"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 14 желтоқсандағы № 388 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 26 желтоқсанда № 2661 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 21 маусымдағы № 238 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 21.06.2013 № 238 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ш.М. Мұқанға жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Б. Ізмұхамбетов

Атырау облысы әкімдігінің
2012 жылғы 14 желтоқсандағы
№ 388қаулысымен бекітілген

"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрi – Регламент) келесі ұғымдар қолданылады:
      1) уәкiлеттi орган – аудандардың, облыстық маңызы бар қаланың жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмдерi;
      2) тұтынушы – жеке тұлғалар: тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар, аталған жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасылар (азаматтар).
      2. Мемлекеттік қызметті мекен-жайыларының тізбесі осы Регламенттің 12-қосымшаларында көрсетілген уәкілетті органмен, сондай-ақ халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – орталық) арқылы көрсетіледі.
      3. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуiрдегi Заңының 97-бабы 2-тармағының, "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегін көрсету ережесінің 2-тарауының негізінде көрсетіледі.
      6. Уәкiлеттi органда және орталықта көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi тұрғын үй көмегiн тағайындау туралы қағаз жеткiзгiштегi хабарлама не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткiзгiштегi дәлелдi жауап болып табылады.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат:
      1) www.ads.gov.kz мекен-жайыы бойынша Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық icтерi агенттiгiнің (бұдан әрі – Агенттік) интернет-ресурсындағы "Мемлекетік қызметтер" деген бөлімде;
      2) уәкілетті органның стенділерінде;
      3) www.con.gov.kz мекен-жайыы бойынша Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі – "Орталық" РМК) интернет-ресурсында;
      4) орталықтардың үй-жайларында орналасқан ресми ақпарат көздерінде және стенділерде орналастырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты call-орталығының 1414 телефоны бойынша алуға да болады.
      8. Мемлекеттік қызмет:
      1) мемлекеттік қызмет алушының тұрғылықты жері бойынша орындықтар, үстелдер, толтырылған бланкілердің үлгілерімен ақпараттық стенділер бар, мүмкіндіктері шектеулі мемлекеттік қызмет алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген уәкілетті органның үй-жайында;
      2) залда анықтамалық бюро, кресло, толтырылған бланкілердің үлгілерімен ақпараттық стенділер орналастырылған, мүмкіндіктері шектеулі мемлекеттік қызмет алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген орталықтың үй-жайында көрсетіледі.
      Уәкілетті органның және орталықтың үй-жайлары санитарлық-эпидемиологиялық нормаларға, ғимараттардың қауіпсіздік, оның ішінде өртке қарсы қауіпсіздік талаптарына сай келеді, үй-жай режимі – еркін.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы осы Регламенттің 14-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      уәкілетті органда – күнтізбелік он күн ішінде;
      орталықта – күнтізбелік он күн ішінде көрсетіледі (мемлекеттік қызметке құжат (нәтиже) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      4) қажетті құжаттарды алған кезде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды.
      10. Тұрғын үй көмегін тағайындау (тағайындаудан бас тарту туралы хабарлама) туралы есеп беру:
      1) уәкілетті органға жүгінген кезде мемлекеттік қызметті алушының тікелей өзі баруы не пошталық хабарлама арқылы;
      2) орталыққа өзі барған кезде қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде "терезелер" арқылы күн сайын жүзеге асырылады.
      Егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттарды алуға мерзімінде жүгінбеген жағдайларда, орталық оларды осы Регламенттің 14-тармағында көрсетілген 1 (бір) ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді.
      Орталықтың қызметкері құжаттарын қабылдаудан бас тартқан жағдайда өтініш иесіне жетпей тұрған құжаттарды көрсете отырып, қолхат береді.
      Уәкілетті орган орталықтан түскен, осы Регламенттің 14-тармағында көрсетілген құжаттарды ресімдеуде қателер анықталған жағдайда құжаттардың пакетін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) оларды қайтарудың себебін жазбаша негіздей отырып, орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетiн алғаннан кейiн орталық 1 (бiр) жұмыс күнi iшiнде мемлекеттік қызмет алушыны хабардар етедi және уәкiлеттi органның қайтару себебi туралы жазбаша негiздемесiн ұсынады.
      Уәкілетті органның лауазымды тұлғасы немесе орталықтың қызметкері бас тартқан жағдайда мемлекеттік қызмет алушыға 1 (бір) жұмыс күні ішінде хабардар етеді және уәкілетті органның бас тартуы туралы жазбаша негіздеме береді.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттiк қызметтi алу үшiн өтiнiштi алған сәттен бастап және мемлекеттiк қызмет нәтижесiн тапсырған сәтке дейiн мемлекеттiк қызметтi көрсету кезеңдерi:
      1) тұтынушы уәкiлеттi органға, орталыққа өтiнiш бередi;
      2) орталық өтiнiштi тiркейдi және уәкiлеттi органға тапсырады;
      3) уәкiлеттi орган өтiнiштi тiркейдi, орталықтан немесе тұтынушыдан алған құжаттарды қарастыруды жүзеге асырады, хабарлама ресiмдейдi немесе дәлелдi бас тарту әзiрлейдi, мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесiн орталыққа немесе уәкiлеттi органға жүгiнген жағдайда тұтынушыға тапсырады.
      4) орталық тұтынушыға хабарлама немесе дәлелдi бас тарту тапсырады.
      12. Орталықта, уәкiлеттi органда мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалар санының ең төмен саны бiр қызметкердi құрайды.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету барысындағы iс-әрекеттер
(өзара іс-қимыл) тәртiбiнiң сипаттамасы

