"Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы әкімдігінің 2013 жылғы 10 маусымдағы N 35/07 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 16 шілдеде N 2361 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 2014 жылғы 12 қыркүйектегі № 47/02 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 12.09.2014 № 47/02 (оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес, Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы" Қарағанды облысы әкімдігінің 2013 жылғы 28 наурыздағы N 18/04 қаулысының күші жойылсын.
      3. "Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қарағанды облысы әкімдігінің қаулысының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қарағанды облысының әкімі                  Б. Әбдішев

Қарағанды облысы әкімдігінің
2013 жылғы 10 маусымдағы
N 35/07 қаулысымен
бекітілген

"Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісім
бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың
орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды)
ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу
(функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) аумақтық орган – "Қарағанды облысы Дін істері департаменті" мемлекеттік мекемесі;
      2) көрсетілетін қызметті алушы - жеке және заңды тұлға;
      3) көрсетілетін қызметті беруші – "Қарағанды облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесі.

2. Жалпы ережелер

      2. "Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Діни қызмет саласында мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 15 қазандағы N 1311 қаулысымен бекітілген "Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартымен және осы регламентпен белгіленген тәртіпте жүзеге асырылады.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет аумақтық органның келісімі бойынша осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті берушімен ұсынылады.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы Заңының 5-бабы 5) тармақшасының, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысының негізінде жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім (бұдан әрі – шешім), не мемлекеттік қызметтер көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасымалдағышта уәжделген жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібіне
қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібі туралы ақпарат www.oblarhitecture.kz мекенжайы бойынша көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсындағы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" деген бөлімде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну үшін, көрсетілетін қызметті берушінің ғимаратында мүмкіндігі шектеулі мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген. Көрсетілетін қызметті берушінің үй-жайында бөлек кіретін есігі бар, күту және құжаттарды дайындау залы, күту орындары, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стенділер болады.
      Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:
      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы осы регламенттің 14-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін анықтау туралы шешім алу үшін - күнтізбелік отыз күнді;
      үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім алу үшін - күнтізбелік отыз күнді құрайды;
      2) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған құжаттар пакетін тапсыруға ниеттенген қызметті алушының күтуін рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 30 минут;
      3) көрсетілетін қызметті алушыға өтініш жасаған күні сол жерде қызмет көрсету үшін рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 30 минуттан аспайды.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға:
      1) елді мекеннің бас жоспарының, сондай-ақ селоаралық аумақтар үшін аудандық жоспарлау жобаларының негізінде орындалған нақты жоспарлау жобалары және (немесе) құрылыс салу жобаларының болмауы;
      2) регламенттің 14-тармағында көзделген құжаттардың толық пакетінің ұсынылмауы;
      3) регламенттің 14-тармағында көзделген құжаттарда дұрыс емес мәліметтердің ұсынылуы;
      4) құжаттардың тиісінше ресімделмеуі;
      5) аумақтық органның келісуінің болмауы негіз болып табылады.
      12. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы өтінішті көрсетілетін қызметті берушіге сәйкес нысандар бойынша береді;
      2) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтінішті қабылдайды, құжаттарды есепке алу кітабында тіркейді және құжаттардың тапсырылуын растау үшін көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу мөртабаны (кіріс нөмірі, күні) бар өтініштің көшірмесін береді;
      көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын содан кейін жауапты маманға жіберу үшін бұрыштама жасауға көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы келіп түскен құжаттар бойынша бұрыштамада мемлекеттік көрсетілетін қызметке жауапты орындаушыны көрсете отырып, басқарушылық шешім қабылдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы құжаттарды қарайды, аумақтық органға келісу үшін ілеспе хат дайындайды;
      5) аумақтық органда сұрау салу қабылданады, құжаттарды есепке алу кітабында тіркеледі, қаралады және қолдаухатты қанағаттандыру мүмкіндігі анықталады, келісу туралы анықтама-негіздемесі бар хат, немесе бас тарту туралы жауап ресімделінеді және басшыға қол қою үшін жіберіледі;
      6) көрсетілетін қызметті беруші маманы әкімдік қаулысының жобасын, немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы уәжделген жауапты дайындайды;
      7) көрсетілетін қызметті беруші басшысы шешімге немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қояды;
      8) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері шешімді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты тіркейді және мемлекеттік қызметті алушыға жеке өзі келгенде береді немесе пошта арқылы жібереді.
      13. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең аз саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-қимыл
(өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      14. Көрсетілетін қызметті алушылар ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін анықтау туралы шешім алу үшін мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) осы регламентке 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      2) жеке тұлғалар үшiн - салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқасын міндетті түрде ұсына отырып, жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі немесе заңды тұлғалар үшін - салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқасын міндетті түрде ұсына отырып, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің көшірмесі;
      3) тіркелген діни бірлестіктің басшысы қол қойған (ғибадат үйі (ғимараты) және ол тиесілі болатын діни бірлестіктің атауын, құрылыс салудың мақсаты, осы аумақта діни қажеттіліктерін қанағаттандыруды қажет ететін келушілердің саны, ғибадат үйінің (ғимараттың) діни қызметкеріне кандидатурасын көрсете отырып) ғибадат үйін (ғимаратын) салу туралы анықтама-негіздеме;
      4) ғибадат үйі (ғимарат) құрылыс жоспарланған ауыл (село), кент, шағын аудан, квартал аумағында жергілікті қоғамдастықтың ғибадат үйі (ғимарат) құрылысына келісімі туралы жиналыс (жиын) шешімінің көшірмесі (жақын жерде тұрғын үйлер болған жағдайда);
      Көрсетілетін қызметті алушылар үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім алу үшін мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) осы регламентке 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      2) жеке тұлғалар үшiн - салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқасын міндетті түрде ұсына отырып, жеке басын куәландыратын құжаттың көшірме немесе заңды тұлғалар үшін - салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқасын міндетті түрде ұсына отырып, заңды тұлға мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің көшірмесі;
      3) салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқасын міндетті түрде ұсына отырып, жылжымайтын мүлiк объектісіне меншік құқығын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      4) жылжымайтын мүлiк объектісіне ауыртпалықтардың жоқ екендігі туралы анықтама;
      5) салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқасын міндетті түрде ұсына отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне техникалық паспорт;
      6) тіркелген діни бірлестіктің басшысы қол қойған (ғибадат үйі (ғимараты) және ол тиесілі болатын діни бірлестіктің атауын, қайта бейімдеудің мақсаты, осы аумақта діни қажеттіліктерін қанағаттандыруды қажет ететін келушілердің саны, ғибадат үйінің (ғимараттың) діни қызметкеріне кандидатурасын көрсете отырып) ғибадат үйін (ғимаратын) қайта бейімдеу туралы анықтама-негіздеме;
      7) ғибадат үйі (ғимарат) құрылыс жоспарланған ауыл (село), кент, шағын аудан, квартал аумағында жергілікті қоғамдастықтың ғибадат үйін (ғимарат) қайта бейімдеуге келісімі туралы жиналыс (жиын) шешімінің көшірмесі (жақын жерде тұрғын үйлер болған жағдайда);
      Осы тармақта көрсетілген құжаттарды алу кезінде көрсетілетін қызметті беруші оның толық болуын тексереді. Құжаттар толық болмаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды алған сәттен бастап екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарды қараудан бас тарту туралы көрсетілетін қызметті алушыға хабарлайды.
      15. Өтініш үлгілері www.oblarhitecture.kz мекенжай бойынша, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде, көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық стендінде және көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.
      16. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу үшін қажетті құжаттар осы регламентке 1-қосымшада мекенжайы көрсетілген көрсетілетін қызметті берушіге тапсырылады.
      Көрсетілетін қызметті беруші үш жұмыс күні ішінде осы регламенттің 14-тармағында қарастырылған құжаттар көшірмесін ғибадат үйлерін (ғимараттың) құрылысын келісу, олардың орналасқан жерін немесе үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттарын) етіп қайта бейімдеуді (функционалдық мақсатын өзгертуді) анықтау үшін аумақтық органдарға жолдайды.
      Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) әрекет етеді:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      4) аумақтық органның маманы.
      17. Осы регламенттің 14-тармағында көрсетілген, жергілікті бірлестік жиналысы (жиыны) шешімін алу тәртібі туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің стендтері мен интернет-ресурстарыннан алуға болады.
      18. Ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талаптар: Басқарма және аумақтық орган мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялығын қамтамасыз етеді.
      19. Әрбір әкімшілік іс-қимылдың (рәсімнің) орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының (рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-қимылдарының қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы регламентке 3-қосымшада келтірілген.
      21. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі Осы регламентке 6,  7 және 8 қосымшаларда берілген шаблон нысандарына сәйкес ұсынылуы тиіс.
      22. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі мемлекеттік қызметті алушымен осы регламентке 9-қосымшаға сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштері бойынша өлшенеді.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      23. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысында олар қабылдайтын шешімдер, әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауап береді.

6. Шағымдану тәртібі

      24. Басқармалар қызметкерлерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру, сондай-ақ шағымды дайындауда жәрдем көрсету осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар мен телефондар арқылы жүзеге асырылады.
      25. Көрсетілген қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда шағым жазбаша нысанда пошта бойынша не қолма-қол осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген байланыс деректері арқылы (мекенжайлар мен телефондар) басқарма басшысының атына беріледі.
      26. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну кезінде көрсетілетін қызметті алушыларға дөрекі қызмет көрсетілген жағдайда, басқармалар қызметкерлерінің әрекетіне шағым жазбаша нысанда пошта бойынша не қолма-қол осы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша басқарма басшысының атына беріледі.
      27. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.
      28. Көрсетілетін қызметті алушының шағымында оның тегi, аты, әкесiнiң аты, ұйымның атауы (заңды тұлғалар үшін), пошталық мекенжайы көрсетiледi. Шағымға тұтынушы қол қоюға тиiс.
      29. Шағым басқармалардың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметінде тіркеледі. Шағым беруші тұлғаға өтініштің тіркелген уақыты мен күні, өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі мен аты-жөні, шағымға жауап алу мерзімі көрсетілген оның көшірмесі беріледі. Шағымның қаралу барысы туралы ақпаратты басқармалардың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметінің қызметкерлері береді.
      30. Шағымдарды қарау "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңында белгіленген тәртіппен және мерзімде жүзеге асырылады.

"Дін қызметі саласындағы құзыретті органмен
келісу бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын жерін анықтау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешімдер беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік орган

Р/с
N

Атауы

Мекенжайы

Телефон нөмірлері

Жұмыс кестесі

1

2

3

4

5

1

Қарағанды облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы

Қарағанды қаласы, Әлиханов көшесі, 13

8 (7212) 42-53-65, 41-17-58

Жұмыс күндері: дүйсенбі - жұма. Жұмыс уақыты: сағат 09.00-ден 18.00-ға дейін, сағат 13.00-ден 14.00-ға дейін түскі үзіліспен. Демалыс күндері: сенбі -  жексенбі

Р/с
N

Атауы

Мекенжайы

Телефон нөмірлері

Жұмыс кестесі

1

2

3

4

5

1

Қарағанды облысының дін істері департаменті

100000 Қарағанды қаласы, Костенко көшесі, 6

8 (7212) 41-34-10, 42-07-52

Жұмыс күндері: дүйсенбі - жұма. Жұмыс уақыты: сағат 09.00-ден 18.00-ға дейін, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен. Демалыс күндері: сенбі - жексенбі

"Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен
келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын жерін айқындау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешімдер беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Әрбір әкімшілік іс-қимылдың (рәсімнің) орындалу мерзімін
көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының
(рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылының
мәтіндік кестелік сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

Іс-қимылдың N

1

2

3

ҚФБ атауы

Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің маманы

Іс-қимылдың(үдерістің, рәсімнің,операцияның) атауы және олардыңсипаттамасы

Өтінішті қабылдайды және құжаттардыесепке алу кітабында тіркейді

Келіп түскенқұжаттар бойыншашешім қабылдайды, жауапты орындаушыны белгілейді

Құжаттарды қарайды,аумақтық органға келісім үшін ілеспе  хатты дайындайды

Аяқтау нысаны(деректер, құжат,ұйымдастырушылық-басқарушылық шешім)

Көрсетілетінқызметті алушығатіркеу мөртабаны(кіріс нөмірі, күні) бар өтініштің көшірмесін беру

Бұрыштамадамемлекеттік көрсетілетінқызметті ұсынуғажауапты орындаушыны көрсету

Аумақтық органға ілеспе хатты жіберу

Орындау мерзімдері

30 минуттан артық емес

2 жұмыс күні

3 жұмыс күні

      кестенің қосымшасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

4

5

6

7

Аумақтық орган

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері

Сұрау салуды қабылдайды, құжаттарды есепке  алу кітабында тіркейді, қарайды және келісу туралы хатты, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту  туралы уәжделген жауапты ресімдейді

Шешім жобасын, немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауапты дайындайды, басшының құжаттарға шешім жобасына немесе бас тарту туралы уәжделген жауапты қол қоюды қамтамасыз етеді

Құжаттарды қабылдайды, қарайды

Шешімді немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауапты тіркейді және мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға жеке өзі келгенде береді немесе пошта арқылы жібереді

Келісу туралы хатты, немесе бас тарту туралы көрсетілетін қызметті берушіге жіберу

Шешім жобасын немесе көрсетілетін қызметті беруші кеңсесіне бас тарту туралы жауапты кеңсеге жіберу

Шешім жобасына немесе негіздемесі бар бас тарту туралы хатқа қол қояды

Шешімді немесе негіздемесі бар жауапты беру

15 жұмыс күні

30 минуттан артық емес

       Ескерту: ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірліктер

"Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен
келісу бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын жерін айқындау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешімдер беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісіндегі әкімшілік іс-қимылдарының қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба

"Дін қызметі саласындағы құзыретті органмен
келісу бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын жерін анықтау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешімдер беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
4-қосымша

Қарағанды облысының сәулет және қала
құрылысы басқармасының басшысы
________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты)      

Өтініш беруші
________________________________________
(жеке тұлға үшін тегі, аты, әкесінің аты,
мекенжайы және телефоны, заңды тұлға
үшін ұйымның атауы, пошталық мекенжайы,
телефоны)

ӨТІНІШ

___________________________ мекенжайы бойынша орналасқан жалпы көлемі
____ гектар жер учаскесінде ғибадат үйін (ғимаратын) салу туралы
шешім беруді сұраймын.
      Ғибадат үйі ___________________________________________________
                             (конфессияға тиесілілігі)
      Ғибадат үйі құрылысының қаржыландыру көзi _____________________
_____________________________________________________________________
              Ғибадат үйінің сыйымдылығы (адамдар саны)
_____________________________________________________________________
                Қолы, күні, мөрі (заңды тұлғаларға)

"Дін қызметі саласындағы құзыретті органмен
келісу бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын жерін анықтау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешімдер беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
5-қосымша

Қарағанды облысының сәулет және қала
құрылысы басқармасының басшысы
________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты)

Өтініш беруші
________________________________________
(жеке тұлға үшін тегі, аты, әкесінің аты,
мекенжайы және телефоны, заңды тұлға
үшін ұйымның атауы, пошталық мекенжайы,
телефоны)

ӨТІНІШ

______________________ мекенжайы бойынша орналасқан _________________
үйін (ғимаратын) ғибадат үйі (ғимараты) етіп қайта бейімдеу
(функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беруді сұраймын.
      Ғибадат үйі ___________________________________________________
                           (конфессияға тиесілілігі)
_____________________________________________________________________
            Ғибадат үйінің сыйымдылығы (адамдар саны) _____________________________________________________________________
              Қолы, күні, мөрі (заңды тұлғаларға)

"Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен
келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын жерін айқындау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
6-қосымша

Өтініш беруші: __________________
(т.а.ә.)   

Мекенжайы: ______________________
Телефоны: _______________________
Тіркеу N: _______________________

Шешім

      "Қарағанды облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы"
мемлекеттік мекемесі "Қарағанды облысының дін істері департаменті"
мемлекеттік мекемесінің келісімдеуі бойынша ғибадат үйлерін
(ғимараттарын) салу және олардың ____________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
___________________________________________________________ мекенжайы
бойынша орналасатын жерін айқындау жөнінде шешім қабылдайды.

      Маман                                _________________________
                                                      (т.а.ә.)
      Басқарма басшысы                     _________________________
                                                      (т.а.ә.)

"Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен
келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын жерін айқындау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
7-қосымша

Өтініш беруші:__________________
(т.а.ә.)   
Мекенжайы:______________________
Телефоны:_______________________
Тіркеу N: ______________________

Шешім

      "Қарағанды облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы"
мемлекеттік мекемесі "Қарағанды облысының дін істері департаменті"
мемлекеттік мекемесінің келісімдеуімен ______________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
___________________________________________________________ мекенжайы
бойынша үйлерді (ғимарат) ғибадат үйлері (ғимараттарын) етіп қайта
бейімдеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім қабылдайды.

      Маман                                 ________________________
                                                    (т.а.ә.)
      Басқарма басшысы                      ________________________
                                                    (т.а.ә.)

"Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен
келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын жерін айқындау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
8-қосымша

Өтініш беруші: __________________
(т.а.ә.)

Мекенжайы: ______________________
Телефоны: _______________________
Тіркеу N: _______________________

Бас тарту туралы шешім

      Құрметті _____________________________________________________
"Қарағанды облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы"
мемлекеттік мекемесі "Қарағанды облысының дін істері департаменті"
мемлекеттік мекемесінің келісімдеуімен қабылданған __________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
мекенжайы бойынша орналасқан ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және
олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды)
ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешім беруден бас тартады.
_____________________________________________________________________
                       (қажетінің астын сызыңыз)
Бас тартудың себебі: ________________________________________________

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының шағымдану құқығы:_________

      Маман                                  ________________________
                                                     (т.а.ә.)
      Басқарма басшысы                       ________________________
                                                     (т.а.ә.)

"Дін қызметі саласындағы уәкілетті органмен
келісім бойынша ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын жерін айқындау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейімдеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
9-қосымша

Мемлекетті көрсетілетін қызмет көрсеткішін анықтау
үшін сауалнама нысаны: "сапа" және "қолжетімділік"
_________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттандыңыз ба?
      1) қанағаттанбадым;
      2) ішінара қанағаттандым;
      3) қанағаттандым.
      2. Электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттандыңыз ба?
      1) қанағаттанбадым;
      2) ішінара қанағаттандым;
      3) қанағаттандым.

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) по согласованию с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности"

Постановление акимата Карагандинской области от 10 июня 2013 года N 35/07. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 16 июля 2013 года N 2361. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 12 сентября 2014 года № 47/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 12.09.2014 № 47/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) по согласованию с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности".
      2. Постановление акимата Карагандинской области от 28 марта 2013 года N 18/04 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) по согласованию с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности" отменить.
      3. Контроль за исполнением постановления акимата Карагандинской области "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) по согласованию с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности" возложить на первого заместителя акима Карагандинской области.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Аким Карагандинской области                      Б. Абдишев

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 16 июня 2013 года N 35/07

Регламент государственной услуги
"Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений)
и определении их месторасположения, а также перепрофилировании
(изменении функционального назначения) зданий (сооружений)
в культовые здания (сооружения) по согласованию
с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности"

Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) по согласованию с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности" (далее - регламент) используются следующие понятия:
      1) территориальный орган – государственное учреждение "Департамент по делам религий Карагандинской области";
      2) услугополучатель - физическое или юридическое лицо;
      3) услугодатель – государственное учреждение "Управление архитектуры и градостроительства Карагандинской области".

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) по согласованию с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности" (далее- государственная услуга) оказывается в порядке, установленном стандартом государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) по согласованию с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 октября 2012 года N 1311 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" и настоящим регламентом.
      3. Государственная услуга предоставляется услугодателем по согласованию с территориальным органом по адресам указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      6. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 5) статьи 5 Закона Республики Казахстан "О религиозной деятельности и религиозных объединениях", Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      7. В результате оказываемой государственной услуги услугополучатель получает решение о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, либо решение о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информация о порядке оказания государственной услуги, располагается на интернет-ресурсе услугодателя по адресу www.oblarhiteсture.kz, в разделе "Государственные услуги".
      9. Для предоставления государственной услуги в здании услугодателя предусмотрены условия для обслуживания услугополучателей с ограниченными возможностями. Имеются информационные стенды с образцами заполнения бланков.
      График работы услугодателя указан в приложении 1 к настоящему регламенту.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи услугополучателем необходимых документов, определенных в пункте 14 настоящего регламента, составляют:
      для получения решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения - тридцать календарных дней;
      для получения решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) - тридцать календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания услугополучателем, желающим сдать пакет документов для получения государственной услуги - не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя, оказываемой на месте в день обращения - не более 30 минут.
      11. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является:
      1) отсутствие проектов детальной планировки и (или) проектов застройки, выполненных на основании генеральных планов населенного пункта, а также проектов районной планировки для межселенных территорий;
      2)представление неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 14 регламента;
      3) представление недостоверных сведений в документах, предусмотренных пунктом 14 регламента;
      4) ненадлежащее оформление документов;
      5) отсутствие согласования территориального органа.
      12. Этапы оказания государственной услуги:
      1) услугополучатель подает заявление услугодателю по формам согласно образцам;
      2) специалист канцелярии услугодателя принимает заявление услугополучателя и регистрирует в книге учета документов и в подтверждении сдачи документов выдает копию заявления услугополучателю со штампом регистрации (входящий номер, дата);
      направляет документы услугополучателя руководителю услугодателя для последующей передачи с наложением резолюции ответственному исполнителю;
      3) руководитель услугодателя принимает решение по поступившим документам с указанием в резолюции исполнителя, ответственного за предоставление государственной услуги;
      4) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает представленное заявление с приложением документов и подготавливает и отправляет сопроводительное письмо в территориальный орган для согласования;
      5) территориальный орган принимает запрос, регистрирует в книге учета документов, рассматривает, оформляет письмо со справкой- обоснованием о согласовании, либо предоставляет мотивированный ответ услугодателю об отказе в согласовании;
      6) ответственный исполнитель услугодателя оформляет проект решения либо подготавливает мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги услугополучателю;
      7) руководитель услугодателя подписывает решение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги;
      8) специалист канцелярии услугодателя регистрирует и выдает услугополучателю решение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      13. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги услугодателем, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Для получения решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения услугополучатели представляют следующие документы:
      1) заявление по форме согласно приложения 4 к настоящему регламенту;
      2) копию документа, удостоверяющего личность, - для физических лиц при обязательном представлении оригинала документов для сверки или копию справки либо свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица - для юридических лиц при обязательном представлении оригинала документов для сверки;
      3) справку-обоснование о строительстве культового здания (сооружения), подписанную руководителем зарегистрированного религиозного объединения (с указанием наименования культового здания (сооружения) и религиозного объединения, которому оно будет принадлежать, цели строительства, количества прихожан, нуждающихся в удовлетворении духовных потребностей на данной территории, кандидатуры священнослужителя культового здания (сооружения));
      4) копию решения собрания (схода) местного сообщества, действующего на территории аула (села), поселка, микрорайона, квартала, где планируется строительство культового здания (сооружения), о согласии на строительство культового здания (сооружения) (при наличии вблизи жилых домов).
      Для получения решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) услугополучатели представляют следующие документы:
      1) заявление по форме согласно приложения 5 к настоящему регламенту;
      2) копию документа, удостоверяющего личность, - для физических лиц при обязательном представлении оригинала документов для сверки или копию справки либо свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица - для юридических лиц при обязательном представлении оригинала документов для сверки;
      3) копию документа, удостоверяющего право собственности на объект недвижимости, при обязательном представлении оригинала документа для сверки;
      4) справку об отсутствии обременения на объект недвижимости;
      5) копию технического паспорта на объект недвижимости при обязательном представлении оригинала документа для сверки;
      6) справку-обоснование о перепрофилировании здания (сооружения) в культовое здание (сооружение), подписанную руководителем зарегистрированного религиозного объединения (с указанием наименования культового здания (сооружения) и религиозного объединения, которому оно будет принадлежать, цели перепрофилирования, количества прихожан, нуждающихся в удовлетворении духовных потребностей на данной территории, кандидатуры священнослужителя культового здания (сооружения));
      7) копию решения собрания (схода) местного сообщества, действующего на территории аула (села), поселка, микрорайона, квартала, где планируется перепрофилирование здания (сооружения), о согласии на перепрофилирование в культовое здание или сооружение (при наличии вблизи жилых домов).
      При получении документов, указанных в настоящем пункте, услугодатель проверяет их полноту. В случае установления факта неполноты документов, услугодатель в течение двух рабочих дней с момента получения документов письменно уведомляет услугополучателя об отказе в рассмотрении представленных документов.
      15. Образцы заявления размещены на информационном стенде и интернет-ресурсе услугодателя по адресу www.oblarhiteсture.kz, в разделе "Государственные услуги".
      16. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются услугодателю, адрес которого указан в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Услугодатель в течение трех рабочих дней направляет копии документов, предусмотренных в пункте 14 настоящего регламента, в территориальные органы для согласования строительства культовых зданий (сооружений), определения их месторасположения или перепрофилирования (изменения функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения). Согласование осуществляется в течение пятнадцати рабочих дней путем направления письма о согласовании либо отказе в согласовании с мотивированным обоснованием.
      В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) специалист канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) специалист территориального органа.
      17. Информацию о порядке получения решения собрания (схода) местного сообщества, указанного в пункте 14 настоящего регламента, можно получить на стендах и интернет-ресурсах услугодателя.
      18. Требование к информационной безопасности: услугодатель и территориальный орган обеспечивают сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документов услугополучателя.
      19. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      20. Схема взаимосвязи логической последовательности административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.
      21. В приложениях 67 и 8 к настоящему регламенту представлены формы шаблонов в соответствии, с которыми должен быть предоставлен результат оказания государственной услуги.
      22. Результаты оказания государственной услуги услугополучателями измеряются показателем качества и доступности в соответствии с приложением 9 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственную услугу

      23. Должностные лица, оказывающие государственную услугу, за принимаемые ими решения, действия либо бездействия в ходе оказания государственной услуги несут ответственность в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

6. Порядок обжалования

      24. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействия) сотрудников управлений, а также оказание содействия в подготовке жалобы осуществляются по адресам и телефонам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      25. В случае несогласия с результатами оказанной услуги, жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно на имя руководителя управления по контактам (адреса и телефоны), указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      26. В случае некорректного обслуживания услугополучателя при предоставлении государственной услуги, жалоба подается на действия сотрудников управлений в письменной форме по почте либо нарочно на имя руководителя управления по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      27. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      28. В жалобе услугополучателя указываются его фамилия, имя, отчество, наименование организации (для юридических лиц), почтовый адрес. Жалоба подписывается услугополучателем.
      29. Жалоба регистрируется службой документационного обеспечения управления. Лицу, подавшему жалобу, выдается расписка с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение, даты получения ответа на жалобу. Информация о ходе рассмотрения жалобы представляется должностными лицами службы документационного обеспечения управления.
      30. Рассмотрение жалоб осуществляется в порядке и сроки, установленные Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах".

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) и
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения),
по согласованию с уполномоченным органом
в сфере религиозной деятельности"

Государственный орган, оказывающий государственную услугу

N
п/п

Наименование

Адрес

Номера телефонов

График работы

1

2

3

4

5

1

Управление архитектуры и градостроительства Карагандинской области

город Караганда, улица Алиханова, 13

8 (7212) 42-53-65, 41-17-58

Рабочие дни: понедельник - пятница. Рабочее время: с 09.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов. Выходные дни: суббота, воскресенье

Территориальный орган

N
п/п

Наименование

Адрес

Номера телефонов

График работы

1

2

3

4

5

1

Департамент по делам религий Карагандинской области

100000 город Караганда, улица Костенко, 6

8 (7212) 41-34-10, 42-07-52

Рабочие дни: понедельник - пятница. Рабочее время: с 09.00 до 18.30 часов, перерыв с 13.00 до 14.30 часов. Выходные дни: суббота, воскресенье

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) и
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения),
по согласованию с уполномоченным органом
в сфере религиозной деятельности"

Описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры)

Действие основного процесса (хода, потока работ)

N действия

1

2

3

Наименование СФЕ

Специалист канцелярииуслугодателя

Руководитель услугодателя

ответственный исполнитель услугодателя

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает заявление и регистрирует в книге учета документов

Принимает решение по поступившим документам, определяет ответственного исполнителя

Рассматривает документы, подготавливает сопроводительное письмо в территориальный орган для согласования

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача копия заявления услугополучателю со штампом регистрации (входящий номер, дата)

Указание в резолюции исполнителя, ответственного за предоставление государственной услуги

Направление сопроводительного письма в территориальный орган

Сроки исполнения

не более 30 минут

2 рабочих дня

3 рабочих дня

      продолжение таблицы

Действие основного процесса (хода, потока работ)

4

5

6

7

Территориальный орган

Ответственный исполнитель услугодателя

Руководитель услугодателя

Специалист канцелярии услугодателя

Принимает запрос, регистрирует в книге учета документов, рассматривает, оформляет письмо о согласовании, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Готовит проект решения либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги, Направление проекта решения либо мотивированного ответа об отказе на подпись руководителю

Принимает документы, рассматривает

Регистрирует и выдает услугополучателю решение, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги при личном посещении или направляет почтой

Направление письма о согласовании, либо ответа об отказе услугодателю

Направление подписанное решение либо мотивированный ответ об отказе в канцелярию

подписывает проект решения, либо ответ мотивированного отказа

Выдача решения или отказа с обоснованием

15 рабочих дней

Не более 30 минут

      Примечание: СФЕ - структурно-функциональные единицы

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) и
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения),
по согласованию с уполномоченным органом
в сфере религиозной деятельности"

Схема взаимосвязи логической последовательности административных действий в процессе оказания государственной услуги

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) и
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения),
по согласованию с уполномоченным органом
в сфере религиозной деятельности"

Руководителю управления
архитектуры и градостроительства
Карагандинской области
________________________
(Фамилия, имя, отчество)

Заявитель
_________________________________
(Фамилия, имя, отчество, адрес и
телефон для физических лиц.
Наименование организации,
почтовый адрес и телефон для
юридических лиц)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас выдать решение о строительстве культового здания
(сооружения) на земельном участке площадью ____ га, расположенном по
адресу: _____________________________________________________________
      Культовое сооружение __________________________________________
_____________________________________________________________________
              (Конфессиональная принадлежность)
      Источник финансирования строительства культового сооружения
_____________________________________________________________________
      Вместимость культового сооружения (количество прихожан)
____________________________________________________________________.
      Подпись, дата, печать (для юридических лиц)

Приложение 5
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) и
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения),
по согласованию с уполномоченным органом
в сфере религиозной деятельности"

Руководителю управления
архитектуры и градостроительства
Карагандинской области
_______________________________
(Фамилия, имя, отчество)

Заявитель
_______________________________
(Фамилия, имя, отчество, адрес и
телефон для физических лиц.
Наименование организации,
почтовый адрес и телефон для
юридических лиц)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас выдать решение о перепрофилировании (изменении
функционального назначения) здания (сооружения) с "__________________
____________________" в культовое здание (сооружение), расположенного
по адресу __________________________________________________________.
      Культовое сооружение __________________________________________
____________________________________________________________________.
                     (Конфессиональная принадлежность)
      Вместимость культового сооружения (количество прихожан)
____________________________________________________________________.
      Подпись, дата, печать (для юридических лиц)

Приложение 6
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) и
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения),
по согласованию с уполномоченным органом
в сфере религиозной деятельности"

Заявитель: _____________________
(ф.и.о.)    
Адрес: _________________________
Телефон: _______________________
Регистрационный N: _____________

Решение

      Государственное учреждение "Управление архитектуры и
градостроительства Карагандинской области" по согласованию с
государственным учреждением "Департамент по делам религий
Карагандинской области" принимает решение о строительстве культовых
зданий (сооружений) и определении их месторасположения расположенного
по адресу: __________________________________________________________
_____________________________________________________________________
____________________________________________________________________.

      Специалист                             ________________________
                                                       (ф.и.о.)
      Руководитель управления                ________________________
                                                       (ф.и.о.)

Приложение 7
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) и
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения),
по согласованию с уполномоченным органом
в сфере религиозной деятельности"

Заявитель: _____________________
(ф.и.о.)
Адрес: _________________________
Телефон: _______________________
Регистрационный N: _____________

Решение

      Государственное учреждение "Управление архитектуры и
градостроительства Карагандинской области" по согласованию с
государственным учреждением "Департамент по делам религий
Карагандинской области" принимает решение о перепрофилировании
(изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в
культовые здания (сооружения) расположенного по адресу:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
____________________________________________________________________.

      Специалист                             ________________________
                                                      (ф.и.о.)
      Руководитель управления                ________________________
                                                      (ф.и.о.)

Приложение 8
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) и
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения),
по согласованию с уполномоченным органом
в сфере религиозной деятельности"

Заявитель: _____________________
(ф.и.о.)
Адрес: _________________________
Телефон: _______________________
Регистрационный N: _____________

Решение об отказе

      Уважаемый (ая) ________________________________________________
государственное учреждение "Управление архитектуры и
градостроительства Карагандинской области" по согласованию с
государственным учреждением "Департамент по делам религий
Карагандинской области" отказывает Вам в выдаче решения о
строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их
месторасположения, а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания
(сооружения) ________________________________________________________
                               (нужное подчеркнуть)
расположенного по адресу:____________________________________________
_____________________________________________________________________
Причина отказа: _____________________________________________________
__________________________________________________________________.
Право услугополучателя на обжалование:_______________________________

      Специалист                            _________________________
                                                        (ф.и.о.)
      Руководитель управления               _________________________
                                                        (ф.и.о.)

Приложение 9
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) и
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении
функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения),
по согласованию с уполномоченным органом
в сфере религиозной деятельности"

Форма анкеты для определения показателей государственной услуги: "качество" и "доступность"
___________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.