"Мүгедектерді сурдо-тифлотехникалық құралдармен және міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшін оларға құжаттар ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 30 қаңтардағы N 03/05 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 5 наурызда N 2198 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 2 мамырдағы N 12/02 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 02.05.2013 N 12/02 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, Ақтоғай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мүгедектерді сурдо-тифлотехникалық құралдармен және міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшін оларға құжаттар ресімдеу" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Қ. Нөкешке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақтоғай ауданының
      әкімі                                      С. Әбеуова

Ақтоғай ауданы әкiмдiгiнiң
2013 жылғы 30 қаңтардағы
N 03/05 қаулысымен бекiтiлген

"Мүгедектердi сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн оларға құжаттар ресiмдеу" мемлекеттiк қызметiн көрсету регламентi

1. Негiзгi ұғымдар

      1. Осы "Мүгедектердi сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн оларға құжаттар ресiмдеу" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiнде (бұдан әрi - Регламент) келесi негiзгi ұғымдар пайдаланылады:
      1) құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - ҚФБ) - бұл уәкiлеттi органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттiк органдардың құрылымдық бөлiмшелерi, мемлекеттiк органдар, ақпараттық жүйелер немесе оларға бағынысты жүйелер;
      2) мүгедектi оңалтудың жеке бағдарламасы - мүгедектi оңалтуды өткiзудiң нақты көлемдерiн, түрлерi мен мерзiмдерiн белгiлейтiн құжат;
      3) мiндеттi гигиеналық құралдар - табиғи физиологиялық қажеттiлiктер мен мұқтаждықтарды қанағаттандыруға арналған құралдар;
      4) сурдотехникалық құралдар - есiту кемiстiктерiн түзеуге және олардың орнын толтыруға арналған техникалық құралдар, оның iшiнде байланыс пен ақпарат берудi күшейтетiн құралдар;
      5) тифлотехникалық құралдар - мүгедектердiң көру кемiстiгi нәтижесiнде жоғалтқан мүмкiндiктерiн түзеуге және олардың орнын толтыруға бағытталған құралдар;
      6) тұтынушылар - Қазақстан Республикасының азаматтары, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдiктер және азаматтығы жоқ адамдар:
      сурдотехникалық құралдармен қамтамасыз ету бойынша:
      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерi;
      жеңiлдiктер мен кепiлдiктер бойынша Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерiне теңестiрiлген адамдар;
      мүгедек балалар;
      бiрiншi, екiншi, үшiншi топтағы мүгедектер;
      жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда жұмыс берушiнiң кiнәсiнен жұмыста мертiгуге ұшыраған немесе кәсiптiк ауруға шалдыққан мүгедектер;
      тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз ету бойынша:
      бiрiншi, екiншi топтағы мүгедектер;
      мүгедек балалар;
      жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда жұмыс берушiнiң кiнәсiнен жұмыста мертiгуге ұшыраған немесе кәсiптiк ауруға шалдыққан мүгедектер;
      мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету бойынша:
      мүгедектердi оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес мiндеттi гигиеналық құралдарға мұқтаж мүгедектер;
      жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда жұмыс берушiнiң кiнәсiнен жұмыста мертiгуге ұшыраған немесе кәсiптiк ауруға шалдыққан мүгедектер;
      7) уәкiлеттi орган – "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесi;
      8) халыққа қызмет көрсету орталығы – жеке және (немесе) заңды тұлғаларға "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтiнiштердi қабылдау және құжаттарды беру жөнiнде мемлекеттiк қызметтер көрсетiлуiн ұйымдастыруды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттiк кәсiпорын (бұдан әрi - орталық).

2. Жалпы ережелер

      2. Мүгедектердi сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн оларға құжаттар ресiмдеу – сурдо-тифлотехникалық құралдар және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету бойынша медициналық-техникалық көмектiң мамандандырылған түрiн алуға мүгедектердiң құқықтарын iске асыруға бағытталған мемлекеттiк қызмет көрсету.
      3. Мемлекеттiк қызметтi уәкiлеттi орган және орталық (баламалы негiзде) көрсетедi.
      4. Көрсетiлетiн қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету "Қазақстан Республикасында мүгедектердi әлеуметтiк қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуiрдегi Заңының 22-бабы 1-тармағының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2005 жылғы 20 шiлдедегi N 754 "Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы" қаулысымен бекiтiлген мүгедектердi протездiк-ортопедиялық көмекпен және техникалық көмекшi (орнын толтырушы) құралдармен қамтамасыз ету Ережесiнiң, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң тiзiлiмiн бекiту туралы" қаулысы және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 7 сәуiрдегi N 394 "Жергiлiктi атқарушы органдар көрсететiн әлеуметтiк қорғау саласындағы мемлекеттiк қызметтердiң стандарттарын бекiту туралы" қаулысының негiзiнде ұсынылады.
      6. Көрсетiлген мемлекеттiк қызметтiң тұтынушы алатын нәтижесi мүгедектердi сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн оларға құжаттар ресiмдеу туралы хабарлама (бұдан әрi - хабарлама) не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткiзгiште дәлелдi жауап болып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне қойылатын талаптар.

      7. Уәкiлеттi органның орналасқан жерi: 100200, Қарағанды облысы, Ақтоғай селосы, Бөкейхан көшесi 7, "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесi, телефон: 8 (71037) 21369, факс: 8 (71037) 21290, электронды поштаның мекен-жайы: enbek2011@mail.ru.
      Жұмыс кестесi: демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiнен басқа, сағат 13.00-ден бастап 14.00-де дейiнгi түскi үзiлiспен 9.00-ден бастап 18.00-ге дейiн күн сайын.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.
      Орталықтың орналасқан жерi: 100200, Қарағанды облысы, Ақтоғай аудандық N 1 бөлiмi "Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттiк кәсiпорынының филиалы, мекен-жайы: 100200, Ақтоғай селосы, Бөкейхан көшесi, 10, телефон 8 (71037) 21105, электронды поштаның мекен-жайы: aktogaycon@mail.ru; Ақтоғай аудандық N 2 бөлiмi "Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттiк кәсiпорынының филиалы, мекен-жайы: 100314, Сарышаған кентi, Абай көшесi, 12, телефон 8 (71038) 22338.
      Жұмыс кестесi: үзiлiссiз 9.00-ден бастап 20.00-ге дейiн күн сайын, орталықтың филиалдары мен өкiлдiктерi үшiн демалыс және мереке күндерiнен басқа, 13.00-ден 14.00-ге дейiнгi түскi үзiлiспен 9.00-ден бастап 19.00-ге дейiн жұмыс кестесi бекiтiлген.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз "электронды" кезек тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету туралы және қажеттi құжаттар туралы толық ақпарат http://www.aktogay.kz интернет-ресурсында және уәкiлеттi органның, Орталықтың ақпараттық стендiлерiнде орналастырылады.
      9. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      1) мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi тұтынушының осы Регламенттiң 13-тармағында айқындалған қажеттi құжаттарды тапсырған сәтiнен бастап:
      уәкiлеттi органда – он жұмыс күнi iшiнде;
      орталықта – он жұмыс күнi iшiнде (құжаттарды қабылдаған күн мен (нәтижесiн) берген күн мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi);
      2) тұтынушы өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет алғанға дейiн (талон алғанға дейiн) күтудiң ең көп шектi уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алғанға дейiн күтудiң ең көп шектi уақыты уәкiлеттi органда 15 минуттан, орталықта 30 минуттан аспайды.
      10. Мемлекеттiк қызмет көрсетуден мынадай негiздемелер бойынша бас тартылады:
      1) тұтынушының сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз етудi қабылдауға медициналық қарсы көрсетiлiмдерi болғанда;
      2) аталған мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн талап етiлетiн құжаттардың бiреуi болмағанда, орталықтан түсетiн құжаттарды ресiмдеуде қателiктер табылған кезде;
      3) жалған мәлiметтер мен құжаттар ұсынылғанда;
      4) жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда жұмыс берушiнiң кiнәсiнен жұмыста мертiгуге ұшыраған немесе кәсiптiк ауруға шалдыққан мүгедектерге, егер олардың қызметi заңнамада белгiленген тәртiппен тоқтатылмаған жағдайда бас тартылуы мүмкiн.
      Мемлекеттiк қызмет көрсетудi тоқтата тұру үшiн негiздемелер жоқ.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттiк қызметтi алу үшiн өтiнiш түскен сәттен бастап және мемлекеттiк қызмет нәтижесiн берген сәтке дейiн мемлекеттiк қызметтi көрсету кезеңдерi:
      1) тұтынушы уәкiлеттi органға немесе орталыққа өтiнiш бередi;
      2) Орталық өтiнiштi тiркейдi және уәкiлеттi органға тапсырады;
      3) уәкiлеттi орган өтiнiштi тiркейдi, орталықтан немесе тұтынушыдан ұсынылған құжаттарды қарастыруды жүзеге асырады, хабарлама не бас тарту туралы дәлелдi жауапты ресiмдейдi, сосын мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесiн орталыққа жолдайды;
      4) орталық тұтынушыға хабарламаны не бас тарту туралы дәлелдi жауапты бередi.

4. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiндегi iс-әрекеттер (өзара әрекеттесулер) тәртiбiнiң сипаттамасы

      12. Орталықта құжаттарды қабылдау "терезелердiң" мақсаттары мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналастырылған, сондай-ақ орталық инспекторының тегi, аты, әкесiнiң аты және лауазымы көрсетiлген "терезелер" арқылы жүзеге асырылады.
      Уәкiлеттi органда құжаттарды қабылдауды уәкiлеттi органның ардагерлермен, мүгедектермен және аз қамтамасыз етiлген азаматтармен жұмыс секторының маманы жүзеге асырады.
      Барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн тұтынушыға:
      1) уәкiлеттi органда – мемлекеттiк қызмет алуға тұтынушы тiркелген және алатын күнi, қабылдаған адамның тегi мен аты-жөнi көрсетiлген талон берiледi;
      2) орталықта – мыналар:
      сұраудың нөмiрi және қабылдаған күнi;
      сұралатын мемлекеттiк қызметтiң түрi;
      қоса берiлген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күнi, уақыты және орны;
      құжаттарды ресiмдеуге өтiнiштi қабылдаған орталық инспекторының тегi, аты, әкесiнiң аты көрсетiлген тиiстi құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат берiледi.
      13. Тұтынушы мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мынадай құжаттарды:
      1) сурдотехникалық құралдармен қамтамасыз ету бойынша:
      жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелерiн көрсете отырып, белгiленген үлгiдегi өтiнiш, жеке сәйкестендiру нөмiрi болғанда (осы Регламентке 1-қосымша);
      мүгедектi оңалтудың жеке бағдарламасынан үзiндiнiң көшiрмесiн;
      жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi, ал кәмелеттiк жасқа толмаған мүгедек балалар үшiн – туу туралы куәлiк пен ата-анасының бiреуiнiң (қорғаншысының, қамқоршысының) жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесiн;
      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерi үшiн – белгiленген үлгiдегi куәлiктiң көшiрмесiн;
      жеңiлдiктер мен кепiлдiктер бойынша Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерiне теңестiрiлген адамдар үшiн – жеңiлдiкке құқығы туралы белгiсi бар зейнеткер куәлiгiнiң көшiрмесi;
      бiрiншi, екiншi, үшiншi топтағы мүгедектер үшiн – зейнеткер куәлiгiнiң көшiрмесiн;
      жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда жұмыс берушiнiң кiнәсiнен жұмыста мертiгуге ұшыраған немесе кәсiптiк ауруға шалдыққан мүгедектер үшiн – жазатайым оқиға туралы актiнiң көшiрмесiн және жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқаны немесе заңды тұлға таратылғаны туралы құжат;
      2) тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз ету бойынша:
жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелерiн көрсете отырып, белгiленген үлгiдегi өтiнiш, жеке сәйкестендiру нөмiрi болғанда;
      мүгедектi оңалтудың жеке бағдарламасынан үзiндiнiң көшiрмесiн;
      жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi, ал кәмелеттiк жасқа толмаған мүгедек балалар үшiн – туу туралы куәлiк пен ата-анасының бiреуiнiң (қорғаншысының, қамқоршысының) жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесiн;
      жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда жұмыс берушiнiң кiнәсiнен жұмыста мертiгуге ұшыраған немесе кәсiптiк ауруға шалдыққан мүгедектер үшiн – жазатайым оқиға туралы актiнiң көшiрмесiн және жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқаны немесе заңды тұлға таратылғаны туралы құжат;
      3) мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету бойынша:
      жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелерiн көрсете отырып, белгiленген үлгiдегi өтiнiш (осы Регламентке 1-қосымша), жеке сәйкестендiру нөмiрi болғанда;
      мүгедектi оңалтудың жеке бағдарламасынан үзiндiнiң көшiрмесiн;
      жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi, ал кәмелеттiк жасқа толмаған мүгедек балалар үшiн – туу туралы куәлiк пен ата-анасының бiреуiнiң (қорғаншысының, қамқоршысының) жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесiн;
      жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда жұмыс берушiнiң кiнәсiнен жұмыста мертiгуге ұшыраған немесе кәсiптiк ауруға шалдыққан мүгедектер үшiн – жазатайым оқиға туралы актiнiң көшiрмесiн және жұмыс берушi – жеке кәсiпкер қызметiн тоқтатқаны немесе заңды тұлға таратылғаны туралы құжат;
      мүгедектiгi туралы анықтама ұсынады.
      Құжаттар салыстырып тексеру үшiн түпнұсқада және көшiрмелерi ұсынылады, кейiн құжаттардың түпнұсқалары тұтынушыға қайтарылады.
      14. Мемлекеттiк қызметтi көрсету процесiне келесi құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (ҚФБ) қатысады:
      1) уәкiлеттi органның басшысы (ҚФБ 1);
      2) уәкiлеттi органның ардагерлермен, мүгедектермен және аз қамтамасыз етiлген азаматтармен жұмыс секторының меңгерушiсi (бұдан әрi – уәкiлеттi орган секторының меңгерушiсi) (ҚФБ 2);
      3) уәкiлеттi органның ардагерлермен, мүгедектермен және аз қамтамасыз етiлген азаматтармен жұмыс секторының маманы (бұдан әрi - уәкiлеттi орган секторының маманы) (ҚФБ 3);
      4) уәкiлеттi органның құжат жүргiзу және өтiнiштермен жұмыс бойынша маманы (ҚФБ 4);
      5) орталықтың құжат беру секторының инспекторы (ҚФБ 5);
      6) орталықтың жинақтау секторының маманы (ҚФБ 6);
      7) орталықтың операциялық залының инспекторы (ҚФБ 7);
      8) орталықтың кеңесшiсi (ҚФБ 8).
      15. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекетiнiң (ресiмiнiң) орындалу мерзiмi көрсетiлген әрбiр ҚФБ-нiң әкiмшiлiк iс-әрекеттерiнiң (рәсiмдерiнiң) дәйектiлiгi және өзара iс-қимылының мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшада келтiрiлген.
      16. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттер мен ҚФБ қисынды дәйектiлiгiнiң өзара байланысының схемалары осы Регламентке 3-қосымшада келтiрiлген.

5. Мемлекеттiк қызметтердi көрсететiн лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      17. Лауазымды тұлғалар мемлекеттiк қызметтердi көрсету барысындағы қабылдаған шешiмдерi мен iс-әрекеттерi (әрекетсiздiгi) үшiн Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген тәртiпте жауапты болады.

"Мүгедектердi сурдо-тифлотехникалық
және мiндеттi гигиеналық құралдармен
қамтамасыз ету үшiн оларға құжаттар ресiмдеу"
мемлекеттiк қызметiн көрсету регламентiне
1-қосымша
уәкiлеттi орган басшысына
__________________________
кiмнен ____________________
(тегi, аты, жөнi)
_____________________________
_____________________________
(мекен-жайда тұратын)
_____________________________
жеке куәлiктiң нөмiрi
_____________________________
берiлген күнi және мекеме атауы
____________________________
____________________________

Өтiнiш

      Сiзден менi _________топ мүгедегi сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен_"______________________________________
                     (қажеттiсiн сызу қажет)
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________

қамтамасыз ету етуiңiздi өтiнемiн.
Өтiнiшке келесi құжаттарды тiркеймiн:______________________________
_________________________________________________________________

Күнi "____"____________ ____________ Қолы

--------------------------------------------------------------------
                              Талон

Азамат (азаматша) _____________________өтiнiшi қосымша ұсынған құжаттарымен саны ____ дана
"_____"______________ 20 ______ жылы қабылданды.

Тiркеу нөмiрi N ____________

__________________________________________________________________
      (Құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегi, аты, жөнi, қолы)

"Мүгедектердi сурдо-
тифлотехникалық және мiндеттi
гигиеналық құралдармен
қамтамасыз ету үшiн оларға
құжаттар ресiмдеу"
мемлекеттiк қызметiн
көрсету регламентiне
N 2 қосымша

      1-кесте. Құрылымдық функционалдық бiрлiктер iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы (ҚФБ)

Негiзгi процесс әрекетi (жолының жұмыс ағынының)

Iс-әрекет N (жолының, жұмыс ағымының)

Iс-әрекеттiң атауы (үдерiстiң, рәсiмнiң, операцияның) және олардың сипаттамасы

(ҚФБ 1) уәкiлеттi органның басшысы

(ҚФБ 2) уәкiлеттi орган секторының меңгерушiсi

(ҚФБ 3) уәкiлеттi орган секторының маманы

1

Сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн құжатты ресiмдеу жөнiнде өтiнiм



Қажеттi құжаттармен қоса өтiнiштi қабылдайды, сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз етуге мүгедектердiң өтiнiштерiн тiркеу журналына тiркейдi және тұтынушыға талон бередi

Аяқтау нысаны



Өтiнiштi журналда тiркеу, тұтынушыға талон беру.

Орындау мерзiмi



15 минут

2

Құжаттарды ресiмдеу рәсiмi



Қызмет алушының құжаттары пакетiн қалыптастырады және ардагерлермен, мүгедектермен және аз қамтамасыз етiлген азаматтармен жұмыс секторының меңгерушiсiне тексерiске бередi

Аяқтау нысаны



Тұтынушы құжаттарының пакетi

Орындау мерзiмi



2 жұмыс күнi

3

Құжаттарды тексеру рәсiмi


Ұсынылған құжаттарды ресiмдеу толықтығы мен дұрыстығын тексередi, хабарламаға (немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапқа) бұрыштама қояды және басшыға қол қоюға жолдайды.


