"Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерiн бекiтiп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 24 желтоқсандағы № 390 Қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 желтоқсанда № 2192 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 27 маусымдағы № 157 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 27.06.2013 № 157 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес «Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы» мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ә. Ә.Бектаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                А.Мырзахметов

Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2012 жылғы
24 желтоқсандағы № 390 қаулысына
қосымша

«Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы»
мемлекеттiк қызметінің регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы» мемлекеттiк қызметінің регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы- жеке және заңды тұлғалар;
      2) уәкілетті орган – «Оңтүстік Қазақстан облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Басқарма).

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының 3-бабының 3-тармағы 1-4) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету регламенті - мемлекеттік қызмет көрсету стандартының сақталуын қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды белгілейтін және орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, лауазымды адамдардың, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет тәртібін айқындайтын нормативтік құқықтық акт.
      Мемлекеттік қызмет көрсету регламенті мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдары мен өзге де жеке және заңды тұлғалардың іс-қимылының (өзара іс-қимылының) сипаттамасын да белгілейді.
      3. Мемлекеттiк қызметті Басқарма көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметінің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетiледi.
      6. Мемлекеттік қызмет:
      1) «Жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі Заңының 10-бабының 2-тармағының 4) тармақшасы және 40-бабы;
      2) «Балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру бойынша конкурс өткізу ережесін және конкурсқа қатысушыларға қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 4 ақпандағы № 102 қаулысы;
      3) «Ауыл шаруашылығы саласында мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» (бұдан әрі-Стандарт) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1108 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      7. Көрсетiлетiн мемлекеттік қызметтің нәтижесі Стандарттың 5-тармағымен айқындалған.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртiбi

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсетудің барысы туралы ақпаратты мына мекенжай бойынша: Қазақстан Республикасы, Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, Желтоқсан көшесі нөмірсіз «Даркөл» кәсіпкерлік орталығы» үйінде орналасқан «Оңтүстік Қазақстан облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесінен (телефондары: 8 (7252) 30-11-93, 21-17-04) алуға болады. Мемлекеттік қызметті ұсынудың кестесі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер Стандарттың 17-тармағында көрсетілген.
      11. Мемлекеттік қызметті алушыдан өтініш алған сәттен бастап, мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Басқармаға мемлекеттік қызмет көрсету туралы өтініш береді;
      2) Басқарманың кеңсе қызметкері өтініштің қабылдауын және тіркелуін жүзеге асырады және мемлекеттік қызметті алатын күні жазылған қолхат береді;
      3) Басқарманың кеңсе қызметкері құжаттарды Басқарма басшысының қабылдау бөлмесіне жолдайды;
      4) Басқарма басшысы қарау үшін құжаттарды құрылымдық бөлімшенің бастығына жолдайды;
      5) құрылымдық бөлімшенің бастығы жауапты орындаушыны анықтайды;
      6) Басқарманың жауапты орындаушысы құжаттарды конкурстық комиссияның қарауына дайындайды;
      7) конкурстық комиссия конкурс нәтижесімен табиғат пайдаланушыны анықтайды немесе Стандарттың 17-тармағына сәйкес мемлекеттік қызметті алушының конкурстық өтінімін конкурс шарттарына сәйкес емес деп таниды;
      8) Басқарманың жауапты орындаушысы учаскені бекіту бойынша облыс әкімдігі қаулысының жобасын немесе Стандарттың 17-тармағына сәйкес дәлелді бас тарту туралы жауап жобасын дайындайды;
      9) Басқарма басшысы облыс әкімдігінің қаулысын табыстау туралы немесе дәлелді бас тарту туралы хатқа қол қояды;
      10) Басқарманың кеңсе қызметкері облыс әкімдігінің қаулысын табыстау туралы хатты немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты тіркейді және мемлекеттік қызметтің нәтижесін алушыға табыстайды.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттардың қабылдануы Басқарманың бір қызметкерімен жүзеге асырылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      13. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсетудің тәртібі Стандарттың 12-тармағында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетілген қолхат беріледі.
      14. Мемлекеттiк қызметтi алушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды Басқармаға ұсынады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) жұмылдырылған:
      1) Басқарманың кеңсе қызметкері;
      2) Басқарма басшысы;
      3) құрылымдық бөлімшенің басшысы;
      4) Басқарманың жауапты орындаушысы;
      5) конкурстық комиссия.
      16. Әр әкімшілік әрекетті (рәсімді) орындау мерзімі көрсетілген ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) реттілігі мен өзара әрекеттерінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетудің үдерісіндегі және ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты бейнелейтін сызба осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға басқарманың басшысы болып табылады.
      Басқарманың басшысы Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызмет көрсетуді іске асыруға жауапты болады.

«Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су айдындарын
және (немесе) учаскелерін бекітіп беру
мен аңшылық және балық шаруашылықтарының
қажеттіліктері үшін сервитуттарды
белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы»
мемлекеттiк қызметінің регламентіне
1-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің реттілігі және өзара
әрекеттілігін сипаттау

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

Әрекет

(жұмыстар барысының, ағынның) №

1

2

3

4

5

ҚФБ атауы

Басқарманың кеңсе қызметкері

Басқарманың басшысы

Құрылымдық бөлімшенің басшысы

Басқарманың жауапты орындаушысы

Конкурстық комиссия

Әрекеттің (үдерістің, ресімдердің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Өтініштің қабылдау мен тіркелуін жүзеге асырады және алатын күні жазылған қолхат береді.

Құжаттарды, құрылымдық бөлімшенің басшысына қарау үшін жолдайды

Жауапты орындаушыны анықтайды

Құжаттарды конкурстық комиссияның қарауына дайындайды

Құжаттардың конкурс талаптарына сәйкестігін қарайды

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету -бөлу шешімі)

Құжаттарды Басқарма басшысының бұрыштама қоюы үшін қабылдау бөлмесіне жібереді


Жауапты орындаушыға жолдайды

Құжаттарды конкурстық комиссияға жолдайды

Конкурс қорытындысы бойынша жеңімпазды анықтайды немесе конкурстық өтінімді конкурс шарттарына сәйкес емес деп таниды

Орындау мерзімдері

10 минут

20 минут

20 минут

20 минут

10 жұмыс күні

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынның) №

6

7

8



ҚФБ атауы

Басқарманың жауапты орындаушысы

Басқарманың басшысы

Басқарманың кеңсе қызметкері



Әрекеттің (үдерістің, ресімдердің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Учаскені бекіту бойынша облыс әкімдігі қаулысының жобасын немесе дәлелді бас тарту туралы жауап жобасын дайындайды

Облыс әкімдігі қаулысын табыстау туралы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауап хатқа қол қояды

Облыс әкімдігі қаулысын табыстау туралы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауап хатты тіркейді



Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету -бөлу шешімі)

Облыс әкімдігі қаулысын табыстау туралы хатты немесе мемлекеттік қызметтің дәлелді бас тарту туралы жауабын Басқарма басшысына бағыттайды

Басқарманың кеңсе қызметкеріне жолдайды

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алушыға табыстайды



Орындау мерзімдері

8 жұмыс күні

20 минут

10 минут



2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (жұмыстар барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

Басқарманың кеңсе қызметкері

Басқарма басшысы

Құрылымдық бөлімшенің бастығы

Басқарманың жауапты орындаушысы

Конкурстық комиссия

№ 1-әрекет: өтінішті қабылдау мен тіркелуін жүзеге асырады және алатын күні жазылған қолхат береді

№ 1-әрекет: құжаттарды, құрылымдық бөлімшенің басшысына қарау үшін жолдайды

№ 1-әрекет: жауапты орындаушыны анықтайды

№ 1-әрекет: құжаттарды конкурстық комиссияның қарауына дайындайды.

№ 1-әрекет: құжаттардың конкурс талаптарына сәйкестігін қарайды

№ 2-әрекет: құжаттарды бұрыштама қою үшін Басқарма басшысынының қабылдау бөлмесіне жібереді

№ 2-әрекет: облыс әкімдігі қаулысын беру туралы хатқа қол қояды

№ 2-әрекет: жауапты орындаушыға жолдайды

№ 2-әрекет: құжаттарды конкурстық комиссияға жолдайды

№ 2-әрекет: конкурс қорытындысы бойынша жеңімпазды анықтайды

№ 3-әрекет: облыс әкімдігі қаулысының жобасын табыстау туралы хатты тіркейді және нәтижесін мемлекеттік қызметті алушыға табыстайды



№ 3-әрекет: учаскені бекіту бойынша облыс әкімдігі қаулысының жобасын дайындайды


3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Негізгі үдеріс (жұмыстар барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

Басқарманың кеңсе қызметкері

Басқарма басшысы

Құрылымдық бөлімшенің бастығы

Басқарманың жауапты орындаушысы

Конкурстық комиссия

№ 1-әрекет: өтінішті қабылдау мен тіркелуін жүзеге асырады және алатын күні жазылған қолхат береді

