"Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев атындағы аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 27 тамыздағы N 382 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 5 қазанда N 1892 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 24 мамырдағы N 184 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданы әкімдігінің 24.05.2013 N 184 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1-бабына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау «Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі В.                             Бубенко

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының
      көлік және коммуникация министрі           А.Қ. Жұмағалиев

Мағжан Жұмабаев ауданы
әкімдігінің 2012 жылғы
27 тамыздағы № 282
қаулысымен бекітілді

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет «Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - уәкілетті орган, баламалы негізде тұрғылықты жері бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі – Орталық) және www.e.gov.kz. мекенжайы бойынша «электрондық үкімет» (бұдан әрі – Қызмет беруші) веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын жеке тұлғаларға көрсетіледі: Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, шетелдіктерге, азаматтығы жоқ тұлғаларға, «Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты негізінде әзірленді.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру деңгейі: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтықтары бар электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» Регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар мен қысқартулар қолданылады:
      1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - «ЭҮП» АЖ) -  нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қолжетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
      2) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      3) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – ақпараттық - бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және бағдарлама-аппараттық комплекс қолданып ұсынуға арналған жүйе;
      4) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - ХҚКО АЖ) – халыққа (жеке және заңды тұлғаларға), сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволардың Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы қызмет ұсыну процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      5) Қазақстан Республикасының ұлттық куәландырушы орталығы (бұдан әрі - ҰКО) - «электрондық үкіметтің» куәландырушы орталығының мемлекеттік және мемлекеттік емес қатысушылардың ақпараттық жүйесі;
      6) Ұлттық куәландырушы орталық ақпараттық жүйе (бұдан әрі – «ҰКО» АЖ) – тіркеу куәлігінің мәліметтерін сәйкестендіру үшін қызметті тұтынущының электрондық сандық қолтаңбасын пайдаланатын жүйе (бұдан әрі – тұтынушының ЭСҚ);
      7) жергілікті атқарушы орган (әкімдік) - облыстық, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде тиісті аумақта жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган; (бұдан әрі - ЖАО);
      8) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керсінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      9) пайдаланушы - өзіне қажетті электрондық – ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші тұтынушы - электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      10) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) – ЖАО электрондық қызметтер көрсету процесіне қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелердің және ЖАО жүйелері/кіші жүйелері арасында ақпараттық өзара әрекет етуді қамтамасыз етуші ақпараттық жүйе;
      11) құрылымдық – функционалдық бірліктер – бұл уәкілетті органдардың, мемлекеттік мекемелердің құрылымдық бөлімшелерінің, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік мекемелердің (бұдан әрі - ҚФБ ) жауапты тұлғалары;транзакциялық қызмет – электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
      12) транзакциялық қызмет – электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
      13) электрондық сандық қолтаңба (бұдан әрі - ЭCҚ) - электрондық сандық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық сандық таңбалардың жиынтығы;
      14) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      15) электрондық құжат – ақпарат электрондық-сандық түрде ұсынылған және электрондық сандық қолтаңбамен берілген құжат;
      16) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе.
      17) уәкілетті орган - «Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданыынң жұмыспен қамту және және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тікелей аталған электрондық қызметті ұсынатын уәкілетті орган арқылы (ЖАО АЖ) жартылай автоматтандырылған мемлекеттік қызметін көрсетуде қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері (1-сурет):
      1) тұтынушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш, жеке басын куәландыратын құжаттар: Қазақстан азаматтары – жеке куәлік (паспорт); Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ тұлғалар – шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты және ішкі істер органдарында тіркелгені туралы белгісі бар азаматтығы жоқ жеке куәлік; оралмандар – оралман куәлігі және қажетті құжаттар түпнұсқаларын алып уәкілетті органға жүгінуі тиіс;
      2) 1-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерімен ЖСН мен парольді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – ЖАО АЖ оны алмастыратын СТН және ЖСН) және пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын ЖАО АЖ тексеру;
      4) 2-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін уәкілетті органның  экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін уәкілетті органның қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген СТН/ЖСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/СТН) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЖАО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      10) 7-үдеріс - уәкілетті органның қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады;
      11) 8-процесс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін уәкілетті органның қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
      7. Қызмет берушінің Орталық арқылы (ХҚКО АЖ) электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (2 сурет):
      1) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ Орталық операторының авторизациялау процессі;
      2) 1-шарт – ЖСН/СТН және пароль, немесе ЭҮП арқылы ХҚКО АЖ тіркелген оператор туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-үдеріс – Орталық операторының мәліметтерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялауда ХҚКО АЖ бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – Орталық қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін Орталық қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      5) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына Орталық операторының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      6) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН/СТН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/СТН ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ХҚКО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      7) 5-үдеріс - ЭСҚ операторының түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – Орталық операторының ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті уәкілетті органның қызметкерімен өңдеу;
      9) 7-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы хабарлама, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ХҚКО АЖ жіберіледі;
      10) 8-үдеріс – шығыс құжатын Орталық қызметкерімен тұтынушыға қолма-қол немесе электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
      8. Қызмет берушінің «электрондық үкімет» веб-порталы (ЭҮП АЖ) арқылы көрсетіледі, адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (3 сурет):
      1) пайдаланушы/тұтынушы ЖСН/СТН мен пароль (ЭҮП АЖ тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен ЭҮП АЖ тіркеуді жүзеге асырады;
      2) 1-үдеріс - тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ЖСН/СТН мен парольді енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – ЖСН/СТН және пароль арқылы тіркелген тұтынушылар туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін тұтынушымен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына тұтынушының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН/СТН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/СТН ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЭҮП тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс - тұтынушы ЭСҚ тұпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – тұтынушы ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті уәкілетті органның қызметкерімен өңдеу;
      10) 7-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.
      9. Осы Регламенттің 45-қосымшаларында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет алған жағдайда тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке толтырылған сұраным және өтініш үлгісінің экрандық нысаны келтірілген.
      10. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталы «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ уәкілетті органға немесе Орталыққа өтініш білдірген жағдайда.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП саll-орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФЕ):
      1) ЖАО қызметкерлері;
      2) Орталық қызметкерлері;
      13. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімдер) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдер) өзара әрекеттесуі және бірізділігін сипаттаудың мәтіндік кестесі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      14. Мемлекеттік мекемелердің құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік мекемелер немесе олардың сипаттауына сәйкес басқа ұйымдардың қызметі арасындағы қисынды бірізділігінің өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      15. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 45-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсетікіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) адамдардың конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік міндетін орындауда заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) толық және нақты ақпарат ұсыну;
      5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының қорғалуы және құпиялығы.
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке шығу, ЖСН/СТН болуы, ЭҮП авторизациялау, уәкілетті органның қызметкерінде, пайдаланушыда ЭCҚ болуы керек.

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне 1-қосымша

1 кесте. Уәкілетті орган арқылы ЖАО АЖ
іс-әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушы өтініші мен құжаттарының түпнұсқалығын тексеру, ЖАО АЖ мәліметтерді енгізу

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге ЖАО қызметкеріне авторизация жүргізу және сұраным нысанын толтыру

ЖАО АЖ–дан ХҚКО АЖ-ға сұраным мәртебесінің ауысуы туралы хабарлама жолдау

Өтінішке нөмір белгілеу. Ағымдағы мәртебені көрсетумен хабарлама құру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қызмет алуға өтініш пен құжаттар қабылдау

Өтінішке нөмір белгілеумен сұраным тіркеу

Сұраным жолдау

«Келіп түскендер» мәртебесін көрсету

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау. Анықтама беру туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау.

Шығыс құжатын қалыптастыру

ХҚКО АЖ сұраным мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама жолдау

«Жұмыста» мәртебесін көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Анықтама немесе негізделген бас тартуды құру

Жүйеде құжатын қалыптастыру

Сұранымды жолдау

«Жұмыста» мәртебесін көрсету

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

6

7

8

9

3) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын жасау

Уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы. ЖАО АЖ қызмет көрсету мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама құру

ЖАО АЖ мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Жұмыссыз мәртебесінде тіркелген туралы анықтама

Уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ қол қойылған шығыс құжаты. ЖАО АЖ мәртебесін өзгерту туралы хабарлама жолдау.

Жолдау

Орындауды аяқтау мәртебесін көрсету және шығыс құжатын беру

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі





2 кесте. Ортаылық (ХҚКО АЖ) арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

Орталықтың қызметкері

ХҚКО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

Уәкілетті органның қызметкері

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушы өтініші мен деректерінің түпнұсқалығын тексеру, ХҚКО АЖ мәліметтерді енгізу

Жүйеде Орталық қызметкерін авторизациялау және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраным нысанын толтыру

ХҚКО АЖ–нен ЖАО АЖ-не сұранымды жолдау

Өтінішке нөмір белгілеу, орындауға жіберу

Құжаттарды тексеру, өтінішті жұмысқа қабылдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Құжаттарды тапсырған кезде өтініш берушіге: құжаттарды қабылдау күні; қоса берілген құжаттардың саны мен атауы; қүжаттарды беру күні, уақыты мен орны;  өтінішті қабылдаған инспектордың тегі, аты және әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.

Өтінішке нөмір белгілеумен сұранымды тіркеу

Сұранымды жолдау

Өтінішті Орталықтан ЖАО АЖ - не келіп түскендер мәртебесінде көрсету

Сұранымды жұмысқа қабылдау

5

Орындау мерзімдері

30 минуттың ішінде

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызмет

ХҚКО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

Уәкілетті органның қызметкері

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау. Анықтама беру туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау.

Шығыс құжатын құру

ХҚКО АЖ сұраным мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Жұмыста статусын көрсету

Шығыс құжатты құру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Анықтама, немесе негізделген бас тартуды құру

Жүйеде шығыс құжатын құру

Сұранымды жолдау

Жұмыста мәртебесін көрсету

Қол қойылған шығыс құжатын Орталыққа тапсыру

5

Орындау мерзімдері

3 жұмыс күні

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

11

12

13

14


2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

Орталықтың қызметкері


3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы. ХҚКО АЖ қызмет көрсету мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама жасау

ХҚКО АЖ мәртебесін өзгерту туралы хабарлама жолдау

Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету

Орталық қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру


4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Орындауды аяқтау туралы ХҚКО АЖ хабарлама жіберу

Жолдау

Орындауды аяқтау туралы хабарлама көрсету

Қызмет көрсету нәтижесін беру: жұмыссыз мәртебесінде тіркелу немесе дәлелді бас тарту туралы анықтама


5

Орындау мерзімдері

30 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

12

13

14

15

-

3 кесте. «электрондық үкімет» веб-порталы (ЭҮП АЖ) арқылы іс-әрекетті сипаттау

1) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ХҚКО АЖ

Уәкілетті органның қызметкері

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

ЭҮП тұтынушыны авторизациялау, сұраным нысанын толтыру. Пайдаланушы/тұтынушы электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін енгізілген мәліметтердің дұрыстығын тексеру.

ЖАО АЖ сұраным хабарлама жолдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

Өтінішке нөмір белгілеу және «келіп түскендер статусында көрсету (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

ЭҮП-нан ХҚКО АЖ-не «келіп түскендер» статусын көрсету (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

өтінішті орындауға қабылдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Сұранымды сәтті құру туралы хабарлама көрсету немесе сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама жасау

Сұранымды жолдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

ЭҮП АЖ хабарлама жолдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

мәртебесін көрсету (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

Жұмысқа қабылдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП АЖ

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің,, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау. Анықтама беру туралы немесе бас тарту туралы жауап

Шығыс құжатын құру

ЭҮП мен ХҚКО АЖ «жұмыста» мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама жолдау

мәртебесін көрсету

Хабарлама және мәртебесін көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Анықтама немесе негізделген бас тартуды құру

Жүйеде шығыс құжатын қалыптастыру

Жолдау

мәртебесін көрсету

мәртебесін көрсету

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП АЖ


3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын құру.

Уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы. ЭҮП және ХҚКО АЖ қызмет көрсету мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама құру

ЭҮП шығыс құжатын шығару мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама және ХҚКО АЖ мәртебесін өзгерту туралы хабарлама жолдау

Шығыс құжатын көру мүмкіндігімен қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету


4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қол қойылған шығыс құжаты (жұмыссыз мәртебесі туралы тіркеу туралы анықтама не бас тарту туралы жауап)

ЭҮП АЖ шығыс құжаты және ЖАО АЖ мәртебесін ауыстырумен хабарлама жіберу

Жолдау

Шығыс құжатын көрсету(жұмыссыз мәртебесін тіркеу туралы анықтама немесе бас тарту туралы жауап)


5

Орындау мерзімдері

2 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес


6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

12

13

14



«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне 2-қосымша

      1-сурет. Уәкілетті орган (ЖАО АЖ) арқылы «жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

      2-сурет. Орталық (ХҚКО АЖ) арқылы «жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы.

      3-сурет. «Электрондық үкімет» веб-порталы (ЭҮП АЖ) арқылы жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуде өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы.

      Кесте. Шартты белгілер

Бастапқы хабарлама

Соңғы хабарлама

Аралық хабарлама

Соңғы қарапайым оқиғалар

Қате

Оқиға-таймерлер

Ақпараттық жүйе

Процесс

Шарт

Хабарлама ағыны

Басқару ағыны

Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат

      Ескерту:
      Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті модельдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1. 2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
      1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
      2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
      3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
      4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
      Осы төрт санат элементтері бизнес процестердің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне 3-қосымша

«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі

____________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процессінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      3) қанағаттанамын.

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне 4-қосымша

Тұтынушыға көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық үлгісі

      ЭҮП өтініш тапсыру терезесі:

Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық үлгісі

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне 5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауабының шығыс үлгісі (Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру)

Тұтынушыға ұсынылатын хабарламалар

      Хабарлама өтінішті орындау мәртебесінің өзгеру шамасына қарай ұсынылады. Хабарлама мәтінімен жазба «Хабарлама» бөлімінде «электрондық үкімет» порталындағы жеке кабинетте көрсетіледі, сондай-ақ ХҚКО БАЖ жіберіледі.

Электрондық мемлекеттік қызметке теріс (бас тарту) жауаптың шығыс үлгісі

      Бас тарту жауабының шығыс үлгісі еркін түрде бас тартуды негіздеу мәтінімен хат түрінде ұсынылады.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача справок безработным гражданам"

Постановление акимата района имени Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области от 27 августа 2012 года N 382. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 5 октября 2012 года N 1892. Утратило силу постановлением акимата района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области от 24 мая 2013 года N 184

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области от 24.05.2013 N 184

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года акимат района Магжана Жумабаева Северо–Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача справок безработным гражданам».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ района Магжана Жумабаева Северо–Казахстанской области».
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                В. Бубенко

      «СОГЛАСОВАНО»:

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       Жумагалиев А.К.

Утвержден
постановлением акимата
района Магжана Жумабаева
от 27 августа 2012 года № 382

Регламент электронной государственной услуги «Выдача справок безработным гражданам»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача справок безработным гражданам» (далее - электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области» (далее - уполномоченный орган), на альтернативной основе через центр обслуживания населения (далее - Центр) по месту жительства и веб-портал «электронного правительства» (далее - Услугодатель) по адресу: www.e.gov.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, иностранцам, лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, на основании стандарта государственной услуги «Выдача справок безработным гражданам», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами».
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. В настоящем Регламенте «Выдача справок безработным гражданам» (далее - Регламент) используются следующие понятия и сокращения:
      1) веб-портал «электронного правительства» (далее - ИС «ПЭП») - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      2) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      3) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      4) информационная система центров обслуживания населения (далее - ИС ЦОН) - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      5) Национальный удостоверяющий центр Республики Казахстан (далее - НУЦ) - удостоверяющий центр, обслуживающий участников «электронного правительства», государственных и негосударственных информационных систем;
      6) информационная система Национальный удостоверяющий центр (далее - ИС «НУЦ») - система, используемая для идентификации данных регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи потребителя услуг (далее - ЭЦП потребителя);
      7) местный исполнительный орган (акимат) - коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом области, города республиканского значения и столицы, района (города областного значения), осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на соответствующей территории (далее - МИО);
      8) медиа-разрыв - чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      9) пользователь - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими/потребитель - физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      10) региональный шлюз «электронного правительства» (далее - РШЭП) - обеспечивает информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;
      11) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) - перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      12) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      13) электронная цифровая подпись - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП);
      14) электронные государственные услуги - государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      15) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно - цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      16) шлюз «электронного правительства» - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП);
      17) уполномоченный орган - государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ района Магжана Жумабаева Северо-казахстанской области».

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения Услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через уполномоченный орган (через ИС МИО), непосредственно предоставляющим данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1):
      1) для получения услуги потребитель обращается в уполномоченный орган и предъявляет следующие документы:
      документы, удостоверяющие личность:
      граждане Казахстана - удостоверение личности (паспорт);
      иностранцы и лица без гражданства - вид на жительство иностранца в Республике Казахстан и удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел;
      оралманы - удостоверение оралмана;
      2) процесс 1 - процесс ввода сотрудником уполномоченного органа ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном о сотруднике уполномоченного органа на портале «электронного правительства» (ИИН или РНН и пароль);
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника уполномоченного органа;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником уполномоченного органа услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор сотрудником уполномоченного органа регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника уполномоченного органа заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 - проверка соответствия идентификационных данных (между РНН/ИИН, указанным в запросе и РНН/ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника уполномоченного органа;
      9) процесс 6 - обработка электронной государственной услуги сотрудником уполномоченного органа;
      10) процесс 7 - формирование сотрудником уполномоченного органа результата оказания электронной государственной услуги (справка о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника уполномоченного органа;
      11) процесс 8 - выдача сотрудником уполномоченного органа нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через Центр (через ИС ЦОН) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 2):
      1) процесс 1 - процесс авторизации оператора Центра в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через РНН/ИИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора Центра;
      4) процесс 3 - выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор сотрудником Центра регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП оператора Центра заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 - проверка соответствия идентификационных данных (между РНН/ИИН, указанным в запросе и РНН/ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 - направление подписанного ЭЦП оператора Центра электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником уполномоченного органа;
      9) процесс 7 - формирование сотрудником уполномоченного органа результата оказания электронной государственной услуги (справка о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника уполномоченного органа и передается в ИС ЦОН;
      10) процесс 8 - выдача выходного документа сотрудником Центра потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через веб-портал «электронного правительства» (через ИС ПЭП) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 3):
      1) потребитель/пользователь осуществляет регистрацию на ИС ПЭП с помощью РНН/ИИН (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ИС ПЭП);
      2) процесс 1 - процесс ввода потребителем РНН/ИИН и пароля (процесс авторизации) на ИС ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через РНН/ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 - выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 - проверка соответствия идентификационных данных (между РНН/ИИН, указанным в запросе и РНН/ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 - направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником уполномоченного органа;
      10) процесс 7 - формирование сотрудником уполномоченного органа результата оказания электронной государственной услуги (справка о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника уполномоченного органа и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. В приложении 45 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в уполномоченный орган или Центр.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) сотрудник уполномоченного органа;
      2) сотрудник Центра;
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. Формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в том числе с указанием правил форматно - логического контроля, включая формы уведомлений, писем и напоминаний указаны в приложениях 45 к настоящему Регламенту.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость;
      4) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность документов физических и юридических лиц.
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие РНН/ИИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП сотрудника уполномоченного органа, пользователя.

Приложение 1
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным гражданам»

Таблица 1. Описание действий посредством уполномоченного органа

      через уполномоченный орган (через ИС МИО)

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка документов потребителя, ввод данных в ИС МИО

Авторизация сотрудника уполномоченного органа в системе и заполнение формы запроса на оказания электронной государственной услуги.

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса из ИС МИО в ИС ЦОН

Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием заявления и документов на получение услуги.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Маршрутизация запроса

Отображение статуса «Поступившие»

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса: выдача справки, либо мотивированнный отказ

Формирование выходного документа

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса в ИС ЦОН

Отображение статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование справки, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа в системе

Маршрутизация запроса

Отображение статуса

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника уполномоченного органа. Формирование уведомления

о смене статуса оказания услуги в ИС МИО

Маршрутизация уведомления о смене статуса в ИС МИО

Отображение уведомления о завершении оказания услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

справка о регистрации в качестве безработного

Подписанный ЭЦП сотрудника уполномоченного органа выходной документ. Отправка уведомления о смене статуса в ИС МИО

Маршрутизация

Отображение статуса завершения исполнения и выдачи выходного документа

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия





Таблица 2. Описание действий посредством Центра

      через Центр (через ИС ЦОН)

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник Центра

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

Сотрудник уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка документов потребителя, ввод данных в ИС ЦОН

Авторизация сотрудника Центра в системе и заполнение формы запроса на оказания электронной государственной услуги

Маршрутизация запроса из ИС ЦОН в ИС МИО.

Присвоение номера заявлению, отправка на исполнение

Проверка документов, принятия заявления в работу.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

расписка о приеме заявления с указанием: номера и даты приема заявления; вида запрашиваемой государственной услуги; даты (время) и места выдачи запрашиваемой государственной услуги; фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Маршрутизация запроса

Отображения заявления в статусе поступившие из Центра в ИС МИО

Принятие запроса в работу

5

Сроки исполнения

в течении 30 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

Сотрудник уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса: Выдача справки, либо мотивированный отказ

Формирование выходного документа

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса в ИС ЦОН

Отображение статуса

Создание выходного документа

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование справки, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа в системе

Маршрутизация запроса

Отображение статуса

Передача подписанного выходного документа в Центр

5

Сроки исполнения

3 рабочих дня

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14


2

Наименование СФЕ, ИС

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

Сотрудник центра


3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника уполномоченного органа. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги в ИС ЦОН.

Маршрутизация уведомления о смене статуса в ИС ЦОН.

Отображение уведомления о завершении оказания услуги.

Выдача сотрудником Центра нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги


4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Передача уведомления в ИС ЦОН о завершении исполнения

Маршрутизация.

Отображение статуса завершения исполнения.

Выдача результата оказания услуги:

справки о регистрации в качестве безработного либо мотивированного ответа об отказе


5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

      через веб-портал «электронного правительства» (через ИС ПЭП)

  1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ, ИС

ИС ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

ИС МИО

Сотрудник уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизация потребителя на ПЭП, заполнение формы запроса. Проверка корректности введенных данных потребителя/пользователя для получения электронной государственной услуги.

Маршрутизация запроса в ИС МИО (в случае корректности введенных данных)

Присвоение номера заявлению и отображение в статусе «Поступившие» (в случае корректности введенных данных)

Отображение статуса «Поступившие с ПЭП в ИС МИО» (в случае корректности введенных данных)

Принятие заявления на исполнение (в случае корректности введенных данных)

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса или формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Маршрутизация запроса (в случае корректности введенных данных)

Отправка уведомления на ИС ПЭП (в случае корректности введенных данных)

Отображение статуса (в случае корректности введенных данных)

Принятие в работу (в случае корректности введенных данных)

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ПЭП

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса: выдача справки, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа

Маршрутизация уведомления о смене статуса «в работе» на ПЭП и ИС МИО

Отображение статуса

Отображение уведомления и статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование справки, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа в системе

Маршрутизация

Отображение статуса

Отображение статуса

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ПЭП


3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника уполномоченного органа. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги на ПЭП и ИС ЦОН.

Маршрутизация уведомления о смене статуса с выводом выходного документа на ПЭП и уведомления о смене статуса в ИС МИО

Отображение уведомления о завершении оказания услуги с возможностью просмотра выходного документа


4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подписанный выходной документ (справка о регистрации в качестве безработного либо мотивированного ответа об отказе)

Отправка уведомления с выходным документом на ИС ПЭП, и смены статуса в ИС МИО

Маршрутизация

Отображение выходного документа (справки о регистрации в качестве безработного либо мотивированного ответа об отказе)


5

Сроки исполнения

Не более 2 минуты

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты


6

Номер следующего действия

12

13

14



Приложение 2
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным гражданам»

      Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через уполномоченный орган (через ИС МИО)

      Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через Центр (через ИС ЦОН)

      Рисунок 3. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги посредством портала «электронного правительства» через веб-портал «электронного правительства» (через ИС ПЭП)

      Таблица. Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

События-таймеры

Информационная система

Процесс

Условие

Поток сообщений

Поток управления

Электронный документ, представляемый конечному потребителю

      Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе «Примечания».

Приложение 3
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным гражданам»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 4
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным гражданам»

Экранная форма заполнения запроса на электронную государственную услугу, предоставляемого потребителю

Окно заявления на ПЭП:

Экранная форма заявления на электронную государственную услугу

Приложение 5
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным гражданам»

Выходная форма положительного ответа (Выдача справок безработным гражданам) на электронную государственную услугу

Уведомления, предоставляемые потребителю

Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления. Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе «Уведомления» в личном кабинете на портале «электронного правительства».

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу

      Выходная форма отрицательного ответа предоставляется в произвольной форме в виде письма с текстом обоснования отказа.