Педагог кадрлардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2013 жылғы 4 қаңтардағы № 1 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 21 қаңтарда № 8287 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 9 шілдедегі № 447 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 09.07.2015 № 447 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 5-бабы 38) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Педагог кадрлардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулық бекітілсін.
      2. Мектепке дейінгі және орта білім департаменті (Ж.А. Жонтаева):
      1) осы бұйрықтың белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Білім және ғылым вице-министрі М.Ә. Әбеновке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министрдің міндетін
      атқарушы                                           М. Орынханов

Қазақстан Республикасы  
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 4 қаңтардағы  
№ 1 бұйрығымен      
бекітілген        

Педагог кадрлардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру жөніндегі
НҰСҚАУЛЫҚ

      1. Педагог кадрлардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру жөніндегі осы нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 5-бабы 38) тармақшасына сәйкес әзірленді.
      2. Нұсқаулық Кембридж университетінің Білім беру факультетімен бірлесіп, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының Педагогикалық шеберлік орталығы (бұдан әрі – «НЗМ» ДББҰ ПШО) дайындаған үшінші (базалық), екінші (негізгі), бірінші (ілгері) деңгейлердегі (бұдан әрі – Курстар) оқу бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламаларының курстарына іріктеудің және қабылдаудың тәртібін белгілейді.
      3. Осы Нұсқаулықта мынадай негізгі ұғымдар қолданылады:
      1) педагог кадрлардың біліктілігін арттыру – бұрыннан алған кәсіби білімін, үйрете білуі мен дағдысын қолдауға, кеңейтуге, тереңдетуге мүмкіндік беретін кәсіби оқыту формасы;
      2) сертификатталған тренер – Кембридж университетінің Білім беру факультетімен бірлесе отырып, «НЗМ» ДББҰ ПШО дайындаған деңгейлі бағдарламалар бойынша оқытудан өткен және Кембридж университетінің Халықаралық емтихан кеңесінің сертификатын алған педагог қызметкер.
      4. Курстарды Қазақстан Республикасының мынадай білім беру ұйымдары өткізеді:
      1) үшінші (базалық), екінші (негізгі), бірінші (ілгері) деңгейлердегі бағдарламалары бойынша – «НЗМ» ДББҰ ПШО және оның филиалдары;
      2) үшінші (базалық), екінші (негізгі) деңгейлердегі бағдарламалары бойынша – «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамы (бұдан әрі «Өрлеу» БАҰО» АҚ), және оның «Өрлеу» БАҰО» АҚ «Республикалық білім беру жүйесі басшылығы мен ғылыми-педагогикалық кадрларының біліктілігін арттыру институты» филиалы;
      3) үшінші (базалық) деңгей бағдарламасы бойынша – «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалдары.
      5. Бірінші (ілгері) деңгейдегі курстардың ұзақтығы кемінде 464 сағатты құрайды:
      1) аудиториялық оқыту – кемінде 200 сағат;
      2) мектептегі тәжірибе – кемінде 144 сағат;
      3) аудиториялық оқыту – кемінде 120 сағат.
      Екінші (негізгі) деңгейдегі курстардың ұзақтығы кемінде 440 сағатты құрайды:
      1) аудиториялық оқыту – кемінде 160 сағат;
      2) мектептегі тәжірибе – кемінде 120 сағат;
      3) аудиториялық оқыту – кемінде 160 сағат.
      Үшінші (базалық) деңгейдегі курстардың ұзақтығы кемінде 416 сағатты құрайды:
      1) аудиториялық оқыту – кемінде 160 сағат;
      2) мектептегі тәжірибе – кемінде 96 сағат;
      3) аудиториялық оқыту – кемінде 160 сағат.
      6. Курстың бір академиялық сағаты 45 минутты құрайды.
      7. Курсты тиісті деңгей бойынша Кембридж университеті сарапшыларының қатысуымен «НЗМ» ДББҰ ПШО даярлаған сертификатталған тренерлер жүргізеді.
      8. Сертификатталған тренерлер құрамы білім беру саласындағы уәкілетті органның тізімдері мен «НЗМ» ДББҰ тізімі негізінде құрылады.
      9. Курсқа оқуға үміткер педагог кадрларға осы Нұсқаулықтың 1-қосымшасында көрсетілген талаптар белгіленеді.
      10. Курсқа оқуға үміткер педагог қызметкер білім беру ұйымдарының педагогикалық кеңесінің қарауына мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) осы Нұсқаулықтың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініші;
      2) осы Нұсқаулықтың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттыру курсына сауалнама;
      3) жекебас куәлігінің көшірмесі;
      4) жұмыс орнынан лауазымы мен педагогикалық жұмыс өтілі көрсетілген анықтама;
      5) оқу мен қоғамдық өмірдегі табыстарын айғақтайтын грамота, дипломдардың, сертификаттар мен басқа да құжаттардың (егер олар бар болса) көшірмелері.
      11. Білім беру ұйымының педагогикалық кеңесі:
      1) жыл сайын 20 қыркүйекке дейін осы Нұсқаулықтың 11-тармағында көрсетілгендей, Курста оқуға үміткер педагог қызметкерлердің өтініштерін қарайды;
      2) жыл сайын 1 қазанға дейін осы Нұсқаулықтың 4-қосымшасындағы нысанға сәйкес біліктілікті арттыру курстарына педагог кадрларды жолдау туралы Хаттама (бұдан әрі – Хаттама) рәсімделіп, педагог кадрларды курсқа жолдау туралы шешімді аудандық (қалалық) білім беру ұйымдарына келісуге ұсынады.
      12. Аудандық (қалалық) білім беру бөлімі Хаттаманы жыл сайын 1 қарашаға дейін қарайды және хаттамамен рәсімделген тыңдаушылардың тізімдерін Осы Нұсқаулықтың 14-тармағының 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген білім беру ұйымдарын қоспай, облыстық және Астана мен Алматы қалаларының білім беру басқармаларына бекітуге жолдайды.
      13. Облыстық, Астана және Алматы қалаларының білім беру басқармалары жыл сайын 15 қарашаға дейін білім беру саласындағы уәкілетті органға білім алушылардың бекітілген тізімін жолдайды.
      14. Білім беру саласындағы уәкілетті орган жыл сайын 30 қарашаға дейін Курста оқуға үміткер педагог кадрлардың тізімдерін (бұдан әрі – Тізім) бекітеді және оны «НЗМ» ДББҰ ПШО-ға және «Өрлеу» БАҰО» АҚ-ға (бұдан әрі – Ұйымдар) жолдайды:
      1) облыстық, Астана және Алматы қалаларының білім беру басқармалары бекіткен Қазақстан Республикасының жалпы білім беру ұйымдары;
      2) білім беру ұйымдарының педагогикалық кеңесі бекіткен орта білім беретін республикалық жалпы білім беру ұйымдары;
      3) «НЗМ» ДББҰ бекіткен Назарбаев Зияткерлік мектептері.
      15. Ұйымдар кезекті күнтізбелік жылдың басында Курстарды өткізуді бастайды.
      16. Курсқа тыңдаушыларды тіркеу Тізімдер негізінде Ұйымдардың бірінші басшыларының бұйрығымен рәсімделеді.
      17. Курста оқудан өту кезеңінде тыңдаушыларға тиісті қаржы жылындағы республикалық бюджетте қарастырылған қаражат көлемінде Стипендия төленеді.
      18. Стипендия төлеу үшін негіздеме Курсқа тіркеу туралы Ұйымның бұйрығы болып табылады.
      19. «НЗМ» ДББҰ ПШО мен оның филиалдары үшін стипендия мөлшерін «НЗМ» БДДҰ Қамқоршылық кеңесі бекітеді.
      20. «Өрлеу» БАҰО» АҚ мен оның филиалдары үшін стипендия мөлшерін «Өрлеу» БАҰО» АҚ Директорлар кеңесі бекітеді.
      21. Стипендия төлеу шарттарын Ұйым дербес бекітеді.
      22. Курстарды аяқтауы бойынша «НЗМ» ДББҰ Педагогикалық өлшемдер орталығы (бұдан әрі – «НЗМ» ДББҰ ПӨО) білім алушыларға қорытынды бағалауды:
      1) Курста оқу кезеңінде дайындалған портфолио;
      2) қашықтықтан оқыту кезеңінде Ұйымда өткізілген сабақтар негізінде дайындалған таныстырылымдар;
      3) тестілеу түрінде біліктілік емтиханын тапсыруды (жазбаша түрде) жүргізеді.
      23. Қорытынды бағалаудың нәтижесі бойынша «НЗМ» ДББҰ ПӨО сертификаттауға ұсынылған тыңдаушылардың тізімін белгілейді және оны Ұйымға жолдайды.
      24. Курстан өткен және біліктілік емтихандарын жақсы тапсырған тыңдаушыларға Ұйымдар тиісті деңгейдегі бағдарламалар бойынша сертификаттар береді:
      1) осы Нұсқаулықтың 5-қосымшасына сәйкес нысанда үшінші (базалық) деңгей бағдарламасы бойынша;
      2) осы Нұсқаулықтың 6-қосымшасына сәйкес нысанда екінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша;
      3) осы Нұсқаулықтың 7-қосымшасына сәйкес нысанда бірінші (ілгері) деңгей бағдарламасы бойынша.
      25. Сертификат бағдарламаның тиісті деңгейі берілгендігін растайды және берілген күнінен бастап 5 жыл бойы қолданысқа енеді. Көрсетілген мерзімнің өтуі бойынша білім алушы қайталау Курсынан өтпей-ақ «НЗМ» ДББҰ ПӨО-ға біліктілік емтиханын тапсыру жолымен бағдарлама деңгейін растайды.
      26. Сертификатқа Курсты өткізген Ұйымның басшысы қол қояды.
      27. Сертификат ала алмаған Курстың тыңдаушыларына мынадай мүмкіндіктер беріледі:
      1) өз қаражаты есебінен біліктілік емтихандарын қайта тапсыруға, бірақ қайталау Курстарынан өту бір жылда бір реттен артық емес;
      2) белгілі себептерге байланысты растайтын құжаттарын ұсына отырып, үзілген Курстарды аяқтауға.
      28. Оқудан шығарылған тыңдаушыларға Ұйым басшысының бұйрығына сәйкес және Ұйым құрған Курста білім алушылардың өтінімі мен арыз-шағымдарын қарау жөніндегі Комиссия шешімімен Ұйымға келтірілген шығындарды өтеу жүргізіледі.

