"Мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бақылау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2013 жылғы 4 мамырдағы № 06-7/63 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының 2013 жылғы 26 шілдедегі № 06-7/106 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 28 тамызда № 8679 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 146 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 28.04.2015 № 146 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2013 жылғы 4 мамырдағы № 06-7/63 бұйрығына (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде № 8484 тіркелген, 2013 жылғы 12 маусымдағы № 146 (28085) «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланған) келесі өзерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      аталған бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау қағидаларында:
      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. Көрсетілетін қызметті берушілердің – орталық мемлекеттік органдардың қызметіне тексеру Агенттіктің қызметкерлерімен, орталық мемлекеттік органдардың және оның ведомстволарының аумақтық бөлімшелерінің, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің қызметіне – Агенттіктің аумақтық бөлімшелерінің қызметкерлерімен, сондай-ақ Агенттік басшылығының тапсырмасы бойынша Агенттіктің қызметкерлерімен өз құзыреті шегінде жүргізіледі.
      Тексеру Агенттіктің және оның аумақтық бөлімшелерінің бірінші басшылығының немесе олардың міндетін атқаратын адамдардың тексеруді тағайындау туралы бұйрығы негізінде жүргізіледі.»;
      мынадай мазмұндағы 25-1-тармақпен толықтырылсын:
      «25-1. Орталық мемлекеттік органдар осы Қағидалардың 1-қосымшасындағы нысанға сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша есепті ұсынады.
      Жергілікті атқарушы органдар осы Қағидалардың 2-қосымшасындағы нысанға сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша есепті ұсынады.»;
      26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «26. Ұсынылатын есепте:
      1) көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны;
      2) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алған адамдардың саны;
      3) белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны;
      4) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге шағымдардың саны;
      5) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге шағымдардың қарау мерзімдері бұзылудың саны;
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың көздері;
      7) мемлекеттік қызмет алушылардың шағымдары бойынша ішкі бақылау шеңберінде жүргізілген тексерулердің саны;
      8) мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің талаптарын бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны;
      9) тиісті қолданылған тәртіптік жазалардың саны;
      10) мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерін бұзуды алдын алу бойынша жүргізілген шаралар;
      11) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасының мәселелері бойынша өткізілген семинар-кеңестердің, «дөңгелек үстелдердің», брифингтердің, конференциялардың саны;
      12) мемлекеттік органның (ведомстволық бағыныстағы ведомствоның) қызметкерлерімен мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің мәселелері бойынша бұқаралық ақпарат құралдарында сөйлеулердің саны жөніндегі мәліметтер болуы тиіс.»;
      Осы бұйрыққа 12-қосымшаларындағы редакцияға сәйкес 1, 2-қосымшалармен толықтырылсын.
      2. Агенттіктің Инспекция және бақылау бөлімі (Қ.А. Жапақов):
      1) осы бұйрықты заңнамамен белгіленген тәртіпте Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуін және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін;
      2) осы бұйрықты орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың назарына жеткізсін;
      3) осы бұйрықты Агенттіктің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Агенттік Төрағасының орынбасары С.Қ. Ахметжановқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ресми жариялануға жатады.

      Төраға                                         А. Байменов

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасы
      Статистика агенттігінің
      Төрағасы
      _________ Ә. Смайылов
      2013 жылғы 1 тамыз

Қазақстан Республикасының   
Мемлекеттік қызмет істері агенттігі
Төрағасының          
2013 жылғы 26 шілдедегі     
№ 06-7/106 бұйрығына     
1-қосымша            

Мемлекеттік қызметтер көрсету
сапасын бақылау қағидаларына
1-қосымша           

                                                                Нысан

Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің
сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша
орталық мемлекеттік органның есебі

Есептік кезең 20___ ж.

      Индекс: 1-мқ

      Мерзімділігі: айлық

      Ұсынады: орталық мемлекеттік органдар

      Нысан қайда ұсынылады: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі және оның облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық департаменттері

      Ұсыну мерзімдері: айына бір рет, есептік кезеңнен кейінгі айдың 5-і күнінен кешіктірмей

т. №

Атқарылып жатырған шаралар

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

Барлығы

Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Сәуір

Мамыр

Маусым

Шілде

Тамыз

Қыркүйек

Қазан

Қараша

Желтоқсан

1.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – барлығы:















Соның ішінде:














Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны














Мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны














2.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алған адамдардың саны - барлығы:















Соның ішінде:














Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік қызметтерді алған адамдардың саны














Мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген мемлекеттік қызметтерді алған адамдардың саны














3.

Белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны - барлығы:















Соның ішінде:














Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:














1

Мемлекеттік қызметтің атауы














2

Мемлекеттік қызметтің атауы














3

Мемлекеттік қызметтің атауы





























Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы органмен) белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, соның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:














1

Мемлекеттік қызметтің атауы














2

Мемлекеттік қызметтің атауы














3

Мемлекеттік қызметтің атауы




























4.

Мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны - барлығы:















Соның ішінде:














Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны














Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны














5.

Мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдарды қарау мерзімдерінің бұзылу саны - барлығы:















Соның ішінде:














Адамдардың мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қарау мерзімдер бұзылуының саны














Адамдардың халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қарау мерзімдер бұзылуының саны














6.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың көздері:















жеке тұлғалардан














мемлекеттік органдардан














заңды тұлғалардан;














бағалауға және мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауға уәкілетті органның тапсырмалары














облыс әкімінен














бұқаралық ақпарат құралдарынан














басқа да көздер














7.

Қаралған шағымдардың саны














8.

Шағымдар бойынша жүргізілген тексерулердің саны - барлығы:















Соның ішінде:














мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен














9.

Есептік кезеңнің аяғына шешілмеген шағымдардың саны














10.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің талаптарын бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны - барлығы:















Соның ішінде:














мемлекеттік органдардың қызметкерлері














ведомстволық бағыныстағы мекемелердің қызметкерлері














11.

Тиісті қолданылған тәртіптік жазалардың саны - барлығы:















Соның ішінде:














ескерту














сөгіс














қатаң сөгіс














қызметке сәйкес еместiгi туралы ескерту














қызметiн төмендету














атқаратын қызметiнен босату














12.

Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерін бұзуды алдын алу бойынша жүргізілген шаралар














13.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасының мәселелері бойынша өткізілген семинар-кеңестердің, «дөңгелек үстелдердің», брифингтердің, конференциялардың саны














14.

Мемлекеттік органның (ведомстволық бағыныстағы мекеменің) қызметкерлерімен мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің мәселелері бойынша БАҚ-та сөйлеулердің саны - барлығы:















Соның ішінде:














теледидарда














радиода














газеттерде және басқа да басылымдарда














      М.О.

      Басшы _________________________   ________________________
                      Т.А.Ә.                      қолы

      Орындаушы _____________________  __________________________
                      Т.А.Ә.                      қолы

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды
толтыру бойынша түсініктеме

Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің
сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша
орталық мемлекеттік органның есебі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы әдістемелік ұсыныстар көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша орталық мемлекеттік органның есеп нысанын (бұдан әрі – Есеп нысаны) толтыруына бірыңғай талаптарды анықтайды және ұсыныстық сипатқа ие.
      2. Есеп нысаны Қазақстан Республикасы Президентінің 1999 жылғы 3 желтоқсандағы № 280 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі туралы ереженің 15-тармағы 18) тармақшасына сәйкес әзірленген. Аталған нысанды жүргізудің басты мақсаты мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына ішкі бақылау нәтижелеріне мониторинг жүргізу болып табылады.
      3. Есеп нысаны орталық мемлекеттік органды, оның ведомстволарын, ведомстволық бағыныстағы мекемелерді, сондай-ақ орталық мемлекеттік органның және оның ведомстволарының аумақтық бөлімшелерін есепке алып орталық мемлекеттік органның орталық аппаратымен толтырылады және ай сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 5-і күніне дейін ұсынылады.
      4. Есеп нысаны есептік кезеңнен кейінгі айдың бірінші күніне көрсетілетін қызметтер сапасына ішкі бақылау мәселелері бойынша жүргізілетін бастапқы деректер негізінде өсімдік қорытындысымен толтырылады және ұсынылады.
      5. Есеп нысанына мемлекеттік органның басшысы, ал ол болмаған жағдайда оның міндетін атқаратын адам қол қояды.

2. Есеп нысанын толтыру бойынша түсініктеме

      6. Есептік нысанның 1-тармағында «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабы 2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітілетін Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімінде көрсетілген халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде жалпы көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      7. Есептік нысанның 2-тармағында халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алған адамдардың саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      Сонымен бірге, көрсетілетін қызмет алушының көрсетілетін қызметті алу жөніндегі өтінішін оның есептік кезеңде көрсетілетін қызмет берушіге тиісті көрсетілетін қызмет түрін алу үшін өтініштерінің қайталанған санына қарамастан тек ғана бір рет есептеу және қосу қажет.
      8. Есептік нысанның 3-тармағында халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерімен белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны туралы сандық мәліметтер көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің кесінінде көрсетіледі.
      9. Есептік нысанның 4-тармағында көрсетілетін қызмет алушылардың халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      10. Есептік нысанның 5-тармағында көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушылардың Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасымен белгіленген халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде мемлекеттік көрсетілген қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдарды қарау мерзімдерінің бұзылу саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      11. Есептік нысанның 6-тармағында мемлекеттік қызметтер алушылардың мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың көздерінің саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      12. Есептік нысанның 7-тармағында есептік кезеңде мемлекеттік қызметтер алушылардың қаралған шағымдардың жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      13. Есептік нысанның 8-тармағында есептік кезеңде мемлекеттік қызмет алушылардың мемлекеттік көрсетілген қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдары бойынша ішкі бақылау шеңберінде, соның ішінде мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен жүргізілген тексерулердің жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      14. Есептік нысанның 9-тармағында мемлекеттік қызмет алушылардың мемлекеттік көрсетілген қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдарының шешілмеген жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      15. Есептік нысанның 10-тармағында мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттері мен стандарттарының талаптарын бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың, соның ішінде орталық мемлекеттік органның орталық аппараты, оның ведомстволары, орталық мемлекеттік органның және оның ведомстволарының аумақтық бөлімшелері, сондай-ақ ведомстволық бағыныстағы мекемелердің кесінінде жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      16. Есептік нысанның 11-тармағында есептік кезеңде мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттері мен стандарттарының талаптарын бұзғаны үшін тиісті қолданылған тәртіптік жазалардың, соның ішінде тәртіптік жазалар кесінінде жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      17. Есептік нысанның 12-тармағында жергілікті атқарушы органдармен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерін бұзуды алдын алу бойынша қабылданған шаралардың жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      18. Есептік нысанның 13-тармағында мемлекеттік органмен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасының мәселелері бойынша өткізілген семинар-кеңестердің, «дөңгелек үстелдердің», брифингтердің, конференциялардың жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      19. Есептік нысанның 14-тармағында жергілікті атқарушы органдардың (ведомстволық бағыныстағы мекеменің) қызметкерлерімен мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің мәселелері бойынша бұқаралық ақпарат құралдарында сөйлеулердің саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.

Қазақстан Республикасының   
Мемлекеттік қызмет істері агенттігі
Төрағасының          
2013 жылғы 26 шілдедегі     
№ 06-7/106 бұйрығына     
2-қосымша            

Мемлекеттік қызметтер көрсету
сапасын бақылау қағидаларына
2-қосымша           

                                                                Нысан

Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің
сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша
жергілікті атқарушы органның есебі

Есептік кезең 20___ ж.

      Индекс: 2-мқ

      Мерзімділігі: айлық

      Ұсынады: облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдіктері

      Нысан қайда ұсынылады: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі және оның облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық департаменттері

      Ұсыну мерзімдері: айына бір рет, есептік кезеңнен кейінгі айдың 5-і күнінен кешіктірмей

т. №

Атқарылып жатырған шаралар

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

Барлығы

Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Сәуір

Мамыр

Маусым

Шілде

Тамыз

Қыркүйек

Қазан

Қараша

Желтоқсан

1.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – барлығы:















Соның ішінде:














Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны














Мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны














2.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алған адамдардың саны - барлығы:















Соның ішінде:














Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік қызметтерді алған адамдардың саны














Мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетліген мемлекеттік қызметтерді алған адамдардың саны














3.

Белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны - барлығы:















Соның ішінде:














Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:














1

Мемлекеттік қызметтің атауы














2

Мемлекеттік қызметтің атауы














3

Мемлекеттік қызметтің атауы





























Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы органмен) белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, соның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:














1

Мемлекеттік қызметтің атауы














2

Мемлекеттік қызметтің атауы














3

Мемлекеттік қызметтің атауы




























4.

Мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны - барлығы:















Соның ішінде:














Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны














Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны














5.

Мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдарды қарау мерзімдерінің бұзылу саны - барлығы:















Соның ішінде:














Адамдардың мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қарау мерзімдер бұзылуының саны














Адамдардың халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қарау мерзімдері бұзылуының саны














6.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың көздері:















жеке тұлғалардан














мемлекеттік органдардан














заңды тұлғалардан;














бағалауға және мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауға уәкілетті органның тапсырмалары














облыс әкімінен














бұқаралық ақпарат құралдарынан














басқа да көздер














7.

Қаралған шағымдардың саны














8.

Шағымдар бойынша жүргізілген тексерулердің саны - барлығы:















Соның ішінде:














мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен














9.

Есептік кезеңнің аяғына шешілмеген шағымдардың саны














10.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің талаптарын бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны - барлығы:















Соның ішінде:














жергілікті атқарушы органдардың қызметкерлері














ведомстволық бағыныстағы мекемелердің қызметкерлері














11.

Тиісті қолданылған тәртіптік жазалардың саны - барлығы:















Соның ішінде:














ескерту














сөгіс














қатаң сөгіс














қызметке сәйкес еместiгi туралы ескерту














қызметiн төмендету














атқаратын қызметiнен босату














12.

Жергілікті атқарушы органдармен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерін бұзуды алдын алу бойынша жүргізілген шаралар














13.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасының мәселелері бойынша өткізілген семинар-кеңестердің, «дөңгелек үстелдердің», брифингтердің, конференциялардың саны














14.

Жергілікті атқарушы органдардың (ведомстволық бағыныстағы мекеменің) қызметкерлерімен мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің мәселелері бойынша БАҚ-та сөйлеулердің саны - барлығы:















Соның ішінде:














теледидарда














радиода














газеттерде және басқа да басылымдарда














      М.О.

      Басшы _________________________   ________________________
                      Т.А.Ә.                      қолы

      Орындаушы _____________________  __________________________
                      Т.А.Ә.                      қолы

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды
толтыру бойынша түсініктеме

Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің
сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша
жергілікті атқарушы органның есебі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы әдістемелік ұсыныстар көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша жергілікті атқарушы органның есеп нысанын (бұдан әрі – Есеп нысаны) толтыруына бірыңғай талаптарды анықтайды және ұсыныстық сипатқа ие.
      2. Есеп нысаны Қазақстан Республикасы Президентінің 1999 жылғы 3 желтоқсандағы № 280 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі туралы ереженің 15-тармағы 18) тармақшасына сәйкес әзірленген. Аталған нысанды жүргізудің басты мақсаты мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына ішкі бақылау нәтижелеріне мониторинг жүргізу болып табылады.
      3. Есеп нысаны облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерін есепке алып облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдіктерімен толтырылады және ай сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 5-і күніне дейін ұсынылады.
      4. Есеп нысаны есептік кезеңнен кейінгі айдың бірінші күніне көрсетілетін қызметтер сапасына ішкі бақылау мәселелері бойынша жүргізілетін бастапқы деректер негізінде өсімдік қорытындысымен толтырылады және ұсынылады.
      5. Есеп нысанына мемлекеттік органның басшысы, ал ол болмаған жағдайда оның міндетін атқаратын адам қол қояды.

2. Есеп нысанын толтыру бойынша түсініктеме

      6. Есептік нысанның 1-тармағында «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабы 2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітілетін Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімінде көрсетілген халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде жалпы көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      7. Есептік нысанның 2-тармағында халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алған адамдардың саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      Сонымен бірге, көрсетілетін қызмет алушының көрсетілетін қызметті алу жөніндегі өтінішін оның есептік кезеңде көрсетілетін қызмет берушіге тиісті көрсетілетін қызмет түрін алу үшін өтініштерінің қайталанған санына қарамастан тек ғана бір рет есептеу және қосу қажет.
      8. Есептік нысанның 3-тармағында халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерімен белгіленген мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны туралы сандық мәліметтер көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің кесінінде көрсетіледі.
      9. Есептік нысанның 4-тармағында көрсетілетін қызмет алушылардың халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      10. Есептік нысанның 5-тармағында көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушылардың Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасымен белгіленген халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы және мемлекеттік органның өзінде мемлекеттік көрсетілген қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдарды қарау мерзімдерінің бұзылу саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      11. Есептік нысанның 6-тармағында мемлекеттік қызметтер алушылардың мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың көздерінің саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      12. Есептік нысанның 7-тармағында есептік кезеңде мемлекеттік қызметтер алушылардың қаралған шағымдардың жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      13. Есептік нысанның 8-тармағында есептік кезеңде мемлекеттік қызмет алушылардың мемлекеттік көрсетілген қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдары бойынша ішкі бақылау шеңберінде, соның ішінде мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен жүргізілген тексерулердің жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      14. Есептік нысанның 9-тармағында мемлекеттік қызмет алушылардың мемлекеттік көрсетілген қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдарының шешілмеген жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      15. Есептік нысанның 10-тармағында мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттері мен стандарттарының талаптарын бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың, соның ішінде облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің және ведомстволық бағыныстағы мекемелер кесінінде жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      16. Есептік нысанның 11-тармағында есептік кезеңде мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттері мен стандарттарының талаптарын бұзғаны үшін тиісті қолданылған тәртіптік жазалардың, соның ішінде тәртіптік жазалар кесінінде жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      17. Есептік нысанның 12-тармағында жергілікті атқарушы органдармен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерін бұзуды алдын алу бойынша қабылданған шаралардың жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      18. Есептік нысанның 13-тармағында мемлекеттік органмен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасының мәселелері бойынша өткізілген семинар-кеңестердің, «дөңгелек үстелдердің», брифингтердің, конференциялардың жалпы саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.
      19. Есептік нысанның 14-тармағында жергілікті атқарушы органдардың (ведомстволық бағыныстағы мекеменің) қызметкерлерімен мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің мәселелері бойынша бұқаралық ақпарат құралдарында сөйлеулердің саны туралы сандық мәліметтер көрсетіледі.

О внесении изменений и дополнений в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 4 мая 2013 года № 06-7/63 "Об утверждении правил контроля за качеством оказания государственных услуг"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 26 июля 2013 года № 06-7/106. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2013 года № 8679. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 28 апреля 2015 года № 146

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы и противодействию коррупции от 28.04.2015 № 146 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 4 мая 2013 года № 06-7/63 «Об утверждении правил контроля за качеством оказания государственных услуг» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8484, опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 12 июня 2013 года № 198-199 (27472-27473)), следующие изменения и дополнения:
      в Правилах контроля за качеством оказания государственных услуг, утвержденных указанным приказом:
      пункт 6 изложить в следующей редакции:
      «6. Проверка деятельности услугодателей - центральных государственных органов проводятся сотрудниками Агентства, а территориальных подразделений центральных государственных органов и его ведомств, местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимов районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов – сотрудниками территориальных подразделений Агентства в пределах их компетенции, а также сотрудниками Агентства по поручению руководства Агентства.
      Проверка проводится на основании приказа о назначении проверки изданного первыми руководителями Агентства и его территориальных подразделений или лицами исполняющих их обязанности.»;
      дополнить пунктом 25-1 следующего содержания:
      «25-1. Центральные государственные органы предоставляют отчет о работе по внутреннему контролю за качеством предоставляемых государственных услуг по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      Местные исполнительные органы предоставляют отчет о работе по внутреннему контролю за качеством предоставляемых государственных услуг по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.»;
      пункт 26 изложить в следующей редакции:
      «26. В предоставляемом отчете должны содержаться сведения:
      1) о количестве оказанных государственных услуг;
      2) о количестве лиц, получивших государственные услуги;
      3) о количестве государственных услуг, оказанных с нарушением установленных сроков;
      4) о количестве жалоб лиц на оказанные услуги;
      5) о количестве нарушений сроков рассмотрения жалоб лиц на услуги;
      6) об источниках поступления жалоб на качество оказания государственной услуги;
      7) о количестве проведенных проверок в рамках внутреннего контроля по жалобам услугополучателей;
      8) о количестве лиц, привлеченных к дисциплинарной ответственности за нарушение требований стандартов и регламентов государственных услуг;
      9) о количестве наложенных соответствующих дисциплинарных взысканий;
      10) о мерах, принятых государственным органом (подведомственной организацией) по профилактике нарушений требований стандартов и регламентов государственных услуг;
      11) о количестве проведенных семинаров-совещаний, «круглых столов», брифингов, конференций по вопросам качества оказания государственных услуг;
      12) о количестве выступлений сотрудников государственного органа (подведомственной организации) в средствах массовой информации по вопросам оказания государственных услуг.»;
      дополнить приложениями 1, 2 в редакции согласно приложениям 1, 2 к настоящему приказу.
      2. Отделу инспекции и контроля Агентства (Жапаков К.А.):
      1) обеспечить в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и официальное опубликование в средствах массовой информации;
      2) довести настоящий приказ до сведения центральных государственных и местных исполнительных органов;
      3) обеспечить размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Ахметжанова С.К.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан и подлежит официальному опубликованию.

      Председатель                               А. Байменов

       «СОГЛАСОВАН»
      Председатель Агентства
      Республики Казахстан
      по статистике
      ____________ А. Смаилов
      1 августа 2013 года

Пояснение по заполнению формы,
предназначенной для сбора административных данных

Отчет о работе местного исполнительного органа
по внутреннему контролю
за качеством предоставляемых государственных услуг

1. Общие положения

      1. Настоящие Методические рекомендации определяют единые требования по заполнению формы отчета о работе местного исполнительного органа по внутреннему контролю за качеством предоставляемых государственных услуг (далее – Форма отчета) и носят рекомендательный характер.
      2. Форма отчета разработана в соответствии подпунктом 18) пункта 15 Положения об Агентстве Республики Казахстан по делам государственной службы, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 3 декабря 1999 года № 280. Основной задачей введения данной формы является проведения мониторинга результатов внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг.
      3. Форма отчета заполняется и предоставляется акиматом области, городов Астаны и Алматы с учетом местных исполнительных органов области, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимов районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов каждый месяц до 5 числа месяца, следующего за отчетным периодом.
      4. Форма отчета заполняется и предоставляется с нарастающим итогом на основании данных первичного учета, организуемого по вопросам внутреннего контроля за качеством предоставляемых услуг на первое число месяца, следующего за отчетным периодом.
      5. Форму отчета подписывает руководитель государственного органа, а в случае его отсутствия, лицо, исполняющее его обязанности.

2. Пояснение по заполнению формы отчета

      6. В пункте 1 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве оказанных государственных услуг, указанных в Реестре государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам, утверждаемый постановлением Правительства Республики Казахстан в соответствии с подпунктом 2) статьи 6 Закона Республики Казахстан «О государственных услугах», в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде.
      7. В пункте 2 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве лиц, получивших государственные услуги в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде.
      При этом обращение услугополучателя за получением государственной услуги следует учитывать и включать в отчет только один раз, независимо от количества повторных его обращений за получением конкретного вида государственной услуги в адрес услугодателя в течение отчетного периода.
      8. В пункте 3 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве государственных услуг, оказанных с нарушением установленных в стандартах и регламентах оказания государственных услуг сроков в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде в разрезе государственных услуг.
      9. В пункте 4 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве жалоб услугополучателей на качество оказания государственных услуг, оказанных в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде.
      10. В пункте 5 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве нарушений сроков рассмотрения жалоб услугополучателей на качество оказания государственных услуг, установленных законодательством Республики Казахстан о государственных услугах, оказанных в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде.
      11. В пункте 6 формы отчета указываются количественные данные об источниках поступления жалоб услугополучателей на качество оказания государственной услуги.
      12. В пункте 7 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве рассмотренных жалоб услугополучателей в отчетном периоде.
      13. В пункте 8 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве проведенных проверок в рамках внутреннего контроля по жалобам услугополучателей на качество оказания государственных услуг, в том числе с участием иных заинтересованных государственных органов в отчетном периоде.
      14. В пункте 9 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве неразрешенных жалоб услугополучателей на качество оказания государственных услуг на конец отчетного периода.
      15. В пункте 10 формы отчета приводятся количественные данные об общем количестве лиц, привлеченных к дисциплинарной ответственности за нарушение требований стандартов и регламентов оказания государственных услуг, в том числе в разрезе сотрудников местных исполнительных органов области, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимов районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов и подведомственных организаций.
      16. В пункте 11 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве наложенных соответствующих дисциплинарных взысканий в отчетном периоде на лиц за нарушение требований стандартов и регламентов оказания государственных услуг, в том числе в разрезе видов дисциплинарных взысканий.
      17. В пункте 12 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве мер, принятых местными исполнительными органами по профилактике нарушений требований стандартов и регламентов оказания государственных услуг.
      18. В пункте 13 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве проведенных государственным органом семинаров-совещаний, «круглых столов», брифингов, конференций по вопросам повышения качества оказания государственных услуг.
      19. В пункте 14 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве выступлений сотрудников государственного органа в средствах массовой информации по вопросам оказания государственных услуг.

Приложение 1            
к приказу Председателя     
Агентства Республики Казахстан
по делам государственной службы
от 26 июля 2013 года № 06-7/106

Приложение 1          
к Правилам контроля за качеством
оказания государственных услуг

Форма           

                                   Отчет о работе
                    центрального государственного органа
                               по внутреннему контролю
            за качеством предоставляемых государственных услуг

                              Отчетный период 20___ г.

Индекс: 1-мк

Периодичность: месячная

Представляют: центральные государственные органы

Куда представляется форма: Агентство Республики Казахстан по делам
государственной службы и его территориальные департаменты по
областям, городам Астане и Алматы

Срок представления – один раз в месяц, не позднее 5 числа месяца,
следующего за отчетным периодом

№ п/п

Выполняемые мероприятия

1 квартал

2 квартал

3 квартал

4 квартал

Всего


Январь

Февраль

Март

Апрель

Май

Июнь

Июль

Август

Сентябрь

Октябрь

Ноябрь

Декабрь


1.

Количество оказанных государственных услуг – всего:















В том числе:














Количество государственных услуг, оказанных государственным органом (подведомст-
венной организацией) через центры обслуживания населения














Количество государственных услуг, оказанных в государственном органе (подведомст-
венной организации)














2.

Количество лиц, получивших государст-
венные услуги - всего:















В том числе:














Количество лиц, получивших государст-
венные услуги через центры обслуживания населения














Количество лиц, получивших государственные услуги в государственном органе (подведомст-
венной организации)














3.

Количество государственных услуг, оказанных с нарушением установленных сроков - всего:















В том числе:














Количество государственных услуг, оказанных с нарушением установленных сроков государственным органом (подведомст-
венной организацией), в том числе по видам услуг:














1

Наименование государственной услуги














2

Наименование государственной услуги














3

Наименование государственной услуги





























Количество государственных услуг, оказанных с нарушением установленных сроков государственным органом (подведомст-
венной организацией) через центры обслуживания населения, в том числе по видам услуг:














1

Наименование государственной услуги














2

Наименование государственной услуги














3

Наименование государственной услуги




























4.

Количество жалоб лиц на оказанные услуги - всего:















В том числе:














Количество жалоб лиц на услуги, оказанные государственным органом (подведомст-
венной организацией)














Количество жалоб лиц на услуги, оказанные государственным органом (подведомст-
венной организацией) через центры обслуживания населения














5.

Количество нарушений сроков рассмотрения жалоб лиц на услуги - всего:















В том числе:














Количество нарушений сроков рассмотрения жалоб лиц на услуги, оказанные государственным органом (подведомст-
венной организацией)














Количество нарушений сроков рассмотрения жалоб лиц на услуги, оказанные государственным органом (подведомст-
венной организацией) через центры обслуживания населения














6.

Источники поступления жалоб на качество оказания государственной услуги:















от физических лиц;














от государственных органов;














от юридических лиц;














поручения уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг;














от акима области;














из средств массовой информации;














из других источников














7.

Рассмотрено жалоб














8.

Проведено проверок по жалобам - всего:















В том числе:














с участием иных заинтересованных государственных органов














9.

Остаток неразрешенных жалоб на конец отчетного периода














10.

Количество лиц, привлеченных к дисциплинарной ответственности за нарушение требований стандартов и регламентов государственных услуг - всего:















В том числе:














сотрудники государственных органов














сотрудники подведомст-
венных организаций














11.

Количество наложенных соответствующих дисциплинарных взысканий - всего:















В том числе:














замечание














выговор














строгий выговор














предупреждение о неполном служебном соответствии














понижение в должности














увольнение с занимаемой должности














12.

Меры, принятые государственным органом (подведомст-
венной организацией) по профилактике нарушений требований стандартов и регламентов государственных услуг














13.

Проведено семинаров-
совещаний, «круглых столов», брифингов, конференций по вопросам качества оказания государственных услуг














14.

Выступление сотрудников государственного органа (подведомст-
венной организации) в СМИ по вопросам оказания государственных услуг - всего:















В том числе:














на телевидении;














на радио;














в газетах и других печатных изданиях














М.П.

Руководитель      ________________________      _____________________
                             Ф.И.О.                   подпись

Исполнитель       ________________________      _____________________
                             Ф.И.О.                   подпись

Пояснение по заполнению формы,
предназначенной для сбора административных данных

Отчет о работе центрального государственного органа
по внутреннему контролю
за качеством предоставляемых государственных услуг

1. Общие положения

      1. Настоящие Методические рекомендации определяют единые требования по заполнению формы отчета о работе центрального государственного органа по внутреннему контролю за качеством предоставляемых государственных услуг (далее – форма отчета) и носят рекомендательный характер.
      2. Форма отчета разработана в соответствии с подпунктом 18) пункта 15 Положения об Агентстве Республики Казахстан по делам государственной службы, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 3 декабря 1999 года № 280. Основной задачей введения данной формы является проведения мониторинга результатов внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг.
      3. Форма отчета заполняется и предоставляется центральным аппаратом центрального государственного органа с учетом центрального государственного органа, его ведомств, подведомственных организаций, а также территориальными подразделениями центрального государственного органа и его ведомств каждый месяц до 5 числа месяца, следующего за отчетным периодом.
      4. Форма отчета заполняется и предоставляется с нарастающим итогом на основании данных первичного учета, организуемого по вопросам внутреннего контроля за качеством предоставляемых услуг на первое число месяца, следующего за отчетным периодом.
      5. Форму отчета подписывает руководитель государственного органа, а в случае его отсутствия, лицо, исполняющее его обязанности.

2. Пояснение по заполнению формы отчета

      6. В пункте 1 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве оказанных государственных услуг, указанных в Реестре государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам, утверждаемый постановлением Правительства Республики Казахстан в соответствии с подпунктом 2) статьи 6 Закона Республики Казахстан
«О государственных услугах», в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде.
      7. В пункте 2 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве лиц, получивших государственные услуги в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде.
      При этом обращение услугополучателя за получением государственной услуги следует учитывать и включать в отчет только один раз, независимо от количества повторных его обращений за получением конкретного вида государственной услуги в адрес услугодателя в течение отчетного периода.
      8. В пункте 3 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве государственных услуг, оказанных с нарушением установленных в стандартах и регламентах оказания государственных услуг сроков в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде в разрезе государственных услуг.
      9. В пункте 4 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве жалоб услугополучателей на качество оказания государственных услуг, оказанных в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде.
      10. В пункте 5 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве нарушений сроков рассмотрения жалоб услугополучателей на качество оказания государственных услуг, установленных законодательством Республики Казахстан о государственных услугах, оказанных в самом государственном органе и через центры обслуживания населения в отчетном периоде.
      11. В пункте 6 формы отчета указываются количественные данные об источниках поступления жалоб услугополучателей на качество оказания государственной услуги.
      12. В пункте 7 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве рассмотренных жалоб услугополучателей в отчетном периоде.
      13. В пункте 8 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве проведенных проверок в рамках внутреннего контроля по жалобам услугополучателей на качество оказания государственных услуг, в том числе с участием иных заинтересованных государственных органов в отчетном периоде.
      14. В пункте 9 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве неразрешенных жалоб услугополучателей на качество оказания государственных услуг на конец отчетного периода.
      15. В пункте 10 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве лиц, привлеченных к дисциплинарной ответственности за нарушение требований стандартов и регламентов оказания государственных услуг, в том числе в разрезе сотрудников центрального аппарата центрального государственного органа, его ведомств, территориальных подразделений центрального государственного органа и его ведомств, а также подведомственных организаций.
      16. В пункте 11 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве наложенных соответствующих дисциплинарных взысканий в отчетном периоде на лиц за нарушение требований стандартов и регламентов оказания государственных услуг, в том числе в разрезе видов дисциплинарных взысканий.
      17. В пункте 12 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве мер, принятых государственным органом по профилактике нарушений требований стандартов и регламентов оказания государственных услуг.
      18. В пункте 13 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве проведенных государственным органом семинаров-совещаний, «круглых столов», брифингов, конференций по вопросам повышения качества оказания государственных услуг.
      19. В пункте 14 формы отчета указываются количественные данные об общем количестве выступлений сотрудников государственного органа в средствах массовой информации по вопросам оказания государственных услуг.

