Мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін бекіту туралы

Қарағанды облысы Қаражал қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 25 ақпандағы N 43 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 15 наурызда N 2236 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Қаражал қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 10 қазандағы N 128/1 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Қаражал қаласы әкімдігінің 10.10.2014 N 128/1 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, 2001 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес және мемлекеттік қызметтерді сапалы көрсету мақсатында Қаражал қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген:
      1) "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті;
      2) "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау Қаражал қаласы әкімінің орынбасары Т. Ерденовке жүктелсін.
      3. Осы қаулы оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қаражал қаласының әкімі                    Ғ. Әшімов

Қаражал қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 25 ақпандағы
N 43 қаулысымен
бекітілді

"Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік
объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Қаражал қаласы құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган), "Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік мекемесі (одан әрі – орталық) арқылы көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы).
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру", "Іздестіру қызметіне лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензиялардың телнұсқасын беру", "Үлескерлердің ақшасын тарту есебінен тұрғын жайлар құрылысын ұйымдастыру жөніндегі қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияларға телнұсқасын беру" мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына толықтыру енгізу туралы" 2010 жылғы 7 қазандағы N 1036 және "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулыларына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1128 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі.
      6. Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік мекемесінде мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден жұмаға дейін, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден бастап 18.30-ға дейін Қарағанды облысы, Қаражал қаласы, Ленин көшесі, 18 мекен-жайы бойынша көрсетіледі.
      7. Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес қағаз жеткізгіште мекенжайдың тіркеу коды көрсетілген жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайы туралы анықтама беру не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      қажетті құжаттарды берген сәттен бастап:
      1) 3 (үш) жұмыс күн ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) – жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау кезінде;
      2) 7 (жеті) жұмыс күн ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) – жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне бару және мекенжайдың тіркеу кодын көрсетіп, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою кезінде жүргізіледі;
      3) құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 20 минуттан аспайды;
      4) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды.
      9. Құжаттарды қабылдаудан бас тартуға негіздер стандарттың 16-тармағында аталған.
      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыдан өтінішті қабылдау мезгілінен бастап және мемлекеттік қызметтің нәтижесін ұсыну мезгіліне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) Құжаттарды қабылдау Орталықтың инспекторымен жүзеге асырылады, ол құжаттардың толықтығының Стандарттың 6 және 12-тармақтарына сәйкестігін тексереді, тұтынушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, журналда тіркейді және құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына жібереді;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды жинақтауды жүзеге асырады, тізілімді құрастырады, курьерлік байланыс арқылы құжаттарды өкілетті органға жібереді;
      3) Уәкілетті органның маманы түскен құжаттардың Стандарттың 6 және 12-тармақтарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады, қабылданған өтінішті өтініштер есебінің журналында тіркейді, өкілетті органның лауазымды тұлғасына қарау үшін енгізеді;
      4) Уәкілетті органның лауазымды тұлғасы құжатты бақылауға қояды және өкілетті органның маманына орындауға жібереді;
      5) Уәкілетті органның маманы жазбаша жауап дайындайды, оған лауазымды тұлғаның қолы қойылады, тіркейді, орындалған құжаттар тізілімін қалыптастырады және қолхатта көрсетілген күннің бітуінен бір күн бұрын арнайы байланыс арқылы Орталыққа жібереді;
      6) Орталықтың инспекторы құжатты беруді құжаттардың берілуін есепке алу журналында тіркейді, дайын құжатты қолхат бойынша көрсетілген мерзімде өтініш берушінің өзіне немесе сенімхат бойынша өкілге береді.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Орталықтың инспекторы жүзеге асырады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі әрекеттер
(өзара қызметтер) тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мемлекеттік қызметті алушы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      13. Мемлекеттік қызмет алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатыстырылған:
      уәкілетті органның маманы;
      уәкілетті органның бастығы.
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір бірліктер бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті органның лауазымды мамандарына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданған шешімдер және әрекеттер (әрекетсіздік) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауапкершілік жүктеледі.

"Қазақстан Республикасы аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
(бұдан әрі – бірліктер) әрекетінің сипаттамасы жылжымайтын
мүлік объектілерінің орналасқан жерін нақтылау кезінде:

Негізгі үрдістің іс-әрекеті (жұмыстың барысы, ағымы)

1

Іс-әрекеттің (жұмыстың барысы, ағымы) N

1

2

3

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Іс-әрекеттің (үрдістің, операция процедураларының) аталуы және оның сипаттамасы

Алушымен Орталықтан ұсынылған құжаттарды қабылдау, анықтаманың не мемлекеттік құжатты ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын дайындау

Түскен құжаттарды қарау, анықтамаға мемлекеттік құжатты ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасына қол қою

Анықтаманы не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа жіберу

4

Аяқтау түрі (деректер, құжат, ұйымдастыру-реттеу, шешімі)

Анықтаманың не мемлекеттік құжатты ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Анықтама не мемлекеттік құжатты ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындалу мерзімі

1 жұмыс күні (Орталықтан құжаттарды қабылдау – 20 минуттан аспайды)

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3


жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру,
оны өзгерту немесе жою кезінде:

Негізгі үрдістің іс-әрекеті (жұмыстың барысы, ағымы)

1

Іс-әрекеттің (жұмыстың барысы, ағымы) N

1

2

3

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Іс-әрекеттің (үрдістің, операция процедураларының) аталуы және оның сипаттамасы

Алушымен Орталықтан ұсынылған құжаттарды қабылдау, анықтаманың не мемлекеттік құжатты ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын дайындау

Түскен құжаттарды қарау, анықтамаға мемлекеттік құжатты ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасына қол қою

Анықтаманы не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа жіберу

4

Аяқтау түрі (деректер, құжат, ұйымдастыру-реттеу, шешімі)

Анықтаманың не мемлекеттік құжатты ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Анықтама не мемлекеттік құжатты ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындалу мерзімі

4 жұмыс күні (Орталықтан құжаттарды қабылдау – 20 минуттан аспайды)

2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3


"Қазақстан Республикасы аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жерін нақтылау
кезінде мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінің сызбасы

Жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе
жою кезінде мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінің сызбасы

Қаражал қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 25 ақпандағы
N 43 қаулысымен
бекітілді

