"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 20 қыркүйектегі № 265 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 25 қазанда № 2634 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 21 маусымдағы № 238 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013.06.21 № 238 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңы 2737-баптарына, Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шiлдедегi "Агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу туралы" Заңы 18-бабының 8-тармағына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңы 9-1-бабының 4-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 51 "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары А.Т. Әжіғалиеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланнан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Б. Ізмұхамбетов

Облыс әкімдігінің     
2012 жылғы 20 қыркүйектегі № 265
қаулысымен бекітілген   

"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет көрсету Регламентінде (бұдан әрі – Регламент) келесідей негізгі түсініктер қолданылады:
      1) бюджеттік кредит – тұрғын үй алуға/салуға бюджеттік кредит түріндегі тұтынушыларды әлеуметтік қолдау шарасы;
      2) келісім – екі немесе одан да көп тұлғалар арасындағы өзара іс-қимыл, ортақ іс-әрекет, төлемдер, несиелер, жеткізілім, тауарларды сату–сатып алу және т.б. ресми құжат түрінде ресімделген бейресми уағдаластық немесе келісім шарт;
      3) көтерме жәрдемақы – бір реттік ақшалай төлем түріндегі тұтынушыларды әлеуметтік қолдау шарасы;
      4) мемлекеттiк қызмет көрсету – орталық мемлекеттiк және жергiлiктi атқарушы органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдары мен өзге де жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттiк органдардың жекелеген функцияларын iске асыру нысандарының бiрi болып табылатын, Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген, жеке және заңды тұлғалардың (орталық мемлекеттiк және жергiлiктi атқарушы органдарды қоспағанда) қажеттіліктерiн қанағаттандыруға бағытталған, жеке-дара сипаттағы әрi жеке және (немесе) заңды тұлғалардың (орталық мемлекеттiк және жергiлiктi атқарушы органдарды қоспағанда) өтiнiшi бойынша жүзеге асырылатын қызмет;
      5) сенім білдірілген өкіл (агент) – аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігінің атынан және тапсырысы бойынша тұтынушыларға берілетін бюджеттік қызметтерге қызмет көрсету бойынша міндеттерді атқаратын қаржылық агенттік;
      6) тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссия – аудандық (облыстық маңызы бар қалалық) мәслихаттың депутаттарынан, аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) атқарушы органдарының және қоғамдық ұйымдардың өкілдерінен тұратын ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдігі құратын алқалы орган;
      7) тұтынушы – өз қажеттiлiктерiн қанағаттандыру үшiн тауарға (жұмысқа, көрсетiлетiн қызметке) тапсырыс беру немесе иелену ниетi бар не тапсырыс беретiн, оларды иеленетiн және (немесе) пайдаланатын жеке тұлға;
      8) уәкілетті орган – қалалық және аудандық экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімдері, экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімдері.

2. Негізгі ережелер

      2. Осы Регламент Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңы 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызметті уәкілетті орган ұсынады.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет келесілердің:
      1) Қазақстан Республикасының "Агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу туралы" 2005 жылғы 8 шiлдедегi Заңы 18-бабының 8-тармағының;
      2) "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну мөлшерін және ережесін бекіту туралы" 2009 жылғы 18 ақпандағы № 183 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысының;
      3) "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 51 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысының негізінде көрсетіледі.
      6. Көтерме жәрдемақы және бюджеттiк кредит түрiндегi әлеуметтiк қолдау шаралары не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi болып табылады.
      7. Көтерме жәрдемақы ұсыну бойынша мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа органдардың қатысуы қарастырылмаған. Бюджеттік кредитті ұсыну барысында тұрғын үй сатып алу/салу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүзеге асыратын сенім білдірілген өкіл (агент) қатысады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне талаптар

