Ақмола облысында жылу беру маусымына дайындалу және өткізу қағидасын бекіту туралы

Ақмола облыстық мәслихатының 2013 жылғы 20 маусымдағы № 5С-147-5 шешімі. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 30 шілдеде № 3788 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облыстық мәслихатының 2014 жылғы 31 қазандағы № 5С-31-4 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облыстық мәслихатының 31.10.2014 № 5С-31-4 (қол қойылған күннен бастап күшіне енеді) шешімімен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6 бабының 1 тармағының 4-1) тармақшасына сәйкес Ақмола облыстық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Қоса беріліп отырған Ақмола облысында жылу беру маусымына дайындалу және өткізу қағидасы бекітілсін.
      2. Осы шешім Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақмола облыстық
      мәслихаты сессиясының
      төрағасы                                   В.Миронов

      Ақмола облыстық
      мәслихатының хатшысы                       Н.Дьячек

      КЕЛІСІЛДІ

      «Мемлекеттік энергетикалық
      қадағалау және бақылау
      комитетінің Ақмола облысы
      бойынша аумақтық департаменті»
      мемлекеттік мекемесінің басшысы            К.Бақпаев

Ақмола облыстық мәслихатының
2013 жылғы 20 маусымдағы 
№ 5С-14-5 шешімімен   
бекітілген        

Ақмола облысында жылу беру маусымына дайындалу және өткізу қағидасы 1. Жалпы ережелер

      Осы Ақмола облысында жылу беру маусымына дайындалу мен өткізу қағидасы (бұдан әрі - Қағида) «Электр энергетикасы туралы» 2004 жылғы 9 шілдедегі, «Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру туралы» 2012 жылғы 13 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңдарының, «Электр энергетикасы саласындағы нормативтік құқықтық кесімдерді бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 7 желтоқсандағы № 1822 қаулысының, «Электр энергиясын пайдалану және Жылу энергиясын пайдалану ережелерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Энергетика және минералдық ресурстар министрінің 2005 жылғы 24 қаңтардағы № 10 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3455 болып тіркелген), Қазақстан Республикасы құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі төрағасының 2013 жылғы 23 қаңтардағы № 76 бұйрығымен бекітілген жылыту маусымына жылумен жабдықтау жүйелерінің дайындығын анықтау жөніндегі әдістемелік нұсқалардың негізінде әзірленді және Ақмола облысында жылыту беру маусымына дайындалу мен өткізу тәртібін белгілейді.
      1. Қағида Ақмола облысының жергiлiктi атқарушы органдарының, тұрғын үй-коммуналдық және отын-энергетикалық кешен ұйымдарының облыстың өндiрiстiк, әлеуметтiк, тұрғын үй-коммуналдық және отын-энергетикалық кешен объектiлерiн жылыту маусымына дайындалу және оның өтуi кезеңiнде тұрақты қызмет көрсетуiн қамтамасыз ету бойынша қызметiн үйлестiредi.
      2. Осы Қағиданы:
      1) облыстың жергiлiктi атқарушы органдары;
      2) ведомстволық бағыныстылығы және меншiк нысанына қарамастан, балансында, жедел басқаруында, шаруашылық жүргiзуi немесе жалдауында, қызмет көрсетуiнде жылумен жабдықтау көздерi, инженерлiк құрылыстар, коммуникациялар және ғимараттар бар коммуналдық қызметтердi көрсетушiлер мен тұтынушылар;
      3) Ақмола облысының тұрғын үй-коммуналдық және энергетикалық кешен объектiлерiн салу, монтаждау, реттеу және жөндеумен айналысатын құрылыс-монтаж, жөндеу және реттеушi ұйымдарымен орындауға мiндеттi.
      3. Облыстың тұрғын үй-коммуналдық және отын-энергетикалық кешенiне жататын ұйымдары мен мекемелерi тұтынушыларды жылумен жабдықтау, сумен жабдықтау, электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау, отынмен жабдықтау және су бұрумен тұрақты қамтамасыз етедi, сондай-ақ энергия тасығыштардың қажеттi параметрлерiн сақтайды және тұрғын үйлер мен ғимараттардағы қалыпты температуралық режимдi, олардың белгiленуi мен энергия тұтынудың төлемдiк тәртiбiн ескере отырып қамтамасыз етедi.
      4. Облыс аумағында күзгi-қысқы жағдайлардағы жұмысқа объектiлердiң дайындығы Ақмола облысының өндiрiстiк және әлеуметтiк кешенiн күзгi-қысқы кезеңде жұмысқа дайындау туралы облыс әкiмдiгiнiң жыл сайынғы қаулысына сәйкес жүзеге асырылады.
      5. Өз құзыретi шегiнде Ақмола облысын жылыту маусымына дайындау мен өткiзуiне жалпы бақылауды облыстың өндiрiстiк және әлеуметтiк кешенiн қысқы жағдайларда жұмысқа дайындалуды бағалау жөнiндегi облыстық ведомствоаралық комиссиясы жүзеге асырады.
      6. Облыстың қалалары мен аудандарының елдi мекендерiнде жылыту маусымына дайындалу мен өткiзудi үйлестiруді энергетикалық кешен, тұрғын үй қоры, әлеуметтiк сала және инженерлiк-инфрақұрылым объектiлерiнiң қысқы жағдайлардағы жұмысқа дайындығын бағалау жөнiндегi қалалық немесе аудандық ведомствоаралық комиссиясы (бұдан әрi – қалалық (аудандық) комиссия) жүзеге асырады.
      7. Алдағы жылыту маусымында облыс өңiрлерiнiң инженерлiк-энергетикалық кешені мен тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектiлерiн қысқы жағдайларда жұмысқа дайындаудың жыл сайынғы жоспарын (бұдан әрi – жылыту маусымына дайындалу жоспары) ұсыну тәртiбi:
      1) облыстың тұрғын үй-коммуналдық және отын-энергетикалық кешенiне жататын кәсiпорындар жыл сайын, жылыту маусымы аяқталғаннан кейiн жергiлiктi атқарушы органдарға (қалалар (аудандар) әкiмдiктерiнiң тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлiгi және автомобиль жолдары бөлiмдерiне) жылыту маусымына дайындалу жоспарларын ұсынады;
      2) аудандардың (облыстық маңызы бар қалалар) жергiлiктi атқарушы органдары ұсынылған жылыту маусымына дайындалу жоспарларын бiрыңғай жоспарға бiрiктiредi;
      3) аудандардың (облыстық маңызы бар қалалар) жергiлiктi атқарушы органдары жылыту маусымына дайындалудың бiрыңғай жоспарларын «Ақмола облысы әкiмдiгiнiң энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы» жинақ үшiн ұсынады.
      8. Жылыту маусымына дайындалу бойынша жоспарларды орындау жөнiндегi есептер келесі тәртiпте:
      1) тұрғын үй-коммуналдық және отын-энергетикалық кешенге жататын кәсiпорындар қалалар мен аудандардың жергiлiктi атқарушы органдарына – апта сайын;
      2) қалалар мен аудандардың жергiлiктi атқарушы органдары өз өңiрi бойынша жинақ есептi – «Ақмола облысы әкiмдiгiнiң энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы» мемлекеттiк мекемесiне апта сайын;
      3) «Ақмола облысы әкiмдiгiнiң энергетика және тұрғын үй- коммуналдық шаруашылық басқармасы» мемлекеттiк мекемесi Ақмола облысы бойынша жинақ есептi – Ақмола облысының әкiмдiгiне апта сайын ұсынады.
      9. Жылыту маусымына дайындалу кезiнде жоспарланған жұмыстар орындалмағанда есепке:
      1) орындалмау себептерi көрсетiлген анықтама;
      2) ахуалды түзету бойынша қабылданып жатқан шаралар;
      3) жұмыстарды орындаудың жаңа мерзiмдерi қоса берiледi.
      10. Кәсiпорындар мен ұйымдардың жедел-диспетчерлiк қызметтердiң қалалар мен ауданның елдi мекендерiн энергиямен қамтамасыз ету мәселелерi бойынша өзара әрекеттестiгi қолданыстағы заңнамаға сәйкес анықталады.
      11. Энергиямен жабдықтаушы ұйымдардың тұтынушылармен қарым-қатынасы олардың арасында жасалған шарт пен Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен анықталады.
      12. Осы Қағидамен реттелмеген жағдайларда, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы нормаларын басшылыққа алу қажет.

2. Жылыту маусымына дайындалу

      13. Жылыту маусымының дайындығына:
      1) өткен жылыту маусымында анықталған ақауларды талдау, анықталған ақаулар мен бұзушылықтарды жою бойынша iс-шараларды орындау;
      2) жылыту маусымына дайындалу жоспарларын әзiрлеу;
      3) мердiгер ұйымдарымен қаржыландыру және шарттар жасау, жөндеу және құрылыс-монтаж жұмыстарын материалдық-техникалық қамтамасыз ету мәселелерiн шешу;
      4) жылумен жабдықтау көздерi және орталық жылу пункттерiнде қажеттi жөндеу жұмыстарын өткiзу, соның iшiнде қазандар, түтiкшелер, құбырларды қарау және сынап бiлу;
      5) жылу желiлерi жұмысының жылуды беру және гидравликалық режимiнiң кестесiн әзiрлеу;
      6) инженерлiк желiлерде, соның iшiнде жаңартумен, күрделi және ағымдағы жөндеулер, сынаулар және шаюмен байланысты жұмыстарды орындау;
      7) электр көздерiнде, жылу көздерiнде және инженерлiк желiлерде алдын-ала қарау, жоспарлы жөндеулердi орындау;
      8) ғимараттарды (үйлердi) дайындау, ғимараттардың (үйлердiң) iшiндегi инженерлiк жүйелердiң алдын-ала қаралуы, жөнделуi және ауыстырылуы бойынша жұмыстарды өткiзу;
      9) энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектiлерiнде технологиялық апаттарды және табиғат апаты салдарларын жою үшiн негiзгi және резервтi отынның нормативтiк қорларын, сондай-ақ материалдық-техникалық ресурстарының апатты қорларын құру;
      10) отын қоймаларын дайындау, қорлы отын шаруашылықтардың инженерлiк жабдықтарының, отын дайындау, отын беру, қоқыс және күлдердi жою жүйелерiнiң, темiржол және автомобиль кiреберiс жолдарының, өртке қарсы шаруашылықтың жөнделуiн орындау жатады.
      14. Пәтер иелерiнiң кооперативi, үй-жай иелерiнiң кооперативi, кондоминиум объектiлерiн басқару органдары:
      1) жылумен жабдықтау бойынша қызметтер көрсетiлетiн үйiшiлiк инженерлiк желiлер мен құрылыстар, пайдалану жауапкершiлiгi бөлiгi шегiнде ортақ үйлiк жылу энергиясын есептеу құралдарының сақталуын, қауiпсiздiгiн, тиiстi техникалық жағдайы мен пайдаланылуын қамтамасыз етедi;
      2) ортақ үйлiк қажеттiлiк үшiн пайдаланылатын жылумен жабдықтау бойынша қызметтердiң тиiмдi тұтынылуын қамтамасыз етедi, үйiшiлiк желiлер мен құрылыстарда шығындарды болдырмайды;
      3) жылумен жабдықтау бойынша қызметтердi көрсетушiге жылумен жабдықтау бойынша қызметтердi көрсетушiмен орнатылған пломбалардың тұтастығының бұзылу жағдайлары туралы хабарлайды;
      4) мүмкiн болған жағдайда үйiшiлiк инженерлiк желiлерде және құрылыстардағы зақымдарды өз күшiмен жояды;
      5) жылумен жабдықтау бойынша қызметтердi көрсетушi өкiлдерiнiң ортақ үйлiк есептеу құралдарына, үйiшiлiк инженерлiк желiлер мен құрылыстарға кедергiсiз қол жеткiзуiн қамтамасыз етедi;
      6) үйiшiлiк инженерлiк желiлер мен құрылыстарды тиiстi техникалық күйде ұстау бойынша жөндеу және пайдалану жұмыстарын жүзеге асыру үшiн үшiншi тараптарды тартады, сервистiк қызмет субъектiсiмен шарттарды жасайды және орындалуын бақылайды;
      7) үй-жай (пәтер) иелерiмен жиналыстар, жазбаша сауалдарды өткiзудi ұйымдастырады;
      8) барлық пәтер (үй-жай) иелерi үшiн барлық қол жетiмдi орындарда ақпарат тақталарында үй-жай, сондай-ақ ортақ мүлiкке қызмет көрсету мен жөндеудi жүзеге асыратын ұйымдар туралы, сондай-ақ жылумен жабдықтау бойынша қызметтердi көрсетушi ұйымдар (атауы, байланыс телефондары, апатты қызметтердiң телефондары) туралы ақпараттың орналастырылуын қамтамасыз етедi;
      9) кондоминиум объектiсiнiң санитарлық-техникалық және инженерлiк жабдықтардың үздiксiз жұмысын қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылдайды;
      10) апатты жағдайлардың туындау жағдайларынан басқа, пәтер (үй-жай) иелерiн инженерлiк желiлер жұмысы режимiнiң сөндiрiлуi, сыналуы немесе басқа да өзгерiстерi туралы екi тәулiкке дейiн хабарлайды.
      15. Жылу желiлерiнiң күзет аймағы шекарасында осы желiлерге иелiк ететiн ұйымдардың жазбаша рұқсатсыз:
      1) кез келген объектiлер мен құрылыстарда құрылыс, монтаждау және жер жұмыстарын жүргiзуге;
      2) тиеу-түсiру жұмыстарын жүзеге асыруға, әртүрлi алаңдар, автомобиль көлiктерiнiң тұрақтарын жасауға, әртүрлi материалдарды қаттауға;
      3) қоршаулар мен шарбақтар салуға;
      4) ұңғымалар мен шурфтарды орнатуға байланысты iздестiру және басқа да жұмыстар жүргiзуге;
      5) биiк жүгi бар немесе жүксiз машиналар мен механизмдердiң жол немесе жер бетiнен 4,5 метрден жақын өтуге (эстакадтарда автожолдар астында төселген жерүстi құбырларының астында) жол берiлмейдi.
      Жылу желiлерiнiң күзет аймақтарының темiржол және автомобиль жолдары тармақтарының алқаптарымен, басқа құбырлардың күзет аймақтарымен, байланыс, телекоммуникациялар желiлерiмен және басқа объектілермен түйiсуi кезiнде түйiсу аумақ учаскелерiнде осы объектiлердi пайдаланумен байланысты жұмыстарды өткiзу мүдделi ұйымдармен олар арасында келiсу бойынша жүзеге асырылады.
      Жылу желiлерiнiң және оның маңындағы күзет аймақтарындағы ұйымдар, заңды және жеке тұлғалар жылу желiлерiне иелiк етушi ұйымдардың қызметкерлерiнiң жылу желiлерiнiң сақталуын және жазым жағдайларды болдырмауды қамтамасыз етуге бағытталған талаптарын орындайды.
      Жылу желiлерiне иелiк етушi ұйымдар осы желiлердiң күзет аймақтарында «1000-ға дейiн және 1000 В асатын электр желiлерiн және жылу желiлерiн қорғау ережелерi туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 10 қазандағы № 1436 қаулысымен бекiтiлген Жылу желiлерi объектiлерiнiң күзет ережесi (бұдан әрi – Күзет ережесi) талаптарының бұзылуына байланысты басқа ұйымдар, заңды және жеке тұлғалармен орындалатын жұмыстарды тоқтатады.
      16. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және әлеуметтiк сала объектiлерiнде апаттарды жою апатты жағдайларды жою тәртiбiне сәйкес және жылумен жабдықтаушы, жылу берушi және жылу тұтынушы, жөндеу-құрылыс, көлiк ұйымдары және басқа қызметтердiң өзара iс-әрекет регламентi ескерiле отырып жүзеге асырылады.
      17. Жылу желiлерiн пайдаланушы ұйымдар осы желiлердiң қорғау зоналарында Күзет ережелерiнiң талаптарына сәйкес жылу желiлерiн жөндеу үшiн қажеттi жұмыстарды жүргiзедi.
      Жылу желiлерiндегi апаттардың алдын-алу немесе олардың салдарларын жою бойынша жұмыстар жылдың кез-келген уақытында жер пайдаланушының келiсiмiсiз, бiрақ осы жұмыстарды өткiзу туралы ескерте отырып жүргiзiледi.
      Аталған жұмыстарды орындағаннан кейiн жылу желiлерiне иелiк етушi ұйымдар жер учаскелерiн мақсатты қолданылуы үшiн жарамды күйге келтiредi.
      Жол жабынының бұзылуын туғызатын жылу желiлерiн жөндеу және жаңарту бойынша жоспарлы жұмыстар автомобиль жолдарын басқарушы жол органдары, жол полициясы бөлiмшелерi және жергiлiктi атқарушы органдармен келiсiлгеннен кейiн жүргiзiледi.
      Жолдарда жұмыстарды жүргiзуге автомобиль жолдарын басқарушымен берiлген және жол полициясы органдарымен келiсiлген жұмыстарды жүргiзу құқығына арналған рұқсат (ордер) болған жағдайда ғана жол берiледi.
      Жол органдары мен жол полициясы бөлiмшелерi келiсудi жетi жұмыс күннен кешiктiрмей жүргiзедi.
      Шұғыл апатты қалпына келтiру жұмыстары жол органы мен автомобиль жолдарын басқарушы өкiлiнiң қатысуымен орындалады.
      Жол қозғалысы қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету бөлiгiнде жол органдары өкiлiнiң нұсқаулары мiндеттi болып табылады.
      Жұмыстар аяқталғаннан кейiн жөндеу жұмыстарын жүргiзушi ұйым барлық механизмдердi, материалдарды, уақытша белгiлердi, конустарды, тосқауылдарды алып тастайды, жол киiмiн және жолдың инженерлiк орналасуын қалпына келтiредi.
      Жолдарда орындалған қалпына келтiру жұмыстарын қабылдау жол органдарымен мердiгер ұйымының қатысуымен жүзеге асырылады және екi жақты актiмен ресiмделедi.
      18. Жылу көздерi мен жылу желiлерiн пайдалану және жөндеу жұмыстарын өткiзу қолданыстағы нормативтiк-техникалық құжаттамаға сәйкес жүзеге асырылады.
      19. Жылу көздерi мен жылу желiлерiн жаңарту және күрделi жөндеу жұмыстары жылытуаралық кезеңiнде жергiлiктi атқарушы органдармен келiсiлген жұмыстарды жүргiзу кестесi бойынша жүргiзiледi. Бұл ретте ғимараттарды (тұрғын үйлердi) электрмен жабдықтау, жылумен жабдықтау, газбен жабдықтау және сумен жабдықтауды қамтамасыз ету бойынша жылу энергиясын пайдалануға арналған үлгiлiк шарттың талаптарына сәйкес шаралар қабылданады.
      20. Жылумен жабдықтау көздерiн және жылу желiлерiн жоспарлы жөндеу, сондай-ақ жылу желiлерiнiң сынауларын өткiзу жергiлiктi атқарушы органдармен келiсiлген кестеге сәйкес жүзеге асырылады.
      21. Жылумен жабдықтау көздерi мен орталық жылу пункттерiнде жұмыстар келесі мерзiмдерде:
      1) күзгi кезеңдегi жылыту қажеттiлiгiн қамтамасыз ету үшiн қажеттiлерi – жыл сайын 1 қыркүйекке дейiнгi мерзiмде;
      2) жүктелiмнiң қысқы максимумын өту кезеңiнде жылыту қажеттiлiгiн қамтамасыз ету үшiн қажеттiлерi – жыл сайын 1 қазанға дейiнгi мерзiмде орындау ұсынылады.
      Жылумен жабдықтау көздерiн қамтамасыз етушi электр, су құбырлы және газ коммуникацияларын жөндеу және алдын-ала қарау жұмыстарын 1 қыркүйекке дейiн аяқтау ұсынылады.
      22. Қор отын шаруашылығын жоспарлы алдын-алу жөндеу жұмыстарын 1 қыркүйекке дейiн аяқтау ұсынылады.
      23. Күзгi-қысқы кезеңде энергетикалық көздерiндегi отынның пайдалану қорының нормасы меншiк формасына қарамастан:
      жеткiзiлуi 100 километрге дейiн қашықтықта – 15 тәулiктi;
      жеткiзiлуi 100 километрден асатын қашықтықта – 30 тәулiктi құрайды.
      24. Тұтынушы мен энергия берушi немесе энергиямен жабдықтаушы ұйымдар арасындағы жылу пайдалану жүйелерiнiң күйi мен қызмет көрсету жауапкершiлiгiнiң шегi баланстық тиесiлiгi немесе келiсiм бойынша анықталады және жылумен жабдықтауға арналған шартқа қоса берiлген тараптардың пайдалану жауапкершiлiгi актiсiнде тiркеледi.
      25. Тұтынушылардың жылу тұтыну қондырғыларын пайдалануға жiберу кезiнде мыналар ескерiледi:
      1) жаңадан қосылатын және жаңартылатын барлық жылу тұтыну жүйелерi энергия берушi және (немесе) энергия өндiрушi ұйымдармен келiсiлген жобалау құжаттамасына сәйкес орындалады;
      2) пайдалануға қосуға дейiн және әрбiр жылыту маусымының алдында жылу тұтыну қондырғылары қабылдау-тапсыру сынауларынан (техникалық дайындық актiсiмен көзделген техникалық) қосымшаға сәйкес өтедi.
      Жылу тұтыну жүйелерiн пайдалануға енгiзу тек қана тұтынушыда жылу тұтынудың сенiмдi әрi қауiпсiз жұмысына жауапты, дайындалған лайықты қызметшiлер мен тұлғалардың бар болуы немесе осы қызмет түрiне рұқсаты бар мамандандырылған ұйыммен қызмет көрсетуге арналған шарттың болуы жағдайында мүмкiн.
      Энергия берушi және (немесе) энергия өндiрушi ұйым жылу тұтыну жүйелерiн үнемi пайдалануға тек оларды сынаудан кейiн, анықталған ақауларды жойғаннан кейiн, сараптау ұйымынан қорытындыны және жылумен жабдықтау шартының қорытындысын алғаннан кейiн рұқсат бередi.
      3) жұмыс iстеушi объектiлердi және отын-энергетикалық ресурстарды жылдық тұтынуы 500 тонна және шартты отын одан асатын кәсiпорындардың жаңасын салу және қолданыстағысын кеңейту жобалары және техникалық-экономикалық негiздемесi мiндеттi түрде энергия үнемдеу сараптамасынан өтуi тиiс.
      26. Жылу желiлердiң құбырлары пайдалануға енгiзгенге дейiн монтаждалуы, күрделi жөнделуi мен жаңартылудан кейiн тазартуға тартылады.
      27. Жылумен жабдықтау көздерi, орталық жылу пункттерi, жылу желiлерi және жалпы жылумен жабдықтау ұйымдарының жылыту маусымына дайындығы қалалық (аудандық) комиссияның отырысында анықталады. Магистральді желілердің сағатына 100 гигакалориядан жоғары жылу көздерінің, сондай-ақ 0,4 киловольт және жоғары электр желілерінің дайындығын Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітілген және Энергетикалық бақылау және қадағалау комитетімен берілген күзгі-қысқы кезеңде жұмысқа әзірлігінің паспортын алғаннан кейін комиссия қабылдайды.
      Жылумен жабдықтау көздерiнiң дайындығы мына шарттар кезiнде расталады:
      1) негiзгi және қосалқы жабдықтардың жоспарлы жөндеуiн орындау;
      2) жылу желiлерi мен жылу көздерiнiң есептi режимдегi жұмысқа дайындығы;
      3) электрмен жабдықтаудың резервтi кiрмелерiн сынау;
      4) өндiрiстiк ғимараттар мен жұмыс орындарын жылыту, жылылау және жарықтандыру бойынша барлық жұмыстарының аяқталуы;
      5) сыртқы ауа температурасының төмен болуы жағдайында жабдықтардың, технологиялық сызбалардың және құрылыстардың зақымдалуының алдын-алу бойынша iс-шараларды орындау;
      6) релейлi қорғаныс және апатқа қарсы автоматика құрылғыларын тексеру жоспарларын орындау;
      7) жұмыс орындарын оқытылған және аттестатталған қызметшiлермен толықтырылуы;
      8) жылумен жабдықтау көздерiне арналған жобаға сәйкес негiзгi отын қорларын және резервтi отын қорларын құру бойынша жоспарды орындау, резервтi отын шаруашылығын жұмысқа дайындау бойынша кешендi жұмыстарды өткiзу;
      9) техникалық куәландыру және жабдықтарды сынау актiсiн алу;
      10) күзгi–қысқы кезеңдегi кезектi жұмысқа объектiлер мен жабдықтардың жылыту маусымына дайындығының техникалық актiсiн алу.
      28. Тапсырыс берушiлермен (тұтынушылармен) және жылумен жабдықтаушы ұйымдармен пайдалануға қабылданбаған салынған қазандықтар, жылу желiлерi, орталық жылу пунктерi, сорғы станциялары, орталық жылыту жүйелерiн жылыту маусымына дайындау және жаңа үйлердi ыстық сумен жабдықтауды құрылыс ұйымдары қамтамасыз етедi.
      29. Жылыту маусымына тұтынушылардың инженерлiк желiлерiн дайындау бойынша ұйымдастыру iс-шаралар тiзбесiне:
      1) инженерлiк желiлердi пайдаланылуына жауапты тұлғаны тағайындау;
      2) инженерлiк желiлердi пайдалануына жауапты тұлғаларды дайындау: энергиямен жабдықтау ұйымдары өкiлiнiң мiндеттi түрде қатысуымен, инженерлiк желiлердi техникалық пайдалану ережелерiн, инженерлiк желiлердi пайдалану кезiнде техникалық қауiпсiздiк ережелерiн оқыту және бiлiмiн тексерудi жүргiзу;
      3) техникалық құжаттаманың толық пакетiн дайындау;
      4) бақылау-өлшеу құралдарын және коммерциялық есептеу құралдарының тексеруiн өткiзу;
      5) жертөле және шатыр жайларының барлық жылумен жабдықтау және ыстық су құбырларының жылу оқшаулауын орындау;
      6) кiреберiстер мен жертөлелердiң сыртқы есiктерiн жөндеу;
      7) шатырлар мен жертөлелердiң терезелерiн жабу;
      8) саты шаршық терезелерiн қос шынылануын қалпына келтiру;
      9) саты шаршықты жылытуды қалпына келтiру және жұмыстарға қосу;
      10) тұрғындардың пәтерлерiн жылылауды қамтамасыз етуi бойынша ұйымдастыру;
      11) жылу пунктiнiң үй-жайларын жөндеу: ақтау, сырлау, қажеттi жарықтандыруды және берiк бекiтiлуiн қамтамасыз ету;
      12) сыртқы құбырлар мен арматуралардың жылу оқшаулағышын қалпына келтiру;
      13) жылу пайдаланушы қондырғылардың орнатылған барлық тиектi, реттеушi арматуралардың тексеруiн және жөндеуiн өткiзу;
      14) техникалық термометрлердi тексеру, кейiннен техникалық майды құя отырып гильзаны тазарту;
      15) жылыту маусымын аяқтау бойынша жылу тұтыну жүйелерiнiң элементтерiн механикалық тазарта отырып, гидропневматикалық шаюды жүргiзу;
      16) жөндеу iс-шараларын өткiзу;
      17) пломбыланған, тексерiлген монометрлердi орнату;
      18) жылу тұтыну жүйелерiнiң барлық элементтерiн механикалық бекемдiлiгi және жылу тұтыну жүйелерiнiң гидравликалық тығыздығын (гидравликалық сығымдау) гидравликалық сынауын өткiзу;
      19) ғимараттардың (үйлердiң) электр сымдарының оқшауларының кедергiлерiн тексеру жатады.
      30. Транзитпен инженерлi коммуникациялар өтетiн жертөле үй-жайларын жалға алушы немесе иесi пайдаланушы ұйым қызметкерлерiнiң инженерлiк желiлердi жөндеу жұмыстарын орындау және қызмет көрсету үшiн инженерлiк құрылыстарға өтуi және еркiн қол жеткiзуiн (апатты-қалпына келтiру жұмыстарын өндiру үшiн тәулiктiң кез-келген уақытында) қамтамасыз етедi.
      31. Жұмыстар орындалғаннан кейiн жылу тұтыну жүйесiн қабылдау жылумен жабдықтаушы ұйыммен жүзеге асырылады және екi жақты техникалық дайындық актiсiмен қосымшаға сәйкес рәсiмделедi.
      Техникалық дайындық актiсi бойынша қабылданбаған жылу тұтыну жүйесi жылыту маусымына дайындалмады деп есептеледi және қайтадан техникалық тексеруден өтуi тиiс.
      Жылумен жабдықтаушы ұйыммен объектiнiң техникалық дайындық актiсi ресiмделмесе, жылу тұтыну жүйесiн қосуға жол берiлмейдi.
      32. Егер энергиямен жабдықтаушы және (немесе) энергия берушi ұйымдардың қолданыстағы нормативтiк-техникалық құжаттамаға сәйкес жылумен жабдықтауды қамтамасыз етуге мүмкiндiгi болмаса, жылу энергиясын тұтынушыларын жылумен жабдықтау жүйелерiне қосуға жол берiлмейдi.
      Жылу энергиясын тұтынушы белгiсi және ұсыну режимi тұтынушымен жылыту маусымына дайындау және энергиямен жабдықтаушы және (немесе) энергия берушi ұйымдармен берiлген техникалық дайындық актiсiнiң ресiмделуi және сараптама ұйымының қорытындысын алу бойынша iс-шаралар кешенiн орындау жағдайында, жоспарлы жөндеу, апатты қалпына келтiру жұмыстары жағдайын қоспағанда қолданыстағы нормативтiк-техникалық құжаттамамен бекiтiлген талаптарға сәйкес келедi.

3. Жылумен жабдықтау жүйесiн байқап көру

      33. Жылыту маусымының басталуына жылумен жабдықтау көздерiн, жылу желiлерiнiң дайындығын тексеру және жасырынған ақауларды анықтау үшiн жылумен жабдықтау жүйелерiн байқап көру жүргiзiледi.
      34. Жылу көздерi жабдықтарын қосу және ғимараттарды (үйлердi) қосу мына тәртiпте жүргiзiледi:
      Жылу көздер жабдықтары мен ғимараттардың жабдықтарын қосу үшiн:
      1) бiрiншi тәулiкте:
      жылу көздерiнде жылыту жабдықтарының сызбасын жинақтау, жабдықтарды қайта iске қосу және байқап көру, бактарды-аккумуляторларды мүмкiнше барынша толтыру, жылу желiлерiн сумен толтыру және берiлетiн және қайтарымды құбыр қысымына қою және циркуляцияны орнату бойынша жұмыстар орындалады;
      үйiшiлiк жүйелерде арматураның iске қосу ережесiн орнату, таратушы құбырлар мен жылумен жабдықтау жүйелерiн сумен толтыру, сенiмдi бақылау-өлшеу құралдары мен реттегiштерiнiң болуын тексеру жөнiнде жұмыстар жүргiзiледi;
      2) екiншi тәулiктен бастап кестеге сәйкес қатаң түрде ғимараттарды қосу жүргiзiледi.
      35. Магистральдi және таратушы жылу желiлерiн iске қосу және байқап көру iске қосу-жөндеу бригадасымен жүргiзiледi.
      Iске қосуға дейiн желiнiң iске қосылатын учаскесiнiң жабдықтарының жарамдылығы тексерiледi, сынау, шаю және қабылдау актiлерi қаралады.
      36. Байқап көру үрдiсiнде жылу желiлерi, жылумен жабдықтау көздерi және тұтынушылар бойынша айқындалған ескертулер жылыту маусымының басына дейiн жойылады.

4. Жылыту режимi

      37. Жылумен жабдықтаушы ұйымдарға 1 қыркүйекке дейiн қаланың және ауданның жылумен жабдықтау жүйелерiн байқап көру, қосу кестелерiн және гидравликалық және температуралық көрсеткiштердiң есептiк кестелерiн әзiрлеу және жергiлiктi атқарушы органдарымен келiстiру ұсынылады. Жылу желiлерiнiң құбырлары тұтынушыларға берiлген кестеге сәйкес бекiтiлген көрсеткiштi жылу тасығышты (су және бу) берудi қамтамасыз етедi.
      Қосу кестелерiнде тұтынушыларды қосудың мына кезектiлiгi сақталуы тиiс:
      1) бала, емдiк және мектеп мекемелерi, басқа оқу орындары;
      2) тұрғын үйлер, қонақүйлер, жатақханалар;
      3) қоғамдық және тұрмыстық ғимараттар, театрлар, мәдениет үйлерi, әкiмшiлiк ғимараттар, өнеркәсiп кәсiпорындары және басқа ғимараттар.
      Бiр уақытта толтырылатын үйiшiлiк желiлердiң санын анықтау кезiнде жылумен жабдықтау көздерiнiң шаруашылық-ауыз сумен қамтылуын, су дайындау және сiңдiру құрылғыларының өнiмдiлiгiн ескеру қажет.
      38. Барлық ғимараттарды (үйлердi) қосқаннан кейiн пайдаланушы ұйымдар жабдықтардың күйiнiң тексеруiн және үйiшiлiк жүйелердiң бастапқы реттелуiн өткiзедi.
      39. Пайдалану үрдiсiнде анықталған жылумен жабдықтау көздерiнiң, жылу желiлерi мен үйiшiлiк жүйелердiң жұмысындағы кемшiлiктер жылыту маусымының басына дейiн жойылады.
      40. Жылыту маусымы кезiнде жылумен жабдықтаушы ұйым жылу энергиясын беру және (немесе) тарату бойынша қызметтердi көрсетуге арналған шартқа сәйкес мынаны қамтамасыз етедi:
      1) жылу энергиясын беру және (немесе) тарату бойынша қызметтердi барлық тұтынушылар үшiн тең жағдайларды көрсету;
      2) жылу желiлерiнiң баланстық тиесiлiгi бөлiгiнiң шекарасында Шартпен белгiленген жылу энергиясы көрсеткiштерiн қолдайды;
      3) тұтынушымен жылу энергиясын беру және (немесе) тарату бойынша қызметтердi көрсетуге шарт жасайды;
      4) тұтынушыға Шарт талаптарымен анықталған тәртiпте және мерзiмде тиiстi сапада жылу энергиясын беру және (немесе) тарату бойынша қызметтердi көрсетедi.
      41.Жылыту маусымы жарияланғаннан кейiн:
      1) хабарландыру сызбасы белгiленедi, облыстың тұрғын үй-коммуналдық және энергетикалық кешен объектiлерiнiң жауапты қызметшiлерiнiң кезекшiлiгi бекiтiледi;
      2) кәсiпорындарда апатты-қалпына келтiру бригадалары дайындалады;
      3) ғимаратты (үйдi) пайдаланушы ұйым қызметкерiмен ғимараттың жылу тасығыш жүйесi жұмысын және жылылау күйiн кезеңмен тексеру және бақылау ұйымдастырылады;
      4) жылумен жабдықтау көздерiнде қор және апатты жабдықтардың жұмысы, негiзгi және қор отынының, құралдардың, материалдар мен қосалқы бөлшектерiнiң болуы тексерiледi.
      42. Жылу көздерiнде және жылу желiлерiнде апатты жағдай жарияланса:
      1) барлық тұрғын үй-коммуналдық және энергетикалық кешен объектiлерiнде күнi-түнi кезекшiлiк енгiзiледi;
      2) қала (аудан) әкiмiнiң өкiмi бойынша кәсiпорындар мен ұйымдарда апатты жағдайларда пайдалану үшiн тетiктермен және материалдармен қамтамасыз етiлген қосымша апатты-жаңғырту бригадалардың күшейтiлген дайындығы енгiзiледi.
      43. Күшейтiлген және есептеуден тыс режимдерi кезiндегi ғимаратты (үйдi) пайдаланушы ұйымның қызметшiлерiнiң қажеттi iс-шаралары мен әрекеттерi ұйымдардың тиiстi нұсқаулықтарында көрсетiлуi тиiс.

5. Жылыту маусымының аяқталуы және жылытуаралық кезеңде ыстық сумен жабдықтауды қамтамасыз ету

      44. Жылыту маусымының аяқталуы жыл сайын аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмiнiң өкiмiмен хабарланады.
      45. Жылыту маусымы аяқталғаннан кейiн ғимаратты (үйдi) пайдаланушы ұйымдар орталық жылыту жүйесiн сөндiредi және ыстық сумен жабдықтау жүйелерiнiң жұмысын жазғы сызба бойынша қамтамасыз етедi.
      46. Жылытуаралық кезеңде жылумен жабдықтаушы ұйымдар тұтынушыларды жылу көздерi мен жылу желiлерiнiң жабдықтарының жұмысының бекiтiлген сызбасы бойынша ыстық сумен жабдықтаумен қамтамасыз етедi. Су бөлетiн нүктелерге (шүмектер, араластырғыштарға) берiлетiн судың температурасы техникалық және санитарлық норма талаптарына жауап бередi. Ыстық суды беруде жылумен жабдықтау көздерiнде ыстық сумен жабдықтау қондырғыларын жөндеу, элеваторлы тораптарды, автоматтандырылған жылу пункттерi мен үйiшiлiк жүйелердi дайындау үшiн қажеттi уақытқа жергiлiктi атқарушы органдармен келiсiлген кестелермен бекiтiлген мерзiмiнен асатын үзiлiстерге жол берiлмейдi.
      47. Жылу желiлерiн, жылу пункттерiн және жылу тұтыну жүйелерiн жөндеудi бiр уақытта 1 қыркүйекке дейiн жүргiзу ұсынылады. Ыстық сумен жабдықтаудың тоқтатылуымен байланысты жөндеудiң ұсынылатын мерзiмi – 14 күн.

6. Энергиямен жабдықтаушы ұйымдар мен тұтынушылардың жауапкершiлiгi

      48. Қағиданы бұзғаны үшiн қызмет берушiлер мен тұтынушылардың жауапкершiлiгi Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына және жылу энергиясын беру және (немесе) тарату бойынша қызметтердi көрсетуге арналған шартқа сәйкес анықталады.

Ақмола облысында Жылу беру
маусымына дайындалу және
өткізу қағидасына    
қосымша         

20__ – 20__ж. жылу беру кезеңіне
тұтынушының жылу желілері мен жылытатын қондырғылары
жылу беру кезеңіне техникалық дайындығы
АКТІСІНІҢ НҰСҚАСЫ

Елді мекеннің атауы _________________________________________________
Тұтынушының атауы ___________________________________________________
Объектінің мекенжайы ________________________________________________
Энергоресурстар беруге келісімнің № _________________________________
Тіркелген мекенжайы _________________________________________________
Басшының Т.А.Ә. _____________________________________________________
Қызметтік, ұялы телефон №____________________________________________
Жылу беру шаруашылығының жалпы жағдайына жауапты ____________________
_____________________________________________________________________
(Т.А.Ә., лауазымы, қызметтік, ұялы телефоны)_________________________
Жылу энергиясын есептеу аспаптары____________________________________
20___жылғы « » қарағанда берешектері болуы
_____________________________________________________________________
20___жылғы « » қарағанда максималдық-сағаттық жылу жүктемелері
_____________________________________________________________________

№ р/т

Объектінің атауы, мекенжайы

Келісім-шарт бойынша жүктемелер, Ккал/сағ

20__ – 20___ж. жылыту беру кезеңінде ағытылған жүктемелер Ккал/сағ.

жылыту

ыстық сумен жабдықтау

желдету

жылыту

ыстық сумен жабдықтау

желдету

















































Жылуға қосу нүктелері саны __________________________________________
Жылу тораптарының саны ______________________________________________
Жылу беру қондырғыларын реттеу қызметінің ескертулері: ______________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
 
Пайдалану қызметтерінің ескертулері:_________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
__________________________________________________

Үй ішілік жылу жүйесі және ыстық сумен жабдықтау жүйесі бойынша ескертулер:_______________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
      ЕСКЕРТУ: Жылумен қамту жүйелерін жұмысқа енгізу тек қана рәсімделген 20__–20__ж. жылу беру кезеңіне тұтынушының жылу желілері мен жылытатын қондырғылары жылу беру кезеңіне «техникалық дайындығы актісі» болғанда жүргізіледі.
Тұтынушы өкілі ______________________________________________________
                                 (Т.А.Ә., қолы)
Энергосараптама _____________________________________________________
                                 (Т.А.Ә., қолы)
Жылумен жабдықтаушы ұжымның өкілі____________________________________
                                 (Т.А.Ә., қолы)

20__-20__ж. жылу беру кезеңіне дайындық бойынша
орындалған жұмыстарға
АКТІСІНІҢ НҰСҚАСЫ

Объект атауы ________________________________________________________
Объект мекенжайы ____________________________________________________

№ р/т

Жұмыстар атауы

Орындалу күні

Жылумен қамтушы ұжым өкілінің қолы


1. Жылу желілері



1.1

Жылу желілері мен қосылу нүктесінің тежегіш арматурасын тексеру



1.2

Жылу желілерін қысыммен тексеру



1.3

Жылу желілерін жуып шаю



1.4

Жылу желілерін қымтау




2. Үйішілік жылу жүйелерін тексеру



2.1

Жылу торабының тежегіш арматурасын тексеру



2.2

Кір ұстағыштарды тексеру



2.3

Жылу жүйесінің тежегіш арматурасын тексеру



2.4

Жылу торабы бақылау-есептеу аспаптарының толықтығы



2.5

Жылу торабын қысыммен сынақтау



2.6

Ыстық сумен жабдықтау жылытқышты қысыммен сынақтау



2.7

Ыстық сумен жабдықтау жылытқышты тексеру



2.8

Жылу жүйесін жуып-шаю



2.9

Есептеліп Диаметрі мм, сопло орнатылған



2.10

Есептелген сопло № пломбамен пломбыланған



2.11

Қайтару желісінде клапан болуы (суық су құбырында)



2.12

Энергия үнемдеуші шаралар орындалуы



Жұмыстар 20__ жылғы «____» ______________ аяқталған
Тұтынушы өкілі ______________________________________________________
                               (Т.А.Ә., лауазымы, қолы)
Жылумен қамтушы ұжымның өкілі _______________________________________
                               (Т.А.Ә., лауазымы, қолы)
      ЕСКЕРТУ: Акт тұтынушының жылу желілері мен жылытатын қондырғылары жылу беру кезеңіне Техникалық дайындығы актісінің бөлігі болып табылады және 2 данада толтырылады: 1 дана – тұтынушы үшін 2 дана – жылумен қамтушы ұжым үшін.

Об утверждении Правил подготовки и проведения отопительного сезона в Акмолинской области

Решение Акмолинского областного маслихата от 20 июня 2013 года № 5С-14-5. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 30 июля 2013 года № 3788. Утратило силу решением Акмолинского областного маслихата от 31 октября 2014 года № 5С-31-4

      Сноска. Утратило силу решением Акмолинского областного маслихата от 31.10.2014 № 5С-31-4(вступает в силу со дня подписания).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с подпунктом 4-1) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» Акмолинский областной маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила подготовки и проведения отопительного сезона в Акмолинской области.
      2. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Председатель сессии
      Акмолинского
      областного маслихата                       В.Миронов

      Секретарь
      Акмолинского областного
      маслихата                                  Н.Дьячек

      СОГЛАСОВАНО

      Руководитель государственного
      учреждения «Территориальный
      Департамент Комитета государственного
      энергетического надзора и контроля
      по Акмолинской области»                    К.Бакпаев

Утверждены       
решением Акмолинского 
областного маслихата  
20 июня 2013 года № 5С-14-5

Правила
подготовки и проведения отопительного сезона
в Акмолинской области 1. Общие положения

      Настоящие Правила подготовки и проведения отопительного сезона в Акмолинской области (далее – Правила) разработаны на основании Законов Республики Казахстан от 9 июля 2004 года «Об электроэнергетике», от 13 января 2012 года «Об энергосбережении и повышении энергоэффективности», постановления Правительства Республики Казахстан от 7 декабря 2000 года № 1822 «Об утверждении нормативных правовых актов в области электроэнергетики», приказа Министра энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан от 24 января 2005 года № 10 «Об утверждении Правил пользования электрической энергией и Правил пользования тепловой энергией» (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3455), методических указаний по определению готовности систем теплоснабжения к отопительному сезону, утвержденных приказом председателя Агентства по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Республики Казахстан от 23 января 2013 года № 76 и определяют порядок подготовки и проведения отопительного сезона в Акмолинской области.
      1. Правила координируют деятельность местных исполнительных органов, организаций жилищно-коммунального и топливно-энергетического комплекса Акмолинской области по подготовке объектов производственного, социального, жилищно-коммунального и топливно-энергетического комплекса области к отопительному сезону для обеспечения их устойчивого функционирования в период его прохождения.
      2. Настоящие Правила обязательны для исполнения:
      1) местными исполнительными органами области;
      2) услугодателями и потребителями коммунальных услуг, независимо от подведомственности и форм собственности, имеющих на балансе, в оперативном управлении, в хозяйственном ведении или аренде, обслуживании источники теплоснабжения, инженерные сооружения, коммуникации и здания;
      3) строительно-монтажными, ремонтными и наладочными организациями, выполняющими строительство, монтаж, наладку и ремонт объектов жилищно-коммунального и энергетического комплекса Акмолинской области.
      3. Организации и учреждения, входящие в жилищно-коммунальный и топливно-энергетический комплекс области обеспечивают устойчивое теплоснабжение, водоснабжение, электроснабжение, газоснабжение, топливоснабжение и водоотведение потребителей, а также поддерживают необходимые параметры энергоносителей и обеспечивают нормативный температурный режим в жилых домах и зданиях с учетом их назначения и платежей дисциплины энергопотребления.
      4. Готовность объектов к работе в осенне-зимних условиях на территории области осуществляется согласно ежегодному постановлению акимата области о подготовке производственного и социального комплекса Акмолинской области к работе в осенне-зимний период.
      5. В пределах своей компетенции общий контроль за подготовкой и проведением отопительного сезона Акмолинской области осуществляется областной межведомственной комиссией по оценке готовности производственного и социального комплекса области к работе в зимних условиях.
      6. Координация подготовки и проведения отопительного сезона в городах и населенных пунктах районов области осуществляется городской или районной межведомственной комиссией по оценке готовности энергетического комплекса, жилищного фонда, объектов социальной сферы и инженерной инфраструктуры к работе в зимних условиях (далее – городская (районная) комиссия).
      7. Порядок представления ежегодного плана подготовки объектов инженерно-энергетического комплекса и жилищно-коммунального хозяйства регионов области к работе в зимних условиях в предстоящем отопительном сезоне (далее – план подготовки к отопительному сезону):
      1) предприятия, входящие в жилищно-коммунальный и топливно-энергетический комплекс области, представляют ежегодно, по окончанию отопительного сезона, планы подготовки к отопительному сезону в местные исполнительные органы (отделы жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог районов (городов областного значения);
      2) местные исполнительные органы районов (городов областного значения) объединяют представленные планы подготовки к отопительному сезону в единый план;
      3) местные исполнительные органы районов (городов областного значения) представляют единые планы подготовки к отопительному сезону в государственное учреждение «Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Акмолинской области» для свода.
      8. Отчеты по выполнению планов по подготовке к отопительному сезону представляются в следующем порядке:
      1) в местные исполнительные органы городов областного значения и районов – еженедельно, предприятиями, входящими в жилищно-коммунальный топливно-энергетический комплекс;
      2) в государственное учреждение «Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Акмолинской области» - местными исполнительными органами городов областного значения и районов еженедельно, сводный отчет по своему региону;
      3) в акимат Акмолинской области – еженедельно, государственное учреждение «Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Акмолинской области», сводный отчет по Акмолинской области.
      9. При невыполнении запланированных работ при подготовке к отопительному сезону к отчету прилагаются:
      1) справка с указанием причин невыполнения;
      2) принимаемые меры по исправлению ситуации;
      3) новые сроки выполнения работ.
      10. Взаимодействие оперативно-диспетчерских служб предприятий и организаций по вопросам энергообеспечения городов и населенных пунктов района определяются в соответствии с действующим законодательством.
      11. Взаимоотношения энергоснабжающих организаций с потребителями определяются заключенным между ними договором и действующим законодательством Республики Казахстан.
      12. В случаях неурегулированных отношений настоящими Правилами, следует руководствоваться нормами действующего законодательства Республики Казахстан.

2. Подготовка к отопительному сезону

      13. Подготовка к отопительному сезону включает:
      1) анализ недостатков, выявленных в предыдущем отопительном сезоне, выполнение мероприятий по устранению выявленных дефектов и нарушений;
      2) разработка планов подготовки к отопительному сезону;
      3) решение вопросов финансирования и заключение договоров с подрядными организациями, материально-техническое обеспечение ремонтных и строительно-монтажных работ;
      4) проведение необходимых ремонтных работ на источниках теплоснабжения и центральных тепловых пунктах, в том числе осмотры и испытания котлов, сосудов, трубопроводов;
      5) разработка графика отпуска тепла и гидравлического режима работы тепловых сетей;
      6) выполнение работ на инженерных сетях, в том числе связанных с реконструкцией, капитальным и текущим ремонтами, испытаниями и промывками;
      7) выполнение профилактических, плановых ремонтов на электроисточниках, теплоисточниках и инженерных сетях;
      8) проведение работ по подготовке зданий (домов), профилактике, ремонту и замене оборудования инженерных систем внутри зданий (домов);
      9) создание нормативных запасов основного и резервного топлива, а также аварийных запасов материально-технических ресурсов для устранения технологических аварий и ликвидации последствий стихийных бедствий на объектах энергетики и жилищно-коммунального хозяйства;
      10) подготовку топливных складов, выполнение ремонта инженерного оборудования резервных топливных хозяйств, систем подготовки топлива, топливоподачи и удаления шлака и золы, железнодорожных и автомобильных подъездных путей, противопожарного хозяйства.
      14. Кооператив собственников квартир, кооператив собственников помещений, органы управления объектом кондоминиума:
      1) обеспечивают сохранность, безопасность, надлежащее техническое состояние и эксплуатацию внутридомовых инженерных сетей и сооружений посредством которых предоставляются услуги по теплоснабжению, общедомовых приборов учета тепловой энергии в пределах границ раздела эксплуатационной ответственности;
      2) обеспечивают рациональное потребление услуг по теплоснабжению, используемых на общедомовые нужды, предотвращают потери на внутридомовых инженерных сетях и сооружениях;
      3) уведомляют поставщика услуг по теплоснабжению о случаях нарушения целостности пломб, установленных поставщиком услуг по теплоснабжению;
      4) при возможности собственными силами ликвидируют повреждения на внутридомовых инженерных сетях и сооружениях;
      5) обеспечивают беспрепятственный доступ представителей поставщика услуг по теплоснабжению к общедомовым приборам учета, внутридомовым инженерным сетям и сооружениям;
      6) привлекают третьих лиц для осуществления ремонтных и эксплуатационных работ по содержанию внутридомовых инженерных сетей и сооружений в надлежащем техническом состоянии, заключают и контролируют исполнение договоров с субъектом сервисной деятельности;
      7) организовывают проведение собраний, письменных опросов собственников помещений (квартир);
      8) обеспечивают для всех собственников квартир (помещений), во всех доступных для обозрения местах, размещение на стендах информации об организациях (название, контактные телефоны, телефоны аварийных служб), осуществляющих обслуживание и ремонт помещения, а также общего имущества, а также об организациях – поставщиках услуг по теплоснабжению;
      9) принимают меры по обеспечению бесперебойной работы санитарно-технического и инженерного оборудования объекта кондоминиума;
      10) уведомляют собственников квартир (помещений) об отключении, испытании или ином изменении режима работы инженерных сетей – за двое суток, кроме случаев возникновения аварийных ситуаций.
      15. В пределах охранных зон тепловых сетей без письменного согласия организаций, в ведении которых находятся эти сети, не допускается:
      1) производить строительные, монтажные и земляные работы любых объектов и сооружений;
      2) осуществлять погрузочно-разгрузочные работы, устраивать различного рода площадки, стоянки автомобильного транспорта, складировать разные материалы;
      3) сооружать ограждения и заборы;
      4) проводить поисковые и другие работы, связанные с устройством скважин и шурфов;
      5) совершать проезд машин и механизмов, имеющих общую высоту с грузом или без него от поверхности дороги или земли более 4,5 метра (под надземными трубопроводами, проложенными над автодорогами на эстакадах).
      При совпадении охранных зон тепловых сетей с полосами отвода железных и автомобильных дорог, охранными зонами других трубопроводов, линий связи, телекоммуникаций, кабелей и других объектов проведение работ, связанных с эксплуатацией этих объектов, на совпадающих участках территорий осуществляется заинтересованными организациями по согласованию между ними.
      Организации, юридические и физические лица в охранных зонах тепловых сетей и вблизи них выполняют требования работников организаций, в ведении которых находятся тепловые сети, направленные на обеспечение сохранности тепловых сетей и предотвращение несчастных случаев.
      Организации, в ведении которых находятся тепловые сети, приостанавливают работы выполняемые другими организациями, юридическими и физическими лицами в охранных зонах этих сетей с нарушением требований Правил охраны объектов тепловых сетей, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 октября 1997 года № 1436 «О правилах охраны электрических сетей до 1000 и свыше 1000 В, и тепловых сетей» (далее – Правила охраны).
      16. Ликвидация аварий на объектах жилищно-коммунального хозяйства и социальной сферы осуществляется в соответствии с порядком ликвидации аварийных ситуаций и с учетом регламента взаимодействия теплоснабжающих, теплопередающих и теплопотребляющих организаций, ремонтно-строительных, транспортных организаций и других служб.
      17. Организации, эксплуатирующие тепловые сети, производят в охранных зонах этих сетей работы, необходимые для ремонта тепловых сетей, в соответствии с требованиями Правил охраны.
      Работы по предотвращению аварий или ликвидации их последствий на тепловых сетях производятся в любое время года без согласования с землепользователем, но с уведомлением его о проводимых работах.
      После выполнения указанных работ организации, в ведении которых находятся тепловые сети, приводят земельные участки в состояние, пригодное для их использования по целевому назначению.
      Плановые работы по ремонту и реконструкции тепловых сетей, вызывающие нарушения дорожного покрытия, производятся после согласования с дорожными органами, управляющими автомобильными дорогами, подразделением дорожной полиции и местными исполнительными органами.
      Производство работ на дорогах допускается только при наличии разрешения (ордера) на право производства работ, выданного управляющим автомобильными дорогами и согласованного с органами дорожной полиции.
      Дорожные органы и подразделения дорожной полиции производят согласования не позднее семи рабочих дней.
      Срочные аварийно-восстановительные работы выполняются с участием представителя дорожного органа и представителя управляющего автомобильными дорогами.
      Указания представителя дорожных органов в части обеспечения безопасности дорожного движения являются обязательными.
      По завершении работ организация, производящая ремонтные работы, убирает все механизмы, временные знаки, конусы, барьеры, восстанавливает дорожную одежду и инженерное обустройство дороги.
      Приемка выполненных восстановительных работ на дорогах осуществляется дорожными органами с участием организации-подрядчика и оформляется двусторонним актом.
      18. Эксплуатация и проведение ремонтных работ на теплоисточниках и теплоносителях осуществляется в соответствии с действующей нормативно-технической документацией.
      19. Работы по реконструкции и капитальному ремонту теплоисточников и тепловых сетей производятся в межотопительный период по графикам производства работ, согласованным с местными исполнительными органами. При этом принимаются меры по обеспечению электроснабжения, теплоснабжения, газоснабжения и водоснабжения зданий (жилых домов) в соответствии с условиями типового договора на пользование тепловой энергии.
      20. Плановый ремонт источников теплоснабжения и тепловых сетей, а также проведение испытаний тепловых сетей осуществляются в соответствии с графиками, согласованными с местными исполнительными органами.
      21. Работы на источниках теплоснабжения и центральных тепловых пунктах рекомендуется выполнять в следующие сроки:
      1) необходимые для обеспечения нужд отопления в осенний период – ежегодно в срок до 1 сентября;
      2) необходимые для обеспечения нужд отопления в период прохождения зимнего максимума нагрузок – ежегодно в срок до 1 октября.
      Работы по ремонту и профилактике электрических, водопроводных и газовых коммуникаций, обеспечивающих источники теплоснабжения, рекомендуется закончить до 1 сентября.
      22. Работы по планово-предупредительному ремонту резервного топливного хозяйства рекомендуется завершить к 1 сентября.
      23. В осенне-зимний период норма эксплуатационного запаса топлива на энергетических источниках, независимо от формы собственности составляет:
      15 суток – при расстоянии доставки до 100 километров;
      30 суток – при расстоянии доставки топлива более 100 километров.
      24. Граница ответственности между потребителем и энергопередающей или энергоснабжающей организацией за состояние и обслуживание систем теплоиспользования определяется их балансовой принадлежностью или по согласованию и фиксируется в приложенном к договору на теплоснабжение акте эксплуатационной ответственности сторон.
      25. При допуске к эксплуатации теплопотребляющих установок потребителей учитывается следующее:
      1) все вновь присоединяемые и реконструируемые системы теплопотребления выполняются в соответствии с проектной документацией, согласованной с энергопередающей и (или) энергопроизводящей организациями;
      2) до пуска в эксплуатацию и перед каждым отопительным сезоном теплопотребляющие установки проходят приемо-сдачные (технические, предусмотренные актом технической готовности) испытания, согласно приложению.
      Допуск систем теплопотребления в эксплуатацию возможен только при наличии у потребителя соответствующего подготовленного персонала и лица, ответственного за надежную и безопасную работу теплопотребляющих установок, либо договора на обслуживание со специализированной организацией, имеющей разрешение на такой вид деятельности.
      Энергопередающая и (или) энергопроизводящая организация выдает разрешение на постоянную эксплуатацию систем теплопотребление после их испытания, устранения выявленных при этом дефектов, получения заключения в экспертной организации и заключения договора теплоснабжения;
      3) технико-экономические обоснования и проекты строительства новых и расширение действующих объектов и предприятий с годовым потреблением топливно-энергетических ресурсов в 500 и выше тонн условного топлива подлежат обязательной экспертизе энергоснабжения.
      26. Трубопроводы тепловых сетей до ввода их в эксплуатацию после монтажа, капитального ремонта и реконструкции подвергаются очистке.
      27. Готовность к отопительному сезону источников теплоснабжения, центральных тепловых пунктов, тепловых сетей и в целом теплоснабжающих организаций определяется на заседании городской (районной) комиссии. Готовность теплоисточника свыше 100 гигакалорий в час, магистральных сетей, а также электрических сетей 0,4 киловольт и выше принимается комиссией после получения паспорта готовности к работе в осенне-зимний период, утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан и выданный Комитетом государственного энергетического надзора и контроля.
      Готовность источников теплоснабжения подтверждается при условии:
      1) выполнения плановых ремонтов основного и вспомогательного оборудования;
      2) готовности тепловых сетей и теплоисточников к работе в расчетном режиме;
      3) опробования резервных вводов электроснабжения;
      4) окончания всех работ по отоплению, утеплению и освещению производственных зданий и рабочих мест;
      5) выполнения мероприятий по предупреждению повреждений оборудования, технологических схем и сооружений в условиях низких температур наружного воздуха;
      6) выполнения планов проверки устройств релейной защиты и противоаварийной автоматики;
      7) укомплектованности рабочих мест обученным и аттестованным персоналом;
      8) выполнения плана по созданию запасов основного топлива и запасов резервного топлива в соответствии с проектом на источник теплоснабжения, проведения комплекса работ по подготовке к работе резервных топливных хозяйств;
      9) получение акта технического освидетельствования и испытаний оборудования;
      10) получение акта технической готовности к отопительному сезону объектов и оборудования к очередной работе в осенне-зимний период.
      28. Подготовку к отопительному сезону построенных котельных, тепловых сетей, центральных тепловых пунктов, насосных станций, систем центрального отопления и горячего водоснабжения домов-новостроек, не принятых в эксплуатацию заказчиками (потребителями) и теплоснабжающими организациями, обеспечивают строительные организации.
      29. Перечень организационных мероприятий по подготовке инженерных систем потребителей к отопительному сезону включает:
      1) назначение лица, ответственного за эксплуатацию инженерных сетей;
      2) подготовку лиц, ответственных за эксплуатацию инженерных сетей: проведение обучения и проверку знаний правил технической эксплуатации инженерных сетей, правил техники безопасности при эксплуатации инженерных сетей, с обязательным участием представителя энергоснабжающих организаций;
      3) подготовку полного пакета технической документации;
      4) проведение поверки контрольно-измерительных приборов и приборов коммерческого учета;
      5) выполнение тепловой изоляции всех трубопроводов теплоснабжения и горячей воды в пределах подвальных и чердачных помещений;
      6) ремонт входных дверей подъездов и подвалов;
      7) закрытие окон чердаков и подвалов;
      8) восстановление двойного остекления окон лестничных клеток;
      9) восстановление и включение в работу отопления лестничных клеток;
      10) организация по обеспечению утепления квартир жильцами;
      11) проведение ремонта помещения теплового пункта: побелка, покраска, обеспечение необходимого освещения и надежного запирания;
      12) восстановление теплоизоляции наружных трубопроводов и арматуры;
      13) проведение ревизии и ремонта всей установленной запорной, регулирующей арматуры теплоиспользующих установок;
      14) проверка технических термометров, очистка гильзы с последующей заливкой технического масла;
      15) проведение гидропневматической промывки с механической очисткой элементов систем теплопотребления по окончании отопительного сезона.
      16) проведение наладочных мероприятий;
      17) установка опломбированных, проверенных манометров;
      18) проведение гидравлического испытания систем теплопотребления всех элементов на механическую прочность и гидравлическую плотность системы теплопотребления (гидравлическая опрессовка);
      19) проверка сопротивления изоляции электропроводок зданий (домов).
      30. Арендатор либо собственник подвальных помещений, по которым проходят транзитом инженерные коммуникации, обеспечивает свободный доступ (в любое суток для производства аварийно-восстановительных работ) персонала эксплуатирующих организаций для выполнения работ по ремонту и обслуживанию инженерных сетей.
      31. Приемка систем теплопотребления после выполнения работ осуществляется теплоснабжающей организацией и оформляется актом технической готовности в соответствии с приложением.
      Системы теплопотребления, не принятые по акту технической готовности, считаются не подготовленным к отопительному сезону и подлежат повторному техническому обследованию.
      Без оформления акта технической готовности объекта теплоснабжающей организацией включение системы теплопотребления не допускается.
      32. Не допускается подключение потребителей тепловой энергии к системам теплоснабжения, если отсутствует возможность энергоснабжающих и (или) энергопередающих организаций обеспечить теплоснабжение в соответствии с действующей нормативно-технической документацией.
      Потребительские свойства и режимы предоставления тепловой энергии соответствуют требованиям, установленным действующей нормативно-технической документацией, при условии выполнения потребителем комплекса мероприятий по подготовке к отопительному сезону и оформления акта технической готовности, выданного энергоснабжающей и (или) энергопередающей организацией, и получения заключения экспертной организации, кроме случаев плановых ремонтов, аварийно-восстановительных работ.