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Қаражал қаласы құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган), "Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік мекемесі (одан әрі – орталық) арқылы көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы).
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру", "Іздестіру қызметіне лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензиялардың телнұсқасын беру", "Үлескерлердің ақшасын тарту есебінен тұрғын жайлар құрылысын ұйымдастыру жөніндегі қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияларға телнұсқасын беру" мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына толықтыру енгізу туралы" 2010 жылғы 7 қазандағы N 1036 және "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулыларына өзгерістер енгізу туралы" N 1128 қаулысымен бекітілген "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі.
      6. "Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік мекемесінде мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден жұмаға дейін, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден бастап 18.30-ға дейін Қарағанды облысы, Қаражал қаласы, Ленин көшесі, 18 мекен-жайы бойынша көрсетіледі.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі стандарттың 3-қосымшасына сәйкес қағаз жеткізгіште тіркеу коды көрсетілген, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алуға қажет болса) техникалық шарттардың міндетті қосымшасы бар сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама беру не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсетудің тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      1) құжаттарды берген сәттен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде;
      2) стандарттың 7-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген объектілер үшін құжаттарды берген сәттен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде;
      3) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 30 минуттан аспайды;
      4) құжаттарды алу кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 30 минуттан аспайды.
      9. Стандарттың 16-тармағында көрсетілген негіздер бойынша уәкілетті орган мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартады.
      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыдан өтінішті қабылдау мезгілінен бастап және мемлекеттік қызметтің нәтижесін ұсыну мезгіліне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) Құжаттарды қабылдау Орталықтың инспекторымен жүзеге асырылады, ол құжаттардың толықтығының Стандарттың 6 және 12-тармақтарына сәйкестігін тексереді, тұтынушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, журналда тіркейді және құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына жібереді;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды жинақтауды жүзеге асырады, тізілімді құрастырады, курьерлік байланыс арқылы құжаттарды өкілетті органға жібереді;
      3) Уәкілетті органның маманы түскен құжаттардың Стандарттың 6 және 12-тармақтарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады, қабылданған өтінішті өтініштер есебінің журналында тіркейді, өкілетті органның лауазымды тұлғасына қарау үшін енгізеді;
      4) Уәкілетті органның лауазымды тұлғасы құжатты бақылауға қояды және өкілетті органның маманына орындауға жібереді;
      5) Уәкілетті органның маманы жазбаша жауап дайындайды, оған лауазымды тұлғаның қолы қойылады, тіркейді, орындалған құжаттар тізілімін қалыптастырады және қолхатта көрсетілген күннің бітуінен бір күн бұрын арнайы байланыс арқылы Орталыққа жібереді;
      6) Орталықтың инспекторы құжатты беруді құжаттардың берілуін есепке алу журналында тіркейді, дайын құжатты қолхат бойынша көрсетілген мерзімде өтініш берушінің өзіне немесе сенімхат бойынша өкілге береді.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның бір маманымен не орталықтың инспекторымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі әрекеттер
(өзара қызметтер) тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мемлекеттік қызметті алушы стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      13. Мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылданғаны туралы қолхат беріледі:
      өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні, уақыты мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған уәкілетті орган кеңсесі қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      тұтынушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатыстырылған:
      уәкілетті органның маманы;
      уәкілетті органның бастығы.
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір бірліктер бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті органның лауазымды мамандарына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздік) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауапкершілік жүктеледі.

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

Құрылымдық-функционалдық іс-әрекетінің
(бұдан әрі - бірліктер) сипаттамасы:

Негізгі үрдістің іс-әрекеті (жұмыстың барысы, ағымы)

1

Іс-әрекеттің
(жұмыстың
барысы,
ағымы) N

1

2

3

4

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Іс-әрекеттің (үрдістің, операция процедураларының) аталуы және оның сипаттамасы

Алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтаманың не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын дайындау

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасына қол қою

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтаманы немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

4

Аяқтау түрі (деректер, құжат, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

Тиісті құжаттарды алғаны туралы қолхат

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтаманың не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

5 жұмыс күні

1 жұмыс күні

30 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4


Стандарттың 7-тармағының 2) тармақшасында
көрсетілген құрылыс объектілері үшін:

Негізгі үрдістің іс-әрекеті (жұмыстың барысы, ағымы)

1

Іс-әрекеттің (жұмыстың барысы, ағымы) N

1

2

3

4

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Іс-әрекеттің (үрдістің, операция процедураларының) аталуы және оның сипаттамасы

Алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтаманың не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын дайындау

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасына қол қою

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтаманы немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

4

Аяқтау түрі (деректер, құжат, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

Тиісті құжаттарды алғаны туралы қолхат

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтаманың не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

12 жұмыс күні

1 жұмыс күні

30 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4


"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету сызбалары

Стандарттың 7-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген құрылыс
объектілері үшін мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі сызбалары

Об утверждении регламентов оказания государственных услуг

Постановление акимата города Каражал Карагандинской области от 25 февраля 2013 года N 43. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 15 марта 2013 года N 2236. Утратило силу постановлением акимата города Каражал Карагандинской области от 10 октября 2014 года N 128/1

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Каражал Карагандинской области от 10.10.2014 N 128/1.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" и в целях качественного оказания государственных услуг акимат города Каражал ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты оказания государственных услуг:
      1) регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан";
      2) регламент государственной услуги "Выдача архитектурно – планировочного задания".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Каражал Т. Ерденова.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Каражал                        Г. Ашимов