      8. Мемлекеттік органдардың орналасқан жерін, мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін және оларды көрсету барысын осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жайлардан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша ақпаратты тұтынушылар Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.minagri.gov.kz интернет-ресурсындағы "Дипломмен ауылға" бөлімінен, мемлекеттік қызмет көрсетілетін жердегі уәкілетті органдардың стенділерінен алуға болады.
      10. Мемлекеттiк қызмет мынадай мерзiмде ұсынылады:
      1) тұтынушы Стандарттың 11-тармағында белгiленген қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      күнтiзбелiк отыз тоғыз күн iшiнде көтерме жәрдемақы төленедi;
      күнтiзбелiк отыз екi күн iшiнде Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Келiсiм жасасу рәсiмi жүзеге асырылады және Келiсiм жасалғаннан кейiн отыз жұмыс күнi iшiнде тұрғын үй сатып алу немесе салу үшiн бюджеттiк  кредит ұсынылады;
      әлеуметтiк қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда үш жұмыс күнi iшiнде уәкiлеттi орган тұтынушыға дәйектелген жауап жолдайды;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң ең жоғарғы шектi уақыты - он минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi пайдаланушыға қызмет көрсетудiң ең көп уақыты - отыз минуттан аспайды.
      11. Стандарттың 11-тармағында айқындалған дәйексіз құжаттарды ұсыну фактісі бас тарту үшін негіз болып табылады.
      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыдан сұраныс түскен мезгілден бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін бергенге дейінгі мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) тұтынушы Стандарттың 11-тармағында айқындалған қажетті құжаттарды қоса отырып уәкілетті органға өтініш тапсырады;
      2) уәкілетті орган құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссияға қарау үшін жолдайды;
      3) тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссия түскен құжаттарды қарастырады және аудан (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдігіне әлеуметтік қолдау шараларын ұсынуды немесе бас тартуды ұсынады;
      4) әкімдік әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды және оны уәкілетті орган мен сенім білдірілген өкілге (агентке) жолдайды;
      5) уәкілетті орган, сенім білдірілген өкіл (агент) және тұтынушы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес Келісім жасайды;
      6) уәкілетті орган көтерме жәрдемақыны төлейді;
      7) сенім білдірілген өкіл (агент) тұрғын үй сатып алу/салу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүргізеді.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды уәкілетті органның бір маманы және сенім білдірілген өкілдің (агент) бір маманы жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде әрекеттер (өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      14. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органына Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті ұсынумен жеке хабарласқан кезде ұсынылады.
      Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын қолхат беріледі және оның әлеуметтік қолдау шараларын алатын күні көрсетіледі.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      16. Ақпараттық қауіпсіздігіне талаптар қарастырылмаған.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі кезінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы;
      3) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі аппаратының маманы;
      4) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі аппаратының басшысы;
      5) сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі;
      6) сенім білдірілген өкілдің (агенттің) бастығы.
      18. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      19. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      20. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты уәкілетті органның басшысы (бұдан әрі – лауазымды адам) болып табылады.
      Лауазымды адам Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетілуінің іске асырылуына жауапкершілік артады.

"Ауылдық елді мекендерге    
жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, 
әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша           

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша уәкілетті органдардың тізбесі


р/с

Уәкілетті органның атауы

Орналасқан мекен-жайы

Телефон нөмірі

Жұмыс кестесі

1

2

3

4

5

1

"Атырау облысы Экономика және бюджеттiк жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі

Атырау қ., Әйтеке Би көшесi, 77. otdelrst_atyrau@mail.ru

(812-2)т.35-45-58,ф.35-45-58

Демалыс және мерекелiк күндерiн қоспағанда, аптасына бес күн, 9.00-ден 18.30-ға дейiн, түскi үзіліс 13.00-ден 14.30- ға дейiн

2

"Атырау қаласының қалалық экономика және бюджеттiк жоспарлау бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Атырау қаласы, Әйтеке Би көшесi, 77а.atyrau-msb@mail.onlain.kz

8(7122) 27-10-17

3

"Жылыой ауданының экономика, бюджеттiк жоспарлау және кәсіпкерлік бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Жылыой ауданы, Құлсары қаласы, Махамбет даңғылы, 20.aiko62@mail.ru

8(71237) 5-11-55

4

"Индер ауданының экономика, бюджеттiк жоспарлау және кәсіпкерлік бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Индер ауданы, Индербор кентi, Қонаев көшесі, 16.econom.plan_ind@mail.ru

8(71234) 2-00-87

5

"Исатай ауданының экономика және бюджеттiк жоспарлау бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Исатай ауданы, Аққыстау ауылы, Егемен Қазақстан көшесi, 12. isatai_yconombp@mail.ru

8(71231) 2-07-55

6

"Қызылқоға ауданының экономика және бюджеттiк жоспарлау бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Қызылқоға ауданы, Миялы ауылы, Қарабалин көшесi, 26.Kzilkoga_oeubp@mail.ru

8(71238) 2-11-81

Демалыс және мерекелiк күндерiн қоспағанда, аптасына бес күн, 9.00-ден 18.30-ға дейiн, түскi үзіліс 13.00-ден 14.30- ға дейiн

7

"Құрманғазы ауданының экономика және бюджеттiк жоспарлау бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Құрманғазы ауданы, Ганюшкино ауылы, Көшекбаев көшесi, 25.

zhandos_bektemir@mail.ru

8(71233) 2-12-44

8

"Мақат ауданының экономика және бюджеттiк жоспарлау бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Мақат ауданы, Мақат кентi, Орталық алаң, 1. reb@mail.ru

8(71239) 3-21-75

9

"Махамбет ауданының экономика және бюджеттiк жоспарлау бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Махамбет ауданы, Махамбет кентi, Абай көшесi, 13. aitzhan52@mail.ru

8(71236) 2-15-38

"Ауылдық елді мекендерге    
жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, 
әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша            

Әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттерінің сипаттамасы
1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктер іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағымының) реттік нөмірі

1

2

3

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі аппаратының маманы

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі аппаратының басшысы

Уәкілетті органның маманы

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтініштерді, қажетті құжаттарды қабылдайды, көшірмелерін түпнұсқаларымен салыстырады, тіркейді және қолхатты береді

Қаржы қаражаттарын қажеттілігін есептейді және құжаттарды тұрақты жұмыс істейтін комиссияның қарауына енгізеді

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі қаулысының жобасын әзірлейді және келісімге жолдайды

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі қаулының жобасын әкімдіктің отырысының күн тәртібіне енгізеді

Келісімнің жобасын әзірлейді және қол қою үшін енгізеді

Келісімнің жобасын қол қою үшін енгізеді

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Құжаттаманы құрастыру,қолхат беру

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну немесе одан бас тарту туралы тұрақты жұмыс істейтін комиссияның шешімі

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің  қаулысының жобасы

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің  қаулысы

Келісім

Келісім

Орындау мерзімдері

30 минут

5 күн

7 күн

3 күн

4 күн

1 күн

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

7

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағымы)

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағымының) реттік нөмірі

7

8

9

10

11


ҚФБ атауы

Уәкілетті органның бастығы

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшысы

Уәкілетті органның бастығы

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшысы


Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Келісімге қол қояды

Келісімге қол қояды

Көтерме жәрдемақының сомасын тұтынушылардың жеке есеп-шоттарына аударады

Тұрғын үй сатып алу/салу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүзеге асырады

Тұрғын үй сатып алу/салу үшін бюджеттік кредит қаражаттарын аударуды жүзеге асырады.


Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Келісім

Келісім

Төлем тапсырысы

Қарыз және кепілдік шарты

Төлем тапсырысы


Орындау мерзімі

1 күн

1 күн

7 күн

28 күн

2 күн


Келесі іс-әрекеттің нөмірі

8

9

10

11



2-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Негізгі үдеріс – әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы шешім бекітілген жағдайда

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағымы)

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі аппаратының маманы

Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі аппаратының басшысы

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшысы

№ 1 іс-әрекет

Өтініштерді, қажетті құжаттарды қабылдайды, көшірмелерді түпнұсқаларымен салыстырады, тіркейді және қолхат береді (30 мин)

№ 2 іс-әрекет Қаржы қаражаттарын қажеттілігін есептейді және құжаттарды тұрақты жұмыс істейтін комиссияның  қарауына енгізеді(5 күн)

№ 3 іс-әрекетАудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің қаулысының жобасын әзірлейді және оны келісімге жолдайды (7 күн)

№ 4 іс-әрекет Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің қаулының жобасын әкімдіктің отырысының күн тәртібіне енгізеді (3 күн)



№ 5 іс-әрекет Келісімнің жобасын әзірлейді және қол қою үшін енгізеді (4 күн)




