Арнайы комиссия туралы ережені бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2013 жылғы 28 қарашадағы № 358 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 8 қаңтарда № 2099 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2024 жылғы 3 сәуірдегі № 77 қаулысымен

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 03.04.2024 № 77 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысының нормативтік ережелеріне сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Арнайы комиссия туралы Ереже бекітілсін.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін және оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғани Қалыбайұлы Сәдібековке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Қ. Бозымбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2013 жылғы 28 қарашадағы
№ 358 қаулысымен бекітілген

Арнайы комиссия туралы ереже
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Арнайы комиссия туралы ереже (бұдан әрі –Ереже) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысымен бекітілген Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларына (бұдан әрі – Үлгілік қағидалар) сәйкес әзірленді және өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау жөніндегі арнайы комиссияның мәртебесі мен өкілеттігін айқындайды.

      2. Осы Ережеде пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) уәкілетті орган – әлеуметтік көмек көрсетуді жергілікті бюджет есебінен қаржыландыруды жүзеге асыратын ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы орган;

      2) арнайы комиссия – (бұдан әрі – Комиссия) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасылардың) өтінішін қарау бойынша аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің шешімімен құрылатын комиссия.

      3. Комиссия аудан (облыстық маңызы бар қала) аумағында тұрақты жұмыс істейтін алқалы орган болып табылады. Комиссия өз жұмысын ашықтық, жариялылық, алқалылық және әділдік қағидаттарында ұйымдастырады.

      4. Комиссия өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілерін, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

      5. Комиссияның қызметін бақылауды аудан (облыстық маңызы бар қалалар) әкімінің әлеуметтік қорғау мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасары жүзеге асырады.

2. Комиссияның міндеттері мен функциялары

      6. Комиссияның негізгі міндеті Үлгілік қағидалардың 9-тармағы негізінде жергілікті өкілді органдар бекітетін азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесіне сәйкес азаматтардың әлеуметтік көмекке мұқтаждығын және өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде берілетін әлеуметтік төлемдердің мөлшерін айқындау болып табылады.

      7. Комиссияның негізгі функциясы әрбір жекелеген жағдайда әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсете отырып, Ережеге қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік көмек көрсету қажеттігі туралы қорытынды шығару болып табылады.

3. Комиссияның қызметін ұйымдастыру

      8. Комиссия өз қызметін өтеусіз негізде жүзеге асырады.

      9. Комиссияның құрамына жергілікті атқарушы органдардың мүдделі құрылымдық бөлімшелерінің, оның ішінде ұйымдардың және білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау уәкілетті органдарының өкілдері, құқық қорғау органдарының, қоғамдық бірлестіктердің қызметкерлері кіреді.

      Комиссия төрағадан, хатшыдан және комиссия мүшелерінен тұрады. Комиссияның жалпы құрамы жеті адамнан кем болмауға тиіс.

      10. Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің әлеуметтік қорғау мәселелері жөніндегі орынбасары Төраға болып табылады.

      Төраға Комиссияның жұмысын ұйымдастырады және Комиссияға осы Ережеде жүктелген міндеттер мен функциялардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз етеді.

      11. Уәкілетті орган – облыстардағы ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі Комиссияның жұмыс органы болып табылады.

      Комиссия хатшысының міндеті осы бөлімнің маманына жүктеледі.

      12. Комиссия уәкілетті органнан құжаттардың толық пакетін алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарды қарайды және ашық дауыс беру арқылы әлеуметтік көмек көрсетудің қажеттігі туралы шешім шығарады.

      13. Комиссияның шешімдері оның құрамы жалпы санының үштен екісі болған кезде заңды болады.

      14. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және комиссия мүшелерінің жалпы санының басым көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының даусы шешуші болып саналады.

      15. Комиссия қабылдаған шешім қорытынды нысанында ресімделеді және осы Ереженің 12-тармағында көрсетілген мерзімде уәкілетті органға беріледі.

      Оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшері көрсетіледі.

      16. Комиссия әлеуметтік көмек мөлшерін айқындау кезінде жергілікті өкілді органдар бекіткен әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларын басшылыққа алады.

  Арнайы комиссиялар
туралы Ережеге қосымша

Арнайы комиссияның қорытындысы 20___ж.___ ______ №

      Арнайы комиссия өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)

      _______________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты)

      өтінішін және оған қоса берілген құжаттарын қарап, адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты төмендегідей себептер бойынша:

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      әлеуметтік көмек ұсыну

      __________________________________________________________________

      (қажеттілігі, қажеттілік жоқтығы)

      туралы қорытынды шығарады.

      Әлеуметтік көмектің мөлшері _______ ________________ теңге.

      (сомасы жазбаша)

      Комиссия төрағасы:__________________________________________

      Комиссия мүшелері:__________________________________________

      ______________________ ___________________

      ______________________ ___________________

      ______________________ ___________________

      ______________________ ___________________

      ______________________ ___________________

      (қолдары) (Т.А.Ә.)