Приложение 2          
к приказу Председателя    
Агентства Республики Казахстан
по делам государственной службы
от 26 июля 2013 года № 06-7/106

Приложение 2         
к Правилам контроля за качеством
оказания государственных услуг

Форма           

                                     Отчет о работе
                       местного исполнительного органа
                                по внутреннему контролю
             за качеством предоставляемых государственных услуг

                             Отчетный период 20___ г.

Индекс: 2-мк

Периодичность: месячная

Представляют: акиматы областей, городов Астаны и Алматы

Куда представляется форма: Агентство Республики Казахстан по делам
государственной службы и его территориальные департаменты по
областям, городам Астане и Алматы

Срок представления – один раз в месяц, не позднее 5 числа месяца,
следующего за отчетным периодом


п/п

Выполняемые мероприятия

1 квартал

2 квартал

3 квартал

4 квартал

Всего


Январь

Февраль

Март

Апрель

Май

Июнь

Июль

Август

Сентябрь

Октябрь

Ноябрь

Декабрь


1.

Количество оказанных государственных услуг – всего:















В том числе:














Количество государственных услуг, оказанных государственным органом (подведомст-
венной организацией) через центры обслуживания населения














Количество государственных услуг, оказанных в государственном органе (подведомст-
венной организации)














2.

Количество лиц, получивших государственные услуги - всего:















В том числе:














Количество лиц, получивших государст-
венные услуги через центры обслуживания населения














Количество лиц, получивших государственные услуги в государственном органе (подведомст-
венной организации)














3.

Количество государственных услуг, оказанных с нарушением установленных сроков - всего:















В том числе:














Количество государственных услуг, оказанных с нарушением установленных сроков государственным органом (подведомст-
венной организацией), в том числе по видам услуг:














1

Наименование государственной услуги














2

Наименование государственной услуги














3

Наименование государственной услуги





























Количество государственных услуг, оказанных с нарушением установленных сроков государственным органом (подведомст-
венной организацией) через центры обслуживания населения, в том числе по видам услуг:














1

Наименование государственной услуги














2

Наименование государственной услуги














3

Наименование государственной услуги




























4.

Количество жалоб лиц на оказанные услуги - всего:















В том числе:














Количество жалоб лиц на услуги, оказанные государственным органом (подведомст-
венной организацией)














Количество жалоб лиц на услуги, оказанные государственным органом (подведомст-
венной организацией) через центры обслуживания населения














5.

Количество нарушений сроков рассмотрения жалоб лиц на услуги - всего:















В том числе:














Количество нарушений сроков рассмотрения жалоб лиц на услуги, оказанные государственным органом (подведомст-
венной организацией)














Количество нарушений сроков рассмотрения жалоб лиц на услуги, оказанные государственным органом (подведомст-
венной организацией) через центры обслуживания населения














6.

Источники поступления жалоб на качество оказания государственной услуги:















от физических лиц;














от государственных органов;














от юридических лиц;














поручения уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг;














от акима области;














из средств массовой информации;














из других источников














7.

Рассмотрено жалоб














8.

Проведено проверок по жалобам - всего:















В том числе:














с участием иных заинтересованных государственных органов














9.

Остаток неразрешенных жалоб на конец отчетного периода














10.

Количество лиц, привлеченных к дисциплинарной ответственности за нарушение требований стандартов и регламентов государственных услуг - всего:















В том числе:














сотрудники местных исполнительных органов














сотрудники подведомст-
венных организаций














11.

Количество наложенных соответствующих дисциплинарных взысканий - всего:















В том числе:














замечание














выговор














строгий выговор














предупреждение о неполном служебном соответствии














понижение в должности














увольнение с занимаемой должности














12.

Меры, принятые местными исполнительными органами (подведомст-
венной организацией) по профилактике нарушений требований стандартов и регламентов государственных услуг














13.

Проведено семинаров-
совещаний, «круглых столов», брифингов, конференций по вопросам качества оказания государственных услуг














14.

Выступление сотрудников государственного органа (подведомст-
венной организации) в СМИ по вопросам оказания государственных услуг - всего:















В том числе:














на телевидении;














на радио;














в газетах и других печатных изданиях














М.П.

Руководитель      ________________________      _____________________
                           Ф.И.О.                   подпись

Исполнитель       ________________________      _____________________
                           Ф.И.О.                   подпись