю при приеме заявления не более 15 минут

Номер следую
щего действия

7

8

9


Приложение 4
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий