"Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткізуі жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 28 желтоқсандағы № 426 қаулысы. Атырау облыстық Әділет департаментінде 2013 жылғы 25 қаңтарда № 2682 тіркелді

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013.06.21 № 238 қаулысымен.
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27, 37-баптарына және Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткізуі жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары А.А. Әбдіровке жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және оның алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Облыс әкімі
Б. Ізмұхамбетов

      
      "КЕЛIСIЛДI"
      Қазақстан Республикасы Көлік
      және коммуникация министрі
      ____________ А. Жұмағалиев
      2012 жыл 28 қаңтар

  Атырау облысы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 426 қаулысына қосымша
Атырау облысы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 426 қаулысымен бекітілген

"Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызметті көрсету регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі - қызмет) "Атырау облысының Энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), www.e.gov.kz мекенжайы бойынша "электрондық үкіметтің" веб-порталы және www.elicense.kz мекенжайы бойынша "Е лицензиялау" веб-порталы арқылы (бұдан әрі – ЭҮП) электрондық цифрлық қолтаңба болған жағдайда көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет "Өнеркәсіп және экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130 қаулысымен бекітілген "Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметтің автоматтандырылу дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы "Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентінде (бұдан әрі – Регламент) қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:
      1) АЖО - автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      3) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін заңды тұлға;
      4) бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе – бұл нотариалдық қызметті автоматтандыруға және әділет органдары мен нотариалдық палаталардың өзара іс-қимылына арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі – БНАЖ);
      5) бизнес-сәйкестендіру нөмірі – заңды тұлғаға (филиал мен өкілдікке) және бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      6) ЗТ МДҚ – "заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры;
      7) "Е-лицензиялау" АЖ МДҚ – "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қорының ақпараттық жүйесі;
      8) құрылымдық-функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың мемлекеттік мекемелердің және өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі (бұдан әрі - ҚФБ);
      9) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      10) транзакциялық қызмет көрсету – өзара ақпарат алмасуды талап ететін соның ішінде электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөніндегі қызмет;
      11) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      12) "электрондық үкіметтің" шлюзі – электрондық қызметтер көрсетуді іске асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      13) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі – заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде екінші деңгейдегі банктердің, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдардың және "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелері арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз етуге арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮТШ);
      14) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық таңбалар нышандар терімі (бұдан әрі– ЭЦҚ);
      15) электрондық құжат – өзіндегі ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      16) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      17) электрондық нысандағы лицензия – қағаз тасығыштағы лицензияға тең, ақпараттық технологиялар пайдаланыла отырып, рәсімделетін және берілетін электрондық құжат нысанындағы лицензия;
      18) "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзі – ЭҮӨШ.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызмет көрсетуші әрекетінің тәртібі

      6. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық әрекеттері мен шешімдері (ЭҮП электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекет жасаудың № 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) алушы ЭҮП-ға тіркеуді өз компьютерінің интернет-браузерінде сақталған ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-ға тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс - алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін компьютердің интернет-браузерінде бекітуі, алушымен мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП-ға парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт – тіркелген алушы туралы мәліметтердің түпнұсқалығын ЭҮП-да логин (БСН) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-үдеріс – алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЭҮП-да авторландырудан бас тарту хабарламасының қалыптастырылуы;
      5) 3-үдеріс – алушының осы Регламентте көрсетілген "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де қызметті таңдауы, қызметті көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды электронды түрде тіркелуі мен алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4-үдеріс – ЭҮТШ-де қызмет төлемақысын төлеу, бұдан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-не келіп түседі;
      7) 2-шарт - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де қызмет көрсетуге төлемақы төлену фактісін тексеру;
      8) 5-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де қызмет көрсету үшін төлемақы төленбеген жағдайда сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаның қалыптастырылуы;
      9) 6-үдеріс – алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      11) 7-үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаның қалыптастырылуы;
      12) 8-үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраныстың (енгізілген деректер) толтырылған нысанын алушының ЭЦҚ арқылы куәландыруы (қол қойылуы);
      13) 9-үдеріс - электрондық құжатты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де (алушының сұрау салуын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де сұрау салуды өңдеу;
      14) 4-шарт – қызмет берушінің алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздемелерге сәйкестігін тексеру;
      15) 10-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаның қалыптастырылуы;
      16) 11-үдеріс – алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де қалыптасқан қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
      7. Қызмет беруші арқылы әрбір адымдық әрекеттер мен шешімдер (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-не логин мен парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      2) 1-шарт – логин және пароль арқылы "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де қызмет берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      4) 3-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сауал нысанын экранға шығаруы және алушының деректерін, сонымен қатар алушы өкілінің сенімхатына сәйкес деректерді енгізуі (нотариалдық куәландырылған сенімхат негізінде, сенімхат өзгеше куәландырылған жағдайда сенімхат деректері толтырылмайды);
      5) 4-үдеріс – алушы деректері туралы сұрау салуды ЭҮШ арқылы ЗТ МДҚ-ға, сонымен қатар алушы өкілінің сенімхат деректері туралы БНАЖ-ға жолдау;
      6) 2-шарт – ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің және БНАЖ-де сенімхат деректерінің бар болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс - ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің, БНАЖ-де сенімхат деректерінің болмауына байланысты мәліметтерді алуға мүмкіндіктің жоқ екендігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – қызмет берушінің қызметкерімен сұраныс нысанындағы алушы ұсынған қағаз түріндегі құжаттары жөнінде белгісі бөлігін толтыру және құжаттарды сканерлеу, оларды сұраныс нысанына тіркеп, толтырылған қызмет көрсетудің сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      9) 7-үдеріс – сұрау салуды "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де тіркеу және қызметті "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де өңдеу;
      10) 3-шарт – қызмет берушінің алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру негіздеріне сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-үдеріс – алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-мен қалыптасқан электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат электрондық мемлекеттік қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырады.
      8. Қызметке сұраныс пен жауапты толтыру нысандары "Электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталында, "Е-лицензиялау" www.elicense.kz веб-порталында келтірілген.
      9. Сұрау салуды өңделгеннен кейін алушыға сұрау салуды өңдеу нәтижелерін мынадай түрде қарау мүмкіндігі ұсынылады:
      "ашу" батырмасын басқаннан кейін сұрау салу нәтижесі дисплей экранына шығарылады;
      "сақтау" батырмасын басқаннан кейін сұрау салу нәтижесі алушы енгізген магниттік тасығышта Adobe Acrobat форматында сақталады.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажетті ақпаратты және консультацияны call орталықтың (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне өзара әрекеттесу тәртібінің сипаты