Педагог кадрлардың біліктілігін
арттыруды ұйымдастыру    
жөніндегі нұсқаулыққа    
1-қосымша           

Біліктілікті арттыру курсына жіберілетін педагог кадрларға қойылатын
ТАЛАПТАР

Үшінші (базалық) деңгей

Талаптар

1

Педагогикалық өтілі үш жылдан кем емес жоғары педагогикалық білім, педагогикалық өтілі бес жылдан кем емес техникалық және кәсіптік (орта кәсіптік) білім

2

Мектептік, аудандық (қалалық) деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысу нәтижелері

3

Мектептік, аудандық (қалалық) деңгейдегі пәндік олимпиадалардың, шығармашылық конкурстардың, ғылыми және спорттық жарыстардың жеңімпаздарын, жүлдегерлерін (қатысушылар есебінен) дайындау

4

Оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық әдістемелерді білу және қолдану

5

Аудандық (қалалық) конференциялар, семинарлар, форумдар және т.б. өткізу және дайындық барысында жұмыс тәжірибесін тарату (басылымдар, жинақтар, құралдар, ұсынымдар, көрме материалдары)

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (бұдан әрі – АКТ) саласындағы: MS Windows, MS Office, Internet, соның ішінде электрондық поштаның базалық білімін игеру

Екінші (негізгі) деңгей

Талаптар

1

Педагогикалық өтілі бес жылдан кем емес жоғары педагогикалық білім, педагогикалық өтілі жеті жылдан кем емес техникалық және кәсіптік (орта кәсіптік) білім

2

Аудандық (қалалық), облыстық деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысу нәтижелері

3

Аудандық (қалалық), облыстық деңгейдегі пәндік олимпиадалардың, шығармашылық конкурстардың, ғылыми және спорттық жарыстардың жеңімпаздарын, жүлдегерлерін (қатысушылар есебінен) дайындау

4

Оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық әдістерді білу және қолдану

5

Әдістемелік құралдарды және оқу бағдарламаларын әзірлеу немесе әзірлеуге қатысу

6

Облыстық (республикалық) конференциялар, семинарлар, форумдар және т.б. дайындау және өткізу барысында жұмыс тәжірибесін тарату (басылымдар, жинақтар, құралдар, ұсынымдар, көрме материалдары)

7

АКТ технологияларын, MS Windows, MS Office, электрондық пошта, интернет сервистері саласындағы білімдерді меңгеру

Бірінші (ілгері) деңгей


Талаптар

1.

Педагогикалық өтілі жеті жылдан кем емес жоғары педагогикалық білім, педагогикалық өтілі тоғыз жылдан кем емес техникалық және кәсіптік білім (орта кәсіптік)

2.

Аудандық (қалалық), облыстық, республикалық (халықаралық) деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысу

3.

Аудандық (қалалық), облыстық, республикалық (халықаралық) деңгейдегі пәндік олимпиадалардың, шығармашылық конкурстардың, ғылыми және спорттық жарыстардың жеңімпаздарын, жүлдегерлерін дайындаушылар

4.

Оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық әдістемелер мен педагогикалық технологияларды қолдану

5.

Әдістемелік құралдар мен оқу бағдарламаларын әзірлеу немесе әзірлеуге қатысу

6.

Педагогикалық басылымдардағы жарияланымдар

7.

Республикалық (халықаралық) конференциялар, семинарлар, форумдар және т.б. дайындау және өткізу барысында жұмыс тәжірибесін тарату (басылымдар, жинақтар, құралдар, ұсынымдар, көрме материалдары)

8.

Жас педагогтер үшін тәлімгер болып табылатын аудандық, облыстық (қалалық), халықаралық деңгейдегі оқыту семинарларын, тренингтер өткізу

9.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, MS Office, электрондық пошта, Internet қызметі саласындағы білімді озық пайдаланушы деңгейінде меңгеру. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында жеткілікті жоғары деңгейдегі функционалдық сауаттылығының бар болуы, кәсіби, әлеуметтік және жеке міндеттерді шешу үшін білім беру қызметінде АКТ негізді қолдану

      Ескерту: ұсынылған талаптарға сай болу, ол мысалы мынадай құжаттармен бекітілуі мүмкін: ұсыным хаттар, сараптамалық қорытындылар, алқа органдарының шешімдері, өткізілген ашық сабақтарды талдау және бағалаудың материалдары мен нәтижелері, тәжірибені қорыту бойынша материалдар, қатысушылардың жетістіктері мен прогрестерін растайтын құжаттамалар, сауалнама жүргізудің және бақылаудың нәтижелері, әдістемелік бірлестіктермен, сонымен қатар ғылыми, пәндік, бос уақыттағы үйірмелер басшылары растайтын материалдар.

Педагог кадрлардың біліктілігін
арттыруды ұйымдастыру    
жөніндегі нұсқаулыққа    
2-қосымша          

нысан

                                           Оқу орнының басшысына
                                           аты-жөні, тегі
                                           Тегі _____________________
                                           Аты ______________________
                                           Әкесінің аты _____________
                                           Лауазымы _________________

ӨТІНІШ

      Мен, ________________________________ Қазақстан Республикасының
                    аты-жөні, тегі
педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру аясындағы ______________
тілінде оқытылатын .......топта деңгейлік бағдарлама бойынша ________
деңгейдегі курсқа қатысу үшін менің кандидатурамды қарастыруыңызды
сұраймын.

      ______________________

      «____» _______________

                  (қолы)                         (өтініш берген күні)

Педагог кадрлардың біліктілігін
арттыруды ұйымдастыру    
жөніндегі нұсқаулыққа    
3-қосымша          

Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін
арттыру курстарына қатысу
САУАЛНАМАСЫ

Аты-жөні, тегі


Туған күні, айы, жылы


Лауазымы


Білімі


Біліктілік санаты
(жарамдылық мерзімі)


Жалпы еңбек өтілі


Педагогикалық еңбек өтілі


Курстарда оқу тілі


Ақпараттық технологияларды меңгеруі


Жарияланымдары
(тақырыптары)


Тұратын мекенжайы


Байланыс телефондары


e-mail


Алдындағы біліктілік арттыру курстары

Курс түрлері және тақырыбы

Өткізілген орны

Курстың ұзақтығы













Педагог кадрлардың біліктілігін
арттыруды ұйымдастыру    
жөніндегі нұсқаулыққа    
4-қосымша          

                               Аудандық (қалалық) білім беру бөліміне

Біліктілікті арттыру курсына педагог кадрларды жіберу туралы
ХАТТАМА

      Педагогикалық кеңестің 20__ жылғы «___» ______________ № ______
шешіміне сәйкес _____________________________________________________
                              (жолдаушы ұйымның атауы)
      _____ деңгейдегі бағдарлама бойынша 201__ жылғы ________ бастап
__________________ аралығындағы мерзімге біліктілікті арттыру курсына
_____________________________________________________________________
      (Қосымша білім беретін оқу бағдарламасын жүзеге асыратын
                            мекеменің атауы)
_____________________________________________________ жолдама береді.
                 (аты-жөні толығымен)

_______________________________________________  ____________________
           Жіберетін ұйымның басшысы                (Қолы) МО Күні
_______________________________________________  ____________________
Аудандық (қалалық) білім беру бөлімінің басшысы     (Қолы) МО Күні
_______________________________________________  ____________________
     Облыстық, Астана және Алматы қалалары          (Қолы) МО Күні
      білім беру басқармаларының басшысы

Педагог кадрлардың біліктілігін
арттыруды ұйымдастыру    
жөніндегі нұсқаулыққа    
5-қосымша          

нысан

      ПЕДАГОГ                   ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
      КАДРЛАРДЫҢ                   БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
      БІЛІКТІЛІГІН                   МИНИСТРЛІГІ
      АРТТЫРУ                  МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ
      ДЕҢГЕЙЛІ                         И НАУКИ
      БАҒДАРЛАМАЛАРЫ             РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
                    УРОВНЕВЫЕ
                    ПРОГРАММЫ
                    ПОВЫШЕНИЯ
                    КВАЛИФИКАЦИИ
                    ПЕДАГОГИЧЕСКИХ
                    КАДРОВ

СЕРТИФИКАТ
_______________________________

Қазақстан Республикасы педагог
кадрларының біліктілігін
арттырудың деңгейлі
бағдарламалары аясында үшінші
(базалық) деңгей бағдарламасы
бойынша мұғалімдерді оқыту
курстарын аяқтады

окончил(а) курсы обучения
учителей по программе третьего
(базового) уровня в рамках
уровневых программ повышения
квалификации педагогических
кадров Республики Казахстан

Ұйымның атауы _______________________________________________________
Наименование организации

Ұйымның жетешісі ____________________________________________________
Руководитель организации
                                                           Ш № 000000
                                                           III
Берілген күні: 20__ ж. “__” _______ Дата выдачи: “__” _______ 20__ г.

Педагог кадрлардың біліктілігін
арттыруды ұйымдастыру    
жөніндегі нұсқаулыққа    
6-қосымша          

нысан

      ПЕДАГОГ                   ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
      КАДРЛАРДЫҢ                   БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
      БІЛІКТІЛІГІН                   МИНИСТРЛІГІ
      АРТТЫРУ                  МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ
      ДЕҢГЕЙЛІ                         И НАУКИ
      БАҒДАРЛАМАЛАРЫ             РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
                    УРОВНЕВЫЕ
                    ПРОГРАММЫ
                    ПОВЫШЕНИЯ
                    КВАЛИФИКАЦИИ
                    ПЕДАГОГИЧЕСКИХ
                    КАДРОВ

СЕРТИФИКАТ
_______________________________

Қазақстан Республикасы педагог
кадрларының біліктілігін
арттырудың деңгейлі
бағдарламалары аясында екінші
(негізгі) деңгей бағдарламасы
бойынша мұғалімдерді оқыту
курстарын аяқтады

окончил (а) курсы обучения
учителей по программе второго
(основного) уровня в рамках
уровневых программ повышения
квалификации педагогических
кадров Республики Казахстан

Ұйымның атауы _______________________________________________________
Наименование организации

Ұйымның жетешісі ____________________________________________________
Руководитель организации
                                                          II № 000000
                                                          II
Берілген күні: 20__ ж. “__” _______ Дата выдачи: “__” _______ 20__ г.

Педагог кадрлардың біліктілігін
арттыруды ұйымдастыру    
жөніндегі нұсқаулыққа    
7-қосымша          

нысан

      ПЕДАГОГ                   ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
      КАДРЛАРДЫҢ                   БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
      БІЛІКТІЛІГІН                   МИНИСТРЛІГІ
      АРТТЫРУ                  МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ
      ДЕҢГЕЙЛІ                         И НАУКИ
      БАҒДАРЛАМАЛАРЫ             РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
                    УРОВНЕВЫЕ
                    ПРОГРАММЫ
                    ПОВЫШЕНИЯ
                    КВАЛИФИКАЦИИ
                    ПЕДАГОГИЧЕСКИХ
                    КАДРОВ

СЕРТИФИКАТ
_______________________________

Қазақстан Республикасы педагог
кадрларының біліктілігін
арттырудың деңгейлі
бағдарламалары аясында бірінші
(ілгері) деңгей бағдарламасы
бойынша мұғалімдерді оқыту
курстарын аяқтады

окончил (а) курсы обучения
учителей по программе первого
(продвинутого) уровня в рамках
уровневых программ повышения
квалификации педагогических
кадров Республики Казахстан

Ұйымның атауы _______________________________________________________
Наименование организации

Ұйымның жетешісі ____________________________________________________
Руководитель организации
                                                           I № 000000
                                                           I
Берілген күні: 20__ ж. “__” _______ Дата выдачи: “__” _______ 20__ г.

Об утверждении Инструкции по организации повышения квалификации педагогических кадров

Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 4 января 2013 года № 1. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 января 2013 года № 8287. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 9 июля 2015 года № 447

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 09.07.2015 № 447 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 38) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года «Об образовании» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по организации повышения квалификации педагогических кадров.
      2. Департаменту дошкольного и среднего образования (Жонтаева Ж.А.):
      1) обеспечить в установленном порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после прохождения государственной регистрации опубликовать настоящий приказ в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Абенова М.А.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      И.о. Министра                              М. Орунханов

Утверждена                
приказом и.о. Министра образования 
и науки Республики Казахстан     
от 4 января 2013 года № 1     

Инструкция
по организации повышения квалификации педагогических кадров

      1. Настоящая инструкция по организации повышения квалификации педагогических кадров (далее – Инструкция) разработана в соответствии с подпунктом 38) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года «Об образовании».
      2. Инструкция определяет условия отбора и приема на курсы повышения квалификации педагогических кадров Республики Казахстан по уровневым программам, подготовленным Центром педагогического мастерства Автономной организации образования «Назарбаев Интеллектуальные школы» (далее – ЦПМ АОО НИШ) совместно с Факультетом образования Кембриджского университета по программам третьего (базового), второго (основного), первого (продвинутого) уровней (далее – Курсы).
      3. В настоящей Инструкции используются следующие основные понятия:
      1) повышение квалификации педагогических кадров – форма профессионального обучения, позволяющая поддерживать, расширять, углублять и совершенствовать ранее приобретенные профессиональные знания, умения и навыки;
      2) сертифицированный тренер - педагогический работник, прошедший обучение по уровневым программам, подготовленным ЦПМ АОО НИШ совместно с Факультетом образования Кембриджского университета и получивший сертификат Международного экзаменационного совета Кембриджа.
      4. Курсы проводятся следующими организациями образования Республики Казахстан:
      1) ЦПМ АОО НИШ и его филиалами - по программам третьего (базового), второго (основного), первого (продвинутого) уровней;
      2) Акционерным обществом «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» (далее – АО «НЦПК «Өрлеу») и его филиалом «Республиканский институт повышения квалификации руководящих и научно-педагогических кадров системы образования АО «НЦПК «Өрлеу» - по программам третьего (базового), второго (основного) уровней;
      3) филиалами АО «НЦПК «Өрлеу» - по программе третьего (базового) уровня.
      5. Продолжительность Курсов первого (продвинутого) уровня составляет не менее 464 академических часов:
      1) аудиторное обучение – не менее 200 академических часов;
      2) школьная практика – не менее 144 академических часов;
      3) аудиторное обучение – не менее 120 академических часов.
      Продолжительность Курсов второго (основного) уровня составляет не менее 440 академических часов:
      1) аудиторное обучение – не менее 160 академических часов;
      2) школьная практика – не менее 120 академических часов;
      3) аудиторное обучение – не менее 160 академических часов.
      Продолжительность Курсов третьего (базового) уровня составляет не менее 416 академических часов:
      1) аудиторное обучение – не менее 160 академических часов;
      2) школьная практика – не менее 96 академических часов;
      3) аудиторное обучение – не менее 160 академических часов.
      6. Один академический час Курса составляет 45 минут.
      7. Курсы проводят сертифицированные тренеры, подготовленные ЦПМ АОО НИШ с участием экспертов Кембриджского университета по соответствующим уровням.
      8. Состав сертифицированных тренеров формируется на основании списка уполномоченного органа в области образования и списка АОО НИШ.
      9. К педагогическим кадрам, претендующим на обучение на Курсах, устанавливаются требования, указанные в приложении 1 к настоящей Инструкции.
      10. Педагогический работник, претендующий на обучение на Курсах представляет на рассмотрение педагогического совета организации образования, следующие документы:
      1) заявление по форме согласно приложению 2 к настоящей Инструкции;
      2) анкету на курсы повышения квалификации педагогических кадров Республики Казахстан по форме согласно приложению 3 к настоящей Инструкции;
      3) копии удостоверения личности;
      4) справку с места работы с указанием должности и стажа работы;
      5) копии грамот, дипломов, сертификатов и другие документы, подтверждающие успехи в учебной и общественной жизни (при наличии).
      11. Педагогический совет организации образования:
      1) ежегодно до 20 сентября рассматривает документы педагогических кадров, претендующих на обучение на Курсах, указанные в пункте 11 настоящей Инструкции;
      2) ежегодно до 1 октября представляет на согласование в районный (городской) отдел образования решение о направлении педагогических кадров на Курсы обучения, оформленное Протоколом направления педагогических кадров на курсы повышения квалификации (далее - Протокол) по форме согласно приложению 4 к настоящей Инструкции.
      12. Районный (городской) отдел образования рассматривает Протокол ежегодно до 1 ноября и направляет список слушателей, оформленный Протоколом, на утверждение в областные, городов Астана и Алматы управления образования, за исключением организаций образования, указанных в подпунктах 2) и 3) пункта 14 настоящей Инструкции.
      13. Областные, городов Астана и Алматы управления образования направляют ежегодно до 15 ноября в уполномоченный орган в области образования утвержденный список слушателей.
      14. Уполномоченный орган в области образования формирует и утверждает список педагогических кадров, претендующих на обучение на Курсах, (далее – Список) и направляет в ЦПМ АОО НИШ и АО «НЦПК «Өрлеу» (далее – Организации) ежегодно до 30 ноября:
      1) общеобразовательных организаций образования Республики Казахстан, утвержденные областными и городов Астана и Алматы управлениями образования;
      2) республиканских общеобразовательных организаций среднего образования, утвержденные педагогическим советом организации образования;
      3) Назарбаев Интеллектуальных школ, утвержденных АОО НИШ.
      15. Организации начинают проведение Курсов с начала следующего календарного года.
      16. Зачисление слушателей на Курсы оформляется приказом первого руководителя Организации на основании Списка.
      17. Слушателю на период прохождения Курсов выплачивается Стипендия в пределах средств, предусмотренных республиканским бюджетом на соответствующий финансовый год.
      18. Основанием для выплаты Стипендии слушателям является приказ Организации о зачислении на Курсы.
      19. Размер стипендии для ЦПМ АОО НИШ и его филиалов утверждается Попечительским советом АОО НИШ.
      20. Размер стипендии для АО «НЦПК «Өрлеу» и его филиалов утверждается Советом директоров АО «НЦПК «Өрлеу».
      21. Условия выплаты стипендий утверждаются Организацией самостоятельно.
      22. По завершении Курсов Центр педагогических измерений АОО НИШ (далее – ЦПИ АОО НИШ) проводит итоговое оценивание слушателей по:
      1) портфолио, подготовленному в период обучения на Курсах;
      2) презентациям, подготовленным на основе проведенных занятий в Организациях в период дистанционного обучения;
      3) сдаче квалификационного экзамена в виде тестирования (в письменной форме).
      23. По результатам итогового оценивания ЦПИ АОО НИШ определяет список слушателей, рекомендованных для сертификации, и направляет его в Организации.
      24. Слушателям, прошедшим Курсы и успешно сдавшим квалификационный экзамен, Организациями выдается сертификат по программам соответствующего уровня:
      1) по программам третьего (базового) уровня по форме согласно приложению 5 к настоящей Инструкции;
      2) второго (основного) уровня по форме согласно приложению 6 к настоящей Инструкции;
      3) первого (продвинутого) уровня по форме согласно приложению 7 к настоящей Инструкции.
      25. Сертификат подтверждает присвоение соответствующего уровня программы и действует в течение 5 лет со дня выдачи. По истечении указанного срока обучающийся подтверждает уровень программы в ЦПИ АОО НИШ путем сдачи квалификационного экзамена без прохождения повторных Курсов.
      26. Сертификат подписывает руководитель Организации, проводивший Курсы.
      27. Слушатели Курсов, не получившие сертификат, имеют возможность:
      1) на пересдачу квалификационного экзамена за счет собственных средств, не более одного раза в год без прохождения повторных Курсов;
      2) на завершение прерванного Курса по уважительной причине с предоставлением подтверждающих документов.
      28. Отчисленные слушатели в соответствии с приказом руководителя Организации и решением комиссии по рассмотрению обращений и заявлений слушателей Курсов, созданных Организацией, производят возмещение затрат понесенных Организацией.

