"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2013 жылғы 21 ақпандағы № А-2/83 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 3 сәуірде № 3697 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2013 жылғы 3 маусымдағы № А-5/225 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 03.06.2013 № А-5/225 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына, "Ақпараттандыру туралы" 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 29-бабына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" электрондық мемлекеттiк қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2012 жылғы 10 тамыздағы № А-9/393  (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3436 болып тіркелген, 2012 жылы 25 тамызда "Арқа ажары" және "Акмолинская правда" газеттерінде жарияланған) қаулысының күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің орынбасары А.Қайнарбековке жүктелсін.
      4. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақмола облысының әкімі                     Қ.Айтмұхаметов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация
      министрі                                   А.Жұмағалиев

Ақмола облысы әкімдігінің
2013 жылғы 21 ақпандағы
№ А-2/83 қаулысымен  
бекітілген      

"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" электрондық мемлекеттiк қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі - қызмет) "Ақмола облысының мәдениет басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет көрсетуші) сонымен бірге "электрондық үкімет" www.e.gov.kz немесе "E-лицензиялау" www.elicense.kz веб-порталдары арқылы көрсетіледі (бұдан әрі - ЭҮП).
      2. Қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 19 желтоқсандағы № 1614 қаулысымен бекітілген "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Қызметтi автоматтандыру дәрежесi: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсетудiң түрi: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе – ақпаратты аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып сақтауға, өңдеуге, іздеуге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      2) "электрондық үкімет" веб-порталы – нормативтік-құқықтық базаны қоса алғанда барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге бірыңғай қол жеткізу терезесі болып табылатын ақпараттық жүйе (ЭҮП);
      3) "Е-лицензиялау" веб-порталы - берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта қалпына келтірілген және қолданысын тоқтатқан лицензиялар, сондай-ақ, лицензиар беретін лицензияның сәйкестендіру нөмірін орталықтан құрайтын қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) жүзеге асырушы лицензиаттың (объектілері, орындары, учаскелері) филиалдары, өкілдіктері туралы мәліметті қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ);
      4) "электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан - ЭҮШ) – электрондық қызметтерді жүзеге асыру шеңберінде "электрондық үкімет" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе;
      5) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы – Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олардың өкілеттіктерінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұсыну мақсатында ақпаратты автоматтандырып жинауға, сақтауға және өңдеуге, Ұлттық жеке сәйкестендіру нөмірлері тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      6) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы – Қазақстан Республикасында заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олардың өкілеттіктерінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұсыну мақсатында ақпаратты автоматтандырып жинауға, сақтауға және өңдеуге, Ұлттық бизнес-сәйкестендіру нөмірлері тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      7) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      8) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) - жеке тұлға үшін қалыптасатын, сондай-ақ, жеке кәсіпкердің, өзіндік кәсіпкерлік түрінің белсенділігін жүзеге асыратын бірегей нөмір;
      9) бизнес-сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түріндегі қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      10) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпаратты ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъекті (алушы, қызмет беруші);
      11) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      12) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиістігін және мазмұнының өзгермейтінін растайтын электрондық цифрлық символдар жинағы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      13) электрондық құжат – онда ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңбаның көмегімен куәландырылған құжат;
      14) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекет қызмет;
      15) функционалдық құрылымдық бірлік (бұдан әрі - ФҚБ) - бұл электронды қызмет көрсетуге қатысқан кезеңде, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің, мекемелердің немесе басқа да ұйымдар мен ақпараттық жүйелердің тізімі;

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызмет беруші қызметінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы әрбір қадамдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) тұтынушы өзінің  ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-та тіркеуді жүзеге асырады, ол тұтынушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (ЭҮП-та тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – қызмет алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының ЭҮП-ға парольді енгізу үдерісі (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт - ЭҮП-да логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде жөнсіздіктер бар болуына байланысты ЭҮП-дың авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету және нысанның құрылымы мен форматтық талаптарының есебімен, сұрау нысанына электронды түрде қажетті құжаттарды бекіте отырып, оны (деректерді енгізу) тұтынушының толтыруы үшін экранға сұрау нысанын шығаруы;
      6) 4-үдеріс – сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін қызмет алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт - ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тізімде кері қайтарылған тіркеу куәліктерінің (жойылғандар) болмауын сондай-ақ, сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН арасында және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін ЭҮП-да тексеру;
      8) 5-үдеріс - Тұтынушының ЭЦҚ-ның түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6–үдеріс - Тұтынушының ЭЦҚ арқылы  қызметті көрсетуге  сұрау салудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      10) 7-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де электронды құжатты (қызмет алушының сұрау салуын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұрау салуды өңдеу;
      11) 3-шарт - қызмет көрсетушінің рұқсат беру үшін  тұтынушының біліктілік талаптарына  және негіздерге  сәйкестігін тексеруі;
      12) 8-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызмет алушы деректерінде жөнсіздіктердің болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру.
      13) 9-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастырылған  (порталда мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру) қызмет алушының қызмет нәтижесін алуы.Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен құрылады.
      7. Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы (өзара функционалдық іс-әрекеттің № 2 диаграммасы) қызмет көрсетушінің қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген:
      1) 1-үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет көрсетуші қызметкерінің логин мен парольді "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға  енгізуі;
      2) 1-шарт - қызмет көрсетушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің нақтылығын "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да логин және пароль арқылы тексеру;
      3) 2-үдеріс - қызмет көрсетуші қызметкерінің деректерінде жөнсіздіктердің болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да құру.
      4) 3-үдеріс - қызмет көрсетуші осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға өтінім түрін шығаруы және қызмет көрсетуші қызметкерінің  тұтынушы деректерін енгізуі;
      5) 4-үдеріс - ЭҮШ арқылы қызмет алушы туралы деректерді ЖТ МДБ/ЗТ МДБ жіберу;
      6) 2-шарт - қызмет алушы деректерінің ЖТ МДБ/ЗТ МДБ бар болуын тексеру;
      7) 5–үдеріс - тұтынушы деректерінің ЖТ МДБ/ЗТ МДБ болмауына байланысты деректерді алудың  мүмкін еместігі  туралы хабарламаны құру;
      8) 6-үдеріс - құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгісі бөлігінде сұрау салу нысанын толтыру және қызмет алушы ұсынған қажетті құжаттарды қызмет көрсетуші қызметкерінің сканерлеуі және оларды сұрау салу нысанына бекіту;
      9) 7-үдеріс - сұрауды "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызметті өңдеу;
      10) 3-шарт - қызмет көрсетушінің рұқсат беру үшін қызмет алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызмет алушы деректерінде жөнсіздіктердің бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 9-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастырылған (порталда мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру) қызмет нәтижесін қызмет алушының алуы. Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен құрылады.
      8. Қызметті көрсету үшін сұрау салудың формаларын толтыру бойынша әрекеттерді сипаттау:
      1) пайдаланушының ЭҮП-ға кіру үшін электрондық лицензия берілетін тұлғаның деректерін (логині мен паролін) енгізуі;
      2) "Рұқсат беру" қызметін таңдау;
      3) "Online қызметіне тапсырыс беру" кнопкасының көмегімен қызметке тапсырыс беру;
      4) сұрау салуды толтыру:
      ЖСН/БСН автоматты түрде, пайдаланушының ЭҮП-ке тіркелу нәтижесі бойынша таңдалады;
      пайдаланушы "сұрау салуды жөнелту" кнопкасының көмегімен сұрауға қол қоюды іске асырады;
      5) пайдаланушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) сұрау салуға қол қою – пайдаланушы «қол қою» кнопканың көмегімен ЭЦҚ сұрау салуға қол қоюды іске асырады, одан кейін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға өңдеуге беріледі;
      7) тұтынушының тұтынушымен  сұратылған ақпаратты  "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да мағынасы туралы хабарламаны алуы;
      8) сұрау салудың "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да өңделуі:
      пайдаланушы дисплейінің экранында төмендегі ақпарат шығады: ЖСН/БСН; сұрау салу нөмірі; қызмет түрі; сұраным мәртебесі; қызмет көрсету мерзімі;
      "мәртебені жаңарту" кнопкасының көмегімен тұтынушыға сұрау салуды өңдеу нәтижелерін көру мүмкіндігі беріледі;
      "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-дан жауап алу барысында "нәтижені көру" кнопкасы пайда болады.
      9. Сұрау салуды өңдегеннен кейін тұтынушыға сұранысты өңдеу нәтижелерін келесідей көру мүмкіндігі беріледі:
      Қызметтерді алу тарихында "шығарылатын құжатты көру" кнопкасын басқаннан соң сұрау салудың нәтижесі дисплейдің экранына шығарылады.
      "сақтау" кнопкасын басқаннан кейін – сұрау салу нәтижесі қызмет алушы берген магнитті тасығышта Adobe Acrobat форматында сақталады.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажет ақпаратты және консультацияны ЭҮП саll – орталығының телефоны (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      11. Қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ФҚБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭҮШ;
      3) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ;
      4) ЖТ МДБ/ЗТ МДБ;
      5) Қызмет көрсетуші;
      12. Осы Регламенттің 1-қосымшасында іс-әрекеттер (процедуралар, функциялар, операциялар) жүйелігінің мәтіндік таблицалық сипаттамасы әр іс-әрекеттің орындалу мерзімі көрсетіле отырып, берілген.
      13. Іс-әрекеттердің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) логикалық жүйелілігінің өзара байланысын көрсететін диаграмма олардың сипаттамаларына сәйкес, осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.
      14. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес, сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Тұтынушыларға қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялығы (санкцияланбаған ақпарат алудан қорғау);
      2) тұтастығы (ақпаратты санкцияланбаған өзгертуден қорғау);
      3) қол жетімділік (ақпарат пен ресурстарды санкцияланбаған ұстап қалудан қорғау).
      16. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарты:
      1) Интернетке шығу;
      2) қызмет берілетін тұлғада ЖСН/БСН болуы;
      3) ЭҮП-тен авторизациялау;
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ болуы;

"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне    
1-қосымша         

1-кесте. ЭҮП арқылы ФҚБ әрекеттердің сипаттамасы

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №

1

2

3

4

2

ФҚБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

Тұтынушы

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

Қызмет алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту

Қызмет алушының деректерінде жөнсіздіктер бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы

Қызметті таңдап алады және электрондық түрде қажетті құжаттарды бекітумен деректерді қалыптастырады

Сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ таңдау

4

Аяқтау формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-басқарушылық шешім)

Сұрау салудың табысты қалыптасуы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұратылған электронды мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы

Сұрау салудың табысты қалыптасуы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұрау салудың маршруттау

5

Орындау мерзімі

10 - 15 сек

20 сек

1,5 мин

10 - 15 сек

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 – егер тұтынушының деректерінде жөнсіздіктер болса;
3 – егер авторизация табысты өтсе

4

5 - егер ЭЦҚ-да қате болса,
6 - егер ЭЦҚ-да қате болмаса

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮП

Қызмет алушының ЭЦҚ-ның түпнұсқалығы расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

ЭЦҚ арқылы сұрау салуды куәландыру (қол қою)

"Е-лицензиялау" АЖ-да электронды құжатты (қызмет алушының сұрау салуын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұрау салуды өңдеу

"Е-лицензиялау" АЖ-да қызмет алушы деректерінде жөнсіздіктердің болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (рұқсат беру)

Сұратылған электронды мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы

Сұрау салудың маршруттау

Арызға номер берумен сұрау салуды тіркеу

Сұратылған электронды мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы

Порталда мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

-

10 жұмыс күні

-

7

8,9

-

-

2-кесте. Қызмет көрсетуші арқылы ФҚБ әрекеттердің сипаттамасы

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №

1

2

3

4

2

ФҚБ атауы

Қызмет көрсетуші

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Қызмет беруші

ЖТМДБ/ЗТМДБ

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да авторизацияланады

Қызмет алушының деректерінде жөнсіздіктер бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қызметті қызмет беруші қызметкерімен таңдау

ЖТМДБ/ЗТМДБ қызмет алушының деректерін тексеруге сұрау салуды жолдау

4

Аяқтау формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-басқарушылық шешім)

Сұрау салудың табысты қалыптасуы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұратылған электронды мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы

Сұрау салудың табысты қалыптасуы туралы хабарламаны бейнелеу

Өтінімді маршруттау

5

Орындау мерзімі

10 – 15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Келесі әрекеттің нөмірі

1-қызмет көрсетуші қызметкерінің логин және пароль деректердің нақтылығын "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тексеру

4

5 – егер қызмет алушының деректерінде жөнсіздіктер болса; 6 – егер авторизация табысты өтсе

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Қызмет беруші

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Қызмет алушының деректерінде жөнсіздіктер бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Құжаттарды бекітумен сұрау салу нысанын толтыру

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да электронды құжатты (қызмет алушының сұрау салуын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызметті өңдеу

Тұтынушының алған қызметтерінің нәтижесі

Электрондық құжат (рұқсат беру)

Сұратылған электронды мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы

Сұрау салудың табысты қалыптасуы туралы хабарламаны бейнелеу

Арызға номер берумен өтінімді тіркеу

Сұратылған электронды мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы

Порталда мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру

1,5 мин

10 - 15 сек

1,5 мин

-

10 жұмыс күні

-

-

8 - егер "Е-лицензиялау" МДБ АЖ сұрау салу бойынша деректер болмаса,9- егер сұрау салу бойынша деректер табылса

-

-

"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне    
2-қосымша         

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуде функционалдық өзара әрекеттесудің диаграммасы № 1

Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуде функционалдық өзара әрекеттесудің диаграммасы № 2

Шартты белгілер:

"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне    
3-қосымша         

"Сапа және қолжетімді": Электрондық мемлекеттік қызметтің көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама нысаны

____________________________________________________________________
                          (қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі және сапасының нәтижесіне сіз қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбадым;
      2) жартылай қанағаттандым;
      3) қанағаттандым.
       2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапалығына сіз қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбадым;
      2) жартылай қанағаттандым;
      3) қанағаттандым.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"

Постановление акимата Акмолинской области от 21 февраля 2013 года № А-2/83. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 3 апреля 2013 года № 3697. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 3 июня 2013 года № А-5/225

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 03.06.2013 № А-5/225.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьей 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей".
      2. Признать утратившим силу постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета" от 10 августа 2012 года № А-9/393 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3436, опубликовано 25 августа 2012 года в газетах "Арқа Ажары" и "Акмолинская правда").
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Акмолинской области А.Кайнарбекова.
      4. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким Акмолинской области                   К.Айтмухаметов

      "СОГЛАСОВАНО"

      Министр транспорта
      и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А.Жумагалиев

Утвержден      
постановлением акимата
Акмолинской области
от 21 февраля 2013 года
№ А-2/83       

Регламент электронной государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" (далее - Услуга) оказывается государственным учреждением "Управление культуры Акмолинской области" (далее – услугодатель), а также через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz или веб-портал "Е-лицензирование" www.elicense.kz (далее - ПЭП).
      2. Услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 декабря 2012 года № 1614 (далее Стандарт).
      3. Степень автоматизации Услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания Услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      2) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      3) веб - портал "Е - лицензирование" - информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД «Е – лицензирование);
      4) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      5) государственная база данных "Физические лица" – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      6) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      7) потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      8) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      9) бизнес–идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      10) пользователь – субъект (потребитель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      13) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      14) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      15) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е–лицензирование";
      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      12) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      13) процесс 9 – получение получателем результата услуги (выдача на портале свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е–лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е–лицензирование";
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      11) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги (выдача на портале свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей) сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Описание действий по заполнению форм запроса для оказания услуги:
      1) ввод пользователем данных лица, которому выдается электронная лицензия (логина и пароля) для входа в ПЭП;
      2) выбор услуги "Выдача разрешения";
      3) заказ услуги с помощью кнопки "Заказать услугу online";
      4) заполнение запроса:
      ИИН/БИН выбирается автоматически, по результатам регистрации пользователя в ПЭП;
      пользователь с помощью кнопки "отправить запрос" осуществляет переход на удостоверение (подписание) запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП получателем;
      6) удостоверение (подписание) запроса – пользователь с помощью кнопки "подписать" осуществляет удостоверение (подписание) запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в ИС ГБД "Е-лицензирование" через ШЭП;
      7) получение получателем сообщения о содержании в ИС ГБД "Е-лицензирование" информации запрашиваемой получателем;
      8) обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование":
      у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН/БИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания услуги;
      с помощью кнопки "обновить статус" пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа из ИС ГБД "Е-лицензирование" появляется кнопка "просмотр результата".
      9. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "просмотреть выходной документ" в истории получения услуг – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" - результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону call центра: (1414).
      3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги
      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ИС ГБД "Е-лицензирование";
      4) ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
            15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;

Приложение 1     
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача свидетельства на
право временного вывоза
культурных ценностей"

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

Потребитель

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, прикреплением необходимых документов в электронном виде

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания запроса)

4

Форма завершения (данные, документ организационно распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

5

Сроки исполнения

10-15 сек

20 сек

1,5 мин

10-15 сек

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных потребителя; 3 – если авторизация прошла успешно

4

5 – если в ЭЦП ошибка,
6- если ЭЦП без ошибки

5

6

7

8

9

ПЭП

Потребитель

ПЭП

ПЭП

ПЭП

Формирует сообщение об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя

Удостоверение (подписание) запрос посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявление (запроса получателя) в ИС "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС "Е – лицензирование"

Электронный документ (выдача разрешения)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Выдача на портале свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

-

10 рабочих дней

-

7

8,9

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

5

Сроки исполнения

10 – 15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

-

4

5 – если есть нарушения в данных получателя; 6 – если  авторизация прошла успешно

5

6

7

8

9

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е- лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация  электронного документа в  ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Электронный документ (выдача разрешения)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявителю

Формирование  сообщения об отказе в запрашиваемой  электронной государственной услуге

Выдача на портале свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей

1,5 мин

10 - 15 сек

1,5 мин

-

10 рабочих дней

-

-

8 – если в ИС ГБД "Е-лицензирование" отсутствуют данные по запросу,
9 – если данные по запросу найдены

-

-

Приложение 2     
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача свидетельства на
право временного вывоза
культурных ценностей"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

Условные обозначения:

Приложение 3    
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача свидетельства на
право временного вывоза
культурных ценностей"

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"

____________________________________________________

(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.