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭПШ;
      3) ЭПТШ;
      4) "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ;
      5) ЗТ МДҚ;
      6) алушы;
      7) қызмет көрсетуші.
      12. Әрбір іс-әрекеттің (рәсімдердің, функциялардың, операциялардың) орындалу мерзімі көрсетілген іс-әрекеттер дәйектілігінің мәтінді-кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Әрекеттердің олардың сипатына сәйкес қисынды кезектілігі арасындағы өзара байланысты (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде) көрсететін диаграмма осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Алушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімдік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Алушыларға көрсетілетін қызметтер үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты заңсыз алудан қорғау);
      2) біртұтастық (ақпаратты заңсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды заңсыз ұстап қалудан қорғау);
      16. Қызмет көрсетудегі техникалық талаптар:
      1) Интернетке шығу;
      2) электрондық лицензия берілетін тұлғада БСН бар болуы;
      3) ЭҮП-де авторландыру;
      4) алушының ЭЦҚ бар болуы;
      5) екінші деңгейдегі банкте банктік карточкасының немесе ағымдағы шотының болуы.

  "Заңды тұлғалардың түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі
қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 1-қосымша

Әрбір іс-әрекеттің (рәсімдердің, функциялардың, операциялардың) орындалу мерзімі көрсетілген іс-әрекеттер дәйектілігінің мәтінді-кестелік сипаттамасы
1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерінің сипатамасы

1
Әрекеттер № (жұмыс барысы, ағыны)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2
ҚФБ атауы
Алушы
ЭҮП
Алушы
ЭҮТШ
ЭҮП
Алушы
ЭҮП
Алушы
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ
"Е-лицензия-лау" МДҚ АЖ
3
Әрекеттер атауы (үдерістің, рәсімдердің, операциялардың) және олардың сипаттамасы
ЭЦҚ тіркеу куәлігін алушы компьютерінің интернет браузерінде бекіту
Алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру
Қызметті таңдау және қажетті құжаттарды электрондық түрде тіркеу арқылы сұраныстың деректерін қалыптастыру
Қызметтің төлемі
Төлемнің болмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы
Сұранысты куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ таңдау
Алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру
ЭЦҚ арқылы сұранысты куәландыру (қол қою)
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де электрондық құжаты өтініші (сұранысты) тіркеу және сұранысты өңдеу
Алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру
Электрондық құжат (лицензияның электрондық нысаны)
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)
Сұраныстың сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны көрсету
Сұрау салатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырылуы
Сұраныстың сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны көрсету
Әрекеттің сәтті аяқталғандығы туралы хабарламаны көрсету
Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру
Сұраныстың маршрутталуы
Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаның қалыптастырылуы
Сұраныстың маршрутталуы
Өтінішке нөмір беріле отырып, сұраныстың тіркелуі
Сұрау салатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаның қалыптастырылуы
Лицензияның Электрондық нысаны
5
Орындалу мерзімдері
10-15 сек
20 сек
1,5 мин
1,5 мин
20 сек
10-15 сек
10-15 сек
1,5 мин
1,5 мин
20 сек
15 жұмыс күні
6
Келесі әрекеттің нөмірі
Егер мемлекеттік қызмет алушының деректерінде бұзушылықтар болса- 2;
Егер авторландыру сәтті өтсе – 3
-
4
Егер төлем жасалмаса- 5, егер төлем жасалса - 6
-
Егер ЭЦҚ қате болса - 7; егер ЭЦҚ қатесіз болса – 8
-
-
қызмет берушінің алушы біліктілік талаптарына және лицензия беру негіздемелеріне сәйкестігін тексеру - 10
-
-

2-кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ-ның әрекеттерінің сипаттамасы

1
Әрекеттер № (жұмыстар барысы, ағыны)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2
ҚФБ-ның атауы
Қызмет беруші
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ
Қызмет беруші
ЗТ МДҚ
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ
Қызмет беруші
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ
3
Әрекеттердің атауы (үдерістің, рәсімдердің операциялардың) және олардың сипаттамасы
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де авторландыру
Қызмет беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру
Қызмет беруші қызметкерінің қызметті таңдауы
Алушы жөнінде деректерді тексеру сұранысын ЗТ МДҚ-ға жолдау
Деректерде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру
Сұраныс үлгісін құжаттарды тіркей отырып толтыру
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де электрондық құжаттың тіркелуі және қызметтің өңделуі
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру
Электрондық құжат (электрондық нысандағы лицензия)
4
Аяқтау нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдық- басшылық ету шешімі)
Сұраныстың сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны көрсету
Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру
Сұраныстың сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны көрсету
Сұраныстың маршрутталуы
Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаның қалыптастырылуы
Сұраныстың сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны көрсету
Өтінішке нөмір беріле отырып, сұранысты жүйеде тіркеу
Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру
Электрондық нысандағы лицензия
5
Орындалу мерзімдері
10-15 сек
20 сек
1,5 мин
1,5 мин
20 сек
10-15 сек
10-15 сек
20 сек
15 жұмыс күні
6
Келесі әрекеттің нөмірі
Қызмет берушінің қызметкерінің логині мен паролі мәліметтерінің түпнұсқалығын "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де тексеру - 1
-
4
Егер алушының деректерінде бұзушылықтар болса– 5; егер автоланды-ру сәтті өтсе - 6
-
-
Егер сұраныс бойынша деректер "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де болмаса - 8, егер сұраныс бойынша деректер табылса - 9
-
-

  "Заңды тұлғалардың түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі
қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 2-қосымша

Қисынды кезектілігі арасындағы өзара байланысты (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде) көрсететін диаграмма
ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара әрекетінің № 1 диаграммасы

      


Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілген жағдайдағы функционалдық өзара әрекеттің № 2 диаграммасы

      


Шартты белгілер:

      


  "Заңды тұлғалардың түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі
қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 3-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің: "сапа" және "қолжетімдік" көрсеткіштерін айқындауға арналған сауалнама нысаны

      __________________________________________________________
      қызметтің атауы)
      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттандыңыз ба?
      1) қанағаттанбадым;
      2) ішінара қанағаттандым;
      3) қанағаттандым.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттандыңыз ба?
      1) қанағаттанбадым;
      2) ішінара қанағаттандым;
      3) қанағаттандым.
      Қызметті таңдау және қажетті құжаттарды электрондық түрде тіркеу арқылы сұраныстың деректерін қалыптастыру

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Постановление областного акимата Атырауской области от 28 декабря 2012 года № 426. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 25 января 2013 года № 2682

      Сноска. Утратило силу - постановлением Атырауского областного акимата от 21.06.2013 № 238.
      В соответствии со статьями 27, 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Абдирова А.А. – заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области
Б. Измухамбетов

      
      "СОГЛАСОВАНО"
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      _____________ А. Жумагалиев
      28 декабря 2012 год

  Приложение к постановлению
акимата Атырауской области
от 28 декабря 2012 года № 426
Утвержден постановлением
акимата Атырауской области
от 28 декабря 2012 года № 426

Регламент электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"
Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов" (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Атырауской области" (далее – услугодатель), а также через веб-портал "электронного правительства" по адресу: www.e.gov.kz или веб-портал "Е-лицензирование" по адресу: www.elicense.kz (далее - ПЭП). При условии наличии у получателя электронной цифровой подписи.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1130 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов" (далее - Регламент):
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса (далее – ИС);
      3) получатель – юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      4) единая нотариальная информационная система – это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      5) бизнес–идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      6) ГБД ЮЛ – государственная база данных "Юридические лица";
      7) ИС ГБД "Е-лицензирование" - информационная система государственной базы данных "Е-лицензирование";
      8) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      9) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) транзакционная услуга – услуга по предоставлению электронных информационных ресурсов пользователям, требующая взаимного обмена информацией, с применением электронной цифровой подписи;
      11) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      12) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      13) платежный шлюз "электронного правительства" – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций и "электронного правительства" при осуществлении платежей юридических лиц (далее – ПШЭП);
      14) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      15) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      16) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      17) электронная форма лицензии – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      18) РШЭП – региональный шлюз "электронного правительства".

2. Порядок деятельности услогодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование", указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (веденных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ЮЛ о данных получателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале "электронного правительства" www.e.gov.kz. или веб-портале "Е-лицензирование" www.elicense.kz.
      9. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "открыть" – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ПШЭП;
      4) ИС ГБД "Е-лицензирование";
      5) ГБД ЮЛ;
      6) получатель;
      7) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Технические условия оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

  Приложение 1 к Регламенту
электронной государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача
дубликатов лицензии на осуществление вида
деятельности по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации юридическими лицами
лома и отходов цветных и черных металлов"

Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия
Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2
Наименование СФЕ
Получатель
ПЭП
Получатель
ПШЭП
ПЭП
Получатель
ПЭП
Получатель
2БД ИС "Е-лицензирование"
2БД ИС "Е-лицензирование"
2БД ИС "Е-лицензирование"
3
Наименование
действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП
Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимисянарушениями в данных получателя
Выбор услуги и формированиеданных запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде
Оплата услуги
Формирование сообщения об отказе в связи с отсутствием оплаты
Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса
Формирование сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя
Удостоверение (подписание) запроса посредством ЭЦП
Регистрация электронного документа заявления (запроса получателя) в ИС "Е-лицензирование" и обработка запроса
Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениям и в данных получателя
Электронный документ (электронная форма лицензии)
4
Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)
Отображение уведомления об успешном формировании запроса
Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государствен-ной услуге
Отображение уведомления об успешном формировании запроса
Отображение уведомления об успешном завершении действия
Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге
Маршрутизация запроса
Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге
Маршрутизация запроса
Регистрация запроса с присвоением номера заявлению
Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге
Электронная форма лицензии
5
Сроки исполнения
10–15 сек
20 сек
1,5 мин
1,5 мин
20 сек
10–15 сек
10–15 сек
1,5 мин
1,5 мин
20 сек
15 рабочих дней
6
 
Номер следующего действия
2 – если есть нарушения в данных получателя; 3 – если авторизация прошла успешно

4
5 – если не оплатил, 6 – если оплатил

7– если в ЭЦП ошибка, 8 – если ЭЦП без ошибки
-
-
10-проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии
-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2
Наименование СФЕ
Услугодатель
ИС ГБД "Е-лицензирование"
Услугодатель
ГБД ЮЛ
ИС ГБД "Е-лицензирование"
Услугодатель
ИС ГБД "Е-лицензирование"
ИС ГБД "Е-лицензирование"
ИС ГБД "Е-лицензирование"
3
Наименование
действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Авторизация на ИС ГБД "Е-лицензирование"
Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя
Выбор сотрудником услугодателя услуги
Направление запроса на проверку данных получателя в ГБД ЮЛ
Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных
Заполнение формы запроса с прикреплением документов
Регистрация электронного документа обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование"
Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование"
Электронный документ (электронная форма лицензии)
4
Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)
Отображение уведомления об успешном формировании запроса
Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге
Отображение уведомления об успешном формировании запроса
Маршрутизация запроса
Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге
Отображение уведомления об успешном формировании запроса
Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению
Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге
Электронная форма лицензии
5
Сроки исполнения
10–15 сек
20 сек
1,5 мин
1,5 мин
20 сек
10–15 сек
10–15 сек
20 сек
15 рабочих дней
6
Номер следующего действия
1 - Проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

4
5 – если есть нарушения в данных получателя; 6–если авторизация прошла успешно
-
-
8 – если в ИС ГБД "Е-лицензирование" отсутствуют данные по запросу, 9 – если данные по запросу найдены
-
-

  Приложение 2 к Регламенту
электронной государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача
дубликатов лицензии на осуществление вида
деятельности по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации юридическими лицами
лома и отходов цветных и черных металлов"

Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями
Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

      


Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

      


Условные обозначения:

      


  Приложение 3 к Регламенту
электронной государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача
дубликатов лицензии на осуществление вида
деятельности по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации юридическими лицами
лома и отходов цветных и черных металлов"

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность" ___________________________________________________

      (наименование услуги)
      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.