      13. Барлық қажетті құжаттар тапсырылғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкiлеттi органда – мемлекеттiк қызметтi алушыны тiркеу және оның мемлекеттiк қызметтi алу күнi, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегi мен аты-жөнi көрсетiлген талон;
      2) орталықта:
      өтініштің нөмірі мен қабылдаған күні;
      сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орыны;
      орталықтың құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызмет алушы мынадай құжаттарды тапсырады:
      1) уәкілетті органға:
      мемлекеттік қызмет алушының – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      тұрғын үйге құқық белгілейтін құжаттың көшірмесі;
      азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі;
      отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматтарының) жиынтық табысы есептеу тәртібін тұрғын қатынастары саласындағы уәкілетті орган белгілейді;
      тұрғын үйді (тұрған ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған жарнаның мөлшері туралы шот;
      коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шот;
      телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      2) орталыққа:
      отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматтарының) жиынтық табысы есептеу тәртібін тұрғын қатынастары саласындағы уәкілетті орган белгілейді;
      тұрғын үйді (тұрған ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған жарнаның мөлшері туралы шот;
      коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шот;
      телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      мемлекеттік қызмет алушының – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      тұрғын үйге құқық белгілейтін құжаттар;
      азаматтарды тіркеу туралы мәліметтер (мекен-жайы анықтамасы).
      Мемлекеттiк электрондық ақпараттық ресурстар болып табылатын құжаттардың мәлiметтерiн уәкiлеттi орган электрондық цифрлық қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында орталықтардың ақпараттық жүйесi арқылы тиiстi мемлекеттiк ақпараттық жүйелерден алады.
      Орталықтың қызметкерi құжаттар түпнұсқаларының дұрыстығын мемлекеттiк органдардың мемлекеттiк ақпараттық жүйелерiнен ұсынылған мәлiметтермен салыстырады, одан кейiн түпнұсқаларды мемлекеттiк қызметтi алушыға қайтарады.
      15. Уәкiлеттi органда өтiнiштердiң нысандары күту залындағы арнайы тағанда және құжат қабылдайтын қызметкерде болады.
      Орталықта бланкiлер күту залындағы арнайы тағанда орналасады.
      Сондай-ақ www.con.gov.kz интернет-ресурстан өтiнiштiң бланкiсiн табуға болады, мемлекеттiк қызметтi алу үшiн оларды толтыру қажет.
      16. Мемлекеттік қызмет алу үшін қажетті өтініштің толтырылған нысаны мен басқа да құжаттар заңды мекен-жайыы, телефоны, электронды поштасының мекен-жайыы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген уәкілетті органның жауапты адамына тапсырылады. Жауапты адамның кабинет нөмірі туралы мәліметтер уәкілетті органның мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі ақпараты орналастырылған стендісінде орналастырылған.
      Орталық арқылы мемлекеттiк қызметтi көрсеткен кезде құжаттарды қабылдау "кедергiсiз" қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде келесідей құрылымдық функционалдық бірліктер (әрі қарай - ҚФБ) қатысады:
      1) орталықтың инспекторы;
      2) орталықтың жинақтаушы инспекторы;
      3) уәкілетті органның басшылығы;
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы.
      18. Әр әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) кезектілігі мен өзара әрекет етуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.
      19. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттің қисынды кезектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты айғақтайтын сызба осы Регламенттің 5-қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттiк қызметтердi көрсететiн лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      20. Уәкiлеттi органның басшысы, орталықтың басшысы (бұдан әрi – лауазымды тұлға) мемлекеттiк қызметтi көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлға Қазақстан Республикасының заңнамалық актiлерiне сәйкес белгiленген мерзімдерде мемлекеттiк қызметтi көрсетуді жүзеге асыруға жауапты.

5. Жұмыс қағидаттары

      21. Уәкілетті органның қызметі адамның конституциялық құқықтарының, қызметтік міндетін орындау барысында заңдылықтың сақталу қағидаттарына негізделеді және ол сыпайылық, толыққанды ақпараттың берілуін, оның сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету қағидаттарымен жүзеге асырылады.

6. Шағымдану тәртібі

      22. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағымды дайындауға жәрдемдесетін мемлекеттік органның атауы, олардың заңды мекен-жайылары, телефон нөмірлері, электронды поштасының мекен-жайылары осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      Орталық қызметкерiнiң әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымданудың тәртiбi осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетiлген орталықтың ақпараттық-анықтамалық қызметтерiнiң телефондары бойынша түсiндiрiледi.
      23. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда шағым атауы, жұмыс кестесі, заңды мекен-жайыы, телефондары, электронды поштасының мекен-жайыы осы Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген аталған мемлекеттік қызмет көрсетуді ұйымдастыруға жауапты жоғары тұрған уәкілетті орган басшысының атына беріледі.
      24. Қызметі дөрекі көрсетілген жағдайларда шағым кабинет нөмірі уәкілетті органның, облыс әкімі аппаратының, орталықтың стендісінде көрсетілген уәкілетті органның, облыс әкімі аппаратының, орталық басшының атына беріледі. Уәкілетті органның жұмыс кестесі, заңды мекен-жайыы, телефоны, электронды поштасының мекен-жайыы, облыс әкімі аппаратының және орталықтың телефоны мен мекен-жайыы осы Регламенттің 1, 2, 3-қосымшаларында көрсетілген.
      25. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда тұтынушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге мүмкін.
      26. Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты, пошталық мекен-жайыы көрсетіледі. Шағымға тұтынушының қолы қойылуға тиіс. Шағым берілгенде қызметіне шағым жасалатын органның атауы немесе лауазымды адам, өтініш беру және талап ету себептері көрсетіледі.
      27. Жазбаша шағым берген тұтынушыға берілген шағымға жауап алуға болатын күні және уақыты, шағымды қарау барысы туралы білуге болатын лауазымды адамның байланыс деректері көрсетілген талон беріледі.

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет көрсету 
регламентіне 1-қосымша  

Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша уәкілетті органдардың тізбесі

Р/с

Уәкілетті органның атауы

Уәкілетті органның орналасқан заңды мекен-жайыы (қала, аудан, көше, үйдің (пәтердің) №, электронды поштаның мекен-жайыы)

Телефон нөмірі

Жұмыс кестесі

1

2

3

4

5

1

Атырау қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

Атырау қаласы, Шәріпов көшесі, 4zanayt@mail.ru

8-7122 45-02-00 45-04-67 45-04-68

Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, аптасына бес күн сағат 9-00 бастап 18-00 дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 бастап 14-00 дейін

2

Жылыой ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

Жылыой ауданы,Құлсары қаласы, Әбдірахманов көшесі, 1zhylyoi-zhumyskz@mail.ru

8-71237 4-86-95 4-84-07

3

Индер ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

Индер ауданы, Индербор кенті, Қонаев көшесі, 16inderzan@mail.ru

8-71234 2-14-60 2-04-76

4

Исатай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

Исатай ауданы, Аққыстау ауылы, Ынтымақ көшесі, 23 isatai_raisobes@mail.kz

8-71231 2-06-42 2-05-65

1

2

3

4

5


5

Қызылқоға ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

Қызылқоға ауданы, Миялы ауылы, Мәмедов көшесі, 1gulfaruz@mail.ru

8-712382-15-432-19-812-12-29

Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, аптасына бес күн сағат 9-00 бастап 18-00 дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 бастап 14-00 дейін

6

Құрманғазы ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

Құрманғазы ауданы, Ганюшкин ауылы, Болашақ көшесі, 15

otdzisp@mail.ru

8-71233 2-51-45 2-53-87

7

Мақат ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

Мақат ауданы, Мақат кенті, Орталық алаң, 2 tolkin_makat@mail.ru

8-71239 3-02-98 3-20-99 3-01-46

8

Махамбет ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

Махамбет ауданы, Махамбет ауылы, Жеңістің 50 жылдығы көшесі,18Mahambet_Zan@mail.ru

8-71236 2-12-98 2-19-93 2-18-25

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет көрсету 
регламентіне 2-қосымша  

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтарының тізбесі

Р/с №

Халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Заңды мекен-жайыы

Байланыс телефоны

1

Облыстық ХҚКО РМК филиалы

Атырау қаласы, Сәтпаев даңғылы 23

8(7122) 213467

2

ХҚКО РМК филиалының №1 қалалық бөлімі

Атырау қаласы, Баймұханов көшесі, 16а

8(7122) 357505

3

ХҚКО РМК филиалының №2 қалалық бөлімі

Атырау қаласы, Балыкшы, Байжігітов көшесі, 80а

8(7122) 243490

4

ХҚКО РМК филиалының Индер аудандық бөлімі

Индербор кенті, Меңдіғалиев көшесі, 30

8(71234) 21296

5

ХҚКО РМК филиалының Махамбет аудандық бөлімі

Махамбет ауылы, Абай көшесі, 10

8(71236) 22496

6

ХҚКО РМК филиалының  Қызылқоға аудандық бөлімі

Миялы ауылы, Абай көшесі, 1

8(71238) 22046

7

ХҚКО РМК филиалының Жылыой аудандық бөлімі

Құлсары қаласы, Бейбітшілік,8

8(71237) 50354

8

ХҚКО РМК филиалының  Құрманғазы аудандық бөлімі

Ганюшкин ауылы, Есболаев көшесі, 66а

8(71233) 20513

9

ХҚКО РМК филиалының Мақат аудандық бөлімі

Мақат кенті, Орталық көшесі, 2

8(71239) 32297

10

ХҚКО РМК филиалының Исатай аудандық бөлімі

Аққыстау ауылы, Қазақстан көшесі, 9

8(71231) 21670

      Қысқартудың толық жазылуы: ХҚКО РМК – "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекетік кәсіпорны.

