"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 26 желтоқсандағы N 386 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 1 ақпанда N 2141 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 21 мамырдағы N 134 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 21.05.2013 N 134 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса беріліп отырған «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру» электрондық мемлекеттік қызметін регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы әкімінің орынбасары Е.Қ. Багеновқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі В. Балахонцев

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасы Көлік
      және коммуникация МинистріА. Жұмағалиев
      2012 жылғы 25 желтоқсан

Солтүстік Қазақстан облысы
Жамбыл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 26 желтоқсандағы
№386 қаулысымен бекітілген

«Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру» электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру» электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – қызмет) «Жамбыл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган/қызмет беруші) Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – орталық) арқылы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) болған жағдайда www.egov.kz «электронды үкімет» порталы арқылы көрсетіледі.
      Шалғай елді мекендердің тұрғындарына мемлекеттік қызметтің қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында Мобильдік орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге рұқсат етіледі.
      2. Қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысымен бекітілген «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру» мемлекеттік қызмет Стандартына сәйкес көрсетіледі (бұдан әрі – Стандарт).
      3. Қызметті автоматтандыру дәрежесі: жартылай автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру» осы электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету регламентінде қолданылатын ұғымдар мен қысқартулар (бұдан әрі – Регламент):
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      3) мемлекеттік қызметті алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      4) бiрыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе – бұл нотариаттық қызметтi автоматтандыруға және әдiлет органдары мен нотариаттық палаталардың өзара iс-қимылына арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі – БНАЖ);
      5) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      6) «Жеке тұлға» мемлекеттік деректер базасы - Қазақстан Республикасындағы жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруге ендіру мақсатында автоматтандырылған жинау, сақтау және ақпаратты өңдеу, жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құрастыруға және олар туралы өзекті және сенімді ақпараттарды Қазақстан Республикасындағы заңнамаларына сәйкес және мемлекеттік басқару органдарына және олардың өкілеттілігі аясында басқа субъектілерге беруге арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      7) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ ) – бұл қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе уәкілетті органдардың құрылымдық бөлімшелер тізбесі;
      8) пайдаланушы – оған қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект;
      9) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегі қызмет;
      10) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі - Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету үдерісін автоматтандыру үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі –Орталық АЖ);
      11) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және ЭЦҚ қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      12) электрондық мемлекеттiк қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілген мемлекеттiк қызмет;
      13) «электрондық үкiметтiң» веб-порталы– нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қол жетімділіктің бiрыңғай терезесiн білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      14) «электрондық үкімет» өңірлік шлюзі – электрондық қызметтер көрсетудi iске асыру шеңберiнде «электрондық әкімдік» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған «электрондық үкiмет» шлюзiнің кіші жүйесі (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
      15) «электрондық үкiметтiң» шлюзi – электрондық қызметтер көрсетудi iске асыру шеңберiнде «электрондық үкiметтiң» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      16) электрондық цифрлық қолтаңба– электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiгiн және мазмұнының тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық нышандар терiмi (бұдан әрі - ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі (функционалдық өзара әрекет жасаудың № 1 диаграммасы) қадамдық әрекеттер осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) мемлекеттік қызметті алушы ЭҮП-ке тіркеуді ЖСН және пароль көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-ке тіркелмеген мемлекеттік қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 - үдеріс – мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушының ЭҮП-ке ЖСН және парольді енгізуі (авторизациялау процесі);
      3) 1 - шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген мемлекеттік қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын ЭҮП-те тексеру;
      4) 2 - үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, ЭҮП авторизациялаудан бас тарту хабарламасын қалыптастырады;
      5) 3 - үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу) және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, мемлекеттік қызметті алушының нысанды толтыруы, сұрау салу нысанына Стандарттың 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмелерін электронды түрде тіркеу, сондай-ақ мемлекеттік қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 - шарт – ЭҮП-те ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендірме деректерге сәйкес келуін (сұрау салуда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында) тексеру;
      7) 4 - үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ шынайылығының расталмауымен байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      8) 5 - үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) қызмет көрсетуші өңдеу үшін ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жіберу;
      9) 6 - үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу, мемлекеттік қызметті алушыға хабарландыруды -мемлекеттік қызмет нәтижесін алудың датасы мен уақытын көрсетумен мемлекеттік қызмет ұсынуға сұрауды қабылдау туралы есепті жолдау;
      10) 3 - шарт – Стандарттың 11-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті алушымен тіркелген құжаттардың сәйкестігін және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі негізін қызмет көрсетуші тексереді (өңдейді);
      11) 7 - үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуымен байланысты электрондық құжат түріндегі мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қалыптастыру;
      12) 8 - үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырған қызмет нәтижесін (қызмет беруші қызметкерінің ЭЦҚ қойылған электронды құжат түріндегі анықтаманы (бұдан әрі-анықтама) немесе электронды құжат түріндегі мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелденген жауапты алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің қызметкерінің ЭЦҚ-сын пайдаланумен құрастырылады.
      7. Орталық арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі (функционалдық өзара әрекет жасаудың № 2 диаграммасы) қадамдық әрекеттер осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1 - үдеріс – орталық операторының электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін Орталық ЭҮӨШ АЖО-на логині мен паролін енгізуі (авторландыру процесі);
      2) 2 - үдеріс – орталық операторының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығаруы және мемлекеттік қызметті алушының деректерін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті алушының сенімхат бойынша (тек қана нотариалды куәландырылған сенімхат, егер де сенімхат бөгде жағдаймен куәландырылса, сенімхаттың деректері толтырылмайды) өкілінің деректерін енгізуі;
      3) 3 - үдеріс – ЖТ МДҚ-на ЭҮШ арқылы мемлекеттік қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ БНАЖ-не мемлекеттік қызметті алушы өкілінің сенімхат деректері туралы сұрау салуды жіберуі;
      4) 1 - шарт – ЖТ МДҚ-да мемлекеттік қызметті алушы деректерінің болуын, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4 - үдеріс – ЖТ МДҚ-да мемлекеттік қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауымен байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны құрастыру;
      6) 5 - үдеріс – сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігінде орталық операторының толтыруы және мемлекеттік қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі мен оларды сұрау салу нысанына бекітуі, және электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі толтырылған (деректерді енгізу) сұрау салу нысанасын ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      7) 6 - үдеріс – орталық операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (мемлекеттік қызметті алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жіберу;
      8) 7 - үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу, мемлекеттік қызмет алушыға сәйкес құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру;
      9) 2 - шарт – Стандарттың 11-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті алушымен тіркелген құжаттардың сәйкестігін және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі негізін қызмет көрсетушінің тексеруі (өңдеуі);
      10) 8 - үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      11) 9 - үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырған электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін (қағаз жеткізушіде қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтаманы) (бұдан әрі-анықтама) Орталық операторы арқылы алуы.
      8. Электрондық мемлекеттік қызметке сұрау салуды және жауапты толтыру нысандары www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталында, сондай-ақ орталықта көрсетілген.
      9. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салудың орындалу статусын мемлекеттік қызметті алушымен тексеру тәсілі: «электрондық үкімет» порталындағы «Қызметтерді алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ Орталыққа арызданғанда.
      10. Қажетті ақпаратты және қызмет көрсету бойынша кеңесті ЭҮП сall-орталығының телефоны бойынша алуға болады: (1414).

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ):
      1) Орталық операторы;
      2) қызмет беруші.
      12. Әрекеттердің (рәсімдерінің, атқаратын қызметтерінің, операцияларының) дәйектілігін әрбір әрекеттің орындалу мерзімін көрсетумен мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Әрекеттердің логикалық дәйектілігінің арасындағы (қызмет көрсету кезіндегі) өзара байланысты олардың сипаттамаларына сәйкес көрсететін диаграмма осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Осы Регламенттің 3-қосымшасында хабарламалардың нысандарын қоса алғанда, қызмет көрсету нәтижесі соған сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері көрсетілген (шығыс құжат).
      15. Мемлекеттік қызметті алушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 4-қосымшасына сәйкес сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Мемлекеттік қызметті алушыға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау).
      17. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің техникалық шарты:
      1) Интернетке шығу;
      2) электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін тұлғаның ЖСН-і болуы;
      3) ЭҮП-мен авторландыру;
      4) ЭЦҚ пайдаланушыда болуы.

«Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

1.

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

2.

ҚФБ, АЖ атауы

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алушы

ЭҮП

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алушы

ЭҮП

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3.

Іс-әрекет атауы (процесс, рәсім, операция-
лар) және олардың сипатта-
масы

ЖСН және пароль бойынша ЭҮП-та автори-
зация-
ланады

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
дерек-
терінде
бұзушы-
лықтар-
дың
болуына
байла-
нысты,
бас тарту хабар-
ламасын
қалып-
тасты-
рады

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
ЭЦҚ
таңда-
уымен
қызмет-
ті таң-
дайды
және
сұрау
салудың
дерек-
терін
қалып-
тасты-
рады

Мемле-
кеттік
қыз-
метті
алушы-
ның ЭЦҚ дерек-
терін-
де бұ-
зушы-
лық-
тардың
болуы-
на
байла-
нысты, бас тарту туралы хабар-
лама қалып-
тасты-
рады

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
ЭЦҚ
арқылы
куәлан-
дыру
(қол
қою)
және
сұрау
салуды
ЭҮӨШ
АЖО-ға
жіберу

Құжатты тіркеу,мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шыға
хабар-
ланды-
руды
мемле-
кеттік
қызмет
нәтиже-
сін
алудың
датасы
мен уа-
қытын
көрсету
мен
мемле-
кеттік
қызмет
ұсынуға
сұрауды
қабыл-
дау
туралы
есепті
жолдау

Мемле
кеттік
қыз-
метті
алушы-
ның
құжат-
тарын-
да
бұзу-
шылық-
тардың
болуы-
на
байла-
нысты,
бас
тарту
туралы
хабар
лама
қалып-
тасты-
рады

Мемле
кеттік
қыз-
метті
алушы-
ның
қызмет
нәти-
жесін
алуы

4.

Аяқтау нысаны (дерек-
тер, құ-
жаттар,
ұйымдас-
тыру-
өкімдік шешім)

Сұрау
салуды
ойдағы-
дай қа-
лыптас-
тыру бойынша хабар-
ламаны
бейне-
леу

Сұрау салына-
тын
элек-
трондық
мемле-
кеттік
қызмет-
ке бас
тарту
хабар-
ламасын
қалып-
тасты-
рады

Сұрау
салудың
бағыт-
талуы

Сұрау
салы-
натын
элек-
трон-
дық
мемле-
кеттік қыз-
метке
бас
тарту
туралы
хабар-
лама қалып-
тасты-
рады

Сұрау салудың бағыт-
талуы

Өтініш-
ке нө-
мір
беру
арқылы
сұрау
салуды
тіркеу

Дәлел-
ді бас
тарту-
ды қа-
лып-
тасты-
ру

Анық-
тама
немесе
мемле-
кеттік
қыз-
метті
ұсыну-
дан
бас
тарту
туралы
дәлел-
ді
жауап

5.

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек – 1 минут

1 минут

5 жұ-
мыс
күн
ішінде

6.

Келесі іс-әрекет нөмірі

2 – егер мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
дерек-
терінде
бұзушы-
лық
болса;
3 –
егер
автори-
зация-
лау ой-
дағыдай өтсе

4 – егер мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
дерек-
терінде
бұзушы-
лық
болса;
5 –
егер
бұзушы-
лық болмаса

7 – егер
мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
дерек-
терінде
бұзушы-
лық
болса;
8 –
егер
бұзушы-
лық
болмаса

2-кесте. Орталық арқылы ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

1.

Іс-әре-
кет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2.

ҚФБ, АЖ атауы

Орта-
лық
опера-
торы

Орта-
лық
опера-
торы

Орта-
лық
опера-
торы

ЖТ МДҚ, БНАЖ

Орта-
лық опера-
торы

Орта-
лық опера-
торы

Қыз-
мет беру-
ші

Қызмет беруші

Орта-
лық
опера-
торы

3.

Іс-әре-
кет атауы (про-
цесс, рәсім, опера-
циялар) және олардың сипат-
тамасы

Орта-
лық опера-
торы
логин
және
пароль
арқылы
автори
зация
ланады

Қыз-
метті
таң-
дайды
және
сұрау
салу-
дың
дерек-
терін
қалып-
тасты-
рады

ЖТ
МДҚ-
на,
БНАЖ-
не
сұрау
салу-
дың
жібе-
рілуі

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
дерек-
тері
болма-
уына
байла-
нысты,
дерек-
терді
ала
алмау
жөнін-
дегі
хабар-
лама-
сын
қалып-
тасты-
рады