      Қорытынды

      қоса берілген құжаттармен __ данада

      20__ж. "__" ___ қабылданды

      Құжаттарды қабылдаған уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы,

      қолы _______________________________________

Об утверждении положения о специальной комиссии

Постановление Жамбылского областного акимата от 28 ноября 2013 года № 358. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 8 января 2014 года № 2099. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 3 апреля 2024 года № 77

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 03.04.2024 № 77 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о специальной комиссии.

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление координации занятости и социальных программ акимата Жамбылской области" обеспечить в установленном законодательством Республики Казахстан порядке государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции и его официальное опубликование.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя акима области Садибекова Гани Калыбаевича.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Аким области К. Бозумбаев
     

  Утверждено постановлением
акимата Жамбылской области
от 28 ноября 2013 года № 358

Положение о специальной комиссии
1. Общие положения

      1. Настоящее Положение о специальной комиссии (далее –Положение) разработано в соответствии с Типовыми правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 (далее – Типовые правила), и определяет статус и полномочия специальной комиссии по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      2. Основные понятия, используемые в настоящем Положении:

      1) уполномоченный орган - исполнительный орган района (города областного значения), финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;

      2) специальная комиссия (далее – Комиссия) - комиссия, создаваемая решением акима района (города областного значения), по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      3. Комиссия является постоянно действующим коллегиальным органом на территории района (города областного значения). Комиссия организовывает свою работу на принципах открытости, гласности, коллегиальности и беспристрастности.

      4. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативными правовыми актами Республики Казахстан, а также настоящим Положением.

      5. Контроль за деятельностью Комиссии осуществляет заместитель акима района (города областного значения), курирующий вопросы социальной защиты.

2. Задача и функция Комиссии

      6. Основной задачей Комиссии является определение нуждаемости граждан в социальной помощи согласно перечню оснований отнесения граждан к категории нуждающихся, утверждаемому местным представительным органом в соответствии с пунктом 9 Типовых правил, и размера оказываемой социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации.

      7. Основной функцией Комиссии является вынесение заключения о необходимости оказания социальной помощи (далее - заключение), с указанием размера социальной помощи в каждом отдельном случае, по форме согласно приложению к Положению.

3. Организация деятельности Комиссии

      8. Комиссия осуществляет свою деятельность на безвозмездной основе.

      9. В состав Комиссии включаются представители заинтересованных структурных подразделений местного исполнительного органа, в том числе организации и уполномоченных органов образования, здравоохранения, социальной защиты, работников правоохранительных органов, общественных объединений.

      Комиссия состоит из председателя, секретаря и членов комиссии. Общий состав Комиссии не менее семи человек.

      10. Председателем является заместитель акима района (города областного значения) курирующий вопросы социальной защиты.

      Председатель организует работу Комиссии и обеспечивает своевременное и качественное выполнение задач и функций, возложенных на Комиссию настоящим Положением.

      11. Рабочим органом Комиссии является уполномоченный орган – отделы занятости и социальных программ района (города областного значения).

      Обязанности секретаря Комиссии возлагаются на специалиста данного отдела.

      12. Комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения полного пакета документов от уполномоченного органа рассматривает представленные документы и путем открытого голосования принимает решение о необходимости оказания социальной помощи.

      13. Решение Комиссии правомочно при наличии двух третей от общего числа ее состава.

      14. Решение Комиссии считается принятым, если за него подается большинство голосов от общего количества членов комиссии. В случае равенства голосов голос председателя Комиссии считается решающим.

      15. Принятое решение Комиссии оформляется в форме заключения и в срок, указанный в пункте 12 настоящего Положения, передается в уполномоченный орган.

      При положительном заключении указывается размер социальной помощи.

      16. При определении размера социальной помощи Комиссия руководствуется правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, утверждаемыми местными представительными органами.

  Приложение
к Положению о специальной комиссии

      форма

Заключение специальной комиссии № __ от "__" _________ 20__ г.

      Специальная комиссия, рассмотрев заявление и прилагаемые к нему

      документы лица (семьи),

      ____________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при наличии) заявителя) обратившегося за предоставлением социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации, выносит заключение о

      ____________________________________________________________________

      (необходимости, отсутствии необходимости) предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуации по нижеследующей причине:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Размер социальной помощи _____________________________ тенге.

      (сумма прописью)

      Председатель комиссии:________________ ___________________________

      Члены комиссии:_______________________ __________________________

      _______________________ __________________________

      _______________________ __________________________

      _______________________ __________________________

      _______________________ __________________________

      _______________________ __________________________

      (подписи) (Ф.И.О.)

      Заключение с прилагаемыми документами в количестве ____ штук принято

      "__"____________ 20__ г. ________________________________________

      Ф.И.О., должность, подпись работника, уполномоченного органа,

      принявшего документы.