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет көрсету 
регламентіне 3-қосымша  

Атырау облысының қала және аудандық әкімдіктерінің тізімі

Р/с

Әкімдіктің атауы

Әкімдік орналасқан заңды мекен-жайы (қала,аудан, көше, үйдің (пәтердің) №), электронды поштаның мекен-жайы

Телефон нөмірі

Жұмыс кестесі

1

Атырау қаласының әкімдігі

Атырау қаласы,  Әйтеке би көшесі, 77 а akimat_atyrau@mail.online.kz

8-7122 35-40-95 27-10-24

Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, аптасына бес күн сағат 9-00 бастап 18-00 дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 бастап 14-00 дейін

2

Жылыой ауданының әкімдігі

Құлсары қаласы, Махамбет даңғылы, 26 admin@zhylyoi.kz, zhylyoi.kz

8-71237 5-12-42 5-17-22

3

Индер ауданының әкімдігі

Индербор кенті, Қонаев көшесі, 12 akimat.inder@mail.ru

8-71234 2-00-06 2-12-74

4

Исатай ауданының әкімдігі

Аққыстау ауылы, Егеменді Қазақстан көшесі, 12 isataiakimat.kz isatai_raiakimat@mail.ru

8-71231 2-01-73 2-15-08

5

Қызылқоға ауданының әкімдігі

Миялы ауылы, Абай көшесі, 4 kizilkoga_akimat@mail.ru

8-71238 2-13-45 2-14-80

6

Құрманғазы ауданының әкімдігі

Ганюшкин ауылы, Көшекбаев көшесі, 25 org_otdel_akimat@mail.ru

8-71233 2-06-90 2-12-92

7

Мақат ауданының әкімдігі

Мақат кенті, Орталық алаңы, 1 makatorg@mail.ru

8-71239 3-11-05

8

Махамбет ауданының әкімдігі

Махамбет ауылы, Абай көшесі, 16 kurmanbaevar@mail.ru

8-71236 2-13-80

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет көрсету 
регламентіне 4-қосымша  

Әр әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) кезектілігі мен өзара әрекет етуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы
1-кесте. ҚФБ әрекеттерiнiң сипаттамасы.

Негiзгi үдеріс (жұмыс барысы, ағыны) әрекетi

Әрекет (жұмыстар
барысының, ағынының) №

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталықтың
инспекторы

Жинақтаушы
бөлiмiнiң
инспекторы

Жинақтаушы
бөлiмiнiң
инспекторы

Әрекеттiң (үрдiстiң, рәсiмдердiң, операцияның) атауы және олардың
сипаттамасы

Құжаттарды
қабылдау

Журналға қол
қояды және
құжаттарды
жинайды

Тiзiлiм жасайды
және құжаттарды
жолдайды

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ететін шешім)

Журналға тiркеу және
қолхат беру

Жинақтау бөлiмiне құжаттар жинау

Құжаттарды
уәкiлеттi органға жолдау

Орындау мерзiмдерi (жұмыс күні)

15 минут

Жұмыс күнi
iшiнде

Күнiне екi реттен кем емес

Келесi әрекеттiң нөмiрi

1

2

3

кестенiң жалғасы:

Негiзгi үдеріс (жұмыс барысы, ағыны) әрекетi

Әрекет (жұмыстар
барысының, ағынының) №

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкiлеттi
органның
жауапты
орындаушысы

Уәкiлеттi
органның
басшылығы

Уәкiлеттi органның
жауапты
орындаушысы

Әрекеттiң(үрдiстiң, рәсiмдердiң,
операцияның) атауы
және олардың
сипаттамасы

Құжаттарды
қабылдау,
тiркеу

Хат-хабармен танысу, жауапты орындаушыны
анықтау

Құжаттардың
толықтығын тексерудi iске асыру, бас тарту туралы уәжделген жауапты әзiрлеу немесе хабарлама ресiмдеу

Аяқталу нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдық-басшылық ететін шешім)

Бұрыштама қою үшiн құжаттарды
басшылыққа
жолдау

Бұрыштама
қою, жауапты
орындаушыға
жiберу

Құжаттарды
басшылыққа тапсыру

Орындау мерзiмдерi (жұмыс күні)

15 минут

15 минут

Күнтізбелік он күн ішінде

Келесi әрекеттiң
нөмiрi

4

5

6

кестенiң жалғасы:

Әрекет (жұмыстар
барысының, ағынының) №

7

8

9

ҚФБ атауы

Уәкiлеттi
органның
басшылығы

Уәкiлеттi органның
жауапты
орындаушысы

Орталықтың
инспекторы

Әрекеттiң (үрдiстiң, рәсiмдердiң,
операцияның) атауы
және олардың
сипаттамасы

Хат-хабармен танысу

Хабарламаны
Тұрғын үй көмегін тағайындау кiтабында
тiркеу, бас тарту туралы уәжделген жауапты немесе
хабарламаны
тұтынушыға немесе орталыққа тапсыру

Бас тарту туралы уәжделген жауапты немесе
хабарламаны
тұтынушыға
тапсыру

Аяқталу нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдық-басшылық ететін шешім)

Құжатқа қол
қою

Хабарламаны
немесе бас тарту туралы уәжделген жауапты тұтынушыға немесе орталыққа
тапсыру

Тұтынушыға
хабарлама
немесе бас тарту туралы уәжделген жауапты
тапсыру туралы
қолхат

Орындау мерзiмдерi (жұмыс күні)

15 минут

Бір жұмыс күнi
iшiнде

Бір жұмыс күнi
iшiнде

Келесi әрекеттiң
нөмiрi

7

8

9

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негiзгi үдеріс.

ҚФБ 1 Орталықтың инспекторы

ҚФБ 2 Уәкiлеттiң органның жауапты орындаушысы

ҚФБ 3 Уәкiлеттi органның басшылығы

№ 1 әрекет
Құжаттар қабылдау,
қолхат (талон) беру,
өтiнiштi тiркеу, құжаттарды уәкiлеттi органға жолдау

№ 2 әрекет
Өтiнiштi орталықтан, немесе тұтынушыдан қабылдау, тiркеу, өтiнiштi уәкiлеттi органның басшылығына жолдау

№ 3 әрекет
Орындау үшiн жауапты орындаушыны анықтау, бұрыштама қою


№ 4 әрекет
Өтiнiштi қарастыру, хабарламаны дайындау

№ 5 әрекет
Хабарламаға қол қою


№ 6 әрекет
Хабарламаны Тұрғын үй көмегін тағайындау кiтабында тiркеу



№ 7 әрекет
Хабарламаны орталыққа немесе тұтынушыға тапсыру


№ 8 әрекет
Хабарламаны тұтынушыға тапсыру



3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс.

ҚФБ 1 Орталықтың инспекторы

ҚФБ 2 Уәкiлеттiң органның жауапты орындаушысы

ҚФБ 3. Уәкiлеттi органның басшылығы

№ 1 әрекет
Құжаттар қабылдау,қолхат (талон) беру, өтiнiштi тiркеу,құжаттарды уәкiлеттi органға жолдау

№ 2 әрекет. Өтiнiштi орталықтан немесе тұтынушыдан қабылдау, тiркеу, өтiнiштi уәкiлеттi органның басшылығына жолдау

№ 3 әрекет. Орындау үшiн жауапты
орындаушыны анықтау, бұрыштама қою


№ 4 әрекет. Өтiнiштi қарастыру, бас тарту туралы уәжделген жауапты дайындау

№ 5 әрекет. Бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою


№ 6 әрекет. Бас тарту туралы уәжделген жауапты орталыққа жiберу немесе тұтынушыға тапсыру


№ 7 әрекет. Бас тарту туралы уәжделген жауапты
тұтынушыға тапсыру



"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет көрсету 
регламентіне 5-қосымша  

Функционалдық өзара іс-қимыл схемасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата Атырауской области от 14 декабря 2012 года № 388. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 26 декабря 2012 года № 2661. Утратило силу постановлением Атырауского областного акимата от 21 июня 2013 года № 238

      Сноска. Утратило силу постановлением Атырауского областного акимата от 21.06.2013 № 238.
      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах» акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Мукан Ш.Ж. – заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Б. Измухамбетов

Утвержден постановлением 
акимата Атырауской области от
14 декабря 2012 года № 388

Регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи"
Общие положения

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Назначение жилищной помощи" (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган – отделы занятости и социальных программ районов, города областного значения;
      2) потребитель - физические лица: малообеспеченные семья (граждане), постоянно проживающие в данной местности, имеющие право на получение жилищной помощи.
      2. Государственная услуга предоставляется уполномоченным органом, а также через центры обслуживания населения (далее – центр), адреса которых указаны в приложениях 1 и 2 к настоящему Регламенту.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      5. Государственная услуга оказывается на основании пункта 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации" и главы 2 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314.
      6. Результатом оказываемой государственной услуги в уполномоченном органе и в центре является уведомление о назначении жилищной помощи на бумажном носителе, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

1.Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается:
      1) на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства (далее – Агентство) по адресу: www.ads.gov.kz, в разделе "Государственные услуги";
      2) на стендах уполномоченного органа;
      3) на интернет-ресурсе Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – РГП "Центр") по адресу www.con.gov.kz;
      4) в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях центров.
      Также информацию о порядке оказания государственной услуги можно получить по телефону call-центра: 1414.
      8. Государственная услуга оказывается:
      1) в помещении уполномоченного органа по месту проживания получателя государственной услуги, где имеются стулья, столы, информационные стенды с образцами заполненных бланков, предусмотрены условия для обслуживания получателей государственной услуги с ограниченными возможностями;
      2) в помещении центра, где в зале располагаются справочное бюро, кресла, информационные стенды с образцами заполненных бланков, предусмотрены условия для обслуживания получателей государственной услуги с ограниченными возможностями.
      Помещения уполномоченного органа и центра соответствуют санитарно-эпидемиологическим нормам, требованиям к безопасности зданий, в том числе пожарной безопасности, режим помещения – свободный.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в пункте 14 к настоящему Регламенту:
      в уполномоченный орган – в течение десяти календарных дней;
      в центр – в течение десяти календарных дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживание получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги – не более 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении необходимых документов – не более 20 минут.
      10. Выдача расчета о назначении жилищной помощи (уведомление об отказе в назначении) осуществляется:
      1) при обращении в уполномоченный орган посредством личного посещения получателем государственной услуги уполномоченного органа, либо посредством почтового сообщения;
      2) при личном обращении в центр посредством "окон" ежедневно, на основании расписки в указанный в ней срок.
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за получением документов в срок, центр обеспечивает их хранение в течение 1 (одного) месяца, указанных в пункте 14 к настоящему Регламенту.
      При отказе в приеме документов работником центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из центра, указанных в пункте 14 к настоящему Регламенту, в течение 3 (трех) рабочих дней (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) после получения пакета документов возвращает их в центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов центр информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата.
      В случае отказа, должностное лицо уполномоченного органа или работник центра информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине отказа.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      потребитель подает заявление в уполномоченный орган, центр;
      центр проводит регистрацию заявления и передает в уполномоченный орган;
      уполномоченный орган проводит регистрацию заявления, осуществляет рассмотрение представленных документов из центра или от потребителя, оформляет уведомление или подготавливает мотивированный отказ, направляет результат оказания государственной услуги в центр или выдает потребителю в случае обращения в уполномоченный орган;
      центр выдает потребителю уведомление либо мотивированный отказ.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

3. Описание порядка действий (взаимодействий) в процессе оказания государственной услуги

      13. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе – талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      14. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) в уполномоченный орган:
      копию документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги – физического лица;
      копию правоустанавливающего документа на жилище;
      копию книги регистрации граждан;
      документы, подтверждающие доходы семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      счета на потребление коммунальных услуг;
      квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом;
      2) в центр:
      документы, подтверждающие доходы семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      счета на потребление коммунальных услуг;
      квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом.
      сведения документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги;
      правоустанавливающие документы на жилище;
      сведения о регистрации граждан (адресная справка).
      Сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему центров в форме электронных документов, подписанные электронно-цифровой подписью.
      Работник центра сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, предоставленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы получателю государственной услуги.
      15. В уполномоченном органе формы заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания, и у сотрудника, принимающего документы.
      В центре бланки размещаются на специальной стойке в зале ожидания.
      А также на интернет–ресурсе www.con.gov.kz имеется бланк заявления, который необходимо заполнить для получения государственной услуги.
      16. Необходимые для получения государственной услуги заполненная форма заявления и другие документы сдаются ответственному лицу уполномоченного органа юридический адрес, телефон, адрес электронной почты которого указан в приложении 1 к настоящему Регламенту. Сведения о номере кабинета ответственного лица, расположены на стендах уполномоченного органа, где размещена информация по предоставлению государственной услуги.
      При оказании государственной услуги через центр прием документов осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания.
      17. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) инспектор центра;
      2) инспектор накопительного центра;
      3) руководство уполномоченного органа;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа.
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 4 к настоящему Регламенту.
      19. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 5 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      20. Ответственным лицом за оказание государственной услуги являются руководитель уполномоченного органа, руководитель центра (далее – должностные лица).
      Должностные лица является ответственным за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

5. Принципы работы

     21. Деятельность уполномоченного органа основывается на принципах соблюдения конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга и осуществляется на принципах вежливости, предоставления полной информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

6. Порядок обжалования

      22. Наименование государственных органов, адреса электронной почты, их юридические адреса, номера телефонов, по которым разъясняют порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывают содействие в подготовке жалобы, указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      Порядок обжалования действий (бездействий) сотрудника центра разъясняют по телефонам информационно-справочных служб центров, указанных в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      23. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, жалоба подается на имя руководителя вышестоящего государственного органа, ответственного за организацию оказания данной государственной услуги, наименование, график работы, юридический адрес, телефон, адрес электронной почты которого указаны в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      24. В случаях некорректного обслуживания жалоба подается на имя руководителя уполномоченного органа, аппарата акима области, центра, номер кабинета которого указан на информационном стенде уполномоченного органа, аппарата акима области, центра. График работы, юридический адрес, телефон, адрес электронной почты уполномоченного органа, телефон и адрес аппарата акима области и центра указаны в приложениях 123 к настоящему Регламенту.
      25. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги потребитель может обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      26. В жалобе физического лица указываются его фамилия, имя, отчество, почтовый адрес. Жалоба должна быть подписана заявителем. При подаче жалобы указываются наименование органа или должностное лицо, чьи действия обжалуются, мотивы обращения и требования.
      27. Потребителю, обратившемуся с письменной жалобой, выдается талон с указанием даты и времени получения ответа, контактных данных должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.

Приложение 1 к регламенту
государственной услуги  
"Назначение жилищной помощи"

Перечень уполномоченных органов по оказанию государственной услуги

№ п/п

Наименование уполномоченного органа

Юридический адрес расположения уполномоченного органа (город, район, улица, № дома  (квартира), адрес электронной почты)

Код города и номер телефона

График работы

1

2

3

4

5

1

Отдел занятости  и социальных программ города Атырау

город Атырау, улица Шарипова, 4zanayt@mail.ru

8-7122 45-02-00 45-04-67 45-04-68

Пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 до 18-00 часов, обед с 13-00 до 14-00 часов

2

Отдел занятости  и социальных программ Жылыойского района

Жылыойский район, город Кулсары, улица Абдрахманова, 1zhylyoi-zhumyskz@mail.ru

8-71237 4-86-95 4-84-07

3

Отдел занятости и социальных программ Индерского района

Индерский район, поселок Индербор, улица Кунаева, 16inderzan@mail.ru

8-71234
2-14-60
2-04-76

4

Отдел занятости  и социальных программ Исатайского района

Исатайский район, село Аккистау, улица Ынтымак, 23isatai_raisobes@mail.kz

8-71231
2-06-42
2-05-65

5

Отдел занятости  и социальных программ Кызылкогинского района

Кызылкогинский район, село Миялы, улица Мамедова, 1gulfaruz@mail.ru

8-71238
2-15-43
2-19-81
2-12-29

1

2

3

4

5

6

Отдел занятости и социальных программ Курмангазинского района

Курмангазинский район, село Ганюшкино, улица Болашак, 15otdzisp@mail.ru

8-71233
2-51-45
2-53-87

Пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 до 18-00 часов, обед с 13-00 до 14-00 часов

7

Отдел занятости и социальных программ Макатского района

Макатский район, поселок Макат, Центральная площадь, 2tolkin_makat@mail.ru

8-71239
3-02-98
3-20-99
3-01-46

8

Отдел занятости и социальных программ Махамбетского района

Махамбетский район, село Махамбет, улица 50 лет Победы, 18Mahambet_Zan@mail.ru

8- 71236
2-12-98
2-19-93
2-18-25

Приложение 2 к регламенту
государственной услуги  
"Назначение жилищной помощи"

Перечень центров обслуживания населения по оказанию государственной услуги

Наименование центра обслуживания населения

Юридический адрес

Контактный
телефон

1

Областной филиала РГП ЦОН

город Атырау, проспект Сатпаева, 23

8(7122) 213467

2

№ 1 городской отдел филиала РГП ЦОН

город Атырау, улица Баймуханова, 16 а

8(7122) 357505

3

№ 2 городской отдел филиала РГП ЦОН

город Атырау, Балыкшы, улица Байжигитова, 80 а

8(7122) 243490

4

Индерский  районный отдел филиала РГП ЦОН

поселок Индербор, улица Мендыгалиева, 30

8(71234) 21296

5

Махамбетский районный отдел филиала РГП ЦОН

село Махамбет, улица Абая, 10

8(71236) 22496

6

Кызылкогинский районный отдел филиала РГП ЦОН

село Миялы, улица Абая, 1

8(71238) 22046

7

Жылыойский районный отдел филиала РГП ЦОН

город Кульсары, улица Бейбитшилик, 8

8(71237) 50354

8

Курмангазинский районный отдел филиала РГП ЦОН

село Ганюшкино, улица Есболаева, 66 а

8(71233) 20513

9

Макатский районный отдел филиала РГП ЦОН

поселок Макат, улица Центральная, 2

8(71239) 32297

10

Исатайский районный отдел филиала РГП ЦОН

село Аккыстау, улица Казахстан, 9

8(71231) 21670

      Расшифровка аббревиатур: РГП ЦОН – Республиканское государственное предприятие "Центр обслуживания населения".

Приложение 3 к регламенту
государственной услуги 
"Назначение жилищной помощи"

Перечень городского и районных акиматов Атырауской области

п/п

Наименование акимата

Юридический адрес расположения акимата (город, район, улица, № дома (квартира), адрес электронной почты

Номер телефона

График работы

1

Акимат города Атырау

город Атырау, улица Айтеке би, 77 аakimat_atyrau@mail.online.kz

8-7122 35-40-95 27-10-24

Пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 до 19-00 часов, без обеда, в субботу до 13-00 часов

2

Акимат Жылыойского района

город Кульсары, проспект Махамбета, 26 admin@zhylyoi.kz, zhylyoi.kz

8-71237 5-12-42 5-17-22

3

Акимат Индерского района

поселок Индербор, улица Кунаева, 12akimat.inder@mail.ru

8-71234 2-00-06 2-12-74

4

Акимат Исатайского района

село Аккыстау, улица Егеменді Қазақcтан, 12 isataiakimat.kz isatai_raiakimat@mail.ru

8-71231 2-01-73 2-15-08

5

Акимат Кызылкогинского района

село Миялы, улица Абая, 4kizilkoga_akimat@mail.ru

8-71238 2-13-45 2-14-80

6

Акимат Курмангазинского  района

село Ганюшкино, улица Кушекбаева, 25org_otdel_akimat@mail.ru

8-71233 2-06-90 2-12-92

7

Акимат Макатского района

поселок Макат, Центральная площадь, 1 makatorg@mail.ru

8-71239 3-11-05

Пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней,с 9-00 до 19-00 часов,без обеда, в субботу до 13-00 часов

8

Акимат Махамбетского района

село Махамбет, улица Абая, 16 kurmanbaevar@mail.ru

8-71236 2-13-80

Приложение 4 к регламенту
государственной услуги 
"Назначение жилищной помощи"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) Таблица 1. Описание действий СФЕ.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Инспектор
центра

Инспектор
накопительного
отдела центра

Инспектор накопительного
отдела центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов

Расписывается
в журнале и собирает документы

Составляет реестр и направляет документы

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация в журнале и
выдача
расписки

Сбор документов в
накопительный отдел

Отправка документов в
уполномоченный
орган

Сроки исполнения (рабочий день)

15 минут

В течение одного рабочего дня

Не менее двух раз в день

Номер следующего действия

1

2

3

продолжение таблицы

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Руководство
уполномоченного
органа

Ответственный
исполнитель
уполномоченного органа

Наименование
действия (процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов,
регистрация

Ознакомление с корреспонденцией, определение
ответственного
исполнителя

Осуществление
проверки полноты
документов,
подготовка
мотивированного ответа об отказе или оформление уведомления

Форма завершения
(данные, документ,организационно-распорядительное решение)

Направление
документов
руководству
для наложения
резолюции

Наложение
резолюции,
отправка
ответственному
исполнителю

Передача
документов
руководству

Сроки исполнения

(рабочий день)

15 минут

15 минут

В течение десяти календарных дней

Номер следующего
действия

4

5

6

продолжение таблицы:

№ действия (хода, потока работ)

7

8

9

Наименование СФЕ

Руководствоуполномоченного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Инспектор центра

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Ознакомление
с корреспонденцией

Регистрация уведомления в книге Назначения жилищной помощи,
выдача мотивированного
ответа об отказе или уведомления
потребителю или передача в центр

Выдача
мотивированного ответа об отказе или уведомления
потребителю

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подписание
документа

Расписка о выдачеуведомления либо
мотивированного отказа потребителю или в центр

Расписка о выдаче уведомления или мотивированного ответа об отказе потребителю

Сроки исполнения

15 минут

В течение одного
рабочего дня

В течение одного
рабочего дня

Номер следующего
действия

7

8

9

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

СФЕ 1 Инспектор центра

СФЕ 2 Ответственный исполнитель
уполномоченного органа

СФЕ 3 Руководство
уполномоченного
органа

Действие № 1. Прием документов, выдача расписки (талона), регистрация заявления,направление документов в
уполномоченный орган

Действие № 2 Прием заявления из центра или от потребителя, регистрация, направление заявления руководству уполномоченного органа

Действие № 3
Определение
ответственного
исполнителя для
исполнения, наложение резолюции


Действие № 4. Рассмотрение заявления, подготовка уведомления

Действие № 5
Подписание
уведомления


Действие № 6. Регистрация уведомления в книге Назначения жилищной помощи



Действие № 7. Передача уведомления в центр или выдача потребителю


Действие № 8. Выдача уведомления потребителю



Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

СФЕ 1 Инспектор центра

СФЕ 2. Ответственный исполнитель уполномоченного органа

СФЕ 3. Руководство
уполномоченного
органа

Действие № 1. Прием документов,выдача расписки (талона), регистрация заявления, направление документов в уполномоченный орган

Действие № 2. Прием заявления из центра или от потребителя,
регистрация, направление заявления руководству уполномоченного органа

Действие № 3
Определение
ответственного
исполнителя для
исполнения, наложение резолюции


Действие № 4.Рассмотрение заявления. Подготовка мотивированного ответа об отказе

Действие № 5
Подписание
мотивированного
ответа об отказе


Действие № 6. Передача мотивированного
ответа об отказе в центр или выдача потребителю


Действие № 7. Выдача мотивированного
ответа об отказе потребителю



Приложение 5 к регламенту
государственной услуги 
"Назначение жилищной помощи"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