Приложение 1      
к Инструкции по организации
повышения квалификации 
педагогических кадров  
от 4 января 2013 года № 1

форма           

                              ТРЕБОВАНИЯ
               к педагогическим кадрам, направляемым
                  на курсы повышения квалификации

                      Третий (базовый) уровень

Требования

1

Высшее педагогическое образование с педагогическим стажем не менее трех лет, техническое и профессиональное (среднее профессиональное) образование с педагогическим стажем не менее пяти лет

2

Результаты участия в профессиональных конкурсах школьного, районного (городского) уровня

3

Результаты победителей, призеров предметных олимпиад, творческих конкурсов, научных и спортивных соревнований школьного, районного (городского) уровня (из числа его участников)

4

Знание и применение инновационных методик в учебно-воспитательном процессе

5

Распространение опыта работы (публикация, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе подготовки и проведения районных (городских) конференций, семинаров, форумов

6

Владение базовыми знаниями в области информационно-коммуникационных технологий (далее - ИКТ), MS Windows, MS Office, Internet, в частности электронной почтой.

                   Второй (основной) уровень

Требования

1

Высшее педагогическое образование с педагогическим стажем не менее пяти лет, техническое и профессиональное (среднее профессиональное) образование с педагогическим стажем не менее семи лет

2

Результаты участия в профессиональных конкурсах районного (городского), областного уровня

3

Результаты победителей, призеров предметных олимпиад, творческих конкурсов, научных и спортивных соревнований районного (городского), областного уровня (из числа его участников)

4

Знание и применение инновационных методик в учебно-воспитательном процессе

5

Разработка, либо участие в разработке методических пособий и учебных программ

6

Распространение опыта работы (публикация, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе подготовки и проведения областных (республиканских) конференций, семинаров, форумов и т.д.

7

Владение знаниями в области ИКТ, MS Windows, MS Office, электронной почтой, сервисами Internet.

                     Первый (продвинутый) уровень

Требования

1

Высшее педагогическое образование с педагогическим стажем не менее семи лет, техническое и профессиональное (среднее профессиональное) образование с педагогическим стажем не менее девяти лет

2

Участие в профессиональных конкурсах районного (городского), областного, республиканского (международного) уровня

3

Лица, подготовившие победителей, призеров предметных олимпиад, творческих конкурсов, научных и спортивных соревнований районного (городского), областного, республиканского (международного) уровня

4

Использование инновационных методик и педагогических технологий в учебно-воспитательном процессе

5

Разработка, либо участие в разработке методических пособий и учебных программ

6

Публикации в педагогических изданиях

7

Распространение опыта работы (публикация, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе подготовки и проведения республиканских (международных) конференций, семинаров, форумов

8

Проведение обучающих семинаров, тренингов районного, областного (городского), международного уровня, является наставником для молодых педагогов

9

Владение знаниями в области информационно-коммуникационных технологий, МS Office, электронной почтой, сервисами Internet на уровне продвинутого пользователя. Наличие достаточно высокого уровня функциональной грамотности в сфере информационно-коммуникационных технологий, обоснованное применение ИКТ в образовательной деятельности для решения профессиональных, социальных и личностных задач

      Примечание: соответствие рекомендуемым требованиям может быть
подтверждено документами, примерами которых могут служить:
рекомендательные письма, экспертные заключения, решения коллегиальных
органов, материалы и результаты анализа и оценивания проведенных
открытых уроков, материалы по обобщению опыта, документальные
подтверждения достижений и прогресса учащихся, результаты
анкетирования и наблюдений, материалы, подтверждающие руководство
методическими объединениями, а также научными, предметными,
досуговыми кружками.

Приложение 2      
к Инструкции по организации
повышения квалификации 
педагогических кадров  
от 4 января 2013 года № 1

форма           

Руководителю учебного заведения
(фамилия, имя и отчество       
(при наличии) - (далее-Ф.И.О.)   

от _____________________________
Фамилия                        
________________________________
Имя                            
________________________________
Отчество                       
________________________________
Должность                      

                              ЗАЯВЛЕНИЕ

      Я, _________________________ прошу рассмотреть мою кандидатуру
             (Ф.И.О.)
для повышения квалификации педагогических кадров Республики Казахстан
__________ уровня в группе с ________________________ языком
обучения.

______________________                  «____»_____________201__ года
  (подпись заявителя)                    (дата подачи заявления)

Приложение 3      
к Инструкции по организации
повышения квалификации 
педагогических кадров  
от 4 января 2013 года № 1

форма           

                              АНКЕТА
       на курсы повышения квалификации педагогических кадров
                     Республики Казахстан

Ф.И.О.


Дата рождения


Должность


Образование


Квалификационная категория (действительная до)


Общий стаж


Педагогический стаж


Язык обучения


Владение информационными технологиями


Публикации (тема)


Домашний адрес


Контактные телефоны


e-mail


            Предыдущие курсы повышения квалификации

Вид курсов и тема

Место прохождения

Продолжительность курсов













Приложение 4      
к Инструкции по организации
повышения квалификации 
педагогических кадров  
от 4 января 2013 года № 1

форма           

Районный (городской) отдел
образования

                             Протокол
                направления педагогических кадров
                 на курсы повышения квалификации

____________________________________________________________ в
         (Название направляющей организации)
соответствии с решением Педагогического совета от «___» ______ 201__
года № _____ направляет на курсы повышения квалификации
_____________________________________________________________________
 (Наименование организации, реализующей образовательные программы
                        дополнительного образования)
_____________________________________________________________________
                          (Ф.И.О. полностью)
по программе обучения _______________ уровня на срок
с ___________________ по ________________ 201__ года.

_________________________________     _______«__» _______201__ года
Руководитель направляющей организации       М.П. (Подпись)

________________________________     ___________«__»_______201__ года
Руководитель районного (городского) отдела образования М.П. (Подпись)

_______________________________       __________«__»_______201__ года
Руководитель областного, городов Астана и Алматы      МП    (Подпись)
управления образования

Приложение 5      
к Инструкции по организации
повышения квалификации 
педагогических кадров  
от 4 января 2013 года № 1

форма           

                              СЕРТИФИКАТ
                     ____________________________

Қазақстан Республикасы педагог кадрларының
біліктілігін арттырудың деңгейлі
бағдарламалары аясында ушінші (базалық)
деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді
оқыту курстарын аяқтады

окончил (а) курсы обучения учителей по
программе третьего (базового) уровня в
рамках уровневых программ повышения
квалификации педагогических кадров
Республики Казахстан

Ұйымның атауы________________________________________________________________
Наименование организации

Ұйымның жетешісі_____________________________________________________________
Руководитель организации

Берілген күні:
20__ж. “__”__________

Дата выдачи: “__”____________20__г.

III № 000000



III

Приложение 6      
к Инструкции по организации
повышения квалификации 
педагогических кадров  
от 4 января 2013 года № 1

форма           

                            СЕРТИФИКАТ
                   ____________________________

Қазақстан Республикасы педагог кадрларының
біліктілігін арттырудың деңгейлі
бағдарламалары аясында екінші (негізгі)
деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді
оқыту курстарын аяқтады

окончил (а) курсы обучения учителей по
программе второго (основного) уровня в
рамках уровневых программ повышения
квалификации педагогических кадров
Республики Казахстан

Ұйымның атауы________________________________________________________________
Наименование организации

Ұйымның жетешісі_____________________________________________________________
Руководитель организации

Берілген күні:
20__ж. “__”__________

Дата выдачи: “__”____________20__г.

II № 000000



II

Приложение 7      
к Инструкции по организации
повышения квалификации 
педагогических кадров  
от 4 января 2013 года № 1

форма           

                            СЕРТИФИКАТ
                  ____________________________

Қазақстан Республикасы педагог кадрларының
біліктілігін арттырудың деңгейлі
бағдарламалары аясында бірінші (ілгері)
деңгей бағдарламасы бойынша
мұғалімдерді оқыту курстарын аяқтады

окончил (а) курсы обучения учителей по
программе первого (продвинутого) уровня в
рамках уровневых программ повышения
квалификации педагогических кадров
Республики Казахстан

Ұйымның атауы________________________________________________________________
Наименование организации

Ұйымның жетешісі_____________________________________________________________
Руководитель организации

Берілген күні:
20__ж. “__”__________

Дата выдачи: “__”____________20__г.

I № 000000



I