№ 6 іс-әрекет Келісімнің жобасын қол қою үшін енгізеді (1 күн)



№ 7 іс-әрекет Келісімге қол қояды (1 күн)




№ 8 іс-әрекет Келісімге қол қояды (1 күн)


№ 9 іс-әрекет Көтерме жәрдемақының сомасын тұтынушылардың жеке есеп-шоттарына аударады(7 күн)



№ 10 іс-әрекет Тұрғын үй сатып алу/салу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүзеге асырады(28 күн)

№ 11 іс-әрекет Тұрғын үй сатып алу/салу үшін бюджеттік кредит қаражаттарын аударуды жүзеге асырады.(2 күн)

3-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Баламалы үдеріс - әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тарту туралы шешім бекітілген жағдайда

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыс ағымы)

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

№ 1 іс-әрекет

Өтініштерді, қажетті құжаттарды қабылдайды, көшірмелерін түпнұсқаларымен салыстырады, тіркейді және қолхатты береді (30 мин)

№ 2 іс-әрекет. Қаржы қаражаттарының қажеттілігін есептейді және құжаттарды тұрақты жұмыс істейтін комиссияның қарауына енгізеді (5 күн)


№ 3 іс-әрекет. Сенімді емес құжаттарды ұсынған жағдайда, тұрақты жұмыс істейтін комиссияның шешімінің негізінде тұтынушыға себебін көрсете отырып жазбаша бас тарту туралы жауап жолдайды (3 күн)

"Ауылдық елді мекендерге    
жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, 
әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша           

Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну үдерісі

Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление Атырауского областного акимата от 20 сентября 2012 года № 265. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 25 октября 2012 года № 2634. Утратило силу - постановлением Атырауского областного акимата от 21 июня 2013 года № 238

      Сноска. Утратило силу - постановлением Атырауского областного акимата от 21.06.2013 № 238.
      В соответствии со статьями 2737 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 8 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий", пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановления Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" акимат областиПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Ажгалиеву А.Т. – заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
Аким области                                     Б. Измухамбетов

Утвержден        
постановлением акимата области
от 20 сентября 2012 года № 265

Регламент
государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживанияв сельские населенные пункты"
1. Основные понятия

       1. В настоящем Регламенте государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорт и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) бюджетный кредит – мера социальной поддержки потребителей в виде бюджетного кредита на приобретение/строительство жилья;
      2) соглашение – неофициальная договоренность или договор, оформленный в виде официального документа, между двумя или несколькими лицами по поводу взаимодействия, общих действий, платежей, кредитов, поставок, купли-продажи товаров и т.д.;
      3) подъемное пособие – мера социальной поддержки потребителей в виде единовременной денежной выплаты;
      4) государственная услуга – деятельность центральных государственных и местных исполнительных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, являющаяся одной из форм реализации отдельных функций государственных органов, предусмотренная законодательством Республики Казахстан, направленная на удовлетворение потребностей физических и юридических лиц (за исключением центральных государственных и местных исполнительных органов), носящая индивидуальный характер и осуществляемая по обращению физических и (или) юридических лиц (за исключением центральных государственных и местных исполнительных органов);
      5) поверенный (агент) – финансовое агентство, выполняющее от имени и по поручению акима района (города областного значения) функции по обслуживанию бюджетных кредитов, предоставляемых потребителям;
      6) постоянно действующая комиссия – коллегиальный орган, состоящая из депутатов районного (города областного значения) аслихата, представителей исполнительных органов района (города областного значения) и общественных организаций;
      7) потребитель – физическое лицо, имеющее намерение заказать или приобрести либо заказывающее, приобретающее и (или) использующее товар (работу, услугу) для удовлетворения своих потребностей;
      8) уполномоченный орган – городские и районные отделы экономики и бюджетного планирования, отделы экономики, бюджетного планирования и предпринимательства.

2. Общие положения

       2. Настоящий Регламент государственной услуги разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      3. Государственную услугу предоставляет уполномоченный орган.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании:
      1) пункта 8 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий";
      2) постановления Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2009 года № 183 "Об утверждении размеров и Правил предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты";
      3) постановления Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее – Стандарт).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги являются меры социальной поддержки в виде подъемного пособия и бюджетного кредита, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. В процессе оказания государственной услуги по предоставлению подъемного пособия других органов не предусмотрено. При предоставлении бюджетного кредита участвует поверенный (агент), который осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения/строительства жилья.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию о месте нахождения государственных органов, порядке оказания государственной услуги и ходе их оказания можно получить по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      9. Информацию по вопросам оказания государственной услуги потребители могут получить на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан www.minagri.gov.kz в разделе "С дипломом в село", на стендах уполномоченного органа в местах предоставления государственной услуги.
      10. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта:
      в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
      в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения Соглашения по форме, согласно приложению 2 к Стандарту, и в течение тридцати рабочих дней после заключения Соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
      в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – не более десяти минут;
      3) максимальное время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – не более тридцати минут.
      11. Основанием для отказа является факт предоставления недостоверных документов, определенных в пункте 11 Стандарта.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента получения запроса от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган с приложением необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта;
      2) уполномоченный орган осуществляет прием и регистрацию документов и направляет для рассмотрения в постоянно действующую комиссию;
      3) постоянно действующая комиссия рассматривает поступившие документы и рекомендует акимату района (города областного значения) предоставить меру социальной поддержки или отказать;
      4) акимат принимает постановление об оказании мер социальной поддержки и направляет его в уполномоченный орган и поверенному (агенту);
      5) уполномоченный орган, поверенный (агент) и потребитель заключают соглашение согласно приложению 2 Стандарта;
      6) уполномоченный орган выплачивает подъемное пособие;
      7) поверенный (агент) осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения/строительства жилья.
      13. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляются одним специалистом уполномоченного органа и одним специалистом поверенного (агента).

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Государственная услуга предоставляется при личном обращении потребителя в уполномоченный орган с предоставлением заявления по форме согласно приложению 3 Стандарта.
      Потребителю выдается расписка, подтверждающая, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги и указывается дата получения им мер социальной поддержки.
      15. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      16. Требований к информационной безопасности не предусмотрено.
      17. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа;
      3) специалист аппарата акима района (города областного значения);
      4) руководитель аппарата акима района (города областного значения);
      5) представитель поверенного (агента);
      6) руководитель поверенного (агента).
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      19. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      20. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа (далее – должностное лицо).
      Должностное лицо несет ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к Регламенту государственной услуги
"Предоставление мер социальной   
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии   
прибывшим для работы и проживания 
в сельские населенные пункты"  

Перечень уполномоченных органов по оказанию государственных услуг

№ п/п

Наименование уполномоченного органа

Адрес расположения

Номер телефона

График работы

1

2

3

4

5

1

Государственное учреждение "Управление экономики и бюджетного планирования Атырауской области"

город Атырау, улица Айтеке-Би, 77.otdelrst_atyrau@mail.ru

8 (7122)
35-45-58,
факс 35-45-58

Пять дней в неделю, за
исключением выходных и
праздничных
дней, с 9.00 до 18.30
обед с 13.00 до 14.30

2

Государственное учреждение "Городской отдел экономики, бюджетного планированияи город Атырау"

город Атырау, улица Айтеке-Би, 77а.atyrau-msb@mail.nlain.kz

8 (7122)71017

3

Государственное учреждение "Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Жылыойского района"

Жылыойский район, город Кульсары, проспект Махамбета, 20.
aiko62@mail.ru

8 (71237)
51155

4

Государственное учреждение "Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Индерского района"

Индерский район, поселок Индербор, улица Кунаева, 16.econom.plan_ind@mail.ru

8 (71234)
20087

5

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Исатайского района"

Исатайский район, село Аккистау, улица Егемен Казакстан, 12.isatai_yconombp@mail.ru

8 (71231)
20755

Пять дней в неделю, за
исключением выходных и
праздничных
дней, с 9.00 до 18.30
обед с 13.00 до 14.30

6

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Кызылкугинского района"

Кызылкугинский район, село Миялы, улица Карабалина, 26.Kzilkoga_oeubp@mail.ru

8 (71238)
21181

7

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Курмангазинского района"

Курмангазинский район, село Ганюшкино,
улица Кушекбаева, дом 25. zhandos_bektemir@mail.ru

8 (71233) 21244

8

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Макатского района"