Аяқтау нысаны


Тұтынушы құжаттарының пакетi


Орындау мерзiмi


3 жұмыс күнi


4

Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қойғызу рәсiмi

Сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн құжаттар ресiмдеу туралы хабарламаға не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды



Аяқтау нысаны

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелдi жауап



Орындау мерзiмi

2 жұмыс күнi



5

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелдi жауап рәсiмi



Тұтынушыға сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн құжаттар ресiмделгенi туралы хабарламаны не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткiзгiште дәлелдi жауапты жолдайды

Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелдi жауап

Орындау мерзiмi



3 жұмыс күнi

Баламалы процесс iс-әрекетi (жолының, жұмыс ағымының)

Iс-әрекет N (жолының, жұмыс ағымының)

Iс-әрекеттiң атауы (үдерiстiң, рәсiмнiң, операцияның) және олардың сипаттамасы

ҚФБ 1

уәкiлеттi органның басшысы

ҚФБ 2

уәкiлеттi орган секторының меңгерушiсi

ҚФБ 3

уәкiлеттi орган секторының маманы

(ҚФБ 4)

уәкiлеттi органның құжат жүргiзу және өтiнiштерiмен жұмыс бойынша маманы

1

Сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн құжатты ресiмдеу жөнiнде өтiнiм





Аяқтау нысаны





Орындау мерзiмi





2

Құжаттарды ресiмдеу рәсiмi, тұтынушыға қолхат беру рәсiмi





Аяқтау нысаны





Орындау мерзiмi





3

Құжаттарды уәкiлеттi органға жiберу





Аяқтау нысаны





Орындау мерзiмi





4

Орталық ұсынған құжаттарды қабылдау




Орталықтан реестр бойынша тиiстi құжаттармен қоса өтiнiштердi қабылдайды, журналда тiркейдi және басшылыққа бередi

Аяқтау нысаны




Журналға тiркеу

Орындау мерзiмi




15 минут

5

Жауапты орындаушыны анықтау рәсiмi

Жауапты орындаушыны анықтайды, бұрыштама қояды




Аяқтау нысаны

Тұтынушының құжаттары пакетi




Орындау мерзiмi

1 жұмыс күнi




6

Құжаттарды тексеру рәсiмi


Ұсынылған құжаттардың толықтығы мен ресiмдеудiң дұрыстығын тексередi, жауапты орындаушыға жолдайды.



Аяқтау нысаны


Тұтынушы құжаттарының пакетi



Орындау мерзiмi


1 жұмыс күнi



7

Хабарлама дайындау рәсiмi



Сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн құжаттар ресiмделгенi туралы хабарламаны не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты ресiмдейдi


Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелдi жауап


Орындау мерзiмi



2 жұмыс күнi


8

Сектор меңгерушiсiнiң хабарламаға виза қою процедурасы



Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелдi жауапқа бұрыштама қояды



Аяқтау нысаны


Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелдi жауапқа бұрыштама



Орындау мерзiмi


1 сағат



9

Хабарламаға бұрыштама қою рәсiмi

Сурдо-тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшiн құжаттар ресiмделгенi туралы хабарламаға не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды




Аяқтау нысаны

Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қолдың қойылуы




Орындау мерзiмi

2 жұмыс күнi




10

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелдi жауапты орталыққа ұсыну рәсiмi




Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелдi жауапты орталыққа бередi

Аяқтау нысаны




Тiзiлiм

Орындау мерзiмi




1 жұмыс күнi

11

Тұтынушыға хабарлама не бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру





      кестенің жалғасы

Баламалы процесс iс-әрекетi (жолының, жұмыс ағымының)

Iс-әрекет N (жолының, жұмыс ағымының)

ҚФБ 5 Орталықтың құжат беру секторының инспекторы

ҚФБ 6 Орталықтың жинақтау секторының маманы

ҚФБ 7 Орталықтың операциялық залының инспекторы

ҚФБ 8 Орталықтың кеңесшiсi

1




Кеңес бередi, құжаттарды тексередi, журналға тiркейдi, құжаттарды операция залының инспекторына бередi




Өтiнiштi журналға тiркеу




30 минут

2



Өтiнiштi қабылдайды, құжаттарды ресiмдейдi. Тұтынушыға қолхат бередi. Құжаттарды жинақтау секторына бередi




Қолхат




30 минут


3


Тiзiлiм қалыптастырады және құжаттарды уәкiлеттi органға бередi




Тiзiлiм, құжаттар пакетi




1 жұмыс күнi



4













5













6













7













8













9













10













11

Тұтынушыға хабарлама не бас тарту туралы дәлелдi жауапты бередi




"Мүгедектердi сурдо-
тифлотехникалық және мiндеттi
гигиеналық құралдармен
қамтамасыз ету үшiн оларға
құжаттар ресiмдеу" мемлекеттiк
қызметiн көрсету регламентiне
3-қосымша

Қызметтік өзара байланыс сызбасы. Мемлекеттік қызмет көрсетудің үдерісі

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлотехническими средствами и обязательными гигиеническими средствами"

Постановление акимата Актогайского района Карагандинской области от 30 января 2013 года N 03/05. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 5 марта 2013 года N 2198. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 2 мая 2013 года N 12/02

      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 02.05.2013 N 12/02.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Актогайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлотехническими средствами и обязательными гигиеническими средствами".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района К. Нокеш.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким Актогайского
      района                                     С. Абеуова

Утвержден
постановлением акимата
Актогайского района
от 30 января 2013 года N 03/05

Регламент оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлотехническими и обязательными гигиеническими средствами"

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлотехническими и обязательными гигиеническими средствами" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) – это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      2) индивидуальная программа реабилитации инвалида – документ определяющий конкретные объемы, виды и сроки проведения реабилитации инвалида;
      3) обязательные гигиенические средства – средства, предназначенные для отправления естественных физиологических нужд и потребностей;
      4) сурдотехнические средства – технические средства для коррекции и компенсации дефектов слуха, в том числе усиливающие средства связи и передачи информации;
      5) тифлотехнические средства – средства, направленные на коррекцию и компенсацию утраченных возможностей инвалидов в результате дефекта зрения;
      6) потребители – граждане Республики Казахстан, иностранцы и лица без гражданства, постоянно проживающие на территории Республики Казахстан:
      по обеспечению сурдотехническими средствами:
      участники и инвалиды Великой Отечественной войны;
      лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      дети-инвалиды;
      инвалиды первой, второй, третьей групп;
      инвалиды от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случае прекращения деятельности работодателя – индивидуального предпринимателя, или ликвидации юридического лица;
      по обеспечению тифлотехническими средствами:
      инвалиды первой, второй групп;
      дети-инвалиды;
      инвалиды от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случае прекращения деятельности работодателя – индивидуального предпринимателя, или ликвидации юридического лица;
      по обеспечению обязательными гигиеническими средствами:
      инвалиды, нуждающиеся в обязательных гигиенических средствах, в соответствии с индивидуальной программой реабилитации инвалида;
      инвалиды от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случае прекращения деятельности работодателя – индивидуального предпринимателя, или ликвидации юридического лица;
      7) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района";
      8) центр обслуживания населения – республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна" (далее – центр).

2. Общие положения

      2. Оформление документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами – государственная услуга, направленная на реализацию прав инвалидов на получение специализированного вида медико-технической помощи по обеспечению сурдо-тифлотехническими средствами и обязательными гигиеническими средствами.
      3. Государственную услугу предоставляет уполномоченный орган и центр (на альтернативной основе).
      4. Форма оказываемой услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании пункта 1 статьи 22 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан" , Правил обеспечения инвалидов протезно-ортопедической помощью и техническими вспомогательными (компенсаторными) средствами, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года N 754 "О некоторых вопросах реабилитации инвалидов", постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года  N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" и постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление об оформлении документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлотехническими и обязательными гигиеническими средствами (далее - уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги.

      7. Местонахождение рабочего органа специальной комиссии: 100200, Карагандинская область, Актогайский район, село Актогай, улица Бокейхана 7, государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района", телефон 8 (71037) 21369, факс: 8 (71037) 21290, адрес электронной почты: enbek2011@mail.ru.
      График работы: ежедневно с 9.00 часов до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Местонахождение центра: Актогайский районный отдел N 1 филиала республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения Карагандинской области", адрес: 100200, село Актогай, улица Бокейхана, 10, телефон 8 (71037) 21105, адрес электронной почты: aktogaycon@mail.ru, Актогайский районный отдел N 2 республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения Карагандинской области", адрес: 100314, поселок Сарышаган, улица Абая, 12, телефон 8 (71038) 22338.
      График работы: ежедневно с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва, для филиалов и представительств центров устанавливается график работы с 9.00 часов до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме праздничных и выходных дней.
      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах располагается на интернет-ресурсе http://www.aktogay.kz и информационных стендах уполномоченного органа и Центра.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего Регламента:
      в уполномоченном органе – в течение десяти рабочих дней;
      в центре – в течение десяти рабочих дней (дата приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя не более 15 минут в уполномоченном органе, 30 минут в центре.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается по следующим основаниям:
      1) наличие у потребителя медицинских противопоказаний к приему на обеспечение их сурдо-тифлотехническими и обязательными гигиеническими средствами;
      2) отсутствие одного из требуемых документов для предоставления данной государственной услуги, при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из центра;
      3) недостоверность представленных сведений и документов;
      4) инвалидам от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случаях прекращения деятельности работодателя – индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица, если их деятельность не прекращена в установленном законодательством порядке.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не имеется.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента поступления заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган или в центр;
      2) центр регистрирует заявления и передает в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган проводит регистрацию или от потребителя, оформляет уведомление либо мотивированный ответ об отказе, затем направляет результат оказания государственной услуги в центр;
      4) центр выдает потребителю уведомление либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов в центре осуществляется посредством "окон", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях "окон", а также указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора центра.
      Прием документов в уполномоченном органе осуществляется специалистом сектора по работе с ветеранами, инвалидами и малообеспеченными гражданами уполномоченного органа.
      После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      13. Перечень документов, необходимых для получения услуги:
      1) по обеспечению сурдотехническими средствами:
      заявление с указанием реквизитов документа, удостоверяющего личность, при наличии индивидуальный идентификационный номер (приложение 1 к настоящему Регламенту);
      копию выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида;
      копию документа, удостоверяющего личность, а для несовершеннолетних детей-инвалидов - копию свидетельства о рождении и документа, удостоверяющего личность одного из родителей (опекунов, попечителей);
      для участников и инвалидов Великой Отечественной войны - копию удостоверения установленного образца;
      для лиц, приравненных по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны - копию пенсионного удостоверения с отметкой о праве на льготы;
      для инвалидов первой, второй, третьей групп - копию пенсионного удостоверения;
      для инвалидов от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случаях прекращения деятельности работодателя - индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица - копию акта о несчастном случае и документ о прекращении деятельности работодателя - индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица;
      2) по обеспечению тифлотехническими средствами:
      заявление установленного образца с указанием реквизитов документа, удостоверяющего личность, при наличии индивидуальный идентификационный номер;
      копию выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида;
      копию документа, удостоверяющего личность, а для несовершеннолетних детей-инвалидов - копию свидетельства о рождении и документа, удостоверяющего личность одного из родителей (опекунов, попечителей);
      для инвалидов от трудового увечья или профессионального заболевания полученного по вине работодателя, в случаях прекращения деятельности работодателя - индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица - копию акта о несчастном случае и документ о прекращении деятельности работодателя - индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица;
      3) по обеспечению обязательными гигиеническими средствами:
      заявление установленного образца с указанием реквизитов документа, удостоверяющего личность, при наличии индивидуальный идентификационный номер (приложение 1 к настоящему Регламенту);
      копию выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида;
      копию документа, удостоверяющего личность, а для несовершеннолетних детей-инвалидов - копию свидетельства о рождении и документа, удостоверяющего личность одного из родителей (опекунов, попечителей);
      для инвалидов от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случаях прекращения деятельности работодателя - индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица - копию акта о несчастном случае и документ о прекращении деятельности работодателя - индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица;
      справка об инвалидности.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются потребителю.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель уполномоченного органа (СФЕ 1);
      2) заведующий сектором по работе с ветеранами, инвалидами и малообеспеченными гражданами уполномоченного органа (далее – заведующий сектором уполномоченного органа) (СФЕ 2);
      3) специалист сектора по работе с ветеранами, инвалидами и малообеспеченными гражданами уполномоченного органа (далее – специалист сектора уполномоченного органа) (СФЕ 3);
      4) специалист по документоведению и работе с обращениями граждан уполномоченного органа (СФЕ 4);
      5) инспектор сектора выдачи документов центра (СФЕ 5);
      6) специалист накопительного сектора центра (СФЕ 6);
      7) инспектор операционного зала центра (СФЕ 7);
      8) консультант центра (СФЕ 8).
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц оказывающих государственные услуги

      17. Должностные лица в ходе оказания государственных услуг несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в порядке, предусмотренном действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Оформление документов на
инвалидов для обеспечения их
сурдо-тифлотехническими и
обязательными гигиеническими
средствами"
руководителю уполномоченного органа
__________________________
от _________________________
(фамилия имя отчество)
______________________________
______________________________
(проживающего по адресу)
______________________________
номер удостоверения личности
______________________________
кем и когда выдан
______________________________
_____________________________

З а я в л е н и е

      Прошу Вас меня, инвалида ______ группы обеспечить сурдо-тифлотехническими и обязательными гигиеническими средствами ________ (нужное подчеркнуть)
___________________________________________________________________
К заявлению прилагаю следующие документы:__________________________
___________________________________________________________________
Дата "____" __________ ________________ Подпись

---------------------------------------------------------------------
      Талон
Заявление гражданина (гражданки) ______________________ с прилагаемыми документами в количестве __________ штук принято "____" _________20 ____ года. Регистрационный номер N ____________
___________________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество лица, принявшего документы, подпись)

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов на
инвалидов для обеспечения их
сурдо-тифлотехническими и
обязательными гигиеническими
средствами"

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц (СФЕ)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

1

Обращение по поводу оформления документов на инвалидов для обеспечения сурдо-тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами



Принимает заявление со всеми необходимыми документами, регистрирует в журнале учета заявлений инвалидов на обеспечение сурдотехническими, тифлотехническими и обязательными гигиеническими средствами и выдает потребителю талон

Форма завершения



Регистрация заявления в журнале, выдача потребителю талона

Срок исполнения



15 минут

2

Процедура оформления документов



Формирует пакет документов получателя услуги и передает на проверку заведующему сектором по работе с ветеранами, инвалидами и малообеспеченными гражданами

Форма завершения



Пакет документов потребителя

Сроки исполнения



2 рабочих дня

3

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления представленных документов, визирует уведомление (или мотивированный ответ об отказе) и направляет на подпись руководителю


Форма завершения


Пакет документов потребителя


Сроки исполнения


3 рабочих дня


4

Процедура подписания уведомления

Подписывает уведомление об оформлении документов для обеспечения сурдо-тифлотехническими средствами и обязательными гигиеническими средствами либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги



Форма завершения

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе



Срок исполнения

2 рабочих дня



5

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Уведомляет потребителя об оформлении документов для обеспечения сурдо-тифлотехническими средствами и обязательными гигиеническими средствами либо направляет мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Срок исполнения



3 рабочих дня

Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
специалист сектора уполномоченного органа

СФЕ 4
специалист по документоведению и работе с обращениями граждан уполномоченного органа

1

Обращение по поводу оформления документов на инвалидов для обеспечения сурдо-тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами





Форма завершения





Срок исполнения





2

Процедура оформления документов, выдача потребителю расписки





Форма завершения





Срок исполнения





3

Передача документов в уполномоченный орган





Форма завершения





Срок исполнения





4

Прием документов представленных центром




Принимает по реестру заявления со всеми необходимыми документами от центра, регистрирует в журнале и передает руководителю

Форма завершения




Регистрация в журнале

Срок исполнения




15 минут

5

Процедура определения ответственного исполнителя

Налагает резолюцию, определяет ответственного исполнителя




Форма завершения

Пакет документов потребителя




Срок исполнения

1 рабочий день




6

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления документов, передает ответственному исполнителю



Форма завершения


Пакет документов потребителя



Сроки исполнения


1 рабочий день



7

Процедура подготовки уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Оформляет уведомление об оформлении документов для обеспечения сурдо-тифлотехническими средствами и обязательными гигиеническими средствами либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги


Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе


Сроки исполнения



2 рабочих дня


8

Процедура визирования уведомления заведующим сектором уполномоченного органа


Визирует уведомление либо мотивированный ответ об отказе



Форма завершения


Виза в уведомлении либо мотивированный ответ об отказе



Сроки исполнения


1 час



9

Процедура подписания уведомления

Подписывает уведомление об оформлении документов для обеспечения сурдо-тифлотехническими средствами и обязательными гигиеническими средствами либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги




Форма завершения

Подпись в уведомлении либо мотивированный ответ об отказе




Срок исполнения

2 рабочих дня




10

Процедура передачи уведомления либо мотивированного ответа об отказе в центр




Передает уведомление в Центр

Форма завершения




Реестр

Сроки исполнения




1 рабочий день

11

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе потребителю





      продолжение таблицы

Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода потока работ)

СФЕ 5
Инспектор сектора выдачи документов Центра

СФЕ 6
Специалист накопительного сектора Центра

СФЕ 7
Инспектор операционного зала Центра

СФЕ 8
Консультант Центра

1




Консультирует, проверяет документы, регистрирует в журнале, передает документы инспектору операционного зала




Регистрация заявления в журнале




30 минут

2



Принимает заявление, оформляет документы. Потребителю выдает расписку. Передает документы в накопительный сектор




Расписка




30 минут


3


Формирует реестр и передает документы в уполномоченный орган




Реестр, пакет документов




1 рабочий день



4













5













6













7













8













9













10













11

Выдает уведомление либо мотивированный ответ об отказе потребителю




Приложение 3
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов на
инвалидов для обеспечения их
сурдо-тифлотехническими средствами и
обязательными гигиеническими
средствами"

Схема функционального взаимодействия. Процесс оказания государственной услуги