Сұрау
салу-
дың
ныса-
нына
қажет-
ті құ-
жат-
тарды
тіркеу
арқылы
толты-
ру
және
ЭЦҚ
куә-
ланды-
ру

ЭҮӨШ
АЖО-қа
ЭЦҚ
куә-
лан-
дырыл-
ған
(қол
қойыл-
ған)
құжат-
ты жі-
беру

Мем-
ле-
кет-
тік
қыз-
мет
алу-
шымен
қоса
бе-
ріл-
ген
құ-
жат-
тар-
дың
сәй-
кес-
тігін
тек-
серу
(өң-
деу)

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
құжат-
тарында
бұзушы-
лықтар-
дың бо-
луына
байла-
нысты,
бас
тарту
туралы
хабар-
лама
қалып-
тасты-
рады

Мемле-
кеттік
қыз-
метті
алушы-
мен
қыз-
мет
нәти-
жесін
алуы

4.

Аяқтау нысаны (дерек-
тер, құжат-
тар,
ұйым-
дасты-
ру-
өкімдік
шешім)

Қолхат

Сұрау салуды ойда-
ғыдай қалып-
тасты-
ру жө-
нінде
хабар-
ламаны
бейне-
леу

Сұрау
салу-
дың
бағыт-
талуы

Дәлелді бас тартуды қалып-
тастыру

Сұрау
салуды
ойда-
ғыдай
қалып-
тасты-
ру бо-
йынша
хабар-
ламаны
бейне-
леу

Сұрау
салу-
дың
бағыт-
талуы
Өті-
нішке
нөмір
беру
арқылы
сұрау
салуды
тіркеу

Стан-
дарт-
тың
11
тар-
ма-
ғында
көр-
се-
тіл-
ген
құ-
жат-
тар

Дәлелді
бас
тартуды
қалып-
тастыру

Анық-
тама

5.

Орында-
лу мерзімі

1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек – 1 минут

1 минут

5 жұ-
мыс
күн
ішін-
де

Орта-
лықтан
түскен
құжат-
тарды
ресім-
деуде
қате-
лерді
анықта-
ған
жағдай-
да үш
жұмыс
күн
ішінде
қайтару
себеп-
терін
негіз-
деумен
орта-
лыққа
қайта-
рады

20 ми-
нут
ішінде
(бір
жұмыс
күні
ішінде
мемле-
кеттік
қызмет
алушы-
ны ха-
бар-
ланды-
рады
және
қайта-
ру се-
бебі
туралы
өкі-
летті
орган-
ның
жазба-
ша не-
гізде-
месін
бере-
ді)

6.

Келесі іс-
әрекет нөмірі

2

3

4 – егер
мемле-
кеттік
қыз-
метті
алушы-
ның
дерек-
терін-
де бұ-
зушы-
лық
болса;
5 –
егер
бұзу-
шылық
болма-
са

8 –
егер
бұзу-
шылық
бол-
са; 9 – егер бұзу-
шылық
бол-
маса

«Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 1 диаграммасы

Орталық арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 2 диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер

«Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызметті алушыға берілетін хабарлама

      Өтініш орындау статусы өзгергенде немесе қызмет көрсету мерзімі ұзартылғанда хабарлама келіп түседі. Хабарлама мәтінімен еркін жол электрондық үкімет порталының жеке кабинетінде «Хабарлама» бөліміне келіп түседі.

«Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама түрі: «сапа» және «қолжетімділік»

____________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству"

Постановление акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 26 декабря 2012 года № 386. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 1 февраля 2013 года № 2141. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 21 мая 2013 года № 134

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 21.05.2013 N 134
      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки" акимат Жамбылского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Жамбылского района Северо-Казахстанской области Багенова Е.К.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким района
В. Балахонцев
"СОГЛАСОВАНО"
 
Министр транспорта и коммуникаций
 
Республики Казахстан
А. Жумагалиев
25 декабря 2012 г.
 

      

  Утвержден
постановлением акимата
Жамбылского района
Северо-Казахстанской области
от 26 декабря 2012 года № 386

Регламент электронной государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству"
1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача справок по опеке и попечительству" (далее – услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел образования Жамбылского района" (далее – уполномоченный орган/услугодатель) через Центры обслуживания населения (далее - Центр), а также через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через Мобильные центры.
      2. Услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1119 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству" (далее – Регламент):
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      3) получатель государственной услуги – физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      4) единая нотариальная информационная система - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      5) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      6) государственная база данных "Физические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      7) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      8) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      10) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС Центр);
      11) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      12) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      13) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      14) региональный шлюз "электронного правительства" – подсистема шлюза "электронного правительства", предназначенная для интеграции информационных систем "электронного акимата" в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      15) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      16) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель государственной услуги осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей государственной услуги на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем государственной услуги ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе государственной услуги через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя государственной услуги;
      5) процесс 3 – выбор получателем государственной услуги электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и заполнение получателем государственной услуги формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем государственной услуги регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя государственной услуги;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП получателя государственной услуги и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП, направление получателю государственной услуги уведомления – отчета о принятии запроса на предоставление государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания электронной государственной услуги;
      11) процесс 7 - формирование мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в виде электронного документа в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      12) процесс 8 – получение получателем государственной услуги результата услуги (справки в форме электронного документа, подписанного ЭЦП сотрудника услугодателя (далее - справка) либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      7. Пошаговые действия через Центр (диаграмма № 2 функционального взаимодействия) при оказании услуги приведены вприложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в АРМ ИС Центра логина и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором Центра данных получателя государственной услуги, а также данных по доверенности представителя получателя государственной услуги (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных получателя государственной услуги, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя государственной услуги;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем государственной услуги, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя государственной услуги), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП, выдача расписки о приеме соответствующих документов получателю государственной услуги;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания электронной государственной услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      11) процесс 9 – получение получателем государственной услуги через оператора Центра результата электронной государственной услуги (справки по опеке и попечительству на бумажном носителе), (далее – справка) сформированного АРМ РШЭП.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу приведены на веб-портале "электронного правительства" www.egov.kz, а также в Центре.
      9. Способ проверки получателем государственной услуги статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении в Центр.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) оператор Центра;
      2) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 3 к настоящему Регламенту представлена форма, шаблон бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания услуги (выходной документ), включая формы уведомления./
      15. Результаты оказания услуги получателям государственной услуги измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги получателям государственной услуги:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается электронная государственная услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП.

  Приложение 1
к регламенту электронной
государственной услуги "Выдача
справок по опеке и попечительству"

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
5
6
7
8
2
Наименование СФЕ
Полу-
чатель госу-дарст-венной услуги
ПЭП
Полу-
чатель госу-
дарст-
венной услуги
ПЭП
Полу-
чатель госу-дарст-венной услуги
АРМ РШЭП
АРМ РШЭП
АРМ РШЭП
3
Наименованиедействия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Авто-
ризу-
ется на ПЭП по ИИН и пароля
Форми-
рует сооб-
щение об отказе в связи с имею-
щимися нару-
шениями в данных полу-
чателя госу-
дарст-
венной услуги
Выбира-ет услугу и форм-
ирует данные запроса, выбором полу-
чателя госу-
дарст-
венной услуги ЭЦП
Форм-
ирует сооб-
щение об отказе в связи с имею-
щимися нару-
шениями в данных полу-
чателя госу-
дарст-
венной услуги ЭЦП
Удос-
тове-
рение (под-
писа-
ние) пос-
редс-
твом ЭЦП полу-
чателя госу-
дарст-
венной услуги и напра-вление запро-са в АРМ РШЭП
Регис-трация доку-
мента напра-вление полу-
чателю госу-дарст-венной услуги уведо-мления –отче-та о приня-тии запро-са на пре-доста-вление госу-дарст-венной услуги с указа-нием даты и времени полу-
чения рез-ульта-та госу-дарст-венной услуги
Форми-
рование сооб-
щения об отказе в связи с имеющи-мися наруше-ниями в доку-
ментах полу-
чателя госу-
дарст-
венной услуги
Выда-ча полу-чате-лю госу-дарс-твен-ной услу-ги рез-
уль-
тата услу-ги
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
Форма завершения (данные, документ организац-
ионно–рас-
порядитель-
ное решение)
Отобра-жение уведо-
мления об успеш-
ном форми-
ровании запроса
Форми-
рование сооб-
щения об отказе в запра-
шивае-
мой элек-
тронной госу-
дарст-
венной услуге
Маршрутизация запроса
Форми-
рование сооб-
щения об отказе в запра-
шивае-
мой элект-
ронной госу-
дарст-
венной услуге
Мар-
шру-
тиза-
ция запро-са
Реги-
стра-
ция запро-са с прис-
вое-
нием номера заяв-
лению
Форми-
рование моти-
виро-
ванного отказа
справка либо моти-
виро-
ван-
ный ответ об отка-зе в пре-
дос-
тав-
лении госу-дар-
ст-
вен-
ной
5
Сроки исполнения
30 секунд – 1 минута
30 секунд
1,5 минуты
1,5 минуты
30 секунд– 1 минута
1 минута
 
в тече-
нии 5 рабо-чих дней
6
Номер следующего действия
2– если есть наруше-ния в данных полу-
чателя госу-
дарст-
венной услуги; 3–если автори-зация прошла успешно

4 - если есть наруше-ния в данных получа-теля госу-
дарст-
венной услуги; 5–если наруше-ний нет
-
-
7 - если есть нару-
шения в данных полу-
чателя госу-дарст-венной услуги; 8 –если нару-
шений нет
-
-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через Центр

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2
Наимено-
вание СФЕ
Опер-атор Цент-ра
Опер-атор Цент-ра
Опера-
тор Центра
ГБД ФЛ, ЕНИС
Опера-тор Центра
Опера-тор Центра
Услугодатель
Услогодатель
Опера-
тор Центра
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Авто-риз-
уется опер-атор Цент-ра по логи-ну и па-
ролю
Выби-рает услугу и формирует данные запроса
Направ-ление запроса в ГБД ФЛ, ЕНИС
Форми-
рует сооб-
щение о невоз-можнос-ти полу-
чения данных в связи с отсутс-твием данных получа-теля госуда-рствен-ной услуги
Запол-нение запроса с прикрепление к форме запро-са необ-
ходи-
мых доку-
мен-
тов и удос-
тове-
рение ЭЦП
Нап-равле-ние доку-
мента удос-тове-
ренно-
го (под-писан-ного) ЭЦП в АРМ РШЭП
про-
верка (обра-ботка) соот-ветст-вия прило-женных полу-
чател-
ем госу-дарст-венной услуги доку-
ментов
Форми-
рование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющи-мися наруше-ниями в документах получа-теля госу-
дар-
ствен-
ной услуги
Выдача получа-телю госуда-рствен-ной услуги резуль-тата услуги
4
Форма заверше-
ния (данные, документ органи-
зацион-
но–рас-
поряди-
тельное решение)
Рас-
писка
Отоб-раже-ние уве-
дом-
ления об успешном фор-миро-вании зап-
роса
Маршрутизация запроса
Форми-
рование моти-
виро-
ванного отказа
Отоб-
раже-
ние уведо-мления об успеш-ном форми-рова-
нии запро-са
Марш-
рути-
зация запро-са
Доку-
менты, ука-
занные в пункте 11 Стан-
дарта
Форми-
рование моти-
виро-
ванного отказа
справка
5
Сроки исполне-
ния
Не более 20 минут
30 секу-нд
1,5 минуты
1,5 минуты
30 секунд – 1 минута
1 минута
В течении 5 рабо-
чих дней
При выявле-нии ошибок в оформлении документов, посту-
пающих из центра в течении трех рабочих дней возвра-щает их в центр с обосно-ванием причин возвра-та
в течении 20 минут (в течение одного рабоче-го дня инфор-
мирует получа-теля госу-
дарст-
венной услуги и выдает пись-
менное обос-
нование упол-
номо-
ченного органа о причине возвра-та)
6
Номер следующе-го действия
2
3
4 - если есть наруше-ния в данных получа-теля госуда-рствен-ной услуги; 5–если наруше-ний нет
-
-
-
8 – если есть нарушения; 9 – если нару-
шений нет
-
-

  Приложение 2
к регламенту электронной
государственной услуги "Выдача
справок по опеке и попечительству"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

      


Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через Центр

      


Таблица. Условные обозначения

      


  Приложение 3
к регламенту электронной
государственной услуги "Выдача
справок по опеке и попечительству"

Выходная форма положительного ответа на электронную государственную услугу

      


Уведомления, предоставляемые получателю государственной услуги

      Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления, либо в случае продления срока оказания услуги. Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе "Уведомления" в личном кабинете на портале "электронного правительства".

  Приложение 4
к регламенту электронной
государственной услуги "Выдача
справок по опеке и попечительству"

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"____________________________________________________________

      (наименование услуги)
      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.