№ 1-әрекет: құжаттарды, құрылымдық бөлімшенің басшысына қарау үшін жолдайды

№ 1-әрекет: жауапты орындаушыны анықтайды

№ 1-әрекет: құжаттарды конкурстық комиссияның қарауына дайындайды

№ 1-әрекет: құжаттардың конкурс талаптарына сәйкестігін қарайды

№ 2-әрекет: құжаттарды бұрыштама қою үшін Басқарма басшысынының қабылдау бөлмесіне жібереді

№ 2-әрекет: бас тарту туралы хатқа қол қояды

№ 1-әрекет: жауапты орындаушыға жолдайды

№ 2-әрекет: құжаттарды конкурстық комиссияға жолдайды

№ 2-әрекет: конкурстық өтінімді конкурс шарттарына сәйкес емес деп таниды

№ 3-әрекет: дәлелді бас тарту туралы хатты тіркейді және мемлекеттік қызметті алушыға табыстайды.



№ 3-әрекет: мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хатты дайындайды


«Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су айдындарын
және (немесе) учаскелерін бекітіп беру
мен аңшылық және балық шаруашылықтарының
қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу
жөнінде шешімдер қабылдауы»
мемлекеттiк қызметінің регламентіне
2-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасында өзара байланысты бейнелейтін сызбалары

Об утверждении регламента государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 24 декабря 2012 года № 390. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 29 декабря 2012 года № 2192. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27 июня 2013 года № 157

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27.06.2013 № 157.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.
            
      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент государственной услуги «Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства» согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бектаева А.А.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким области                               А. Мырзахметов      

      Приложение
      к постановлению акимата
      Южно-Казахстанской области
      от 24 декабря 2012 года
      № 390

Регламент
      государственной услуги «Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги «Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства» (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) получатель государственной услуги– физические и юридические лица;
      2) уполномоченный орган – государственное учреждение «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Южно-Казахстанской области» (далее- Управление).

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      Согласно подпункту 1-4) пункта 3 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» регламент государственной услуги - нормативный правовой акт, устанавливающий требования к обеспечению соблюдения стандарта государственной услуги и определяющий порядок деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов, их подведомственных организаций, должностных лиц, а также физических и юридических лиц по оказанию государственной услуги.
      Регламент государственной услуги устанавливает также описание действий (взаимодействия) центральных государственных и местных исполнительных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, участвующих в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственную услугу оказывает Управление.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании:
      1) подпункта 4) пункта 2 статьи 10 и статьи 40 Закона Республики Казахстан от 9 июля 2004 года «Об охране, воспроизводстве и использовании животного мира»;
      2) постановления Правительства Республики Казахстан от 4 февраля 2005 года № 102 «Об утверждении Правил проведения конкурса по закреплению рыбохозяйственных водоемов и (или) участков и квалификационных требований, предъявляемых к участникам конкурса»;
      3) постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1108 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области сельского хозяйства и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» (далее-Стандарт).
      7. Результат оказываемой государственной услуги определен пунктом 5 Стандарта.

3. Требования оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросу оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги можно получить в государственном учреждении «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Южно-Казахстанской области» расположенного по адресу: Республика Казахстан, Южно-Казахстанская область, город Шымкент, улица Желтоксан, дом «Бизнес-центр «Дарколь» без номера (телефоны: 8 (7252) 30-11-93, 21-17-04). График предоставления государственной услуги указан в пункте 9 Стандарта.
      9. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      10. Основания для отказа государственной услуги указаны в пункте 17 Стандарта.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление в Управление об оказании государственной услуги;
      2) сотрудник канцелярии Управления осуществляет прием и регистрацию заявления и выдает расписку, с указанием даты получения государственной услуги;
      3) сотрудник канцелярии Управления направляет документы в приемную начальника Управления;
      4) начальник Управления направляет документы начальнику структурного подразделения для рассмотрения;
      5) начальник структурного подразделения определяют ответственного исполнителя;
      6) ответственный исполнитель Управления готовит документы для рассмотрения конкурсной комиссии;
      7) конкурсная комиссия определяет победителя по итогам конкурса или признает конкурсную заявку получателя государственной услуги не соответствующей условиям конкурса, согласно пункту 17 Стандарта;
      8) ответственный исполнитель Управления готовит проекты постановления областного акимата по закреплению участка или ответа об отказе государственной услуги, согласно пункту 17 Стандарта;
      9) начальник Управления подписывает письмо о выдаче постановления областного акимата или об отказе государственной услуги;
      10) сотрудник канцелярии Управления регистрирует письмо о выдаче постановления областного акимата или ответа об отказе государственной услуги и выдает получателю государственной услуги результата.
      12. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним специалистом Управления.

4.Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      13. Порядок приема документов и оказания государственной услуги указан в пункте 12 Стандарта.
      Получателю государственной услуги выдается расписка с указанием даты получения государственной услуги.
      14. Получатель государственной услуги предоставляет в Управлению документы указанные пунктом 11 Стандарта.
      15. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) сотрудник канцелярии Управления;
      2) начальник Управления;
      3) начальник структурного подразделения;
      4) ответственный исполнитель Управления;
      5) конкурсная комиссия.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      17. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
      оказывающих государственные услуги

      18. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является начальник Управления.
      Начальник Управления несет ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

      Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      «Принятие местными исполнительными
      органами области решения по закреплению
      охотничьих угодий рыбохозяйственных
      водоемов и (или) участков за пользователями
      животным миром и установлению сервитутов
      для нужд охотничьего и рыбного хозяйства»

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии Управления

Начальник Управления

Начальник структурного подразделения

Ответственный исполнитель Управления

Конкурсная комиссия

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Осуществляет прием и регистрацию заявления и выдает расписку с указанием даты получения

Направляет документы начальнику структурного подразделения для рассмотрения

Определяет ответственного исполнителя

Готовит документы для рассмотрения конкурсной комиссии

Рассматривает документы на соответствие требованиям конкурса

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направляет документы в приемную начальника Управления для резолюции


Отправляет ответственному исполнителю

Отправляет документы в конкурсную комиссию

Определяет победителя по итогам конкурса или признает конкурсную заявку не соответствующей условиями конкурса.

Сроки исполнения

10 минут

20 минут

20 минут

20 минут

10 рабочих дней

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8



Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель Управления

Начальник Управления

Сотрудник канцелярии Управления



Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Готовит проект постановления областного акимата по закреплению участка или ответа об отказе государственной услуги.

Подписывает письмо о выдаче постановления областного акимата или об отказе оказания государственной услуги

Регистрирует письмо о выдаче постановления областного акимата или ответа об отказе оказания государственной услуги



Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направляет письмо о выдаче постановления областного акимата или ответа об отказе государственной услуги начальнику Управления

Отправляет сотруднику канцелярии Управления

Выдает получателю результата государственной услуги



Сроки исполнения

8 рабочих дней

20 минут

10 минут



      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Основной процесс (ход, поток работ)

Сотрудник канцелярии Управления

Начальник Управления

Начальник структурного подразделения

Ответственный исполнитель Управления

Конкурсная комиссия

Действие № 1:

осуществляет прием и регистрацию заявления и выдает расписку с указанием даты получения

Действие № 1:

направляет документы начальнику структурного подразделения для рассмотрения

Действие № 1:

определяет ответственного исполнителя

Действие № 1:

готовит документы для рассмотрения конкурсной комиссии

Действие № 1:

рассматривает документы на соответствие требованиям конкурса

Действие № 2:

направляет документы в приемную начальника Управления для резолюции

Действие № 2:

подписывает письмо о передаче постановления областного акимата

Действие № 2:

отправляет ответственному исполнителю

Действие № 2:

отправляет документы в конкурсную комиссию

Действие № 2:

определяет победителя по итогам конкурса

Действие № 3:

регистрирует письмо о выдаче постановления областного акимата и выдает получателю результата государственной услуги



Действие № 3:

готовит проект постановления областного акимата по закреплению участка


      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Сотрудник канцелярии Управления

Начальник Управления

Начальник структурного подразделения

Ответственный исполнитель Управления

Конкурсная комиссия

Действие № 1:

осуществляет прием и регистрацию заявления и выдает расписку с указанием даты получения

Действие № 1:

направляет документы начальнику структурного подразделения для рассмотрения

Действие № 1

определяет ответственного исполнителя

Действие № 1:

готовит документы для рассмотрения конкурсной комиссии

Действие № 1:

рассматривает документы на соответствие требованиям конкурса

Действие № 2:

направляет документы в приемную начальника Управления для резолюции

Действие № 2:

подписывает письмо об отказе

Действие № 2:

отправляет ответственному исполнителю

Действие № 2:

отправляет документы в конкурсную комиссию

Действие № 2:

признает конкурсную заявку не соответствующей условиями конкурса.

Действие № 3:

регистрирует письмо об отказе государственной услуги и выдает получателю государственной услуги



Действие № 3:

готовит письмо об отказе оказания государственной услуги


      Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      «Принятие местными исполнительными
      органами области решения по закреплению
      охотничьих угодий и рыбохозяйственных
      водоемов и (или) участков за пользователями
      животным миром и установлению сервитутов
      для нужд охотничьего и рыбного хозяйства»