3. Опробование систем теплоснабжения

      33. Для проверки готовности источников теплоснабжения, тепловых сетей к началу отопительного сезона и выявления скрытых дефектов проводится опробование систем теплоснабжения.
      34. Включение оборудования теплоисточников и подключение зданий (домов) производится в следующем порядке:
      Для включения оборудования теплоисточников и зданий:
      1) в первые сутки:
      на теплоисточниках выполняются работы по сборке схем теплофикационного оборудования, расконсервированию и опробованию оборудования, максимально допустимому заполнению баков-аккумуляторов, заполнению водой и постановке под давление подающего и обратного трубопровода тепловых сетей и установлению циркуляции;
      на внутридомовых системах производятся работы по установке пускового положения арматуры, заполнению подводящих трубопроводов и систем теплоснабжения водой, проверка наличия поверенных контрольно-измерительных приборов и регуляторов;
      2) начиная со вторых суток, производится подключение зданий в строгом соответствии с графиком.
      35. Пуск и опробование магистральных и распределительных тепловых сетей производится пусконаладочной бригадой.
      До пуска проверяется исправность оборудования пускаемого участка сети, просматриваются акты испытаний, промывки и приемки.
      36. Выявленные в процессе опробования замечания по тепловым сетям, источниками теплоснабжения и потребителям устраняются до начала отопительного сезона.

4. Режим теплоснабжения

      37. Теплоснабжающим организациям рекомендуется разработать и согласовать до 1 сентября с местными исполнительными органами города областного значения и района графики опробования, подключения систем теплоснабжения и расчетные графики гидравлических и температурных параметров. Трубопроводы тепловых сетей обеспечивают подачу потребителям теплоносителя (воды и пара) установленных параметров в соответствии с заданным графиком.
      В графиках подключения соблюдается следующая очередность подключения потребителей:
      1) детские, лечебные и школьные учреждения, другие учебные заведения;
      2) жилые здания, гостиницы, общежития;
      3) общественные и бытовые здания, театры, дома культуры, административные здания, промышленные предприятия и прочие здания.
      При определении количества одновременно заполняемых внутридомовых систем необходимо учитывать обеспеченность источников теплоснабжения хозяйственно-питьевой водой, производительность водоподготовки и подпиточных устройств.
      38. После подключения всех зданий (домов) эксплуатирующие организации проводят проверку состояния оборудования и первичную регулировку внутридомовых систем.
      39. Недостатки в работе источников теплоснабжения, тепловых сетей и внутридомовых систем, выявленные в процессе эксплуатации, устраняются до начала отопительного сезона.
      40. Во время отопительного сезона теплоснабжающая организация, согласно договора на оказание услуг по передаче и (или) распределению тепловой энергии обеспечивает:
      1) предоставление равных условий для всех потребителей услуг по передаче и (или) распределению тепловой энергии;
      2) поддерживает на границе раздела балансовой принадлежности тепловых сетей параметры тепловой энергии, заданные Договором;
      3) заключает с потребителем договор на предоставление услуг по передаче и (или) распределению тепловой энергии;
      4) предоставляет потребителю услуги по передаче и (или) распределению тепловой энергии соответствующего качества в порядке и сроки, определенные условиями Договора.
      41. С объявлением отопительного сезона:
      1) уточняется схема оповещения, устанавливается дежурство ответственных работников объектов жилищно-коммунального и энергетического комплекса области;
      2) приводятся в готовность аварийно-восстановительные бригады на предприятиях;
      3) персоналом организаций, эксплуатирующих здания (дома), организуется периодический обход и контроль за работой систем теплоносителя и состоянием утепления зданий;
      4) на источниках теплоснабжения проверяется работа резервного аварийного оборудования, наличие основного и резервного топлива, инструмента, материалов и запасных частей.
      42. С объявлением аварийной ситуации на теплоисточнике и тепловых сетях:
      1) на всех объектах жилищно-коммунального и энергетического комплекса вводится круглосуточное дежурство;
      2) по распоряжению акима района (городов областного значения) на предприятиях и в организациях вводится повышенная готовность вспомогательных аварийно-восстановительных бригад, обеспеченных механизмами и материалами для использования в аварийных ситуациях.
      43. Необходимые мероприятия и действия персонала организаций, эксплуатирующих здания (дома), при усиленном и в нерасчетном режимах указываются в соответствующих мероприятиях.

5. Завершение отопительного сезона и обеспечение горячего водоснабжения в межотопительный период

      44. Окончание отопительного сезона объявляется ежегодно распоряжением акима района (города областного значения).
      45. После окончания отопительного сезона организации, эксплуатирующие здания (дома), отключают систему центрального отопления и обеспечивают работу систем горячего водоснабжения по летней схеме.
      46. В межотопительный период теплоснабжающие организации обеспечивают горячее водоснабжение потребителей по утвержденной схеме работы оборудования источников тепла и тепловых сетей. Температура воды, подаваемой к водоразборным точкам (кранам, смесителям), отвечает требованиям технических и санитарных норм. Не допускаются перерывы в подаче горячей воды больше сроков, установленных графиками, согласованными с местными исполнительными органами, на время, необходимое для ремонта установок горячего водоснабжения на источниках теплоснабжения, подготовки элеваторных узлов, автоматизированных тепловых пунктов и внутридомовых систем.
      47. Ремонт тепловых сетей, тепловых пунктов и систем теплопотребления рекомендуется производить одновременно до 1 сентября. Рекомендуемый срок ремонта, связанный с прекращением горячего водоснабжения – 14 календарных дней.

6. Ответственность энергоснабжающих организаций и потребителей

      48. Ответственность услугодателей и потребителей за нарушение Правил определяется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и договором на оказание услуг по передаче и (или) распределению тепловой энергии.

Приложение          
к Правилам подготовки и   
проведения отопительного сезона
в Акмолинской области    

ФОРМА АКТА
технической готовности
теплопотребляющих установок и теплосетей потребителя
к отопительному сезону 20__–20__гг.

Наименование населенного пункта _____________________________________
Наименование потребителя ____________________________________________
Адрес объекта _______________________________________________________
№ Договора на отпуск энергоресурсов _________________________________
Юридический адрес ___________________________________________________
Ф.И.О. руководителя _________________________________________________
№ телефона рабочий, сотовый _________________________________________
Ответственный за общее состояние теплового хозяйства ________________
_____________________________________________________________________
(должность, Ф.И.О. № телефона рабочий, сотовый)

Наличие прибора учета тепловой энергии ______________________________
наличие задолженности по состоянию на « » 20___г.
_____________________________________________________________________
максимально-часовые тепловые нагрузки по состоянию на « » 20___г.
_____________________________________________________________________
 

п/п

Наименование объекта, адрес

Договорные нагрузки, Ккал/час

Отключенные нагрузки в отопительный сезон

20__-20__гг., Ккал/час



отопление

горячее

водоснабжение

вентиль

отопление

горячее водоснабжение

вентиль

























Количество вводов ___________________________________________________
Количество тепловых узлов ___________________________________________
Замечания службы наладки: ___________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
 

Замечания службы эксплуатации:________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
 

Замечания по внутренней системе отопления и горячего водоснабжения:_______________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
 

      ПРИМЕЧАНИЕ: Запуск в работу систем теплоснабжения производится только при наличии оформленного «Акта технической готовности» теплопотребляющих установок и теплосетей потребителя к отопительному сезону 20__-20__ гг.

Представитель потребителя __________________________________________
                                    (Ф.И.О.,подпись)

Энергоэкспертиза ___________________________________________________
                                    (Ф.И.О.,подпись)

Представитель теплоснабжающей организации __________________________
                                              (Ф.И.О.,подпись)

ФОРМА АКТА
выполненных работ
по подготовке к отопительному сезону 20__–20__гг.

Наименование объекта ________________________________________________
Адрес объекта _______________________________________________________

п/п

Наименование работ

Дата исполнения

Роспись представителя теплоснабжающей организации


1. Теплосети



1.1

Ревизия запорной арматуры теплосети и ввода



1.2

Опрессовка теплосети



1.3

Промывка теплосети



1.4

Теплоизоляция теплосети




2. Внутренние системы теплоснабжения



2.1

Ревизия запорной арматуры теплового узла



2.2

Ревизия грязевиков



2.3

Ревизия запорной арматуры системы отопления



2.4

Комплектность контрольно-измерительных приборов теплового узла



2.5

Опрессовка теплового узла



2.6

Опрессовка подогревателя горячего водоснабжения



2.7

Ревизия подогревателя горячего водоснабжения



2.8

Промывка системы отопления



2.9

Установлено расчетное сопло, диаметром мм



2.10

Расчетное сопло опломбировано пломбой №



2.11

Наличие обратного клапана (на трубопроводе хол. воды)



2.12

Выполнение энергосберегающих мероприятий



Работы завершены «____» ______________ 20__г.

Представитель потребителя ___________________________________________
                                (Ф.И.О., должность, подпись)

Представитель теплоснабжающей организации ___________________________
                                         (Ф.И.О., должность, подпись)

      ПРИМЕЧАНИЕ: Акт является неотъемлемой частью акта технической готовности теплопотребляющих установок и теплосетей потребителя к отопительному сезону и заполняется в двух экземплярах: 1 экз. – для потребителя, 2 экз. – для теплоснабжающей организации.