Макатский район, поселок Макат, улица Центральная площадь, 1.
reb@mail.ru

8 (71239)
32175

9

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Махамбетского района"

Махамбетский район, село Махамбет, улица Абая, 13.aitzhan52@mail.ru

8 (71236)
21538

Приложение 2          
к Регламенту государственной услуги
"Предоставление мер социальной   
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии   
прибывшим для работы и проживания 
в сельские населенные пункты"  

Описание
последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)
Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц

Действия основного процесса (хода, потока работ)

Порядковый номер действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист аппарата акима района (города областного значения)

Руководитель аппарата акима района (города областного значения)

Специалист уполномоченного органа

Представитель поверенного (агента)

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает заявления,  необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует и выдает расписку

Производит расчет потребности финансовых средств и вносит документы на рассмотрение постоянно действующей комиссии

Разрабатывает и направляет на согласование проект постановления акима района (города областного значения)

Вносит проект постановления в повестку дня заседания акима района (города областного значения)

Подготавливает проект Соглашения  и вносит на подписание

Вносит проект Соглашения  на подписание

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование досье, выдача расписки

Решение постоянно действующей  комиссии о предоставлении мер социальной поддержке или в их отказе

Проект постановления акима района (города областного значения)

Постановление акима района (города областного значения)

Соглашение

Соглашение

Сроки исполнения

30 минут

5 дней

7 дней

3 дня

4 дня

1 день

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7

Действия основного процесса (хода, потока работ)

Порядковый номер действия (хода, потока работ)

7

8

9

10

11


Наименование СФЕ

Начальник уполномоченного органа

Руководитель поверенного (агента)

Начальник уполномоченного органа

Представитель поверенного (агента)

Руководитель поверенного (агента)


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Подписывает Соглашение

Подписывает Соглашение

Перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей

Осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения/строительства жилья.

Осуществляет перечисление средств бюджетного кредита  на приобретение/строительства жилья


Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Соглашение

Соглашение

Платежное поручение

Договоры займа и залога

Платежное поручение


Сроки исполнения

1 день

1 день

7 дней

28 дней

2 дня


Номер следующего действия

8

9

10

11

-


Таблица 2. Варианты использования.
Основной процесс – в случае утверждения решения о предоставлении мер социальной поддержки

Основной процесс (ход, поток работ)

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист аппарата акима района (города областного значения)

Руководитель аппарата акима района (города областного значения)

Представитель поверенного (агента)

Руководитель поверенного (агента)

Действие № 1 Принимает заявления,  необходимые документы, сверяет копии с оригиналами,  регистрирует и выдает расписку (30 мин)

Действие № 2 Производит расчет потребности финансовых средств и вносит документы на рассмотрение постоянно действующей комиссии (5 дней)

Действие № 3  Разрабатывает и направляет на согласование проект постановления акима района (города областного значения) (7 дней)

Действие № 4 Вносит проект постановления в повестку дня заседания акима района (города областного значения) (3 дня)



Действие № 5 Подготавливает проект Соглашения и вносит на подписание (4 дня)




Действие № 6 Вносит проект Соглашения  на подписание (1 день)



Действие № 7  Подписывает Соглашение

(1 день)




Действие № 8 Подписывает Соглашение (1 день)


Действие № 9 Перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей (7 дней)



Действие № 10 Осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения/строиельства жилья.(28 дней)

Действие № 11 Осуществляет перечисление средств бюджетного кредита  на приобретение/строительство жилья (2 дня)

Таблица 3. Варианты использования.
Альтернативный процесс – в случае утверждения решения об отказе в предоставлении мер социальной поддержки

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Действие № 1 Принимает заявления, необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует и выдает расписку (30 мин)

Действие № 2 Производит расчет потребности финансовых средств и вносит документы на рассмотрение постоянно действующей комиссии (5 дней)


Действие № 3 При предоставлении недостоверных документов, на основании решения постоянно действующей комиссии направляет потребителю письменный ответ об отказе с указанием причин (3 дня)

Приложение 3          
к Регламенту государственной услуги
"Предоставление мер социальной   
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии   
прибывшим для работы и проживания 
в сельские населенные пункты"  

Процесс предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты