"Атырау облысының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiн бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 28 желтоқсандағы № 424 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 25 қаңтарда № 2683 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 21 маусымдағы № 238 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013.06.21 № 238 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Атырау облысы аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ш.Ж. Мұқанға жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Б. Ізмұхамбетов

Атырау облысы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсан
№ 424 қаулысына қосымша

Атырау облысы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсан
№ 424 қаулысымен бекiтiлген

"Атырау облысы аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi
1. Жалпы ережелер

      1. "Атырау облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттiк қызмет (бұдан әрі – қызмет) "Атырау облысы Ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесімен, баламасыз негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық), сондай-ақ мемлекеттік қызмет алушыда электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) болған жағдайда www.e.gov.kz "электронды үкiмет" веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      Шалғайда орналасқан елді мекендер тұрғындарының мемлекеттік қызметке қол жеткізуін қамтамасыз ету мақсатында Мобильді орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге рұқсат етіледі.
      2. Қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 "Ақпарат және мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Қызметтi автоматтандыру дәрежесi: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсетудiң түрi: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тапсыруға, беруге және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      2) бизнес-сәйкестендіру нөмірі – заңды тұлғаға (филиал мен өкілдікке) және бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      3) БНАЖ - Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе;
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, соның ішінде өзіндік кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      5) "жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры – ақпаратты автоматты түрде жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруін енгізу мақсатында жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құруға және мемлекеттік басқару органдары мен басқа да субъектілерге олардың өкілеттігі аясында және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және нақты ақпарат ұсынуға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДҚ);
      6) "заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры – ақпаратты автоматты түрде жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруін енгізу мақсатында бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құруға және мемлекеттік басқару органдары мен және басқа да субъектілерге олардың өкілеттігі аясында және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және нақты ақпарат ұсынуға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДҚ);
      7) құрылымдық-функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік мекемелер мен өзге ұйымдар, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі (бұдан әрі – ҚФБ);
      8) пайдаланушы – өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      9) транзакциялық қызмет көрсету – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөнінде қызмет көрсету;
      10) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлға;
      11) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйелері – Қазақстан Республикасының халықққа қызмет көрсету орталықтары арқылы, сондай-ақ тиісті министрліктермен және ведомстволармен халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет ұсыну үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ХҚКО АЖ);
      12) электрондық құжат – өзгедегі ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат;
      13) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      14) "электрондық үкiметтiң" веб-порталы – нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бiрыңғай терезесi болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮП);
      15) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      16) "электрондық үкімет" шлюзі – электрондық қызметтер көрсетуді іске асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі-ЭҮШ);
      17) ЭҮӨШ - "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзі.

2. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша қызмет берушi әрекетiнiң тәртiбi

      6. Қызмет берушiнiң ЭҮП арқылы адымдық әрекеттерi мен шешiмдерi (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара iс-қимылдың №1 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
      1) тұтынушы ЖСН/БСН және парольдің көмегі арқылы ЭҮП-де тіркеуді (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін атқарылады) жүзеге асырады;
      2) 1-үдеріс –қызмет алу үшін тұтынушының ЖСН/БСН және паролін ЭҮП-ге енгізу (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-де тіркелген тұтынушы туралы деректердің тұпнұсқалылығын ЖСН/БСН және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-үдеріс –тұтынушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП-мен қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салудың нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, тұтынушының нысанды (деректер енгізу) толтыруы, Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электронды түрде қажетті құжаттардың көшірмелерін сұрау салудың нысанына енгізу, сондай-ақ тұтынушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – ЭҮП-де ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімі мен шақыртылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) ЭҮШ арқылы қызмет көрсетуші өңдеу үшін ЭҮӨШ-ның автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі-АЖО) жіберу;
      9) 6-үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3-шарт - қызмет берушінің тұтынушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттардың және қызмет көрсету үшін негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      11) 7-үдеріс – тұтынушы құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – тұтынушының ЭҮП-мен қалыптастырылған қызмет қорытындысын (электрондық құжат нысанындағы анықтама) алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің қызметкері ЭЦҚ қолдану арқылы құрылады.
      7. Қызмет көрсету кезінде Орталық арқылы адымдық әрекеттері мен шешімдері (функционалдық өзара iс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген:
      1) 1-үдеріс – Орталық операторының қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ АЖО-да логин және паролін енгізу (авторландыру үдерісі);
      2) 2-үдеріс – Орталық операторының осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметтi көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және Орталық операторымен тұтынушының деректерін, сондай-ақ тұтынушы өкілінің сенімхат деректерін енгізу (нотариалды куәландырылған сенімхат кезінде, басқа да сенімхатты куәландыру кезінде сенімхат мәліметтері толтырылмайды);
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы ЗТ МДҚ-ға тұтынушының деректері туралы, сондай-ақ БНАЖ-ға тұтынушы өкілінің сенімхат деректері туралы сұрау салуды жолдау;
      4) 1-шарт – тұтынушы деректерінің ЖТ МДҚ-да немесе ЗТ МДҚ-да болуын, БНАЖ-да сенімхат деректерін тексеру;
      5) 4-үдеріс – тұтынушы деректерінің ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да болмауы, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – Орталық операторымен сұрау салу нысанының қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгісі бөлігін толтырылуы және тұтынушы ұсынған құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына тіркеу мен қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректер) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – Орталық операторы ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (тұтынушы сұрау салуын ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЭҮӨШ АЖО жолдау);
      8) 7-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      9) 2-шарт – қызмет берушінің тұтынушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттардың және қызмет көрсету үшін негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      10) 8-үдеріс – тұтынушы құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс – тұтынушының Орталық операторы арқылы қызмет нәтижесін (анықтама) алуы.
      8. Осы Регламенттің 4-қосымшасында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті алған жағдайда ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке арыздың экрандық нысаны келтірілген. Сұрау салуды толтыру және қызмет көрсетуге жауап нысандары www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталында келтірілген.
      9. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салуды орындау мәртебесін тұтынушының тексеру тәсілі: "электрондық үкімет" порталында "Қызмет алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ қызмет берушіге өтініш білдірген кезде.
      10. Қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП call-орталығы телефоны арқылы алуға болады: (1414).

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      Қызмет беруші:
      Орталық Операторы;
      12. Әрбір әрекеттің орындалу мерзімін көрсетумен әрекет (рәсімдер, функциялар, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Әрекеттердің қисынды кезеңділік арасындағы (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) өзара байланысты көрсететін диаграммалар олардың сипаттамаларына сәйкес осы Регламенттің 2, 3-қосымшаларында келтірілген.
      14. Осы Регламенттің 5-қосымшаларында электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуы тиіс сәйкес экрандық нысандары, 6-қосымшада – форматтық-қисындық бақылау ережелері келтірілген.
      15. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері Регламенттің 7-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Тұтынушыларға қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты заңсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты заңсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды заңсыз ұстаудан қорғау).
      17. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) интернетке шығу;
      2) ЖСН/БСН-ның қызмет көрсетілетін тұлғада болуы;
      3) ЭҮП-да авторландыру;
      4) тұтынушыда ЭЦҚ-ның болуы.

"Атырау облысының аумағында   
таратылатын шетелдік мерзiмдi 
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 1-қосымша

Әрбір әрекеттің орындалу мерзімін көрсетумен әрекет дәйектілігі (рәсімдер, функциялар, операциялар) мәтіндік, кестелік сипаттамасы
1-кесте. ЭҮП арқылы әрекеттер сипаттамасы

1

Әрекет (жұмыс барысы, ағыны) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

тұтынушы

ЭҮП

тұтынушы

ЭҮП

тұтынушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Әрекеттің (рәсімдердің, функциялар дың, операциялар дың) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушы ЖСН/БСН және паролі бойынша ЭҮП-де авторландырылады

Тұтынушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қызметті таңдайды және сұрау салуды қалыптастырады, тұтынушының ЭЦҚ таңдауы

ЭЦҚ тұтынушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Тұтынушыны ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою) және ЭҮӨШ АЖО-ға сұрау салуды жолдау

Құжатты тіркеу

Тұтынушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Тұтынушының қызмет қорытындысын алуы

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Сұрау салудың сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны көрсету

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салуды бағдарлау

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салуды бағдарлау

Өтінішке нөмір беру арқылы сұрау салуды тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесі анықтаманы көрсету

5

Орындалу мерзімі

30 сек-1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек-1 минут

1,5 мин

30 сек-1 минут

10 жұмыс күні

6

Келесі әрекет нөмері

Тұтынушы деректерінде қателік болған жағдайда-2; егер авторландыру сәтті өткен жағдайда-3

Тұтынушы деректерінде қателік болған жағдайда-4; егер қателік болмаса-5

-

Тұтынушы деректерінде қателік болған жағдайда-7; егер қателік болмаса-8

-

-

2–кесте. ҚФБ-ның Орталық арқылы іс-әрекеттерінің сипаттауы

11

Әрекет ( жұмыс барысы, ағыны) №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

22

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

Орталық операторы

Орталық операторы

ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ, БНАЖ 

Орталық операторы

Орталық операторы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

33

Әрекеттің (рәсімдердің, функциялар дың, операциялар дың) атауы және олардың сипаттамасы

Орталық операторы логин мен пароль бойынша авторландырылады

Қызметті таңдайды және сұрау салуды қалыптастырады

ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ, БНАЖ сұрау салуды жолдау

Тұтынушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастырады

Сұрау салу нысанына қажетті құжаттар және ЭЦҚ куәлігін бекіту арқылы сұрау салуды толтыру

ЭЦҚ арқылы куәландырылған (қол қойылған) құжатты ЭҮӨШ АЖО-ға жолдау

Құжатты тіркеу

Тұтынушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Тұтынушының қызмет қорытындысын алуы

44

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Өтінішке нөмір беру арқылы жүйеде сұрау салуды тіркеу

Сұрау салу сәтті қалыптасты

рылғандығы туралы хабарлама көрсету

Сұрау салуды бағдарлау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Сұрау салудың сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарлама көрсету

Сұранысты бағдарлау

Өтінішке нөмір беру арқылы сұраныс салуды тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесі анықтаманы көрсету

55

Орындалу мерзімі

30 сек-1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек-1 минут

1 минут

1 минут

30 сек-1 минут

10 жұмыс күні

66

Келесі әрекет

нөмірі

2

3

Тұтынушы деректерінде қателік болған жағдайда-4; егер қателік болмаса-5

-

-

-

Тұтынушы деректерінде қателік болған жағдайда-8; егер қателік болмаса-9

-

-

      Ескерту:
      Осы кестеде электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң технологиялық тiзбегiнде келесi әрекеттердiң аяқталу үлгiлерi, орындалу мерзiмдерi және нөмiрлерi көрсетiлiп барлық ҚФБ әрекеттерi (функциялары, рәсiмдерi, операциялары) атап көрсетiледi.
      Осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген кесте негізінде электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы құрылады.

"Атырау облысының аумағында
таратылатын шетелдік мерзiмдi
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 2-қосымша

Әрекеттердің қисынды кезеңділік арасындағы (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) өзара байланысты көрсететін диаграмма. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы

"Атырау облысының аумағында
таратылатын шетелдік мерзiмдi
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 3-қосымша

Әрекеттердің қисынды кезеңділік арасындағы (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) өзара байланысты көрсететін диаграмма. Орталықтың АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер

"Атырау облысының аумағында  
таратылатын шетелдік мерзiмдi 
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметіне арыздың экрандық нысаны

________________________________________________
________________________________________________
(Арызды тіркеуші органның атауы және мекен-жайы)

Атырау облысының аумағында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу АРЫЗ

      Сізден Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алуыңызды сұраймын:
Таратушының деректері: ___________________________________
Иесі: _____________________________________________________________
(ұйымдық-құқықтық нысанын көрсете отырып жеке кәсіпкер/ заңды тұлғаның атауы)
__________________________________________________________________
                           (ЖСН/БСН)
_____________________________________________________________________
(тіркеу орны, нақты мекен-жайы, байланыс телефоны, электрондық пошта)

№ р/т

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары атауларының тізбесі

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары таратылатын аумақ

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарының таратылатын тілі (тілдері)

Негізгі тақырыптық бағыттылығы

Мерзімділігі

таратылатын даналарының ықтимал саны

1







Қосымша: 1.________________________ (ЖК жағдайында)
Бірінші басшы/ жеке кәсіпкер ________________________________________
                                           (Т.А.Ә.)

Атырау облысының аумағында  
таратылатын шетелдік мерзiмдi
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің экрандық нысаны. Шығыс құжатының нысаны

Атырау облысының аумағында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" туралы Анықтама

№ ___________
(тіркеу нөмірі)
      Осы анықтама Қазақстан Республикасының "Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" Заңына сәйкес ____________________________________________________ берілді
   (таратушының ұйымдық-құқықтық нысаны мен атауы)
және 20___жылдың "___"____________ бастап шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке қоюды растайды.

р/с

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары атауларының тізбесі

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары таратылатын аумақ

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары таратылатын тілі (тілдері)

Негізгі тақырыптық бағыттылығы

Мерзімділігі

таратылатын даналарының ықтимал саны

1







2







Анықтама 20___ жылғы "___"____________ дейін жарамды.

Атырау облысы Ішкі саясат басқармасының бастығы _____________________

                                                      (Т.А.Ә.)

Шығыс құжатының (бас тарту) нысаны

Атырау облысының аумағында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алудан бас тарту

      1) егер барлық қажеттi құжаттар ұсынылмаса;
      2) егер арызда толық емес немесе дұрыс емес ақпарат көрсетiлсе;
      3) егер таратушыға қатысты оған қызметтiң осы түрiмен айналысуға тыйым салатын сот шешiмi болса;
      4) егер шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары өнімдеріне қатысты Қазақстан Республикасының аумағында таратуға тыйым салу туралы сот шешiмi болса.
      Осыған байланысты шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарының есепке алуға мүмкіндік жоқ.

р/с

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары атауларының тізбесі

Шетелдік мерзiмді баспасөз басылымдары таратылатын аумақ

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары таратылатын тілі (тілдері)

Негізгі тақырыптық бағыттылығы

Мерзімділігі

таратылатын даналарының ықтимал саны

1







2







Атырау облысы Ішкі саясат басқармасының бастығы _____________________
                                                      (Т.А.Ә.)

"Атырау облысының аумағында
таратылатын шетелдік мерзiмдi
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 6-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге хабарлама жасау және форматтық қисындық бақылау ережелерінің түпкілікті нысаны

Арызданушы: жеке, заңды тұлға:

Арыз нысанындағы сызық

Міндетті/ Міндетті емес

Өлшеміне форматтық- қисындық бақылау

Формат

1.

Таратушы жеке кәсіпкер/ заңды тұлғаның атауы

Міндетті

жоқ

Символды

2.

Ұйымдық-құқықтық нысаны

Міндетті

жоқ

Символды

3.

ЖСН/БСН

Міндетті

12

Санды

4.

Таратушының тіркеу орны

Міндетті

жоқ

Символды

5.

Таратушының нақты мекен-жайы

Міндетті

жоқ

Символды

6.

Таратушының телефоны

Міндетті

15

Санды

7.

Электрондық пошта

Міндетті емес

жоқ

Символды

8.

Басшы/ жеке кәсіпкердің Т.А.Ә

Міндетті

жоқ

Символды

9.

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары атауларының тізбесі

Міндетті

жоқ

Символды

10.

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары таратылатын аумақ

Міндетті

жоқ

Символды

11.

Шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдары таратылатын тілі (тілдері)

Міндетті

жоқ

Символды

12.

Негізгі тақырыптық бағыттылығы

Міндетті

жоқ

Символды

13.

Мерзімділігі

Міндетті

жоқ

Символды

14.

Таратылатын даналарының ықтимал саны

Міндетті

6

Санды

15.

Күні

Міндетті

8

Санды

Атырау облысының аумағында  
таратылатын шетелдік мерзiмдi 
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 7-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің "сапа" және "қолжетімділік" көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны

_______________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области"

Постановление областного акимата Атырауской области от 28 декабря 2012 года № 424. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 25 января 2013 года № 2683. Утратило силу - постановлением областного акимата Атырауской области от 21 июня 2013 года № 238

      Сноска. Утратило силу - постановлением областного акимата Атырауской области от 21.06.2013 № 238.
      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Мукан Ш.Ж. – заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Б. Измухамбетов

Приложение к постановлению
акимата Атырауской области
от 28 января 2012 года № 424

Утвержден постановлением
акимата Атырауской области
от 28 января 2012 года № 424

Регламент электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области"
1. Общие положения

      1.Электронная государственная услуга "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области" (далее – услуга) оказывается государственным учреждением "Управление внутренней политики Атырауской области", на безальтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – Центр), а также через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее - ПЭП), при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через мобильные Центры.
      2. Услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области города республиканского значения, столицы", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации и архивного дела" (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      2) бизнес-идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      3) ЕНИС – Единая нотариальная информационная система;
      4) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      5) государственная база данных "Физические лица" – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      6) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      7) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      8) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      10) потребитель – физическое и юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      11) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      12) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      13) электронные государственные услуги - государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      14) веб-портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      15) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      16) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      17) РШЭП – региональный шлюз "электронного правительства".

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте, и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (справка в форме электронного документа), сформированного ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через Центр (диаграмма № 2 функционального взаимодействия) при оказании услуги приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором Центра данных потребителя, а также данных доверенности представителя потребителя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя, а также в ЕНИС о данных доверенности представителя потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ,данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса потребителя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра, через ШЭП/РШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте, и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      11) процесс 9 – получение потребителем через оператора Центра результата услуги (справка).
      8. В приложении 4 к настоящему Регламенту приведена экранная форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале "электронного правительства" www.e.gov.kz.
      9. Способ проверки потребителем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      Услугодатель;
      Оператор Центра.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложениях 23 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 5 к настоящему Регламенту приведены экранные формы, в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в приложении 6 - правила форматно-логического контроля.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 7 к Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Технические условия оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация в ПЭП;
      4) наличие у потребителя ЭЦП.

Приложение 1 к Регламенту    
электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических 
печатных изданий, распространяемых
на территории Атырауской области"

Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия

Таблица 1. Описание действий посредством ПЭП

1.

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2.

Наименование СФЕ, ИС

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПЭП

Потребитель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3.

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Потребитель авторизуется на ПЭП по ИИН/БИН и паролю

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбор  потребителем ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя ЭЦП

Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получениепотребителем результата услуги

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение выходного документа

5.

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек – 1 минута

1,5 мин

30 сек – 1 минута

10 рабочих дней

6.

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных потребителя; 3 – если авторизация прошла успешно

4 – если есть нарушения в данных потребителя; 5–если нарушений нет

7 – если есть нарушения в данных потребителя; 8 –если нарушений нет

Таблица 2. Описание действий СФЕ через Центр

1.

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2.

Наименование СФЕ, ИС

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Оператор Центра

Оператор Центра

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3.

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя

Заполнение запроса с прикреплением к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображе- ние уведомле ния об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение результата услуги - справки

5.

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек – 1 минута

1 минута

1 минута

30 сек – 1 минута

10 рабочих дней

6.

Номер следующего действия

2

3

4 – если есть нарушения в данных потребителя; 5 – если нарушений нет

8 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет

      Примечание:
      В данных таблицах перечисляются действия (функции, процедуры, операции) всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблиц приложения 1 к Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.

Приложение 2 к Регламенту    
электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических 
печатных изданий, распространяемых
на территории Атырауской области"

Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями.
Диаграмма № 1. Функциональное взаимодействие при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Приложение 3 к Регламенту     
электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических 
печатных изданий, распространяемых
на территории Атырауской области"

Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями.
Диаграмма № 2. Функциональное взаимодействие при оказании электронной государственной услуги через ИС Центра

Таблица. Условные обозначения

Приложение 4 к Регламенту    
электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических 
печатных изданий, распространяемых
на территории Атырауской области"

Экранная Форма заявления на электронную государственную услугу

_____________________________
_____________________________
(наименование и адрес органа,
регистрирующего заявление)

Заявление
об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области

      Прошу Вас поставить на учет иностранные периодические печатные издания, распространяемые в Республике Казахстан.
      Данные распространителя:
__________________________________________________________________
(наименование индивидуального предпринимателя/юридического лица с указанием организационно-правовой формы)
__________________________________________________________________
                          (ИИН/БИН)
__________________________________________________________________
(место регистрации, фактический адрес, контактные телефоны, электронная почта)

№ п/п

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Основная тематическая направленность

Периодичность

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

1.







2.







      Приложения: 1. __________________ (в случае ИП)
      Первый руководитель/индивидуальный предприниматель _________________________
      (Ф.И.О)

Приложение 5 к Регламенту    
электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических 
печатных изданий, распространяемых
на территории Атырауской области"

Экранные формы результата оказания электронной государственной услуги. Форма выходного документа

Справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области

№ ______(регистрационный номер)

      Настоящая справка выдана в соответствии с Законом Республики Казахстан "О средствах массовой информации"
____________________________________________________________
(наименование распространителя и его организационно-правовая форма) и подтверждает постановку на учет иностранных периодических печатных изданий с "___" ________ 20___ года.

№ п/п

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Основная тематическая направленность

Периодичность

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

1.







2.







      Данная справка действительна до "___" ________ 20___ года
      Начальник Управления внутренней политики Атырауской области____________________
            (Ф.И.О)

Форма выходного документа (отказа)

Отказ
в учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области

      1. если не представлены все необходимые документы,
      2. если в заявлении указана неполная или недостоверная информация;
      3. если в отношении распространителя имеется решение суда, запрещающее ему занятие данным видом деятельности
      4. если в отношении продукции иностранных периодических печатных изданий имеется решение суда о наложении запрета на их распространение на территории Республики Казахстан.
      В связи с этим постановка на учет иностранных периодических печатных изданий:

№ п/п

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Основная тематическая направленность

Периодичность

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

1.







2.







      не представляется возможной.
      Начальник Управления внутренней
      политики Атырауской области____________________(Ф.И.О)

Приложение 6 к Регламенту     
электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических 
печатных изданий, распространяемых
на территории Атырауской области"

Правила форматно-логического контроля выходных форм и уведомления на электронную государственную услугу

      Заявитель: физическое, юридическое лицо:

Поля на форме заявления

Обязательно/ Необязательно

Форматно– логический контроль на размерность

Формат

1.

Наименование ИП/юридического лица–распространителя

Обязательно

нет

Символьный

2.

Организационно-правовая форма

Обязательно

нет

Символьный

3.

ИИН/БИН

Обязательно

12

Числовой

4.

Место регистрации распространителя

Обязательно

нет

Символьный

5.

Фактический адрес распространителя

Обязательно

нет

Символьный

6.

Телефон распространителя

Обязательно

15

Числовой

7.

Электронная почта

Необязательно

нет

Символьный

8.

Ф.И.О. руководителя/индивидуального предпринимателя

Обязательно

нет

Символьный

9.

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Обязательно

нет

Символьный

10.

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Обязательно

нет

Символьный

11.

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Обязательно

нет

Символьный

12.

Основная тематическая направленность

Обязательно

нет

Символьный

13.

Периодичность

Обязательно

нет

Символьный

14.

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

Обязательно

6

Числовой

15.

Дата

Обязательно

8

Числовой

Приложение 71 к Регламенту    
электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических 
печатных изданий, распространяемых
на территории Атырауской области"

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"
____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.