Утвержден
постановлением акимата
города Каражал
от 25 февраля 2013 года N 43

Регламент
оказания государственной услуги "Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) предоставляется государственным учреждением "Отдел строительства, архитектуры и градостроительства города Каражал" (далее – уполномоченный орган), через Республиканское государственное учреждение "Центр обслуживания населения Карагандинской области" (далее - центр).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается юридическим и физическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      5. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликата лицензии на изыскательскую деятельность", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность по организации строительства жилых зданий за счет привлечения денег дольщиков" и внесении изменений в постановления Правительства Республики Казахстан от 7 октября 2010 года № 1036 "Об утверждении стандартов государственных услуг" и внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745" и от 7 апреля 2011 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" от 31 августа 2012 года N 1128.
      6. В Республиканском государственном учреждении "Центр обслуживания населения Карагандинской области" государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, с установленным графиком работы с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, по адресу: Карагандинская область, город Каражал, улица Ленина, 18.
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки по изменению, присвоению, упразднению, уточнению адресов объекта недвижимости с указанием регистрационного кода адреса на бумажном носителе согласно приложению 3 к Стандарту либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      с момента подачи необходимых документов:
      1) в течение 3 (трех) рабочих дней (дни приема и выдачи документов не входят в срок оказания государственной услуги) – при уточнении адреса объекта недвижимости;
      в течение 7 (семи) рабочих дней (дни приема и выдачи документов не входят в срок оказания государственной услуги) – при присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди заявителя при сдаче документов – не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги – не более 20 минут.
      9. Основания для отказа в приеме документов перечислены в пункте 16 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) Прием документов осуществляется инспектором Центра, который проверяет полноту документов на соответствие пунктам 6 и 12 Стандарта, выдает потребителю расписку о приеме соответствующих документов, регистрирует в журнале и передает документы инспектору накопительного отдела Центра;
      2) Инспектор накопительного отдела Центра осуществляет сбор документов, составляет реестр, отправляет документы в уполномоченный орган посредством курьерской связи;
      3) Специалист уполномоченного органа осуществляет проверку поступивших документов на соответствие пунктам 6 и 12 Стандарта, регистрирует принятое заявление в журнале учета заявлений, вносит для рассмотрения должностному лицу уполномоченного органа;
      4) Должностное лицо уполномоченного органа ставит документ на контроль и направляет на исполнение специалисту уполномоченного органа;
      5) Специалист уполномоченного органа готовит письменный ответ, который подписывается должностным лицом, регистрирует, формирует реестр исполненных документов и направляет в Центр посредством специальной связи за день до истечения срока выдачи ответа указанного в расписке;
      6) Инспектор Центра регистрирует выдачу документа в журнале учета выдачи документов, выдает готовый документ по расписке в указанный в ней срок при личном посещении заявителя либо представителю по доверенности.
      11. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляет инспектор Центра.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      13. Получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов.
      14. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      специалист уполномоченного органа;
      начальник уполномоченного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведены в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      17. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справки по определению
адреса объектов недвижимости на
территории Республики Казахстан"

Описание действий структурно-функциональных
единиц (далее – единиц):
при уточнении адреса объекта недвижимости:

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием предоставленных получателем документов из Центра, подготовка проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Рассмотрение поступивших документов, подписание проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Направление справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги в Центр

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

1 рабочий день (прием документов из Центра – не более 20 минут)

1 рабочий день

1 рабочий день

6

Номер следующего действия

2

3


при присвоении, изменении или упразднении
адреса объекта недвижимости:

Действие основного процесса (хода, потока работ )

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием предоставленных получателем документов из Центра, подготовка проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Рассмотрение поступивших документов, подписание проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Направление справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги в Центр

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

4 рабочих дня (прием документов из Центра – не более 20 минут)

2 рабочих дня

1 рабочий день

6

Номер следующего действия

2

3


Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справки по
определению адреса
объектов недвижимости на
территории Республики Казахстан"

Схема процесса оказания государственной услуги
при уточнении адреса объекта недвижимости:

Схема процесса оказания государственной услуги
при присвоении номера, изменении или упразднении адреса
объекта недвижимости

Утвержден
постановлением акимата
города Каражал
от 25 февраля 2013 года N 43

Регламент оказания государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного задания"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача архитектурно-планировочного задания" (далее – государственная услуга) предоставляется государственным учреждением "Отдел архитектуры и градостроительства города Каражал" (далее – уполномоченный орган), а также через Республиканское государственное учреждение "Центр обслуживания населения Карагандинской области" (далее - центр).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      5. Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликата лицензии на изыскательскую деятельность", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность по организации строительства жилых зданий за счет привлечения денег дольщиков" и внесении изменений в постановления Правительства Республики Казахстан от 7 октября 2010 года N 1036 "Об утверждении стандартов государственных услуг" и внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745" и от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" от 31 августа 2012 года N 1128.
      6. В Республиканском государственном учреждении "Центр обслуживания населения Карагандинской области" государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, с установленным графиком работы с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, по адресу: Карагандинская область, город Каражал, улица Ленина, 18.
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки с архитектурно-планировочным заданием с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), с указанием регистрационного кода на бумажном носителе согласно приложению 3 к Стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента подачи документов - в течение 8 (восьми) рабочих дней;
      2) с момента подачи документов - в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней для объектов строительства, указанных в подпункте 2) пункта 7 Стандарта;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди заявителя при сдаче необходимых документов - не более 30 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди получателя при получении необходимых документов - не более 30 минут.
      9. Уполномоченный орган отказывает в предоставлении государственной услуги по основаниям, указанным в пункте 16 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) Прием документов осуществляется инспектором Центра, который проверяет полноту документов на соответствие пунктам 6 и 12 Стандарта, выдает потребителю расписку о приеме соответствующих документов, регистрирует в журнале и передает документы инспектору накопительного отдела Центра;
      2) Инспектор накопительного отдела Центра осуществляет сбор документов, составляет реестр, отправляет документы в уполномоченный орган посредством курьерской связи;
      3) Специалист уполномоченного органа осуществляет проверку поступивших документов на соответствие пунктам 6 и 12 Стандарта, регистрирует принятое заявление в журнале учета заявлений, вносит для рассмотрения должностному лицу уполномоченного органа;
      4) Должностное лицо уполномоченного органа ставит документ на контроль и направляет на исполнение специалисту уполномоченного органа;
      5) Специалист уполномоченного органа готовит письменный ответ, который подписывается должностным лицом, регистрирует, формирует реестр исполненных документов и направляет в Центр посредством специальной связи за день до истечения срока выдачи ответа указанного в расписке;
      6) Инспектор Центра регистрирует выдачу документа в журнале учета выдачи документов, выдает готовый документ по расписке в указанный в ней срок при личном посещении заявителя либо представителю по доверенности.
      11. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      13. Получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества сотрудника канцелярии Уполномоченного органа, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества потребителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны.
      14. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      специалист уполномоченного органа;
      начальник уполномоченного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача архитектурно-
планировочного задания"

Описание действий структурно-функциональных
единиц (далее – единиц):

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация предоставленных получателем документов, выдача расписки о приеме соответствующих документов.

Подготовка проекта справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Подписание проекта справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме соответствующих документов.

Проект справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Справка с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Справка с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

5 рабочих дней

1 рабочий день

Не более 30 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4


для объектов строительства, указанных
в подпункте 2) пункта 7 Стандарта

Действие основного процесса (хода, потока работ )

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация предоставленных получателем документов, выдача расписки о приеме соответствующих документов.

Подготовка проекта справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Подписание проекта справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме соответствующих документов.

Проект справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Справка с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Справка с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

12 рабочих дней

1 рабочий день

Не более 30 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4


Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача архитектурно-
планировочного задания"

Схема процесса оказания государственной услуги:

Схема процесса оказания государственной услуги для объектов
строительства, указанных в подпункте 2) пункта 7 Стандарта: